PDA

Volledige versie bekijken : I did not have sexual relations...

Willem2
4 juni 2008, 16:10
NEW YORK - Heeft Bill Clinton behalve Monica Lewinsky nog een tweede minnares erop nagehouden? Tot grote woede van Bill Clinton wordt hij opnieuw in verband gebracht met ontrouw en buitenechtelijke affaires. ....................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/4152869/_I_did_not_have_sexual_relations...__.html?p=25,1

Het ging mij nog geeneens om dhr Clinton maar het geheel ging om een opmerking van Ariebier

Goh, had mij nu eventjes nog wat laten dromen:D
Sowieso ga ik niet vreemd, dus die optie bestaat niet voor mij.
Zolang het betaalde sex is heeft het iets legaals voor mij, zal daarom wat extra SEK voor ze meenemen:rofl:

Nou ja, enkele dagen gewoon feesten is ook leuk:wink:

Bill Clinton geloofde geen seks te hebben als hij zich liet pijpen :rolleyes: en Ariebier heeft geen seks als hij er voor heeft betaald :rolleyes::cool:;)

Ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat ik heel weinig naar de dames van plezier ben geweest :wink:

bergm550
4 juni 2008, 16:27
Bill Clinton lijkt me een aardige man. Ik mag hem wel. Hij is een man van vlees en bloed. Zijn vrouw Hillary is ook de slechste nog niet.

Wat wil je als je in het Witte Huis werkt? Macht erotiseert. Probeer dan maar eens de verleidingen te doorstaan van al de vrouwen om je heen. Ik zou het niet kunnen.

sofaking
4 juni 2008, 16:49
Al een geluk dat Hillary de nominatie voor president niet gehaald heeft.
Stel dat ze president zou worden. Als Sarkozy dan nog eens op staatsbezoek komt zou den heten Bill moeten gaan shoppen met Carla Bruni.
:smileysex
Dat kan niet anders dan in een totnogtoe ongezien diplomatisch schandaal eindigen, misschien wel met een oorlog tot gevolg.