PDA

Volledige versie bekijken : Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Mirjam



Befke
3 juni 2008, 12:36
Tegen all verwachting in was ik gisteren in Lemiers (mijn oorspronkelijke plan was door werk en weer gedwarsboomd, vandaar). Daar trof ik Beate die me liet weten dat er een vervangster voor Michelle in de maak is. Maar dat er nog aan gesleuteld moet worden.

Sinds een maand of twee op deze locatie (voorheen een maand of drie in Kaarst) is deze kleine, strakke, slanke Roemeense met een stevige B-cup (waarvan ik niet zeker weet hoe echt ze zijn - heb de laatste tijd zo weinig teenies in mijn handen gehad.... Ik vond het wel heel erg strakke tietjes :D - een kenner mag het me nog eens uitleggen :)) een aanwinst - naast de andere jonge meiden die daar de laatste tijd de dienst uitmaken is deze een verademing.
Ze is lief maar ze zegt niet veel. Ze laat veel toe en neemt zelfs wat initiatief. Ze kust zacht en nat en prettig en is zelfs niet vies van een lekkere tongzoen tijdens het beffen of pijpen door.

Strak en met potentie.
Ze heeft naar het schijnt een zus die er ook werkt (maar die was met vakantie). Beate zei me dat ze voor zo'n jong ding veel returning customers heeft, en dat velen haar errug lekker vinden.

Ik vond het OK maar ze kan wat mij betreft niet in de schaduw staan van mijn vertrokken topmeisjes Nicole en Michelle. Daar is ze te jong, te onervaren voor - daar kan dat kind niks aan doen - zo is dat nu eenmaal. Toen ik haar na afloop bedankte vroeg ze: "Waarvoor?" - de schat had geen idee... Hoezo jong?


Een schatje wel, en de kans op herhaling bestaat (als ze tijd van leven heeft) - laten we zeggen: the best of the rest.


__________________________________________

Haarkleur/-lengte: Blond/kort
Lengte/postuur: 170/slank
Cupmaat/Tuned: B/Tuned?
Nationaliteit/Taal: Roemeens/Duits-Engels
Leeftijd: 19
Tatoeages/Piercings: geen
Service: Prima - lekker zoenen, lekker pijpen
Voordelen: jong en stevig
Nadelen: jong
Tijdsduur: 1 uur
Prijs: 100€ :D :smkiss:

Freddy_K
29 juni 2008, 10:13
Tegen all verwachting in was ik gisteren in Lemiers (mijn oorspronkelijke plan was door werk en weer gedwarsboomd, vandaar). Daar trof ik Beate die me liet weten dat er een vervangster voor Michelle in de maak is. Maar dat er nog aan gesleuteld moet worden.

Sinds een maand of twee op deze locatie (voorheen een maand of drie in Kaarst) is deze kleine, strakke, slanke Roemeense met een stevige B-cup (waarvan ik niet zeker weet hoe echt ze zijn - heb de laatste tijd zo weinig teenies in mijn handen gehad.... Ik vond het wel heel erg strakke tietjes :D - een kenner mag het me nog eens uitleggen :)) een aanwinst - naast de andere jonge meiden die daar de laatste tijd de dienst uitmaken is deze een verademing.
Ze is lief maar ze zegt niet veel. Ze laat veel toe en neemt zelfs wat initiatief. Ze kust zacht en nat en prettig en is zelfs niet vies van een lekkere tongzoen tijdens het beffen of pijpen door.

Strak en met potentie.
Ze heeft naar het schijnt een zus die er ook werkt (maar die was met vakantie). Beate zei me dat ze voor zo'n jong ding veel returning customers heeft, en dat velen haar errug lekker vinden.

Ik vond het OK maar ze kan wat mij betreft niet in de schaduw staan van mijn vertrokken topmeisjes Nicole en Michelle. Daar is ze te jong, te onervaren voor - daar kan dat kind niks aan doen - zo is dat nu eenmaal. Toen ik haar na afloop bedankte vroeg ze: "Waarvoor?" - de schat had geen idee... Hoezo jong?


Een schatje wel, en de kans op herhaling bestaat (als ze tijd van leven heeft) - laten we zeggen: the best of the rest.


__________________________________________

Haarkleur/-lengte: Blond/kort
Lengte/postuur: 170/slank
Cupmaat/Tuned: B/Tuned?
Nationaliteit/Taal: Roemeens/Duits-Engels
Leeftijd: 19
Tatoeages/Piercings: geen
Service: Prima - lekker zoenen, lekker pijpen
Voordelen: jong en stevig
Nadelen: jong
Tijdsduur: 1 uur
Prijs: 100€ :D :smkiss:

ik geloof dat het meisje dat jij beschrijft (Mirjam) de zus is van Sonja die ik elders in deze thread heb beschreven. Sonja heeft een zus en beiden hebben ze in Kaarst gewerkt.

Was laatst weer in Lemiers en koos weer voor Sonja ondanks dat ik haar niet herkende zo snel. Dat vind ik lastig daar in Lemiers. Ze komen allemaal tegelijk binnen en gaan in een rij staan. Het is dan moeilijk om een goede keus te maken ook omdat ik het genant vind om echt de tijd te nemen en die meiden als waren het stuks vee te gaan bekijken. Vind het beter als ze 1 voor 1 even langs komen maar blijkbaar duurt dat allemaal te lang ofzo. Ikzelf zou zeker vaker naar Aspasia gaan als ze het voorstellen anders zouden doen (1 voor 1). Alleen super hotties als voormalig werkneemster Julia herken ik in een fractie van een seconde. Echt eruit springende hotties ben ik de laatste bezoekjes niet tegengekomen en dat maakt de keuze meer een gok.

Dus ik was eigenlijk teleurgesteld na mijn keuze te hebben gemaakt nadat ik haar herkende toen ze dichterbij kwam. Toch weer een goede ervaring met haar gehad. Het is een lekker lieverdje mmmmm. Ze zei dat haar zus vrij was omdat ze beiden cosmetische tattoos laten zetten rondom lippen (?) en reguliere tattoos op lichaam laten verwijderen (Sonja heeft een kleine lelijke tattoo boven haar kontje). Met Sonja 2 keer een fijne kamer gehad. Voor 75 euro ga je dan eerst samen douchen op de kamer zelf (voorheen moest ik altijd door het gebouw heen naar de douche). Dat is wel een fijne ervaring en je bent dan ook allebei schoon.

Twinangel
6 augustus 2009, 09:42
Haar twintigjarige zus werkt bij LR onder de naam Caroline. Volgens Caroline hebben ze bijna geen contact meer met elkaar.

Lazerus
28 januari 2010, 19:18
ist diese mirian noch im aspasia? wenn nicht, weiss einer wo sie jetzt ist??

Befke
28 januari 2010, 21:19
Mirjam werkt niet meer bij Aspasia.
Waar ze wel is, weet ik niet...

Lazerus
1 februari 2010, 11:36
ich denke, sie wird irgendwo wieder auftauchen.....

Lazerus
19 juli 2010, 23:47
miriam ist wieder im aspasia......