PDA

Volledige versie bekijken : FKK Pegasus (Voorheen Parksauna Wildenrath), Algemeen



Willem2
31 oktober 2005, 11:05
Algemeen

Willi69
22 september 2009, 17:05
:a_t_nu06: ab Januar 2010:

=> http://www.saunaclub-lekkerding.com

blauwebeer
22 september 2009, 18:27
:a_t_nu06: ab Januar 2010:

=> http://www.saunaclub-lekkerding.com

Oei, klinkt zo Hollands! :bloemtje:

Bb :wink2:

zoekmachinist
23 september 2009, 19:10
Er staat ''ab Januar 2009''
Deze naam verdient de eerste prijs,nog mooier dan happyding of goldenes Ding.

giuseppe1900
9 januari 2010, 14:33
gaat wildenrath nog open?
k ben benieuwd wat met wildenrath gaat gebeuren.
zonde dat zo'n gebouw leegstaat waar genoeg meiden in kunnen.

blauwebeer
9 januari 2010, 15:55
gaat wildenrath nog open?
k ben benieuwd wat met wildenrath gaat gebeuren.
zonde dat zo'n gebouw leegstaat waar genoeg meiden in kunnen.

Niet zo ongeduldig, de maand is nog niet ten einde.

giuseppe1900
9 januari 2010, 22:50
weet u meer als ik vragen mag? ik ben altijd graag naar wildenrath gekomen en het zou fijn en leuk zijn als het weer open zou zijn. ben benieuwd of het er veranderd is als het open zou gaan.

giuseppe1900
17 januari 2010, 09:32
Gaat wildenrath nog open? maand is bijna afgelopen en er is nog niets bekend gemaakt.
wat is men van plan daar? hoop dat er informatie wordt gegeven hier over als het goed is een nieuwe of veranderde club.

blauwebeer
1 februari 2010, 18:55
Niet zo ongeduldig, de maand is nog niet ten einde.

Januari 2010 is voorbij, 't zal wel niks worden, Duitse stiptheid in 't achterhoofd. :heul:

Bb :wink2:

wooley
2 mei 2010, 15:25
pand is dicht en ziet er verlaten uit toen ik er langs reed afgelopen vrijdagavond

bref-jefke
6 mei 2010, 21:32
pand is dicht en ziet er verlaten uit toen ik er langs reed afgelopen vrijdagavond

Toch niet te snel wanhopen, volgens de informatie die ik gekregen heb, zou de club wel terug open gaan, doch de vorige huurder is zo vriendelijk geweest de boel een beetje te verbouwen (versta kort en klein te slaan).
Helaas meer details heb ik ook niet ...dit komt van Nicky of Vicky uit TP, die nog steeds goeie contacten heeft met "de" Viktoria (die nu ergens werkzaam is in Hagen doch heel clean geworden is dus alles met condoom), zij is trouwens de vriendin van de eigenaar ...conclusie hoop doet leven...

Dennis
7 mei 2010, 07:11
T doch de vorige huurder is zo vriendelijk geweest de boel een beetje te verbouwen (versta kort en klein te slaan).

In september 2009 was er al sprake van een nieuwe club op deze locatie. Toen was de (eventuele) vernieling door de vorige huurder al wel bekend lijkt me. Tussen september 2009 en mei 2010 kun je heel veel doen (op z'n minst de planning bijstellen en op de website aanpassen!).

Conclusie: Hoop doet leven, naar de meeste dromen zijn bedrog!

Admin
19 mei 2010, 17:14
Toch niet te snel wanhopen, volgens de informatie die ik gekregen heb, zou de club wel terug open gaan, doch de vorige huurder is zo vriendelijk geweest de boel een beetje te verbouwen (versta kort en klein te slaan).
...

De club wordt nog verbouwd maar zal eind Juni / begin Juli weer open gaan.
Nadere info zal volgen :wink:

Goedemorgenallemaal
19 mei 2010, 17:38
De club wordt nog verbouwd maar zal eind Juni / begin Juli weer open gaan.
Nadere info zal volgen :wink:

Het heeft in mijn ogen de naam tegen:
Pegasus, volgens mij de naam van een van de meest dubieuze clubs waar ik ooit was (en onverrichter zake weggegaan). Maar goed, da was in de buurt van Herentals/Grobbendonk.

blauwebeer
21 mei 2010, 20:48
:a_t_nu06: ab Januar 2010:

=> http://www.saunaclub-lekkerding.com

Op de website staat evenwel 'Januar 2009'.
Het is met (her)opening van clubs al even erg gesteld als met de onvoorspelbare aanwezigheid van hun zelfstandige ondernemertjes. :angryfire:

Big30
21 mei 2010, 20:57
Op de website staat evenwel 'Januar 2009'.
Het is met (her)opening van clubs al even erg gesteld als met de onvoorspelbare aanwezigheid van hun zelfstandige ondernemertjes. :angryfire:

Dat klopt maar die mededeling was meen ik iets van eind 2009 pas on-line ;)! Neem aan dat het om een foutje ging. Dat men serieuze plannen voor een her-opening heeft dat klopt wel, maar blijft natuurlijk altijd afwachten of en wanneer ze daadwerkelijk open gaan.

giuseppe1900
13 juli 2010, 20:06
het is bijna half juli. gaat het nog open??

blauwebeer
13 juli 2010, 22:14
Dat klopt maar die mededeling was meen ik iets van eind 2009 pas on-line ;)! Neem aan dat het om een foutje ging. Dat men serieuze plannen voor een her-opening heeft dat klopt wel, maar blijft natuurlijk altijd afwachten of en wanneer ze daadwerkelijk open gaan.
Tja, 't zal wel niks worden, nu is zelfs de website niet meer online. :wand:

Willi69
14 juli 2010, 09:58
Keine neuen Infos. Ich empfehle, in der Zwischenzeit einen der anderen 75 Saunaclubs in NRW zu besuchen... ;)

Freddy_K
15 augustus 2010, 15:11
wie kent haar nog, Naomie uit Parksauna Wildenrath. Het was denk ik 2005 en Naomie was toen 19. Denk dat dit haar is, 5 jaar later:

http://erobella.de/9709/details

blauwebeer
15 augustus 2010, 16:14
wie kent haar nog, Naomie uit Parksauna Wildenrath. Het was denk ik 2005 en Naomie was toen 19. Denk dat dit haar is, 5 jaar later:

http://erobella.de/9709/details
Klopt, dat is ze, zonder twijfel.

Dennis
15 augustus 2010, 17:15
Klopt, dat is ze, zonder twijfel.

Waarom ben je zo zeker?

Ik heb Naomi ook in Wildenrath ontmoet (en meer dan dat :tongue:). Ze werkt nu relatief dichtbij voor mij, ik zou er zo heenrijden. Maar ik ben er niet zo van overtuigd. Wat geeft bij jou de doorslag Blauwebeer?

opho02
26 september 2010, 23:59
Wie weet er meer van!!!Kwam afgelopen week voorbij pegasus en jawel de poort was open! een groot bord links van de poort met de tekst LEKKER DING dat zal toch niet de nieuwe naam voor deze tent zijn! was nieuw benieuwd ben de parkeerplaats even opgereden maar daar stond 1 auto dus ben ik weer doorgereden, is er al iemand geweest, wordt het dan nu door een nederlander geexploteerd.

The Big Boss
20 november 2010, 21:03
Waarom ben je zo zeker?

Ik heb Naomi ook in Wildenrath ontmoet (en meer dan dat :tongue:). Ze werkt nu relatief dichtbij voor mij, ik zou er zo heenrijden. Maar ik ben er niet zo van overtuigd. Wat geeft bij jou de doorslag Blauwebeer?

Ik ken(de) Naomi zeer goed en heb haar vele malen gezien en gesproken en mee op de kamer geweest in Wildenrath en dit is Naomi op deze foto's. Ze is de laatste jaren wel een paar pondjes aangekomen.

Waar ze nu werkt is wel een pokke-eind rijden, maar ik denk dat ik haar binnenkort ga bezoeken. Dat is ze meer dan waard. Kan gruwelijk lekker pijpen.

wallace1831
20 augustus 2011, 14:33
Weet iemand of deze club still bestaat? :confused:

egon, Dr. Rammler
20 augustus 2011, 19:36
nach meinem Kenntnisstand, vorläufig ausser Betrieb

Ricardo Banana
5 september 2011, 09:53
Wordt binnenkort geopend door 2 nederlanders uit Venlo of omstreken. Waarschijnlijk 21 september a.s.

wallace1831
6 september 2011, 22:01
Wordt binnenkort geopend door 2 nederlanders uit Venlo of omstreken. Waarschijnlijk 21 september a.s.

That's good news! :) Is er al een internet-link of zo?

bref-jefke
15 september 2011, 21:48
Het zou best is kunnen kloppen. http://www.lekkeradverteren.nl/index.php?a=14&b=244542 geplaatst op 12 aug 2011 waarin staat de ze meisjes vragen voorziene opening donderdag 22 september 2011

Willi69
16 september 2011, 11:14
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/52996700.jpg :tongue:

Big30
16 september 2011, 13:31
Het zou best is kunnen kloppen. http://www.lekkeradverteren.nl/index.php?a=14&b=244542 geplaatst op 12 aug 2011 waarin staat de ze meisjes vragen voorziene opening donderdag 22 september 2011
De advertentie doet inderdaad vermoeden dat ze snel open gaan. Toch zou ik die dag niet het risico nemen er naar toe te rijden zonder een bevestiging hier of mogelijk op een web-site die dan wel in de lucht is.
Aan de andere kant, opties genoeg in de buurt mochten ze die dag nog niet open zijn.

wallace1831
16 september 2011, 16:11
75% van de klanten komt uit Nederland de rest uit belgiè en duitsland. Het bedrijf heeft een Nederlandse leiding.

Club is nog niet open, maar ze kennen al hun klantenstructuur... zijn toch slimme, hé! ;) Eens zien, of ze tot de 22de een website opgebuild hebben...

Willi69
21 september 2011, 08:31
Ich glaube nicht, dass der Club morgen eröffnet - einschließlich heute gibt es keine Anzeigen in den deutschen Tageszeitungen (Bild/Express).

egon, Dr. Rammler
22 september 2011, 19:05
Ich glaube nicht, dass der Club morgen eröffnet - einschließlich heute gibt es keine Anzeigen in den deutschen Tageszeitungen (Bild/Express).

Mann, Mann und ich wollte dich schon begleiten, damit wir zusammen eine Damen-Liste erstellen können :wink::tongue:

dann sehen wir uns also am 30.9. in Villa Marisol :), ich kann schonmal sagen, dass mein alter Freund aus München auch kommen will :smile2:

Ricardo Banana
26 september 2011, 08:23
Ik heb zaterdag nog de nieuwe eigenaar gesproken bij de Villa. Volgens hem duurt het nog een paar weekjes aangezien nog niet alle papieren in orde zijn.

Willem2
26 september 2011, 14:52
Ik heb zaterdag nog de nieuwe eigenaar gesproken bij de Villa. Volgens hem duurt het nog een paar weekjes aangezien nog niet alle papieren in orde zijn.

Dan kan het waarschijnlijk nog heel lang gaan duren. Zo`n verhaal was het namelijk ook al meer dan een jaar geleden bij een andere eigenaar/zetbaas.
Vergunningen kunnen erg lastig zijn.....

egon, Dr. Rammler
26 september 2011, 21:13
meines Wissens gehört der Laden wohl Onkel Sommer. Der hat aber neuerdings immer Last mit den Pächtern haha :biggrin:

Admin
27 september 2011, 16:59
meines Wissens gehört der Laden wohl Onkel Sommer. Der hat aber neuerdings immer Last mit den Pächtern haha :biggrin:

Dat kan misschien wel zo zijn maar na de verbouwingen hebben ze niet meer de vergunningen verkregen om weer open te gaan. Dat lijkt mij dus een ander spelletje.....

Silvester
27 september 2011, 17:28
Dat kan misschien wel zo zijn maar na de verbouwingen hebben ze niet meer de vergunningen verkregen om weer open te gaan. Dat lijkt mij dus een ander spelletje.....

Een ondernemer regelt zoiets essentieels als vergunningen toch van te voren lijkt me, of snap ik iets niet...

:gruebel:

egon, Dr. Rammler
27 september 2011, 19:31
Een ondernemer regelt zoiets essentieels als vergunningen toch van te voren lijkt me, of snap ik iets niet...

:gruebel:

richtig Silvester, du hast Recht. Solche Fehler machen nur Anfänger und die halten sich bekanntlich nicht lange..............

Big30
27 september 2011, 19:43
Aangekondigde club openingen worden bijna standaard een poos uitgesteld. Was bij Villa Vertigo zo, Planet, Mainhattan etc.

Tuurlijk probeert ie zijn vergunningen te regelen maar dat wil niet altijd zeggen dat ie ze ook krijgt, of misschien start wel iemand een bezwaar procedure. Verbouwing nog niet af, geen vrouwen, wie zal het weten. We wachten maar af, nog geen website on-line dus denk dat het nog wel ff zal duren als ze ueberhaupt al opengaan.

bref-jefke
28 oktober 2011, 00:11
de nieuwe site is online www.lekkerding.net nu nog de club openen...

egon, Dr. Rammler
28 oktober 2011, 05:59
de nieuwe site is online www.lekkerding.net nu nog de club openen...

blos der Link funzt nicht, genauso wie die Eröffnung

Willi69
28 oktober 2011, 08:44
blos der Link funzt nicht, genauso wie die Eröffnung
Steck mal Dein WLAN-Kabel in den Rechner, dann klappt's auch mit dem Link. :baeh: Viel zu sehen gibt es allerdings noch nicht. :rolleyes:

egon, Dr. Rammler
28 oktober 2011, 18:20
Steck mal Dein WLAN-Kabel in den Rechner, dann klappt's auch mit dem Link. :baeh: Viel zu sehen gibt es allerdings noch nicht. :rolleyes:

Pass auf du kleiner Hausmeisterlehrling :wink: nu funzt dat bei mir auch, ist aber nur die Startseite klar, sonst noch nix.

The Joker
2 januari 2012, 19:08
Wir bieten zum Verkauf:

•Die Domain lekkerding.net
•Die Facebookseite "Lekkerding.net"
•Sämtliche Verlinkungen Lekkerding.net betreffend
•Google Adwordskampagne