Volledige versie bekijken : Vrouwen met overgewicht krijgen minder salaris
Willem2
4 juni 2008, 16:00
Niet alleen lelijke maar ook dikke mensen worden gediscrimineerd
AMSTERDAM - Mensen die worden gediscrimineerd wegens hun overgewicht ervaren de gevolgen op alle aspecten van hun werk. Niet alleen het vinden van een baan is moeilijker, maar ook de kans op promotie en de hoogte van het salaris ligt vaak een stuk lager. ......................... http://vrouw.telegraaf.nl/actueel/4154315/_Vrouwen_met_overgewicht_krijgen_minder_salaris__. html?p=17,1
The Joker
4 juni 2008, 16:05
Niet meer dan terecht.
Ze hebben in elk geval geen geld meer nodig om te vreten...
facial
4 juni 2008, 16:45
klopt helaas wel, maar wij gaan toch ook liever met een lekkere strakke dame naar de kamer dan met een dikke, dus die strakke heeft al meer salaris dus wij beren werken er ook aan mee.
The Joker
4 juni 2008, 17:59
Toch vreemd eigenlijk dat er zoveel varkens rondlopen.
Om te voorkomen dat je dik wordt hoef je alleen maar minder te doen dan je nu doet.
Minder vreten namelijk :lostit:
Willem2
4 juni 2008, 18:28
Zei de pizza-vreter en hij stak weer een stuk pizza in de mond :lostit:
Toppie
4 juni 2008, 20:13
Toch vreemd eigenlijk dat er zoveel varkens rondlopen.
Om te voorkomen dat je dik wordt hoef je alleen maar minder te doen dan je nu doet.
zo simpel is dat niet :) Maar tja ik weet ook alles over vreet en saunaclub verslavingen ;)
dat ze godverdomme minder vreten en meer bewegen. Getver, ik word al misselijk van de gedachte dat ik 's avonds een dik wijf zou moeten berijden. Echt dikke vrouwen vind ik afstotelijk.
Rondingen: geen probleem, maar lagen vet, neen dank u.
The Joker
5 juni 2008, 01:15
Zei de pizza-vreter en hij stak weer een stuk pizza in de mond :lostit:
Niet echt, sinds het BBQ seizoen in PHG en VV is begonnen heb ik al tijden geen pizza meer gegeten in de clubs.
Gelukkig eet ik er min. 4 per week zu hause :roll3:
Toppie
5 juni 2008, 01:25
dat ze godverdomme minder vreten en meer bewegen. Getver, ik word al misselijk van de gedachte dat ik 's avonds een dik wijf zou moeten berijden. Echt dikke vrouwen vind ik afstotelijk.
Rondingen: geen probleem, maar lagen vet, neen dank u.
goh het respect druipt van dit bericht......:angryfire
Hej Toppie,
Ik apprecieer je directe stijl wel. Inderdaad waren mijn woorden nogal sterk. Ik had een rotdag en heb me wat laten gaan.
Maar de basisgevoelens over echt dikke vrouwen zijn bij mij wel echt sterk negatief: ik vind het lichamelijk echt afstotelijk en zal dan ook nooit sex hebben met te dikke vrouwen. Wat rondingen wel natuurlijk.
En inderdaad, de meeste vrouwen (en mannen!, jongens ik sta soms verbaasd hoe die prachtmeiden in de clubs met super dikke mannen naar de kamer verdwijnen. En hier ondertussen maar beschrijven hoe perfect de jonge meiden er moeten uitzien) met dikke buiken en overgewicht zouden gewoon minder moeten eten en meer moeten bewegen om hun probleem eenvoudig op te lossen. Het aantal mensen met een ziekte die hun dik maakt is echt erg klein. Voedings- en bewegingspatronen liggen aan de basis. Voor mij is het een beetje als roken: iedereen weet hoe onvoorstelbaar ongezond dat is, dus het wel doen is voor mij een combinatie van "dom en gebrek aan karakter" of eventueel echte onverschilligheid voor de eigen gezondheid (is ieders recht natuurlijk).
Ik moet zelf ook op mijn gewicht letten, ben dik in de veertig en sport verschillende keren per week en ben sinds een aantal jaren overgeschakeld op het VHM dieet, ofte: Vreet de Helft Minder. Ik durf te stellen dat ik er met mijn 88 kilo voor 1,92 best in orde uitzie. Maar dat komt dus niet vanzelf!
Zo, nogmaals, sorry voor mijn te sterk taalgebruik, maar nu ken je de redenering die er achter zit.
Kegel
Toppie
6 juni 2008, 13:32
hoi kegel,
ik neuk, ik vreet en ik rook (alleen in saunaclub dan). Is mss een beetje kort door de bocht om te zeggen dat een verslaving te wijten is aan "dommigheid en gebrek aan karakter".
En je stelt dat een verslaving eenvoudig is op te lossen, maar zo simpel is het niet. Als je iets meer zou verdiepen in de materie dan zou je mss beter weten. Je hebt juist veel karakter nodig om van een verslaving af te komen!!
Ik merk wel dat de ene verslaving de andere weer kan inperken. Zo ben ik dik 20 kilo afgevallen sinds ik naar een saunaclub ga :) Ieder voordeel heb zijn nadeel :)
bergm550
6 juni 2008, 14:22
Niet alleen lelijke maar ook dikke mensen worden gediscrimineerd
AMSTERDAM - Mensen die worden gediscrimineerd wegens hun overgewicht ervaren de gevolgen op alle aspecten van hun werk. Niet alleen het vinden van een baan is moeilijker, maar ook de kans op promotie en de hoogte van het salaris ligt vaak een stuk lager. ......................... http://vrouw.telegraaf.nl/actueel/4154315/_Vrouwen_met_overgewicht_krijgen_minder_salaris__. html?p=17,1
Dat is nu eenmaal de realiteit. Ik ben zelf niet de allermooiste man, en heb daarom twee keer zo hard moeten werken aan mijn carriere, als de mooie mannen die het veel makkelijker hadden, maar het viel me altijd op dat ik uiteindelijk toch verder ben gekomen dan de mooie mannen, omdat men aan het einde van de dag toch liever een kundig persoon heeft dan een luchthoofd.
Willem2
6 juni 2008, 14:42
.. luchthoofd.
luchthoofd = leeghoofd :o ( of is het nu hooft ;) )
The good and the Bad
6 juni 2008, 14:45
Zoon lekker dik mokkel maakt er wel meer werk van.Ik zeg maar zo als de kut maar kaal is en ze zijn geil is het geen enkel probleem.en ja die doen meer voor minder geld.
Dus ze verdienen minder.
Willem2
6 juni 2008, 15:14
Zoon lekker dik mokkel maakt er wel meer werk van.Ik zeg maar zo als de kut maar kaal is en ze zijn geil is het geen enkel probleem.en ja die doen meer voor minder geld.
Dus ze verdienen minder.
Dat hoeft helemaal niet dat die dames daardoor minder verdienen. Heel snel weten heren dat ze meer doet en daardoor heeft ze misschien wel meer klanten waardoor de totale verdiensten misschien wel meer is ;)
Willem2
6 juni 2008, 16:55
Hoe hoog is je adonis-gehalte, kegel? Zo hoog als je ego? Dacht het niet :green_smi
Jij ziet er met je 1.65m en 60kg heerlijk uit , rplover :wink:
PS Aan alle anderen , nu maar hopen dat deze discussie met een sisser zal aflopen :D;)
rplover
6 juni 2008, 16:59
PS Aan alle anderen , nu maar hopen dat deze discussie met een sisser zal aflopen :D;)
Wablief? Op hoge hakken ben ik minstens 1,87 m :teuflisch
Dan pas zie ik er heerlijk uit....... :hammer:
Knabbel
6 juni 2008, 17:09
Wablief? Op hoge hakken ben ik minstens 1,87 m :teuflisch
Dan pas zie ik er heerlijk uit....... :hammer:
...sprak Tatiana, de Trans Ecuador Express :hot:
Toppie
6 juni 2008, 19:28
ah dit verklaart die ellendig lange discussies :) Je probeert iets te compenseren rplover?
Willem2
6 juni 2008, 19:33
ah dit verklaart die ellendig lange discussies :) Je probeert iets te compenseren rplover?
euh Toppie33 wil je echt niet al een andere ondertitel kiezen ? Want jij probeert ook enig gewicht te compenseren :D ;)