PDA

Volledige versie bekijken : Alisha ( wat een fake meid )

frenck
3 juni 2008, 09:36
Zondagmiddag mooi weer! op naar Villa Vertigo, aangekomen staan wij bij de entree waar de gastvrouw ons vertelde of we de eerste keer hier waren. Ja vertelde wij. Op dit moment zijn er 19 meiden in huis legde zij uit, oke
Naardat we gedoucht waren gingen we kijkje nemen in het prachtige gestylde huis.Echt niks vergeten hier qua presentatie , perfect! Hier liepen ongeveer 6 meiden rond . We besloten maar rond zwembad te gaan liggen lekker in de zon en hopelijk uitkijk op paar lekker meiden. Dit laatste viel erg tegen want er waren maar 4 meiden bij de pool terwijl er 20 mannen zaten.

Naar 1.5 uurtje hadden wij zo van erg rustig hier lijkt wel rust oord voor oudere mannen, vrouwen zijn ook niet echt happerig. Wij besloten om netjes te vragen of wij een vrijkaart konden krijgen en terug mochten komen als het druk was, want op dit moment was het erg saai. Dit doen ze bij Happy Living wel , De gastvrouw zij ik heb je duidelijk verteld dat er 19 meiden aanwezig zijn (wij tellen er 10 ) en als jullie geen zin meer hebben kun je gaan. ( Lekker klant vriendelijk ) Maar ik ga het nog effe bespreken met de baas. Baas komt er zelfs niet bij. Antwoord er komen tussen 1800 en 1900 uur nog meer meiden bij want dan is er ploeg wisseling. We besloten om dit af te wachten. Misschien kwam er nog lekker meiden straks . Maar ook dit afgewacht er kwam niks meer bij!!!

Naar eten besloot ik om naar Alisha te gaan en vroeg of zei vrij was. Ze maakte me geil en binnen 20 minuten waren we op de kamer. ( Wordt het dan toch misschien nog leuk) Op de kamer aangekomen begon ze al te zeuren over , veel te warm om te neuken he, we gingen op bed liggen en ze begon mij te trekken, ik kuste haar in haar nek en daarna op haar mond Oh nee dit mag niet want dan gaat de mackup af, Toen vroeg ik kun je me pijpen , ze pakte me pik en beet er 2 keer in en zei oh ben zo geil ik wil nu neuken, ze kwam op mij zitten pakte me pik stopte deze in haar kutje en zei neuk me maar, ik zei doe jij het werk maar jij zit boven op toch , ze had er totaal geen zin in , Eind conclusie Alisha wil alleen maar snel geld verdienen met niks doen en beetje gekreun uit de mond. Dit is de slechte dame wat ik ooit heb meegemaakt in mijn leven.

Hier komen we dan ook nooit meer terug

knwuchtig
13 juni 2008, 08:51
Am vergangenen Montag war ich in der Villa. Bei dem super tollen Wetter ist der Garten schon etwas tolles. Leider waren meiner Meinung nach nur ca. 15 - 20 Mädchen anwesend. Für mich schien auch zu Anfang nichts dabei zu sein. Dann sah ich Alisha mit einer Freundin im Pool und dachte, nah da ist ja doch noch etwas für dich.

Nach kurzer Zeit gingen wir in einen dieser Zelte im Garten. Alisha tat sehr lustig und lachte viel, was anfangs noch spaßig wirkte. Leider war da außer lachen nicht viel.

Ihr franz. war ohne jedes Gefühl, dafür mit viel Handeinsatz. Dann als sie auf mir reiten sollte, kam wirklich nichts. Da es so nicht ging, in Doggy. So stöhnte auf und rief: ja, komm jetzt! Total übertrieben und das nach etwa 30 Sekunden.

Vielleicht hätte ich es vorher merken müssen, aber auf mich machte sie halt nur einen lustigen Eindruck, was ja nicht verkehrt ist.

Der Meinung von frenck kann ich mich nur anschließen: Finger weg von Alisha, Widerholungsfaktor 0%.

Gruß

Knut

MiniME
15 juni 2008, 08:45
Een paspoortje voor deze dame zou wel handig zijn. Wie o wie?

Gezien haar kwaliteiten zoals hiervoor beschreven is een pasport hopelijk niet meer nodig en is ze terug naar huis :green_smi

TT Man
23 juni 2008, 10:06
Naam : Alisha (ik verstond Alicia, maar goed)

Nationaliteit /taal: Marokaans/Tunesisch; Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur / lengte : donker halflang

Lengte : ongeveer 1.65m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Service : PZC/NMC/Beffen

Extra : Goede sales en aftersales, matige service (inderdaad veel fake gekreun)

Over het kamerbezoek wil ik niet te veel kwijt. Was een flop. Geen passie, geen inzet, geen GFE. Terwijl ik dat gevoel buiten de kamer wel had). Schijn bedriegt en ik ben er in gestonken.

Picasso 1
23 juni 2008, 20:49
Ja, dit moet deze dame zijn geweest. Gelukkig niet teveel tijd aan besteed. ;)
Een gewaarschuwd beer telt voor...............

:wink:

19,74 seconden? Je had gewoon het voorbeeld van foots moeten volgen en 0,26 seconden langer moeten blijven. Dan was je in ieder geval klaar gekomen :rubbel:.

Carpe Momentum
23 juni 2008, 23:01
19,74 seconden? Je had gewoon het voorbeeld van foots moeten volgen en 0,26 seconden langer moeten blijven. Dan was je in ieder geval klaar gekomen :rubbel:.

Als ik mijn badjas en slippers niet uit had gedaan was het mss wel twee keer gelukt :hah::rofl:.