Volledige versie bekijken : Golden Gate, Algemeen
Pagina's :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
JonnyFontane
4 juli 2022, 17:39
JF, jij en vele anderen hadden korting i.v.m. de verjaardag van Cupido.
Ik persoonlijk was verhinderd, anders was ik ook nog wel geweest !
Groet, schoolmeester.
Ik had geen korting ivm Cupido zijn verjaardagsfeest......
Stond wel op de lijst inderdaad.
schoolmeester
4 juli 2022, 17:44
Dan had je een kortingskaart van dit forum.
JonnyFontane
4 juli 2022, 19:10
Dan had je een kortingskaart van dit forum.
Ook niet.....en ook niet van een ander forum.
schoolmeester
4 juli 2022, 19:14
JF, stuur me even een PM als je wilt.
Het word nu wel een vraagteken voor mij hoe jij voor 40 euro bent binnen gekomen.
Groet, schoolmeester.
JonnyFontane
4 juli 2022, 19:50
Ik heb hele lieve ogen......zoals ik al zei...
Patjax
4 juli 2022, 20:36
Het word nu wel een vraagteken voor mij hoe jij voor 40 euro bent binnen gekomen
Hij had zich verkleed als Herr Fick ;)
bredeweg
4 juli 2022, 21:25
JF, stuur me even een PM als je wilt.
Het word nu wel een vraagteken voor mij hoe jij voor 40 euro bent binnen gekomen.
Groet, schoolmeester.
hij was zelf jarig
Wat fijn om te horen dat GG niks mee te maken heeft met GT.
Ik ben al vanaf 2009 vaste klant bij VV heb de beste tijden gehad tot met 2017, daarna iets minderen tijden met het een andere naam genaamd Villa Vanilla.
Ik heb me ook altijd verheugd om oude VV sfeer weer terug te zien.
Natuurlijk moet er een beetje deurbeleid zijn maar zonder huidskleur of afkomst check.
Er is altijd gemengde volk geweest in deze gebouw en mensen die dat niet zo willen kunnen nog steeds naar Ocean in de middag gaan voor hun geliefde deurbeleid!
Hoop in ieder geval dat het een leuke gezellige Sauna Club wordt voor iedereen.
Pikkatrillah
5 juli 2022, 16:22
Wat fijn om te horen dat GG niks mee te maken heeft met GT.
Ik ben al vanaf 2009 vaste klant bij VV heb de beste tijden gehad tot met 2017, daarna iets minderen tijden met het een andere naam genaamd Villa Vanilla.
Ik heb me ook altijd verheugd om oude VV sfeer weer terug te zien.
Natuurlijk moet er een beetje deurbeleid zijn maar zonder huidskleur of afkomst check.
Er is altijd gemengde volk geweest in deze gebouw en mensen die dat niet zo willen kunnen nog steeds naar Ocean in de middag gaan voor hun geliefde deurbeleid!
Hoop in ieder geval dat het een leuke gezellige Sauna Club wordt voor iedereen.
Vv was leuk om doordeweeks te bezoeken en dan een vrijkaart te krijgen voor de zondag, weet niet of dit altijd zo was, maar een jaar of 10 geleden deden ze dit.
Heet Jantje
5 juli 2022, 17:32
Dat ligt aan ons zelf, als we de intree prijzen van 60, 70 en 80 euro blijven betalen wordt het alleen maar duurder.
Misschien als we een tijd lang deze onbeschofte dure tenten links laten liggen en de betaalbare clubs bezoeken, komt er echt wel verandering in,
en daarmee doen we onszelf echt niets te kort, want in al de betaalbare clubs zitten volop mooie lieve dames die een optimale service bieden, ook voor betaalbare prijzen.
WANDELAAR5
5 juli 2022, 23:16
Dat ligt aan ons zelf, als we de intree prijzen van 60, 70 en 80 euro blijven betalen wordt het alleen maar duurder.
Misschien als we een tijd lang deze onbeschofte dure tenten links laten liggen en de betaalbare clubs bezoeken, komt er echt wel verandering in,
en daarmee doen we onszelf echt niets te kort, want in al de betaalbare clubs zitten volop mooie lieve dames die een optimale service bieden, ook voor betaalbare prijzen.
Ik vind dat de entreeprijs in verhouding moet zijn tot het gebodene. Ik betaal graag wat meer voor een schone club, beter eten, betere wellness, een tuin met hemelbedden onder mooie oude bomen, een groot verwarmd zwembad, koele kamers in de zomer, genoeg keuze aan dames met goede service etc. Eens kijken wat daarvan gerealiseerd wordt in GG. Zomaar alles boven de €50 als “te duur” bestempelen is mij wat te makkelijk.
Heet Jantje
5 juli 2022, 23:59
Daar heb je volkomen gelijk in, maar ook de duurste clubs voldoen niet aan hetgeen je daarvoor verlangt, dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
En het is natuurlijk ook afhankelijk met welke intentie je naar een sexclub gaat.
We kennen ook ijsberen die naar de low budget club gaan om er alleen maar de hele dag rond te hangen flink de kanis vol te vreten en te drinken en de gok automaat te spekken, die aan het eind van de dag nog geen cut gezien of gevoeld hebben. Dat is een keuze die je maakt.
Herr Fick
6 juli 2022, 09:32
Hij had zich verkleed als Herr Fick ;)
Correct. Ik krijg namelijk in elke club steeds 30€ korting:rolleyes:
Das ist ja schön, das wir hier alle auf das Golden Gate warten und auf YY oder Le Grand oder was auch immer. Kann mir aber vielleicht mal einer erklären, wo die Frauen für diese Clubs herkommen sollen? Vor allem die Frauen, die sich jetzt jeder so vorstellt...hübsch, jung, Nicht-RumBul und kein Upselling.
Vor 20 Jahren hätte ich da Potential gesehen in Deutschland. Aber heute?
de duisburg spesjalist
6 juli 2022, 17:20
Das ist ja schön, das wir hier alle auf das Golden Gate warten und auf YY oder Le Grand oder was auch immer. Kann mir aber vielleicht mal einer erklären, wo die Frauen für diese Clubs herkommen sollen? Vor allem die Frauen, die sich jetzt jeder so vorstellt...hübsch, jung, Nicht-RumBul und kein Upselling.
Vor 20 Jahren hätte ich da Potential gesehen in Deutschland. Aber heute?
het wordt tijd dat jij de Nederlandse sauna clubs bezoek ;)
mentholbear
7 juli 2022, 15:23
Daar heb je volkomen gelijk in, maar ook de duurste clubs voldoen niet aan hetgeen je daarvoor verlangt,
En het is natuurlijk ook afhankelijk met welke intentie je naar een sexclub gaat.
.
Tja, zoveel mensen, zoveel wensen. Ik bedoel in nrw vond ik voorheen de 60 euro club wat aan de bovengrens zitten, zoals Babylon (nu nog duurder) en Happy Garden (nu juist goedkoper met happy hour).
Bij Babs vond ik de prijs het wel waard door de uitgebreide wellness. Na 2017 begon ik die zaken juist meer te waarderen.
Bij Happy snapte ik de duurdere entree wel door het onbeperkte bier, maar zelf maakte ik daar nooit gebruik van en was het in dat opzichte de entree niet waard, want Heaven 7, Marisol/Gallardo, en Penelope hadden voor minder geld ook een zwembad en tuin. Doch, de warme kruiken deden me toch regelmatig de club bezoeken.
Dus ieder kiest wat ie belangrijk vind aan een club. Het kan ook zo maar zijn dat 1 dame al het slechte, dure en andere minpinten van een club, in 1 klap weg vaagt ;)
de duisburg spesjalist
7 juli 2022, 17:16
Daar heb je volkomen gelijk in, maar ook de duurste clubs voldoen niet aan hetgeen je daarvoor verlangt, dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
We kennen ook ijsberen die naar de low budget club gaan om er alleen maar de hele dag rond te hangen flink de kanis vol te vreten en te drinken en de gok automaat te spekken, die aan het eind van de dag nog geen cut gezien of gevoeld hebben. Dat is een keuze die je maakt.
dat is voor sommige maar net hoe je telt den is aan de reiskosten die sommige besparen
Achilles
7 juli 2022, 20:41
het wordt tijd dat jij de Nederlandse sauna clubs bezoek ;) Toch niet, lees eens goed, het ging over mooi en jong ;)
Maar alle gekheid op een stokje, als het geen RumBul mag zijn, valt 90% van alle vrouwen in om het even welke SC weg. En geen upselling... zeer SC-vreemd om te denken dat dames zich storen aan landsgrenzen of wetgeving om aan upselling te doen. Dames reizen van de ene SC naar de andere en van het ene land naar het andere, denk je nu echt dat het in een bepaald land op dat vlak opeens niet gaat voorkomen. Vergeet het maar.
Ik hou het daarom liever maar bij dames die de gangbare prijs in een club rekenen. Desnoods neem ik genoegen met minder service, wat eigenlijk ook al een vorm van upsellen is...Zo blijf je maar paspoortjes neuken, want die bieden toch zoooooveel zekerheid en veiligheid, zeker niet van het begane padje afwijken... En als je met mindere service genoegen neemt, ga je voor a fistfull of Dollars less maar een matig kamertje doen, is dat niet wat zielig dan.
De illusie dat men die dames op andere gedachten kan brengen door massaal neen te zeggen is groot, maar blijkt in de praktijk niet te bestaan. Want deze dames maken dagelijks het geld dat ze willen maken. Of dacht je dat ze voor hun plezier geld erop toeleggen met entreegeld, vervoer, huisvesting,... Dames worden niet gemaakt door recensies en ook niet gekraakt, gelukkig maar. Pussy power is immers zoveel krachtiger in de p6 wereld!
mentholbear
8 juli 2022, 15:58
Zo blijf je maar paspoortjes neuken, want die bieden toch zoooooveel zekerheid en veiligheid, zeker niet van het begane padje afwijken... En als je met mindere service genoegen neemt, ga je voor a fistfull of Dollars less maar een matig kamertje doen, is dat niet wat zielig dan.
De illusie dat men die dames op andere gedachten kan brengen door massaal neen te zeggen is groot, maar blijkt in de praktijk niet te bestaan. Want deze dames maken dagelijks het geld dat ze willen maken. Of dacht je dat ze voor hun plezier geld erop toeleggen met entreegeld, vervoer, huisvesting,...
Oh nee hoor. Onlangs weer 2 nieuwe paspoortjes (welliswaar gebrekkig met m'n geheugen als een zeef) aangemaakt bij Aca G.
Daarbij heb ik persoonlijk geen problemen mee om op herhaling te gaan bij dames die ik leuk vind. Ik varieer wel door te variëren middels telkens andere clubs te bezoeken.
En tja, wat is mindere service. Ik ben niet de moeilijkste op de kamer. Minimaal wil ik de onderste lippen kussen tegen een gangbare prijs, geeft ze daarbij een oscar waardige prestatie, dan ben ik al geweldig tevreden. Alles wat daar boven komt, zoals een groen hartje, beademing, etc maakt de beleving nog beter, maar zijn voor mij geen vereisten.
Betreft het op andere gedachten brengen door neen te zeggen, dat hangt denk ik af van verschillende factoren af. Draait het elders minder, en merken ze dat met wat betere service er in die club toch best goed gedraaid wordt, passen sommigen (doch een klein deel) zich aan. Zo niet, dan vertrekken ze weer.
Tenzij ze in een club genoeg klanten hebben die genoegen nemen met minder service...
Pikkatrillah
8 juli 2022, 23:50
Duidelijk verhaal!
Herr Fick
9 juli 2022, 07:30
Golden Gate gaat open in de "pruimentijd". De Strangers wisten het ook al.:)
https://www.youtube.com/watch?v=bjjVYI2LXVE
Ernstige Neuker
16 juli 2022, 11:33
Door al die berichtjes over toegangsprijzen en de prijzen der dames, kan ik het gemist hebben........Kan de ijsbeer zijn lusten al botvieren op de GG dames, of staan we met onze ijsbeer velletjes voor een- nog steeds - dichte deur?
Firehawk
16 juli 2022, 11:35
Is nog dicht.
Geen nieuws is slecht nieuws in deze geval.
We wachten geduldig af!
luminous
21 juli 2022, 04:17
Ik had vrijdag 1juli verlof aangevraagd ..... Na de brand was het wachten op onderzoekers die moesten komen vaststellen hoe de brand veroorzaakt is en dan moest hij nog wachten op de verzekering voor hij kon verder werken met het herstellen van de villa. Hij wil graag binnen 2 weken, maximum 3 weken openen. Dan vroeg ik of Marina of ander personeel uit Goldentime daar werkte en antwoorden hij resoluut dat hij NIETS met Goldentime te maken heeft en dat hij veel geld geïnvesteerd heeft in een totaal nieuwe saunaclub
Ondertussen is het vandaag de 21ste, zijn we 3 weken verder en is hij nog niet open.
Nochthans dacht ik dinsdag de 11de juli dat er schot in de zaak kwam als ik s'midags op Google in tikte" saunaclub golden gate Grefrath " en de website was buiten werking gesteld.
37220
En als ik dan om 20u terug ging kijken was alles terug normaal. Niks veranderd
37221
Maar nu vandaag is alles nog altijd het zelfde met de website van golden gate.
Dan zal hij toch echt niks te maken hebben met Goldentime want anders had hij toch een lijst gehad met dvp’s die hij kon opbellen om te komen werken.
En dan heeft die eigenaar zoveel geld geïnvesteerd in een nieuwe saunaclub.
Kwibus2
21 juli 2022, 07:45
De achtergrond boeit mij niet zo. Wel hinderlijk dat er nog steeds geen openingsdatum genoemd wordt.
Dat doet vermoeden dat ons geduld nog langer op de proef gesteld wordt.
Willem2
21 juli 2022, 15:25
Het geduld wordt inderdaad langer op proef gesteld.
Zoals eerder vermeld de website www.goldengate-saunaclub.com werkt wel, voor wat het waard is ...
Das bis jetzt nichts passiert ist in Sachen Eröffnung deutet vor allem darauf hin, dass es Probleme gibt. Die Behörden können zwar schwierig sein, ich glaube hier steckt aber mehr dahinter. Vielleicht ist ja auch die Konkurrenz wenige Kilometer entfernt nicht gerade erfreut?
Den perfekten Zeitpunkt um in diesem Sommer mit Sonne und 30 Grad richtig viele Gäste anzulocken und einen guten Start hinzulegen, hat dieser Club sowieso verpasst. Ein Herbst- oder Winterstart ist für einen "Pool-Club" jedenfalls ungünstig. Ich würde jedenfalls kein Geld auf eine zeitnahe Eröffnung setzen.
Spätestens ab 23. September wird es dann auch wieder schwieriger in Deutschland einen Saunaclub zu betreiben - unabhängig davon, ob es viele oder wenige Corona-Fälle gibt, wird es bei uns präventive Einschränkungen von Maskenpflicht, 2G Regeln bis hin zu Verboten für Clubs und Discos geben. Wenn man also wenige Wochen oder Tage nach der Eröffnung gleich wieder zwangsweise vom deutschen Staat geschlossen oder im Betrieb eingeschränkt wird, wäre das wohl betriebswirtschaftlich gleich wieder das Ende.
Falls es also nicht allerspätestens am 1. August losgeht, setze ich meine Chips lieber nicht auf das GG.
Kwibus2
21 juli 2022, 18:51
Alles unklar leider. Es gibt viele Gründe die eine Eröffnung hindern.
Mit diesem Wetter würde es viele Eisbären geben die sich gerne im Garten mit den Mädchen unterhalten. Schade.
kempie
21 juli 2022, 19:11
De achtergrond boeit mij niet zo. Wel hinderlijk dat er nog steeds geen openingsdatum genoemd wordt.
Dat doet vermoeden dat ons geduld nog langer op de proef gesteld wordt.
Er was een paar keer een datum maar die werd het steeds ook niet laat ze maar gewoon open gaan. En dat 2 dagen voor ze open gaan aankondigen dan is het realistischer dat het dit keer wel de juiste openingsdatum is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Shakir
21 juli 2022, 19:53
Spätestens ab 23. September wird es dann auch wieder schwieriger in Deutschland einen Saunaclub zu betreiben - unabhängig davon, ob es viele oder wenige Corona-Fälle gibt, wird es bei uns präventive Einschränkungen von Maskenpflicht, 2G Regeln bis hin zu Verboten für Clubs und Discos geben.
Waar kunnen het besluit lezen dat vanaf 23 september de hele mallemolen terug van vooraf aan gaat beginnen (2G, maskers, registratie, sluiting, ...), enkel en alleen maar preventief?
Werd dit landelijk beslist, of op deelstaatniveau? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hier nog een draagvlak voor gaat zijn. Rare jongens, die Duitsers.
Ik voorzie eerder problemen omwille van de energiecrisis. Bvb. overbodige sectoren die (gedeeltelijk) moeten sluiten om gas te besparen, wellness en douches die zijn afgeschakeld enzomeer...
Zoals ik al eerder schreef vond ik het al erg gewaagd dat er nu 3 grote clubs zouden openen midden in twee crissisen, en ik vrees dat doemdenker Shakir nog gelijk gaat krijgen dat we de volgende jaren niet veel moeten verwachten wat onze hobby betreft.
Chapeau dat het LeGrand nog gelukt is om te openen in deze barre tijden!
Haradamannetje
21 juli 2022, 20:58
Lastige tijden inderdaad, maar laten we hopen op een wonder.
Er moet toch iemand die club in Limburg het nog een beetje moeilijk kunnen maken? Wellicht YY?
Waar kunnen het besluit lezen dat vanaf 23 september de hele mallemolen terug van vooraf aan gaat beginnen (2G, maskers, registratie, sluiting, ...), enkel en alleen maar preventief?
Werd dit landelijk beslist, of op deelstaatniveau? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hier nog een draagvlak voor gaat zijn. Rare jongens, die Duitsers.
Ik voorzie eerder problemen omwille van de energiecrisis. Bvb. overbodige sectoren die (gedeeltelijk) moeten sluiten om gas te besparen, wellness en douches die zijn afgeschakeld enzomeer...
Zoals ik al eerder schreef vond ik het al erg gewaagd dat er nu 3 grote clubs zouden openen midden in twee crissisen, en ik vrees dat doemdenker Shakir nog gelijk gaat krijgen dat we de volgende jaren niet veel moeten verwachten wat onze hobby betreft.
Chapeau dat het LeGrand nog gelukt is om te openen in deze barre tijden!
Es wird so sein. Am 23. September wird ein neues Infektionsschutzgesetz in meinem Land beschlossen. Alle Bundesländer wünschen sich schon den ganzen Sommer über diese Regeln zurück und am 23. September werden sie diese Regeln bekommen. Die deutschen Politiker nennen das "Winterreifen" für Corona. Wir haben in Deutschland aktuell die schlechtesten Politiker, die jemals unser Land geführt haben. Auch jetzt, mitten im Sommer, rufen ständig Leute nach Masken und Kontaktregeln. Die Deutschen sind so verrückt, dass sie sich die Masken und die Regeln wünschen. Also wird es passieren. Ab dem 23. September können die Ministerpräsidenten der Bundesländern wieder selbst entscheiden und sie haben schon einstimmig beschlossen, dass sie Masken und 2G wieder einführen wollen im Herbst und im Winter - auch wegen der Grippe. Ja, in Deutschland fürchten sich Politiker vor der Grippe. Wir sind kein normales Volk. Es ist also egal, ob wir viele oder wenige Corona-Fälle haben werden - Deutschland wird Masken haben und in Clubs und Discos auch 2G.
Wer es nicht glaubt: Ihr werdet es sehen - in diesem Herbst und Winter! Da halte ich jede Wette.
Achilles
22 juli 2022, 00:08
@beron Dat klopt maar wil niet zeggen dat SC niet geopend kunnen worden of moeten sluiten. NRW heeft de winter van 2021-2022 doorgemaakt met weinig sluitingen, enkel 3G, 2G(+) en mondmaskerplicht. Bovendien is het meer dan waarschijnlijk dat het virus dit najaar veel milder zal zijn als vorige winter waardoor het een maat voor niets wordt en het gezond verstand wel zal zegevieren. Zelfs nu in de zomer, met stijgende besmettingen en ziekenhuisopnames, zijn er godbetert politici die toch maar voorzichtigheidshalve een mondmasker hier of een afstandsregel daar laten vallen. Terwijl het ondertussen zeer onschuldig is en nog meer boosteren etc volledig zinloos is geworden.
luminous
22 juli 2022, 00:31
Spätestens ab 23. September wird es dann auch wieder schwieriger in Deutschland einen Saunaclub zu betreiben - unabhängig davon, ob es viele oder wenige Corona-Fälle gibt, wird es bei uns präventive Einschränkungen von Maskenpflicht, 2G Regeln bis hin zu Verboten für Clubs und Discos geben.
Hallo ik heb net gekeken oprobert koch instituut en ik kan niets vinden van strengere maatregelen vanaf 23 september 2022. Natuurlijk het gaat de slechte kant uit met de corona-cijfers en dan kan je misschien wel denken dat er strengere maatregelen komen, maar misschien valt het dan nog wel mee met bvb terug mondkapjes dragen.
37223
wervelwind
22 juli 2022, 09:05
Hallo ik heb net gekeken oprobert koch instituut en ik kan niets vinden van strengere maatregelen vanaf 23 september 2022. Natuurlijk het gaat de slechte kant uit met de corona-cijfers en dan kan je misschien wel denken dat er strengere maatregelen komen, maar misschien valt het dan nog wel mee met bvb terug mondkapjes dragen.
37223
Het zou totale onzin en overkill zijn om weer met die hele covid-kermis te beginnen. Het is zo goed als klaar. Eventuele nieuwe varianten op Omicron zullen nog milder zijn en ondertussen worden onze T- en B-cellen getraind zodat we ook die immuun-escapende Omicronnetjes de baas zullen worden.
Shakir
22 juli 2022, 09:25
Es wird so sein. Am 23. September wird ein neues Infektionsschutzgesetz in meinem Land beschlossen. Alle Bundesländer wünschen sich schon den ganzen Sommer über diese Regeln zurück und am 23. September werden sie diese Regeln bekommen. Die deutschen Politiker nennen das "Winterreifen" für Corona. Wir haben in Deutschland aktuell die schlechtesten Politiker, die jemals unser Land geführt haben. Auch jetzt, mitten im Sommer, rufen ständig Leute nach Masken und Kontaktregeln. Die Deutschen sind so verrückt, dass sie sich die Masken und die Regeln wünschen. Also wird es passieren. Ab dem 23. September können die Ministerpräsidenten der Bundesländern wieder selbst entscheiden und sie haben schon einstimmig beschlossen, dass sie Masken und 2G wieder einführen wollen im Herbst und im Winter - auch wegen der Grippe. Ja, in Deutschland fürchten sich Politiker vor der Grippe. Wir sind kein normales Volk. Es ist also egal, ob wir viele oder wenige Corona-Fälle haben werden - Deutschland wird Masken haben und in Clubs und Discos auch 2G.
Wer es nicht glaubt: Ihr werdet es sehen - in diesem Herbst und Winter! Da halte ich jede Wette.
Waar ik wel optimistisch over ben (of was) is dat veel mensen een vergaande herinvoering van de coronaregels niet meer zouden accepteren, althans niet in de Benelux (ik ben niet altijd negatief namelijk).
Langs de andere kant zit in België prediker Marc Van Ranst ons al bang te maken dat de maskers terug gaan ingevoerd worden na de zomer. Voorlopig hou ik het hoogstens op een "prikje hier" of een "maskertje daar".
Als blijkt dat Duitsland toch terugkomt op 2G+, dwangmatig testen, verplicht 1.5m afstand houden, registratie, en andere absurde regels (zoals max 2 personen in de sauna of geen selfservice), ook voor griep (!), dan denk ik wel dat er een Great Reset in de hoofden van deze mensen heeft plaatsgevonden. Vroeger waren er helemaal geen maatregelen tegen griep, en vanaf de herfst dus blijkbaar wel?
Eerst werden er enkele hersenkronkels doorgeknipt bij een boel mensen, vervolgens mogen we straks in de kou gaan zitten (lekker toekijken hoe onze spaarcentjes verdampen).
Waar blijven die roaring twenties nu?
Kwibus2
22 juli 2022, 09:50
Er wordt zonder dat daar een reden voor is te veel paniek gegenereerd.
De huidige varianten van Omikron zijn niets meer dan een lichte verkoudheid wat symptomen betreft.
Het pokken virus heeft onaangename symptomen maar is in de meeste gevallen niet schadelijk.
Nu al speculeren over invoering van maatregelen op 23 september is zinloos, daar is geen reden voor.
Een grotere bedreiging voor onze hobby zijn maatregelen die voortkomen uit het gelazer met gas leveringen.
De kans bestaat dat het sauna gebeuren als een van de eerste sectoren wordt getroffen door sluitingen bij gas tekorten.
Laten we hopen dat GG ons zeer binnenkort kan verwelkomen. :freu::freu::freu:
mentholbear
22 juli 2022, 15:25
Vroeger waren er helemaal geen maatregelen tegen griep, en vanaf de herfst dus blijkbaar wel?
Wellicht omdat de IC weer vol raakt? Anders lijkt het me ook wat ver gaan.
Een grotere bedreiging voor onze hobby zijn maatregelen die voortkomen uit het gelazer met gas leveringen.
De kans bestaat dat het sauna gebeuren als een van de eerste sectoren wordt getroffen door sluitingen bij gas tekorten.
Dus Putin is ijsberen vijand No.1 :gruebel:
Maar waar jij bedreigingen ziet, zie ik kansen. Wellicht komende de schaars geklede SC DVP zich dan ook buiten de kamer bij de ijsberen opwarmen :rolleyes:
Of moeten ijsberen elkaar warm houden en krijg je Theo's taferelen :bibber_2:
Maar GG mag wel opschieten met de opening. Straks missen ze nog het zomer seizoen. En dat zou erg jammer zijn met zo een mooie tuin en groot zwembad...
Ties85
22 juli 2022, 17:44
Wellicht omdat de IC weer vol raakt? Anders lijkt het me ook wat ver gaan.
Maar waar jij bedreigingen ziet, zie ik kansen. Wellicht komende de schaars geklede SC DVP zich dan ook buiten de kamer bij de ijsberen opwarmen :rolleyes:
Of moeten ijsberen elkaar warm houden en krijg je Theo's taferelen :bibber_2:
Maar GG mag wel opschieten met de opening. Straks missen ze nog het zomer seizoen. En dat zou erg jammer zijn met zo een mooie tuin en groot zwembad...
Ik moet je in 2 dingen gelijk geven het zou jammer zijn als GG de opening in de zomer zou missen want ik ga vanaf oktober geen +/- 70 euro entree betalen om binnen in een saunaclub te hangen.
En Putin is denk ik in ieder geval wel de grootste vijand voor saunaclubs met de hoeveelheid energie verbruik en het feit dat er vrijwel enkel nog variabele gascontracten zijn ( laat staan bij deze grootverbruikers ) zullen deze kosten ook gewoon doorgevoerd gaan worden naar de klanten wij dus.
Als ik de tam tam mag geloven kan gas nog eens tot 50% duurder worden komende winter dan het nu al is, dus je mag je eerst thuis zo blauw betalen dat voor een groot deel van de heren nog amper budget overblijft om zich nog eens blauw te betalen in de clubs.
Kwibus2
22 juli 2022, 18:36
Putin zal ons genoegen indirect de das om doen door de gaskraan dicht te draaien.
De voortekenen zijn er. Hij zal dat doen wanneer het het meeste effekt heeft: voor de winter.
Vrouwen zijn al lang gevlucht wanneer het stervenskoud is. die zijn er niet meer om ons warm te houden.
Wanderer13
22 juli 2022, 20:29
Er moet toch iemand die club in Limburg het nog een beetje moeilijk kunnen maken? Wellicht YY?
Op dit moment open:
Sixsens (zwembad)
Babylon (zwembad)
Magnum (zwembad)
Aca Gold
Prime
Penelope (zwembad)
Zeus (Zwembad)
Venus (Jacuzi)
Oase (zwembad)
World (Zwembad)
Sharks (Zwembad)
Palace
Artemis (binnen zwembad)
en dan vergeet ik vast nog iets.
Er moet voor iemand die achter het toetsenbord vandaan wil komen dus vast wel iets leuks te vinden zijn.
Kwibus2
22 juli 2022, 20:40
Ja hoor ik meld me weer in die verlopen tent met belabberd meubilair die ACAG heet.
Zwembad interesseert me niet, dat heb ik thuis.
Lieve dames, prettige ontvangst en goede catering. daar kom ik voor.
Haradamannetje
23 juli 2022, 00:57
Ja hoor ik meld me weer in die verlopen tent met belabberd meubilair die ACAG heet.
Zwembad interesseert me niet, dat heb ik thuis.
Lieve dames, prettige ontvangst en goede catering. daar kom ik voor.
Heb je helemaal gelijk in, maar zo op zijn tijd een zwembadje en een jacuzzi maakt een dag toch wat fijner.
Ricardo Banana
23 juli 2022, 07:41
The Climax :)
Kwibus2
23 juli 2022, 10:20
Jammer dat Nederland zo ongevoelig is voor een beetje corruptie.
In dat geval was YY maanden geleden al heropend.
Kwibus2
23 juli 2022, 10:22
Jammer dat Nederland zo ongevoelig is voor een beetje corruptie.
Hoewel, in Roermond was dat jaren geleden niet z'n probleem.
In dat geval was YY maanden geleden al heropend.
Poppalarge
23 juli 2022, 11:05
Jammer dat Nederland zo ongevoelig is voor een beetje corruptie…
Ongevoelig sowieso niet en men gaat hier gelijk all-in in plaats van een beetje.
Het probleem is alleen dat de melder / klokkenluider het hardste gepakt wordt hier in NL en daarom blijft het lang verzwegen.
Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]
Kwibus2
23 juli 2022, 22:27
Voor klokkenluiders is nog steeds niets geregeld in Nederland. Alleen in theorie worden ze beschermd. In de praktijk worden het outcasts
die jarenlang in een oude caravan moeten zien te overleven. Zie de bouwfraude.
Hi, ik hoorde dat er problemen waren met papieren, (ik neem aan vergunningen, ) maar dat zou ergens in september opgelost moeten zijn. die info komt van iemand die daar tewerkgesteld is
cameltoe slide
28 juli 2022, 15:30
After all the insubstantial posts with drivel about upcoming corona mutations, about the German corona policy in preparation for the next wave of infections and the effects of the coming gas crisis, I scrolled back to the thread title to see if I was even in the General Golden Gate thread.
I still have hope to read an article about the opening of the Golden Gate here.
WANDELAAR5
28 juli 2022, 16:58
Which opening? ;)
Kwibus2
28 juli 2022, 19:41
Er zijn er wel meer die dat graag willen weten.
De uitbater van GG waarschijnlijk als eerste.
Hoop niet dat Golden Gate het zelfde lot krijgt als de ene club in Wachtendonk Club Dejavu Vip.
Die Club staat al 4/5 jaar leeg terwijl er zoveel is geïnvesteerd.
Misschien wel de mooiste op foto’s die ik heb gezien.
We zullen het zien!
Poppalarge
31 juli 2022, 00:29
Hoop niet dat Golden Gate het zelfde lot krijgt als de ene club in Wachtendonk Club Dejavu Vip.
Die Club staat al 4/5 jaar leeg terwijl er zoveel is geïnvesteerd.
Deja Vu is na de heropening in 2018 (voorheen Haus Erika) sinds 2020 dicht en dat zijn bij lange na niet het aantal jaren die jij hier suggereert voor de goede orde.
Kwibus2
31 juli 2022, 00:40
Dicht is dicht, wat daar ook de reden van mag zijn.
GG moet eerst maar eens open gaan, dan zien we wel verder.
Aah ok, attent van je bedankt voor je informatie!
Beron
3 augustus 2022, 20:26
So - für alle, die bezweifelt haben das Deutschland einfach Massnahmen beschließt: Ab 1. Oktober gilt Maskenpflicht. Ihr dürft euch aber ein viertes und fünftes Mal impfen lassen, dann dürft ihr sie abnehmen - aber nicht im Supermarkt. Da heißt es: FFP2. Ich möchte hiermit Asyl in Holland beantragen. Geht das?
schoolmeester
3 augustus 2022, 20:38
Nein, gehtst nicht.
Holland ist ganz full.
Achilles
3 augustus 2022, 20:42
Dat zal in het najaar in vele landen van toepassing zijn, zeker als ziekenhuisopnames (sterk) stijgen. Mondmaskerplicht tenzij men een 4de booster heeft. Emigratie zal weinig daaraan verhelpen. Duitsland wil in het 3de Coronajaar geen lockdowns of schoolsluitingen meer. Dat is belangrijker nieuws zowel voor de ganse economie als SC in het bijzonder. Nu nog Berlijn laten bikkelen met Moskou over goedkoop gas deze winter.
Beron
7 augustus 2022, 11:38
Passiert hier noch was in Sachen Eröffnung oder ist das Thema Golden Gate schon erledigt? Muss ja was gravierendes dahinterstecken, wenn man den Sommer so verstreichen lässt. 25. Mai war mal angedacht - jetzt haben wir den 7. August. Ich denke mal, das Thema hat sich wohl erledigt.
Husky
7 augustus 2022, 14:51
Afgelopen week lag ik heerlijk te genieten van de zon compleet naakt op mijn terras,heb een klein penthouse en niemand kan deze zon genieter bekijken,een koud biertje stond naast mij,evenals een fijne sigaar
in de vorm van een Churchill Tubos van Balmoral,krantjes onder handbereik en een heerlijk gevoel van de intense zon op je lichaam,langzaam dommelde ik weer ik weer in,en in een fijne droom toestand zag ik mij weer liggen op een mooi rieten ligbed aan de rand van het zwembad,Bacardi cola en kleine cigarilos naast mij op het bijzettafeltje,twintig mooie dames die zich in bikini of monokini koesterde in de warme zon,enkelen daarvan naakt in het zwembad!
Na een heerlijke zwempartij vlijde ik mij weer op het ligbed,en keek rond mij heen,en al snel werd mijn blik getrokken op de aanwezigheid van een prachtige gebruinde tropische dame die in haar kleurige bikini
adembenemend erotisch uitzag,zij zat op het hoger gelegen terras en keek mij aan met een amusante en vrolijke blik in haar mooie ogen.
Nadat ik enigszins opgedroogd was,ging ik het terras op om met deze exotische schoonheid kennis te maken,het was de mooie Morena uit Brazilië, gezegend met een prachtige strakke kont,prompte tieten en een klassiek gezicht,wij communiceerden in het Portugees en het Duits,talen die we beide goed machtig zijn.
Onder het genot van een fijn glas witte wijn bleek ze ook een bijzonder intelligente en interessante dame te zijn.en aan gespreksstof hadden we geen gebrek,subtiel raakte ze af en toe mijn hand aan en haar charmante glimlacht deed mijn hart smelten en de kleine Husky begon onder de tafel te steigeren onder de handdoek,zeker toen ze met haar been contact zocht met mijn been en voet,we bogen gelijktijdig voorover om onze goede gevoel te bezegelen met een intense tongkus.
Wij gingen met een fles gekoelde witte wijn naar binnen en namen naast elkaar plaats op de sofa,langzaam betaste ik haar fraaie borsten en mijn hand daalde af naar haar warme driehoek,slechts bedekt door een klein stukje textiel,ook Morena schoof de handdoek wat opzij en nam de kleine Husky in haar hand,ik hield het niet meer,en nodigde Morena uit om ons prettig samenzijn een gevolg te geven op de kamer,
ja graag schat, zei ze en ze ging de sleutel halen, om naderhand een grote kamer te betreden,die er 50 jaar geleden waarschijnlijk ook zo uitgezien had,beetje antiek maar wel mooi!
Op de kamer begonnen we elkaar al staand te verwennen,en ik wist niet hoe snel ik het schaarse textiel moest verwijderen,ook mijn handdoek had ze al van mijn middel weggetrokken,en we vielen op in elkaar verstrengeld op het bed,kussend en al,snel namen we de :t15126: positie in,waarbij onze wederzijdse passie niet te beteugelen was,pijpen,beffen alles was super,en ik moest oppassen om niet binnen tien minuten klaar te komen,vandaar dat we even pauzeerde en genoten van de witte wijn,om daarna weer met volle inzet verder te gaan,alle posities werden doorgenomen,vooral in:t15119: positie,met uitzicht op die prachtige kont en grote tieten in mijn handen kwam het orgasme wel heel dichtbij,maar ik kon mij nog bedwingen en we gingen verder in de 69 positie,om gelijktijdig een intens orgasme te mogen beleven.
Mijn eerste ervaring met deze atletische Braziliaanse milf Morena was een van de beste sessies die ik mee mocht maken :freu:
Na dit geweldig erotisch avontuur ging ik weer verder met het zwemmen en zonnebaden,tussendoor afgewisseld met een smaakvol diner en dessert,Villa Vanilla deed niet onder voor een goed restaurant!
Plotseling kwam er een mooi dametje op mijn ligbed plaatsnemen,ik keek eens goed en zag dat het de mij goed bekende Roemeense Denise was,ik ken haar van o.a. Gallardo en Penelope en ben meerdere keren met deze 30 jarige schoonheid met veel plezier op kamer geweest,snel trok ze de handdoek weg,en goedkeurend nam ze de kleine husky in haar hand,en deelde mee dat ze aan mijn kleine vriend nog altijd een goede herinnering had:)
Ze had een fel gekleurde bikini aan die haar zandloper figuur prima accentueerde!
Na een fijn voorspel op het ligbed met Denise een uur op kamer geweest,wat een intens samenzijn,ze pijpt en tongzoent heerlijk,deepthroat en afwisselend tantra langzaam om daarna het tempo weer op te voeren,ook kon ik haar zelf in haar mond neuken wat een orgasme al dichtbij bracht,snel het mondje verlaten om samen een heerlijk orgasme te mogen beleven in :t15119:
Nog leuk gecommuniceerd en een drankje gedronken met een aantal vriendelijke ijsberen,die ik vooral uit VM en Gallardo ken,en ook liefhebbers zijn van het zon overgoten saunaclub leven:)
Wat een mooie dag, 10 uur genoten van de zon en het zwembad,twee :5ster: sessies met een Braziliaanse en Roemeense schoonheid die beide weten hoe ze een ijsbeer moeten behagen,lekker gegeten,drankje,sigaartje en nog een heerlijke cocktail van barkeeper Mike,een ijsberen leventje die zijn weerga niet kent.
Plotseling ging de deurbel,en ik werd langzaam wakker uit deze op waarheid beruste droom,gauw mijn sportbroek aan,een klap op de kleine Husky om hem kleiner te laten worden,en mijn dochter binnen gelaten die nog opmerkte" Pa je hebt zo`n tevreden blik in je ogen ondanks de moeilijke tijd waarin we verkeren":)
Mijn God wat mis ik de total package van het saunaclub leven,niet alleen de seks maar vooral het relax gebeuren:):wink2:
Om het IJsberengeheugen wat op te frissen,hoe mooi het kan zijn:):wink2:
Brad Clitt
7 augustus 2022, 20:19
Passiert hier noch was in Sachen Eröffnung oder ist das Thema Golden Gate schon erledigt? Muss ja was gravierendes dahinterstecken, wenn man den Sommer so verstreichen lässt. 25. Mai war mal angedacht - jetzt haben wir den 7. August. Ich denke mal, das Thema hat sich wohl erledigt.
Habe zuletzt von einem FK gehört dass der Neubau innen noch gar nicht fertig ist und da wird seit längerem auch nicht mehr dran gearbeitet. Der FK wohnt übrigens ganz in der Nähe und hat selber gelegentlich nachgeschaut. Also vorläufig tote Hose in Grefrath befürchte ich (und auch in Roermond).
mentholbear
8 augustus 2022, 21:44
Om het IJsberengeheugen wat op te frissen,hoe mooi het kan zijn:):wink2:
Mooi hoor. Had het bijna nog genomineerd voor BRVDM ;)
Kwibus2
9 augustus 2022, 16:49
So - für alle, die bezweifelt haben das Deutschland einfach Massnahmen beschließt: Ab 1. Oktober gilt Maskenpflicht. Ihr dürft euch aber ein viertes und fünftes Mal impfen lassen, dann dürft ihr sie abnehmen - aber nicht im Supermarkt. Da heißt es: FFP2. Ich möchte hiermit Asyl in Holland beantragen. Geht das?
Zwecklos, dann kannst du die SC noch immer nicht ohne Maske besuchen.:mad:
Beron
9 augustus 2022, 19:31
Regeln oder nicht - in Clubs, Bars, Restaurants etc wird es zwar offiziell eine Pflicht geben, aber niemand wird sich wirklich daran halten. Alibimässig wird das Ding dann wie immer am Handgelenk getragen. Politiker haben halt keine Ahnung vom wahren Leben. Das Teil ist komplett nutzlos, wenn man es nicht 24 Stunden am Tag vor der Nase hat. Alles nur Symbolpolitik - Aufpassen liebe Deutsche, es gibt noch Corona. Ist zwar harmlos, aber es gibt noch Impfstoff für ein paar Milliarden Euro der eingekauft wurde - der muss erst verbraucht werden.
Picasso 1
10 augustus 2022, 02:43
Passiert hier noch was in Sachen Eröffnung oder ist das Thema Golden Gate schon erledigt?
Zahlreiche Frauen haben sich angemeldet. Nun ist die clubführung damit beschäftigt, die richtigen Frauen auszuwählen.
https://www.youtube.com/watch?v=Fzlxdw9WKis&list=RDCMUCpXjTWHbZEe7EfK-EylfYgQ&start_radio=1&rv=Fzlxdw9WKis&t=294
https://www.youtube.com/watch?v=kY_P39ftBZY&list=RDCMUC9inih1P9aUuJ3xtEqyIJcQ&index=4
Kwibus2
10 augustus 2022, 10:12
Gravierend? Stimmt die Bauarbeiten sind nicht fertig und es wird nicht mehr gearbeitet. Ursache unbekannt, streit mit Bauunternehmer wegen Bezahlung oder unzureichende Qualität, keiner weiss warum.
Es sollte einen ernsthaften Grund sein denn wer lässt diesen schönen Sommer vorbei gehen ohne Eisbären?
WA
10 augustus 2022, 15:04
Was er enkele maanden terug niet een speler die min of meer claimde dat het pand klaar was voor een heropening? Dat enkel de vergunningverlening de laatste horde was? :hammer:
luminous
10 augustus 2022, 15:16
Was er enkele maanden terug niet een speler die min of meer claimde dat het pand klaar was voor een heropening? Dat enkel de vergunningverlening de laatste horde was? :hammer:
Als je liever hebt dat ik niks schrijf voor mij ook goed dan stopt het hier voor mij.
Kan ik daar wat aan doen dat ze niet open gaan en dat hoeren liegen.
Ik moest normaal nog 1 berichtje maken met de belangrijkste info van de dag.
Maar ik ga nu voor de tv liggen ipv te schrijven en tot ziens.
pret
10 augustus 2022, 15:29
Als je liever hebt dat ik niks schrijf voor mij ook goed dan stopt het hier voor mij.
Je gaat je toch niet uit het veld laten slaan door een relnicht?
luminous
10 augustus 2022, 15:34
Ik zal het even zelf zeggen ik heb de berichten van Yin-Yang, Goldentime in Brüggen en 4 berichten van Golden Gate zelf verwijderd, dan hoeven jullie dat niet aan Willem2 te vragen.
Ook bespaar ik jullie mijn 2 goede berichten van acapulco-gold en penelope van gisteren en een negatieve ervaring van Venus in Duisburg.
En ja hoor verander allemaal maar lekker jullie naam dat ga ik ook doen.
En Willem bedankt voor de vrijkaart van magnum, maar daar ga ik ook niet meer over schrijven heb al wel iets op papier voor berijd, maar ja.
Zeiken kan iedereen
Eddy_V
10 augustus 2022, 15:36
De “relnicht” had m.i. iemand anders op de korrel dan luminous
zo verwarrend allemaal
mentholbear
10 augustus 2022, 15:48
Ook bespaar ik jullie mijn 2 goede berichten van acapulco-gold en penelope van gisteren en een negatieve ervaring van Venus in Duisburg.
En Willem bedankt voor de vrijkaart van magnum, maar daar ga ik ook niet meer over schrijven heb al wel iets op papier voor berijd, maar ja.
Laat je niet uit het veld slaan.
Zou het jammer vinden die ervaringen/verslagjes te gaan missen. Hopelijk verander je nog van gedachte.
Picasso 1
10 augustus 2022, 16:23
Het was de club zelf die haar opening had aangekondigd: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58194-Golden-Gate-opening-soon
Verder begrijp ik niet helemaal de eindeloze stroom aan reacties hier (waar ik me zelf nu ook deels schuldig aan maak) zolang de club nog dicht is.
Das
10 augustus 2022, 21:33
nog steeds even leuk hier op het forum (sic)
schoolmeester
10 augustus 2022, 21:37
urs, bedankt voor jouw nuttige bijdrage.
Kwibus2
11 augustus 2022, 09:46
Hi, ik hoorde dat er problemen waren met papieren, (ik neem aan vergunningen, ) maar dat zou ergens in september opgelost moeten zijn. die info komt van iemand die daar tewerkgesteld is
Te werk gesteld? Is dat zoiets als Arbeitseinsatz?
Lijkt me wat minder aantrekkelijk, karig loon, geen pensioen, geen vakantiedagen.
Misschien op grond van een taakstraf. Dat lijkt me dan wel weer prettig wanneer dat mogelijk is na de opening van GG.
De verbouwing is niet voltooid en ligt al geruime tijd stil.
Dat is de reden dat GG niet open gaat.
Die tewerkgestelde is daar duidelijk niet te werk gesteld.
Dennis46
11 augustus 2022, 10:02
Ik zal het even zelf zeggen ik heb de berichten van Yin-Yang, Goldentime in Brüggen en 4 berichten van Golden Gate zelf verwijderd, dan hoeven jullie dat niet aan Willem2 te vragen.
Zeiken kan iedereen
Maak je niet zo druk over wat de mening is van 1 persoon hier op deze forum! De andere genieten van van je berichten incl. ik zelf .
Dus ik zou zeggen (denken) , krijg tieten en zoek het uit! en ik vertel wat ik zelf wil en waar de rest wel van kan genieten, en kan waarderen. dus ik hoop dat je jezelf bedenkt :-)
Kwibus2
11 augustus 2022, 10:18
Er is inmiddels een nieuwe functie bij gekomen op dit forum.
Zelfmoderatie is een uitstekend idee om desinformatie te bestrijden.
Nu nog graag de mogelijkheid om posters voor te dragen voor deze functie.
De berichten van Luminous hadden wat mij betreft mogen blijven staan, geen enkel probleem mee.
De "Thanks" knop heeft nu bewezen zinvol te zijn wanneer daar voldoende gebruik van wordt gemaakt.
Bij deze bedank ik Luminous expliciet voor zijn bijdragen. Blijf posten!
WA
11 augustus 2022, 15:28
Als je alles op je zelf betrekt is het idd beter om helemaal niets meer te schrijven. Ik waardeerde je bericht juist. Mijn opmerkingen heeft met iemand anders dan jouw te maken. De mensen die alles afzeiken wat ze niet zelf bedacht hebben reageerden pas nadat jij je berichten aanpaste.
wooley
13 augustus 2022, 16:34
Waren vanmorgen druk bezig met de voortuin... Helaas nog steeds niet open
wooley
14 augustus 2022, 15:14
37304
Naambordje wel al aanwezig...
JonnyFontane
14 augustus 2022, 15:54
Misschien een goed teken.....wie weet. We wachten maar af.
schoolmeester
14 augustus 2022, 16:01
Ziet er allemaal wel strak uit......... die muur en die haag.
Kwibus2
14 augustus 2022, 22:03
Vergeet de tuin en het zwembad niet.
kempie
15 augustus 2022, 00:02
Strak maar niet open. [emoji3525]
luminous
16 augustus 2022, 16:46
dinsdag 9 augustus
Toen ik bij Goldentime vertrokken was ben ik naar golden gate gereden. Heb men wagen voor de deur geparkeerd, heb aan de voorkant wat rond gekeken en ben dan de straat in gewandeld, het hoekje om. Hadden ze daar een groot hek geplaatst van om en bij de 80 meter. Als ik daar de laatste keer was stond dat er niet. Ik denk dat er achter dat hek een grote parking komt van
Golden Gate.
37321
luminous
16 augustus 2022, 17:08
dinsdag 9 augustus vervolg.
Dan ben ik verder naar achter gewandeld en zag dat er bij de naast gelegen tennisclub niks van volk te zien was, ben ik daar eventjes een kijkje gaan nemen.
Dan zie je dat er nog werk aan de winkel is. In de tuin van Golden Gate liepen 2 pool-boys rond met een zwarte short en wit polo -shirt aan. Als ik op één van hen riep begon er ineens een hond hard te blaffen. Dan ben ik terug naar de voorkant gewandeld.
Nog enkele foto's van deze dag.
37322
37323
luminous
16 augustus 2022, 17:28
dinsdag 9 augustus vervolg
Nadat ik terug aan mijn wagen was, ik stond geparkeerd voor een blauwe vw-passat break, ben ik aan de andere kant van de weg gaan staan om alles beter in de gaten te kunnen houden.
Wat me op viel was dat het buiten hartstikke warm was en dat alle ramen van Golden Gate open stonden. Zullen ze daar geen airconditioning hebben, dat word dan puffen op de kamer in de zomer.
37326
luminous
16 augustus 2022, 17:48
dinsdag 9 augustus slot.
Ik zit in mijn wagen men boterhammen op te eten en de boel in de gaten te houden van 11.15u tot 12.05u.
Tot er op eens een witte audi A7 komt buiten gereden en aan de verkeerslichten rechtdoor rijd. Op dat komt er ook een lange slanke dame buiten gewandeld en stapt in de passat. Ik wandel er naar toe en vraag " wanneer gaat het open" en ze antwoord "binnen drie weken". De dame herkende ik dat was een theke vrouw uit Goldentime met kastanje blond haar.
Terwijl de eigenaar vorige keer tegen mij zij dat hij niets met Goldentime te maken had. Dan zal waarschijnlijk de slanke dame daar gesolliciteerd hebben.
Dus dan zou ik zeggen nieuwe openingstijden datum vrijdag 2 september
37327
WANDELAAR5
16 augustus 2022, 18:06
Wat me op viel was dat het buiten hartstikke warm was en dat alle ramen van Golden Gate open stonden. Zullen ze daar geen airconditioning hebben, dat word dan puffen op de kamer in de zomer.
Het was vroeger inderdaad altijd puffen bij mooi weer in de kamers van de oude villa. Als je geluk had een ventilator, eventueel door de DVP geleend uit een andere kamer. Als ze nu voor een wat luxere club gaan met een wat hogere entreeprijs, zou ik inderdaad airco verwachten op die kamers. Maar logisch dat die niet aan staat nu de villa nog niet in gebruik is.
Firehawk
16 augustus 2022, 18:15
Met alle respect maar als iemand in de bosjes tussen de schutting door foto's ligt te schieten en al het personeel vragen begint te stellen en dan een uur lang alles in de gaten ligt te houden zoals je zegt. Komt toch een beetje creepy over.
Vind het nogal vreemd zacht uitgedrukt.
Herr Fick
16 augustus 2022, 19:00
[B] Ik zit in mijn wagen men boterhammen op te eten en de boel in de gaten te houden van 11.15u tot 12.05u.
[B] Wat me op viel was dat het buiten hartstikke warm was en dat alle ramen van Golden Gate open stonden.
[B] Heb men wagen voor de deur geparkeerd, heb aan de voorkant wat rond gekeken en ben dan de straat in gewandeld, het hoekje om.
Zie je toevallig geen blauwe pet in de kleedkamer? Ik ben hem kwijt sinds mijn laatste bezoek aan VV.:rolleyes:
mentholbear
16 augustus 2022, 20:01
Vind het nogal vreemd zacht uitgedrukt.
Oef, een uur lang op de uitkijk staan lijkt me ook wat lang. Wat een toewijding, maar lijkt me ook ongemakkelijk voor het personeel.
Misschien volgende keer even aanbellen ofzo?
luminous
17 augustus 2022, 15:23
Oef, een uur lang op de uitkijk staan lijkt me ook wat lang. Wat een toewijding, maar lijkt me ook ongemakkelijk voor het personeel.
Misschien volgende keer even aanbellen ofzo?
Als je weet waar de bel hangt weet ik het ook en ik had tijd tot 12.45u.
Om 12.10 u ben ik naar Wachtendonk gereden naar " de ja vu vip club" daar branden boven de lichtjes op de kamer.
Er stond een zwarte maserattie-suv en een nieuwe porsche-cayenne coupe beide met Poolse platen en een zwarte vivaro met Nederlands kenteken.
Heb aangebeld maar er werd niet open gedaan, hier verder gewacht tot 12.45u en gebeld om een dagje te kunnen doppen.
En bellen heb ik ook al meerdere keren gedaan, maar telkens weer de spraak-box bij Golden Gate.
Kwibus2
17 augustus 2022, 16:56
Dank LUMINOUS voor je toewijding met dit onderzoek en de foto's.
Het blijft koffiedik kijken wat betreft de datum waarop Golden Gate open gaat.
Airco hoeven we niet op te rekenen. Dat zou betkenen dat de kamers individueel voorzien zouden zijn van splitjes.
Een groot airco systeem aanleggen in de oude villa vergt een enorme verbouwing die niet rendabel is.
In september is airco waarschijnlijk minder belangrijk vanwege lagere temperaturen.
bruintje
24 augustus 2022, 09:45
Gisteren, dinsdag 23 augustus was ik onderweg naar mijn eerste afspraakje na de vakantie met Lulu. :biggrin:
Doordat een geplande zakelijke tussenstop uitviel was er voldoende tijd over mijn nieuwsgierigheid eens te bevredigen (rest zou nog komen). Besloot een tussenstop te maken in Greftrath om eens een met eigen ogen de stand van zaken te bekijken bij GG.
Omdat ik moest keren even doorgereden naar de T-splitsing aan het fietspad. ALs je vandaar terugrijdt naar de rijksweg heb je een redelijke inkijk in de voortuin. Dat viel effe tegen......Bijgebouwd gedeelte staat nog in de ruwbouw en de tuin daarvoor lijkt nog een echte bouwplaats.
Zou mij zeer verbazen als men dit jaar nog open gaat.
Beetje gedesilisioneerd doorgereden naar MG, waar alle teleurstelling op gepaste wijze door Lulu weg"geblazen" :baby2:werd
Beron
24 augustus 2022, 20:54
Wenn ich das so lese: Wie kann denn der Club für den 25. Mai ein Pre-Opening bewerben, wenn der ganze Laden jetzt Ende August noch eine Baustelle ist? Kann natürlich sein, dass es gar keine Eröffnung gibt und die Bauarbeiten wie auch in Kaarst einfach eingestellt wurden - mangels Geld oder Perspektive.
cameltoe slide
25 augustus 2022, 11:11
Wenn ich das so lese: Wie kann denn der Club für den 25. Mai ein Pre-Opening bewerben, wenn der ganze Laden jetzt Ende August noch eine Baustelle ist? Kann natürlich sein, dass es gar keine Eröffnung gibt und die Bauarbeiten wie auch in Kaarst einfach eingestellt wurden - mangels Geld oder Perspektive.
Alles wird gut! Ganz entspannt bleiben und tief durchatmen!
Es sind schon genug Fotos vom GG, von außen und von innen, in diesem Thread gepostet worden, aus denen deutlich zu erkennen ist, daß der ganze "Laden" keine Baustelle mehr ist. Darum Augen auf, nicht nur beim Eierkauf und in einen Thread nicht nur die letzte Seite lesen. :)
Kwibus2
25 augustus 2022, 11:21
Optimistisch zijn is één ding maar niet willen accepteren dat er nog veel gedaan moet worden en er geen activiteiten meer zijn waar te nemen is een andere zaak.
Er is geen informatie bekend over de reden van de vertraging.
Na hervatting van de werkzaamheden zal het nog wel even duren voor de oude villa weer bevolkt wordt door dames en ijsberen.
stimpy3
25 augustus 2022, 11:54
Was het niet zo dat er vergunningstoestanden waren?
Haradamannetje
25 augustus 2022, 12:24
Zullen we net als corona weer zo'n poll maken met wanneer we denken dat dit open gaat?
Wilde gok? Volgend jaar Mei.
schoolmeester
25 augustus 2022, 12:31
Volgend jaar juni.
Wat valt er te winnen met deze kwis ?
Eddy_V
25 augustus 2022, 13:15
Volgend jaar juni.
Wat valt er te winnen met deze kwis ?
Een hanekam als eerste prijs en een worst voor de tweede
cameltoe slide
25 augustus 2022, 13:44
Optimistisch zijn is één ding maar niet willen accepteren dat er nog veel gedaan moet worden en er geen activiteiten meer zijn waar te nemen is een andere zaak.
Er is geen informatie bekend over de reden van de vertraging.
Na hervatting van de werkzaamheden zal het nog wel even duren voor de oude villa weer bevolkt wordt door dames en ijsberen.
Bekijk de foto's van de forumgenoot @luminous die hij op de live-thread plaatste:
37065
37066
37067
37068
37069
37070
37071
37072
37073
37074
Nieuwe foto's van golden gate fkk
Bekijk daarna de geposte interieurfoto's in deze thread en in de live thread van de GG. Verder de interieurshots op de Instagrampagina.
Hoe komt het dat jij en andere ijsberen tot de stelling komen dat de tent van de GG een bouwplaats zou moeten zijn.
Heb je de achterkant van de garage bekeken en is het je opgevallen dat de achterwand niet helemaal gestuukt is? Wil je iets gevonden hebben, deel dan je vakkennis met ons! Al het andere is slechts het eeuwige borrelen zonder inhoud.
Haradamannetje
31 augustus 2022, 18:49
Opening 15 September.
Siken
31 augustus 2022, 19:47
Klopt ik kreeg net ook een berichtje via social media van Am 15.09 met een glimlach! ��
Eddy_V
31 augustus 2022, 19:51
Top!
Nu bidden dat het niet gaat regenen, het dak lekt en dan ivm waterschade de opening uitgesteld moet worden ;)
mentholbear
31 augustus 2022, 20:50
Of dat ze bij het aansteken van het fornuis de boel in de fik vliegt...
schoolmeester
31 augustus 2022, 21:18
Het is te hopen dat ze geen Brand bier op de tap hebben....
Kwibus2
31 augustus 2022, 21:53
Top!
Nu bidden dat het niet gaat regenen, het dak lekt en dan ivm waterschade de opening uitgesteld moet worden ;)
Gaat niet gebeuren. Het dak wordt binnen twee weken compleet vervangen, daar kun je op rekenen.
pietpotent44
31 augustus 2022, 21:59
Kom kom, we moeten blij zijn dat ze niet op 9/11 openen.
kempie
31 augustus 2022, 22:08
Ze zoeken personeel.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220831/03990198019343e7a10ec11490bdce83.jpg
cassenoisette
1 september 2022, 14:01
Is it confirmed or just another rumor?
pret
1 september 2022, 15:17
Is it confirmed or just another rumor?
Even a confirmation is not a certainty with this club as we have learned in May. :biggrin:
mentholbear
1 september 2022, 16:02
Like with all openings and re openings, I believe it when I see the first polar reports. And not those made from the bushes ;)
cassenoisette
1 september 2022, 17:35
That was a good effort. :biggrin:
luminous
1 september 2022, 20:09
Al de lekken zijn bijna gedicht.
PARTY
37412
stimpy3
1 september 2022, 23:44
Nou, hopelijk is de entree beter geregeld dan de website, want die ligt eruit.
stimpy3
1 september 2022, 23:45
Good start:"www.goldengate-fkk.de refused to connect. " :biggrin:
mentholbear
1 september 2022, 23:58
Misschien even overspoeld door hitsige ijsberen, maar bij mij deed ie het.
Brad Clitt
2 september 2022, 05:17
Ik kan de site ook nog steeds niet openen, zelfde melding als een paar maanden geleden. Entree zou overigens 70 euro zijn volgens berichten op FC.
Eddy_V
2 september 2022, 09:16
Website opent wel, maar verder staat er geen info of nieuws op, is behalve de aankondiging is de site hetzelfde als in mei
twee spannende weken volgen of de concurrentie niet opnieuw roet in het eten gaat gooien
zBenaldo
2 september 2022, 11:37
Wzup polars...website opent idd en vermeldt "Opening Party" 15/09/22
Verder geen inkomprijs of andere info.
F*ck it...all good things come to those who wait...and we did plenty of that...so...this bear will be there.
Grtz
zBenaldo
Das
2 september 2022, 11:59
Verder geen inkomprijs of andere info.
het management heeft mij bevestigd 70€ food included,
Brad Clitt
2 september 2022, 12:15
Op m'n laptop, iPhone en m'n twee Android-phones kan ik de 'site' nu wel bekijken.
Het gaat vooruit zullen we maar zeggen.
Beron
2 september 2022, 18:58
Viel interessanter als der Eintritt ist der Preis für die Damen und ob die sich wieder auf einen Preis "einigen". Wenn es die Oceans oder PHG Version wird, bin ich raus. Außerdem befürchte ich, dass einige gute Frauen jetzt von anderen Clubs abwandern - es fragmentiert wieder extrem. Schauen wir mal.
cassenoisette
3 september 2022, 09:28
Asking the question is already answering it unfortunately.
cameltoe slide
4 september 2022, 18:24
Viel interessanter als der Eintritt ist der Preis für die Damen ...
Basispreis: 60|4|30
Quelle: gut informierte Kreise
... Außerdem befürchte ich, dass einige gute Frauen jetzt von anderen Clubs abwandern - es fragmentiert wieder extrem. Schauen wir mal.
Es gibt eine natürliche Fluktuation, die auch ohne das GG existieren würde.
Haradamannetje
5 september 2022, 11:44
Benieuwd hoeveel dames hier gaan komen, afgelopen weekend was het overal extreem rustig in de clubs hoorde ik.
schoolmeester
5 september 2022, 11:48
Rond deze tijd zijn er natuurlijk ook wat dames op vakantie naar hun thuisland/familie.
Maar gisteren in Acapulco Gold in Ratingen waren er ook maar weinig dames aanwezig.
Ties85
5 september 2022, 17:36
Rond deze tijd zijn er natuurlijk ook wat dames op vakantie naar hun thuisland/familie.
Maar gisteren in Acapulco Gold in Ratingen waren er ook maar weinig dames aanwezig.
De vakantiemaand is inmiddels weer voorbij er zullen natuurlijk wel nog wat dames dames vakantie hebben maar er zijn iedere maand wel dames die vakantie hebben.
Misschien heeft het er wat mee te maken dat ook dames die AC Gold werkten gezien hebben dat elders de tarieven hoger lagen en in hun vakantie bedacht hebben dat ze meer geld willen gaan verdienen.
Immers iedereen voelt de inflatie ook de dames van plezier maar goed niet iedere dame kan zich naar mijn mening de hoofdprijs vragen, dus ben een beetje bang dat een budgetclub als AC Gold dalijk een club wordt met dames die niet meer de jongste of de knapste zijn.
rmjhexe
5 september 2022, 18:06
Vergeet niet dat er in gold altijd mannen/ klanten zijn vanaf 10.00 in tegenstelling tot de andere clubs zoals bv phg. De prijsgekte heeft hier nog niet toegeslagen vandaar dat er ook veel mannen heen gaan en de dames van vroeg tot laat altijd te doen hebben.
pret
5 september 2022, 23:51
Openingsflyer staat ook inmiddels op hun site. https://www.goldengate-fkk.de/
Dat geeft hoop voor over 10 dagen :freu:
Haradamannetje
6 september 2022, 15:32
Leuk maar wat is de entree prijs? Is er een happy hour?
Is er volgende week donderdag een speciale party entree prijs?
Wat kunnen we verwachten?
Brad Clitt
6 september 2022, 16:38
Entree zou 70 euro zijn, of er een hh is is nog niet bekend.
Dames zouden 60430 rekenen voor basic service, wat dat inhoudt is onbekend. Of het 2e halfuurtje dan 50 kost of ook 60 is ook onbekend.
Firehawk
6 september 2022, 16:40
Maar dit is natuurlijk allemaal van horen zeggen of niet?
Is het nu zo moeilijk voor deze club om een paar regels op hun site erbij te zetten hoe het allemaal zit.
pret
6 september 2022, 16:47
Maar dit is natuurlijk allemaal van horen zeggen of niet? .
Uiteraard, ik heb het volgende vernomen:
- Entree bedraagt 60€ zonder hh
- Vrij entree op openingsdag
- Dames rekenen 50€ waarbij ze SC service verlenen wat wij gewend zijn
Maja wat er van klopt is afwachten :biggrin:
Firehawk
6 september 2022, 17:27
Ja dus iedereen zegt wat anders.
WANDELAAR5
6 september 2022, 18:15
Onze Ome Willem zit dicht bij het vuur en kan vast wel uitsluitsel geven. Damn ik heb donderdag afspraken staan die een vrije dag onmogelijk maken, anders was ik zeker gegaan!
Willem2
6 september 2022, 19:18
Deze week zal ik eens gaan kijken en praten met de manager. En daarna komt er alleen info over de entreeprijs.
schoolmeester
6 september 2022, 19:23
Precies, de dames werken zelfstandig, dus bepalen ze hun eigen prijs.
Achilles
6 september 2022, 20:09
Uiteraard, ik heb het volgende vernomen:
- Vrij entree op openingsdag
Dat moet je nu net op een forum schrijven, staat daar gegarandeerd een hele meute budgetschuimers aan de deur. :rolleyes:
Partycrasher
6 september 2022, 20:13
Ich habe gehört alle Hockeymädels aus den Niederlanden, Deutschland und Belgien könnten nach den Trainings und Spielen nicht mehr Toaste, Pommes, Hamburger und Bier im Clubhaus bestellen, wegen Geldmangel. Sie hätten also alle miteinander abgesprochen einen neuen Anfang im Leben zu machen, im Golden Gate in Grefrath. Ob es stimmt, weiß ich nicht. Könnte sein, also ich bin dabei am Donnerstag, dem 15. September.
Eddy_V
6 september 2022, 22:59
Deze week zal ik eens gaan kijken en praten met de manager. En daarna komt er alleen info over de entreeprijs.
En misschien over het aantal te verwachten dames ?
Vrij entree tijdens opening zou desastreus zijn als er, net zoals destijds tijdens de opening van Rayna, maar 5 of 6 dames rondlopen. In geval van 30-40 dames maakt het niets uit dat er ook voederbakken plunderaars en biertap slurpers binnenvallen. Het merendeel van de gasten hoeft zich dan namelijk niet alleen met hapjes en drankjes en onderling geouwehoer te vermaken.
Mrbluejay
7 september 2022, 11:40
oh wat heb ik hier een zin in, mijn favoriete club gaat weer open! hopenlijk zijn er qua dames ook nog wat bekende gezichten :) altijd prima vermaakt met een groot aantal van hun.
Enfin zal wel niet, lange tijd sluiting zal hierop wel z'n impact hebben gehad. Maar ik reserveer in ieder geval mijn vast vrijdag weer voor de rest van het jaar :)
Mrbluejay
7 september 2022, 11:44
en als iemand nog weet waar Sara (Iraans/duits) werkt? Als ze nog werkt ..houd ik me van harte aanbevolen...al haar 3 nummers die ik van haar had zijn tijdens de corona lockdown niet meer te bereiken :(..
demigzc
7 september 2022, 17:30
Heb vanmiddag gebeld, gaat open zeggen ze, wel met entreegeld
schoolmeester
7 september 2022, 19:34
Goh, met entreegeld..... wat raar.....
Willem2
8 september 2022, 13:34
Ik was er gisterenmiddag.
Ja, aan de oprit en het hek moet nog wat gedaan worden, maar binnen waren ze redelijk klaar.
Daar kwam deze week nog een speciale poetsploeg langs en dan kunnen de ijsberen weer naar binnen.
De vergunningen zijn allen gegeven, dus het zou allemaal moet gaan lukken deze keer.
De entree zal €70,- zijn daarvoor is alles inbegrepen ( eten, drinken, sauna, zwembad, badslippers, handdoek ...)
Er hadden zich nu al 35vrouwen aangemeld voor de opening en dat liep nog op.
Bij de opening zal je veel personeel herkennen die voorheen bij GT of LR gewerkt heeft.
PS Omdat het wettelijk verboden is dat hier te plaatsen doe ik dat hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-(75-100%80-per-uur)&p=793913#post793913)
(gaat eigenlijk ook niet :rolleyes:)
kempie
8 september 2022, 14:14
Ik was er gisterenmiddag.
Ja, aan de oprit en het hek moet nog wat gedaan worden, maar binnen waren ze redelijk klaar.
Daar kwam deze week nog een speciale poetsploeg langs en dan kunnen de ijsberen weer naar binnen.
De vergunningen zijn allen gegeven, dus het zou allemaal moet gaan lukken deze keer.
De entree zal €70,- zijn daarvoor is alles inbegrepen ( eten, drinken, sauna, zwembad, badslippers, handdoek ...)
Er hadden zich nu al 35vrouwen aangemeld voor de opening en dat liep nog op.
Bij de opening zal je veel personeel herkennen die voorheen bij GT of LR gewerkt heeft.
PS Omdat het wettelijk verboden is dat hier te plaatsen doe ik dat hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-(75-100%80-per-uur)&p=793913#post793913)
(gaat eigenlijk ook niet :rolleyes:)
Dit klinkt allemaal zeer positief. Goed om te horen.
sascha0022
8 september 2022, 19:49
Sounds good. Hopefully they will have a good start. Regrding the mentioned ex workers from GT and LR will these workers be service persons or prostitutes?
Beron
8 september 2022, 20:46
Die 35 werden dann woanders schon mal fehlen ;) Ich erinnere mich sogar noch an die Eröffnung der Villa Vertigo - erster Tag! Damals noch mit den furchtbaren Whirlpools mitten in der Bar unten. An dem Tag waren quasi alle Frauen aus dem damaligen Happy Garden in die Villa gekommen - im Happy war gleichzeitig fast keine Frau mehr anwesend.
demigzc
8 september 2022, 21:56
Je weet toch ook dat dit een andere start is, de vele meisjes die in GT waren, tja ze zijn overal elders opgedoken, maar velen waren hun habijt daar ook in de buurt en mss nog, dus deze willen zeker terug, hopelijk zijn er vele leuke meiden terug, tja er zijn er die ondertussen al getrouwd zijn en die de beste waren in GT, is ook jammer, maar het leven gaat verder, laten we gewoon genieten van de opening en mss blijf ik wel nog de dag nadien, afterwork party, ..--))
jemame
8 september 2022, 21:57
Als die vrouwen (gieren)van Happy naar Golden Gate komen is het naar de kl.......t.....n
WA
8 september 2022, 22:23
Valeria zou meer dan welkom zijn.
Alle anderen moeten eerst maar eens uit hun nest zien te komen. Om 21 uur ‘s avonds beginnen tot diep in de nacht draai je niet zomaar om, zeker niet als eigen baas zijnde. Als ze dat kunnen, een vicieuze cirkel doorbreken, kan het best wel wat worden, als ze knap genoeg zouden zijn…….:heul:
Husky
8 september 2022, 22:24
Van wat ik weet komen er plenty dames naar Golden Gate,hoop ook dat super bartender Mike weer van de partij is!
Een betere gastheer ken men zich niet wensen:freu:
Ascari
8 september 2022, 23:07
Van wat ik weet komen er plenty dames naar Golden Gate,hoop ook dat super bartender Mike weer van de partij is!
Een betere gastheer ken men zich niet wensen:freu:
Mike was voor corona al gestopt toch?
Achilles
8 september 2022, 23:24
Als die vrouwen (gieren)van Happy naar Golden Gate komen is het naar de kl.......t.....n
Nee joh, PP44 heeft die al flink ingepeperd dat 50430 de standaard is sinds minstens 15 jaar. ;)
Komt allemaal wel slim. Foto's zien er alvast mooi uit, iets om naar uit te kijken.
superbuilder2
9 september 2022, 02:17
Wat ik hier allemaal lees klopt inderdaad. ik begreep ook dat ze met een kaartje komen voor de eerste 100 beren: voor 10 keer komen een gratis intree. alleen nu voor die 100 beren. je moet er wel om vragen als je binnenkomt omdat ze niet zomaar geven.
er zijn er 99 over omdat ik zeker de ereste dag vroeg ben :)
demigzc
9 september 2022, 17:32
Valeria is wel serieus wat Corona kilotjes bijgekomen, blijft wel een mooie vrouw ...
Valeria zou meer dan welkom zijn.
Alle anderen moeten eerst maar eens uit hun nest zien te komen. Om 21 uur ‘s avonds beginnen tot diep in de nacht draai je niet zomaar om, zeker niet als eigen baas zijnde. Als ze dat kunnen, een vicieuze cirkel doorbreken, kan het best wel wat worden, als ze knap genoeg zouden zijn…….:heul:
Ronald11
9 september 2022, 20:19
Is Golden Gate nu een FKK club (dames volledig naakt) geworden gezien de toevoeging?
Willem2
9 september 2022, 20:29
Is Golden Gate nu een FKK club (dames volledig naakt) geworden gezien de toevoeging?
Het wordt hetzelfde als in GT-LR, een tussenvorm. Daarmee krijg je altijd meer dames en uiteindelijk ook heren.
mentholbear
11 september 2022, 01:54
De entree zal €70,- zijn daarvoor is alles inbegrepen ( eten, drinken, ...)
Verandering is wel dat alles a la carte gaat. En dat er ook luxere items zoals steak en vis komen waar je voor moet bijbetalen.
Ik hou me hart vast of dat goed gaat als het druk wordt...
Verder Is de bar bij de kino verdwenen en een lounge ruimte van gemaakt. Lekker om even te chillen.
De oude kino Is een vip kamer geworden en de kina Is verschoven en wat kleiner geworden met 1 persoons zetels. Als ze het porno geluid laag houden, zou je daar nog best een dutje kunnen doen. Ik neem aan het geluid niet luid staat, want dat lijkt me storend voor de lounge ruimte.
An dem Tag waren quasi alle Frauen aus dem damaligen Happy Garden in die Villa gekommen - im Happy war gleichzeitig fast keine Frau mehr anwesend.
Ik hoorde vandaag geruchten dat olijke dames die bij de buren gaan gluren, mogelijk niet meer welkom zijn.
Zo te zien staan ze al te bibberen...
Heet Jantje
12 september 2022, 10:56
Ha, ha bij € 70,00 entree zien ze mij daar niet in geen 70 jaar.
Ik kan het mis hebben maar ik denk ook niet dat er veel behoefte aan is in een dergelijke dure all-in club. De toekomst zal het uitwijzen.
Zeker nu niet, nu de bekende zeven magere jaren weer zijn aangebroken.
We zien dat het toch al matig gesteld is met de formule van de saunaclubs in Duitsland na de corona crisis.
mentholbear
12 september 2022, 11:03
Als ik me niet vergis lijken een hoop ijsberen het er voor over te hebben, mits er een goeie line up is.
Husky
12 september 2022, 11:07
Te snel door de bocht Heet Jantje,ga eerst de club eens bezoeken en vel dan jou persoonlijke oordeel!
Mogelijkerwijs krijg je een fijne hap te eten en zijn de faciliteiten super qua wellness, en lopen er prachtige en leuke dames rond:)
Haradamannetje
12 september 2022, 12:13
Eerst kijken dan oordelen, daarom hou ik mij voorlopig even stil. De mensen die hier achter zitten weten wat ze doen.
JonnyFontane
12 september 2022, 13:03
Eerst kijken dan oordelen, daarom hou ik mij voorlopig even stil. De mensen die hier achter zitten weten wat ze doen.
Klopt........Eerst zien en dan pas je oordeel vellen.
Maar sommige denken dat ze overal en op iedereen commentaar moeten en mogen leveren....
Ik ga zelf as zondag een kijkje nemen.....maar ik heb goede hoop.
mentholbear
12 september 2022, 15:50
en zijn de faciliteiten super qua wellness,
Daar is niks bijgekomen. Nog steeds een sauna op dezelfde plek, hoewel nu afgeschermd van de bar. En hetzelfde zwembad, maar nu voorzien van een bijtijds filter systeem.
Chip had het er nog wel over dat er misschien later buiten een Jacuzzi komt. Maar eerst de tent op gang krijgen en daarna verder uitbreiden.
Klopt........Eerst zien en dan pas je oordeel vellen.
Maar sommige denken dat ze overal en op iedereen commentaar moeten en mogen leveren....
Vind dat iemand best z'n mening mag hebben dat ie 70 euro te veel vindt en het er niet voor over heeft.
cameltoe slide
12 september 2022, 17:13
Ha, ha bij € 70,00 entree zien ze mij daar niet in geen 70 jaar.
Ik kan het mis hebben maar ik denk ook niet dat er veel behoefte aan is in een dergelijke dure all-in club. De toekomst zal het uitwijzen.
...
Ultimately, the question is always: what do I get for my money?
I paid 60 euros to enter the club Golden Time in Brüggen. In my opinion, food and free drinks were a reasonable value in connection with the interior design and the entire offer of the old Golden Time. The door policy of the female receptionists made for a relaxed day stay.
Meanwhile, food and energy prices have risen significantly. I can't expect to get the same performance (food, drinks, interior design) of the old Golden Time in the new Golden Gate for 60 Euro of admission.
The overall model of club Golden Gate stands or overturns with the service prices of the female service providers. The wishful thinking of some female service providers of 100 euros for 30 minutes or an uncontrolled additional surcharge for every little thing that should normally be included in the basic price would be critical for the club. Look at the entrance fee in the club Babylon as a comparison.
Wait for the start of the heating period, then you will see whether it will stay at 30 euros in Aca Gold and 2 euros in Eros 26 on the volcano.
.
Rudi55
13 september 2022, 16:25
De dames nemen 70430 is eerlijk
Ties85
13 september 2022, 19:14
Is er op 16/09 de dag na de grand opening ook nog een actie met gratis entree want kan het niet duidelijk zien wat er dan nog te doen is?
Ascari
13 september 2022, 19:48
Op de 16e is er een "after work party".
37461
Firehawk
13 september 2022, 19:49
Is er op 16/09 de dag na de grand opening ook nog een actie met gratis entree want kan het niet duidelijk zien wat er dan nog te doen is?
Is er op de openingsdag dan gratis entree?
schoolmeester
13 september 2022, 19:50
Ja hoor.
Firehawk
13 september 2022, 19:53
Zie het op hun site niet staan. Of heeft iemand het weer van horen zeggen van een of andere meid?
Haradamannetje
13 september 2022, 20:18
Kan iemand dit bevestigen donderdag gratis entree?
Willem2
13 september 2022, 20:33
Ik kan bevestigen dat er donderdag geen vrije entree is.
The Joker
13 september 2022, 22:27
Nog even en de mensen komen vragen of er tijdens het eerste weekend wel gratis kamers door de dames worden aangeboden :)
Wel apart dat ze 1 dag voor opening nog zo weinig details op de website hebben staan.
pret
13 september 2022, 22:29
Ja ongelooflijk dat ze nog steeds het menu niet hebben gepubliceerd :biggrin:
Eddy_V
13 september 2022, 23:35
Ja ongelooflijk dat ze nog steeds het menu niet hebben gepubliceerd :biggrin:
Of nog belangrijker: de temperatuur van het zwembadwater !
WA
13 september 2022, 23:43
Nog even en de mensen komen vragen of er tijdens het eerste weekend wel gratis kamers door de dames worden aangeboden :)
Wel apart dat ze 1 dag voor opening nog zo weinig details op de website hebben staan.
Weten dat het opent is toch genoeg? Men zal weldra over elkaar heen vallen om als eerste "live" vanuit GG te informeren.
demigzc
14 september 2022, 01:07
bestekes, ik heb gebeld, zowel donderdag als vrijdag is de entree 70 eu mvg en de komende dagen ook..
Wentelt Eefje
14 september 2022, 07:35
Wel vreemd in mijn ogen, juist bij een dergelijke hoge entreeprijs, dat er geen happy hour tarief is ‘s ochtends vroeg en ‘s avonds laat. Uiteraard een beleidskeuze, maar de tijd zal moeten leren of het de juiste is.
kempie
14 september 2022, 07:44
Wel vreemd in mijn ogen, juist bij een dergelijke hoge entreeprijs, dat er geen happy hour tarief is ‘s ochtends vroeg en ‘s avonds laat. Uiteraard een beleidskeuze, maar de tijd zal moeten leren of het de juiste is.
Niet ‘s avonds laat want dan haal je een bepaald soort publiek binnen wat GT altijd heeft buitengehouden. Wat zijn trouwens de ooeningstijden want dat is ook bepalend of dat publiek wel of niet komt. Beter geen nachtclub en een beetje bijtijds sluiten.
pret
14 september 2022, 07:47
Openingstijden zijn als volgt
Zondag tot en met woensdag 11:00-24:00
Donderdag tot en met zaterdag 11:00-02:00
Willem2
14 september 2022, 07:59
Indien je verwacht dat het net zo gaat als bij GT dan staan de ijsberen al vroeg aan de deur te rammelen. En naast de stijgende kosten is een gereduceerd tarief nog niet de goede oplossing.
Wentelt Eefje
14 september 2022, 09:10
Indien je verwacht dat het net zo gaat als bij GT dan staan de ijsberen al vroeg aan de deur te rammelen. En naast de stijgende kosten is een gereduceerd tarief nog niet de goede oplossing.
Of dat nu kostenbesparender is (geen HH-tarief) dan gratis cocktails op een vrijdag afterworkparty? Of dienen die wervend op de flyer gepresenteerde drankjes gewoon afgerekend te worden?
Achilles
14 september 2022, 09:26
"Gratis entree" laten vallen op dit forum heeft altijd een wat komisch effect, HH-tarief was in GT niet nodig want er stond voor 11u al een rij te wachten aan de ingang. Als ik zo lees en de lange lijst op het tombola topic zie, zal er aan klanteninteresse de eerste tijd niet meteen een gebrek zijn. Daarna zien we wel.
Marco1234
14 september 2022, 09:39
Al bekend welke dames komen werken?
DMZ001
14 september 2022, 17:05
Liever kwaliteit dan kwantiteit. Ik heb liever de entree wat hoger zodat er niet zoveel beren alleen komen om te vreten en tv te kijken i.p.v. neuken.
uurtje
14 september 2022, 17:48
DMZ...geldt dat ook voor jouw berichten? Dat je kwaliteit ipv kwantiteit gaat?
DMZ001
14 september 2022, 17:57
Reageer liever op mijn mening i.p.v. generaliseren. Ik zal een nadere toelichting geven waarom ik een wat hogere entree beter vind. Na sluiting van GT bezoek ik met enige regelmaat AG en spendeer daar zo'n €400 op een avond. Wat mij opvalt is de hoeveelheid voetbalkijkende vreetberen die gaan zitten wachten tot de BBQ open gaat en vervolgens de hele avond zitten te vreten en voetbal zitten te kijken. Ik denk dat een hogere entree meer medeberen trekt die meer kameren met als gevolg meer en mooiere dvp's die hiervan willen profiteren.
Bluebear
14 september 2022, 19:36
Wat mij opvalt is de hoeveelheid voetbalkijkende vreetberen die gaan zitten wachten tot de BBQ open gaat en vervolgens de hele avond zitten te vreten en voetbal zitten te kijken. Ik denk dat een hogere entree meer medeberen trekt die meer kameren met als gevolg meer en mooiere dvp's die hiervan willen profiteren.
En wat als je medeberen hebt die graag vreten, voetbal kijken en neuken! Heb je meteen al mijn hobby’s in een! Mooi hè, die saunaclubs!
37471
JonnyFontane
14 september 2022, 20:11
Wat mij opvalt is de hoeveelheid voetbalkijkende vreetberen die gaan zitten wachten tot de BBQ open gaat en vervolgens de hele avond zitten te vreten en voetbal zitten te kijken. .
Een vreetbeer staat gelijk aan buffetgrazer.....of niet Menthol?:biggrin:
Eddy_V
14 september 2022, 20:30
Waar Menthol überhaupt de tijd vandaan haalt om nog al die kamertjes te doen zoals hij die doet…
Of…. zou het voetbal kijken op de kamers gebeuren??
ps ik sla de openingsdag toch even over deze keer. Het is weliswaar kutweer dus lekker nat, maar ik maak ze liever zelf nat
Das
14 september 2022, 22:19
"Gratis entree" laten vallen op dit forum heeft altijd een wat komisch effect, HH-tarief was in GT niet nodig want er stond voor 11u al een rij te wachten aan de ingang. Als ik zo lees en de lange lijst op het tombola topic zie, zal er aan klanteninteresse de eerste tijd niet meteen een gebrek zijn. Daarna zien we wel.
die hongaarse met rosse krulhaar
mentholbear
15 september 2022, 02:19
Of nog belangrijker: de temperatuur van het zwembadwater !
Ongeveer hetzelfde als buiten temperatuur. Hij is helaas onverwarmd gebleven. Alleen een modern filter systeem is er nu geplaatst om aan de regeltjes te voldoen.
Ik vrees dat je je strandballen in je auto kunt laten de komende tijd bij GG.
Potáto potàto ;)
Waar Menthol überhaupt de tijd vandaan haalt om nog al die kamertjes te doen zoals hij die doet…
Of…. zou het voetbal kijken op de kamers gebeuren??
Ik zat eergisteren voor het grote scherm in Babylon. Vroeg een beer die waarschijnlijk net van de kamer komt ofzo wat de stand is. Geen idee, zei ik, zit stiekem op m'n mobieltje te spelen.
True story :biggrin:
Men zal weldra over elkaar heen vallen om als eerste "live" vanuit GG te informeren.
Het kan haast niet anders dan dat een GG verslagje in de BRVDM gaat vallen...
buttlover
15 september 2022, 07:09
Veel eet-zwem-relax-borrel-neuk plezier voor de beren die vandaag de poorten van (hopelijk) het nieuwe walhalla betreden! Ik heb voor volgende week een bezoekje op de planning staan. Kan niet wachten...
JonnyFontane
15 september 2022, 07:52
Heren die vandaag naar de opening van deze,hopelijk, topclub. Veel plezier. Ik kijk met smart uit naar de verslagen. Ik wil as zondag een kijkje gaan nemen op de Bahnhofstrasse....
Wentelt Eefje
15 september 2022, 08:21
Heren die vandaag naar de opening van deze,hopelijk, topclub. Veel plezier. Ik kijk met smart uit naar de verslagen. Ik wil as zondag een kijkje gaan nemen op de Bahnhofstrasse....
En als je na uren door Grefrath toeren de Bahnhofstrasse nog niet gevonden hebt stel je je navigatie in op Bahnstrasse om in GG bij te komen van je speurtocht?
JonnyFontane
15 september 2022, 08:25
En als je na uren door Grefrath toeren de Bahnhofstrasse nog niet gevonden hebt stel je je navigatie in op Bahnstrasse om in GG bij te komen van je speurtocht?
Fijn autocorrectie......maar bedankt Wentel.....ik heb mijn navi niet nodig om daar te geraken.....iets met veel bezoekjes....
broodpoot
16 september 2022, 15:59
mandag maar is een kijkje nemen, enige dag dat ik op korte termijn kan. Kan ik het tenminste afbranden als de bezetting mager is :biggrin:
Maar serieus, ik ben erg benieuwd, ik begrijp dat de meeste clubs op maandag niet op de toppen van hun kunnen zijn maar ik heb geen zin om een maand te wachten voordat ik een kijkje kan nemen.
demigzc
16 september 2022, 20:20
Ik ben er gisteren met de opening geweest, veel volk, tof management (alle bijna GT, Sarah, Magda en Irina), alles super, mooi optreden van een heel erotische dame, discobar, en 2 x zeer goede kamers (zelfs zeer mooie kamers)... met Melek , super skinny blonde dame, 22 jaar, zeer fijn, kleine borstjes, klein poesje, zalig tongen, zalig vingeren en beffen, zalig meisje, ik ga zeker terug voor deze en wat betreft GG, zeker voor mij de mooiste club van NRW
Beron
16 september 2022, 20:57
Ich habe angekündigt, nicht zu kritisch zu sein, weil es ja erst Tag 2 ist. Ich bemühe mich. Ich war da von ca. 13 Uhr bis 19 Uhr.
Zu den Fakten: geleitet wird der Club sehr offensichtlich von den ehemaligen GT-Ladies am Empfang. Das ist erfreulich, deshalb hab ich Hoffnung für die Zukunft.
Eintritt: 70 Euro.
Zimmerpreis: 65/30 soll wohl die gemeinsame Basis sein, aber ich hab es nicht getestet - dazu später mehr.
Es gibt Frühstück (da war ich noch nicht da), ein Mittagsbuffet, ein Abendbuffet, ein Late-Night Buffet.
Was mir gefällt:
-Die Bar sieht wirklich gut aus, hat optisch GT-Flair, schöne Sofas und die langgezogene Bar sieht gut aus und bietet ordentlich Platz. Das man die zweite Bar aus der ehemaligen Villa entfernt hat und alles in den "unteren" Bereich verlegt hat, ist eine gute Entscheidung. Der Außenbereich sieht auch sehr gut aus.
-Es läuft sehr viel Personal herum - genau wie früher im GT, wuseln ständig Leute rum. Es wird alles schnell abgeräumt, sauber gemacht - wenn es regnet, werden die Kissen draußen schnell weggeräumt. Sobald die Sonne rauskommt, wuseln alle raus und holen Kissen. Hinter der Bar sind immer zwei bis drei Leute, die bedienen. Das ist Top. So kennen wir das von früher.
-Masseur an diesem Freitag war Alexander. Er ist einer der Besten. Das war sehr erfreulich heute, die Massage war das "Highlight" heute an diesem Freitag.
Was noch nicht gut ist:
-an diesem Freitag hab ich bis zu meiner Abreise maximal 15 Frauen gesehen, größtenteils alte GT-Frauen mit Betonung auf "alt". Ich bin ja auch nicht mehr so jung wie ich mal war, aber in den Club gehe ich ja für Frauen, die ich privat halt eher nicht mehr kriegen würde. Es war wirklich nicht die erste Liga der ehemaligen GT-Frauen. Frauen wie "Lulu" und Co. haben sicher ihre Fans, aber für mich....nee. Insgesamt hab ich leider keine einzige Frau gesehen, die ich mit aufs Zimmer genommen hätte. Einige der anwesenden Frauen aus RumBul die nicht aus der alten GT-Clique stammen, wären ehrlich gesagt sogar im Aca oder Penelope eher die untere Liga. 65/30 - da erwarte ich schon ne andere Optik. Das mag jeder anders sehen, aber da ist noch ganz ganz viel Potential nach oben - kann sein, dass gegen Abend noch mehr Frauen kommen oder am Donnerstag noch einige mehr da waren - ich beurteile, was ich gesehen habe. Und gesehen hab ich leider keine Frau, mit der ich aufs Zimmer gehen würde.
Vielleicht kommen ja am Wochenende und in den nächsten Tagen/Wochen noch mehr Frauen.
-Ok - heute war nochmal Party. Leider schon um 13 Uhr mit DJ und viel zu lauter Musik. Ich hätte mich gerne mit einigen Leuten und alten Thekenbekannten unterhalten. Das war in der Bar nicht möglich. Musik war ok, gute Mischung. Aber so laut, dass die Boxen schon leicht überfordert waren.
-Zwei Stripperinnen waren schon tagsüber engagiert für ne Show. Die schon zahlreich betrunkenen Holländer/Belgier hatten wohl Spaß. Ich fand die beiden Ladies nicht sehr attraktiv und sie waren auch nicht mehr ganz jung. Persönliche Meinung.
-Das Essen lässt noch zu wünschen übrig. Vor allem die Organisation. Es gibt (noch) kein Restaurant mit Küche. Wer die Villa noch von früher kennt, ahnt es schon: Das Essen wir in dem winzigen Raum serviert, zwischen der ehemaligen oberen Bar und dem Empfang. Da passen nur zwei kleine Tische rein. Das Essen wird woanders zubereitet und dann serviert. Im Prinzip ok, aber kein Vergleich zum GT. Ich war zu spät da für Frühstück, aber frisches Omelett oder ähnliches, bekommt man wohl eher nicht. Ist technisch eigentlich nicht möglich.
Das Mittagsbuffet war Reis mit Hähnchen, das Abendessen dann Roastbeef mit Kartoffeln und Bohnen. Nichts außergewöhnliches also - große Auswahl wie früher, aber auch nicht. Das Roastbeef war nur noch lauwarm (es hatte ja schon einen längeren Transport hinter sich). Geschmacklich alles ok, aber mehr auch nicht. Das Problem: Der Raum ist klein, in der Schlange stehen natürlich alle vor den Durchgängen.
Statt der oberen Bar gibt es dort jetzt ein paar Sofas und Stehtische. Da kann man natürlich essen, aber viel Platz gibt es nicht wirklich. In erster Linie muss man also draußen essen, wenn es nicht regnet.
Das war früher in der Villa genauso organisiert und schon damals immer chaotisch.
Kuchen gab es auch noch um 15 Uhr. War in Ordnung.
-Pornokino jetzt auch da, wo früher die obere Bar mal war.
-Fußball oder Sport? Keine Ahnung wo das gehen soll und ob das vorgesehen ist. Oben hängt ein TV - aber da müsste man von den Sofas immer den Kopf drehen zum gucken. Ist nicht sehr praktisch gelöst.
-Wellness existiert nur in ganz kleiner Variante. Die alte winzig kleine Villa-Sauna ist noch da - das wars. Ist jetzt hinter einem Vorhang hinter der Bar.
Fazit: Ich werde vermutlich mal einige Wochen warten und gucken wie sich das entwickelt. Es sei denn, es taucht plötzlich in den Berichten hier ne "wichtige" Frau für mich auf. Die 70 Euro Eintritt sind im Moment noch zu hoch. Wer vor allem zum feiern und Alkohol trinken kommt - bitte. Perfekt. Wellness, schöne Frauen, regelmässig viel und bequem und gut essen - das ist alles noch im "Anfangsstadium". Man sieht den Einfluss und den Versuch, die positiven GT-Eigenschaften einzuführen. Aber im Moment ist es eher das GT von 2005 - als draußen noch kein Zelt war und das Essen in die Bar geliefert wurde.
Vielleicht war ich doch zu kritisch, aber so ist mein Eindruck von heute. Derzeit sind Sixsens, AcaGold oder Babylon für mich die besseren Clubs. Noch. Kann sich ja ändern. Ich sehe positiv in die Golden Gate Zukunft. Denn man merkt, dass da Leute dahinter stehen, die Ahnung haben.
Heidweg1
17 september 2022, 03:25
donderdag 15 september.
Ik stond ook S'morgens in de rij van + - 30 personen aan te schuiven om in GG binnen te mogen, toen het mijn beurt was vroegen ze mij, met hoeveel personen ik daar was,
ik antwoorde "ik ben alleen ", dat was ook zo iets dat ze in GT vroegen, dan konden ze je een locker met twee geven.
Het ontbijt was lekker en goed georganiseerd.
Alles verliep ongeveer het zelfde als in GT.
De kamergangen waren wel een klein beetje duurder dan in GT maar nog altijd goed te doen.
Alles wat ik heb op gegeten was lekker van smaak.
Er waren gans de dag door optredens van een mooi meisje.
Het was een mooie dag en ik hoop dat er zo nog veel mogen komen.
Maar dat betwijfel ik.
rob45
17 september 2022, 08:56
donderdag 15 september.
Het was een mooie dag en ik hoop dat er zo nog veel mogen komen.
Maar dat betwijfel ik.
Dan is het geld waarschijnlijk op ? [emoji41]
sascha0022
17 september 2022, 13:50
@ Beron, viele Dank das du dir die Zeit genommen hast für dieses Ausführlichen Bericht. Das Management von GG wird hier sicherlich mitlesen udn hoffentlich auch entsprechend agieren an den richtigen STellschrauben. Wenn dauerhaft viele Gäste kommen wird der Club von alleine auch attraktiv für die Top ladies.
p.s. ich hab dir ne PN geschrieben kannst ja gerne mal reinschauen.
Prince123456
17 september 2022, 23:57
Guten Abend
Danke für die ausführliche Berichterstattung :)
Ich denke es wird sehr schwer werden den Laden mit dem gt zu vergleichen oder sich zu erhoffen das es so wie früher wird
Das sixsense und Babylon sind nun mal eine starke Konkurrenz mit viel Auswahl an guten Frauen .
Am Anfang hat das sixsense mir nicht gefallen aber jetzt habe ich mich dran gewöhnt und viele gute Frauen mit guten Service ausgepackt besonders die netten Frauen aus Deutschland aus dem ex gt sind spitze.
Ich werde die nächsten Tage mal im golden Gate vorbei schauen aber erhoffe mir nichts dabei
uurtje
18 september 2022, 09:24
Gisteren hier rond 17.30uur ook gearriveerd. Bij de parkeerplaats stond al beveiliging (kennen we van GT) en deze wist mij te vertellen dat de parkeerplaats vol was maar dat er tegenover, aan de andere kant van de straat, nog plek was. Ik hoopte dat er heel veel dames met de eigen auto gekomen waren waardoor de parkeerplaats vol was, maar dat bleek uiteraard niet zo te zijn :).
In bulletpoints
- Vriendelijke en vakkkundige ontvangst. Weet alleen niet of het zo handig is dat ze in het kantoor, halverwege de trap, geld moet gaan wisselen.
- Tent is spik en span...de staf werkt zich het licht uit de ogen om het schoon te houden en daar slaagt men in. Hulde hiervoor!!!
- Goed werkende douches met een hendel en niet zo een drukknop die alle 2 sec moet worden ingedrukt. Heerlijk.
- Kamers (oude gedeelte) nog altijd redelijk state of the art
- Deurbeleid....niet iedereen komt er in. Goed bezig en vooral volhouden !!!
Verbeterpunten
- Lineup.....zowel de kwantiteit als ook de kwaliteit stelde mij behoorlijk teleur. Hier had ik echt veel meer van verwacht.
- Eten.... redding van de dag was de (verse) pizza die rond 2300uur gebracht werd. Tot die tijd stond er een soort rundvlees ragout met rijst/nudels/aardappelen in de bakken. Dit smaakte goed, was in voldoende mate aanwezig maar ondertussen toch... hey...70 piek willen ze hebben...
Een aantal andere zaken kennen we al vanuit VV....beperkte toilet ruimte etc. Dat zal ook niet veranderen. De tent zat gisteren redelijk vol met witte jassen, het forum was goed vertegenwoordigd en de koffie smaakte best. Ik denk dat ze nog heel ff op de hype van GT kunnen blijven meedraaien maar er zal echt wat moeten gebeuren aan de line-up.
fingerprint68
18 september 2022, 11:32
Weiterer
Verbesserungspunkt: ab
zweiter Zeiteinheit 50 Euro
wie im SS und Babylon.
Rino123
18 september 2022, 13:44
Het klinkt mij nog niet echt TOP in de oren: ik had meer verwacht van Golden Gate en zeker omdat ze zo lang bezig zijn geweest met de verbouwing. Ik zal er wel komende week naartoe gaan en zelf ondervinden hoe de club in de praktijk is, dat is de beste manier denk ik als je er over wil oordelen!
Vragen ze echt 70 Euro, ik kan dat niet zien op hun website!
uurtje
18 september 2022, 13:51
Nee, alle beren hebben onderling gecoördineerd en hebben besloten om die 70 euro te vermelden terwijl de entree anders is. Dude , come on….
Nog 2 nabranders aangaande mijn verhaal;
Rokers zullen binnenkort hun lol wel op kunnen bij GG. Roken is buiten, vrijwel onbeschermd.
Mocht je voetbal of formule 1 willen kijken, breng een iPad mee.
Husky
18 september 2022, 14:22
Hernieuwde kennismaking met nu Golden Gate,werd door een parkeerregelaar begeleid naar mijn parkeerplaats,zoveel was er niet te begeleiden,want ik was de eerste bezoeker kort voor 11 uur gevolgd door Joker en Knabbel die er in een sportief autootje aan kwamen rijden.
70 euro betaald aan een vriendelijke dame om toegang te krijgen.
Ontbijt was in orde en aansluitend een rondgang gemaakt,alles zag er netjes uit en was een beetje bij het oude gebleven,vond Villa Vertigo/Vanilla als een fijne saunaclub en heb er toentertijd vele uren doorgebracht.
De grootste verandering was m.i.z. vooral de verwijdering van de bar terzijde van het restaurant,er stonden nu luxe zitjes,tevens waren de kamers veranderd en opgeknapt.
Ik zag ook wat vertrouwde gezichten van zowel ijsberen als dames o.a. Gia,Lulu,Christina,dames van Rheingold,maar vooral good old lady's van GT,
Gia nu Simina wuifde al naar mij bij binnenkomst,ze was samen met Bea altijd een van mijn favorietes in Venus,dus nu hier na 9 maanden pauze en verblijf in Roemenie,was mogelijkerwijs haar eerste
klant toen ze op 18 jarige leeftijd als schuchter meisje en zonder taalkennis begon!
Prachtig slank dametje met mooie ogen en een superbody,een uur genoten van elkaar voor een totaalpakket van 130 euro:freu:
Ik denk totaal 20-25 dames en 60-70 ijsberen,het leek wel een bewegende ijsberg!
Ik ging om 19.00 uur naar een andere club omdat ik daar nog een afspraak had,dus er kunnen nog meerdere dames bij zijn gekomen.
In tegenstelling wat een andere ijsbeer schreef kon je in de sauna net 4-5 personen normaal plaatsnemen,kan het weten want zat daar met 5 personen en heb ook meerdere keren genoten van schone zwembad
door een aantal baantjes te zwemmen,zwembad was onverwarmd maar daar hou ik van:)
De vriendelijke bediening en service personeel waren constant actief om het ons ijsberen naar de zin te maken,borden,bestek,lege glazen werden snel opgeruimd,handdoeken waren ruim voorradig.
Zelf twee Warsteiner biertjes gedronken die zijn inbegrepen bij de entreeprijs.
Avondeten kwam wat later van het cateringbedrijf,maar we kregen netjes uitleg van een Nederlands sprekende dame,eten was smaakvol maar sober.
Kortom een mooie club met veel perspectief met hier en daar wat verbeteringspunten,en hopen dat ook meerdere dames de weg naar GG weten te vinden!
Zoals vermeld vertrok ik om 19.00 uur naar mijn volgende date:):wink2:
Heet Jantje
18 september 2022, 18:58
€ 70,00 veel te duur voor een club die niets meer of minder bied dan andere clubs in de regio met de zelfde formule.
Ties85
18 september 2022, 22:27
Afwachten ze teren nu nog volgens mij op hun naam GT 2.0 maar de verhalen tot dusver klinken niet alsof het beter is als een zekere Limburgse club ( die goedkoper is en een bewezen dames aanbod heeft ).
Het zal vooral allemaal gaan afhangen van de line up de kwantiteit en de kwaliteit en niet onbelangrijk tegenwoordig de prijs van de dames.
Als die in orde is en beter is als bij andere clubs zal het storm gaan lopen, zo niet hebben ze dalijk ook een probleem in Grefrath zoals in Zundert.
DutchZeus
19 september 2022, 14:12
Is dit FKK of helaas niet
mechelen
19 september 2022, 15:05
Helaas niet. :rolleyes:
Das
19 september 2022, 17:26
gelukkig niet.
Zo lang de dvp nu aanwezig blijven, dan liever geen fkk
Picasso 1
19 september 2022, 17:36
Gezien de zeer ruime aantallen thanks bij de recensies zegt dat wel iets over de behoefte en hoop die er is bij klanten aan een goede saunaclub. Vind maar eens in een ander clubtopic 55 thanks bij een recensie.
pret
19 september 2022, 20:36
Nu nog kamerprijs verlaging en het wordt een topclub :biggrin:
Das
19 september 2022, 20:36
dat was toch al bekend?
Bluebear
19 september 2022, 20:38
Ik stuur ons vrouw erop af!
Willem2
19 september 2022, 20:39
dat was toch al bekend?
Bij jou kennelijk wel, bij velen misschien nog niet.
Willem2
19 september 2022, 20:41
Ik stuur ons vrouw erop af!
Dat is kennelijk de bedoeling.
Gratis is in dit wereldje nooit goed :rolleyes:
Das
19 september 2022, 20:58
ik was er zaterdag ook.
Als ex GT stamgast heb ik meer negatieve dan positieve punten ten opzichte van de andere clubs waar ik nu kom.
Vandaar ook geen verslag, dit is oneerlijk voor een opstartende club
Ik werd voorgesteld door Sarah aan een mannelijke manager (Iwan of Ivan) die me naar opmerkingen vroeg, ik heb alles doorgegeven en hij zou er aan werken.
Geef hem 2 maanden en alles zou in orde komen.
Helaas heeft hij geen gezag over de vraagprijs van de meiden...
Voor het eten wacht hij op een vergunning om daar eten te mogen berieden.
Ik wacht beleefd af
AVENTADOR
21 september 2022, 02:35
Nieuwsgierig
Gisteren in de vroege namiddag kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer in bedwang houden en met een grote kans dat er niet veel vrouwelijk schoon zou zijn op een dinsdag in deze nieuwe club toch in de auto gestapt en naar GG gevlamd
Daar aan de poort aangekomen kreeg ik al direct een Golden Time gevoel als de parkeerwachter me begeleide naar een mooi plaatsje en al helemaal als ik aan de deur aanbelde
Heel vriendelijk ontvangen en er werd mij uitgelegd waar alles was dus
Dus douche genomen(oppassen daar beetje glad) berenvel aangetrokken en ik op onderzoek uit.
Ik moet zeggen mooie klassevolle club
De manager ( denk ik) legde mij ook nog uit welke aanpassingen er nog onderweg waren ook.
Het eten is in orde en vergelijkbaar met dat van GT destijds of dat van BB nu
Geen grote keuze maar best ok.
Hier zou in de toekomst nog verandering in komen als de aanbouw af is waar dan de keuken en het grotere restaurant in komt.
Genoeg over het eten nu de over de vrouwen
Wat ik vreesde kwam ook uit.
Ik denk dat er op het drukste moment 45 personen waren
15 dames, 15 beren en 15 man personeel *♂️
Bij de dames een aantal bekende gezichten van GT destijds en wat nieuwe gezichten maar vooral bijna allemaal oud, iets ouder of er toch zo uitziend.
Er liepen 2 dames rond die bij mij wat in de smaak vielen waarvan er één echt ongeïnteresseerd bij zat (hing) dus daar maar geen kennis mee gemaakt.
De andere dame genaamd Cassandra kwam ondanks haar mindere kennis van de Engelse taal wel goed over en dus wij naar de kamer.
De kamer was ok en ik weet niet of ze dat is maar ze komt nog wat onervaren over.
Ik heb het bij 1 kamergang gehouden en bij het verlaten van de club nog wat gesproken met de theke en gezegd dat ik zeker nog eens terug kom maar waarschijnlijk niet op een dinsdag
Groeten AVENTADOR
Wentelt Eefje
21 september 2022, 23:45
Afgelopen zaterdag afgereisd voor een eerste Schnupperkurs in Golden Gate. Oorspronkelijk plande ik daar vanaf het openingsuur te zijn, maar vrijdagavond (-nacht) iets langer mayonaises gedraaid dan de bedoeling was en daarom eerst maar eens lekker uitgeslapen. Net als voor PHG geldt dat de reis erheen vanuit het hart van Twente kiezen uit twee kwaden is, een dikke omweg door Nederland om vanuit Venlo vervolgens slechts een klein stukje binnendoor te rijden of binnendoor door de Achterhoek en Niederrhein. Zonder oponthoud beloond voor de laatste keuze en uiteindelijk om 16:30 uur mijn parkeerplek opgedraaid.
De ontvangst was allerhartelijkst en zette de toon voor de manier waarop het ondersteunend personeel functioneert hier, namelijk geweldig, en dan is er ook nog eens personeel in overvloed aanwezig. Na overhandiging van €70 verwachtte ik een topclub, zeker gezien de sympathie waarmee deze prijsstelling ondanks een aantal nog te realiseren verbeteringen bejegend wordt. Dat herinner ik me wel anders uit het eerste jaar dat Oceans open was. Vooralsnog is het pand zelf misschien opgeknapt, maar de indeling niet altijd verbeterd, het opofferen van de bar in het oude villagedeelte en de aanpalende rookruimte is een achteruitgang die ook de balans gevoelsmatig uit het pand haalt. En wanneer er toch ruimtes opgeofferd worden, was het een strak plan geweest dat te doen voor net iets ruimere kleedkamers met iets ruimere lockers.
De bedoeling is dat de wellness aanzienlijk uitgebreid wordt als het nog te realiseren restaurant wordt onderkelderd met een “wellness-oase” die de entreeprijs deels wel gaat rechtvaardigen. Heb al allerlei aantallen zien voorbij komen voor de capaciteit van de huidige sauna, maar ik vind het een driepersoonssauna, dat er in een homosauna ongetwijfeld 6 en meer mensen tegelijkertijd gebruik van kunnen maken vind ik weinig relevant.
En a propos restaurant, hoe sneller hoe beter, want hoewel het eten zonder enige twijfel bij de cateraar boven of in een warmtebron bereid werd, is dat nauwelijks nog merkbaar wanneer je het op je bord hebt geschept. Ook het gebrek aan variatie en ontbreken van een toetje doen niet vermoeden dat je bij binnenkomst €70 hebt overhandigd. De vers gekochte pizza’s om 23:00 uur waren het culinaire hoogtepunt… helaas.
Als altijd wanneer ik deze bijzondere medemens tegen het lijf loop heb ik me enorm vermaakt met Dancing King Partycrasher en ook net als bij onze enige eerdere ontmoeting 4 of 5 jaar geleden bijzonder aangename gesprekken gevoerd met Knabbel. Nog een aantal andere niet schrijvende mij bekende ijsberen ontmoet en ook een gezicht aan onder andere de forumnamen The Joker en uurtje kunnen koppelen nu. Ook leuk, maar ik ben niet naar deze club gekomen om met mannen te socializen. En daar zat misschien wel het grootste minpunt, in de kwaliteit en kwantiteit van de dames lineup. Dat herinner ik me wel anders uit het eerste jaar dat Oceans open was. En daar werd toen een bak commentaar over uitgestort dat de verwachtingen niet waargemaakt werden. En nog steeds is daar an sich weinig mis met de lineup behalve de prijsstelling, maar dat is nou net ook een pijnpuntje in Grefrath.
Er loopt op de zaterdagavond wel een aantal bloedmooie meisjes rond dat buiten mijn doelgroep valt, omdat deze jongedames eenvoudigweg te jong zijn voor me. Maar de middencategorie leeftijd is slechts zeer matig vertegenwoordigd, wel zijn er een aantal oudgedienden met de nadruk op oud. Bepaald geen lineup om je vingers bij af te likken en dan blijken ze geheel zelfstandig grosso modo ook nog eens 65430 te rekenen.
Daarom speelde ik even met de gedachte om toch met de te jonge maar in mijn ogen bloedmooie Cataleya - die ook al een paar prettige gesprekken elders na de sluiting van GT en nu hier weer met me voerde - te gaan kameren. Maar toen een andere dame zich bij ons voegde bezegelde Cataleya mijn lot door ons te verlaten met de opmerking dat ze ons wel even ging laten. Ik was nog niet direct van plan te kameren met de dame die nu naast me zat, maar ook niet helemaal afwijzend. En dat leek ze te beseffen. Ze begon vervolgens aan een presale die uitdagend was zonder ordinair te zijn, maar wel naast uitdagend ook daadwerkelijk opwindend.
En dat deed me besluiten toe te happen, letterlijk en figuurlijk en zo zaten we even later tongend en frunnikend op het terras. Twee zeer jonge Roemeense dametjes waren de enige toeschouwsters maar niet voor lang. Toen de pressies uitgebreid werden naar anblasen auf der Terrasse baande het duo zich vol afschuw een weg naar binnen. Nadat ik keihard was geworden door haar zeer geslaagde orale verwennerij en zij het niet bepaald droog hield rond mijn vingertoppen besloten we heet genoeg te zijn om het ondanks de na middernacht sterk gedaalde temperatuur buiten in een hutje af te maken.
Daar gingen we tongzoenend verder waarna zij zittend op de bedrand eerst mijn lul weer met haar mond verwende totdat ik besloot de rollen om te draaien. Ze leek duidelijk te genieten van de manier waarop ik mijn tong, lippen en tanden gebruikte om haar klitje en kutje te verwennen en smeekte me om over te mogen gaan naar 69 (ik ben meer het om en om type) omdat mijn vingers dan precies de goede hoek voor het laatste zetje zouden hebben. Daar bleek weinig van gelogen, want ik voelde hoe haar kutje mijn vinger molk en toen ze om een extra vinger vroeg, want dan… had ik die al met dat plan nat gelikt en volgde inderdaad een intense implosie van haar kant gevolgd door een minstens zo intense eruptie van mijn kant. Ik denk dat ik haar net niet op tijd waarschuwde, maar zij was zo sportief om te doen alsof dat wel zo was. Na precies 29 minuten in het tentje, we hadden heel even liggen nahijgen en knuffen, liepen we terug door de mooie tuin langs het zwembad naar binnen via het terras.
En de dame blijft anoniem… want gezien het feit dat de dames kennelijk zelfstandig een tarief overeen zijn gekomen, voel ik me niet geroepen haar te outen nu zij het kwartier fysieke presales voor haar rekening nam en ook nog eens 50430 opperde toen ik haar vroeg hoeveel ik haar nu verschuldigd was (waarbij het pijpen ook nog eens “ouderwets” gebeurde). Ik heb dus een Gol’n Gat in een vooralsnog Koale Keet oraal aanbeden en mij oraal laten aanbidden, maar ondanks dat ik in gezelschap van Partycrasher en zijn twee kompanen tot het laatst uitgezwaaide kwartet bezoekers behoorde, zal ik er bij deze entreeprijs pas terugkomen als er zoveel verbeteringen gerealiseerd zijn dat ik een Gol’n Gat in een Gol’n Keet kan scoren.
mentholbear
22 september 2022, 01:42
En dan krijg ik kritiek dat ik geen details bij een dame zet :rolleyes:
Geen dame bij de sappige details zetten is wellicht nog erger, want wie was dat geile ding :gruebel:
Dan heb ik ook wel wat sappige (letterlijk) verhalen in de la liggen :betrunken:
En misschien was het wel allemaal verzonnen of gedroomd. Want wie waren die Roemeense getuigen op het terras? :teuflisch:
Maar alle gekheid op een stokje. Ik zie dat je dit hebt gedaan met de beste intentie voor de dame in kwestie. Dat is wat ik ook doe. Jouw manier leest wel sensationeler.
timmetje
23 september 2022, 11:36
Ik ben nu 2 keer geweest om ook te zien of na de openingsweek GG zich verder zou ontwikkelen qua aanwezige dames etc. Het was nog iets te vroeg. Ik moet wel zeggen dat GG zeer mooi is, eigenlijk het mooiste van alle fkk-clubs. Alles ziet er goed en verzorgd uit, mooie ruimtes, goede kwaliteit overal. Ik denk wel dat dit de potentie heeft om GT te vervangen. Maar dan moet de line-up natuurlijk wel naar dat niveau en die aantallen. We moeten wel eerlijk zijn, we kunnen niet verwachten dat het meteen vanaf dag 1 helemaal gesetteld is. Ik hoop dat als ik over een paar weken weer in de buurt ben alles zich goed ontwikkeld heeft. Voor nu vind ik eerlijk gezegd de 70 euro entree best veel voor alles wat geboden wordt. Een introductie periode zou wel op zijn plaats zijn. Wellicht ook voor de dames, dan kan het drukker worden. En ik zal niet zeggen wie er allemaal zijn, ivm eventueel gezeur dat de dames in andere clubs kunnen krijgen. Zou ik vandaag weer gaan als ik in de buurt was? Nou nee, het moet echt even iets meer worden allemaal en ook leuke Poolse, Duitse, Tsjechische dames zijn meer dan welkom, maar dat is persoonlijk natuurlijk ;-) . Kortom, laten we er met ons allen iets van maken en ik schrijf me gewoon weer in voor de tombola, wie weet. Maar mij zien ze sowieso terug. Veel plezier!
Brad Clitt
23 september 2022, 11:55
Een introductie periode zou wel op zijn plaats zijn. Wellicht ook voor de dames, dan kan het drukker worden.
Dames hebben voorlopig vrije entree.
Jester
23 september 2022, 14:16
Ik zal eerlijk opbiechten dat ik in GT was op de tweede dag na de opening. In die tijd was PHG nog 'the place to be', maar ik hoorde dat een aantal dames zou verhuizen naar GT. Kom ik daar.... Er waren zes vrouwen en zes mannen. De term Tote Hosen bleef in mijn hoofd hangen. Het is echter nog wel goed gekomen. Maar toen was GT ook nog wel een stukkie kleiner dan in de laatste jaren. Heb geduld. Ik hoor dat ze een flink aantal ex-GT'ers hebben benaderd. Net als destijds bij de overname van Oceans. De juiste dames trekt het nodige mansvolk en waar veel mannen zijn willen vrouwen werken en voor je het weet ... (hebben andere clubs een probleem ;-).
berend55
23 september 2022, 17:55
Ook ik ben In GG geweest jippie alles was na wens vriendelijk deurbeleid noem het allemaal maar op .
Nu komt het (helaas vind ik de prijzen wat aan de hoge kant 65/30 .... Maar om het te verdubbelen bij een uur vind ikzelf echt teveel .
Entree moet zich nog bewijzen als alles klaar is , verder een slimme zet dat de dames gratis Entree hebben (voorlopig) . doe wat aan de kamer prijzen ,De GT line up en service ,Komt wel ,,,,,, nog effe geduld ,deze zaak is aant opstarten ,maar voor mij is SS Voldoende en dus hou ik het daar toch even bij ,want als je een keer per 3 maanden gaat valt entree prijzen enz wel mee ,Maar ga je 2-3 keer per maand kom ik liever in SS :) daar vind ik ook mijn plezier
Rino123
24 september 2022, 09:47
Jammer dat GG niet met een aantrekkelijk Entree tarief komt in hun eerste Openingsweken! Dit was zeker op zijn plaats geweest na het lange wachten op de uiteindelijke Heropening. Ik lees dat ze qua vrouwen en wellness echt niet genoeg te bieden hebben nu. En dan vind ik 70 Euro ook echt teveel moet ik eerlijk zeggen. Jammer van deze gemiste kans!
mentholbear
24 september 2022, 11:37
Ik weet niet of het überhaupt storm loopt na de opening. Anders zou een actie wel stimulerend kunnen werken om meer volk over de vloer te krijgen en zo meer dames aan te trekken/behouden.
Aan de andere kant vind ik het ook weer fijn dat niet alle favorietjes op 1 kluit zitten...
JonnyFontane
25 september 2022, 12:12
Golden Gate......
Op een druilerige zaterdag in september van het jaar des heres 2022 zat ondergetekende zich stierlijk te vervelen thuis.
Vrienden hadden hem al geappt of hij die avond mee ging naar een fout feestje, maar hier had hij geen zin in.
Thuis zitten vond hij ook geen optie en had wel wat zin ontspanning in een club.
Dus er bleef een optie over......naar de natuurlijke habitat van de ijsbeer.
Aangezien de lust om lang te rijden ook ontbrak(hij was deze morgen al naar Groningen op en neer geweest) besloten om naar de voor hem dichtstbijzijnde club te gaan.
Had hij meteen een excuus om deze pas geopende habitat met eigen ogen te aanschouwen.
Spullen thuis gepakt, voiture gestart en hup naar de Bahnstrasse in Grefrath.
Om stipt 16.00 uur draaide ik mijn voiture de Bahnstrasse in en de parkeerwachten( volgens mij de kok van GT) wezen mij naar de parkeerplaats waar nog redelijk veel plek was.
Mijn voiture een keurig plekje gegeven en door de miezer naar de ingang. Hier werd ik vriendelijk ontvangen door de theke van dienst.
Nadat ik door overhandiging van het entreegeld een ijsberenvel in ontvangst had genomen, mezelf snel gaan transformeren tot beer.
Toen ik mij had getransformeerd, even snel een rondje lopen om te kijken hoe alles is geworden.
Al snel liep ik tegen DAS aan. Hij was hier al zijn burcht aan het bouwen en ik wist dat het een leuke avond kon worden.
Altijd leuk om een medebeer te treffen.
Nadat ik een rondje had gelopen, mezelf eerst wat te eten opgeschept. De soep (wortel/gember) smaakte uitstekend.
Ondertussen ook al wat dames gespot, waaronder Lulu(wat een lijk), Andrea( die haar poesje kwam showen terwijl ik buiten zat . En ik nog de putlucht rook)Chantal (ex LR die later op de avond nog een leuk verassingshowtje weg gaf met twee danseressen) Christina( ex Prime die voor verandering van spijs het hier ging proberen. En wat ik zag vrij goede zaken deed.) en nog enkele oude bekende uit oa LR, SS en GT.
Al bij al de line up was niet top, maar zeker niet slecht.
De club zelf is super mooi opgeknapt. De banken in de lounge zitten heerlijk en de rest zit er picobello uit.
Wat vroeger de partybar was is nu een ruimte waar je voetbal en/of andere sporten kunt kijken. De kino is lekker ruim met heerlijke banken om een dutje te doen. Deze club heeft echt potentie om een topclub te worden.
Oké er mogen wat meer dames komen, maar dit heeft tijd nodig.
Ondertussen was mijn oog gevallen op twee dames die binnen waren gekomen.
Verse vis.....dus strategisch een plekje ingenomen langs de kleinste van de twee en een praatje aangeknoopt. Ze vertelde me dat ze Daniella heette, 24 jaar jong was en voorheen in Fkk Harmony in de buurt van Hamburg had gewerkt.
Ze sprak goed Duits dus een kamergang zat dik in.
Haar eerst haar cappuchinno op laten drinken en naar de kamer getogen.
Je merkte dat ik haar eerste klant hier was, ze moest vragen aan mij waar de kamers waren.
Op de kamer vroeg ze om de deur te sluiten, maar ze had geen sleutel.
Ze wist niet dat je die op het buro moest halen. Een vriendelijk medewerker hielp haar en haalde de sleutel.
Kleinigheidjes blijf je houden.
Nadat ze zich had ontdaan van haar lingerie stond er een pracht meid voor me.
Onze sessie begon met heerlijk zoenen, elkaar oraal verwennen en afsluitend het afgemaakt in doggy waardoor mijn puddingbuks vakkundig werd ontdaan van zijn miljoenen patronen.
Nog even nageknuffeld en haar beneden haar salaris voor bewezen diensten overhandigd.
Mezelf gedoucht en toen ik naar het restaurant liep om te gaan nassen, vroeg de theke me hoe het was geweest. Of ze correct was en hoe haar service was. Dit kon ik alleen maar positief beamen.
Toch fijn dat het management wil weten hoe de klanten dames ervaren, zodat ze de rotte appels eruit kunnen werpen.
Het avond eten smaakte verrukkelijk. Hier van kan menig club wat leren. Ik weet ook wel dat dit van een cateraar afkomt, dus ik ben benieuwd wanneer hun eigen restaurant open gaat de kwaliteit ook zo goed is.
Maar dat zal wel goed komen met de ex kok van GT die nu nog dienst doet als parkeerwachter.
Na het eten de sauna ingedoken en die was zeer goed op temperatuur.
Ze willen in de toekomst onder het restaurant een wellness oase bouwen met stoombad, sauna, jacuzzi en massageruimte.
Ondertussen was de dj van dienst ook gearriveerd en in zijn gezelschap zaten twee bloedmooie meiden. Als die hun werkkleding aan zouden doen, dan was ik de eerste die hun inwijden in GG. Maar helaas.......ze werkten niet als dvp, maar als danseres. Daar niet minder om, ze gaven in de loop van de avond een zeer geile dansshow weg waar Chantal(ex LR e.d.) ook in werd betrokken.
De dj draaide lekkere Ibiza house en er was zelfs een piraat aan het dansen. Dit was een of andere maffe Fransoos in een piratenonesie.
Ik heb me kapot gelachen.
De tijd kroop langzaam richting middernacht en ik wou het niet te gek laat maken P, dus tijd voor een tweede optie.
Ik twijfelde tussen Christina en Beatrice......Christina kwam wat ongeïnteresseerd over dus mijn vizier op Beatrice gericht.
Even een kort praatje aangeknoopt en me geëxcuseerd dat ik naar het toilet moest.
Toen ik terug kwam stond er een andere beer bij haar...ze gaf me een knipoog en ik wist voldoende.
Na een paar minuten kwam ze naar mij en zei dat ze een termin had met deze beer en deze Max een half uur zo duren.... ach dan wacht ik toch even.
Na 25 minuten kwam ze terug en ging zich opfrissen om zich daarna bij mij te voegen.
We zaten gezellig te keuvelen toen we besloten om ons theekransje voor te zetten in kamer 11.
Dit werd een heel heftig uurtje met de topper.
Ik was gesloopt na afloop, dus tijd om hem af te taaien.
Met een goed half uur was ik thuis......heerlijk mijn bed in.
Heeft Golden Gate potentie? Jazeker, het is jammer( lang leve de burocratie) dat ze het zomerseizoen niet hebben kunnen mee pakken.
De tuin is schitterend ruim. De club van binnen is ook niets op aan te merken.
Het personeel is vriendelijk en erg netjes.
Dus nu hopen, en ik denk dat dat wel goed komt, er meer dames heen gaan.
Gisteren waren er 25, maar dat is net iets te weinig.
Ongeveer 35/40 zou perfect zijn.
Ze gaan mij vaker zijn op de Bahnstrasse.....
JonnyFontane
Das
26 september 2022, 00:14
@Jonny
niet teveel reclame maken,
zo wordt het alleen maar drukker en minder geile verrassingsacts voor ons alleen:biggrin:
Gignnl2
26 september 2022, 03:34
Februari 2020 betekende zowat het einde van onze hobby,alles ging op slot Heel langzaam ging er weer wat open,toch weer op slot en langzaam weer open.
Helaas bleef de grote favoriet,Golden Time,dicht.
Ook mijn sexleven was door het Chinese griepje ernstig verstoord.
In de zomer van 2022 kwam Golden Gate voor het eerst voorbij.Villa Vertigo was me uiteraard bekend.
Wat de grote concurrent van GT had moeten worden kwam helaas niet van de grond.
Nu zou het gaan heropenen.
Uiteraard was ook ik erg benieuwd en een week na de opening ging ik dan ook op pad naar Grefrath.Mijn laatste bezoek dateerde van alweer wat jaartjes terug maar de route was ik nog niet vergeten.
Bij de poort al een bekend gezicht,de parkeerwachter van GT.Ook de receptioniste was me bekend,zowel als theke als van de kamer:annieengel:
De badjassen van het formaat "lopend biervat"(thanx Badslippers:gruebel:)waren nog onderweg dus moest ik ff wachten.No problemo,een drankje werd gebracht.
Al snel zag ik Andrea,welke mij in 2019 al zei te gaan stoppen:hammer:Ook haar vriendin Lulu was aanwezig.
Nadat de badjas was uitgepakt me gaan omkleden.De ruimtes worden continu goed schoongehouden.
De bar is mooi aangepast,een veel grotere bar en behoorlijk wat luxe benkskes.Buitenruimte is er genoeg.
Het aantal dames groeide tijdens de dag tot rond de 20 en was voor mij prima.Ex Gt en LR dames,twee uit SS en diverse voor mij onbekenden.
Nadat ik 23 keer Andrea had afgeslagen maar op Christina afgestapt.Haar destijds in LR ontmoet (thanx Pret:freu:)
Zag er nog top uit,ietsje meer inkt als toen,maar dat mag de pret niet drukken.
Met haar naar de kamer welke ruim en netjes was.
Christina is een mooie,leuke en lieve dame dus met haar een top uurtje.
Inmiddels was de hap gearriveerd en ik vond het prima.Pasta of krieltjes met Parma ham,warme groente,salade en een gevulde saus.Smaakte goed.
Als dessert nog wat kuchen,weer zo'n GT gewoonte:)
Inmiddels waren de avond themes gearriveerd.De goedlachse uit LR en mijn maatje Zara:annieengel:Even fijn bijgekletst na zo'n lange tijd en toen de thuisreis weer gestart.
Eerste indruk was prima,nog wat meer dames en dan komt het zeker goed daar!!
Gignnl2
26 september 2022, 13:49
ik kan je pmniet antwoorden Willem2,maar voeg maar samen:wink2:
Rudi55
26 september 2022, 23:32
Somebody knows wich days Kira are at GG ? Thanks !
schoolmeester
27 september 2022, 04:51
You can contact this club.
toppertje911
27 september 2022, 14:33
Ziet er top uit..!! Met een goed deurbeleid (zoals GT) komen de dames vanzelf wel. En met €70,— is de prijs-kwaliteitverhouding veel beter dan € 50,— bij een club als PHG en zelfs de €30,— bij ACA (deprimerende ouwe meuk :-()
Das
27 september 2022, 17:28
Ziet er top uit..!! Met een goed deurbeleid (zoals GT) komen de dames vanzelf wel. En met €70,— is de prijs-kwaliteitverhouding veel beter dan € 50,— bij een club als PHG en zelfs de €30,— bij ACA (deprimerende ouwe meuk :-()
maar voorlopig durven veel dames uit ander clubs niet komen wegens dreigement van huidige club!
de duisburg spesjalist
27 september 2022, 17:32
maar voorlopig durven veel dames uit ander clubs niet komen wegens dreigement van huidige club!
met maar 11 kamers zullen er nooit lang dames blijven gewoon te weinig kamers dames zitten daar om geld te verdienen
kempie
27 september 2022, 19:04
met maar 11 kamers zullen er nooit lang dames blijven gewoon te weinig kamers dames zitten daar om geld te verdienen
Maar 11 kamers is er dan niet een stuk bijgebouwd?
de duisburg spesjalist
27 september 2022, 19:13
Maar 11 kamers is er dan niet een stuk bijgebouwd?
jawel maar dat wordt het nieuwe restaurant wat inhoud net als bij LR bij drukte lange wacht tijden minder verdienste voor de dames
schoolmeester
27 september 2022, 19:21
In de tuin staan enkele tentjes waar je ook van bil kan gaan...... moet het wel een hogere temperatuur zijn dan op dit moment.
Bluebear
27 september 2022, 20:21
In de tuin staan enkele tentjes waar je ook van bil kan gaan...... moet het wel een hogere temperatuur zijn dan op dit moment.
Toch niet voor een echte ijsbeer!! :rolleyes: :cool:
37525