PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (ex-Mercedes Traumparadies)



Tiga
31 mei 2008, 09:27
Haarkleur/-lengte : zwart, lang met rode plukken
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : B?
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : midden 20
Tatoeages/Piercings : veel, oa. in haar lippen piercings, flinke tattoo op de rug, sterren op de armen en in de nek. Zeer herkenbaar
Service: Goed, alles erop en eraan
Voordelen: Goede service
Nadelen: je moet van piercings en tattoos houden

DEze dame is kort in LR aanwezig ivm een lokale beurs, gaat echter daarna weer naar Traumparadies terug. Dus sla je slag.

Jansen
31 mei 2008, 15:47
;)Nou de beschrijving van Tiga is ook perfect.

Nadat ik even mijn benen wou strekken door het gehang in de bar ruimte liep ik de kino binnen en daar zat pal voor me een dame op de 2 sits bank met een rood visnet om haar heen.

Aangezien ik vroeger van vissen hield op zee vond ik het ook wel eens spannend om een keer achter het net te vissen.
Ik ging dus naast haar zitten met mijn ogen naar het filmdoek (waar net een dame anaal genomen werd.
Ik zag uit mijn ooghoeken dat de dame naast me meer naar mijn badjas zat te kijken dan naar het anale doek.
Dus dacht ik als jij van sex houdt dan zal ik eens over mijn jas heen wrijven om meer aandacht te vragen.
Ik deed het niet op de Sonny manier want die rukt zich zelf door zijn jas heen als hij geil is.:green_smi
Heel voorzichtig werd aan mij gevraagt hoe ik heete waar ik op antwoorde dus het contact was gemaakt.
Zij heete Lisa en kwam uit een stad waar ik ook haar straat en omgeving kende dus dat vond ze wel leuk.
Plotseling lag er een hand op mijn been die later iets naar boven schoof,nou dan hoef ik niets meer te doen want dan verandert er onder mijn badjas wel iets vanzelf.
Je gaf me een hand en bleef die vast houden, wat mij dus het idee gaf dat ze niet van plan was om te vertrekken maar mischien bang was in het donker of schrik had van de film omdat daar iemand in het zwarte gat was gedoken.
Ik trok mijn hand zachtjes terug en ging ook eens over haar been strelen,die waren zacht en goed geschoren.
Onder haar visnet zou toch niets veranderen dus vond ik het ook mooi om eens te voelen aan haar borsten.
Deze waren mooi en stevig maar gelukkig niet groot omdat dat niet mooi is in zo,n net.
Ze deed haar netjeheel geraffineerd uit misschien omdat het erg warm was met dit netje over haar lijf :o en kwam boven op me zitten om heerlijk te zoenen.tijdens dit zoenen was ik bang dat ik een vulling uit mijn kies verloor maar het bleek een van haar piercingen te zijn die ze op elke tepel en ook een in haar mond had.
In het donker zag ik alleen haar figuur en mooi lachend gezicht,dus wist van het hele stripboek op haar lichaam nog niets af.
Na wat gekus over haar lichaam en gespeel van haar met mijn inmiddels gegroeide paal vroeg ze me om mee naar achteren te gaan op het grote bed.

Wij dus al half naakt naar het bed en hebben daar alles van ons af gedaan.
Big30 kwam langs en die heb ik gevraagd om maar door te geven aan Sonny dat hij mij niet hoefde te zoeken omdat ik wel even bezet zou zijn.

Na wat gekus tussen haar hang en sluitwerk van metaal nam ze mijn paal in haar mond om hem heerlijk te verwennen,ook likte ze me tot diep aan mijn spleet en vroeg daarna of ik haar wou likken.
Ik had haar spleet inmiddels ook al gevonden en die was al redelijk nat, ook door mijn vingers die niet uitzich zelf nat worden dus kwam het uit haar spleet.
Met het standje 69 ging het toch wat makkelijker om haar te bevredigen en ze kwam dan ook na een tijdje schokkend klaar (geen fake ben niet achterlijk)

Zij vond zelf dat er nu een condoom om moest en heerlijk haar te nemen terwijl zij op mij zat.

Men had de stoelen beter anders om kunnen zetten want de bezoekers in deze bioscoop zaten allemaal gedraaid en kregen eerder last van een stijve nek dan van een stijve ...
Ik vond het wel mooi en werd ook nog geiler van mijn eigen schouwspel dus heb ik haar even gedraaid en op zijn :fuck: genomen en dwars in de ruimte zodat iedereen zag dat er constant 17 cm in en uit ging.
Daarna om nog wat kleur te geven aan dit spektakel heb ik haar neergelegt zodat haar pruimpje naar het licht keek van het doek, en ik haar op een lepeltjes houding nam zodat de toeschouwers nu ook diep in dit gat konden kijken.
Het was een heerlijk gevoel om dit spleetje te vullen en zij had door waar we mee bezig waren omdat ze kreunde van ga door en laat zien wat genieten is.
Na een minuut of wat heb ik voor mijn hoogtepunt het condoom er af gehaald en met wat trekwerk (en haar billen nog wat meer na boven door een kussen eronder) haar op haar bil volgespoten.
Zij heeft als een echte film diva het uitgesmeerd over haar billen en bovenbeen en ik heb mijn nog steeds harde paal op haar bil laten rusten.
Hierna zijn een aantal mensen de kino gaan verlaten omdat ze wel door hadden dat onze film ook was afgelopen en toch geen namen kwamen te staan van de sterren die hier aan mee hebben gewerkt.
Na dit ongeval zijn we naar de douche gegaan waar ik haar heb uit betaalt en zij mij vertelde dat ze zoiets nog niet had meegemaakt maar het wel spannend had gevonden.Ook vertelde ze dat ze nu pas goed zag hoe ik eruit zag en ze vond het niet tegenvallen :freu: maar dat wist ik zelf wel :rofl:dus daar kreeg ze geen extra fooi voor.;)
Nu ik haar aanschouwde dacht ik ja het was heerlijk om weer dit spel meegemaakt te hebben maar ik had haar nooit gekozen als ik in de bar alle tetoo,s en piercings gezien had.
Hiermee wil ik dus zeggen dat ik genoten heb van een vrouw die nooit mijn aandacht anders gehad zou hebben.

Lisa bedankt je was top. en zeker nog eens een keer weer.

Ik vroeg aan Knabbel of hij haar kende maar nee ook sonny niet.
Tiga kwam binnen en lachte ja hij natuurlijk wel en ook hij had een goede ervaring met haar in een andere club.

Toen ik naar huis ging heb ik haar nog een afscheidskus gegeven en heb me nog even verlekkerd aan een Poolse dame die nu aan Tiga zijn been vast stond met een geil wit jurkje Nou als zijn ervaring met haar goed is dan kom ik voor deze dame hier volgende week voor terug.

Knabbel
1 juni 2008, 16:32
Ik duwde heel langzaam 18 cm op en neer...


...zodat iedereen zag dat er constant 17 cm in en uit ging...

Dichterlijk vrijheid Jansen, of gaat die buik nou toch in de weg zitten ? :teuflisch

Jansen
1 juni 2008, 18:20
Dichterlijk vrijheid Jansen, of gaat die buik nou toch in de weg zitten ? :teuflisch


Heel goed van je dat is ook humor :D

De 18 cm is de achterzijde en de 17 cm is de voorzijde ;)

Snoepveter
1 juni 2008, 22:35
;)

Ik deed het niet op de Sonny manier want die rukt zich zelf door zijn jas heen als hij geil is.

tijdens dit zoenen was ik bang dat ik een vulling uit mijn kies verloor maar het bleek een van haar piercingen te zijn die ze op elke tepel en ook een in haar mond had.


.

woehahahaha....

Super verhaal, ik lach me slap!! Goeie gozer ben je, jammer dat ik je nog nooit heb ontmoet :D