PDA

Volledige versie bekijken : FKK Rheingold, Algemeen



Pagina's : [1] 2

Willi69
29 mei 2008, 22:38
www.fkk-rheingold.de

Willem2
11 juli 2020, 11:30
Ja willem kun je geen kot afhuren in een land waar geen corona heerst.... gaan we daar de plaatselijke dames maal onderzoeken...

Volgens de geruchten heeft "Luder Lounge" deze club gehuurd.
Er heerst dan wel nauwelijks corona in dat land maar de club mag nog niet open.
Net als alle clubs nog even wachten ...

phoenix
11 juli 2020, 14:42
niet vreemd dat luder lounge iets dergelijks huurt..... felix heb ik er ook wel eens gezien op zijn maatjes te ondersteunen... nou ik hoop dat het dan snel open gaat voor hem want dan is het natuurlijk dubbel feest, ene club als luder lounge is echte geduchte concurrentie voor elk club inde omgeving....

blauwebeer
11 juli 2020, 14:54
… ene club als luder lounge is echte geduchte concurrentie voor elk club inde omgeving....
Met een soortgelijke bezetting als in Dortmund wordt dit een absolute voltreffer :freu:

mentholbear
9 september 2020, 14:42
Don't shoot the messenger, maar hoorde van een vogeltje dat ze de tent aan het opfrissen zijn voor een her opening. Ik help het hopen. Vond het een fijne SC.

hanslatta
15 september 2020, 09:33
ik kwam gisteren in de buurt en ff langsgereden. Ik zag twee dikke auto's op de parkeerplaats staan met wat mensen erbij ik deed net alsof ik op de parkeerplaats ging keren en sommige mensen keken mij beetje argwanend aan... dus, tja, er is in iedere geval activiteit...Keep your fingers crossed

Piet Plezier
15 september 2020, 11:53
ik kwam gisteren in de buurt en ff langsgereden. Ik zag twee dikke auto's op de parkeerplaats staan met wat mensen erbij ik deed net alsof ik op de parkeerplaats ging keren en sommige mensen keken mij beetje argwanend aan... dus, tja, er is in iedere geval activiteit...Keep your fingers crossed

en dan vraag je niet ff wat de planning is???

hanslatta
15 september 2020, 19:47
en dan vraag je niet ff wat de planning is???

Neen, sorry Piet, durfde niet goed, ik werd echt de parkeerplaats weggekeken, was er eentje bij met een petje op en keek erg kwaad.... daarnaast geef ik toe dat ik niet altijd ballen heb ;-)

brombeerzuid
17 september 2020, 21:54
Ik denk dat het opperhoofd alhier eens contact moet opnemen met h7!
Daar roert zich wat:)

mrourke
18 september 2020, 19:38
H7 open op 23 september, inside information.

jemame
18 september 2020, 21:22
Ja gisteren van Bianca gehoord dat het volgende week woensdag open gaat !

dauerlutscher
22 september 2020, 18:54
Scheint ja ein Opening des neuen Betreibers und mit neuem Namen FKK Rheingold in aller Stille zu werden:confused:... Bei der intensiven Werbung...:rolleyes: Immerhin: Corona-Infektionsrisiko dürfte extrem gering sein...

Admin
22 september 2020, 21:10
Club gaat morgen open ...
Website is nog niet helemaal klaar ...

blauwebeer
22 september 2020, 21:17
Maar de muziek is er al wel:

Auftakt
Im Takt
Im Viertakt
Soll es klingen

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,
Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Farbton
Halbton
Und synchron
Dazu schwingen

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,
Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Wohlklang-
Illusionen,
Die um uns
Herum tanzen

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,
Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Klänge
Für Millionen
Überwinden
Die Distanzen.

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,
Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Ausklang
Abgang
Sequenzen
Ohne Grenzen.

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,
Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,
Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll,

Lichtspielimpressionen
Sind farbvoll.

Dreiklangsdimensionen
Sind taktvoll

vanKees
23 september 2020, 05:28
Hier der Link dazu:

https://youtu.be/EoNOQs0QI68

vanKees

vanKees
23 september 2020, 05:41
Ob das wird mit der Eröffnung heute am 23.09.2020?
Die Internetseite unter www.fkk-rheingold.de funktioniert noch nicht.

vanKees

blauwebeer
23 september 2020, 07:20
Is de inkomprijs van 30 euro van toepassing voor slechts 3 uren (cfr. LuderLounge) of geldt deze ook voor een langer verblijf?

ju52
23 september 2020, 08:18
Ob das wird mit der Eröffnung heute am 23.09.2020?
Die Internetseite unter www.fkk-rheingold.de funktioniert noch nicht.


Please don't push.
The new operator only had a few months to create a new homepage. :biggrin::biggrin::biggrin:

Willem2
23 september 2020, 13:48
Please don't push.
The new operator only had a few months to create a new homepage. :biggrin::biggrin::biggrin:

De website was al in november 2019 klaar. Het nu online zetten duurt even. De club was niet helemaal zeker of ze open mochten en of ze over voldoende dames konden beschikken.
En dat is een probleem bij alle duitse clubs. Dames zijn er misschien wel maar zijn de papieren wel in orde ....

blauwebeer
23 september 2020, 18:27
Is de inkomprijs van 30 euro van toepassing voor slechts 3 uren (cfr. LuderLounge) of geldt deze ook voor een langer verblijf?
Website is online en vermeldt: 'Das Tagesticket kostet bei uns 30 Euro.'

hanslatta
23 september 2020, 20:02
kon niet wachten en rond 13 uur stond ik binnen in mijn destijds favoriete sc. Ik had vtv gebeld en er zouden 6 dames aanwezig zijn.

Bij aankomst en binnenkomst was er niet veel veranderd, buiten op de rolluiken hadden ze knullig heaven 7 afgetaped. De theke was een bekend gezicht, zij herkende mij in ieder geval. Ik moest NAW invullen, tevens email en 06, dat heb ik maar braaf gedaan. Ik zag gelijk bij de koffiehoek enkele bekende heaven 7 dames zitten, waaronder Bianca en mijn favoriete bulgaarse Sissi. Vervolgens naar kleedkamer en de douche en daarna eerst snel een rondje door het gebouw te lopen, even de boel weer opsnuiven dacht ik, echter het was bizar...
Ze zijn namelijk heel snel opengegaan, en hebben in de gauwigheid een bezem door het gebouw gehaald. Het oogde overal vuil. Je kunt enkel in de koffiecorner zitten, en in de ruimte met de speelautomaten, en in de bar zijn practische alle meubelen weg en kun je dus nergens zitten. Je ziet overval vuile strepen op de grond, stof op bar en vensterbanken. Veel dode vliegen op vensterbanken ook in toiletten. In de doucheruimte lagen dikke dode vliegen op de grond, en schoenafdrukken van zand overal op de vloer, van de werkmensen wellicht. De trap was met rood/wit lint afgezet dus boven ben ik niet geweest. Eten en drinken kun je overal vergeten, een beer had een boterhamzakje meegenomen en zat zijn eigen boterhammen te verorberen. Buiten oogde het ook troosteloos, zwembad voor 1/3 gevuld met groen water.
Anyway, hier moeten we het maar meedoen in coronatijden lijkt me? Ik hoop toch stiekem dat ze de komende dagen even een fatsoenlijke dweil en zeem door het gebouw halen en ook iets meer aan de line up doen.
Sissi was bezet en ik had niet veel tijd. Er zaten twee dames op de bank, ze werkte normaal bij luder lounge (zelfde eigenaar), ik heb het mooiste eruit gezocht en naar een kamer beneden gegaan. was drie keer niks, ik werd heel steriel afgewerkt, alsof ik een dubbele corana had, als ik vroeg om ( geen extreme) bepaalde handelingen dan kon het niet vanwege corona...
Ik ga sowieso volgende week wel terug voor Sissi..., wil de club wel een kans geven...

jemame
23 september 2020, 21:02
Ik was er ook vandaag en kan alleen maar beamen wat Hanslatta schijft . Toen ik vertrok heb ik nog even met de eigenaar of uitbater gepraat en die vertelde dat alles een beetje snel was gegaan en dat ze een beetje tijd nodig hadden om alles op te knappen .Maar het zou zeker in orde komen op korte termijn .De aanwezige dames waren Bianca,Flori,Isa,Sissi en de 2 dames uit LL . Theke's van dienst Alexandra en Raissa en een voor mij onbekende dame .

fg22
24 september 2020, 02:05
Ff de dames mee laten poetsen

of een team goede poetsdames paar dagen met schoonmaakmiddelen erdoor

pret
24 september 2020, 05:28
Ik heb nooit begrepen waarom clubs open gaan, terwijl ze daar niet voor gereed zijn. Dit leidt alleen maar tot slechte recensies, wat meer bezoekers zal afschrikken.

Hooker lover1
24 september 2020, 06:09
Ik heb nooit begrepen waarom clubs open gaan, terwijl ze daar niet voor gereed zijn. Dit leidt alleen maar tot slechte recensies, wat meer bezoekers zal afschrikken.

Jij schrijft he,ik denk het....want als ik het schrijf staan de fans van duitse huizen wild om zich heen schoppen dat ik totaal niet op de hoogte ben omdat ik er zelf niet was.
Allemaal praatjes dus hier op het forum,aldus de german fan club!
Mijn eigen mening dan....Als we al die oprecht geschreven recensies van mensen die aanwezig waren en zich de moeite nemen hun bevindigen te delen,bij voorbaat gaan afschilderen als praatjes makers:gruebel:
Tja dan verliest het forum eigenlijk zijn bestaanrecht,en kunnen sponsors ook maar beter afhaken:wand:
Voor alle duidelijk wat mezelf betreft,voorgaande recensies lijken mij zeer waarheidgetrouw en ik heb totaal geen enkele reden aan te nemen dat het slechts praatjes zouden zijn;)
Waarheidsgetrouw blijven schrijven dus,komt het forum en de club(s)uiteindelijk alleen maar ten goede.

HL1

mentholbear
24 september 2020, 12:54
Ik heb nooit begrepen waarom clubs open gaan, terwijl ze daar niet voor gereed zijn. Dit leidt alleen maar tot slechte recensies, wat meer bezoekers zal afschrikken.

Simpel. Snel willen cashen. Of dat nou komt door korte termijn visie, geld nood, of wat dan ook. Dat jij of ik daar niet voor zouden kiezen, betekent niet voor anderen.
Daarnaast misschien de angst dat je dames verliest aan andere clubs die wel al open zijn.

pret
24 september 2020, 13:35
Daarnaast misschien de angst dat je dames verliest aan andere clubs die wel al open zijn.

De 7 dames die ze hebben. :biggrin:

mentholbear
24 september 2020, 15:37
De 7 dames die ze hebben. :biggrin:

Tja, de 93 andere potentiële dames hebben nu allemaal hun heil ergens elders gezocht ;)

Maar voor hetzelfde geld hadden het er 20 kunnen zijn, of dat als het nog langer had geduurd er maar 2 dames waren komen opduiken ofzo...

Pelagos
25 september 2020, 12:42
www.fkk-rheingold.de

Moet ik geloven dat de goede Willi het Rheingold al in 2008 heeft voorzien?

Willem2
25 september 2020, 14:23
Moet ik geloven dat de goede Willi het Rheingold al in 2008 heeft voorzien?

Ja toen was hij als eerste in deze club :wink2:

Willem2
25 september 2020, 18:48
website is online

Ties85
28 september 2020, 17:30
Wat zijn de prijzen van de dames in deze club nu per half uur en per uur?

JonnyFontane
28 september 2020, 18:08
Wat zijn de prijzen van de dames in deze club nu per half uur en per uur?

De prijs voor een half uur is de helft van de prijs voor een heel uur:biggrin::biggrin::biggrin:

Willem2
30 september 2020, 15:33
Er waren dinsdagmiddag 4 vrouwen aanwezig. De club mag nog geen eten verstrekken en ook geen alcohol. Tevens mag ook de sauna nog niet gebruikt worden.
Dit is opgelegd door de stad Willich.

pret
30 september 2020, 16:04
Er waren dinsdagmiddag 4 vrouwen aanwezig. De club mag nog geen eten verstrekken en ook geen alcohol. Tevens mag ook de sauna nog niet gebruikt worden.
Dit is opgelegd door de stad Willich.

Deze club is geen optie meer voor mentholbear dus :biggrin:

hanslatta
30 september 2020, 19:51
vandaag voor de tweede keer een bezoek gebracht. Er zijn al stapjes gemaakt, er was goed gepoetst en morgen zouden meubelen komen. Boven is ok open. eten, drinken en sauna zoals hierboven al beschreven is nog niet aan de orde. De bulgaarse oud Heaven 7 gediende Melanie heeft het team versterkt

jemame
30 september 2020, 21:34
Ja , en met deze Melanie een heb ik een lekker uurtje vertoeft vandaag als vanouds !!

Boy69
30 september 2020, 22:56
Ja , en met deze Melanie een heb ik een lekker uurtje vertoeft vandaag als vanouds !!

Is dat de Melanie die ook in By Night heeft gewerkt ?

ju52
1 oktober 2020, 04:10
Is dat de Melanie die ook in By Night heeft gewerkt ?

Yes, genau, claro ...

mentholbear
1 oktober 2020, 17:33
Deze club is geen optie meer voor mentholbear dus :biggrin:

Sowieso is elke Duitse club nu geen optie voor me :angryfire:

En zo lang er NAW achtergelaten moet worden ga ik wel ergens elders vreten ;)

Willem2
1 oktober 2020, 17:39
En zo lang er NAW achtergelaten moet worden ga ik wel ergens elders vreten ;)

Dat kan alleen maar thuis ...:rolleyes:

Eddy_V
1 oktober 2020, 20:13
Dat kan alleen maar thuis ...:rolleyes:
FEBO ?

mentholbear
1 oktober 2020, 23:59
FEBO ?

Precies, en in Nederland hoe je alleen telefoonnummer en bij sommige e-mail achter te laten. Althans,volgens hkl1.en in villa weizigt was het ook alleen naam en telefoonnummer.

hanslatta
13 oktober 2020, 19:57
vandaag weer eens geweest, het blijft toch nog kil, er stonden wel wat meer meubelen, en de ledscreens waren aan , maar er is geen sfeer, ik was ook samen met een nederlandse beer alleen daar en ca 6 dames. Wel goede sessie met Sissi gehad

Husky
13 oktober 2020, 21:12
hanslatta is het een echte FKK club,of dragen de DVP lingerie?

jemame
13 oktober 2020, 21:40
Ben er zondag geweest en de dames waren allen naakt , de sauna boven was ook in gebruik .

hanslatta
14 oktober 2020, 12:04
@ Husky, over het algemeen naakt, zijn er bij die wat lingerie aanhebben

mentholbear
14 oktober 2020, 16:07
@ Husky, over het algemeen naakt, zijn er bij die wat lingerie aanhebben

Ja, maar die naakt rondlopen hebben vaak een handdoekje om zeker. Soms is een string ofzo dan toch wat makkelijker om een mooi achterwerk te bewonderen :love:

blauwebeer
17 oktober 2020, 12:32
Wordt het niet stilaan tijd dat de LuderLounge-manager inziet dat hij met dergelijk gefoefel-in-de-zijlijn nooit een vuist tegen AcaGold zal kunnen maken?
Indien hij/zij er niet in slaagt om een aantal Dortmundse service kanonnen naar Willich te brengen lijkt een fatsoenlijk doorstart van deze tent zeer klein.

brombeerzuid
24 oktober 2020, 11:11
Enige wat ik weet dat isa vandaag in H7/rheingold is!!!!

jemame
24 oktober 2020, 21:32
Isa niet gezien vandaag , Wel Bianca ,Adina ,Sissi, Flori, en een 4tal waar ik de namen niet van ken !

brombeerzuid
25 oktober 2020, 10:13
Isa niet gezien vandaag , Wel Bianca ,Adina ,Sissi, Flori, en een 4tal waar ik de namen niet van ken !

Ze berichte mij dat ze in h7 was.

jemame
25 oktober 2020, 22:20
Misschien later op de dag , ik ben rond 16.00 uur vertrokken !

wooley
1 november 2020, 16:50
Wooley was eigentlich naar ACA gold ratingen.. maar vond het te druk... daarom naar Willich gekoerst.
Entree 30 euro en 10 dvps vlgs telefonisch besprochen.
Aangekomen waren het 5 , geen eten.alleen fris en koffie.
Volgende bezoek zal wel na corona zijn,want is het niet waard. Ciao

Firehawk
2 juni 2021, 11:55
H7 zou 11 juni open gaan volgens Sisi.

ju52
2 juni 2021, 12:21
H7 zou 11 juni open gaan volgens Sisi.

Oh, H7 will open again ... :biggrin::biggrin::biggrin:

mentholbear
2 juni 2021, 15:16
H7 zou 11 juni open gaan volgens Sisi.

Echt niet :smoke:

de duisburg spesjalist
2 juni 2021, 15:43
H7 zou 11 juni open gaan volgens Sisi.

ik was er gisteren eb ze waren inderdaad bezig met de grote schoonmaak

Firehawk
2 juni 2021, 16:24
Echt niet :smoke:

Als het niet klopt moet je niet bij mij zijn. :)

schoolmeester
2 juni 2021, 16:31
Sisi spreekt altijd de waarheid, want elke DVP spreekt alleen maar de waarheid.
Amen.

wooley
2 juni 2021, 19:56
klapeksters zijn het...

Firehawk
2 juni 2021, 20:03
Uiteraard

mentholbear
3 juni 2021, 00:19
Als het niet klopt moet je niet bij mij zijn. :)

Inkoppertje... De club heet nu anders :baeh:

Firehawk
3 juni 2021, 07:39
H7 zit er nog diep in bij mij.

pret
3 juni 2021, 10:34
Ik vind de nieuwe naam niks.

Eddy_V
3 juni 2021, 11:11
Ik vind de nieuwe naam niks.
En dat terwijl Turken toch bekend staan om hun voorkeur voor kitsch :)

pret
3 juni 2021, 11:47
En dat terwijl Turken toch bekend staan om hun voorkeur voor kitsch :)

???

schoolmeester
3 juni 2021, 12:17
Leg Pret even uit wat het woordje kitsch betekent.

mentholbear
3 juni 2021, 13:36
Pret is goed ingeburgerd...

...op sommige vlakken ;)

Eddy_V
3 juni 2021, 13:43
Pret is goed ingeburgerd...

...op sommige vlakken ;)
Tja.. het is niet alles goud wat er blinkt
(om er nog maar es een uitdrukking tegen aan te gooien)

bertje600
3 juni 2021, 13:50
Pret wordt doodarm door de fratsen van Erdogan, die de Turkse Lira weer omlaag heeft gepraat.

schoolmeester
3 juni 2021, 13:52
Ik praat liever de Turkse Sira omlaag i.p.v. de Turkse Lira......

bertje600
3 juni 2021, 15:11
Pret kan niet gevaccineerd worden want hij heeft het Erdogan-virus.
Daar is nog geen vaccin voor.
Ik ben wel benieuwd wie dat gaat ontwikkelen?

schoolmeester
3 juni 2021, 15:15
Ali Chemicalie.

Eddy_V
3 juni 2021, 15:31
Ali Chemicalie.
:biggrin::biggrin::biggrin:
aahh, die pret, nu krijg ik wel een beetje met hem te doen hoor !

Ps zou pret dan meer van Diamonds houden ?

Ascari
3 juni 2021, 22:57
En dat terwijl Turken toch bekend staan om hun voorkeur voor kitsch :)

Net als Joodse mannen zoals jij.

Eddy_V
3 juni 2021, 23:15
Net als Joodse mannen zoals jij.
??
Je kent me kennelijk niet, ondanks dat we bij Sixsens een keer aan één tafel in het restaurant gezeten hebben
Maar joden en Turken hebben inderdaad wel meer overeenkomsten, dat geblèr in die godshuizen hebben ze ook niet van een vreemde
rare jongens, zou Obelix zeggen

Partycrasher
4 juni 2021, 00:50
Net als Joodse mannen zoals jij.

Eddy_V is een rasechte Germaan. En van kitsch houdt hij echt niet. Want elk jaar wordt hij uitgenodigd voor de TEFAF, en elk jaar walgt hij zo ontzettend van alles wat hij daar te zien krijgt, dat hij zo snel mogelijk weggaat om naar een echte kunst- en antiekbeurs te gaan. Die is trouwens in Lemiers. Daar zie je pure kunst, gemaakt door God. En ook antiek, gevormd door de tand des tijds.

Ascari
4 juni 2021, 11:15
??
Je kent me kennelijk niet, ondanks dat we bij Sixsens een keer aan één tafel in het restaurant gezeten hebben
Maar joden en Turken hebben inderdaad wel meer overeenkomsten, dat geblèr in die godshuizen hebben ze ook niet van een vreemde
rare jongens, zou Obelix zeggen

Leuke opmerking hoor. Maar je ontkent het niet. Dus dank voor de bevestiging.

hara1d
4 juni 2021, 12:31
Das Gegenteil von Kunst ist nicht Kitsch sondern gut gemeint :lostit:

Hugo39
12 juni 2021, 10:38
35293

All inclusive :), except the girls...

ME262
12 juni 2021, 19:27
RG vandaag een line up die bestaat uit een aantal LR dames ook de Ada die deze week nog in Venus werkte

ME262

Prima
12 juni 2021, 22:59
maar u weet een namen ??

middagbeer
13 juni 2021, 09:07
he hallo
is h7 open weet iemand het?

schoolmeester
13 juni 2021, 09:49
Club heet geen H7 meer, maar heet nu FKK Rheingold.
Club is reeds open, maar als je hierboven even gelezen had, wist je het zelf ook.....

middagbeer
13 juni 2021, 09:58
Dat weet ik ook dat het geen h7 heet.
Maar de meeste zullen die naam makkelijker vinden .
Dus beer schoolmeester ..alleen fite of gewoon ....

uurtje
13 juni 2021, 10:04
Ik vind de naam H7 niet makkelijker en eigenlijk zeer verwarrend. Laten we anders eens gaan stemmen of we de oude namen van clubs blijven gebruiken om te zien of het overzichterlijker gaat worden. Geen 'Acapulco Gold' maar 'Panthera' geen ' Club 22' maar 'Lekker Ding'... Ik heb wel een voorgevoel over de uitslag en de overzichtelijkheid.
Laten we dan ook eens gaan stemmen over vragen naar de bekende weg en te lui om te lezen, wat we daar van vinden...

Eddy_V
13 juni 2021, 13:25
Geen 'Acapulco Gold' maar 'Panthera' geen ' Club 22' maar 'Lekker Ding'... Ik heb wel een voorgevoel over de uitslag en de overzichtelijkheid.

Geen Lekker Ding maar Fungarden ;)

de duisburg spesjalist
13 juni 2021, 18:09
Geen Lekker Ding maar Fungarden ;)

nee suntempel :hammer:

mentholbear
14 juni 2021, 00:14
Ik vond H7 altijd wel een mooie SC naam.

Echter zo lang de voederbakken maar goed gevuld zijn, mogen ze wat mij betreft de toko noemen hoe ze willen :smoke:

ME262
14 juni 2021, 11:11
maar u weet een namen ??

Dit zijn de dames die ik van naam ken Ioana,Ada, raluca, Paula, Jane, Eveline, aby, corina en nog een aantal en er komen deze week nog een aantal bijen ook van GT

ME262

gedi
14 juni 2021, 17:35
Ik vond H7 altijd wel een mooie SC naam.

Echter zo lang de voederbakken maar goed gevuld zijn, mogen ze wat mij betreft de toko noemen hoe ze willen :smoke:

Eten viel gisteren tegen, alleen wat van de grill met salada en aardappels. Zwembad was gesloopt en gebied afgesloten
Kortom 40 euro naar mijn mening teveel

schoolmeester
14 juni 2021, 17:39
Zwembad gesloopt ? Belachelijk.....

Shakir
14 juni 2021, 17:49
Zwembad gesloopt ? Belachelijk.....

En het stond er nog maar pas... Max 3 jaar geloof ik.

schoolmeester
14 juni 2021, 17:54
Ja, soms kan ik bepaalde dingen niet volgen.
Wie sloopt er nou een zwembad bij een saunaclub, zwembad heeft toch een meerwaarde voor bezoekers/dames.
Laat Eddy V het maar niet horen !

Ascari
14 juni 2021, 17:57
En het stond er nog maar pas... Max 3 jaar geloof ik.

De verankering van het zwembad is voor de heropening losgeschoten. Hierdoor is het zwembad onbruikbaar. De club wil dit laten repareren. Bron: FC

schoolmeester
14 juni 2021, 18:03
Kijk, dit klinkt beter.
Kon me ook niet voorstellen dat ze een zwembad van 3 of 4 jaar oud gaan slopen.

Giodude
14 juni 2021, 18:14
Het gaat me ietwat te ver om die uit de kluiten gewassen badkuip als zwembad te bestempelen.:biggrin:

rmjhexe
14 juni 2021, 18:14
De Admin van fc liep daar met de opening ook rond, kan het goed met Lars. Zwembad ( groot plastic gietstuk ) is wel degelijk echt kapot, de houten planken rondom zwembad liggen allemaal los. Isa zou ook weer terugkomen , net als de speelautomaten. Bier en fris uit kleine flesjes. Hoop dat het wat word, maar als deze dametjes al 30 extra willen bovenop de 50 per half uur om te pijpen zonder condoom , dan zullen ze weinig kamers maken

de duisburg spesjalist
14 juni 2021, 19:06
De Admin van fc liep daar met de opening ook rond, kan het goed met Lars. Zwembad ( groot plastic gietstuk ) is wel degelijk echt kapot, de houten planken rondom zwembad liggen allemaal los. Isa zou ook weer terugkomen , net als de speelautomaten. Bier en fris uit kleine flesjes. Hoop dat het wat word, maar als deze dametjes al 30 extra willen bovenop de 50 per half uur om te pijpen zonder condoom , dan zullen ze weinig kamers maken

speel automaten zijn zaterdag geplaats geen extra kosten bij de dienst verlening van de dames althans bij mijn maar ik heb mijn gezicht ook mee :biggrin:

schoolmeester
14 juni 2021, 19:10
DAMES DIE 30 EURO EXTRA VRAGEN VOOR PZC MOET JE GEWOON NEGEREN.
Is het gauw afgelopen met die rare fratsen.

Firehawk
14 juni 2021, 19:21
Ja ze proberen het natuurlijk weer die klapeksters, gelijk afstraffen.

JonnyFontane
14 juni 2021, 20:10
De verankering van het zwembad is voor de heropening losgeschoten. Hierdoor is het zwembad onbruikbaar. De club wil dit laten repareren. Bron: FC

Zeker geïnstalleerd door een Roe,eense/Poolse/Bulgaarse klusjesman........

schoolmeester
14 juni 2021, 20:12
Garantie tot de hoek van het zwembad.....

JonnyFontane
14 juni 2021, 20:12
speel automaten zijn zaterdag geplaats geen extra kosten bij de dienst verlening van de dames althans bij mijn maar ik heb mijn gezicht ook mee :biggrin:

Bij jouw moeten ze meteen 100 euro extra vragen......
En welk gezicht heb je mee?....Gordon ziet er beter uit als jouw:biggrin:

schoolmeester
14 juni 2021, 20:15
Als je er slechter uit ziet dan Gordon, dan word het tijd voor een reset.

BP2
15 juni 2021, 16:15
De drukte ontvluchtend kwamen we hier terecht, maar de dames hadden het druk gehad op zaterdag en naaiden er al snel tussenuit. De lineup was matig, liep wel wat leuks rond en al beter als in Venus. Kwam er eentje tegen die ik al kende van andere klubs, good old Melanie, velen bekend van By Night en Goch. En daar een kamertje mee gemaakt. Was allemaal oke. Maar geen wellness, zwembad kapot, geen eten, redelijk bizar om 20 uur, paar dames nog maar, kortom 50 entree beetje veel van het goede. Maar kan best een leuke club worden. Maar zorg wel als klub dat je de basics op orde hebt. Als je open bent zijn er genoeg sletten en is er wellness en vreten. En anders vraag je geen 50 euro lijkt mij. Eens kijken of LR leegloopt hierin.

Prima
15 juni 2021, 16:59
zondag was ik er ook , het zwembad zelf bekeken , en volgens mij heeft iemand enthousiast het zwembad leegepompt, en dan word een zwembad opeens een boot , komt er dan regen of grondwater gaat ie drijven , aan de kant van de sauna is ie 60 cm omhoog gedrukt, en de 2 zijlampen zij uit gescheurd ,
ollie vertelde dat maandag (dus gisteren ) de bak eruit gaat

is allemaal niet zo spannend , bak eruit , poly repareren , lampen er in kitten , bestaande gat beetje uitgraven , bak erin, water erin ,aanvullen met zand/grind , planken terugplaatsen , pomp aansluiten , zwemmen

en dank aan me262 ,, de lr meisjes die ik herkende abby , ada , jane ,raluca ,eveline , en mijn fav joanna , ook was sara (armenie ) uit GT aanwezig , stuk of 6 bulgaarse meisjes , lars , ollie en zn broer , theke ,paar meisje zonder naam , paar mannen zonder naamplaatje , was wel oke , maar ff wachten tot wellness opend en beetje meer eten dan komt het goed.

WA
15 juni 2021, 18:50
Maar geen wellness, zwembad kapot, geen eten, redelijk bizar om 20 uur, paar dames nog maar, kortom 50 entree beetje veel van het goede. Maar kan best een leuke club worden. Maar zorg wel als klub dat je de basics op orde hebt. Als je open bent zijn er genoeg sletten en is er wellness en vreten. En anders vraag je geen 50 euro lijkt mij. Eens kijken of LR leegloopt hierin.
Ik begreep van een maatje dat er twee sauna’s zouden zijn. Werken die alle twee niet? En wat is de entree prijs nou? De website vermeld €40. Maakt BP2 een typefout of staat het fout op de website? reeds gecorrigeerd door het Satans gebroed .

satanic surfer
15 juni 2021, 18:51
Ter correctie van BP2: entreeprijs bedraagt 40 Euro

Prima
15 juni 2021, 22:17
40 euro is wel oke ,
en tot 1 julie komt olie elke dag voor de gasten koken.

straks nog een paar service kanonnen erbij , en het kan zomaar leuk worden.

moet de manager wel opletten . en zorgen voor voldoende en gevarieerd eten ,want niet iedereen neukt de hele dag door (-[

gignnl
16 juni 2021, 00:51
Zie ik je zondag Prima?

Piet Plezier
16 juni 2021, 07:19
Ter correctie van BP2: entreeprijs bedraagt 40 Euro

BP en ik moesten 50 betalen.

Eddy_V
16 juni 2021, 07:40
BP en ik moesten 50 betalen.
Met dat tientje extra was jullie bier consumptie afgekocht :)

Piet Plezier
16 juni 2021, 14:02
Met dat tientje extra was jullie bier consumptie afgekocht :)

20 euri is nog teveel voor deze waardeloze Club
Het enige goede was het bier en dat had nog beter kunnen zijn want het was Heineken .
Ik had liever krombacher gezien
50 is gewoon veel te veel voor deze club PUNT

Kurt Cobain
16 juni 2021, 14:41
Het enige goede was het bier en dat had nog beter kunnen zijn want het was Heineken .
Ik had liever krombacher gezien


Am Sonntag gab es auch Bitburger und Warsteiner.

deket
18 juni 2021, 00:18
Ik lees zo weinig over deze LRbis?

gignnl
18 juni 2021, 01:03
Paar daagjes geduld��

mentholbear
18 juni 2021, 01:41
Beter komt er weer een Happy Hour entree...

de duisburg spesjalist
18 juni 2021, 16:40
Ik lees zo weinig over deze LRbis?

het was ook nog niet op LR niveau maar wat wil je voor 40 euro intree

Prima
18 juni 2021, 17:48
Ik moet eerst nog ff sparen

Player
18 juni 2021, 19:56
Lars zal toch nog wat moeten bijleren om op LR niveau of beter te geraken als hij Ashley in de LU zet. Ollie binnenhalen is dan weer een betere zet. Maar goed, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.

Beron
19 juni 2021, 20:24
Es ist aber schon schwach, wenn man nach so langer Zeit im Lockdown tatsächlich NIX vorbereitet hat? Oder wurde der Club erst drei Tage vorher übernommen? Vermutlich nicht, oder? Mit LR-Frauen, mit Wellness, gutem Essen und nem Pool hätte man in DIESER Zeit bei DIESEM Wetter eine Menge positiven word of mouth bekommen. Jetzt bin ich dagegen skeptisch, ob ich da mal hinfahre. Lars ist ein Guter, Ollie ist Spitze - aber vermutlich fehlt wie schon im LR eine weibliche Hand, die den Männer richtig Feuer unter dem Arsch macht. Als in der Lockdown-Pause letzten Oktober kurzzeitig die GT-Chefinnen im LR das Sagen hatten, lief es da auch plötzlich besser als vorher. Die Frauen hatten im GT immer alles perfekt am Laufen - die Männer-Riege im LR hat dagegen immer alles schleifen lassen.

Prima
19 juni 2021, 21:23
Der Thomas ist kein gute manager ,

Badslippers
19 juni 2021, 21:38
Der Thomas ist kein gute manager ,

lars is geliefd bij de dames omdat hij spierballen heeft, niet bang uitgevallen en lastig volk buiten de deur zet. Uwe was een uitstekende (people) manager. Had oog voor zowel dames als gasten. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Samen met de empfang- en thekedames en Ollie in de keuken draaide de tent prima als hij er was. Over Thomas wil ik het niet eens hebben.

deket
20 juni 2021, 02:10
Zo is,of liever was dat,indeed BS,maar je vergeet nog Daniel,alsook Martin en zijn zuster Anna,die twee laatste zullen wel hun best doen en eerder Daniel? tja,dat is algemeen geweten. Uwe was een vakman,goede manager,;er ontging hem niets. Zoals ik al zei,kordaat en toch menselijk,dat maakt een goede manager

de duisburg spesjalist
20 juni 2021, 12:39
IK zou badslippers is even aanvullen . THOMAS is van de fabeltjes KRANT verhalen van het stuk grond naast LR dat dat gekocht zou zijn heb ik altijd als gebakken lucht gezien .

dan LARS toffe kerel geliefd bij de dames maar vooral bij de Roemeense dames om een voorbeeld te geven ik mis er nog gewoon dames als melica emmelie barbie bigie leona sonja LR had een sterke line up die niet alleen bestond uit Roemeense en Bulgaarse .

met UWE kon je nog is feestjes organiseren feestjes die je met uwe organiseerden waren altijd geslaagd met geile optredens die nooit gepland waren en op de dag zelf geregeld werden . uwe stelde iedereen te vrede . met uwe kon je ook nog een herdenking organiseren van een overleden persoon tja het was niet altijd roze geur en zonnen schijn .

dan wil ik mijn alle liefste ontvangst dame Manuela ook niet vergeten . Manuela regelde alles wat er door uwe opgedragen werd . bracht je een glaasje drinken als je in de Thuin lag hield een oogje in het zicht of alles wel netjes was . stond gelijk klaar als de jacuzie te koud was .

ollie is een top kok maar een tent die op vrijdag en zaterdag van 11 tot 3 uur open is mag je toch wel verwachten dat er tot 15 een gebakken eitje te krijgen is om 22 uur vind je er de hond in de pot

Dat rheingold niks zou worden vind ik een beetje te vroeg om te roepen maar zo club heeft gewoon een jacuzie nodig . en ontvangst dames bijvoorbeeld zoals manuela

JonnyFontane
20 juni 2021, 12:59
Dat rheingold niks zou worden vind ik een beetje te vroeg om te roepen maar zo club heeft gewoon een jacuzie nodig . en ontvangst dames bijvoorbeeld zoals manuela

En minder zeverzakken zoals jouw.....:biggrin:

gignnl
20 juni 2021, 20:09
Was in 1989 de val van de muur het grote nieuws,zo is dat in 2021 de val van de corona muur.
Na maanden weer eens de grens over:freu:
Omdat LR en GT (nog?)gesloten zijn werd het Rheingold.
Alhoewel de voorganger er al ff zat was ik er nog nimmer geweest omdat ik mij in LR steeds in de zevende hemel voelde.
Enfin de primeur.Op deze mooie dag snel Willich bereikt en uiteraard eerst de tank volgegooid tegen onnederlandse prijzen.
Rheingold snel gevonden,ook opeen industrieterrein.
Verwelkomt en mijn vaccinatieoorlabel laten checken en ik mocht innen.
Voor 4 tientjes de toegang voldaan, ook een prima prijs.
Na het omkleden even het pand bekeken,netjes van opzet.Uiteraard even wennen.
Lars even een boks gegeven en met een watertje even de Line up checken.
Nog niet veel dames,ik schat 15,maar wel een voor mij interessante Line up.
Helft LR dames,paar GT,paar dames van de vorige club en wat herintreedsters.
Een van die verraste mij,we kennen haar nog als Alexia,vooral fanvan cowboyachtige Belgen.
Inmiddels wat jaartjes ouder en updates rijker.Ze zag er prima uit en haar service is nog steeds top dus me met haar goed vermaakt.
Voor de inwendige mens is Ollie aanwezig,zeer bekend uit LR.
Vandaag zorgde hij met hulp van zijn broer voor de prima BBQ.
Ollie groet alle bekenden uit LR en hoopt ze weer eens te zien op zijn nieuwe stek.
De eerste kennismaking met deze zaak is voor mij geslaagd.Komende weken worden
Er nog wat verbeteringen doorgevoerd vertelde men.
Ben benieuwd,ik zit er over 2 weken weer

Willem2
20 juni 2021, 20:49
Er waren vandaag 22 dames ;)

gignnl
20 juni 2021, 20:53
Dat zal wel kloppen,ik kon niet zo goed tellen met Alexia op schoot:wink2:

jemame
20 juni 2021, 21:45
Kan wel kloppen het aantal dames , en zeker het dubbel aan beren . Koffie was prima uit de nieuwe machine maar frisdrank was slapjes (namaak).
Ook het eten smaakte goed en was goed verzorgd. Oude bekende dames waren Bianca , Adina ,Betty , Isa en Melanie . Theke van dienst was Raissa .

Big30
20 juni 2021, 22:12
Nb dit topic niet misbruiken door reclame te maken voor je favoriete club.

Levitrus
21 juni 2021, 07:59
In de clubnaam staat FKK. Is dat effectief zo (al dan niet op bepaalde dagen zoals vroeger in H7), of staat het er enkel omdat het lekker bekt?
Vergeleken met Venus en Bab is RG voor mij het dichtstbij maar de naakte dames in die 2 andere clubs hebben ergens ook een meerwaarde (voor mij).

ju52
21 juni 2021, 09:36
In de clubnaam staat FKK. Is dat effectief zo (al dan niet op bepaalde dagen zoals vroeger in H7), of staat het er enkel omdat het lekker bekt?
Vergeleken met Venus en Bab is RG voor mij het dichtstbij maar de naakte dames in die 2 andere clubs hebben ergens ook een meerwaarde (voor mij).

Fkk means naked, please not for men in the clubs.

In Rheingold there are currently some women from Golden Time, a maximum of 4 seen at 3 visits, and from the Living Room, 10-20.
These women do not like and are not used to nudism.
These women should stay in the Rheingold and feel good, which is why the management does not urge nudism.

Only 1 to 2 women present themselves in full beauty, full very beauty, or topless.

At the moment I only know 4 real nudist clubs nearby:
Venus Hamminkeln,
Luder Lounge Dortmund,
Babylon Elsdorf and
Finca Erotica in Dierdorf, Rhineland-Palatinate (RLP), unfortunately still closed despite the low incidence values. But very far from Netherland.


Fkk is not so important to me, because I am such a steep stag in the room
that all women tear their clothes off their bodies right away. :biggrin::biggrin::biggrin:

Prima
21 juni 2021, 12:11
Zondag was ik er (-;
Raissa nam m’n geld ,
Gezellig druk
Ff Jane haar temperatuur opgenomen in kamer 4
Het bad ligt in de werkplaats ,en komt binnen 2 weken terug
Raluca had ook nog wel ff tijd voor mij (-;
Hapje eten , beetje sauna
En toen botste ik tegen een mooie zwartharige vrouw , had daarvoor al oog contact gemaakt , maar m’n schakelaar ging niet op aan
Na de botsing veranderde dat , Carmen is haar naam , woont in Nederland , praat behoorlijk Nederlands , vriendelijk , en heel mooi lijf , met hier en daar een plakplaatje , kleine update op haar borsten ,
10 woorden gewisseld en sleutel gepakt , op de kamer ging het van dik hout zaagt men plankjes , pffffffff
Hele leuke vriendelijke non nonsens dame , waar je gemakkelijk 2 uur mee kan stoeien , en dat hebben we gedaan , de temperatuur liep op en de luchtvochtigheid in de kamer steeg doordat we beide het zweet op de rug hadden , herhaling 200%

Heeft na een 4jarige pauze ff in lr gewerkt , en na Corona nu 2 dagen in rg , van mij mag ze blijven , en ik zal haar steunen (-;

gignnl
21 juni 2021, 12:46
Zei ik toch,dat ze Prima was:gruebel:

bebert
21 juni 2021, 14:35
At the moment I only know 4 real nudist clubs nearby:
Venus Hamminkeln,
Luder Lounge Dortmund,
Babylon Elsdorf and
Finca Erotica in Dierdorf, Rhineland-Palatinate (RLP), unfortunately still closed despite the low incidence values. But very far from Netherland.
Fkk is not so important to me

Other nudist clubs in NRW :
Villa Venus (Duisburg)
Arabella (Bochum)
Grimberg (Gelsenkirchen)
Luderland (Leverkusen)

FKK is important for me ;)

Prima
21 juni 2021, 15:39
Jij weet veel meer dan sommigen denken (-;

Prima
21 juni 2021, 15:43
Zei ik toch,dat ze Prima was:gruebel:

Dan weet jij ook vast haar vorige werkgever ,
Ze woont in Roermond , dan zou yy of ss kunnen

WA
21 juni 2021, 15:46
De LR meiden die ik ken en nu in Rheingold werken zijn / waren altijd heel stellig: volledig naakt = bye bye zwaai zwaai, we zoeken wel een andere club.

Vooralsnog begrijp ik dat de meeste dames redelijk positief zijn. Er mocht alleen wat meer klandizie komen. Entree is zoals geschreven op de website €40 en ook de binnensauna is niet te harden heet.
Met de lokale Duitse regelgeving is het uiterst lastig om eea aan voorbereiding te doen en begreep dat men effectief drie dagen voor de opening echt voorbereidingen kon treffen om daadwerkelijk open te gaan. Een handvol sms’en + appjes van DVP die me op de dinsdag voor de opening mededeelden dat ik ze in RG kon vinden past wat dat betreft in dat straatje.

GigNL heeft het Prima verwoord hoe het er nu aan toe gaat. Vooralsnog ligt het clublandsschap behoorlijk overhoop met de bijbehorende aanloopproblemen. Geeft het een kans zou ik zeggen. Het commentaar wat er de afgelopen week is gegeven zou twee / drie jaar geleden één op één op toen al jaren in bedrijf zijnde clubs geprojecteerd kunnen worden maar die desondanks de hemel ingeprezen werden omdat een paar heren bij de clubleiding op schoot zat of taalde naar hun nering.

Patjax
21 juni 2021, 17:27
Dan weet jij ook vast haar vorige werkgever ,
Ze woont in Roermond , dan zou yy of ss kunnen

SS en hierbij ook haar al bestaande paspoortje

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44301-Carmen-(-Roemeense-Iberische)&p=468806#post468806

Prima
21 juni 2021, 20:57
Wat veranderd helemaal naakt aan jou keuze ?!(-;
We hebben al
Zoooo veel naakte vrouwen gezien , ik vind beetje kleding veel leuker , en wanneer je ff goed kijkt weet je al wat er gaat komen wanneer ze op kamer naakt voor je staat ,
Laat die meiden nog een klein beetje zelfrespect houden ,

uurtje
21 juni 2021, 21:18
Was dit nu een topic over Rheingold of de zoveelste nutteloze discussie die in een welles / nietes ding gaat eindigen? Als je niet beter zou weten zou je denken dat er wat trollen bezig zijn. Man man man...

Off topic ; Bernds Schieferhof is ook fully nude.

On topic; Weinig schot in het zwembad in RG. Leek vandaag ook niet de prioriteit te hebben. Voor de rest alles redelijk in de hand.

stimpy3
21 juni 2021, 21:35
Dit topic heeft idd. meer reviews van clubbezoekjes nodig ;-)

Player
21 juni 2021, 21:50
Dat heb je nu eenmaal met veelschrijvers die nooit in een Club komen...

Piet Plezier
21 juni 2021, 21:52
dan ben je snel bijgetikt
Want het is gewoon bagger op dit moment
En dan lees ik dat het 40 entree is
BP en ik moesten 50 betalen
Geen eten
Zwembad dicht
Roemloze vrouwen
En om 00.00uur kon je de vrouwen op 1 hand tellen
Niemand vast achter de bar dus je staat gewoon 10 a 15 minutes te wachten voor er iemand komt helpen.
Geef mij maar het oude H7 van Benny

brombeerzuid
21 juni 2021, 21:53
Sorry, maar zal nog ff duren voor ik weer in rg cq h7 kom!:biggrin:

Bub
22 juni 2021, 10:21
From LR, Jane, Evelyn, Raluca, Ada (silicon), Joanna (and her lover) and Abbie were here last Sunday.
I had my first session with Raluca (I've never been with her in LR) , everything was fine, she even lost some weight during the crisis. Light French kisses, really soft bj and good sex.
Second with Abbie (I've known her for 2 years), she gained some weight but she still delivers the goods.
From the old h7 I only recognized Isa but I didn't visit the club often. Raïssa looks even cuter than when she was working as a WG.
Food was not on par with the levels of the good old LR.
Nevertheless, I was happy to meet Abbie again and to discover Raluca. Maybe the club will gain some monumentum during the next weeks. I expected to see Emily the tattooed German girl who worked in aca gold, H7 in LR but she was nowhere to be seen.

uurtje
22 juni 2021, 11:01
Na een wel hele korte onliner (gisteren) nu even wat meer woorden over RG. Entree van 40 euro werd betaald na de nodige formaliteiten en het controleren van de noodzakelijke papieren bij entree. Normaal gesproken mag je van een maandag eigenlijk 3x niets verwachten maar dat viel op zich wel mee. In de namiddag waren er op een gegeven moment een dikke 10 beren (wellicht nog een paar op de kamer) en bij vertrek in de vroege avond kam er ook nog volk binnen vallen.
Eten bestond uit curryworst met aardappelen en iets met rijst, ravioli en toestanden. Wellicht geen 5 sterren kost maar het smaakte goed, was vers gemaakt. Die budet cola zal nooit lekker worden maar er was gelukkig nog andere frisdrank
Aantal dames schat ik op 8-10 maar dat blijft altijd moeilijk te zeggen. Mogelijk ook een aantal op de kamer. Andere zaken zoals opruimen, schoonmaken waren goed in de hand en vriendelijkheid alom aanwezig.
Geen activiteiten op en rondom het zwembad. Helaas. .... later op de avond ging het voetbal (zowel buiten als binnen) aan en was prima te volgen.
RG blijft een nette club. Smaken verschillen, de line - up bood niet zoveel afwisseling maar de goede oude tijden lijken over te zijn. met het sluiten van psr zal het wel heel moeilijk worden om nog een relaxte club te vinden met milf service kanonnen die ook iets meer dan 'Schatzi hast du Lust' kunnen zeggen. OMFG wat is dat een afknapper... laatst bij Salome nog een dvp op gewezen.... Al met al een fijne namiddag gehad.

ju52
22 juni 2021, 12:20
I expected to see Emily the tattooed German girl who worked in aca gold, H7 in LR but she was nowhere to be seen.

You need binoculars.
Emily works at Venus in Hamminkeln.

Husky
22 juni 2021, 12:26
Goed te lezen dat er nog een aantal "glas halfvol" berichten zijn van Bub en uurtje:)

mentholbear
23 juni 2021, 00:18
Other nudist clubs in NRW :
Villa Venus (Duisburg)
Arabella (Bochum)
Grimberg (Gelsenkirchen)
Luderland (Leverkusen)

FKK is important for me ;)

But those are RTC without food.

Food is important for me ;)

mentholbear
23 juni 2021, 00:26
Dat heb je nu eenmaal met veelschrijvers die nooit in een Club komen...

Voel me nu erg aangesproken :biggrin:

Laten ze me die prik er maar snel in rammen.

En nee, niet bij Theo's! :nee:

hanslatta
23 juni 2021, 19:46
ben er al twee keer geweest, vorige week vrijdag en gisteren, echter zal het kort houden, het is drie keer niks...het eten, de line up, de ambiance de bar
Echter ik heb wel goede hoop, je merkt wel dat het personeel hun best doet, en ik ga ervanuit dat er nog een mooie meute uit het oostblok komen als ze hun papieren rond hebben, althans dat zeggen de aanwezige dvp's zelf
keep your fingers crossed

Prima
23 juni 2021, 21:16
Drie keer nix is beetje te veel
Zondag waren er dames voor elk wat wils
De sauna was wel te heet , en beetje lang wachten op het eten , en weinig keus wat eten betreft , wel een nieuwe koffiemachine maar daar rij ik geen 250 km voor ,
En de cola uit de pomp is niet oké , het water daarentegen wel lekker
Zag dat ollie ook niet echt blij is hoe het gaat met eten
Beetje salade en patatjes kost toch weinig , maar hun keus is een aardappel in alufolie , das echt niet van deze tijd ,
40 euro inkom is 20 minder dan ss , maar in ss krijg je wel een andere service .
Ik vind die lr dames stuk voor stuk lekker , en de service is ook top
De baas van rg moet alleen nog wel z’n best doen om meer mannen binnen te krijgen en houden , dan komen er vanzelf meer dames , en gaat het vast gezellig worden , hij moet alleen niet weken wachten met verbeteren , anders komt het niet goed

mentholbear
23 juni 2021, 23:33
het is drie keer niks...


en beetje lang wachten op het eten , en weinig keus wat eten betreft ,
En de cola uit de pomp is niet oké
een aardappel in alufolie , das echt niet van deze tijd ,

De baas van rg moet alleen nog wel z’n best doen om meer mannen binnen te krijgen en houden , dan komen er vanzelf meer dames , en gaat het vast gezellig worden , hij moet alleen niet weken wachten met verbeteren , anders komt het niet goed

Dat klinkt me als 3x nix ;)

Nu is inderdaad de uitgelezen kans om klanten binnen te halen en te binden. Als straks weer andere clubs openen lijkt me dat een stuk lastiger.

Prima
24 juni 2021, 21:31
Ik kan bellen , maar misschien is het antwoord ook hier !
Ik heb Carmen zondag gedaan , maar wil nog wel een keer (-;
Welke dagen werkt ze ?

Spillertwo
25 juni 2021, 09:15
Drie keer nix is beetje te veel
Zondag waren er dames voor elk wat wils
De sauna was wel te heet , en beetje lang wachten op het eten , en weinig keus wat eten betreft , wel een nieuwe koffiemachine maar daar rij ik geen 250 km voor ,
En de cola uit de pomp is niet oké , het water daarentegen wel lekker
Zag dat ollie ook niet echt blij is hoe het gaat met eten
Beetje salade en patatjes kost toch weinig , maar hun keus is een aardappel in alufolie , das echt niet van deze tijd ,
40 euro inkom is 20 minder dan ss , maar in ss krijg je wel een andere service .
Ik vind die lr dames stuk voor stuk lekker , en de service is ook top
De baas van rg moet alleen nog wel z’n best doen om meer mannen binnen te krijgen en houden , dan komen er vanzelf meer dames , en gaat het vast gezellig worden , hij moet alleen niet weken wachten met verbeteren , anders komt het niet goed
Welke club bedoel je met ss ? En met lr dames ? :-)

Harrynack
25 juni 2021, 09:26
Welke club bedoel je met ss ? En met lr dames ? :-)

SS staat voor sixsense en lr staat voor
Living Room.

Piet Plezier
25 juni 2021, 09:34
SS staat voor sixsense en lr staat voor
Living Room.

en iwab?

Harrynack
25 juni 2021, 10:11
en iwab?

(soldatentaal) betweter. Eigenlijk een acroniem van: ‘Ik weet alles beter.’

Dus…..

Piet Plezier
25 juni 2021, 11:26
(soldatentaal) betweter. Eigenlijk een acroniem van: ‘Ik weet alles beter.’

Dus…..

past precies bij jou

Harrynack
25 juni 2021, 11:33
past precies bij jou

Bedankt voor je opbouwende feedback. Ik moet zeggen dat ik je in real life leuker vindt overkomen.

Beron
25 juni 2021, 17:51
Erinnert mich an einen Club-Versuch vor 15 oder 16 Jahren. Genau weiß ich es nicht mehr. Der damalige Chef/Betriebsleiter vom Happy Garden hat mit dem damaligen Koch vom Happy Garden (nicht der Metzger) versucht, einen eigenen Club aufzumachen. Mit den damaligen Happy-Frauen und viel Service. Ich hab den Namen und die Stadt schon vergessen. In der ersten Woche kamen viele Happy-Gäste. Dann war ganz schnell Schluss. Es funktionierte einfach fast nichts und die Gäste und Frauen gingen wieder weg. Ende der Geschichte.

Piet Plezier
25 juni 2021, 19:42
Bedankt voor je opbouwende feedback. Ik moet zeggen dat ik je in real life leuker vindt overkomen.

dat hoor ik wel vaker
Iedereen kent mij, maar ik ken bijna niemand

Big30
25 juni 2021, 20:11
Erinnert mich an einen Club-Versuch vor 15 oder 16 Jahren. Genau weiß ich es nicht mehr. Der damalige Chef/Betriebsleiter vom Happy Garden hat mit dem damaligen Koch vom Happy Garden (nicht der Metzger) versucht, einen eigenen Club aufzumachen.
Nanu34, Velbert :tongue:. Armin, Menno, Marc dazu noch Thekenfrau Sally.

Harrynack
25 juni 2021, 21:35
dat hoor ik wel vaker
Iedereen kent mij, maar ik ken bijna niemand

[emoji1787] Volgende keer spreek ik je aan! Kunnen we samen een biertje drinken….

Beron
26 juni 2021, 21:43
Nanu34, Velbert :tongue:. Armin, Menno, Marc dazu noch Thekenfrau Sally.

Ja. Genau! Das wars. Ich erinnere mich wieder. Danke !

Herr Fick
27 juni 2021, 08:36
Gisteren als een nette burger het gras gemaaid rondom mijn budgetkasteel en mijn trouwe viervoeter zijn wandeling gegund. Wat doet een budgetbeer dan tijdens een vrije namiddag? Juist, naar een budgetclub gaan.
Van SS weten we niks meer, GT en LR zijn dood en van BB lees ik niks goed. Diamond in Moers leek me een puik alternatief. Even gebeld of ik binnen mocht met mijn na veel moeite gedownloade vaccinatiecertificaten. Ja dat mocht, edoch slechts vanaf volgende week, twee weken na de laatste prik. Volgende week heb ik geen tijd voor P6 dus dat werd testen. Die chains app heb je voor niks nodig. Gewoon googelen naar het adres van het testcentrum van de plaats waar je naar toe wil en dan kan je met of zonder afspraak passeren. Een afspraak vastgelegd om 17:40 in de Hombergerstrasse in Moers en dan plan B opgesteld. Als ik nou eerst op goed geluk naar het testcentrum van Willich rijd, me daar laat testen en dan naar RG ga moet ik een stuk minder ver rijden en de gemelde aanwezigheid van een aantal LR deernes is verlokkelijk, natuurlijk. Als de wachttijd in Willich te veel opliep kon ik alsnog naar Moers en dan naar Diamond. Als ik geen gebruik maak van mijn afspraak in Moers konden de Duitsers in het slechtste geval Belgie maar weer eens de oorlog verklaren, maar daar hebben ze al twee keer spijt van gehad, dus dat zat wel snor.
De budget-minivan aldus gestart en Willichwaarts vertrokken. Hadden de Ollanders toch wel net gisteren de A73 afgesloten zeker. Ik vreesde dat de omleiding me via Eindhoven zou leiden. Dat zou een pokkelange omweg zijn en daarom tot aan de kruising A2/N280 gereden, dan oostelijk over de Maasplassen bij Roermond om zo op de A52 uit te komen.
In de Kreuzstrasse 9 in Willich gaat het testen zonder afspraak bijzonder vlot en om 17:00 stond ik met de nodige administratie bij RG.

De parking is behoorlijk krap en van buiten ziet de zaak er wat onderkomen uit. Ik werd vriendelijk ontvangen, maar hoewel de gastvrouw vroeg of ik er voor het eerst was kreeg ik toch geen rondleiding. De douches zijn beslist minder netjes dan bij GT of LR maar de kleedkamer is best groot met ruime kastjes. Handig is dat centraal een rij kastjes staan op tafelhoogte zodat je je spullen kunt neerleggen bij het omkleden. Onhandig is het dat de gastvrouw aan alle bezoekers kastjes toekent die vlak naast elkaar liggen en je daardoor in mekaars weg staat.

Binnen is het nogal een wirwar van gangetjes en het duurde dus even voor ik de indeling in mijn hoofd had. De club geeft absoluut geen gezellige indruk. Buiten staan een aantal tafels en ligbedden die echt wel aan opknapping toe zijn. Er is ook geen mooie tuin of een zwembad.
Onder een luifel staat een vriendelijke man te BBQ-en. Het vlees is best lekker, inclusief aardappel in de schil met tzatziki maar het saladebuffet is povertjes. De frisdrankverdeler is voor mij OK en in de bar kan je alcohol krijgen. Ik drink niet dus ik weet niet of je voor bier moet betalen.

Er waren een 10-tal dames aanwezig waarvan er 5 appetijtelijk genoeg waren om Herr Fick te behagen. Dat viel dus wel mee, vooral omdat er weinig beren waren.
Ik had dus 5 kamergangen van 30' in gedachten waarvan ik er drie 'geconcretiseerd ' heb.

Melanie kende ik nog van BN. Ze heeft volgens mij haar gebit laten upgraden en dat staat haar goed. Haar service was pico bello, dus mijn avond kon niet meer stuk.

Nadien ene Sarah leren kennen. Een mooie meid die parmantig haar A cup liet bewonderen. Ze heeft een verleden in de A-straat nabij Brussel-Noord en geeft dus wel een wat gehaaide indruk. Op de kamer zei ze doodleuk dat ze elk ogenblik haar regels kon krijgen en ze daardoor geen beffen toeliet. Dat kon ik wel bergrijpen, maar dat had ze wel tijdens de pre-sales kunnen vermelden. Junker Fick scheen haar echter te bekoren en die heeft dan ook de volledige kamergang in haar bevallige mond doorgebracht.

In de bar was weinig volk, de muziek stond echter loeihard en een aantal dames en beren gaven wat danspasjes ten beste. Gauw weer naar buiten dus. Aan het buffet dan kennisgemaakt met MILF Carmen. Die bleek bij SS actief geweest te zijn en was heel fier op haar tijdens de lockdown geconstrueerde siliconenboezem. Het resultaat mag er zijn. Het is een mooie grote sportieve meid met ook best wel geslaagde tattoos. Van gezicht is ze minder mooi dan Sarah maar in de kamer was ze subliem.

Ondertussen was het 22:00 en werd het tijd om huiswaarts te rijden. Ik hou het nu eenmaal nooit langer dan een uur of vier/vijf vol in een club.

Dus:
De club an sich biedt geen meerwaarde. Een aantal dames presenteert zich ook niet goed. Melanie bijvoorbeeld is best mooi, maar ze huppelt rond op een soort pantoffels met pluchen pompons die eerder thuishoren in een rusthuis. Hoge hakken met het kontje parmantig achteruit is wat mij betreft toch een must in een bordeel. Keiharde muziek in een bijna lege bar is ook niet echt gezellig te noemen en vooral ... alles geeft een afgeleefde indruk. Kapotte ligstoelen en sofa's zijn echt niet OK.

Qua budget P6 was het voor 190€ entree inclusief echter wel toppie. Vermits Junker Fick bij de dames letterlijk en figuurlijk in de smaak viel en ze alle drie vroegen of ik voor een meerprijsje mijn nakomelingen in hun mond wilde de vrijheid geven had ik zelf niet bepaald zin in kussen, dus ik weet niet of het in het standaardpakket zit.

De A73 was weer vrij gegeven en ik kon dus via de kortste weg terug naar mijn budget kasteel.

Mijn volgende SC-bezoek wordt wellicht toch Diamond of Samya ergens eind juli.

ju52
27 juni 2021, 09:41
Nadien ene Sarah leren kennen. Een mooie meid die parmantig haar A cup liet bewonderen. Ze heeft een verleden in de A-straat nabij Brussel-Noord en geeft dus wel een wat gehaaide indruk. Op de kamer zei ze doodleuk dat ze elk ogenblik haar regels kon krijgen en ze daardoor geen beffen toeliet. Dat kon ik wel bergrijpen, maar dat had ze wel tijdens de pre-sales kunnen vermelden. Junker Fick scheen haar echter te bekoren en die heeft dan ook de volledige kamergang in haar bevallige mond doorgebracht.


Sarah is actually a cute mouse, but unfortunately she doesn't play with open cards.

Me and my colleague have had the same experience.
We were in the room with her about ten times, no, not together, it doesn't have to be.

Only in the room did she reveal to us that she was on her day and licking was not possible.
Had she said that beforehand, everything would have been okay.

fg22
28 juni 2021, 16:46
Tot hoe laat is testcentrum open?

JonnyFontane
28 juni 2021, 16:50
Tot hoe laat is testcentrum open?

Misschien ff googlen

hasta la pasta
28 juni 2021, 16:58
Tot hoe laat is testcentrum open?

Tot sluitingstijd

schoolmeester
28 juni 2021, 16:59
Sommige ijsberen stellen alleen maar vragen, je kan toch ook een post nalezen g.v.d.

Poppalarge
28 juni 2021, 19:13
Sommige ijsberen stellen alleen maar vragen

En dan te bedenken dat de vragenstellers hun vraag posten vanaf een apparaat dat verbonden is met het internet waar, net als op dit forum, naar antwoorden gezocht kan worden in vrijwel alle talen met behulp van allerlei zoekfunctionaliteit...

Wellicht worden er technische problemen ervaren?

Sent from my Atari 4160STFM[emoji769] using Tapatalk

Herr Fick
28 juni 2021, 19:57
Tot hoe laat is testcentrum open?

Aub

https://www.corona-test-willich.de/

Prima
28 juni 2021, 22:48
beetje zelfde met mij geflikt , op de kamer moest madam eerst ff weg om te wassen , daarna mocht ik haar bef , na momnetje gevraagd ofdat ze ook nog iets wilde gaan doen (-; , ze begon >> eerst wil ik jou inspecteren voordat ik je ga pijp , en moest met cd , cd erom met veel gepruts , en onhandig daardoor niet plezierig voor mij , maar het lukte , mevrouw wilde alleen 69 , das gedaan , en na tijdje vroeg ik om te neuke , maar deed ofdat ze mij niet hoorde , dus opnieuw gevraagd , maar ze vertelde dat de tijd om was , en stelde voor een pauze , en daarna verder , nou ik zei oke , maar wist dat het niet ging gebeuren , aankleden ,en ging betalen , gaf 50 maar ze vertelde dat het 100 was , ik heb betaald , omdat ik de tijd niet had bekeken , kom ik in de woonkamer zie ik de speeltijd van het voetbal , heeft die kut me mooi bij de poot , want was 33 minuten .
oplichter , 1e klas . en ik trap erin , ik ben echt dom

Poppalarge
28 juni 2021, 23:25
@Prima

Volgende keer de timer functie op je telefoon gebruiken en de dame waarmee je gaat kameren laten zien dat je de timer gestart hebt. Dan kun je haar ook laten zien hoe lang ze weg is geweest om zich te wassen en daarna de timer opnieuw starten om echt een halfuur te krijgen.

Heb je ook een stok om mee te slaan in het geval van onenigheid waarbij je het meldt bij de theke / manager zodat de dame waarmee je op de kamer belandde erop aangesproken kan worden.


Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Prima
29 juni 2021, 10:02
Ik ben niet zo van timeren)-;,
Die klapekster laat ik volgende keer , eerst ff uurtje bij mij op de bank zitten , en bedenk wel een smoesje , waarom het zo lang duurt , en dan wacht ik totdat er een leuk meisje langs komt lopen , en die vraag ik om een sleutel te halen (-;

Wedden dat die klapekster de rest van de dag sjagarijnig is

Ik sla zonder stok ! , ik maak ze nerveus ��

WA
29 juni 2021, 13:04
Dat werkt idd beter. Klikken of je “rechten” afdwingen kan…… maar de situatie omdraaien en de marchanderende dame hetzelfde laten voelen is beter. Want, hoe wil je bekend staan? Als klokkenluider / kijker of iemand die het redelijk relaxed opneemt en weet dat er nog vele dames rond lopen die wel correct werken?

Prima
29 juni 2021, 13:11
Ohh , ik heb ff gepraat met de Duitse meneer (manager) toen hij zondag bij het zwembad stond ,
Er zijn nieuwe lampen gekocht en dat wordt met een rvs plaat in de bestaande gescheurde opening geplaatst , alleen waren de led lampen voor onder water niet in voorraad , hij verwacht wel dat we weer kunnen zwemmen binnen 2 weken , ook komen er nieuwe sofa en banken , maar de leverancier brengt ze zodra de bad er weer inzit
Hij vindt de snelheid van de reparatie en levering ook onplezierig , had verschillende andere opties ook nagevraagd , maar draaide alles uit op niet of moeilijk of lastig enz
De betonbak waar het zwembad in komt is volledig in takt , dus bouwkundig hoeft er niets te worden gedaan
Zondag had olie frietjes in de zelfbediening en salade pasta , dus dat komt ook goed , de bbq was goed in productie later op de middag avond , de sfeer was niet super waw , maar kwam ook door het weer denk ik

Ohhh en Carmen was er ook eind vd middag , die moest ik toch nog wel flinke inwendige stokslagen geven ,

Herr Fick
29 juni 2021, 18:12
...moest madam eerst ff weg om te wassen , daarna mocht ik haar bef ... inspecteren voordat ik je ga pijp , en moest met cd ...mevrouw wilde alleen 69 ...

Bij mij moest ze ook even nog snel iets doen voor we aan de slag gingen. Ze was inderdaad een paar minuten weg. Voor de rest deed ze eigenlijk het omgekeerde van bij jou. Geen beffen maar zij heeft mij wel goddelijk verwend. La donna e mobile ...

Herr Fick
29 juni 2021, 18:22
Dat werkt idd beter. Klikken of je “rechten” afdwingen kan…… maar de situatie omdraaien en de marchanderende dame hetzelfde laten voelen is beter. Want, hoe wil je bekend staan? Als klokkenluider / kijker of iemand die het redelijk relaxed opneemt en weet dat er nog vele dames rond lopen die wel correct werken?
De gastvrouw heeft ook niet gevraagd of alles OK geweest was zoals dat in de meeste clubs wel gebeurt. Bij GT vroegen ze zelfs specifiek naar de service van bepaalde deernes. Oh wat mis ik het paradijs van Brüggen ... snik:heul:

Maar bij RG zijn er ook enkele topdames:)

phoenix
29 juni 2021, 18:45
nou Herr fick al heel lange geleden heb ik dat "paradijs' van jou vaarwel gezegd... ik ben toch ook verwend geweest, van alles geprobeerd en ja nu heeft mijn leven door corona plots een andere wending gekregen he, zo ook voor vele clubs en dames, bijvoorbeeld een theke dame bij Aca Gold is verdwenen.....

Herr Fick
29 juni 2021, 18:51
... een theke dame bij Aca Gold is verdwenen.....
Wat heb je met haar gedaan?:rolleyes:

phoenix
29 juni 2021, 18:55
Nou ik niks.... omdat het een van de weinige figuren uit de prostitutiewereld is waarmee ik ook prive contact heb onderhouden..., de meesten verdwijnen snel als je geen geld trekt of moeite doet om ze te bezoeken/ontvangen.....gelukkig heb ik me nooit daarmee bezig gehouden dat scheelt veel energie..want mijn verwachtingen zijn goeddeels nul en eigenlijk zijn er er weinig dames waarnaar ik nog echt verlang....

Shakir
29 juni 2021, 19:02
Nou ik niks.... omdat het een van de weinige figuren uit de prostitutiewereld is waarmee ik ook prive contact heb onderhouden..., de meesten verdwijnen snel als je geen geld trekt of moeite doet om ze te bezoeken/ontvangen.....gelukkig heb ik me nooit daarmee bezig gehouden dat scheelt veel energie..want mijn verwachtingen zijn goeddeels nul en eigenlijk zijn er er weinig dames waarnaar ik nog echt verlang....

Ik herinner me twee thekes in AcaG. De eerste daghelft was het een blonde (buitengewoon onvriendelijk), en de tweede daghelfst stond er ééntje met een krullenbol (vriendelijk, prettig gestoord). Welke is nou precies verdwenen?

Prima
29 juni 2021, 19:03
Nou ik niks.... omdat het een van de weinige figuren uit de prostitutiewereld is waarmee ik ook prive contact heb onderhouden..., de meesten verdwijnen snel als je geen geld trekt of moeite doet om ze te bezoeken/ontvangen.....gelukkig heb ik me nooit daarmee bezig gehouden dat scheelt veel energie..want mijn verwachtingen zijn goeddeels nul en eigenlijk zijn er er weinig dames waarnaar ik nog echt verlang....
Jij wordt echt saai (-:

Donbaise
29 juni 2021, 19:13
Ik herinner me twee thekes in AcaG. De eerste daghelft was het een blonde (buitengewoon onvriendelijk), en de tweede daghelfst stond er ééntje met een krullenbol (vriendelijk, prettig gestoord). Welke is nou precies verdwenen?

De "onvriendelijke" blonde Poolse is er nog. De tweede, Laila, (nog) niet gezien.

phoenix
29 juni 2021, 20:59
echt saai is mijn leven niet Prima, maar ik was al voor de coronatijd saunaclup moe... en tja zeg nou eerlijk beter is het niet geworden... en vele dames zijn zo verschrikkelijk voorspelbaar... dat maakt het voor mij saai, hoe lekker en hoe verleidelijk ze ook met hun billen en of borsten draaien.... en tot nu toe is het alternatief van mij stukken beter....

Herr Fick
30 juni 2021, 05:39
Nou ik niks.... omdat het een van de weinige figuren uit de prostitutiewereld is waarmee ik ook prive contact heb onderhouden..., de meesten verdwijnen snel als je geen geld trekt of moeite doet om ze te bezoeken/ontvangen.....gelukkig heb ik me nooit daarmee bezig gehouden dat scheelt veel energie..want mijn verwachtingen zijn goeddeels nul en eigenlijk zijn er er weinig dames waarnaar ik nog echt verlang....

Je bent dus P6-zen:engel::engel:

Herr Fick
30 juni 2021, 05:46
echt saai is mijn leven niet Prima, maar ik was al voor de coronatijd saunaclup moe... en tja zeg nou eerlijk beter is het niet geworden... en vele dames zijn zo verschrikkelijk voorspelbaar... dat maakt het voor mij saai, hoe lekker en hoe verleidelijk ze ook met hun billen en of borsten draaien.... en tot nu toe is het alternatief van mij stukken beter....

Goed voor jou. Als je alles wat je verlangt in je privaatleven vindt dan is dat altijd beter.

Willem2
30 juni 2021, 11:44
Kan het nu weer over Rheingold ...

Ik was er gisteren weer en de parking en de omgeving stond redelijk vol met nederlandse en belgische auto´s ...

Prima
30 juni 2021, 22:50
wat moest jij bij die parking /??

Willem2
30 juni 2021, 22:54
wat moest jij bij die parking /??

Tja degene waar ik voor kwam was helaas nog onderweg ergens anders heen. Die tref ik dus vrijdag in Rheingold ;)

Ricardo Banana
1 juli 2021, 05:25
wat moest jij bij die parking /??

Parkeren

Ascari
1 juli 2021, 10:04
wat moest jij bij die parking /??

Controleren of iedereen wel een groene mileusticker op zijn voorrruit heeft.

Dalton
1 juli 2021, 12:28
Voor die 12,50 is geen geld en altijd nog beter dan je door de politie met wapens in de aanslag de auto uit moet en de bekeuring eventjes betalen die stukken hoger is.

fg22
2 juli 2021, 09:20
Ga binnenkort, want lees wel over Toppers, maar zie geen recensies??

Prima
2 juli 2021, 16:46
Welke toppers ?

Willem2
2 juli 2021, 19:09
Er waren vanochtend 15 dames en uiteindelijk zo´n 20 dames, ik kon weer niet op de parking.

Prima
2 juli 2021, 20:53
Je mag mijn parkeerkaart wel copieren

cheasehead
3 juli 2021, 10:40
Je mag mijn parkeerkaart wel copieren

Heeft W2 dan ook zo een hippe tractor;)

JonnyFontane
3 juli 2021, 13:20
Heeft W2 dan ook zo een hippe tractor;)

Ik weet niet......maar ik vindt een brommobiel niet hip....

Prima
12 juli 2021, 11:31
Zie je niet meer zitten ,en wil je omringt door mooie vrouwen en hitsige mannen verzuipen ?!, dat kan nu in rheingold want het zwembad zit wel vol water
voordat je verzuipt krijg je misschien wel een hartaanval door de lage temp van het water , maar dood door hartvalen of met water gevulde longen blijft hetzelfde (-;
Wacht nog een paar dagen , zodat de zon het water opwarmt , misschien gaan dan de zelfmoordneigingen vanzelf weg .
Beter voor jou en minder gedoe voor het personeel (-;

schoolmeester
12 juli 2021, 19:10
Willem2, je hoeft toch niet op de parkeerplaats bij de club teparkeren.
Kan ook langs de doorgaande weg.
Lopen is gezond......smily.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
15 juli 2021, 09:33
Is dacht ik inderdaad ook vrij parkeren. Dat vind ik ook het fijne van de SC. Meestal hebben ze er eigen parkeer terrein, en anders in de omgeving gratis parkeren. In het SKW was ik elke keer iets van 30 euro ofzo kwijt voor een dagkaart.
Dat is het entree voor menig budget SC waar je ook nog eens onbeperkt voor kunt eten ;)

En het scheelt bij de omgeving van Rheingold, dat ze er niet zoals elders auto's in de fik staken. Wellicht om de club te dwarsbomen...

wooley
18 juli 2021, 14:13
Wooley was vanmorgen in Aca. Maar bij gebrek aan dvps effe hiernaar uitgeweken.
Prima eten en wel genoeg dvps... Lijkt er wel wat op dat het weer een favoriet wordt

Prima
19 juli 2021, 20:00
Gister was het druk in het zwembad , en ik zag een chocolaatje rondlopen , nou ja rondlopen ! Ze liep meer van en naar de kamer ,

schoolmeester
19 juli 2021, 20:04
Binnenkort maar eens kijken daar.
Het water zakt gelukkig weer, want ik heb geen boot.

Groet, schoolmeester.

jemame
19 juli 2021, 22:13
Gisteren zondag ook geweest en het was inderdaad druk bij het zwembad . Vond wel dat er te weinig dames waren in verhouding met de beren .
De kok doet in ieder geval zijn uiterste best en kwam in de namiddag zelfs met zelfgemaakte ijscrème aanzetten .Doe zo voort en jullie komen er wel !

WA
19 juli 2021, 23:59
Is de buitensauna ook weer in bedrijf gesteld?

Sutemi
20 juli 2021, 12:41
Afgelopen woensdagmiddag bracht ik mijn eerste bezoek aan Rheingold. Welkom door Sonja, entree, badjas en handdoek goed verzorgd. Alles heel relaxed. Leuke club, alles ziet er goed uit. Helaas regende het de hele tijd. Dus buiten niets te doen. Het zonneterras en het zwembad zagen er geweldig uit. Moet geweldig zijn als het mooi weer is. Kamer met Dorina.

jemame
20 juli 2021, 21:09
Ja Zondag was hij aan maar wilde het niet doen ! Na dit gemeld te hebben aan de Chef ,hebben ze de binnen sauna aangezet .

BP2
21 juli 2021, 11:38
De club heb ik veel goede herinneringen aan en de layout en mogelijkheden zijn goed. Maar.......we hebben nu al 2 x meegemaakt dat we later aankomen tegen 10 uur, zoals afgelopen zaterdagavond en dat op papier de sluitingstijd 3 uur is maar dat er om 11 of 12 uur op een zaterdag avond al nauwelijks vrouwen meer zijn, de theke kon over de sluitingstijd geen uitsluitsel geven en dacht zelf aan een uur of 12.30 ( op een zaterdag avond pffffff....) dus maar snel het geld terug gevraagd en gekregen en PHG was vlakbij, gebeld en dat was perse met toegangstest en daar hadden we geen zin in. Dus maar doorgereden naar Moers naar club Diamond. Waar alles weer goed kwam, het gezellig was, genoeg vrouwen waren en we een geil avondje hadden.

Ga deze club alleen nog maar een keer aandoen in de middag en dat komt zeer weinig voor.
In mijn ogen is dit momenteel geen club voor een geil weekend avondje door de vroege sluiting en de matige bezetting later op de avond.

wooley
25 juli 2021, 20:23
wooley was er vanmiddag....als eerste er ware circa 8 dvps...werd erg druk qua beren.lekker gegeten dat zit wel goed met ollie.
gebakken eieren bij ontbijt,daarna soep en aardappel oploop..later werd er nog iets gebakken...
Dvps zaten of op de gokkast of ze waren aan het zonnen.Waren duidelijk moe van gisteren of zo?
De 2 mooiste lagen alleen maar buiten en hadden alleen aandacht voor bekenden.
een ander groepje was alleen op de gokkast en een enkele dame was op jacht...niet mijn type.
Jammer want de tent heeft potentie qua ligging,horeca en netheid.Na 6 uurtjes rondhangen maar vertrokken...
Ga morgen wel naar een lekker chineesje die weet hoe ze je kan plezieren...(prive adreesje)
Ciao

Philoe
26 juli 2021, 18:44
Is het daar nog steeds volledig fkk? Of mogen de dvp’s dit voor zichzelf bepalen?

wooley
26 juli 2021, 19:03
Zelf bepalen...

fkk18
28 juli 2021, 09:58
Can someone tell me which girls from GT are there right now?

uurtje
28 juli 2021, 11:00
Yes, there is someone who can tell you, it is the person who answers the phone when you call the club. Please note the difference between 'can' and 'will'.........But while girls never ever leave a club and always stick to their promises to return it should be fairly easy for the person on the phone to answer it... Hope this helps...

fkk18
28 juli 2021, 11:45
Thanks! Yes it helps!

Beron
30 juli 2021, 21:58
Beim aktuellen Corona-Trend ist in zwei Wochen wieder Ende. Ist ja leider das EINZIGE was die Politik in NRW noch verbietet, ab einer Inzidenz von 35. Warum auch ein geimpfter Mensch keinen Sex für Geld haben darf, kann man nicht wirklich verstehen. Die Düsseldorfer Clubs sind ja schon dicht - vielleicht klagt mal einer vor Gericht. Gewinnt man nämlich mit ziemlicher Sicherheit.

ju52
31 juli 2021, 06:06
Can someone tell me which girls from GT are there right now?

Since the colleague cannot find his phone at the moment,
as he told me yesterday in a confidential phone call,
here is the written answer (hopefully he can find his internet!). :)


Exactly one woman from the Golden Time
is in the Rheingold at the moment!

Ashley (Armeense), GT,
ex-Sarah YY,
Nala, SixSense,
Sara (h), now Rheingold.


Be careful:
There are two Sara(h)
in the Rheingold at the moment.

You can go a lot wrong with either of these.


Sara(h) ex GT likes to be near the refrigerator,
to get up to operating temperature. :biggrin::biggrin::biggrin:

Everhard
15 augustus 2021, 10:34
After a visit, here are some impressions that are different to the pre corona times at this club.
Better wear a (medical) face mask while approaching reception.
At reception, show necessary medical documents. Only visual inspection of documents, no copy was made. No verification if I was the rightful owner of documents (aka an ID check). Give a name and contact details such as a telephone number on a paper form. No ID check.
Lots of new signs that one should wear (medical) mask and keep distance to other guests.
Name change from Heaven 7 to Rheingold.

The club was often sombre before, but now even more so. About 6 girls. Even fewer male guests.

Maybe this info is not of interest to everyone. You might think the only information worth reading is which other forum members were at the club? In particular you think it is perfectly normal for grown men ta wear mask in a sex club, so not worth mentioning in a report? Then you can kiss my hairy ass.
:moon:

Prima
15 augustus 2021, 11:01
i rather kiss your hairy ass , than kiss your hairy dick (-;
becourse if you dont shave your ass , than propably your tool is also hidden in the forrest
9-;

Herr Fick
15 augustus 2021, 11:39
... Maybe this info is not of interest to everyone. You might think the only information worth reading is which other forum members were at the club? In particular you think it is perfectly normal for grown men ta wear mask in a sex club, so not worth mentioning in a report? Then you can kiss my hairy ass.
:moon:

Het zal aan mij liggen, maar ik snap je bericht eerlijk gezegd niet. Ben je nu voor of tegen het dragen van een masker in een club?

WA
15 augustus 2021, 12:29
Het zal aan mij liggen, maar ik snap je bericht eerlijk gezegd niet. Ben je nu voor of tegen het dragen van een masker in een club?

Volgens mij heeft Everhard de copy paste functie gevonden aangezien berichten van hem over andere clubs dezelfde zinnen bevatten. Tevens ook een sneer naar weinig informatieve berichten naar zijn mening. Wellicht dat geboren engelstaligen wel "joy" uit zijn berichtgeving halen.

jemame
15 augustus 2021, 21:05
Vandaag ook tot 16.30 u in Rheingold geweest , 10 meiden en goed eten !!

mentholbear
16 augustus 2021, 01:35
Moet je je er ook registreren met NAW?

Jack42
16 augustus 2021, 08:06
Moet je je er ook registreren met NAW?

Ja

Prima
16 augustus 2021, 21:28
Ik was er ook gisteren , Jack gesproken , en nog iemand waarvan ik de naam vergat
Eten ruim voldoende , Ollie stond het bbq vuurtje aan te wakkeren , en gaf iedereen vers gebakken vlees en of worst
Stuk of 6 voor mij onbekende meiden , lekker jong en zonder overgewicht , van de lr dames alleen Joanna gezien , maar die heeft zich bijna hele tijd op de kamer verstopt ,
Ik was blij voordat ik op de deurbel drukte , zag de auto van een super leuke dvp staan , binnengevallen door Theo’s Sonja ,m’n a code laten zien en een vals briefje van 50 , beide geaccepteerd , maar moest wel ff m’n naam en hobby’s invullen op een onschuldig papiertje ,
Badjas sleutel en handdoek meegekregen en mezelf te transformeren
Douche gepakt , en zelf een koffie getapt . Leuke dames en nette mannen in de bar en buiten op terras Wandeling gamaakt richting sauna .’maar halverwege kwam Carmen (haar auto zag ik staan )mij op andere gedachten brengen , dus als de bliksem sleutel gepakt en 2.5 uur liggen ....l......... , werelds

Na onze escapade beetje gegeten bereid door de huiskok Ollie , was dik in orde
Daarna beetje gezeten en met Jack en die andere man bijgeklets

Kwam nog nieuw duits meisje insjekken Zonnebank bruin met hier en daarheen plakplaatje. Zeker de zonde waard . Maar ze ging Kameren
Uurtje later wandel ik tegen de rojale voorkant van Carmen aan , en plots ging m’n bloed uit m’n hoofd naar m’n middel , en dat ging gepaard met een kamersleutel en vuurwerk , donder bliksem wat vind ik dat een moordvrouw , aantrekkelijk , slim en correct !!!!

Ik heb haar nooit ontmoet in gt, maar daar had ze ook een geweldige hoop fans ,(-;
Bij aanhoudende Corona besmettingen zit de kans erin dat as zondag de club ff moet sluiten , dus wil jij ook van Carmen genieten ga je nog voor zondag naar rheingold , binnen herken je haar gemakkelijk , zonnebank bruin , tattoos op zijkant en rug , en een dikke bos met zwarte krullen , en natuurljk schoenen met 20 cm hakken , die heeft ze nodig om de glazen te pakken voor de drankjes , niet om haar lekkere benen nog lekkerder te tonen (-;

Jack42
16 augustus 2021, 22:48
Hey Prima, het was leuk en gezellig je weer eens gesproken te hebben was echt een tijd geleden, dat was nog in LR.
Ik was samen met Gignnl naar Rheingold gereden en hij was er al een paar keer eerder geweest
Joanna herkende ik nog uit LR maar die had met een paar pannenkoeken en liebeskaspers afgesproken.
Ik heb ook een favoriet in een andere club dan maar daar ga ik geen 3 uur mee de kamer op tenminste niet in de club. ;)
Er waren niet veel meiden in Rheingold gistermiddag (Vakantietijd) maar ik heb me buitengewoon goed vermaakt.
Wat praten lang en kort met oude bekenden uit LR zoals Ollie, Lars, Alexia, Prima en Bonny (ja die Bonny Badslippers)
Goed gegeten, Prima BBQ verzorgd door Ollie en aan het zwembad en op het terras van het zonnetje genoten.
Gewoon een fijn relaxt dagje gehad.
Was 's avonds wel vermoeid door de nasleep van de Corona die ik gehad heb en uiteindelijk om 22 uur vertrokken.

Ik hoop voor Rheingold dat ze na volgende week zondag niet dicht hoeven ivm de Inzidenzstufe want daar was gisteren even sprake over.

Badslippers
17 augustus 2021, 14:41
Wat praten lang en kort met oude bekenden uit LR zoals Ollie, Lars, Alexia, Prima en Bonny (ja die Bonny Badslippers)

Ha ha, ja die kleine opsodemieter ken ik nog wel. Daar zijn heel wat ijsberen overheen gegaan.

JonnyFontane
17 augustus 2021, 18:44
Ha ha, ja die kleine opsodemieter ken ik nog wel. Daar zijn heel wat ijsberen overheen gegaan.

Bonny heeft waarschijnlijk meer worst gehad, dan dat er klinknagels in de Eiffeltoren zitten.

Herr Fick
20 augustus 2021, 08:57
Op 3 augustus was ik nog eens in RG. Dat is al een tijdje geleden, dus mijn bevindingen zijn misschien niet meer actueel.

Ik moet weer beginnen met een verkeerspraatje. Onze Noorderburen hebben er blijkbaar lol in om snelwegen af te sluiten waar Herr Fick moet passeren voor zijn sporadische clubbezoekjes. Bij mijn vorige trip naar RG was de A73 dicht. Twee weken later was er net een dijk gebroken toen ik weer op weg was naar RG en was de A2 dicht. Dat werd dus wegens heirkracht een SS bezoekje. Op 3 augustus wou ik mijn kortingskaart bij BB verzilveren en toen was de A76 dicht. Ik stond net aan een uitrit en wou terugdraaien naar de A2 voor een RG landing, maar ... in Olland zijn er blijkbaar plaatsen met een uitrit edoch geen oprit. Dan maar door het centrum van Geleen. Dat bracht nog enige erotische herinneringen teweeg toen ik de Rijksweg passeerde. Er zaten best lekkere wijven in Club Bubbles destijds. De 80's waren niet alleen maar grauw en grimmig zoals wel eens wordt beweerd...

Aangekomen bij RG rond 14:00 en zoals gebruikelijk een hapje en een drankje. Het was er zeer rustig. Ik had me onderweg al zitten opgeilen door aan Melanie en Carmen te denken en wou dus zo snel mogelijk kamerwaarts. Helaas ... Melanie heeft het volgens de gastvrouw in clubland voor bekeken gehouden (snik) en Carmen had verlof. Wat een baaldag, zeg.

Aan de trappen nabij de vestiaire zag ik wel een superslanke deerne die me welwillend aankeek, maar na de douche was ze nergens meer te bekennen. Ze was al door een medebeer verleid.

Ik ben dan aan de praat geraakt met Bonnie van de klinknagels van de Eifeltoren van JF en die heeft me weten over te halen tot ein Zimmer. Qua dienstvaardigheid is Bonnie echt onovertroffen moet ik toegeven. Het werd in ieder geval een leuke opwarming van 30'.

Nadien nog wat currypasta gegeten. Dat was best lekker, maar jammer toch dat het eten nabij de open deur staat en de vliegen er vrij spel op hebben.

Ik was ondertussen getuige van een merkwaardig schouwspel. De manager hield zich onledig met met het volgieten van een blonde Duitse DVP die enkele uren later dan ook straalbezopen de keet verliet. Ze heeft geen enkele kamer gemaakt en ik kan me niet voorstellen dat de clubbaas haar zou betalen voor het gezelschap. Enfin, niet mijn probleem.

Het was die dag best mooi weer ondanks de aangekondigde regen. Daardoor lagen er geen kussens op de ligbanken aan het nu beschikbare fraaie zwembad. Vermits geen van de andere beren aanstalten maakte om in de zon te liggen heb ik dat ook maar niet gedaan, maar nadien vertelde een Duitse beer me dat je het gewoon moet vragen en dan krijg je een kussen. De enige vraag die ik ooit in een club gesteld heb is: "Wie viel für ne halbe Stunde?", dus achter een kussen heb ik niet gevraagd.

De slanke deerne die ik eerder gezien had was terug vrij en dat bleek ene Roemeense Maria van 22 of 23 jaar. Een heel mooi meisje, superslank, mini borstjes, guitig gezicht, bruine ogen, halflang bruin haar. De kamergang van een uur was absoluut toppie. Maria vind blijkbaar alles leuk wat ik ook leuk vind en een natte poes na één tongkus liet niks aan de verbeelding over.

Na de stoeipartij nog even van de uitstekende vleesschotel met puree genoten en dan terug met de budget-ludospace naar het land van Maas en Demer.

Ten opzichte van mijn eerste bezoek is de club er op vooruitgegaan. Alles ligt er wat netter bij, het zwembad is operationeel en door de aanwezigheid van Maria kon ik over de LU niet klagen. De opwarming door Bonnie was een mooie binnenkomer. Het pecuniaire plaatje bedroeg 190 €.

Aan de hygiëne van de bain-marie zouden ze wel echt nog wat moeten doen.

Het was een zeer geslaagd bezoek, maar het verre autorijden begint tegen te steken en ik ga me dus wat meer op Limboberenland richten waar ik helaas niet kan over rapporteren.:rolleyes:

wooley
5 september 2021, 20:57
Wooley was vanmorgen scherp en had geen zin om ver weg plezier te hebben.
Dus op naar Rg
Lekker ontbijt en hete sauna...
Daarna kennismaking met melek. Mooie verschijning. Gekozen voor standaard pakket dus pmc nmc.
Deed wel küssen dus was helemaal ok.
Na een tijdje werd het zowaar leuk met haar.
Leuk hoe zo 'n sierlijke kleine dame met 2 handjes anaconda liet spugen na diverse standjez..
Daarna nog wat gegeten en gedronken en gezellige dag gehad... Waren 8 danes en mogelijk volgende week meer.
Wordt vervolgd..

middagbeer
13 september 2021, 11:36
Goede morgen mede beren ..is in oude haven a 7 aangekomen willich ..40 euro betaald en Sara en nog een aanwezig nu 4 beren totaal ..denk dat we naar happy gaan ..we zijn van de 4 3 man...later beter verslag

Philoe
13 september 2021, 18:15
Zijn de meiden nu wel of niet naakt volgens fkk concept?
Is voor mij wel een dikke plus om wel/niet te kiezen voor deze club.

middagbeer
13 september 2021, 18:33
Hallo 1 was naakt Sara rest wat aan

WA
13 september 2021, 20:10
Voor de heropening was het idee om FKK te gaan. De LR dames die met één van de managers zijn meegekomen hebben echter heel stellig NEEN gezegd op dat voornemen. Dan hadden ze er misschien 4 of gehad.......

Vooralsnog is Rheingold geen aanrader. Ik zie in dit topic aantallen dames voorbij komen die ik persoonlijk nooit heb waargenomen. Maar dat komt van een pannenkoek. Wellicht heb ik er velen gemist in de uurtjes dat ik op kamer was in zes bezoeken sinds de heropening.
De club heeft potentieel maar dan moet er wel eea gebeuren en er poen voor zijn. Er hangen nieuw logo's maar dat is het dan ook. Rest in is één op één van H7 overgenomen, inclusief verregaand versleten beddengoed.
Nu ga ik er alleen als m'n favorietje er is waarmee ik op voorhand afspreek maar veel minder als voorheen in LR. Er simpelweg te weinig vertier (lees line-up die de aandacht weet vast te houden).

mentholbear
14 september 2021, 11:58
Goede morgen mede beren ..is in oude haven a 7 aangekomen willich ..40 euro betaald en Sara en nog een aanwezig nu 4 beren totaal ..denk dat we naar happy gaan ..we zijn van de 4 3 man...later beter verslag

Je kunt ook aan de poort aan de theke vragen hoeveel dames er beschikbaar zijn. En daarna welke. Als je hoort hoeveel en/of welke, dan kan je dat zo maar 3 x 40 = 120 euro schelen. Dat zijn maar liefst 30 happy meals is! ;)

middagbeer
14 september 2021, 16:55
Ja maar was de 40 euro waard ..gelachen 2 hebben gekamerd..maar we hadden het gezien en door naar happy.

Heet Jantje
18 september 2021, 20:42
Deze week nog een bezoek gebracht aan Rheingold, maar dat was niet zo'n succes. Ik vind dan ook de toegangsprijs van € 40,00 veel te hoog voor hetgeen wat geboden wordt.
Ik was er +/- 15.00 uur het was er erg rustig er waren 5 dames aanwezig en met mij erbij 3 beren.
Ik had een koffie genomen en wat rond gewandeld.
2 dames lagen op de bank in de ruimte van de drank automaten, 2 zaten aan de gokautomaten en een ging op kamer. En voor de rest was het uitgestorven.
Er werd even goede dag gezegd en dat was het, totaal geen activiteit, ze zaten met de mobieltjes te spelen en ik kreeg niet de indruk dat ze wilde werken.

Na een half uur kwam de dame met de ijsbeer van de kamer, en de ijsbeer had het ook vlug beken want ik zag hem na 10 minuten vertrekken.
Ik was in de ruimte bij de speelautomaten gaan zitten en na een poosje kwam de enige actieve dame naast me zitten, ik kende haar nog van het oude haven a 7.

Ze vertelde dat het inderdaad ontzettend rustig was, er komen geen mannen zij ze, gisteren waren er over de hele dat maar 12 geweest en ging de club om 10 uur al sluiten. Dat er weinig dames zijn komt omdat ze iedere dag moeten testen, en nu, twee maal gevaccineerd moeten zijn en dan mogen ze na 14 dagen binnen.

Goed na een poosje kwam dan toch de bekende vraag of ik mee op kamer wilde, nou dat was geen probleem, ik kende haar (niet bij naam, maar dat interesseert mij niet zo) ze heeft een leuk kopje en geeft een goede service, en daar gaat het mij om.
Op de kamer vertelden ze dat ik die dag haar tweede klant was en dat de andere dames nog geen kamer hadden gemaakt. Dus alles bij elkaar een droevige zaak.
De sessie was goed, als vanouds, en na een half uurtje afgesloten.
Ik heb me gedoucht en ben ook maar weer vertrokken.

Als de dames nou een wat actiever waren en wat de naam zegt FKK Rheingold dus naakt rond zouden lopen en een beetje mochten animeren de toegangsprijs verlagen zou het toch wat aantrekkelijker zijn om de club te bezoeken.

Prima
19 september 2021, 11:06
Jij had natuurlijk ook jou dame met goede service een uurtje kunnen kameren , das voor de stemming ook dubbel zo leuk (-;
Ada is terug ,
Joanna Jane Eveline komen snel terug
Ook staat raluca in de startblokken om in rg te komen spelen
En nog 3 service kanonnen , ik weet zeker dat er dan ook meer mannen komen spelen

brombeerzuid
19 september 2021, 19:26
Het oude h7 was mijn stam club, maar er moet heel veel water door de maas voordat het weer als vanouds is.
Was er vorige week de enige pluspunt is de kok en gelukkig Melek!

jemame
19 september 2021, 20:30
Moet zeggen , ik was er vorige zondag en vandaag weer en het was een hemels verschil . Vandaag 12 dames geteld en denk op een bepaald moment 20 beren , de dames hadden goed hun werk . Zou er dan toch beterschap in zitten ? Ik hoop het want ze zijn het waard ! De kok doet ook goed zijn best want heb weer lekker gegeten .

mentholbear
20 september 2021, 20:51
Het oude h7 was mijn stam club, !

Werkt Isa er nog?

rmjhexe
20 september 2021, 21:09
Ja, woensdag was ze er

jemame
20 september 2021, 21:10
Ja , gisteren was ze er maar is wel rond 16.00 uur met pak en zak vertrokken !