Willem2
4 juni 2008, 16:10
NEW YORK - Heeft Bill Clinton behalve Monica Lewinsky nog een tweede minnares erop nagehouden? Tot grote woede van Bill Clinton wordt hij opnieuw in verband gebracht met ontrouw en buitenechtelijke affaires. ....................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/4152869/_I_did_not_have_sexual_relations...__.html?p=25,1
Het ging mij nog geeneens om dhr Clinton maar het geheel ging om een opmerking van Ariebier
Goh, had mij nu eventjes nog wat laten dromen:D
Sowieso ga ik niet vreemd, dus die optie bestaat niet voor mij.
Zolang het betaalde sex is heeft het iets legaals voor mij, zal daarom wat extra SEK voor ze meenemen:rofl:
Nou ja, enkele dagen gewoon feesten is ook leuk:wink:
Bill Clinton geloofde geen seks te hebben als hij zich liet pijpen :rolleyes: en Ariebier heeft geen seks als hij er voor heeft betaald :rolleyes::cool:;)
Ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat ik heel weinig naar de dames van plezier ben geweest :wink:
Het ging mij nog geeneens om dhr Clinton maar het geheel ging om een opmerking van Ariebier
Goh, had mij nu eventjes nog wat laten dromen:D
Sowieso ga ik niet vreemd, dus die optie bestaat niet voor mij.
Zolang het betaalde sex is heeft het iets legaals voor mij, zal daarom wat extra SEK voor ze meenemen:rofl:
Nou ja, enkele dagen gewoon feesten is ook leuk:wink:
Bill Clinton geloofde geen seks te hebben als hij zich liet pijpen :rolleyes: en Ariebier heeft geen seks als hij er voor heeft betaald :rolleyes::cool:;)
Ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat ik heel weinig naar de dames van plezier ben geweest :wink: