PDA

Volledige versie bekijken : Ellendig zonder mobiel

Willem2
2 juni 2008, 20:33
RIJSWIJK - De vrouw ontwikkelt zich sterk in de mobiele communicatie. Sms’en doen zij vaak en meestal blind. Gemiddeld versturen ze 109 sms’jes per maand. ........................ http://www.ad.nl/multi-media/2333872/Ellendig_zonder_mobiel.html

bergm550
2 juni 2008, 21:26
RIJSWIJK - De vrouw ontwikkelt zich sterk in de mobiele communicatie. Sms’en doen zij vaak en meestal blind. Gemiddeld versturen ze 109 sms’jes per maand. ........................ http://www.ad.nl/multi-media/2333872/Ellendig_zonder_mobiel.html

Ik heb de SMS-cultuur nooit helemaal begrepen; het toetsenbord op de mobiele telefoon vind ik waardeloos om een SMS mee te schrijven. Meestal verstuur ik SMS'en via "Nokia PC Suite" op mijn laptop, dan maak ik een "blue-tooth"-verbinding met mijn mobiel, en dan heb ik tenminste een normaal toetsenbord om een SMS te schrijven.

uurtje
2 juni 2008, 22:21
ik ken ook ijsberen die (wellicht ongewild) SMS'en proberen te sturen vanuit een zwembad in PHG.....

Knabbel
2 juni 2008, 22:37
Wellicht is dit iets voor de volgende verjaardag:

uurtje
2 juni 2008, 22:46
ja, maar daar moet dan wel een duikbril bij zodat eventuele nagels ook gevonden kunnen worden

Toppie
2 juni 2008, 23:01
ik ken ijsberen die tijdens een live gt-verslag er ook dik 50 tot 75 sturen op 1 avond :)

Randy
2 juni 2008, 23:11
...
het toetsenbord op de mobiele telefoon vind ik waardeloos om een SMS mee te schrijven.
...

Ik kan mijn mobiele 'baksteen' openklappen, waardoor er een toetsenbord en groter display verschijnt. Sindsdien SMS ik een stuk meer :D.

Ook handig is dat er WLAN op zit, in de meeste clubs hebben ze tegenwoordig een access point, dus ook email is te checken en bepaalde damesbeschrijvingen opzoeken is nu ook makkelijk :zauberkis

'Vielleicht später, schatzi, erst mal gucken wass die andere Bären über dir schreiben' :eek:

De volgende stap is (a la de live SMS sessie van Toppie33) online de blog bijwerken van elke fase van een kamerbezoek :eek::eek::eek::eek:

Of de camera als webcam gebruiken! :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

facial
3 juni 2008, 11:41
Hoi Randy, begrijp ik het dan goed dat je met jouw telefoon dit forum kunt openen en kan kijken hoe de dames beschreven worden. Is het dan mogenlijk dat iemand een lijstje kan schrijven van clubs met zo'n access point. Dan ga ik snel zo'n telefoon kopen hier heb ik tenminste echt wat aan.

Randy
3 juni 2008, 12:50
@Facial, jazeker!

Clubs die een open, niet beveiligde access point hebben:

GT, LR, VV.

PHG heeft een beveiligde verbinding, maar die wordt (nog) niet voor bezoekers opengezet.

Van YY, BSC, FG en Paradiso weet ik het niet. Iemand anders?