PDA

Volledige versie bekijken : Valentino (Mönchengladbach) , Algemeen



stano
22 januari 2006, 20:59
Kent iemand FKK Valentino in Mönchengladbach ? Ik heb nog nergens iets gelezen over deze club : www.fkk-valentino.de
Ziet er goed uit volgens de foto's. Maar de site vermeld geen info over de prijzen en de openingsuren ????

Willi69
22 januari 2006, 21:48
Ik heb nog nergens iets gelezen over deze club
Kein Wunder, der Club hat erst seit ein paar Tagen geöffnet. :rolleyes:

Im Oktober, bei der geplanten Eröffnung, wurden per E-Mail folgende Infos mitgeteilt (Quelle: Rheinforum):

Eintritt 35 Euro, darin enthalten: kleines nettes Buffett, Sauna, alkoholfreie Getränke
20 min. 25 Euro
40 min. 50 Euro
60 min. 70 Euro

.357 magnum
23 januari 2006, 18:37
Kent iemand FKK Valentino in Mönchengladbach ? Ik heb nog nergens iets gelezen over deze club : www.fkk-valentino.de
Ziet er goed uit volgens de foto's. Maar de site vermeld geen info over de prijzen en de openingsuren ????

Probeer die club eens uit.
Denk maar zo, wie niet waagd blijft .......


:wink:

stano
23 januari 2006, 23:14
Probeer die club eens uit.
Denk maar zo, wie niet waagd blijft .......


:wink:

Dank voor de tip maar ik ben niet van plan naar Valentino te gaan, toch niet voor het ogenblik. Ik heb al veel andere punten op mijn "to do lijst".

Ik was alleen benieuwd omdat ik per toeval op de site van deze club kwam en dat ik erover nog nooit had horen spreken ...

.357 magnum
24 januari 2006, 17:09
Dank voor de tip maar ik ben niet van plan naar Valentino te gaan, toch niet voor het ogenblik. Ik heb al veel andere punten op mijn "to do lijst".

Ik was alleen benieuwd omdat ik per toeval op de site van deze club kwam en dat ik erover nog nooit had horen spreken ...

Deze club licht wel dicht bij mij in de buurt.
Dus reken maar op dat ik die tent eens een keer ga bezoeken.

Rolliman
2 februari 2006, 21:37
Kein Wunder, der Club hat erst seit ein paar Tagen geöffnet. :rolleyes:

Im Oktober, bei der geplanten Eröffnung, wurden per E-Mail folgende Infos mitgeteilt (Quelle: Rheinforum):

Eintritt 35 Euro, darin enthalten: kleines nettes Buffett, Sauna, alkoholfreie Getränke
20 min. 25 Euro
40 min. 50 Euro
60 min. 70 Euro


Der Besitzer hat doch damals im Rheinforum auch Partner gesucht, die ihm bei der Finanzierung helfen. Gab zwei oder drei Aufrufe von dem Kerl.



So long

Rolliman

Willi69
4 februari 2006, 20:56
Die Anzeigen in den Tageszeitungen sind schon wieder eingestellt, kein gutes Zeichen... :o

099
15 april 2006, 14:33
De website is nog wel online, maar er staat nergens geen info meer op, je kan hen enkel via e-mail contacteren.

Is de club nu definitief dicht ?

Willi69
16 april 2006, 19:14
De website is nog wel online, maar er staat nergens geen info meer op, je kan hen enkel via e-mail contacteren.
:confused: :confused: :confused:

:: FKK SAUNA-CLUB VALENTINO ::

Hugo-Junkers-Str.13
41236 Mönchengladbach-Rheydt
Tel: 02166 - 137962
mail: info@fkk-valentino.de

Is de club nu definitief dicht ?
Nein, in der BILD-Zeitung wird regelmäßig inseriert:

FKK Sauna-Club Valentino *** Nr. 1 in Mönchengladbach *** Eintritt 35 Euro
Top Girls :D exklusives Ambiente, inklusive Sauna und Garten, 1x 25 Euro
Büffet und alkoholfreie Getränke gratis!!! VIP-Bereich :confused: Neu: täglich ab 13 Uhr, Samstag + Sonntag ab 17 Uhr, Ostersonntag geschlossen.
Telefon 0173 / 4842979
:wink: :wink: :wink:

099
26 april 2006, 15:49
099 is uit pure nieuwsgierigheid toch eens langs valentino geweest.

Het ligt midden in een straat vol bedrijven, en er is niet echt veel parking in de directe omgeving.

099 was reeds om 12h15 in M'gladbach. Pech voor hem!
Aan de buitenkant las 099 das de club tijdens de week pas om 13h opent en tijdens het weekend 17H.
Dus 099 nam dan maar even de tijd om nog een uiltje te knappen.
Om 13H 15 toog 099 weer naar FKK-Valentino.
Hij belde aan maar kreeg te horen dat hij over 20 minuten maar moest terugkomen omdat de club nog niet klaar was.
099 heeft dan maar andere oorden opgezocht...

Willi69
17 februari 2007, 16:54
Das FKK Valentino gibts schon seit längerer Zeit nicht mehr, in diesen Räumlichkeiten residiert jetzt der

FKK-Club Voulez Vous (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5060).

Kwibus2
26 september 2013, 18:45
Helaas, bestaat niet meer.
Opvolger ook niet.