Volledige versie bekijken : Golden Gate, Algemeen
Pagina's :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
mentholbear
14 augustus 2023, 10:03
Golddiggers zijn geriicht op een maximum inkomst tegen een minimale prestatie. Met 3 kamertjes van een half uur hebben ze hun doel al bereikt en dat is zelfs met een beperkte hoeveelheid bezoekers haalbaar. Jijzelf bijvoorbeeld behoort tot die beperkte hoeveelheid bezoekers die blijft gaan naar deze clubs. Ook jouw entreegeld en beperkte kamertjes dragen bij tot het instandhouden hiervan.
Mijn beperkte kamertjes voldoen niet aan de golddiggers tarieven. Die laat ik aan me voorbij gaan. Ik ben een voorbeeld functie voor de golddiggers dat er met 50p30 wel gekamerd wordt ;)
Bijkomend voordeel van het instandhouden van dergelijke clubs, is dat de golddiggers zich daar ophopen en niet elders hun gedrag verspreiden. Schijnt heel besmettelijk te zijn onder DVP ;)
middagbeer
14 augustus 2023, 10:17
Ben het eens met Mentholbear.. golddiggers links laten liggen ...lost het van zelf op ..max 65 voor 30 min 120 uur ... doe ik ook...en kamer ook ..dus het kan... laten we ons niet gek maken
b1234
14 augustus 2023, 11:03
Ben het eens met Mentholbear.. golddiggers links laten liggen ...lost het van zelf op ..max 65 voor 30 min 120 uur ... doe ik ook...en kamer ook ..dus het kan... laten we ons niet gek maken
Zou het ook niet kunnen zijn dat het management mee speelt in deze prijssetting om deze club naar een hoger level te brengen ?
Met deze strategie hou je ook bepaalde groepen klanten weg van de club .... ( budgetneukers en anders getinte groepen )
Afdingen op de prijs is nooit een goede beslissing , dat doe je beter op de wekelijkse markt maar niet in een SC .
Er is trouwens niemand verplicht om naar GG te gaan .Ik vind het totaal concept van GG gewoon prachtig !
schoolmeester
14 augustus 2023, 11:20
Ik ben een budgetneuker en schaam me hier niet voor.
Het geld wat ik aan een saunaclubbezoek over heb, gaat naar een andere dure hobby.
GG is zonder meer een mooie club, maar ik ga voor een ander prijsbeleid/saunaclub, waar ik OOK goede service krijg.
Shakir
14 augustus 2023, 11:55
Nu schoolmeester zijn Coming Out maakt als budgetneuker moet ik toegeven dat ik tijdens de laatste jaren (eindelijk) ben gedegradeerd van premiumneuker naar budgetneuker, en daar voel ik me goed bij.
Afdingen op de prijs is uiteraard een no-go, maar het equivalent onder de dames (de prijs zo hoog mogelijk opdrijven) pas je idd ook maar beter toe op de vismarkt.
Herr Fick
14 augustus 2023, 12:00
Zou het ook niet kunnen zijn dat het management mee speelt in deze prijssetting om deze club naar een hoger level te brengen ?
Met deze strategie hou je ook bepaalde groepen klanten weg van de club .... ( budgetneukers en anders getinte groepen )
Afdingen op de prijs is nooit een goede beslissing , dat doe je beter op de wekelijkse markt maar niet in een SC .
Er is trouwens niemand verplicht om naar GG te gaan .Ik vind het totaal concept van GG gewoon prachtig !
Ik ben noodgedwongen ook een budgetbeer maar ik ben het eens met Boy56.
GG heeft en zekere standing. De entree is daarenboven correct als je het vergelijkt met andere clubs. De vernieuwingswerken, het tuinonderhoud en het meubilair moeten uiteindelijk ook betaald worden.
Omdat ik niet zonodig veel hoef te kameren kost het me uiteindelijk minder om een leuke namiddag te beleven dan in een budgetclub. Eén goede kamer plus inkom houden het kostenplaatje onder de €200.
Als ik het dan toch eens bont wil maken met de dames blijven BB en SS natuurlijk leuke alternatieven. En puur voor veel en goedkope en goede seks is AG natuurlijk onklopbaar.:rolleyes:
pret
14 augustus 2023, 13:38
!
Nee lijkt mij niet, want als dat zo was, zouden de entree prijs velen malen hoger zijn en niet komen met een budget-optie tarief van € 40.
WANDELAAR5
14 augustus 2023, 14:07
GG heeft en zekere standing. De entree is daarenboven correct als je het vergelijkt met andere clubs. De vernieuwingswerken, het tuinonderhoud en het meubilair moeten uiteindelijk ook betaald worden.
Dat klopt, maar die “zekere standing” hoeft niet te betekenen dat de dames €80/30 rekenen, dan nog upselling proberen en uiteindelijk ook nog slechte service leveren. Als je maar 1 kamer wilt maken en je hebt daar 1 goede dame waar je ook nog tussen komt, dan gaat het wellicht nog wel. De PHG dames en de nog weer verdere prijsverhoging van €70/30 naar €80/30 maken de club kapot.
Daarnaast blijkt die “zekere standing” nog steeds niet uit de wellness. 1 kleine sauna, geen jacuzzi, onverwarmd zwembad… oh ja en ook geen airco terwijl de kamers in de villa in de zomer flink heet worden. Maar dat is bij meer clubs zo.
Jammer van zo’n mooie club met zo’n mooie tuin en zulk leuk personeel.
Herr Fick
14 augustus 2023, 15:10
Nee lijkt mij niet, want als dat zo was, zouden de entree prijs velen malen hoger zijn en niet komen met een budget-optie tarief van € 40.
Misschien toch wel.
De entree verschilt nl. max €10 à €30 met andere clubs. Op de gemiddelde clubdag-kostprijs van laat ons zeggen €250 is dat niet zoveel.
Het verschil in de kamerprijs loopt veel hoger op, hoewel ik bij mijn eenmalige bezoekje slechts 10 4 30 meer betaalde.
3X30min bij GG kost €90 meer dan bij AG en €60 meer dan bij de Limboclub.
Voor een marathon van 5X60min betaal je bij GG €200 meer dan bij BB.
Vandaar waarschijnlijk dat voor serie-kameraars (wat ik bij AG ook ben :redface:) en voor pannekoekers GG niet zo'n opportune club is.
Herr Fick
14 augustus 2023, 15:18
Misschien is het ook niet de clubuitbater maar zijn het de dames die liever niet een bepaald publiek ontvangen. Hun collega's bij AG worden daar wellicht wel toe aangetrokken. Of misschien is AG beter bereikbaar voor veel DVP's. Maar voor veel ex-PHG deernes gaat dat niet op natuurlijk.
Herr Fick
14 augustus 2023, 15:23
Dat klopt, maar die “zekere standing” hoeft niet te betekenen dat de dames €80/30 rekenen, dan nog upselling proberen en uiteindelijk ook nog slechte service leveren. Als je maar 1 kamer wilt maken en je hebt daar 1 goede dame waar je ook nog tussen komt, dan gaat het wellicht nog wel. De PHG dames en de nog weer verdere prijsverhoging van €70/30 naar €80/30 maken de club kapot.
Daarnaast blijkt die “zekere standing” nog steeds niet uit de wellness. 1 kleine sauna, geen jacuzzi, onverwarmd zwembad… oh ja en ook geen airco terwijl de kamers in de villa in de zomer flink heet worden. Maar dat is bij meer clubs zo.
Jammer van zo’n mooie club met zo’n mooie tuin en zulk leuk personeel.
Het is maar hoe je het als Ijsbeer beschijkt.
BMW's en Mecedessen worden ook verkocht in de mooiste garages maar dat betekent niet dat je er langer garantie op krijgt dan op betrouwbare en best mooie Dacia's die meestal in een aftands zijvleugeltje bij Renault staan.
Dure dames zoeken dus ook mooie clubs op. Misschien werken bepaalde meisjes graag bij GG omdat het zo'n aangename omgeving is. Het draagt wellicht wat bij aan hun gevoel voor eigenwaarde.
mentholbear
14 augustus 2023, 15:53
..max 65 voor 30 min 120 uur ...
Ik ben aan dat je in Nrw clubs doelt. Ik pas mn prijs aan wat gebruikelijk is in een club. Zo ga ik in Globe niet stug vasthouden aan 50p30.
Dus als gg echt een 70p30 club is geworden, dan ga ik niet afdingen, maar zou ik er bijvoorbeeld minder vaak naartoe gaan.
Echter lijkt het nu het wilde westen met veel mini-maxi Instagram meiden, upsellsters, klapeksters, etc.
Dacht ik eerst ook met hogere entree en kwaliteitsdames die wat meer dan gemiddeld rekenen.
Maar dan moeten ze er ook deurbeleid op na houden om rotte appels eruit te halen.
En als ik de verhalen van Das zo hoor, lijkt het niet dat ze er wat mee doen.
Vroeger vond men het ook not done om af te dingen op een wasmachine ofzo.
Maar doe het lekker toch. En zo ook bij de dvp. Althans, een beetje onderhandelen, wat zij ook doen. Bijv bereid zijn 100 euro neer te tellen, maar dan wel een uur met GOSC service.
lekkersfan
15 augustus 2023, 22:04
Was 4 dagen op rij in Golden Gate en heb ervan genoten. Was ruim 4 jaar geleden, door persoonlijke redenen, dat ik op clubbezoek was, en ben er nu weer eens vol voor kunnen gaan:):):).
Het hoort er hier lijkt het nogal een beetje veel bij om wat van de tarieven van dames te vinden. Ik heb mij de eerste dag als een argeloze, onervaren clubbezoeker gedragen omdat ik wilde weten en ervaren hoe dat zou gaan.
Een nogal mooie dame maar eens benaderd en bewust in de valkuil gelopen die voor mij gegraven werd. Mijn Duits is niet al te goed en ik hoorde haar toch duidelijk zeggen "ich "neme" 200" per uur.
Vervolgens werd mij een ervaring beloofd en voorgespiegeld die ik nooit zou vergeten, nou dat klopte, maar dan wel op een (voorspelbare) tegengestelde manier. Nou ja, dat ook eens meegemaakt.
Verder heb ik in de eerste 3 dagen echt alleen maar hele goede ervaringen opgedaan, allemaal met ex GT dames die ik nog kende van vroeger. Maandag werd het toch eens tijd voor een nieuwe dame,
een lange slanke Roemeense waar ik nog vele malen mee op herhaling zal gaan. De club is wat wat mij betreft, niets dan goeds, aardige hulpvaardige sterke mannen bij de ingang die mij hielpen waar nodig,
bar en ontvangst dames die me mij weer helemaal thuis deden voelen, ook de rest van de crew vond ik heel vriendelijk. Het overkoepelende woord wat mij betreft is gastvrijheid, ik ben heel blij met Golden Gate !
Das
15 augustus 2023, 23:00
Was 4 dagen op rij in Golden Gate en heb ervan genoten. Was ruim 4 jaar geleden, door persoonlijke redenen, dat ik op clubbezoek was, en ben er nu weer eens vol voor kunnen gaan:):):).
Het hoort er hier lijkt het nogal een beetje veel bij om wat van de tarieven van dames te vinden. Ik heb mij de eerste dag als een argeloze, onervaren clubbezoeker gedragen omdat ik wilde weten en ervaren hoe dat zou gaan.
Een nogal mooie dame maar eens benaderd en bewust in de valkuil gelopen die voor mij gegraven werd. Mijn Duits is niet al te goed en ik hoorde haar toch duidelijk zeggen "ich "neme" 200" per uur.
Vervolgens werd mij een ervaring beloofd en voorgespiegeld die ik nooit zou vergeten, nou dat klopte, maar dan wel op een (voorspelbare) tegengestelde manier. Nou ja, dat ook eens meegemaakt.
Verder heb ik in de eerste 3 dagen echt alleen maar hele goede ervaringen opgedaan, allemaal met ex GT dames die ik nog kende van vroeger. Maandag werd het toch eens tijd voor een nieuwe dame,
een lange slanke Roemeense waar ik nog vele malen mee op herhaling zal gaan. De club is wat wat mij betreft, niets dan goeds, aardige hulpvaardige sterke mannen bij de ingang die mij hielpen waar nodig,
bar en ontvangst dames die me mij weer helemaal thuis deden voelen, ook de rest van de crew vond ik heel vriendelijk. Het overkoepelende woord wat mij betreft is gastvrijheid, ik ben heel blij met Golden Gate !
zet er volgende keer wat dames namen bij;)
cameltoe slide
16 augustus 2023, 01:22
Leuk geschreven. Veel woorden zonder dat ik weet wat ik ermee moet. Voor mij heeft de GG afscheid genomen van de winterstop. Daarna kijk ik wie de nieuwe operator wordt, of de droomdansers van de vrouwelijk PHG nog aanwezig zullen zijn. En als laatste punt, ik ben benieuwd of er nog steeds prijzen tussen de 80 euro en 100 euro voor een half uur worden gevraagd voor een service die ik bij Aca Gold voor de helft kan krijgen. En dan moet er voor het geld vooraf duidelijk overlegd worden of er sprake is van een ouderwetse fullservice of een variant daarvan tot aan de minimale service.
Fantasie is belangrijk. Voor vrouwen geldt dat ze veel geld verdienen voor weinig werk. Voor mannen, zodat ze een erectie kunnen voelen onder hun badjas. Voor mij helpt verbeeldingskracht rondrijden in mijn auto waardoor ik het gevoel heb dat ik een leuke dag en avond heb en iets krijg voor het geld dat ik bereid ben te betalen voor mijn plezier.
:teuflisch:
lekkersfan
16 augustus 2023, 01:56
zet er volgende keer wat dames namen bij;)ex GT
1e dag: Upsell Dame
2 e en 3 e dag: Ex GT: Alexandra, alleen, Beatrice alleen, Alexandra en Beatrice samen en Kyra als laatste, alle drie hoog herhalingsgevaar
Laatste dag: Emy of Amy, of zoiets, volgens mij redelijk nieuwe dame in Golden Gate, sprak beter Frans dan Duits, hoog herhalingsgevaar.
lekkersfan
16 augustus 2023, 02:20
Leuk geschreven. Veel woorden zonder dat ik weet wat ik ermee moet. Voor mij heeft de GG afscheid genomen van de winterstop. Daarna kijk ik wie de nieuwe operator wordt, of de droomdansers van de vrouwelijk PHG nog aanwezig zullen zijn. En als laatste punt, ik ben benieuwd of er nog steeds prijzen tussen de 80 euro en 100 euro voor een half uur worden gevraagd voor een service die ik bij Aca Gold voor de helft kan krijgen. En dan moet er voor het geld vooraf duidelijk overlegd worden of er sprake is van een ouderwetse fullservice of een variant daarvan tot aan de minimale service.
Fantasie is belangrijk. Voor vrouwen geldt dat ze veel geld verdienen voor weinig werk. Voor mannen, zodat ze een erectie kunnen voelen onder hun badjas. Voor mij helpt verbeeldingskracht rondrijden in mijn auto waardoor ik het gevoel heb dat ik een leuke dag en avond heb en iets krijg voor het geld dat ik bereid ben te betalen voor mijn plezier.
:teuflisch:
Je hoeft niets met mijn geschrijf, is maar een mening zoals er zoveel meningen zijn. Wat betreft de prijzen, ik heb in 1 geval 200 voor 60 gegeven, omdat ik dat wel eens wilde meemaken. Voor de anderen 80-30/150-60 waarbij ik wat service betreft niets te klagen had, in tegendeel ! Omdat ik dat gepast vond na 4 jaar afwezigheid en superblij van ze werd ook nog fooi.
schoolmeester
16 augustus 2023, 04:57
fooi drijft de prijzen nog hoger op.
Goed bezig !
middagbeer
16 augustus 2023, 05:00
Of de service en daar hebben we toch niks op tegen
schoolmeester
16 augustus 2023, 07:08
De service hoort niet hoger te worden als je fooi geeft.
De service hoort al hoog te zijn bij een normaal/gebruikelijk kamertarief.
Dit is mijn mening en daar kunt u het mee doen..... zou de rijdende rechter zeggen.
uurtje
16 augustus 2023, 07:21
Middagbeer... lees ergens mijn opmerking over het oude systeem en beren die maar fooi bleven geven. Klaarblijkelijk is het nog niet duur genoeg en weet jij er nog een schepje bovenop te doen. Goed bezig....
Shakir
16 augustus 2023, 07:38
ik hoorde haar toch duidelijk zeggen "ich "neme" 200" per uur.
Vervolgens werd mij een ervaring beloofd en voorgespiegeld die ik nooit zou vergeten, nou dat klopte, maar dan wel op een (voorspelbare) tegengestelde manier.
Ik had jullie de vorige jaren al voorspeld dat de prijzen met € 50 per jaar zullen stijgen.
Volgens jaar: "ich neme 250" per uur voor prutsservice. Met vette fooi uiteraard.
de duisburg spesjalist
16 augustus 2023, 07:44
Ik had jullie de vorige jaren al voorspeld dat de prijzen met € 50 per jaar zullen stijgen.
Volgens jaar: "ich neme 250" per uur voor prutsservice. Met vette fooi uiteraard.
:hammer: dan lopen de dure clubs leeg en wordt het nog drukke in ratingen en castrop :rolleyes:
middagbeer
16 augustus 2023, 08:12
Dit is mijn mening en daar kunt u het mee doen..... zou de rijdende rechter zeggen.
ja de service moet goed zijn standaard... maar als ze hun extra best doen wat extra ..ja dan geef ik wat fooi...niet als ze er om vragen..
laatst nog een weekje naar roemeni geweest .... had niet te klagen...
Jester
16 augustus 2023, 09:04
Bijv bereid zijn 100 euro neer te tellen, maar dan wel een uur met GOSC service.
Ik heb dat nu een aantal keren zien staan, maar waar staat 'GOSC' voor?
pietpotent44
16 augustus 2023, 12:45
Ik doe een gokje:
Good Old Sauna Club (service).
lekkersfan
16 augustus 2023, 14:47
Ik denk dat de rijdende rechter zich er wijselijk niet over zou uitlaten of ik wel of geen fooi mag geven.
schoolmeester
16 augustus 2023, 21:18
De rijdende rechter komt zelf ook in de saunaclub.
Waarom denk je anders dat ze hem rijdende rechter noemen ?
lekkersfan
16 augustus 2023, 22:56
Als ik hem daar tegen kom zal ik hem vragen wat hij ervan vindt. :)
mynasch
17 augustus 2023, 09:46
Woensdag 16 augustus een bewolkt Golden Gate
:):);):biggrin::):);):biggrin::):);):biggrin::):); ):biggrin::):);):biggrin:
Een vrijkaart van de BRVDM. Dat moet wel een heeeel vakkundige jury zijn geweest (Ascari!). Veel dank ook aan Willem2 en Golden Gate.
Om 11:30 aangekomen in een bewolkt Grefrath. Er viel wel geen regen, maar dat scheelde maar weining. Temperatuur met 24-26 uitstekend. Warm welkom geheten door de altijd goed gehumeurde Magda. Big smile, kreeg zelfs een hug, en de hele dag schonk ze mij aandacht. Maakt echt een verschil. Zo ook de kleine Marianne achter de bar die de hele dag zich uit de naad loopt om het ons naar de zin te maken. Big praise!!
Er bleek op dat tijdstip een dame (Carmen), die helaas niet mijn type is…. Helaas…. Gelukkig was er op deze woensdag de halve finale UK-Australie waar ik een poosje naar heb gekeken….totdat de zon doorbrak en ik meende het silhouet van de Duitse Kira te herkennen. Ik als een haas op onderzoek, want er waren een zevental andere hongerige ijsberen die allemaal tot die tijd naar de frêle (in dit geval klein/mager) Carmen keken… En ja hoor, ik had het goed gezien….Ze herkende mij nog, alhoewel ik geloof ik nooit met haar had gekamerd (tot vandaag). Leuke meid, prachtig gebruind slank lichaam, met een paar lichtblauwe ogen die impact hadden op mij. Vooral als ze begonnen te lachen. Poosje gekletst, toffe meid, tweede job in een ziekenhuis! Had het een en ander echt te vertellen. Op de kamer een wonder. Holy moly een echte mynasch pleaser. Tongzoenen, super zachte aanraking, goddelijke handen die over mijn lichaam dwaalden, genoot van mijn aanrakingen en wist olie-massage te waarderen, zeker toen die uitliep op een heerlijke befpartij met spetterend orgasme. Wat een overgave. Toen was ik aan de beurt. Tergend langzaam ontwikkelde zich een super blowjob, helemaal niet verwacht. Kira nam er meer dan uitgebreid de tijd voor, met afwisseling en gevoel, af en toe helpend met een hand, met twee handen over de volle lengte van de inmiddels forse kleine mynasch. Ballen niet vergeten, integendeel. En soms zo diep dat ik dacht: pas op! Af en toe tongzoenend, af en toe masserend af en toe met haar mond, en ik als maar op de rand van. Super. Daarna nog een keer Kira geproefd (zij face sitting en ik mijn best doen haar te pleasen met mijn tong). En ja hoor 2-0 voor duitsland. Ik wilde deze kamer nog niet klaarkomen om een beetje te sparen voor de rest van de dag! Een vol uur hield ze me op het randje. Wat een Dame zeg. En heel plezierig in de omgang. Ook de rest van de dag (die trouwens fors geboekt was met “terminen”).
Ik moet wel weer even op krachten komen, maar dat gaat in het fantastisch uitgeruste Golden Gate uitstekend, Rondje zwembad, gade geslagen door een enorme Roze flamingo, die ik van Magda moest bewaken. Rondje sauna, prima temperatuurtje, en het werd langzamerhand een beetje drukker. Ik ontmoette zo Carmen (R), Kira, Isa, Rebekka (R), Alma (T), Amanda (Alb), Jenny, Maya (Bul), Ceyline (T), Eveline (P), Giulia (R), Julia (D), Emma (R), Emmy (niet verwarren), Eva?(R, grote meid langzwart haar, blote borsten) en Lilly?(Kenya).
Dus qua line up: in de morgen is er eigenlijk niet zoveel te beleven na 15:00 werd het wel wat beter. De Turkse Alma had haar zinnen kennelijk op mij gezet. Na mijn eerste sessie met Kira kwam ze naast mij zitten op een bankje. Vlijde zich sensueel tegen me aan. Moet kunnen. Beetje kletsen in mijn o oor…. Toch leuk. Maar ik was e rnog niet aan toe. Poosje later tweede poging… Eerst toch maar even wat gegeten. En hierna op avontuur in de Kino. Even GG prijzen: fraaie HD TV met prima programmering (ik meen X-Art of zoiets). Schitterende beelden in ieder geval waar ik met plezier naar keek. Af en toe wat aktie (ik zag Iza heel plezierig een beer pijpen, en vorige week nam Mihaela ook met feel gevoel ook een beer te grazen). Vandaag besloot Alma haar derde aanval in de kino uit te voeren. En dat werkte bij mij vandaag. Heerlijk kwartiertje genietend van een fraaie porno film en een kirrende turkse. OK op naar de kamer. Ze is beslist niet de mooiste van het GG stel. Maar ze deed wel goed haar best. Wilde aanvankelijk een waanzinnige prijs (goed dat ik even informeerde), maar nadat ik vrij ferm zei dat het 80+70 zou zijn bond ze in. En ging er dan ook wel voor. Uitstekende kusser (moest wel even hard wrijven na afloop om haar lippenstick van mijn mond af te krijgen). Prima blowjob kunsten (bijna zoals Kira) en genoot ook zeer van mijn vaardigheden. Het stond al vrij snel 2-0 voor Turkije. Maar ze wist mijn penis heerlijk op het randje te brengen en na 45 minuten op de kamer knalde mijn sperma zowat tegen het plafond. Oh my god. De laatste minuten werden wat versneld afgespeeld: inpakken en wegwezen. Nu ja.
Heerlijk relaxed nog een beetje rond gekeken. En inspiratie opgedaan. Rond een uur of 5 kwam Eveline (P) binnen, en ik begrijp dat Husky hier ook een zwak voor heeft. Hele prettige oogopslag, prachtig lichaam, en leuke krulletjes! Ik werd er warm van. Op het laatst nog kort met de duitse Julia gesproken. Die lijkt me ook van wanten te weten. Begint helaas ook meestal aan de late kant voor mij. Maar een paar wensen zijn er dus zeker nog! Ook de komst van Emmy (R) deed de stemming in GG stijgen. Lijkt me een leuke meid.
Kortom weer een plezierige dag in Golden Gate. Dank aan het personeel. Een heeeeel goede kamer (Kira) een OK kamer (Alma). Wat wil een beer nog meer.
:):);):biggrin::):);):biggrin::):);):biggrin::):); ):biggrin::):);):biggrin:
mentholbear
17 augustus 2023, 14:42
Ik doe een gokje:
Good Old Sauna Club (service).
Of de Nederlandse vertaling Gouwe Ouwe Sauna Club service.
Als horlogeliefhebber heb je het COSC als predicaat voor nauwkeurige chronometer horloges, meestal behouden voor de betere Zwitserse horlogemerken.
Ik schreef eens een keer voor de gein dat als ijsberen liefhebbers we ook zo een predicaat kunnen hebben voor dvp die ouderwets goeie service verlenen, zodoende het GOSC predicaat met een dikke knipoog naar de Zwitsers ;)
Willem2
20 augustus 2023, 17:43
Na alle kritiek over prijzen en service ben ik als vertegenwoordiger :rolleyes: maar eens gaan praten met de leiding van Golden Gate.
De afgelopen 10 dagen hebben ze afscheid genomen van enkele dames, tussen de 10-15, die kwa prijs-service de kantjes eraf liepen em veel te veel vroegen.
Voor de rest trof ik weer een club aan, die kwa luxe en uitstraling tot de top hoort. Zwembad en tuin lagen er weer prachtig bij. Er waren zaterdagavond 35 dames en een 50tal bezoekers.
pietpotent44
20 augustus 2023, 18:55
Als Willem gaat praten, moeten klapeksters de tent verlaten :freu:
Ik hoop die klapeksters alleen niet tegen te komen in andere clubs :cool:
Maar fijn dat GG een duwtje in de goeie richting krijgt.
Willem bedankt :freu:
WANDELAAR5
20 augustus 2023, 19:54
Na alle kritiek over prijzen en service ben ik als vertegenwoordiger :rolleyes: maar eens gaan praten met de leiding van Golden Gate.
De afgelopen 10 dagen hebben ze afscheid genomen van enkele dames, tussen de 10-15, die kwa prijs-service de kantjes eraf liepen em veel te veel vroegen.
Dank Willem2, je bent een held! Waarom hebben ze na een jaar de dames niet managen het beleid ineens veranderd? En ze vragen niet naar de ervaringen van mannen. Hoe weten ze dan welke 15 ze buiten moeten zetten?
Ricardo Banana
20 augustus 2023, 20:01
Willem pikt ze er zo uit met z'n timmermansoog :)
schoolmeester
20 augustus 2023, 20:06
Die 15 dames die buiten gezet zijn kunnen mooi een voetbalteam beginnen.
Ik weet ook al een trainer: Partycrasher.
Maar voordat alle dames zijn tactiek begrijpen, zijn we waarschijnlijk een jaar verder....
rob45
20 augustus 2023, 21:19
Wat het meest interresante is aan de aktie van Willem is wat we voor verhalen krijgen de komende weken over de huidige dames bezetting.
Hopelijk een stuk positiever.
stimpy3
20 augustus 2023, 21:50
Ik hoop dat Willem dit ook in andere clubs doet (in Magnum en mindere mate Samya is de prijs-kwaliteitsverhouding ook ver te zoeken :biggrin: )
Haradamannetje
20 augustus 2023, 22:02
Hopelijk luisteren ze wel naar Willem, ik geef het binnenkort weer een kans.
Al meer bekend over wanneer de jacuzzi gereed is?
Das
20 augustus 2023, 22:10
Voor de rest trof ik weer een club aan, die kwa luxe en uitstraling tot de top hoort. Zwembad en tuin lagen er weer prachtig bij. Er waren zaterdagavond 35 dames en een 50tal bezoekers.
Dat afscheid nemen van dames hebben ze al gedaan voor dat Willem 2 vrijdag met de club is gaan praten.
en ja ze hebben hun stamgasten er ook eerst over aangesproken.
Das
20 augustus 2023, 22:11
Als Willem gaat praten, moeten klapeksters de tent verlaten :freu:
Ik hoop die klapeksters alleen niet tegen te komen in andere clubs :cool:
Maar fijn dat GG een duwtje in de goeie richting krijgt.
Willem bedankt :freu:
klapeksters weren al weg
Das
20 augustus 2023, 22:12
Dank Willem2, je bent een held! Waarom hebben ze na een jaar de dames niet managen het beleid ineens veranderd? En ze vragen niet naar de ervaringen van mannen. Hoe weten ze dan welke 15 ze buiten moeten zetten?
omdat ze met stamgasten hebben gepraat
Firehawk
20 augustus 2023, 22:17
Nu luisteren ze wel naar je? Volgens mij gelezen dat je het al vaker had aangeven maar ze er niks mee deden.
Das
20 augustus 2023, 22:27
Nu luisteren ze wel naar je? Volgens mij gelezen dat je het al vaker had aangeven maar ze er niks mee deden.
inderdaad dat heb je goed gelezen
ik heb gezegd aan mangement verteld en ze deden er niets mee!
nu heeft de baas zelf gesprekken gevoerd met stamgasten, en daaruit bleek dat hij toch niet voldoende gebriefd werd door zijn personeel....
de uitzetting van sommige meiden is al begonnen op 11 augustus!
Herr Fick
21 augustus 2023, 08:21
...Sowieso een stuk duurder dan de concurrentie ... Omdat de concurrentie nog altijd meer te bieden heeft tegen een stuk gunstigere prijzen.
Ik blijf die tariefsverhoging van 1 juli onbegrijpelijk vinden.
Ik weet nog zo niet of de concurentie meer te bieden heeft. Er bestaat geen mooiere club in de buurt met vriendelijkere bediening dan GG. Ik zie GG als een plek waar ik een zeer aangename namiddag of avond doorbreng met daarbij eventueel een dame die me verwent.
AG is goed voor serieseks (heel leuk trouwens) maar het is als een wachtzaal van een station met cola en koffie uit de automaat en een snelle vette hap.
De Limboclub is best OK maar met hogere inkomprijs dan GG (geen €40 tarief) en toch een stuk minder confortabel (alleen al door de trappen) en veelal bedenkelijk clienteel in de late uurtjes (en ook enkele bedenkelijke deernes) ondanks hun veiligheidslui (waarvan ik met stellige zekerheid kan zeggen dat het prutsers zijn). De prijs voor goede seks valt dan wel weer mee.
BB is even duur als GG qua entree en als de Limboclub qua seks. Het heeft wel wat te bieden maar het is geen gezellige club (met notoir onvriendelijk personeel) waar ik lang kan blijven, ondanks de goede faciliteiten.
Samya is een nachtclub en dus niet te vergelijken.
Bij LR was ik nog niet sinds de heropening, dus daar kan ik niets over kwijt.
Penelope, Prime en Venus liggen niet echt in de buurt en ik geraak er dus nooit.
... Daar kan de club officieel niet veel aan doen ...
Misschien toch wel. Iemand van de staf heeft me duidelijk gezegd dat GG mikt op een wat bezadigder qualitatief publiek dat zich wat distancieert van de quantiteit van clubs in de buurt. Een wat hoger (zonder ecxessen) prijsbeleid wordt te dien einde bewust gestimuleerd.
Of dat alles een leefbaar zakenmodel is, zal natuurlijk nog moeten blijken.
WANDELAAR5
21 augustus 2023, 09:26
Je vergeet in deze vergelijking even de wellness… Niet eens een jacuzzi, zwembad niet verwarmd. Maar goed we gaan de bestendigheid van het business model mee maken. Als die €80 en €150 dan nu maar all-in is en dat er niet nog eens moet worden bijbetaald voor zaken die in BB (ik neem aan dat je daarmee Babylon bedoelt) standaard zijn.
Herr Fick
21 augustus 2023, 10:05
Je vergeet in deze vergelijking even de wellness… Niet eens een jacuzzi, zwembad niet verwarmd. Maar goed we gaan de bestendigheid van het business model mee maken. Als die €80 en €150 dan nu maar all-in is en dat er niet nog eens moet worden bijbetaald voor zaken die in BB (ik neem aan dat je daarmee Babylon bedoelt) standaard zijn.
BB heeft het berenlichaam inderdaad veel te bieden voor de prijs. Het is zeker een goede club, net zoals die in Limboland. Binnenkort ga ik er mijn kortingskaart van W2 verzilveren en dan zal ik het wellicht nog eens ervaren.
Ik denk dat je GG daarentegen minder voor het puur fysieke moet bezoeken. Het is inderdaad meer een 'herensocieteit' zoals iemand het hier noemde. Seks zet dan de kroon op het bezoek.:rolleyes:
ju52
21 augustus 2023, 11:03
Ik heb enkel het ontbijt geprobeerd en dat was best wel OK.
Na, geringe Ansprüche, wenn man Rühreier aus der Tüte mag, andere gibt es dort nicht.
Im Golden Time und Living Room wurden die frisch zubereitet,
selbst im Babylon gibt es Spiegeleier, nicht aus der Tüte!
Willem2
21 augustus 2023, 12:16
Berichten die zeer precies over de prijs gaan verplaatst naar ...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-(40-50-70-100%80-per-half-uur)&p=817132#post817132
prijs voorschrijven vanuit een club is wettelijk dus niet mogelijk.
Ook in Nederland niet.
Das
21 augustus 2023, 12:19
Berichten die zeer precies over de prijs gaan verplaatst naar ...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-(40-50-70-100%80-per-half-uur)&p=817132#post817132
prijs voorschrijven vanuit een club is wettelijk dus niet mogelijk.
Ook in Nederland niet.
ik ken 2 clubs die het toch duidelijk doen
1 ervan zelfs op hun website
de andere aan de receptie bij binnenkomst
maar niet wij zeggen dat dit de prijs is,
maar:
onze dames vragen ...€ per half uur of ...€ per uur
Willem2
21 augustus 2023, 12:31
Dat clubs zoiets doen, dat weet ik wel. Dat ze zich daarmee op glad ijs begeven, nemen sommigen op de koop toe. Dat ze daarmee de sector, de saunaclubs, in gevaar brengen is gewoon een feit. Op de wijze die jij voorschrijft zijn dames in dienst van een club en dienen de clubs ook die belasting af te dragen die daarvoor staat en niet het Düsseldorfermodel. En ja het is wel afhankelijk in welk Kreis clubs liggen en hoe de verhouding is tussen de behörden.
mentholbear
21 augustus 2023, 16:03
Misschien dat het per gebied verschilt hoe (strikt) bepaalde regels gehanteerd worden.
In Harem badlipspringe moesten bv fris drankjes per glas bijgehouden worden per klant. Voor de belastingdienst ofzo zei men.
Ik mocht daardoor geen groot glas voor mn fris, omdat er niet afgeweken mocht worden.
In andere clubs mag je wel een groter glas kiezen en kijken niet ze hoeveel je uit de tap haalt bij het ayce concept van een saunaclub.
Das
21 augustus 2023, 22:13
Misschien dat het per gebied verschilt hoe (strikt) bepaalde regels gehanteerd worden.
In Harem badlipspringe moesten bv fris drankjes per glas bijgehouden worden per klant. Voor de belastingdienst ofzo zei men.
altijd zo goedgelovig?
straks geloof je zelfs de hoeren!
rob45
21 augustus 2023, 22:43
Ik mocht daardoor geen groot glas voor mn fris, omdat er niet afgeweken mocht worden.
Binnenkort ook maar een klein bordje gamba's voor jou.
De belastingdienst word steeds strenger !
Chocobaba
22 augustus 2023, 00:07
@Willem2 mijn complimenten dat je dit gedaan hebt!
Zou je dit ook eens in OceansFKK willen doen, de afgelopen twee maanden ben ik er nonstop geweest en dezelfde bende klapeksters die er staan zijn de tarieven ook niet waard wat ze durven te vragen..
Groetjes:wink2:
mentholbear
22 augustus 2023, 02:36
Binnenkort ook maar een klein bordje gamba's voor jou.
Ze hebben je blijkbaar gehoord, want de bordjes gamba's bij LR waren inderdaad erg kleine porties... :heul:
WANDELAAR5
22 augustus 2023, 06:04
@Willem2 mijn complimenten dat je dit gedaan hebt!
Zou je dit ook eens in OceansFKK willen doen, de afgelopen twee maanden ben ik er nonstop geweest en dezelfde bende klapeksters die er staan zijn de tarieven ook niet waard wat ze durven te vragen..
Groetjes:wink2:
Waarom ga je dan niet naar een andere club?
11cc
23 augustus 2023, 18:58
Prijzen hier nu € 80 voor 30 mins , €150 voor 60 mins.
Haradamannetje
23 augustus 2023, 23:19
En zijn de dames deze prijzen ook waard?
rob45
23 augustus 2023, 23:38
Waarom ga je dan niet naar een andere club?Hij vindt dat gewoon lekker..
Bekvechten met een klapekster
Husky
24 augustus 2023, 19:43
Haradamannetje "vraagt of de dames deze prijzen waard zijn"
Weet niet waar 11cc zijn informatie vandaan heeft,en of ze juist zijn!
Maar voor mij zijn de prijzen die ik betaal zondemeer de moeite waard.
Was er woensdag en genoten van de ambiance,zwembad,eten en de gemaakte sessies.
Gaat Haradamannetje ook regelmatig naar een saunaclub,
vraag dat voor een vriend die Haradamannetje niet zoveel tegen komt?
Haradamannetje
24 augustus 2023, 20:42
Haradamannetje "vraagt of de dames deze prijzen waard zijn"
Weet niet waar 11cc zijn informatie vandaan heeft,en of ze juist zijn!
Maar voor mij zijn de prijzen die ik betaal zondemeer de moeite waard.
Was er woensdag en genoten van de ambiance,zwembad,eten en de gemaakte sessies.
Gaat Haradamannetje ook regelmatig naar een saunaclub,
vraag dat voor een vriend die Haradamannetje niet zoveel tegen komt?
Haradamannetje gaat regelmatig naar een saunaclub.
Bedankt voor je verdere informatie.
Husky
25 augustus 2023, 12:13
Woensdag de Herensociëteit oftewel GG bezocht,zonnetje en mijn goede humeur had ik meegenomen.
Even op deze relax en onthaastingdag genieten van de zon,zwembad,de dames,gezellige goedgestemde ijsberen maar vooral van het niets doen.
En niet onbelangrijk er dwarrelden geen beelden voor mijn ogen omtrent het prijsbeleid van de diverse clubs:tongue:
Betaal een nette prijs bij de clubs die ik bezoek en krijg daar de juiste service voor GG,Penelope of AG met af en toe een romantisch uitstapje in het verre buitenland,
en vis bij deze clubs vaak in hetzelfde vijvertje,bekend maakt bemind zeg ik maar zo!
En vooral voorkom je vervelende verrassingen:)
Na deze intro en motivatie ga ik verder met mijn bericht,
nam om twaalf uur mijn ijsberenuniform in ontvangst en na een voedzaam ontbijt en een hete sauna nam ik plaats bij het zwembad,
genoot van het verkwikkende frisse water in een transparant schoon zwembad,meerdere keren mijn baantjes getrokken!
Vele ijsberen maakten ook gebruik van het zwembad,dus deze keer absoluut geen zandhagedissen die hun stoel of ligbed niet uitkwamen,maar actieve jongens.
Toch heerlijk zo`n dagje uit,krantjes en een koud biertje erbij of een Latte Machiatto.
Er waren zo rond de 18 dames en afwisselend 20 tot 30 goedgeluimde ijsberen:)
Leuk was het om Buttlover te ontmoeten,sympathieke jongeman met goede teksten,had evenals mijn persoontje YY,GT en andere saunaclubs bezocht in het grijze verleden.
Rond vijf uur een hapje gegeten,niet boven bij het restaurant maar er werd beneden gegrild,tot twee keer toe een goed stuk vlees verorberd met gebakken aardappeltjes en salade.
Rond zes uur kwam Eveline het terras het terras betreden waar ik een sigaartje aan het roken was,
na de nodige knuffels ons tweeënhalf uur teruggetrokken in een fraai appartement hoog in de villa,
natuurlijk de nodige biertjes en andere drankjes meegenomen.
Het dametje was gekleed in roze lingerie die het hart van Husky sneller deed kloppen,
trouwens niet alleen het hart ook een ander lichaamsdeel barstte bijna uit zijn voegen:)
We hebben een fijn feestje gebouwd waarbij we weer enorm van elkaar genoten hebben:freu:
Voor ik er erg in had was het al bijna halfelf,
m.a.w. tijd om te vertrekken na een heerlijk relaxdag en :5ster: sessie,
met 140/150 km per uur raasde mijn autootje snel terug naar de mooie Veluwe:):wink2:
FOEF
25 augustus 2023, 12:24
en hoeveel als je nog verlengd naar 90min en 120min?
Gustomass
25 augustus 2023, 13:32
Nu Golden Gate, bij laatste bezoek nog Villa Vertigo.
Nadat Gusto al de hele zomer in gedachte had om nog eens naar Grefrath te gaan, is het er gisteren dan toch van gekomen.
Mijn vorige bezoek was in de zomer van 2019. Toen enkele keren op mooie zomerse dagen bij Villa Vertigo aan en in het zwembad gelegen.
Toen had ik nog de keuze tussen Gallardo en Vertigo, die ik beide regelmatig heb aangedaan.
Gisteren zoals gezegd Golden Gate bezocht. Mijn doel was om nog eens lekker te relaxen, van de wellness, de tuin, het zwembad en de sauna, dit alles omgeven met vrouwelijk schoon in een mooie omgeving en mooie tuin. Gusto zit mogelijk kort voor een keerpunt in zijn leven als het gaat om relatie en heeft zich dan ook nog netjes weten te gedragen als het gaat om de omgang met het vrouwelijk schoon.
De aankomst alleen al is al indrukwekkend. Het zonnetje had zich al wel toegedekt met wat dunne wolkenlakens, maar het gebouw en de parkeerplaats is qua kleur en materiaal keuze zo gestaltet, zeggen ze hier in Duitsland, dat ook afwezigheid van de zonnestralen het er toch heel aantrekkelijk, vrolijk en vriendelijk uit ziet. Het blijft een warme uitstraling houden.
De voortuin en het parkeerterrein is netjes begroeid en ziet er aantrekkelijk en goed onderhouden uit.
Overigens, zo een grote tuin oppervlakte, zowel voor als achter, daar is HendrikJan de tuinman toch enkele dagen per week bezig. Maar gelukkig, de serene rust werd gisteren niet verstoord door loeiende grasmaaiers of nog nog erger, van die kantenmaaiers. Integendeel, alles mooi rustig, enige kleine maartje is het geluid van het verkeer aan de hoofdstraat, viel best wel mee, lang niet zo luid als bij Acapulco Prime, waar toch wat meer herrie hoorbaar was.
Juist voor ik de poort inging, kwam een leverancier aan die aangaf dat het toch wel erg warm was, met 28 graden. Nou ik dacht dat past mij vandaag dan mooi aan het zwembad.
Eenmaal binnen voor 40 euro een overdag ticket gekozen, immers niet al te lang tijd om daar te vertoeven.
De kleedruimtes zijn qua indeling nog hetzelfde, enkel is er een toegangsmogelijkheid tot de barruimte gesperrt. een goede keuze denk ik.
Even gedouched en de bar gaan verkennen.
Een lekkere koude cola gekregen van een nog wat stillere bardame en me een passend plekje gaan zoeken aan het zwembad.
De bar ruimte is groot en mooi geworden, met echt degelijk meubilair en attractief opgesteld. Mooie lange bar en mooie barstoelen.eenmaal op terras toch even stilgestaan, letterlijk en figuurlijk.
Alles eens rustig aanschouwd. Een mooi buitenteraas, met grote Heineken Parasols/zonne/regenschermen. Een mooie stenen trap is er gekomen om af te dalen naar de begane zwembad en tuinlevel.
Mooi aangelegd, degelijk, mooi schoon te houden. Heel mooie indeling.
Maar, eerlijk si eerlijk, als je vanaf het terras het hele tuin en zwembadcomplex overziet, is dit toch wel indrukwekkend zeg.
Een mooi zwembad, groot, welliswaar niet verwarmd maar ok. Omgeven door veel ligstoelen om je een lekker tot rust te laten komen.
Enkele struiken aan de kop van het zwembad meen ik te missen, waardoor wel een mooiere verbinding met de echte tuin.
Het grasveld, keurig verzorgd, met nog een hele ronde aan ligstoelen van ik denk wel 15 of meer stuks, een kleine 10 ?? meter van het zwembad af. Nog wat verder op staan dan gelukkig nog die mooie eikenbomen met daaronder een flink aantal tenten van en voor plezier. Mooie lichte en grote tenten, met daarin bedden in allerlei vormen waar je wanend in de vrije natuur en open lucht je genieten kan met en van een van de aanwezige dames.
Werkelijk waar , wat een mooie club is dit.
Inderdaad, onder aan het terras een Grilbude waar, blijkbaar de vorige dag warme hapjes werden bereid.
En dan op het terras een de voet van het oorspronkelijke gebouw, een mooie villa in stijl, ook daar de mogelijkheid je ontbijtje te verorberen of later op de middag het warme eten tot je te nemen. In een aparte ruimte was de hele middag bedrijvigheid in vorm van koken en eten bereiden.
Opvallend is ook hoe vriendelijk het personeel is, onderling naar elkaar toe maar ook naar de gasten toe. Nadat het even wat had geregend was mijn handdoek nat en ook de ligstoel. Iemand stelde alle ligstoelen mooi in het gareel en ruimde mooi op. Ist das dein Handtuch, Ja aber ist kein problem, ist sowieso etwas nass, Hab schon eine Neue... een enkel woordje doet vaak veel.
Ook bij het vertrekken aan de Receptie, vroeg een man ob Alles gut war. Ja war prima. Na gut, schoenen Tag dann noch und bis nächste Mal...
Mijn tweede drankje, toch een lekkere Warsteiner 0,5 liter, mocht ik tegen 5 euro tot me nemen.
Die heeft me heerlijk gesmaakt, vanwege rijden verder geen alcohol tot me genomen.
Het laatste drankje gekregen van een andere bardame, heel vriendelijke en warme persoonlijkheid, het valt op hoeveel goeds dat doet als het zo is in vergelijk met een wat drogere bediening.
Het zwembad is maar door enkele isjberen benut gisteren.
Ik heb ook eerst ontbijtje genoten en uurtje gelegen aan het zwembad. Een ijsbeer heeft intussen de hele tijd rondjes gezwommen. onophoudelijk, ja 2 keer om een slokje te drinken , maar heeft minstens een dik uur rondjes gezwommen. Dat is niet overdreven.
Daarna ben ik er zelf keer of 3 ingeweest. heerlijk rustig, het hele zwembad voor me alleen.
Tussendoor een regenbui gehad. Mijn spullen verzameld en met onder de eikenbomen achter in de tuin een rustig relaxplekje gevonden in een van de tentjes. Nou, heerlijk. Biertje erbij, mooie inkijk in de hele tuin en tot aan de bar. verder rustige regen, niet veel , lekker het geluid van het tikken van de regen op het tentdoek....
Mooi tot rust kunnen komen.
Daarna nog wat gezwommen en me weer aan het zwembad kunnen leggen.
Al met al. om te relaxen en van de wellness te genieten nu, in de zomer een heerlijk oord.
Ik zou nog bijna de dames vergeten.ajaj.
Geteld heb ik niet maar 15 waren er zeker aanwezig, wellicht ook 20. ben tegen 17 uur gegaan.
Moet zeggen, dit waren mooie vrouwen, best verschillende types. Er liep zelfs even een zwarte parel een rondje door de tuin en aan me voorbij bij t zwembad... daar kwam voor Gusto zijn voornemen om zich goed te gedragen, een beetje in gevaar moet ik zeggen...
Dus nette vrouwen, enkele echt jongeren maar mooie leeftijdsopbouw.
Gusto heeft zich al met al een goed idee kunnen vormen van het huidige Golden Gate.
Denk dat het er best wat mooier, en nog wat beter verzorgd uit ziet als in Vertigo. nu valt me in dat het mogelijk ook nog even anders heeft geheten in 2019??
Alles verloopt heel relaxed en rustig, muziek staat , overdag althans zeker niet overheersend luid of zo.
Al met al een mooie indruk gekregen en zal snel een keertje terugkeren zolang we nog beetje zomers weer hebben.
de Gustogroetjes.
ju52
25 augustus 2023, 13:37
Skunk2
You pay 80 euros for the first 30 minutes,
and 70 euros for each additional 30 minutes,
i.e. for a whole day 1x 80 euros plus 47x 70 euros.
But you might get 29 minutes for free …
WANDELAAR5
25 augustus 2023, 14:18
Skunk2
You pay 80 euros for the first 30 minutes,
and 70 euros for each additional 30 minutes,
i.e. for a whole day 1x 80 euros plus 47x 70 euros.
But you might get 29 minutes for free …
I am pretty sure some ladies will have a different math: “1 hour is €150 so 2 hours is €300”. It is better to check before you get in an argument over €10 or €20.
Das
25 augustus 2023, 18:22
Heb het juist gevraagd
Elk nieuw uur start met 80/30 en 150/60
Dus 80-150-230-300
Beron
25 augustus 2023, 20:11
x
HartaberFair
25 augustus 2023, 20:51
Heb het juist gevraagd
Dus 80-150-230-300
Ik tel op dit moment 20 dvp
En 6 ijsberen
Op de kamer zie ik niet
En dat op prime time vrijdagavond....:confused:
stimpy3
25 augustus 2023, 22:24
Heb het juist gevraagd
Dus 80-150-230-300
Alsof de dames 2 uur op kamer gaan.... zo'n beetje in iedere club ex venus / babylon rollen de meeste dames met 20 minuten van kamer af :biggrin:
(also: ik geloof dat ik in m'n hele ijsberenbestaan maar 2 keer een kamertje heb gemaakt van 90 minuten ... na 50-55 minuten is de pijp echt wel op. Dat ene 90-minuten kamertje was in de betere tijden van van Goch, waarbij het letterlijk 90 minuten uitwonen was (tot volle tevredenheid van de dame in kwestie :lostit:)).
Das
25 augustus 2023, 23:33
Alsof de dames 2 uur op kamer gaan....
nou, ik zie toch vaak dames zelfs langer dan 2 uur op de kamer gaan hoor!
mentholbear
26 augustus 2023, 00:25
na 50-55 minuten is de pijp echt wel op. Dat ene 90-minuten kamertje was in de betere tijden van van Goch, waarbij het letterlijk 90 minuten uitwonen was (tot volle tevredenheid van de dame in kwestie :lostit:)).
Hangt natuurlijk af van wat je doet op de kamer. 50 a 55 minuten uitwonen lijkt me een flinke cardio workout.
Sommigen kwebbelen 2 uur lang en hebben nog 30 minuutjes sex ofzo.
En hangt ook van de dames af. Er zitten er ook tussen die me tongzoenend 2 uur heeft weten bezig te houden, of wie het blazen zo lekker was dat 2 uur in relatieve stilte voorbij vlogen.
mentholbear
26 augustus 2023, 02:09
nu valt me in dat het mogelijk ook nog even anders heeft geheten in 2019??
Villa ....... hint hint ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33960-Beste-Recensie-van-de-maand-Augustus-2023-(jury-Ascari)&p=821401#post821401
noglangnietuitgewandeld
26 augustus 2023, 06:35
Hangt natuurlijk af van wat je doet op de kamer. 50 a 55 minuten uitwonen lijkt me een flinke cardio workout.
Sommigen kwebbelen 2 uur lang en hebben nog 30 minuutjes sex ofzo.
En hangt ook van de dames af. Er zitten er ook tussen die me tongzoenend 2 uur heeft weten bezig te houden, of wie het blazen zo lekker was dat 2 uur in relatieve stilte voorbij vlogen.
Right. Die monden moeten gevuld blijven. Als je een vrouwenstem hoort op de kamer dan klopt er iets niet. Kreunen kan nog net.
pret
26 augustus 2023, 22:54
En hangt ook van de dames af. Er zitten er ook tussen die me tongzoenend 2 uur heeft weten bezig te houden
Laat mij raden was vast Melody! Ben ik door naar de volgende ronde voor de koelkast? :biggrin:
wooley
2 september 2023, 17:32
Wooley was vanmorgen in de buurt en dacht, ga eens kijken wat er allemaal loos is.
Na hartelijk welkom lekker gaan ontbijtbuffet. Met lekkere koffie. Daarna sauna opgezocht en lekker genieten.
Waren bij binnenkomst circa 5 dames en rond 14:00 werden dat er meer dan 15. Best wel mooie erbij, maar wooley had een date met lulu. Die was terug van vakantie.
Werd weer een leuk feestje met haar.
Daarna op tijd terug naar limbabwe.
Befkicking
5 september 2023, 17:31
Ben benieuwd naar deze club ben donderdag voor afspraken in de regio dus na de middag eens een kijkje nemen hoe de vroegere Villa Vertigo er nu uit ziet. Toen kwam ik er gemiddeld 3 x in de maand dus ik verwacht dat ik na het lezen van de voorgaande berichten ook zeker hier mijn favoriete sport kan beoefenen.
Ik heb er zin in[emoji2957][emoji2957]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
demigzc
5 september 2023, 23:38
Good old sauna club service, wat vroeger wel degelijk in GT was en nu aan het verkloten is, jammer.
Befkicking
7 september 2023, 18:39
Nou ik ben er gewenst mooie club prachtige tuin heerlijk zwembad fijne bios ja je kunt hier prima vertoeven echter wel wat minpuntjes bij de sauna geen ruimte om even af te koelen voordat je gaat douchen jammer dit en waar laat ik mijn bril als ik ik de sauna wil. Dan wanneer je 40€ betaald om binnen te komen waarin alleen het ontbijt buffet zit daar is niets op aan te merken maar weer bij de bar 5€ per biertje direct cash betalen vreemde zaak volgens mij kan dit beter
Misschien ben ik wel niet goed voorgelicht hoe het hier werkt beter € 70 betalen incl drank en eten. En dan de dames hoog gehalte nep blond en maar upsellen 80 half uur blowjob zonder hoesje 100€ voor half uur en alles wat je wil moet extra afgetikt worden nee niet echt mijn ding
Verder uiterst vriendelijk personeel het is er schoon dus dat is goed.
Vraag kom ik snel terug voor mij een nee als ik toevallig weer in de buurt ben misschien.
Tot zover mijn ervaring hier.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
7 september 2023, 19:54
En ik maar denken dat met die prijzen een goeie service bij komt kijken, en dat Willem de upsellsters eruit heeft geschopt. Misschien dat Big er maar es met de bezemwagen langs kan ;)
pietpotent44
7 september 2023, 21:24
En ik maar denken dat met die prijzen een goeie service bij komt kijken, en dat Willem de upsellsters eruit heeft geschopt. Misschien dat Big er maar es met de bezemwagen langs kan ;)
Voor alle dames geldt: wie zeurt krijgt een beurt.
Tegen basistarief uiteraard :biggrin:
Ties85
9 september 2023, 18:34
Gisteren als afsluiter van het zomerseizoen nog eens in GG geweest ik had een beperkt tijdvenster dat weegt ook mee.
Maar goed omstreeks 13:30 aangekomen in de club parking was redelijk leeg maar toch meent het securitate mannetje me een stuk verderop te moeten laten parkeren.
De ontvangst door door de leuke en lekkere theke dame maakt gelukkig weer wat goed, 40 euro afgetikt wegens het beperkte tijdvenster en ook het feit dat ik niet ga zuipen en terug ga racen over de Duitse autobahn trouwens.
Vervolgens een lunch gepakt was nog wat kariger als de vorige keer dat is niet erg bij een 40 euro tarief maar als je de volle mep betaald tsja dan verwacht je denk ik meer.
Vervolgens lekker aan het zwembad gaan liggen waarschijnlijk de laatste keer in 2023 :frown: daar was het trouwens goed gevuld met vrijwel alle heren op dat moment aanwezig in de club althans die niet op de kamer waren natuurlijk.
De bezetting viel erg tegen maar er druppelden wel wat dames nog langzaam binnen ik schat van 14:00 tot 17:00 maximaal 20 dames oftewel de heren waren het merendeel van de dag in de meerderheid.
De dames die aanwezig waren zagen er optisch redelijk goed uit gemiddelde beter als in Vaals, echter kwantiteit was een stuk minder en de tarieven liggen een stuk hoger.
Verder was het dat de meerderheid volgens mij uit Nederlandse heren bestond die er zelf nog wat van een feestje van maakten, want de dames waren erg tam en amper te porren voor wat plezier buiten.
Wat dat betreft mist de club dan toch een gek als Lulu die vandaag niet aanwezig was om de boel wat op te zwepen, ik ben uiteindelijk dan ook zonder sessie vertrokken want voor de tarieven die de meeste dames rekenen kan ik overal terecht en ik trof nu niet direct een dame waar ik een klik mee had.
De meerderheid liep dan ook maar semi verveeld in de bar te hangen of te wachten op vaste klanten en dan heb je nog de dame die gokverslaafd is dus ja dat is dan jammer, toch schrijf ik de club niet af want ik blijf potentie zien.
Echter voor komend jaar is de kans dat ik er kom erg klein waarschijnlijk op zijn vroegst zomer 2024 en als ik de GG was zou ik voorlopig de prijzen ook zeker niet gaan verhogen ook het 40 euro tarief niet want anders zie ik het wel somber in.
Bart
10 september 2023, 10:47
Zo’n vier weken geleden was ik voor het eerst ni de “vernieuwde” Villa Vertigo; aangetrokken door de verhalen over de ambiance en afgeschrikt over de verhalen van upselling. Dus maar op onderzoek uit.
De prijzen van de club en de service zijn inderdaad wat hoger dan in andere gelegenheden, maar de club straalt wel klasse uit en het is er super goed vertoeven. En dat is ook wat waard. (Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven, het ging mij altijd maar om één ding, blijkbaar word ik ook ouder).
Maar ik kon toen mijn draai niet vinden, de dames waren apathisch, kwamen niet naar buiten, en als je naar binnen ging dan lagen ze daar vet te kweken om een bank. De enige die mij aansprak was een dame die mij nog uit GT herkende, van toen ze er nog appetijtelijk uitzag (sorry schat, maar het leven is hard).
Dus onverrichte zaken na een mooie middag in de tuin naar huis gegaan en onderweg mijn geluk maar in de handen van Kinky gelegd.
Ik was dus niet van plan om direct terug te keren, maar Willem was zo aardig (dank je Willem) om mij een vrijkaartje te geven.
Met het mooie weer van gisteren was de keus dus snel gemakt. Vraag was of het een kaartje voor alleen toegang of toegang met vrij eten zou zijn. Het was het laatste.
Ook nog getankt in Duistland waardoor ik toch mooi een kwartier kameren had verdiend. En met de prijzen die alleen maar hoger worden wordt het volgend jaar een half uur verdienen, tel uit je winst !
Deze keer had ik voor de zekerheid de krant en mijn laptop meegenomen. Ik zat buiten op het terras zonder enige verwachting en daar komt een mooie dame, de mooiste van allen in mijn optiek, en die staat daar wat aarzelend. Ik maak oogcontact en ze komt naast me zitten.
Met alle negatieve verhalen in mijn achterhoofd vermoed ik dat deze schoonheid allen maar slecht nieuws kan beteken. Maar ik herken haar, ze liep altijd al verleidelijk rond in Venus. En met zo’n achtergrond kan de service alleen maar goed zijn.
Voor de zekerheid stel ik de vraag over de financiële kant van de deal en ze stelt mij gerust.
Op de kamer overtreft ze ruimschoots de verwachtingen. Ik rem haar wat af om meer van haar te weten te komen, ze vertelt franc en vrij over haar leven en van het één komt het andere, we zijn beiden super op ons gemak en ik lig in de armen van een (nog) 21- jarige de liefde te bedrijven. Kortsluiting in mijn hersenen, het genot en het ongeloof, alle zintuigelijke prikkels worden aangesproken.
We zijn twee uur bezig als ik en punt achter de sessie zet, maar ze neemt nog alle tijd om af te koelen en steekt een sigaret op.
Later, als ik weer op het terras zit, komt ze naast me zitten. En omdat ik ook niet meer weet wat ik met haar moet bespreken en omdat ik toch ook nog een kamergang wil maken, haar maar weer gevraagd. Iets wat ik nooit doe uit angst dat het tegen gaat vallen.
Maar in deze mooie en super lieve dame heb ik alle vertrouwen. Ik ga niet in details, maar geloof mij, het is toch weer een tijd geleden dat ik zo’n kanjer heb ontmoet.
Een goed besteed vrijkaartje en voor wat Golden Gate betreft een geode investering, ze hebben er een klant bij. Ik gun het deze club om succesvol te zijn. De setting is supermooi, het gebouw is smaakvol ingericht, het is schoon, het personeel is vriendelijk. En wat mij betreft hebben ze in ieder geval één kanjer , Simina !
Laatbloeier
11 september 2023, 16:27
De verzilvering van mijn gewonnen Tour-de-France-vrijkaart voor Golden Gate vond plaats op een passende dag. Alsof het afgelopen vrijdag begin augustus in Frankrijk was: 30 graden, zonnig, warm. Uiteraard onmiddellijk plaatsgenomen bij het zwembad. Af en toe zweten, af en toe zwemmen en opnieuw weer zweten, etc. en dat alles zonder ook maar een vrouw aan te raken. Dat was voor wat later. Eerst relaxen en "zwemmen op Bacardi Lemon', aldus de fors aanwezige Nederlandse kolonie die de muziekkeuze voor zijn rekening had genomen.
Golden Gate toont zich op zijn best op zo'n warme (na)zomerse dag. Een fraai gelegen zwembad omlijst door de prachtige tuin en de mooie villa, en dat alles verzorgd door onberispelijk personeel. Aan het eind van de middag even rondgekeken naar de aanwezige vrouwen. Die waren duideljk in de minderheid. Ik was er tot ongeveer 19.30 uur en het aantal vrouwen viel me voor een vrijdag-namiddag wat tegen, ook de visuele kwaliteit van de dames was nogal wisselend. Mijn oog viel uiteindelijk na enige aarzeling op Emma die op een barkruk op mij (of een ander) aan het wachten was. Emma is een knappe dertigjarige, een tikje volslanke vrouw met prachtige borsten die er zeer naturel uitzagen en aanvoelden. Dat oordeel bleef ook overeind toen ze me desgevraagd meedeelde dat er toch siliconen aan te pas waren gekomen.
Enfin, op een van de prachtige kamers van Golden Gate heb ik mij prima met haar geamuseerd. Ze toonde zich een professionele pijpster, een ervaren berijdster, een ruimhartige doggy-aanbieder en een gespreid bed voor een afrondende missio. Dit alles voor het standaard GG-tarief van 80 euro voor een half uur. Het was voor mij genoeg voor die dag.
Afsluiten met Schweinefleisch van de barbecue, nog even in de sauna om de 30 graden van buiten te overtreffen, afkoelen in het zwembad en op naar de douche, de locker, de uitgang en de auto. Het was een welbestede nazomer-vrijdag.
Willem2
11 september 2023, 16:41
...
Ik was dus niet van plan om direct terug te keren, maar Willem was zo aardig (dank je Willem) om mij een vrijkaartje te geven.
....
En om dat te controleren was ik zaterdag om 21.45 in Golden Gate :rolleyes:.
Ik stapte gelijktijdig naar binnen met twee andere heren die op springen stonden en dus liet ik die maar voorgaan. Ik wachtte dus bij de handdoeken, badjassen kast. Als het ware in de kast :rolleyes:
De heren betaalden en ik maakte plaats voor de ontvangstdame zodat die de heren de badjassen kon aanreiken. Daarbij zei ze tegen mij : Chef ist nicht da. Ok maar ik wil nog even met jou praten ....
En toen wilde er twee mannen naar buiten waarbij de eerste mij bekend voorkwam. Echter het kwartje viel nog niet zo snel. Deze wilde ook met de ontvangstdame praten want hij herkende haar nog uit Golden Time. Ik keek ondertussen naar buiten naar het mooie zwembad en tuin en de goed bezochte club.
Nadat beide heren de club hadden verlaten, heb ik met de ontvangstdame gepraat. Ja, er waren op dat moment 28 vrouwen en de sfeer zat er wel goed in.
Pas na het verlaten van de club schoot mij de naam van de ijsbeer te binnen : Bart dus.
Ik denk dat ik Bart de laatste keer gezien heb op een feest in Villa Marisol toen Dieter nog leefde.
Bart
12 september 2023, 18:40
Ik kan me de situatie niet helemaal meer voor de geest halen, maar er kwamen idd nog wat mensen de kleedkamer in toen ik er uit wilden. En het moet inderdaad een uur of 21:45 geweest zijn.
Ik vertelde de theke eigenlijk precies wat ik geschreven had, dat de vorige keer mij teleur had gesteld kwa dames maar dat ik dankzij een vrijkaarjte mijn mening heb herzien. En ik heb haar verteld dat ze Simina moest zeggen dat het mij goed was bevallen. Zal ze ook leuk vinden als ze een compliment krijgt.
Als ik tijd heb dan ga ik vrijdag weer, voor dag ik een tijdje naar het beloofde land (Italie) ga. Misschien zie ik je dan Willem ? Het is enige tijd geleden,....
Willem2
12 september 2023, 18:45
Ik ben wel uitgenodigd vrijdag vanwege het feest maar ik had al afspraken in Keulen en Wuppertal.
Dannii
12 september 2023, 19:33
Birthday-Party this friday only with 70,00 Euro entry. 40,00 Euro is this friday not possible.
Sjaaksnaak
13 september 2023, 14:59
Hallo allen,
Ik plan een reisje naar Duitsland in de eerste week van oktober. Ik zoek nog een leuke (party) club voor de zaterdag avond.
Is er in deze club ook een feeststemming op de zaterdag?
Ooit ben ik hier geweest (voor de verbouwing), toen was het wel mooi, maar niet erg levendig.
dank,
Sjaak
mentholbear
13 september 2023, 20:42
Ik vermoed dat samya nog altijd de meeste feest sfeer heeft op een zaterdag in Nrw.
YourGirl
13 september 2023, 21:43
Er zijn zoveel leuke clubs ☺️
Husky
13 september 2023, 21:51
Met een vrijkaart van Willem in je hand,
kom je door het hele land.
Vandaag de Herensociëteit bezocht,
koste niets omdat het van die brave Willem mocht.
Heerlijk met veel energie rollebollen,
met mij bekende liefjes en snollenbollen.
Achttien dames deden hun best,
en zo`n twintig tot dertig ijsberen deden de rest.
Husky kon opnieuw volop genieten,
van slanke en wat vollere dames met grote tieten.
Dames met stevige billen,
deden de engelen zingen en Husky van blijdschap gillen.
Vrijdag is er een party en groot feest,
want dan is Golden Gate al een jaar actief geweest.
Ik heb mij vandaag weer prima vermaakt,
en ben zodoende ook twee liter sperma kwijtgeraakt!
ijsberen het is echt een feit,
dat je geweldig aan je trekken komt in de Herensociëteit:freu:
ju52
13 september 2023, 23:46
Ik zoek nog een leuke (party) club voor de zaterdag avond.
Sometimes there is a Party at Babylon on Saturday.
You have to ask the Club.
bootyfan
14 september 2023, 15:27
De laatste maandag van augustus had ik nog ns de mogelijkheid om binnen te springen bij GG. Ik had stille hoop om Bonny nog eens te zien, maar die was er blijkbaar niet.
Dan maar achteraan bij de bar wat gaan zitten en het aanwezige aanbod aanschouwen.
Een deel meiden stonden bij de speelautomaten, waarvan er mij slechts eentje kon bekoren. De rest zat er maar lusteloos te kijken.
Even later werd ik aangesproken door een vrij grote slanke dame, die zich voorstelde als ‘Elna of Elma’ uit Albanië. Gelieve gerust te reageren als je haar juiste naam kent.
De conversatie was in het Engels want haar Duits is niet zo geweldig.
Niet veel later heb ik met haar een uurtje gekamerd en ik moet zeggen dat ze echt zeer verdienstelijke service verleende.
Herhalingsgevaar is nog steeds erg aanwezig.
Nu heb ik al twee goede redenen om nog eens naar GG af te zakken.
Sjaaksnaak
14 september 2023, 15:53
Met een vrijkaart van Willem in je hand,
kom je door het hele land.
Vandaag de Herensociëteit bezocht,
koste niets omdat het van die brave Willem mocht.
Heerlijk met veel energie rollebollen,
met mij bekende liefjes en snollenbollen.
Achttien dames deden hun best,
en zo`n twintig tot dertig ijsberen deden de rest.
Husky kon opnieuw volop genieten,
van slanke en wat vollere dames met grote tieten.
Dames met stevige billen,
deden de engelen zingen en Husky van blijdschap gillen.
Vrijdag is er een party en groot feest,
want dan is Golden Gate al een jaar actief geweest.
Ik heb mij vandaag weer prima vermaakt,
en ben zodoende ook twee liter sperma kwijtgeraakt!
ijsberen het is echt een feit,
dat je geweldig aan je trekken komt in de Herensociëteit:freu:
En ook deze keer
Tevreden terug naar het Veluwemeer?
Husky
14 september 2023, 17:20
Zondemeer Sjaaksnaak,
Mijn kasteeltje op de Veluwe blijf ik trouw!
En tevreden was ik ook,
morgen nog een ander saunaclubje en dan is de trilogie compleet,
eerst was het Penelope dan GG en morgen"functie elders"
En dan weer een paar weken vakantie,
kietel jezelf want een ander doet het niet:tongue:
aapjaap
14 september 2023, 22:03
nog mensen die morgen naar de party gaan? is er wat speciaal te verwachten ?? grote aanwezigheid meer dames?
mentholbear
14 september 2023, 22:36
Jezelf kietelen kietelt niet :znaika[1]:
middagbeer
15 september 2023, 11:58
En de party gestart ...Golden Gate een goed 2 jaar..hoop dat ik er nog vaak kom..wel prijzen real blijven..maak het feest .helaas vandaag kan ik nog niet ...anders was ik er wel...geniet ..weer is mooi laat gaan
middagbeer
15 september 2023, 11:59
Bedoel goed 2 de jaar
stimpy3
15 september 2023, 19:15
Er zijn zoveel leuke clubs ☺️
Hrm. dat vind ik eigenlijk wel tegenvallen. De spoeling is flink dunner geworden.
PSR: gesloten.
PHG: achteruitgehold in kwaliteit en gesloten ivm verbouwing.
Van goch: achteruitgehold in kwaliteit.
Venus: veranderd in een soort van privathaus voor pannekoeksessies
Babylon: zou een prima club kunnen zijn maar heeft beetje eenzijdig damesbestand en venus-trekjes (stammies / dauerbuchen)
Golden Time: afgebrand.
Wat MB zegt: Samya lijkt op dit moment wel de meest levendige club van NRW te zijn. Maar ik laat me graag overtuigen van 't tegendeel :D
bruintje
16 september 2023, 10:45
Iemand iets bijzonders omtrent de party in GG
Kon zelf helaas niet....
ju52
16 september 2023, 11:24
Kon zelf helaas niet....
Yes, you missed a lot.
But try again in a year minus a day …
b1234
16 september 2023, 19:32
Kon zelf helaas niet....
Was een geweldige party ,goed geamuseerd !
luminous
17 september 2023, 16:02
De sfeer was goed, maar een DJ kon er niet meer af. Maar deze werd goed zot gedraaid, een Hollandse meezinger Jan Biggel----Ons Moeder Zeej Nog.
Het dames aanbod was goed voor mij, alleen de tieten hadden wat dikker gemogen.
De prijzen voor de dames zijn voor mij veel te hoog. Maar ik heb gewoon alles netjes betaald zonder morren.
Het zwembad water was gewoon veel te koud, maar wel goed voor echte ijsberen.
Bij de ingang stonden ze met prosecco en cassis om je te verwelkomen.
Door de dag kwamen ze rond met shotjes tequila, ook aan het zwembad.
In de bar was er geregeld een strip act.
Het eten was goed maar niks speciaals, gemaan mini hamburg-broodjes belegd trokken op niks, eten uit voeder bakken vind ik ook niks voor een party.
De roastbeef was wel lekker.
De versiering van het gebouw viel ook tegen, ballonnen in drie kleuren en gouden slingers en letters tegen de muur,
Mosje1
19 september 2023, 19:27
De zon lonkte en dat was reden om de zogenaamde herensocieteit nog eens met een bezoek te vereren. Op de dag werden de nodige voorbereidingen getroffen voor het feest van het eenjarig bestaan. Wat moet men nu van deze club vinden? Er is meer dan voldoende personeel (soms meer dan bezoekers!) die hun werk ijverig doen en uitermate vriendelijk zijn. De inrichting van de club is goed en het zwembad en de tuin kan men alleen maar roemen. En dan de dames. Er waren er niet zo heel veel; misschien 12 tot 15. Ik werd benaderd door een dame die zich als Alma voorstelde met een Duits/Turkse vrouw. Zeker een uitermate knappe dame maar... Zonder blikken of blozen vroeg zij 200 euro voor een uur. Voor een half uur 150 uur. Heb vriendelijk bedankt voor haar diensten. Even later zag ik haar toch kamperen!! Een volgende Dame was enigszins bescheidener. Zij wilde wel voor 80 euro maar met beperkingen. Ik heb het gevoel dat de dames elkaar stevig in de tang hebben. Nisnd doet het minder dan voor 80 euro anders... Ik denk dat wij hier nog iets van kunnen leren. Met deze prijzen en het naderende minder mooi weer zie ik de toekomst van GG niet al te optimistisch in.
snaal88
25 september 2023, 00:15
11,5 uur golden gate op zondag 24 september
Deze zondag besloten om weer eens naar Golden Gate te gaan. Aangezien ik een vroege vogel ben arriveerde ik net voor 11 uur bij de club. Ik was (uiteraard) de eerste bezoeker en na betaling van 40 Euro entree mijn badjas in ontvangst genomen. Omkleden en op een draf naar het ontbijt! Twee broodjes met brie genomen alsmede een broodje met ham en een yoghurtje om het af te leren.
Op dat moment waren er vrijwel nog geen dames te vinden maar buiten in het zonnetje een sigaretje gerookt en aan de bar nog een kopje koffie genuttigd. Achter de bar een dame die warempel Nederlands sprak, zij bleek in Nederland gewoond te hebben alsook in Belgie. Omdat het zo rustig was hier enige tijd mee gesproken en dat was gezellig!
Even een rondje door de club gelopen en in het restaurant kwam ik een voor mij bekende Nederlandse beer tegen dus daar ook mee bijgepraat. Intussen begon het langzaam drukker te worden met dames en rond 13.15 verscheen Valeria die ik enige tijd niet gezien had ivm vakantie van haar. Uiteraard deze topper meteen geschaakt en voor 1 uur naar de kamer. Deze was wederom zeer goed!
Na terugkomst bleken er twee soorten taart te zijn en deze uiteraard getest. Was prima te bikken.
Rond de klok van 17 uur de tweede kamer gemaakt met Roemeense Anni en deze was ook weer prima!
Dan komt bij mij altijd het moment waarop ik moet kiezen of ik in Golden Gate eet of naar huis vertrek. Rond 18 uur kwam een voor mij bekende Belgische ijsbeer binnen en toen besloten om toch te eten in de club. Er was duitse frikandel met allerlei gerei en dat kostte 15 euro en smaakte wonderwel erg lekker. Tezamen met de Nederlands sprekende dame welke achter de bar werkte en die nu klaar was het eten genuttigd.
Toen uitbuiken en bijkletsen met genoemde Belgische beer die ook regelmatig in andere clubs te vinden is waar ik ook wel eens vertoef dus genoeg gespreksstof.
Aangezien ik de komende week vakantie heb besloten om eens wat langer te blijven dan normaal. Meestal wordt het niet later dan 20.30 uur maar nu was ik om 22.30 pas weg. Rond 21 uur begonnen enkele dames te dansen en te zingen dus dat was wel leuk om mee te maken. Ik kreeg er weer zin in om nog eens te kameren! Ik sprak een jongedame aan die volkomen naturel is qua uiterlijk en dat is tegenwoordig vrij zeldzaam in de clubs. Haar naam is me ontschoten maar ze was een Roemeense van 21 maar erg spontaan en ze wist me vrij snel te overtuigen om het nog eens een half uur te proberen. Met mijn rubberen ruggegraat nog even tegengesputterd maar mevrouw rook geld en zat al tussen mijn benen....
Ik probeerde nog een toespraak te houden dat dit sterk leek op aanranding maar ik was verloren en de sleutel werd gehaald.
Wat volgde was een prima kamer en deze dame wist een ruime voldoende te halen met haar mondelinge vaardigheden.
Het was geen al te drukke dag ondanks het mooie weer. Ik schat in totaal 20 tot 25 dames en verspreid over de dag wellicht 35 tot 40 mannen. Ik ben bang dat er enkele dames weinig of niet naar de kamer zijn geweest. De toppers draaiden echter kamer na kamer.
Voor mij was het een prima dag en nu mijn bedje in!
Tot de volgende keer maar weer!
nieuwtje
28 september 2023, 16:11
Zo zal maar es proberen wat te schrijven .mooi weer en mijn favorit (prive) kon niet .naar thuisland.
Op naar gg ...ja was weer een tijd geleden .ivm dat ik bij haar prive kon komen. Gg werkelijk een mooie club .maar ik vond het rustig . Sliper maat 43 badjas xl en op naar de zwarte koffie. Aan de bar ff geklets met bardame vriendelijk was is ze zeker. Naar buiten cameltje..leuke dame gespot en we spraken wat ..ja sleutel ..kamer achter de bar .kleine kamer .maar het belangrijkste zat er in het bed...maar alles ging stug ..15 a 20 min gestopt .VROEG ZE OOK NOG 100 EURO.....hele discussie .uiteindelijk betaald.....en niks gedaan ...maar ja snel vergeten .
Terug in de tuin ...ja lekker rustig .en wie zag ik het knotje ..wenkte liep er naar toe ..weer net zo vriendelijk als de eerste keer ...wat geklets maar ze had een afspraak ..okay vroeg of ik er op zou wachten ...okay ...nog wat cameltjes en koffie verder ...en een leuke dame mooie lange benen smal krullend haar . Ja ....ff half uur ..een 7 ..was gemoedlich .en vroeg 80 euro ...100 gegeven .gedoucht terug naar bar kijken als ze er al was .en ja s avonds had ik geluk ...
.wat een lief en spontane dame ...leuk vertellen en ja ze geeft je een prachtig gevoel.....vroeg ook 150 en denk op kamer een dik uur. Maar ze had nog een afspraak..200 gegeven ..knuvelde.en zei volgende keer als je komt neem ik je wens mee (toy s) dat beloofd wat..later op de avond kwam ze nog naar me toe rond half 12 maar zei dat ze naar huis ging en kreeg na het kus....dat beloofd wat....een 10..en twee keer de pijp leeg haha
rob45
28 september 2023, 16:24
Ach, je had wel waar voor je geld en ook niet te duur, wel goed dat je wat extra gaf want onze meisjes hebben al zo moeilijk.. [emoji4]
Herr Fick
28 september 2023, 16:24
...vroeg 80 euro ...100 gegeven ... vroeg ook 150 en ..200 gegeven
:confused::confused:
Piepo777
28 september 2023, 18:39
Beetje teveel zwarte pieten anders geef je niet zoveel fooi
uurtje
28 september 2023, 19:21
MOchten mensen zich nog afvragen waarom de prijzen in de hoogte schieten.. dat is dan nu wel duidelijk.
schoolmeester
28 september 2023, 19:27
Zelfde probleem onder Leeuwarden algemeen.
nieuwtje
28 september 2023, 19:45
Maar laten we eerlijk zijn ....80 waar ze normaal goede service voor moeten geven ..maar ver te zoeken is.....dan verdiende deze twee wel extra ze deden standaard en meer . Het gevoel geven dat je ff voor hun bent...dat mag beloond worden...als de dvp met knotje 5a 6 uur op kamer dan gaf ik nog wel 1000 voor.......gewoon
schoolmeester
28 september 2023, 19:54
nieuwtje kan 5 december mooi voor Sinterklaas spelen....
nieuwtje
28 september 2023, 20:22
Helaas geen baard .......
schoolmeester
28 september 2023, 20:29
Die zit bij je sinterklaaskostuum die je dan gaat huren/kopen.
nieuwtje
28 september 2023, 20:39
Ja als Sinterklaas die baard terugbrengt ..met poezen vocht.geeft problemen......en ja Sinterklaas kent geen namen..de poezen staan in het grote boek...als ze klapekster of lief poëzie zijn geweest......
Picasso 1
28 september 2023, 23:52
MOchten mensen zich nog afvragen waarom de prijzen in de hoogte schieten.. dat is dan nu wel duidelijk.
Als het ware ervaringen zijn....Onbekend lid, geen namen van dames, zeer aparte schrijfstijl.
mentholbear
29 september 2023, 01:05
Maar laten we eerlijk zijn ....80 waar ze normaal goede service voor moeten geven ..maar ver te zoeken is.....dan verdiende deze twee wel extra ze deden standaard en meer . Het gevoel geven dat je ff voor hun bent...dat mag beloond worden...
Ik zie dat anders. De goeie die beloon je met herhaling en/of langere kamers. De slechte 1x en nooit meer en als het echt overdreven is zelfs mee naar de theke.
Wat je met dat fooi geven doet is de prijzen door de war gooien en het voor anderen verpesten.
Je verpest er namelijk de mentaliteit/werk ethos van de goeie dames er mee, en daardoor ook verslechtering van het algemene service niveau.
snaal88
29 september 2023, 09:52
Golden Gate donderdag 28 september
Gewapend met een kortingskaart voor Babylon reed ik donderdagochtend rond 10 uur thuis weg om in Eindhoven medebeer G. op te pikken. G. ken ik uit Golden Gate en we hebben wel vaker samen deze club bezocht. Maar nu ik een kortingskaart gewonnen had voor Babylon wilde hij met mij mee om daar eens een kijkje te nemen.
Op de weg richting Venlo bekroop mij een gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen zin had om 160 kilometer enkele reis te rijden naar Babylon. Het weer was prima en na overleg met G. besloten om naar Golden Gate te rijden. Nog even geld pinnen in Grefrath en tegen half 12 reden wij de parking op van GG.
Beide gekozen voor het 40 euro tarief en wij ontvingen onze badjas van Magda de theke.
Omkleden en naar de ontbijtzaal om wat broodjes te consumeren.
Na het ontbijt even een sigaret gerookt in de tuin en in tegenstelling tot afgelopen zondag begonnen de dames al vroeg binnen te druppelen.
Rond 12.45 uur zag ik tot mijn verrassing, verbazing en vreugde Oxanna zitten! Normaal werkt zij op woensdag of zaterdag en is ze vaak bezet maar ze was woensdag verhinderd dus ze kwam het op donderdag inhalen.
Dat was al weer een hele tijd geleden dat ik haar voor het laatst had gezien.
Geen moment geaarzeld en naar kamer 2 getogen waar ik anderhalf uur later gesloopt naar buiten strompelde. Ongelooflijk hevige sex was mij ten deel gevallen. Het is maar goed dat ik haar niet te vaak tref want dan houdt ik geen geld meer over voor andere dames:)
Tot mij grote genoegen stond er nog een deel van het ontbijt toen ik terug kwam van mijn kamer met Oxanna. Dus nog snel twee broodjes gegeten en later die middag nog een stukje kersenvlaai.
Medebeer G. beperkte zich tot dat moment tot het meermaals bezoeken van de sauna maar zou later nog een half uur de kamer opgaan met een oudgediende uit Golden Time. Zoals gebruikelijk vergeet ik haar naam maar ze is volgens mij Pools en is af en toe nog werkzaam in GG.
Dan komt altijd weer het moment dat ik een tweede kamer wil maken en deze keer gekozen voor de dame waar ik zondag mijn derde kamer mee gemaakt heb. Haar naam is Natascha of Natasja. Roemeens, 21 jaar en eigenlijk valt dat buiten mijn doelgroep maar ik heb er een goede klik mee en ze is echt lief en onschuldig (althans, zo komt ze op mij over) Half uurtje gekamerd (weer kamer 2 gekregen) en toen was het wel genoeg geweest voor mij. Besloten om voor 12 euro een pastagerecht te bestellen en dat was acceptabel.
Medebeer G. had het na zijn kamer en derde ronde sauna wel gezien en samen net na half 7 de tent verlaten om zonder file weer naar huis te rijden.
Wat viel er deze donderdag op? Er waren 30 dames aanwezig en ik schat over de hele middag maximaal 20 mannen maar als het er 15 waren o. De dames hadden dus erg weinig te doen. Ook dames die het normaal gesproken druk hebben hadden nu echt weinig te doen. Op een gegeven moment zat ik in de bar en was de enige man.... Best wel eng vond ik. De dames zaten er ook troosteloos bij en mopperden de oren van mijn kop.
Namen van de dames waar ik niet mee gekamerd heb zijn o.a. Valeria, Simina, Alexandra, Beatrice, Jane (die had ik ook lang niet gezien) en de overige dames ken ik niet van naam. Er waren (voor mij althans) ook enkele nieuwe dames.
Gedurende de dag nog enkele voor mij bekende mannen gesproken die ook al lang meelopen in de saunaclub wereld en de conclusie getrokken Dat het merendeel van de jongedames die werkzaam zijn in de diverse clubs hun geld niet waard zijn of voor veel sexuele handelingen extra geld vragen, dat het eten bij de meeste clubs van mindere kwaliteit geworden is, dat er minder mannen de clubs bezoeken en nog enkele doemscenario's die ik niet zal delen met jullie.
Zelf ben ik nog steeds gelukkig als ik naar huis rijdt en ik hoop dat de diverse clubs de winter overleven. Over 2,5 maand begint de periode dat veel dames naar huis gaan voor de feestdagen en dan zal het nog rustiger worden overal.
Blijft het feit dat ik nog steeds een kortingskaart voor Babylon heb.... Ik vermoed dat er wellicht iemand op dit forum is die deze graag wil hebben dus degene die zich als eerste bij mij meldt via een persoonlijk bericht mag hem van mij hebben. Ook liever geen nominaties meer voor mijn verslagen dit jaar want ik wil eigenlijk geen vrijkaart of kortingskaart meer hebben dit jaar..... heb er al 4 gehad en kom niet meer in aanmerking voor de clubs die ik bezoek (Golden Gate en Living Room)
Wat heb ik toch een zwaar leven:)
Kurt Cobain
29 september 2023, 11:14
maar zou later nog een half uur de kamer opgaan met een oudgediende uit Golden Time. Zoals gebruikelijk vergeet ik haar naam maar ze is volgens mij Pools en is af en toe nog werkzaam in GG.
Das war bestimmt Sonja. Sie erscheint mit der Deutschen Xenia (Ex-Venus Hamminkeln) auch manchmal im Samya.
snaal88
29 september 2023, 14:06
Das war bestimmt Sonja. Sie erscheint mit der Deutschen Xenia (Ex-Venus Hamminkeln) auch manchmal im Samya.
Nein nicht Sonja, ich kenne Sonja.
WANDELAAR5
29 september 2023, 15:07
Paula?
snaal88
29 september 2023, 15:43
Kortingskaartje is al vergeven, nee wandelaar5 Paula was het niet. Maakt ook niet veel uit allemaal.
Kurt Cobain
29 september 2023, 16:08
Paula was het niet.
Mihaela, Evelina?:)
lekkersfan
30 september 2023, 00:14
Vandaag (donderdag28 sep) mijn vrijkaart verzilverd, waarvoor dank aan het forum! Verzilvering ging heel soepel. Sowieso complimenten voor het personeel, allemaal aardig, vaardig, klantvriendelijk en hardwerkend, de beveiligers zijn daar ook een goed voorbeeld van, hulde.
Wat mij vandaag, en andere dagen dat ik er in de afgelopen weken was, is opgevallen, is dat het steeds druk met vrouwen was, zeker in de loop van de middag. Vandaag en wel vaker denk ik toch wel meer dan 30 vrouwen, voor het grootste deel mooie tot zeer mooie vrouwen, vind ik. Ik heb ze in de afgelopen weken en vooral vandaag eens op een rijtje gezet, aangevuld met wat dames waarvan ik de naam aan de teke heb gevraagd.
Dat samengevoegd met de dames die ik al kende en namen die ik zo her en der te horen kreeg van andere dames en een deel die ik natuurlijk uit het ijsberenforum heb gehaald, kom ik voor vandaag op de volgende dames. Met de vet gedrukte vrouwen heb ik gekamerd, natuurlijk niet allemaal vandaag, wat dat betreft gaan de jaren echt wel tellen.
Adriana, het liefst houd ik haar voor mezelf, Aisha, Alessia, Alexandra EX GT lief, sexy en fijn.
Alma, mooie dame, op de kamer wel plezier maar geen chemie. Beatrice EX GT, lekkere lieve dame
Cataleya, vind haar echt een ontzettend mooie vrouw, denk wel de mooiste waar ik ooit mee op kamer was. Clara, Eleni lief lachend, opgewekt meisje, Ella knappe vrouw waarmee ik op de kamer wel plezier maar geen chemie had, Emma, lekker figuur, mooie dame, Emy lang slank, mooie borsten, Hanna, Isabella EX GT leuke stoere dame, Iris, Jane, Julia, Jenny, Kyra, ex GT grote klasse dame, Liana Ex GT, mooie borsten lekker om mee op de kamer te gaan, Mira, Natascha nieuw meisje, net begonnen in GG, Oxana slank, opvallend lang, mooie dame, Reina, Rabecka, Sandra, Simina ex GT denk ik, Sofie, Sonja, Vivienna. Zal er best een paar gemist hebben maar toch een behoorlijk aantal dames zou ik zo zeggen.
Vandaag was ik met 4 dames op de kamer, een beetje een afscheid, want vakantie afgelopen en het is voor mij van huis af een eind weg. Maar als het kan verschijn ik er weer want ik blijf lekkersfan, een fan van lekkers en dat is in Golden Gate in behoorlijkk grote getalen te vinden.
mentholbear
30 september 2023, 01:51
ONGEDULD
Medio september gonsde het door het hoerenlandschap dat (C)arina weer zou zijn neergestreken in de gouden kooi.
Reden om de mooie villa weer eens te bezoeken. Vooral nu het nog mooi weer was.
Met een vrijkaartje kwam ik moeiteloos binnen, waarvoor dank aan club, forum en de weledele jurylid Ascari. Ik kreeg ook nog een mooi groen bandje aangemeten om de pols. Dat betekende dat ik vanaf de namiddag de kok zoveel kon lastigvallen als ik wou.
Het ontbijt was voldoende, maar wat simpel voor een €70 entree. Maar voor de gereduceerde €40 niet verkeerd met diverse beleg en ei.
Vanaf 15:30 is er alleen nog a la carte eten te bestellen voor rond de €15 euro per gerecht. Alhoewel, er staan geen prijzen bij de taart dus vermoed dat die gratis zijn.
Zit vandaag weer in de Villa en net als vorige week heb je keuze uit 2 gerechten. Smaken prima, maar voor €70 euro zou ik meer luxe verwachten. Ik denk dat ik een volgende keer voor de €40 entree ga, en 1 maaltijd neem. Voor ongeveer €55 euro ben ik dan redelijk voorzien voor een redelijke prijs.
Of ik doe gewoon dat groene bandje nooit meer af :)
Enfin, had toen in de middag lekker varkenslapje met aardappeltjes en 's avond een bordje pasta. Die kun je zelf aanvullen met een kommetje konijnenvoer.
Al snel spotte ik m'n beoogde doel van de dag: (C)arina!
Leuk om d'r weer te zien na zo een lange tijd en even bijgepraat. Daarna een kamertje opgezocht en geweldig van elkaar genoten.
Erna probeerden enkele dames nog een kamertje te scoren, maar met de prijzen die ze er tegenwoordig hanteren van 80p30 heb ik weinig zin om een joker kaart te trekken.
Het saunaclub concept van entree betalen en daarna meermaals relatief voordelig te kameren is ermee verdwenen met zulke bedragen. Bij het SKW kon ik voor 150p60 terecht. Bij GG ben je evenzoveel of zelfs 160p60 kwijt.
Maar vrees dat de dames niet snappen dat er mannen zijn die langer blijven en vaker zin hebben in een kamertje, dan alleen interesse in de wellness en voederbakken. Echter, met zulke prijzen is het minder interessant om nog een nieuwe dame te proberen of überhaupt nog een kamer te doen.
Voor de rest dus maar lekker van het zonnetje en de sauna genoten. Had nog een duik in het zwembad genomen. Die was ijskoud en goed als dompelbad, maar ga er geen baantjes trekken of je houdt geen piemel meer over ;)
Ik dacht in de Kino wat te rusten voor vertrek, maar helaas staat de porno wat luid om een dutje te kunnen doen. Ook kwamen er 2 Happy dames binnen wat dollen met de mannen. Een jongedame die me overdag al was opgevallen kwam ook even koekeloeren. Toen de 2 Happy dames vertrokken wilde ze mee, maar ik kreeg toch weer de kriebels. En die wonnen het van de Dagobear in me. Ik wenkte naar haar om bij me te komen zitten. Even kennis gemaakt met deze Roemeense Emmie en afstemmen of de wensen beetje overeenkwam. Ademhalen zou ik helaas monotoon moeten doen, maar verder had ze wel een groen hartje en zouden we elkaar wel kunnen verwennen. Dus aangegeven dat ik een douche zou nemen en zij in de bar op me zou wachten.
Eenmaal fris en fruitig liep ik door het klapdeurtje de bar in en zie haar naast een man in een bar staan een praatje te maken. Ik blijf even staan om te zien of ze naar me toe kwam. Maar ze ging naast de man zitten. Wellicht een bekende waar ze even een praatje mee maakte. Dus ik ging op gepaste afstand zitten wachten.
Tot mijn verbazing staan ze allebei op en loopt ze inclusief handtasje met hem de kamer op. Ik kijk haar met grote ogen aan van wat krijgen we sodeju?!
Ik bedoel, ik zat me geen kwartier onder de douche te schobben om de zwarte roetvegen van m'n lijf te krijgen ofzo. 4 a 5 Minuutjes lijkt me toch best tegelijk. Maar blijkbaar vond miss ongeduld dat te lang en ging ze misschien liever met een ongewassen beer de kamer op...
Ik dus maar m'n verdriet wegvreten met m'n bordje pasta. Komt ze een half uurtje later zich aan m'n tafel verontschuldigen. Dat het een bekende klant van haar was ofzo iets. Nou, fijn dat je er 1 hebt, maar je hebt er in elk geval niet eentje erbij met zulk gedrag. Mijn zin in haar was toen even helemaal weg. Maar het komen brengen van excuses heeft ze de deur wel op een kier weten te houden voor een volgende keer.
Want toegegeven, ik vond haar wel een plaatje met een mooi slank figuur. We zullen zien of het in de sterren staat geschreven...
Na even uitgebuikt te hebben was het hoog tijd om weer huiswaarts te keren. De club was me prima bevallen en tegen gewoonte in had ik afgesproken om de aansluitende week terug te keren voor een vervolg.
To be continued...
stimpy3
1 oktober 2023, 15:05
Tot mijn verbazing staan ze allebei op en loopt ze inclusief handtasje met hem de kamer op. Ik kijk haar met grote ogen aan van wat krijgen we sodeju?!
Ik bedoel, ik zat me geen kwartier onder de douche te schobben om de zwarte roetvegen van m'n lijf te krijgen ofzo. 4 a 5 Minuutjes lijkt me toch best tegelijk. Maar blijkbaar vond miss ongeduld dat te lang en ging ze misschien liever met een ongewassen beer de kamer op...
:biggrin::biggrin::lostit:
Spijt me zeer hoor, maar ik vind dit toch wel een heeeeel mooi voorbeeld van entitlement van de oudere ijsbeer. Alsof je het laatste stukje taart wilt nemen van het buffet, maar eerst uitgebreid wilt schijten voor je dat doet en dan bij terugkomst ontdekt dat iemand anders js voor is geweest. HOE DURVEN ZE! ZO ONBELEEFD OM HET LAATSTE STUKJE TE PAKKEN!!!212!
GG heeft wat kamers met douche, dus als je had willen douchen voor de daad had je dat ook op kamer kunnen doen. Had je eventueel ook mee kunnen nemen in het voorspel. Maar goed, dan betaal je dus ook voor de douche in je half uur. Anyway, ik kan me de insteek van de dame best voorstellen: ze zit d'r om kamertjes te maken, niet om eindeloos te wachten tot het de heren belieft om eens van bil te gaan. En "ik moet nog even douchen" en daar dan 5 minuten de tijd voor nemen klinkt ook als de typische uitstel-smoes van iemand die eigenlijk geen zn heeft om te kameren.
Herr Fick
1 oktober 2023, 19:08
Tot mijn verbazing staan ze allebei op en loopt ze inclusief handtasje met hem de kamer op...Komt ze een half uurtje later zich aan m'n tafel verontschuldigen. Dat het een bekende klant van haar was ofzo iets...afgesproken om de aansluitende week terug te keren voor een vervolg.
Je kunt volgende keer met haar afspreken, weer gaan douchen en dan met een andere griet naar de kamer gaan:rolleyes:
mentholbear
1 oktober 2023, 22:12
Alsof je het laatste stukje taart wilt nemen van het buffet, maar eerst uitgebreid wilt schijten voor je dat doet en dan bij terugkomst ontdekt dat iemand anders js voor is geweest. HOE DURVEN ZE! ZO ONBELEEFD OM HET LAATSTE STUKJE TE PAKKEN!!!
Heb je een glazen bol ofzo... Zie aankomend verslagje :hammer:
En tja, ben een Dagobear. Ik ga niet betalen om te douchen als ik al entree heb neergeteld :rolleyes:
stimpy3
1 oktober 2023, 23:27
Heb je een glazen bol ofzo... Zie aankomend verslagje :hammer:
Owgot, het is nog waar ook :wand:
En tja, ben een Dagobear. Ik ga niet betalen om te douchen als ik al entree heb neergeteld :rolleyes:
Ik zie 't eerder als 'reservingsgeld'. Natuurlijk kun je zuinig zijn en het erbuiten houden, maar OTOH, hoe vaak maak je dat halve uur of uur nou echt helemaal vol? Kans is vrij groot dat je na 20-25 of 45-50 minuten buiten staat. Maar zelden dat een uur ook echt een vol uur is. Zeker als je wat langer nodig hebt voor je doucheritueel loop je anders het risico dat de dame in kwestie met iemand anders gaat babbelen.
Giodude
2 oktober 2023, 10:10
Een vaste dame zal probleemloos wachten. Bij een nieuwe dame die jou niet kent kan zoiets gebeuren als het voor haar gevoel te lang duurt.
middagbeer
2 oktober 2023, 20:08
Zo het zit er op alweer de Belgische grens over.
Kon zien dat bepaalde het goed druk hadden .ondanks niet veel beren...de sfeer was vandaag goed personeel vriendelijk...een 9 ..na het douchen vertrokken . Aan de theke vroegen ze of alles naar wens was ..of ik gekamerd had en als de prijs goed was...prijs altijd te hoog haha ..maar nee het was gewoon 80 /30 en het woordje extra niet gehoord..dat zij ik ook ...vroegen met wie..ja als er klachten of met prijs willen ze graag weten .kunnen ze er wat aan doen....maar ik helemaal te vreden...op naar de volgende keer
mentholbear
3 oktober 2023, 11:52
of ik gekamerd had en als de prijs goed was...prijs altijd te hoog haha ..
Volgende keer gewoon klagen dat 80/30 te veel is en je bij Acapulco Gold voor dat geld een uur op de kamer kunt :rolleyes:
middagbeer
3 oktober 2023, 11:57
ja mb ..80 voor 30 ja dat is veel ..denk ook als ze 60/30 100/60 dat ook de dames uitendelijk het druker krijgen ..en op het eind wel wat meer werk maar wel meer over hebben
Gielle012
3 oktober 2023, 16:04
2e keer dat ik er ben. Netjes, opgeruimd, goede koffie. En heel positief, ze hebben veel dames bijelkaar gekregen. Voor elk wat wils. Sauna staat op 88° verder prima sfeer. Dames keuvelen wat en niet al te veel gejaagd. Praatje maken kijken of het klikt, vind ik wel prettig.
Inderdaad 50e ex pils en eten. Heb aan 1 portie niet genoeg dus ben voor groene bandje gegaan.
Ik gok 25-30 dames. Ongeveer 12-15 beren, die komen nu wat meer aan.
mentholbear
3 oktober 2023, 19:11
Volgens mij merkten ze dat te veel bezoekers die €40 een goeie prijs vonden voor een ganse dag, terwijl die waarschijnlijk bedoeld was voor de 'short stay' ijsberen.
Ben benieuwd of die €50 gaan neertellen, want denk dat bijna geen enkele long stay dat er voor over heeft.
Heet Jantje
3 oktober 2023, 20:14
Wat is nu de intree prijs 40, 50, of 70 euro ???
Willem2
3 oktober 2023, 20:42
vanaf 50
rob45
3 oktober 2023, 20:56
De 50 euro entree is geen probleem vind ik, prijzen van de dames in samenhang met de geboden service zijn veel belangrijker voor de kamerende ijsbeer.
ruebennase009
4 oktober 2023, 06:54
Ein Clubpuff Tag
Der 3.Oktober sollte für mich ein „Clubtag“ werden.
In die engere Wahl kam das Babylon (mit einem FK zusammen) oder das Living Room. Jedoch wollte es das Schicksal, dass mich eine Woche vorher eine meiner Lieblings CDL anschrieb, ob ich nicht im Golden Gate vorbeischauen wollte und dort meine Dreier dort wiederholen wolle.
Der FK mit dem ich ins Babylon besuchen wollte, sagt kurzfristig ab, und so machte ich mich am 3.Oktober früh auf ins GG.
Ankunft um 11:00 Uhr auf einem leeren Parkplatz (nur der Einweiser war da).
Am Eingang die erste Überraschung:
Für das „Frühstückerpaket" wollte die ED 50 € von mir. Es entwickelte sich eine kurze Diskussion, da dieser Preis auch am Morgen des 3.Oktober nicht auf der Homepage des Clubs erkennbar war.
Da ich länger bleiben wollte, habe ich mich dann für das 70€ Paket entschieden.
Mehrere Neuerungen seit meinem letzten Besuch habe ich wahrgenommen:
Ein ATM am Eingang (außer Betrieb)
Es war jetzt auch Kartenzahlung am Eingang möglich (Schild wies darauf hin).
Nach dem Umziehen und Duschen betrat ich den leeren Barraum.
Nur 3 CDLs waren zu sehen und ich als einziger Eisbär.
Meine Lieblings CDL (Liana (siehe letzter Besuch im GG von mir)) erwartete mich schon mit einem kecken Grinsen.
Erstmal Frühstücken:
Das Frühstück war OK. Das Rührei war um 11:15 Uhr noch essbar und das Bötchen auch.
Wasserstandsmeldung: 3 Eisbären (mich inclusive), 4 CDL
Nach dem Frühstück erschien Bonni auch und wir drei verzogen uns für ein ausgedehnte 3er Runde in einen der großen Räume im ersten Stock.
Ich wiederhole mich ungern, aber hier muss ich das machen:
Der Dreier mit Liana und Bonni war mal wieder absolute spitze. GFS mit diesen beiden Servicegranaten ist für mich jede Reise Wert.
Nach 2 Stunden wechselten 280 € pro Person den Besitzer.
Klar war, dass wir nach einer Pause wieder auf Zimmer gehen würden.
Wasserstandsmeldung um 14:30 Uhr im Barraum:
22 gezählte CDLs und 3 Eisbären. Nein ich habe mich nicht vertippt: In Worten zweiundzwanzig CDLs und drei Eisbären!
Ich war schon echt erschrocken, dass zu sehen.
Als Neuling im P6 hätte mich das komplett Überfordert. Die Damen sahen alle sehr ansehnlich bis ziemlich geil aus, jedoch wusste ich von der PHG-Fraktion.
So eine gähnende Leere von Eisbären, an einem deutschen Feiertag hätte ich nicht für möglich gehalten.
Es waren mehr männliche Servicekräfte im Club als Eisbären.
Zwei der Damen versuchten mich in ein Gespräch zu verwickeln, aber nach 3 bisherigen Abschüssen, wollte ich den Rest meines Pulvers doch bei den mir bekannte TOP-CDLs Liana und Bonni lassen.
Essen gab es um 15:30 Uhr.
Ich bestellte Hähnchen Schenkel mit Gemüse und Spaltkartoffeln, welche frisch zubereitet wurden (Wartezeit 10 Minuten).
Ich habe im Puff schon schlechter gegessen, war aber nicht wirklich etwas, wofür ich hier wieder hin gehen würde.
Der Club wurde nicht wirklich voller und es war dann doch zu merken, dass einige der Damen das Feld wieder räumten.
Kurz nach 16:00 Uhr bin ich dann mit Liana und Bonni wieder für eine Stunde aufs Zimmer um den geilen Dreier zu beenden.
150 € pro Person wechselten den Besitzer.
Ich habe mit den beiden Damen anschließend noch was gegessen (für mich gab es Pommes, die beiden Damen hatte Bratwurst mit Pommes).
Um 18:00 Uhr habe ich den Club verlassen.
Ich habe am Empfang meine Einschätzung, über die wenige männliche Besucher hinterlassen und noch mal einen Kommentar zur Preispolitik.
Fazit:
Die Servicekräfte des Hauses waren wieder TOP und ständig unterwegs.
Einen so großen Club so leer von männlichen Gästen zu sehen, tat mir körperlich weh.
Die Damen hatten effektiv kaum bis gar keine Kundschaft.
Nach meiner Einschätzung wird die neue Preispolitik das Problem noch weiter verschärfen.
Ich werde dort aller Voraussicht nur wieder aufschlagen, wenn ich mit Liana und Bonni wieder einen Dreier machen kann.
Beim nächsten Verlangen nach einem Club, werde ich dann wohl besser doch das Babylon oder das Living Room wählen. Weniger Stimmung als hier im GG geht wohl kaum
Meint
Die Rübe
mynasch
5 oktober 2023, 10:46
dag Golden Gate 4 oktober 2023
:):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin: ;)
Rond 11:15 draaide ik met mijn bolidetje de parkeerplaats van het fraai gelegen Golden Gate op. Er was natuurlijk een beveiligingsmedewerker, maar die vond het bij uitzondering n iet nodig mijn wijze van parkeren te corrigeren. Geslaagd voor Het P-bewijs Golden Gate. Een mooi begin van de dag nietwaar??
Snel naar binnen waar de lieftallige Roxy mij van een vijftig tal euros ontdeed (stevige inflatie daar in Grefrath, ik meende dat dit tarief on mei was geïntroduceerd, en nu 25pct omhoog???). Nu ja. Krijg je ook wel een super ijsberenvachtje voor terug.
Snel omkleden dan maar, en niet bij de pakken neer gaan zitten. Op mijn weg naar de bar kwam ik een fraaie blonde schone tegen (Marianne Ho?), die ik pas weer spotte toen ik rond 1430 weer naar huis ging….Naar binnen gestapt in een vrijwel lege ruimte….Ik kon helemaal achterin een dame waarnemen die Liana bleekt te heten aangaf dat ze duitse was, maar ik vermoed toch een andere achtergrond heeft (Russisch?). Vrolijk ding, en we kletsten wat gemoedelijk. Na het lezen van wat info over
Liana haar op mijn verlanglijstje gezet! Natuurlijk hoopte ze op een snelle kamergang, maar ik wilde toch eerst eens even acclimatiseren. Dat bleek een goede beslissing toen mijn ontdekking van de vorige keer (Kira) de barruimte binnen wandelde.
Oh oh, een hernieuwde kennis making met deze fraaie ranke Duitse Kira. Super hel blauwe ogen die mijn hart onmiddellijk een versnellinkje hoger schakelde. Kira schonk ons eerst wat in een toen op naar een van de fraaie kamers (zalen lijkt een beter woord) op de eerste verdieping. Fantastische sessie met alles erop en eraan. Sterk gelijkend op een eerder samenzijn. Van mijn kant uit een ietsje ontspannenender, daar het nu niet de eerste keer was. Enorm genoten van Kira’s zijn. Heerlijke dame die je een gevoel geeft van belang voor haar te zijn. Schitterende oogopslag als ze je penis eens tot zijn grootste vorm heeft laten groeien. Veel groter zal die niet meer worden. Steeds op het randje van klaarkomen balancerend. Wat een sessie zeg. En ze genoot duidelijk ook van mijn seksuele vaardigheden (door haar geïnspireerd). Duitsland won ook deze keer 2-0….Maar wat een sessie zeg. Beslist om voor terug te komen. Kira lijkt aanwezig op woensdag en donderdag.
Nu moest ik wel even bijkomen, in een inmiddels iets drukker Golden Gate. Ik sprak kort met Myriam, Rena, Maya, Kira, Liana, Nikita (die snel verdween) en Marie-Anne.
Tweede sessie was met Marie-Ann uit Hongarije, die hier een tweetal weken werkt, en totaal negen maanden in het vak (Dormagen?). Leuke meid, fraaie lichte groene ogen, fors gebouwd, heel lang zwart haar, C-cup getuned). Redelijke sessie met een plezierige blwojob, maar niet te vergelijken met Kira. Tamelijk terughoudend in beleving. OK sessie, maar weinig herhalingsgevaar….
In totaal zo’n 15 dames toen ik Golden Gate rond 14:35 verliet. Er kwamen toen nog net een paar nieuwe dames binnen. Maar helaas geen Carina gezien……
Kortom: zeer geslaagde dag, personeel op en top, bezetting redelijk, beetje tamme boel in de barruimte. Kom ik terug: vast en zeker, met name als Kira en/of Mihaela en Paula daar ook zijn…..
:):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin:;):):biggrin: ;):):biggrin:;):):biggrin:;)
HartaberFair
6 oktober 2023, 22:10
Der 3.Oktober sollte für mich ein „Clubtag“ werden.
Ankunft um 11:00 Uhr auf einem leeren Parkplatz (nur der Einweiser war da).
Am Eingang die erste Überraschung:
Für das „Frühstückerpaket" wollte die ED 50 € von mir. Es entwickelte sich eine kurze Diskussion, da dieser Preis auch am Morgen des 3.Oktober nicht auf der Homepage des Clubs erkennbar war.
Nach dem Umziehen und Duschen betrat ich den leeren Barraum.
Nur 3 CDLs waren zu sehen und ich als einziger Eisbär.
Das Frühstück war OK. Das Rührei war um 11:15 Uhr noch essbar und das Bötchen auch.
Wasserstandsmeldung: 3 Eisbären (mich inclusive), 4 CDL
Wasserstandsmeldung um 14:30 Uhr im Barraum:
22 gezählte CDLs und 3 Eisbären. Nein ich habe mich nicht vertippt: In Worten zweiundzwanzig CDLs und drei Eisbären!
Ich war schon echt erschrocken, dass zu sehen.
So eine gähnende Leere von Eisbären, an einem deutschen Feiertag hätte ich nicht für möglich gehalten.
Es waren mehr männliche Servicekräfte im Club als Eisbären.
Der Club wurde nicht wirklich voller und es war dann doch zu merken, dass einige der Damen das Feld wieder räumten.
Um 18:00 Uhr habe ich den Club verlassen.
Ich habe am Empfang meine Einschätzung, über die wenige männliche Besucher hinterlassen und noch mal einen Kommentar zur Preispolitik.
Fazit:
Einen so großen Club so leer von männlichen Gästen zu sehen, tat mir körperlich weh.
Die Damen hatten effektiv kaum bis gar keine Kundschaft.
Nach meiner Einschätzung wird die neue Preispolitik das Problem noch weiter verschärfen.
Tja en dan hoor je dat men hier voornemens is om nog verdere prijsverhogingen door te voeren op zowel entree als gages voor de dames...de vraag is voor wie?
Badslippers
6 oktober 2023, 22:21
Wat zijn CDLs?
Wentelt Eefje
6 oktober 2023, 22:24
ClubDienstLeisterinnen... als ik me niet vergis
Kurt Cobain
6 oktober 2023, 23:43
Wat zijn CDLs?
CDL=DVP ;)
mentholbear
12 oktober 2023, 23:30
GUNNEN
Op de 23e van de 9e een pannenkoek sessie afgesproken met (C)arina.
En zo rond openingstijd aangekomen bij de gouden poort. Aangezien ik de hele dag zou blijven besloten voor de 70 euro entree te kiezen. Kreeg weer een groen bandje aangemeten, om aan te tonen dat ik de kok onbeperkt kon aanpsreken ;)
Aangezien het mooi weer was, na het omkleden en opfrissen lekker van het zonnetje aan het zwembad genoten. Kon m'n date nog wat andere liefhebbers plezieren.
Gezellig met volgens mij een Belgische man aan de praat geraakt bij het zwembad. De beste man maakte er nog wel een duik in, ondanks dat de schoonmaak robot er bezig was. Beetje onhandige timing om dat te doen wanneer er klanten zijn. Ook jammer is dat de sauna niet met openingstijd al aan staat. Ik snap de energiebesparing wel, maar past niet bij een luxe saunaclub met 70 euro entree.
Het eten was prima die dag. Brunch met diverse beleg, in de middag wat taart/vlaai en in de namiddag was het a la carte met 2 keuze gerechten. Kipspies met anti pasta en een soort S. Frikandella ;) met aardappeltjes. Zo bij het zwembad met de Belg over de diverse clubs en tarieven gesproken. Bedacht me zo dat ik minstens 2 maaltijden zou moeten nemen om break even te spelen, vergeleken met iemand die voor het actie entree tarief van 40 euro zou zijn binnen gekomen. Een gerecht kost namelijk gemiddeld los circa 15 euro. Met 4 maaltijden kwam ik die dag ruimschoots over het break even point :)
Enfin, zo filosoferend kwam ik tot de conclusie dat het beter bij deze Dagobear zou passen om de volgende keer voor het actie tarief te gaan. In de ochtend stevig ontbijten en in de middag wat taart naar binnen werken zou ik dan met 1 betaalde maaltijd 15 + 40 entree = 55 euro kwijt zijn aan de club en dat vind ik nog best redelijk. Is bovendien ook beter voor deze dikke veelvraat...
Maar helaas, wat las ik onlangs tot mijn spijt: ze hebben de actie entree verhoogt naar 50 euro. Tja, dan wordt het met 1 maaltijd al 15 + 50 = 65 euro, en zit je maar 5 euro van de reguliere entree prijs van 7 tientjes.
Ik denk dat ze dit gedaan hebben om het actie tarief alleen voor de short stay ijsberen te houden. En dat de long stay ijsberen voor de volle pond moeten gaan.
Nou ja, als ze het zo willen spelen ga ik volgende keer kijken of er 5 maaltijden in die pens van me past ;)
Kwa drukte viel het op die zonnige nazomerse maandag wel mee. Er waren X dames en er hingen zo een circa X heren rond.
Emmy was er helaas niet bij. Had ik Herr Ficks geniale suggestie ter uitvoering kunnen brengen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=823728#post823728
Neh, zo duvels ben ik ook weer niet. Bovendien vind ik d'r wel erg fraai uitzien en zou d'r toch best wel eens van dichterbij willen zien...
Maar ik was die dag al voorzien met favorietje C(arina). Ik nam zuinigjes een half taartje en zat daar van te smullen toen ze erbij kwam zitten. Gezellig zitten babbelen, totdat onze glazen leeg waren. Ik bood aan om voor een refill te gaan. Via het restaurant weer naar binnen en bedacht met dat die taart buitengewoon goed had gesmaakt dat ik nog wel een stuk of 2 zou willen. Maar met 2 handen vol met glazen besloot ik maar eerst de beloofde drankjes te gaan halen.
BIG mistake! Toen ik terug kwam was enkel nog de andere helft die ik had achtergelaten over. Die schepte ik dus maar gauw op voordat ie ook weg zou zijn. Volgende keer maar niet de gentlemen uithangen om eerst de dame van hydratatie te voorzien, maar als een varken op de taartbak te storten :)
Was Stimpy soms 1 van de ijsberen die het laatste grote stuk taart had genomen? ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=823698#post823698
Na wat verder gekletst en uitgebuikt te hebben zochten we een kamertje op de 1e verdieping op voor wat intiemere toenadering.
Een poos later kwam ze er achter dat er een klant voor d'r was komen opdagen. Tja, aangezien ik niet de hebberigste ben besloten om, ter nagedachtenis aan Sjeufke die iets vergelijkbaars ooit eens voor mij deed, em haar te gunnen. Zonder dat we elkaar volgens mij kennen.
Dus wij naar beneden waar onze wegen zich tijdelijk zouden scheiden.
Wat ondertussen te doen om de tijd op te vullen? De maag natuurlijk dacht de veelvraat in me!
Hoewel de keuze wat beperkter is als vergeleken met sommige andere clubs, smaakt het vanwege de verse as la carte bereiding wel telkens prima. En in tegenstelling tot Hamminkeln waar ze in de keuken de garnituur er voor je op doen, kun je bij GG zelf een bakje met konijnenknaagsel vullen.
De zon was intussen achter de bomen verdwenen en werd het buiten wat fris voor deze koukleum.
Gelukkig hebben ze binnen bij de foodtruck een rustige woonkamer waar je even in relatieve stilte kunt uitbuiken.
M'n pannenkoekster bleef langer dan ik verwacht had weg. Volgende keer toch beter afspreken dat ik misschien gul ben maar niet gek. Kan het die andere ijsbeer moeilijk kwalijk nemen dat de tijd vliegt met zo een leuke meid.
Enfin, in de Kino maar wat liggen rusten en wachten totdat ze eindelijk terug was. Even later samen wat eten wezen bestellen en daarna weer naar boven. Weer geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.
Laat op de avond happy na een mooie dag in GG m'n warme nest opgezocht.
Gielle012
13 oktober 2023, 20:18
Ik ben nog steeds benieuwd wat met pannenkoekster wordt bedoeld :-)
Gisteren bij de club die niet genoemd mag worden geweest ergens ter hoogte van Vaals. Dank voor de heren bij wie ik wat info kon in winnen. Aparte club was dat, wacht tijden enzo. Toch wel lol gehad.
Reden om het hier te schrijven is dat ik na steeds meer clubs gezien te hebben steeds meer de luxe en kwaliteit van Golden Gate in zie. Voor de zomer de mooiste tuin (tenzij iemand ergens een mooiere weet, laat me graag informeren)
Goed eten, vers bereid, echte gerechten, dus geen voerbakken.
Nette kamers, het oude (ik vermoed) hotel deel zelfs met ensuite badkamer.
Er zijn uiteraard allerlei goedkopere opties, ik bepaal.enkel.mn eigen budget, maar als ik een dage wil relaxen is GG zeer hoog op de lijst. Husky zegt het mooi "een herensociëteit".
Eerder de koffie al aangeprezen, beste in het sauna club landschap. Uiteraard is dat niet het hoofddoel, maar het maakt en dagje luxe zo veel fijner.
(Voor de beeldvorming, ik vergelijk e.e.a. met Venus, Penelope, Living Room, SS, AG, BB) nog veel te ontdekken. Mocht iemand een must go hebben, berichtje altijd welkom.
Goed weekend!
mechelen
13 oktober 2023, 20:45
Voor de mooiste tuin ga je naar FKK World. De rest is daar helaas veel minder dan het ooit geweest is. :cool:
schoolmeester
13 oktober 2023, 20:57
Golden Gate heeft inderdaad een zeer MOOIE tuin.
Ik kan het weten als medewerker van een hoveniersbedrijf.
Groet, schoolmeester.
Gielle012
13 oktober 2023, 22:22
Uiteraard is de tuin niet het doel opzich, dank niet dat ik snel in de buurt van fkk world ben. 3.5u rijden
Vergeten te vermelden dat de sfeer goed is. Ik ben erg benieuwd hoe Golden Gate wordt als hun verbouwing compleet is.
mentholbear
13 oktober 2023, 22:37
Ik ben nog steeds benieuwd wat met pannenkoekster wordt bedoeld
Als ik me vergis langer dan 2 uur een dame geboekt hebben, al dan niet op of uit de kamer.
Ik had met de betreffende dame een hele dag afgesproken. Volgens mij was dat eigenlijk taarten bakken ofzo?
Voor de mooiste tuin ga je naar FKK World. De rest is daar helaas veel minder dan het ooit geweest is. :cool:
Heb nog de tijd meegemaakt dat ze er dat grote indoor zwembad hadden. Jammer dat ze die weggehaald hebben.
Giodude
13 oktober 2023, 22:56
Ik ben erg benieuwd hoe Golden Gate wordt als hun verbouwing compleet is.
Inmiddels al meer dan een jaar dat ze ermee bezig zijn. Gaat de kant op van de vele eeuwig durende Baustelles. Dus met enig geluk ergens in 2025/2026. :biggrin:
Ascari
14 oktober 2023, 00:01
38575
snaal88
14 oktober 2023, 06:23
Inzake de verbouwing kan ik melden dat er enkele weken geleden wel gewerkt werd door dakdekkers. Op het dak van de aanbouw achter de sauna werd nieuwe dakbedekking aangebracht. Of er verder nog meer aan verbouwd wordt weet ik niet.
schoolmeester
14 oktober 2023, 08:32
Ik heb ook weleens dakdekkers gezien bij een saunaclub.
Maar die waren bezig op het dakterras.
uurtje
14 oktober 2023, 08:35
Ik heb ook weleens gehoord dat er onder het dak ook gedekt wordt. En vaak dekken beren elkaar ook als het om excuses gaat. Deksels... het is allemaal wel ingewikkeld...
Gielle012
14 oktober 2023, 12:44
Dekselse door dekkende dagdekkers, niet de verwarren met een nachtdekker.
De dubbeldekker, is dat dan 2 tegelijk of 2x met zelfde op 1 dag?
;)
En on topic: nog niet gedekt in de begane grondse kamers, iemand daar een mening over?
Bart
14 oktober 2023, 18:54
Woensdag eens naar het weer gekeken, en hier in het Westen van het land was het niet veel. Maar in het Duitse zou het mooi weer zijn. Dus met mijn verse vrij-kaart (dank je Willem) naar Golden Gate afgereisd.
Normaal ga ik meteen de kamer op om daarna te kunnen bijkomen voor de volgende kamer. Maar ik had me er op ingesteld om te genieten van deze mooi club. Eerst heerlijk een lunch genomen buiten in de zon en vervolgens een ligstoel aan het zwembad. Wat lectuur er bij. Best uit te houden.
Zo goed zelfs dat het zwembad aanlokkelijk overkwam.
En als er iemand een koukleum is, dan is ondergetekende het wel. Mij voor het eerst in mijn leven vermand en een paar baantjes getrokken. En ik moet zeggen, het was ergens wel lekker, je hele huid tintelt en leeft op. Iets om vaker dat doen (maar ik niet).
Weer heelrijk de tuinstoel op en op een gegeven moment toch mijn plicht als beer eens vervuld. Precies zoals ik het zeg, niet omdat ik geil was, maar ik ben tenslotte in een club waar je de kamer op moet.
Dat werd een leuke kamer, maar niet dat de vonken er vanaf vlogen. En dat lag niet aan de dame.
Weer even buiten gezeten en toen de zon achter de bomen verdween naar binnen.
Normaal had ik de verleidingen van de dames niet kunnen weerstaan. Maar nu was het toch een biertje waar mijn keuze op viel.
Ik gun het deze club van harte het heeft alles, er zijn veel dames, het eten is er lekker, de service goed en het is allemaal schoon en smaakvol ingericht. En daar komen we misschien meteen bij het probleem, het is geen "hoeren" club. Ik kwam er om heerlijk te relaxen en was zo ontspannen dat ik geen trek meer had in al dat gedoe met weer een dame. Ik ken het riedeltje wel. Ik wordt er niet meer opgewonden van.
Ik zal er zeker terug komen. De club bevalt mij zeer goed. Ik neem dan mijn laptop mee en nog meer leeswerk. En, als Simina terug is (kleine week) dan komt het op de kamer ook wel weer goed.
Laten we vooral hopen dat er veel meer beren komen waardoor de dames ook blijven en een wat geilere sfeer ontstaat.
Bart
Gielle012
14 oktober 2023, 20:20
Denk dat twee hoekjes in die bar ruimte creëren helpt. Gok automaten functie elders, en op die plek een soort van naar de kamer tussen station maken. Daar wordt nu de cinema voor benut.
Idem aan de andere kant van de bar.
Kansen genoeg bij deze club!
mynasch
20 oktober 2023, 10:08
Donderdag 19 oktober Golden Gate
:):biggrin::freu::liebe2::):biggrin::freu::liebe2: :):biggrin::freu::liebe2::):biggrin::freu::liebe2: :):biggrin::freu::liebe2:
Een rustige herfstdag, met nog steeds hoge temperaturen. Mooie kleuren in de bossen, ik was benieuwd hoe de fraaie tuin va Golden Gate eruit zou zien…. Na een soepele rit parkeerde ik mijn autootje op de fraaie Parkeerplaats (niet geholpen door de P-wacht) en snelde ik naar binnen. Roxy had mij kennelijk zien aankomen, want voordat ik op de bel duwde ging het hek reeds open. Snel het 50 € arrangement besteld, de kruidnoten die ik had meegenomen (die dag niet meer terug gezien) overhandigd. En als een beer zo snel omgekleed.
Ik had er zin in, te meer daar ik wist dat Mihaela (Polen) acte de presence zou geven. 11:24 stapte ik de barruimte binnen, en mijn hart deed een extra slag, daar zat de frêle Mihaela in een lichtroze setje, met lange zwarte kousen opeen bankje fraai te wezen! Wat een welkom zeg. De bar dame Marianna keek op van onze vrolijkheid (daar weet ze zelf trouwen ok goed raad mee met die vrolijkheid) en bereide mij flux een heerlijke cappuccino. Gezellig keuvelend opgedronken op de set bij Mihaela, die langzaam edoch gestaag opschoof in mijn richting. Leuk gesprek over levensfilosofieën, benaderen van problemen, nemen van beslissingen, en haar aanwezigheid werd steeds meer voelbaar. De kleine mynasch vond in ieder geval dat er iets aan de hand was….. Ik vroeg Mihaela of Paula (eveneens Pools) vandaag zou komen, dat wist ze niet, en op dat moment stapte Paula de bar binnen! Ook dit fraaie Pools exemplaar was aanwezig, en vertrok onmiddellijk met een klant. Dat voorbeeld volgend Mihaela en ik dan ook snel.
Wat een kamer zeg. Eentje met een tien en een griffel. Voor mij pure gfe. Met alles er op en eraan. Kost wel iets, maar dan heb je ook wat. Mihaela had de grootste kamer van GG uitgezocht geloof ik. Ik had GPS nodig om haar weer terug te vinden… prachtig bed met dubbele lakens, in de zon. Prachtig uitzicht op de lange ranke Poolse. Met een werkelijk heerlijk lichaam. Trouwens haar spirit is helemaal niets mis mee. Vrolijk op de kamer, inspirerend in het bed. Heerlijke tongzoenen, een paar handen die mijn lichaam in vuur en vlam zetten, een blowjob techniek waar ik heeeeeel blij van werd. De kleine mynasch was in alle staten. Veel groter heb ik hem niet meegemaakt. En hij gaat al een poosje mee…. Leuke gedachten wisselingen werden afgewisseld met hoogtepunten van blowjob- kunst. Met hoofdletters. Gelukkig genoot Mihaela ook van mijn orale vaardigheden en wist ik Polen op voorsprong te laten komen. Mihaela zag dat niet als een probleem en wist de voorsprong middels een heerlijk Girl on Top weer te niet te doen. Mijn hemel zeg wat een Top uur. Mihaela staat met stip boven aan mijn ranglijst.
After service ook heel plezierig. Paar prachtig stralende ogen die steeds vriendelijk mijn blik vingen. Super sessie, super dame.
Het was al een beetje drukker geworden zo rond een uur of een. Ik spotte onder meer naast de genoemde Mihaela, Paula, Roxy(Theke) and Marianna (bar): Marie-Anne (Hon), Melany, Caroline, Alam, Mary (Alb?), Nina, Rebekka, Melany 2, Vivian. Ik denk in totaal zo’n 15 dames toen ik rond 15:35 het pand wegen verplichtingen zou moeten verlaten.
Maar niet voordat ik een tweede sessie kon hebben met de Poolse Paula. Dat zag er aanvankelijk niet zo goed uit, daar een andere beer aanstalten leek te maken har te gaan bezetten. Op de een of andere manier ging dit niet door, zodat ik mijn reserve lijstje met daarop Mary en Nina (to do lijst volgende keer) in de prullenmand kon gooien. Wat een heerlijkheid deze Paula. Dertig lentes jong, slanke verschijning lang donker blond haar veel in een staart. Atletisch lichaam, met een paar prachtige gevormede borsten (A-cup, maar ooooo zo fraaai!!!), prachtige rondingen, en dit alles gehuld in een transparante body die niets aan de twijfel overliet. Leuke meid, een beetje terughouden met tongzoenen in het begin, maar erotisch een stuk bijdehanter dan ik zullen we maar zeggen. Flapperdeflap. Waar zouden ze dat in Polen onderwijzen? Begin daar echt nieuwsgierig naar te worden. Wat een blowjob techniek heeft Paula in huis, en ze houdt het ook nog eens heeeel lang vol. Het hielp haar niet dat Mihaela mij in sessie een helemaal leeg geknepen had met haar vaginale kringspiertjes. Er zou dan ook geen orgasme meer plaats vinden. En kon Polen-Nederland nu op een 1:0 stand houden. Nadat ik haar stevig had gebeft en nog eens op mijn gezicht had geplaats op mijn rug liggend wist ik een stevig orgasme bij haar te kunnen bewerkstelligen. Hmmmm. Jummie jummie. Hierna trachtte Paula mij opnieuw in alle staten te brengen. Hoe ze de kleine mynasvh weer in optima forma wist te krijgen is me een raadsel, maar het voelde weer alsof ik een paar decades jonger was! En ook de uitzichten die ik genoot, met Paula op haar knieën met haar prachtige lichaam over de kleine mynasch gebogen, schitterende borstjes, mijn vingers in haar natte kutje. Oh my god…. Teveel ervaringen tegelijkertijd….
Kortom ook deze tweede sessie was er eentje om bij te schrijven in de lijst vanbetere sessies. Super leuke meid die Paula, kom ik beslist voor terug.
Golden Gate, wat zal ik erover zeggen. Eeen aantal dames om voor terug te komen, prachtige outillage. Ga zeer binnenkort eens een dagje naar ACAGold om het verschil weer eens te polsen….
:):biggrin::freu::liebe2::):biggrin::freu::liebe2: :):biggrin::freu::liebe2::):biggrin::freu::liebe2: :):biggrin::freu::liebe2:
Willem2
22 oktober 2023, 10:44
Zaterdagavond 21 oktober, 19.15, waren er 29dames aanwezig.
Das
22 oktober 2023, 14:59
Donderdag 22 oktober Golden Gate
donderdag 22 oktober??
Giodude
22 oktober 2023, 15:12
donderdag 22 oktober??
Het valt je nu pas op terwijl je het de 20e genomineerd hebt in beste recensie van de maand :gruebel:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=825048#post825048
+1
Denk dat het de 12e moet zijn en een typo is.
Kwibus2
22 oktober 2023, 18:22
Wat kan mij die tuin en die verbouwingen schelen. Ik kom voor de dames en koester daarbij de gekende sauna formule.
De entreeprijs is al flink hoger dan voorheen. Een beetje rollebollen met de dames vraagt een aardige bijdrage voor hun huishoudgeld.
Voor dit geld hoef ik geen eind naar Grefrath te rijden. In Nederland zijn op korte afstand nog wel wat bordelen te vinden waar ik voor hetzelfde geld kan kiezen uit wat lieve danseresjes.
Er is duidelijk de klad gekomen in de oorspronkelijke sauna formule wanneer GG de nieuwe trend zou zijn.
Wentelt Eefje
22 oktober 2023, 19:12
Na een jaar afwezigheid blijkt Kwibus2 nog altijd een meester in het debiteren van zijn mening zonder daarvoor enige rechte ervaring in het etablissement van discussie opgedaan te hebben. Verder zal Algemeen Ge-Ijsbeer tot hij weer in winterslaap schiet voorlopig een stuk onleesbaarder zijn...
Kwibus2
24 oktober 2023, 12:14
Je zit er zoals gebruikelijk weer volledig naast.
Om iets te zeggen over de Hollywoodprijzen hoef ik geen 400 km vv naar Grefrath te rijden.
Gewoon negeren is een kunst die je nog niet helemaal onder de knie hebt WE.
Brad Clitt
24 oktober 2023, 13:14
Ik kan overigens wel iets zeggen over Hollywoodprijzen. ;)
schoolmeester
24 oktober 2023, 17:10
Nou vertel, dan zet ik even koffie.
Kwibus2
25 oktober 2023, 17:20
Moet ik blijven wachten of komt er nies meer?
The Joker
25 oktober 2023, 22:50
Afgelopen week na een wat langere GG pauze weer een bezoekje gebracht op een doordeweekse dag.
Bij binnenkomst rond 13:30 trof ik een bijna compleet geplunderd ontbijt buffet aan, dit verbaasde mij daar er slechts een stuk of 5 wagens op de klanten parking te vinden waren.
In de barruimte zaten echter al zeker 15 dames, dus de daders waren snel gevonden.
Tot 18:00 bleven de dames fors in de meerderheid, maar daarna kwamen er toch aardig wat nieuwe beren bij.
Indien je de volle entree betaald kan je buiten bij de foodtruck na 15:30 een lunch/diner gerecht bestellen, bij €50 entree gem €15 per portie.
Gerechten worden vers p.p. bereid en smaken prima, de porties zijn echter zeer klein, dus als je voldoende wilt eten zou ik nooit voor het budget tarief kiezen, dan ben je veel duurder uit.
Als we het toch over duurder hebben, de reden dat de meeste dames vooral om zich heen zitten te kijken blijken ook daar de tarieven te zijn.
Bij bestaande bekende dames waar je al langer klant bent kan je nog terecht voor het instap tarief van 80p30, echter voor een beer onbekende dames vragen min 100p30 tot maar liefst 150p30...
Het verbaasde me dan ook niets dat ik bij het weggaan op de parking een Ferrari en enkele Porsches zag staan.
Personeel is nog altijd erg vriendelijk, maar overdag is de bezetting wel wat uitgedund.
Nu het gedaan is met de nazomer is de wellness wel beperkt tot enkel een zeer hete sauna.
Club heeft zich inmiddels geprofileerd tot hangout van de high-rollers waarbij de dames liever 1 'dikke' kamer maken om de dagopbrengst te pakken dan meerdere normale beren te bedienen.
Gielle012
27 oktober 2023, 20:23
Volgende week woensdag overdag weer een kijken hoe de sfeer is.
Tenzij iemand vanuit Helmond (ben daar voor werk) regio een ander mooi alternatief weet :-)
Nadien terug richting Arnhem. Dus GG lijkt ideale ligging te hebben.
ruebennase009
2 november 2023, 00:11
Dafür, dass ich in meinen letzten Berichten den Club nicht gut dargestellt habe, bin ich eigentlich zu häufig da :)
Da meine beiden Stamm-CDLs mich mal wieder zu einem der geilen 3er animiert hatten, machte ich mich am frühen Morgen auf ins GG.
Ich habe mir vorgenommen, dieses Mal den Club so neutral wie möglich zu beschreiben.
Ankunft 11:00 Uhr. Sehr freundlicher Empfang und 70€ abgedrückt, da ich ja länger bleiben wollte.
Das Servicepersonal war wie immer auf Zack und räumte ständig den Club auf.
Ich war mir zwei anderen Eisbären und drei CDLs die Ersten im Club.
Die Deko von der Halloweenparty hing noch überall.
Nach dem Duschen traf ich Liana an der Bar an ihren üblichen Platz neben dem Durchgang zur Sauna.
Ich wollte aber erstmals frühstücken.
Im Speisesaal war alles vorhanden, was der Clubgänger so benötigt. Ich muss sagen, das Essen war sehr schmackhaft und ausreichend vorhanden. Hier war doch definitiv eine Verbesserung seit meinem letzten Besuch festzustellen.
Auf der Terrasse steht nun ein Zelt mit einem Heizpilz, in dem man rauchen kann. Dieses Zelt wurde auch ausgiebig von den Gästen und den CDLs genutzt.
Nachdem Bonni erschien, verzogen wir drei uns für 2 Stunden in eines der oberen Zimmer und mir wurde ein richtig geiles 3er Programm geboten (ohne Lesbo).
Auf dem Zahnfleisch verließ ich das Zimmer und am Spind übergab ich den Liebeslohn (Liana 300€ und Bonni 300€ + 50€ für Extra).
Von mir eine absolute Empfehung für diese beiden wunderbaren Top-CDLs.
Ich war glücklich und zufrieden.
Der Club füllte sich und ich hatte die Gelegenheit mir die Damen im Barraum mal in Augenschein zu nehmen. Mir fiel auf, dass die Fraktion der PHG irgendwie nicht mehr wirklich da waren. Das Line-Up hat mich sehr beeindruckt. Hier war definitiv eine Verbesserung zu sehen. Das Verhältnis von CDL zu Eisbären hielt sich doch die Waage und ich behaupte für jeden wäre was dabei gewesen.
Ich hatte auch den Eindruck, dass heute mehr „gezimmert“ wurde als wie beim letzten Mal.
Hier hätte eine erfolgreicher Clubtag enden können, tat er aber nicht ….
Ich geriet in eine Abzockfalle……..
Mir war beim letzten Mal schon Sarah aufgefallen. Anfang/Mitte 30, A-B-Cups, schlank 160cm, Türkei
Irgendwoher kannte ich sie, aber ich konnte mich ums verrecken nicht daran erinnern woher. Wir kamen ins Gespräch und sie machte auf mich einen sympathischen Eindruck. Sie meinte zu mir, dass sie mich kennen würde und wir mal ein Zimmer gehabt hätten.
So fingen wir beide an zu überlegen, wo das den gewesen sein könnte. Da sie viel herumgekommen ist, mussten wir erstmal die ganzen Clubs aufzählen (spätestens hier hätte meine Alarmglocken schrillen müssen).
Uns fiel dann unsere letzte Begegnung ein:
Es war vor Urzeiten im ACA-Gold. Jedoch war es eins von den Zimmern, die ich besser vergessen hätte (hier hätten meine Alarmglocken aber mal so richtig läuten sollen!).
Damals war es ein 30 Minuten Zimmer, welches ich nach 20 Minuten schon beendet habe.
Da mein Blut aber nicht mehr wirklich im oberen Teil meines Körpers war, besprachen wir Ihre Serviceleistungen und meine Wünsche ( GV, Lecken, Fingern, ZK).
Zu meinem Glück habe ich dann wenigstens auf meine maximale Zeit für Testbuchzungen (Eine Stunde) bestanden.
Großer Fehler von mir: Ich habe nicht nach dem Preis gefragt.
Dafür könnte ich mich immer noch Ohrfeigen!
Das Zimmer war vom gelieferten Service sehr gut, obwohl die ZK mehr als nur zaghaft waren. Beim Lecken und Fingern lief sie förmlich aus.
BJ mit Blickkontakt, Cowgirl und Mission.
Soweit so gut.
Beim AST mit Kuscheln meinte ich, dass ich mir vorstellen könnte, beim nächsten Mal ein längeres Zimmer zu machen.
Nach einer Stunde gingen wir dann zum Spind und dann kam meine Rechnung:
200 € wollte sie haben.
Da war mir dann klar, dass ich schön geschmeidig in eine Abzockfalle reingeschlidet bin.
Ich gab Ihr das Geld.
Warum? Kann ich gerne erklären:
Ich diskutiere mit keiner CDL über ihr Geld, welches sie für eine erbrachte Leistung einfordert. Ich ziehe nur meine Konsequenzen daraus.
Mit dem Preis hat sich Sarah bei mir für zukünftige Zimmer ins Aus geschossen.
Die Dame landet damit auf meiner Unfickbarliste.
Ich ärgere mich über den viel zu hohen Preis. Wenn ich bedenke, dass ich vor kurzen in München in einem WoPu für eine Stunde 200€ bezahlt habe, ist dieser Preis in einem Sauna-Club im Rheinland wohl das übelste, was mir passiert ist.
Ja, ich bin selber schuld und ich möchte jedem raten, um diese Dame und diesen Machenschaften einen großen Bogen zu machen.
Um 17:20 Uhr gab es was zu essen.
Nicht aus dem Wagen, sondern es gab ein Buffet. Salat, Frikadellen, Gemüse, Gemüsereis, Kroketten und Geflügelgeschnetzelten. Nach meiner Meinung eine echte Verbesserung.
Um kurz nach 18:00 Uhr habe ich den Club verlassen, nachdem ich der ED noch berichtet habe, dass der Club doch fühlbar besser geworden ist.
Fazit:
Trotz des bescheidenen Wetters und der nicht Nutzbarkeit des Gartens war es am Ende ein schöner Tag im GG. Der Club war gut besucht und das Line-up war sehr erstaunlich gut.
Das ich abgezogen worden bin, ist meine Schuld und das kann ich dem Club nicht vorwerfen.
Ich werde den Club wieder besuchen und mich in Zukunft besser auf die Abzockerei einstellen.
Lesson learned!
Der Club hat definitiv einen (kleinen) Sprung nach oben bemacht.
meint
Die Rübe
Picasso 1
2 november 2023, 00:40
Fazit: bijna 1000 euro betaald voor 3 uur plezier.
stimpy3
2 november 2023, 01:05
De 50p30-crowd gaat nu ws helemaal whargarbl. Tenzij je met drie dames drie uur op kamer ging :biggrin:
Gustomass
2 november 2023, 01:05
Im deutschen Fernsehen gibt es ne Sendung; "Bares für Rares" . In Brabant zeiden ze; Wa de gek ervoor geeft....
mentholbear
2 november 2023, 02:23
Ich diskutiere mit keiner CDL über ihr Geld, welches sie für eine erbrachte Leistung einfordert. Ich ziehe nur meine Konsequenzen daraus.
Mit dem Preis hat sich Sarah bei mir für zukünftige Zimmer ins Aus geschossen.
Die Dame landet damit auf meiner Unfickbarliste.
Das ich abgezogen worden bin, ist meine Schuld und das kann ich dem Club nicht vorwerfen.
Ich werde den Club wieder besuchen und mich in Zukunft besser auf die Abzockerei einstellen.
Lesson learned!
You may have learned your lesson, but that gold digger centainly did not if you don't complain to her and or the club.
But then, that's part of the problem nowadays of these so called self employed working girls. It's like at a Chinese market where you have to bargain for every purchase :wand:
Das
2 november 2023, 10:31
zo hoort het, dit is wat de dvp's willen
cameltoe slide
2 november 2023, 15:30
DVP's accepteren graag een zak of koffer vol geld van elke gast als de gast de inhoud niet nuttig kan gebruiken. Je hoeft dus niet te klagen dat je te veel geld hebt. Prostituees hebben altijd te weinig geld. Wees dus genereus.
Struisvogel
3 november 2023, 09:15
Vast een lolly van ze gekregen ?
Gielle012
4 november 2023, 01:07
Woensdag 1/11
Schijnt de 31e een Halloween feestje te zijn geweest. Aant dames gaf aan dat ze dat als rust dag aangegrepen hadden. Schijnt rustig te zijn geweest, maar dat vinden de svp nogal snel.
Barvrouw weet inmiddels precies wat ik wil drinken, leuk mens.
Rond 1130 gearriveerd, waren toen ongeveer 10 svp en 8 beren. Sauna was aan het opwarmen. Heb zelf 2 rondjes gemaakt inclusief buiten zwemmen. Uitbater stond weer netjes blaadjes te scheppen. Tuin lijkt winter klaar gemaakt. Een bbq smoker stond aan, helaas vandaag geen tijd voor het avond eten. Zodoende een keer de 50EUR optie genomen.
Als ik de tekst van Ruebennase009 van paar dagen geleden had gelezen had het me wat ellende bespaard. Had om de een of andere reden zin in Sarah (en ook mij kwam ze bekend voor) ze gaf aan te Turkse te zijn, maar dan in Duitsland geboren en getogen. De presales was goed, duurzaam blazen in de Kino. Daardoor weinig bloed naar mn hoofd en niet naar prijzen geïnformeerd. Op de kamer aangekomen had ze het over 100v30 en 150v60. Daarna probeerde ze nog wat extra's erbij te doen. Maar heb gezegd, we gaan nu naar beneden of we houden het bij 150v60 inclusief alle (redelijk standard) dingen. Beetje morrend nam ze het aan. Na best goede vrij partij probeerde ze er een eind aan te breiden. Hoho, tijd is nog niet voorbij... Dus ondanks dat ik er eigenlijk weinig zin in had uit principe een tweede aanvalsplan gemaakt. Tijd vol geneukt, niet nog een 2e.keer gekomen, maar dat boeide niet.
Had me wel voorgenomen dit aan uitbater te melden. Gedaan en die sprak dame bij de deur ook aan, die heeft er ook nog naar gevraagd. Heb e.e.a. uitgelegd. Eens kijken of ze er wat mee doen.
Hapje eten, wat werken en rondje sauna. Rond 14h30 ongeveer 20 dames (heb ze niet geteld). Een leuke dame Eva kwam binnen, eerder goede kamers mee gehad, en ook Rebeka zag ik. Uiteindelijk met Rebeka tweede kamer gemaakt. Fantastisch als altijd, eerst masseren, en heerlijke 69 om over te gaan naar een rondje Kamasutra. Iets over het uur heen, maar dat vond ze allemaal prima omdat ze massage fijn vond ofzo.
Wilde nog wel een 3e rondje, maar weinig cash. Lin automaat werkte niet mee helaas. Geen zin in buiten de deur pin actie, al was ik er zo heen gebracht door theke.
Rond 16h30 waren er ongeveer 30 dames, en een stuk of 15 beren. Club verdient meer. Blijf wel scherp moet ik mezelf inprenten(!)
Overall fijne dag, zonde van die muts Sarah.
Toch met een glimlach pand verlaten. Wie weet waar ik binnenkort uithang.
ruebennase009
6 november 2023, 22:04
Woensdag 1/11
Overall fijne dag, zonde van die muts Sarah.
Ik kreeg te horen dat de dame daar niet meer werkt.
Gielle012
7 november 2023, 19:58
Mooi, dan hebben ze een terechte actie ondernomen.
Mocht een andere beer dergelijke ervaring hebben. Moeite waard om rustig te bespreken. Lijkt een positieve lijn in management te zitten, denkend aan lange termijn impact van dergelijke mutsen.
Willem2
7 november 2023, 22:25
Vanavond waren er 15dames. En ja er zijn weer wat dames weg die het te bont hadden gemaakt.
stimpy3
8 november 2023, 00:58
Ik was op vrijdagavond in GG voor een kort bezoekje (ik had niet de puf om door te karren richting Samya of een andere tent, voor de betere middagclubs plus dat je ook het hele stuk terug moet :o ). Rond 20:30 aangekomen bij GG. Redelijk voorzien van dames, ongeveer 15 stuks.
Anyway, de dames die ik aansprak waren allemaal van 80p30 "plus extras", of doodleuk 100p30/150p30 als instaptarief. Nou ben ik vanuit clubs als Magnum en Samya best wel wat upselltoestanden gewend, maar deze dames maakten het wel erg bont. Zeker omdat ze qua optik nou ook niet bepaald supersonisch scoorden.
Met twee dames een kamerpoging gemaakt; eentje zat aardig te lonken, maar bleek op kamer wel heeeele erge sili's te hebben; daar paste ik voor. Binnen een minuut stond ik weer buiten, tot ergernis van de dame (mia) in kwestie. Nog wat een paar ijsberenrondjes gemaakt, daarna een poging gedaan met een andere dame die bij de eerste aanblik van stimpy3's schwanz in katzwijm viel ("oooh nooo, this is not going to fit") waarna ik ditmaal zelf binnen een minuut weer buiten stond. Ik had eigenlijk niet zo veel zin meer om het nog bij een van de andere dames te gaan proberen, en vond 't wel welletjes zo.
Qua culinaire voorzieningen: best aardig. maar ook weer niet super. Keuze tussen iets wat op paella moest lijken, een of andere vage pasta-met-stukjes, en nog een paar vage bakken, plus stukken vlees met groente. Om 10:20 ofzo werden er een stuk of wat pizza's naar binnen gebracht en uitgeserveerd in de buffetruimte; was net een beetje over m'n honger heen om daar wat stukken van te scoren. Om 10:30 vertrokken.
Was zelf ook niet in een al te beste mood, en dat maakt best uit; ik gok dat als ik wat eerder (en in een betere stemming) was gekomen ik hier best een aardig kamertje had kunnen scoren. Blijft wel tricky qua upselltoestanden.
forgetskinnyletsgetfatty
12 november 2023, 17:55
Golden Gate zaterdag 11 november 2023
Op de 11de van de 11de met een vrijkaart in de achterzak (W2, ijbf en GG thanks), in Gefrath bij Golden Gate op de bel gedrukt. Kaartje werd vlot verwerkt, en de benodigde attributen in bruikleen gekregen. Kort verkenningsrondje, was al een tijdje niet meer in dit pand geweest. Tijd voor bankzaken, rustig de dames bekijken of je een bekend gezicht ziet, tijdsduur van de kamergangen monitoren.;)
Dames van diverse maten/vormen aanwezig met als extra aangevinkte opties: opgevulde lippen:nee:, siliconen borsten:angryfire: en ronde billen. :teuflisch:
Van de aanwezige dames, ca. 30 stuks, herken ik er minder dan een handvol. Een opening naar een nieuwe ervaring lonkt. De keus laten vallen op de bulgaarse Bonny, een dame met een lange staat van dienst in meerdere clubs. Gekozen om voor een uur te gaan, een positieve ervaring, met betaling tegen het geldende uurloon. :huch:
Rond de klok van 19:00 een bordje opgeschept uit het buffet, goed te doen, hoewel de friet en de gepaneerde kipfilet me ondertussen gestolen kunnen worden (iets te vaak gezien inmiddels).
Had ik in het live topic geschreven dat de muziek op een aanvaardbaar volume stond, blijkbaar lezen ze mee, want de draaiknop van het volume ging rechtsom naar standje gehoorbeschadiging tegen entreegeld. :ranting2:
Tegen de 22:30 vond ik het mooi geweest, sleutel ingeleverd en naar huis vertrokken. :flatto-bye:
Leuk om hier weer geweest te zijn.
Kom ik hier terug? Ja denk het wel.
Ga ik hier de deur platlopen? Verwacht van niet.
mentholbear
14 november 2023, 00:52
PANNENKOEK
Op de 6e van de 11e afgesproken voor (C)arina voor een pannenkoeksessie.
Door wat onvoorziene omstandigheden de avond er voor en in de ochtend kwam ik wat later aan dan geplannend. Aangezien ik de gehele dag zou blijven, besloten om de 70 euro entree neer te tellen.
De 50 euro optie is eigenlijk alleen nog maar voor de short stay beren die niet hoeven te dineren. Want enerzijds was een gerecht vaak al 15 euro en anderzijds is er nu geen a la carte meer, maar alleen een lopend buffet voor degenen die de volle pond hebben betaald.
Enfin, onze aankomst was goed getimed, want we kwamen tegelijkertijd aan bij de receptie. Berenvel mee, opfirssen en omtoveren tot ijsbeer.
Aangezien madame meer tijd nodig heeft om zich klaar te maken, me eerst tegoed gedaan aan een late brunch en een sauna rondje.
Daarna gezellige tijd met (C)arina en geweldig van elkaar genoten. Deze GOSC meid is voor mij de enige reden om in de wintermaanden GG te bezoeken.
Ik merk echter dat pannenkoeken niet zo mijn ding is. Ik heb gewoon behoefte om lekker wat saunarondjes te doen en erna een dutje te doen. Vooral omdat ik nogal moe was na een korte nachtrust. Een leenliefje hoeft er niet als een nanny aan m'n zijde te blijven, dus besloten dat ze ook andere beren kon gaan plezieren.
De sauna was goed op temperatuur en er was ook aufguss aanwezig. Heb alleen weer ervaren dat sommige sudlanders behoefte hebben aan een stoomcabine, want die kieperden zowat een halve emmer in de ketel om na 5 minuten alweer te vertrekken. De volle 15 minuten volmaken is dan een behoorlijke uitdaging...
Het zwembad leek wel een vijvertje met allemaal blaadjes erin. Later op de dag werd de schoonmaakrobot aan het werk gezet. De tuin stond er mooi bij in de herfst kleuren. Ook het zonnetje liet zich sporadisch zien, maar behalve even afkoelen na een sauna rondje is het mij nu te fris buiten.
De taart in de middag smaakte me extra goed met een flinke portie slagroom er op. Misschien volgende keer maar die spuitbus mee de kamer op te nemen voor een ander desert ;)
Het avond eten bestond uit een buffet met 4 bakken, waaronder aardappeltjes, pasta, varkensvlees in smurrie en zuurkool met vlees. En ernaast wat konijnenvoer. Heb al jaren geen rode bietjes meer gegeten, dus daar maar es wat van opgeschept, aangezien er geen vliegenplaag heerste.
Het smaakte me allemaal prima, maar is me persoonlijk de 70 euro niet waard.
De club is het net niet voor me. Sauna die laat in de middag pas aangaat doordeweeks, volume van de porno wat te luid om em als dutplek te kunnen gebruiken, kouwe zwembad in de wintermaanden en de kamerprijzen van de dames een stuk hoger als elders.
Doch tussendoor als afwisseling kan een bezoekje wel eens, aangezien de club ook wel zo z'n voordelen heeft, zoals vriendelijk en vlot personeel, fraaie en propere ruimtes, gemiddeld genomen GOSC dames (hoewel de line up op een dooie doordeweekse werkdag op 2 handen te tellen was en het merendeel voor mijn smaak iets te gevuld), kwaliteit van het eten op orde is, in de zomermaanden de fraaie tuin en een zwembad hun toegevoegde waarde hebben, en bovenal dat er een favorietje rondfladdert.
Al met al was het weer een geslaagd uitje en later als gewoonlijk m'n warme nest weer opgezocht.
nieuwtje
22 november 2023, 11:50
Goede middag beren ..
Afgelopen zaterdag op terug weg van livingroom.. ja snel berenvel aan . en naar de bar cola ..had al genoeg beer gehad ,ivnm rijden .Naar buiten, cameltje aan .. en een gesprek met een leuke dame .. was niet mijn type maar wel lekker maf.. en ja .... zij zorgde voor leven hij werd wakkerrrrrr... wat nou. wilde eigenlijk kijken als er de dame met knotje er was ...maar ja eerlijk is eerlijk zij was grapig maf ... dan naar kamer ..blauw asparintje voor het geval ...al 3 keer gekamert ... naar een kamer achter de bar .
klein kamer en toch veel geluid overlast .. gekletst en rustig aan gedaan gaf mij een mooie masage zodat alles weer soepel was en een plek hard. op oorlog sterkte. arme meid deed haar best maar ...maar uitendelijk na 69 en 1,5 uur later ...........
ze is een gezelige meid start wel rustig . maar opgang ...deed ze meer dan dat ze aangeboden had ...en vroeg 220 .. een aanrader voor mij de volgende keer... en het was tijd weer voor een cameltje of 2.. en ja een biertje.. nog ff naar kino gegaan maar niemand meer daar. ja tijd voor naar huis ..ps moest wel centjes op ....tot de volgende keer ....maar mijn prive dame komt begin dec ook weer terug van roemeni ...
Optimum
22 november 2023, 22:24
Laatst was ik nog eens in Golden Gate in Grefrath.
De line up was in aantal toegenomen, met enkele bevallige nieuwe meiden. Echte niet allemaal mijn type helaas.
Wat ik persoonlijk goed vond, is dat men terug met een open buffet methode werkt (vrij zelf opscheppen), wat stukken beter is dan wachten op een kinderportie zoals voorheen.
Leuke hond hebben ze trouwens !
sjaakietrom
23 november 2023, 11:15
Wil vanmiddag 23-11 weer eens lekker bijkomen in GG. Is er al iemand en hoe is de line-up ?
Verstuurd vanaf mijn SM-F936B met Tapatalk
Willem2
23 november 2023, 21:38
Vandaag waren er 25 vrouwen.
mynasch
24 november 2023, 09:25
23 november Golden Gate
:););):):););):):););):):););):):););):)
Mihaela had me laten weten vandaag in GoldenGate aanwezig te zullen zijn, en met een droge weg een beetje zon en prachtige herfstkleuren draaide ik klokke elf het parkeerterrein van Golden Gate op. Het beloofde een fraai dagje te worden. En, dat werd het ook…. Allereerst viel de schitterende in herfstkleuren getooide tuin van Golden Gate op. Prachtig gewoon! Ik werd door een vlotte theke welkom geheten en 50 euro lichter gewapend met een prachtig ijsberen velletje mij rap omgekleed tot ijsbeer!
Toen ik de bar wilde binnen stappen hoorde ik net dat Mihaela zich bij de Theke aanmeldde. Ik zou haar buiten zo nauwelijks herkend hebben. Zo zie je maar….
Binnen bleek het nog rustig, maar er waren al dames van de partij: Liana, Lorri ennnnn Kira (zeker niet te versmaden. Die zat in een uitdagend rood setje (zonder behaatje) wel errrrruug verleidelijk op de bank. Maar ja…. Ik had een date….
Cappuccinnootje en mij met uitzicht op herftstuin geïnstalleerd. Daar kwam de nu voor mij goed herkenbare Mihaela in zwart setje aan! En zette zich naast mij op het bankje. Jummie. Het is een super leuke meid. Met altijd interessante gesprekstof. Zo ook vandaag. Heerlijk gevoel met zo’n leuke dame (voor mij piep jong) in sexy kledij vlak naast je met zo af en toe een strelinkje een poosje een gesprek te voeren. Kleine mynasch had natuurlijk een totaal eigen wil, en ik besloot dan ook maar de kamer vraag te stellen. Een uur met vijf sterren brak aan: vrijen, lieftallige vrouw, hete dame, erotisch intelligent, superpijp koningin, zoenen als verliefde tieners, genietend van mijn vaardigheden (staan wel bij haar in de schaduw!), en een hemels orgasme. Heerlijk liggen nagenieten, en een paar super lieve knuffels als afscheid. Met alsmaar die prachtige glimlach en fraaie blauwe ogen! Oh oh. Klinkt als een prima illusie
Met vijf sterren in mijn koppie maar eens aan de lunch, kom ik naast Paula (Pools vriendin van Mihaela) terecht….. kon geen zinnig woord uitbrengen…. Ook zo’n fraai schepsel, ietsje maar vlees op de botjes, beetje kleinere borsten (A). Maar ja ik kreeg vandaag geen gesprek aangeknoopt…. Dus maar stilletjes opgestapt naar de bar.
Binnen was het nu wel een stuk drukker. Ik schat een dame of 15-20 (Willem2 meldde in de avond 25). Ik spotte Liana, Lorri, Kira, Paula, Alma, Bibi, Mihaela, Vivian, een voor mij nieuwe Duitse theke (Cora) verving mijn favo Marianna. Leuk mens die Cora trouwens! Andere dames van plezier had ik wel eens gezien maar er kwamen geen namen boven…. (werk aan de winkel)
Tweede sessie onvermijdelijk met de Duitse Kira. Ook deze gaat met vijf sterren de boeken in. Leuk uitdagend, super sexy, levensgevaarlijk licht blauwe ogen die mij steeds aankeken over een super sexy blowjob. Kira genoot van mijn kunsten en meldde zelf dat de einstand 3-1 geworden was! Ik genoot enorm van de seksuele spanning die Kira weet op te bouwen, en mij steeds op het randje van een orgasme brengt en dan weer een beetje aflaat. Jummmmiie!!! En dat prachtige lichaam van haar waarmee ze deze spanning uitdraagt. Vet. Herhalings gevaar groot!
Kortom een heerlijke ervaring rijker, maar moest helaas rond 14:30 weer op stappen.
:););):):););):):););):):););):):););):)
Rudiderbumzer2
24 november 2023, 09:55
Gisterenavond tijdens doorreis van Duitsland naar Nederland toch eens even in Grefrath gestopt om eens te kijken hoe deze club is .. of deze inderdaad wel iets weg heeft van een van mijn vroegere favorieten de Golden Time.
Entree is inderdaad 70 EURO (dat is inclusief eten en bier) .. of 50 EURO .. dan mag je alleen alcoholvrije dranken nemen.
Het is inderdaad een mooie club met ook een hele mooie line-up .. vergelijkbaar met wat er vroeger in GT rondliep.
Wat mij wel wat tegenviel is dat als je rustig in de bios zit (muziek stond wat luid in het grote gedeelte), je vaak wordt benaderd door de dames die eens kijken of er wat te scoren valt. Ze zetten zich bij jou (geen probleem),
proberen je te verleiden (ook geen probleem) en als je ze dan verder hun gang wilt laten gaan moet dat op de kamer. In de Bios willen ze schijnbaar niets doen ... maar waarom komen die dames dan naar daar ??
Het is toch een FKK club en de bios dient toch om daar heerlijk afgezogen te worden terwijl je afwisselend naar het grote scherm kijkt en naar wat er op armlengte van je ogen gebeurt ??
Enfin ... nummer 5 of 6 denk ik was dan wel bereid om aan te vangen met een (toch wel) heerlijke pijpsessie. Maar, ze stoorde zich toch wel schijnbaar aan het feit dat af en toe personen binnen kwamen.
Prijzen zijn inderdaad 80 EURO voor standaard programma waar voor PZC dan 20 EURO extra wordt gerekend. Voor een uur zou 150 EURO gerekend worden.
Helaas deed deze madam geen Franzoesisch bis zum Schluss .... ik dacht met al die keukenrollen die daar in de Bios liggen dat dat toch wel mogelijk zou moeten zijn (tegen wat bijbetaling).
Na .... dan maar een rubbertje erom en ik heb me door deze dame klaar laten rijden.
Herhalingsgevaar ???
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks een ietwat mindere line-up Babylon nog altijd een favoriet is. De meeste dames daar zijn toch echt wel open en maken er geen probleem van als je in de openbare
ruimte al eens voorverwend wilt worden ... sommigen doen dit zelfs als je nog aan de bar staat. Ook doet iedereen daar (voor zover ik week) aan Franzoesich bis zum Schluss.
Last but not least .. er worden daar niet zulke hoge prijzen gevraagd waardoor je (waar je in de GT voor een half uur betaald) daar twee keer een half uur van een dame kan genieten.
Ben bang dat ik in de toekomst toch maar weer via Elsdorf terug naar Nederland rijd bij terugkomst uit Duitsland.
Ruud
nieuwtje
25 november 2023, 19:33
Mede beren iemand al in gg .? Ben aan het overwegen naar gg of lr. . Vanavond..
Lr beviel mij wel laatste keer ..maar als Bonny of Kira meschien ook dame met knotje aanwezig is ..word het waarschijnlijk gg..
ju52
25 november 2023, 20:43
Deine Frage kannst du dir selber beantworten:
Hast du Kira jemals so spät in einem Club gesehen?
snaal88
25 november 2023, 22:34
Living Room en Golden Gate zaterdag 25 november
Na gisteren contact te hebben gehad met mijn favoriete dame in Living Room deze ochtend die kant op gereden om iets voor elven te arriveren in Kaarst. Meestal ga ik op zondag maar dat kwam dit weekend niet goed uit. 30 euro betaald en omgekleed. Naar het restaurant voor een roerei met twee broodjes. Smaakte weer prima! Er waren diverse bekende ijsberen aanwezig dus wat bijgepraat met diverse mannen en wachtend op mijn favoriete dame. Om 13 uur was ze er nog niet en bleek dat ze die nacht ziek was geworden en niet in staat was om te werken. Ze was te laat wakker om mij eerder in te lichten helaas. Dat was natuurlijk een domper op deze dag. Overwogen wat te doen en besloten om naar Golden Gate te rijden om te kijken of daar een favorietje zou zijn.
Omstreeks 14 uur daar aangekomen en me voor de tweede keer die dag omgetoverd tot ijsbeer. Er waren al best veel dames aanwezig en in de loop van de dag liep dat op tot 32 stuks. Het aantal beren liep in de loop van de dag ook aardig op en er werd ook redelijk wat gekamerd. Was lang geleden dat ik er op zaterdag was geweest.
Vrij snel na binnenkomst gesproken met Maya die er al geruime tijd werkt maar waar ik nog nooit eerder mee naar de kamer was geweest. Wellicht niet de meeste knappe dame in GG maar ze kan heel goed pijpen! Gezien mijn luie instelling het ook op deze wijze af laten werken en tevreden de kamer verlaten! Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
Rond 17 uur kwam Poolse Sonja binnen gestormd en die had ik al enkele maanden niet meer gezien dus ik had geen andere keuze om met haar naar de kamer te gaan en dat was ook gezellig en prima. Hierna gegeten en ik zat aan dezelfde tafel als Jolene een 22 jarige Italiaans/Roemeense die ook in Italie woont volgens haar. Ze werkt er pas sinds 2 weken. Haar even in de wacht gezet maar later nog een uurtje met haar gerollebold en na een voorzichtige start kwam ze los en gaf mij een prima hoogtepunt. Herhalingsgevaar is hier ook zeker aanwezig! Hele fijne dame.
Verder waren aanwezig Kate, Simina, Paula, Anni, Oxanna, Evelina en nog vele andere bekende gezichten waar ik de naam niet van herinner. Vlak voordat ik vertrok zag ik ook nog Nelly die ik minstens 8 maanden niet meer gezien had maar mijn geld was op dus ik ben maar naar huis gegaan.
Het avondeten was ook prima met 2 soorten vlees, worstjes, soep, aardappelpuree en gemengde groenten.
Wat dus begon als een deceptie in Living Room eindigde toch nog heel positief in Golden Gate en wellicht bezoek ik de club nog wel eens op zaterdag ipv zondag. Er zijn dan meer dames aanwezig en het is er niet overdreven druk met mannen dus dat is voor mij prima!
Tot de volgende keer!
gloo
26 november 2023, 23:58
Wat vond jij van de aanwezigheid van DJ Amir deze zaterdag?
snaal88
27 november 2023, 07:24
Hallo gloo,
Ik was rond 20.30 naar huis dus ik heb er weinig van meegekregen.
Das
27 november 2023, 11:54
Wat vond jij van de aanwezigheid van DJ Amir deze zaterdag?
geweldig goede DJ
al vind ik DJ celine toch beter
Picasso 1
28 november 2023, 00:08
Combi DJ's en saunaclubs is per definitie waardeloos en kut, die combi is geen vlees noch vis.
Shakir
28 november 2023, 11:03
Jeff Mills, dat was nog eens een DJ!
Herr Fick
28 november 2023, 12:41
Combi DJ's en saunaclubs is per definitie waardeloos en kut ...
Ja, waarom willen mensen er altijd herrie bij in een club? Gewoon een rustig achtergrondmuziekje, net zoals in een gewone sauna, is ideaal om nog een normaal gesprek te kunnen voeren. Een beetje klasse moet er zijn. :rolleyes:
Dat is ook belangrijk om de juiste (prijs)afspraken te kunnen maken. En het zou ook weer wat schorremorrie uit clubs kunnen weghouden.
Leve de ouderwetse herensociëteiten (met voldoende deernes natuurlijk:))!
mentholbear
28 november 2023, 13:16
Gewoon een rustig achtergrondmuziekje, net zoals in een gewone sauna
Ideaal voor deze lome ijsbeer om een tukkie te doen, maar lijkt zelfs mij iets te rustig voor een SC.
Persoonlijk vind ik deep house wel goed passen bij wat hippere SC, zoals GG en Venus, en wat volksmuziek bij wat oubolligere SC, zoals Berends en Babylon.
Herr Fick
28 november 2023, 16:37
... deep house ...
Zucht ... er is dus echt geen klasse meer.:frown: Wat is er fout met wat soul, 80'spop of een deuntje van voor mijn part Helene Fisher? Een groot deel van de beren is immers +50. Het wordt echt tijd dat een aantal jonge kerels eens naar een echte discotheek gaan en waarachtig een griet proberen te versieren.
mentholbear
28 november 2023, 16:56
Ik zat misschien te vaak bij Happy :redface:
Daar werd nog drukkere muziek gedraaid.
Ik maakte daarom ook onderscheid tussen een hippe tent als Venus en een Bernds. Er is niks fout aan je suggesties. Integendeel, ik vind dat ook meer relaxte muziek. Maar als ik zie wat tegenwoordig in veel SC zit, snap ik wel dat de clubs meer bass en gedreun draaien.
En dan vind ik deep house een goeie tussenoplossing.
Of is wat je in een club als AG ziet aan shift, overdag wat meer pop muziek en in de avond een overschakeling naar Balkan genre.
De meeste 50+ zoeken zo tegen 22:00 hun bedje al op ;)
Mijzelf inclusief, ik peer em zelfs meestal al rond 21:00.
Herr Fick
28 november 2023, 17:56
... Maar als ik zie wat tegenwoordig in veel SC zit, snap ik wel dat de clubs meer bass en gedreun draaien...
Vandaar dat ik al schreef dat de juiste muziekkeuze kan zorgen voor een beter publiek:)
Wentelt Eefje
28 november 2023, 20:51
Ander publiek zou suggereren dat je geen Ubermensch-gedachten hebt...
ruebennase009
30 november 2023, 07:55
Mittwoch 29.11. 11:00 Uhr:
Ich war der erste auf dem Parkplatz bei richtigem Mistwetter. Freundliche Begrüßung und 50€ abgedrückt, da man mir zu dem Zeitpunkt nicht sagen konnte, was es zu essen gab.
Nach der rituellen Waschung ging ich in dem Barraum, in dem 0 Eisbären und nur Liana an ihrem Stammplatz gesessen hat.
Liana: Deutsch Russin Mitte 30, 160, gute getunte B-Cups, lustige offene Person.
Wir hatte im Vorfeld einen Termin für eine Langzeitbuchung gemacht. Die Länge der Buchung hatten wir nicht wirklich festgelegt.
Der Top-Service ( GF6, BJ, 69) von Liana war mir von den vorherigen Besuchen des GG bekannt.
Wir verzogen uns in das Zimmer 11 im unteren Bereich, da die oberen Zimmer bei den Temperaturen draußen nicht wirklich einladend waren.
Bei dem Termin wurde GF6 der absoluten Extraklasse geboten. Es wurde sehr viel gestreichelt, geknutscht und die Zeit verging wie im Flug. Meine 4 Abschüsse taten ein Übriges.
Nach 3 ½ Stunden ging ich auf dem Zahnfleisch wieder zurück in den Barraum.
Es war 15:00 Uhr und im Grunde war der Club leer (6 CDL an der Bar und 2 Eisbären auf dem Sofa)
530 € wechselten am Spint den Besitzer.
Nachdem ich mir ein Stück Kuchen und einen Kaffee genossen habe, ging ich zurück in den Barraum.
Ich war platt, aber glücklich.
Die Besetzung des Clubs wurde nicht wirklich besser und den Damen war anzumerken, dass einige befürchtetet ohne Buchung nach Hause zu gehen.
So kam es, dass einige der Damen mich auf dem Sofa ansprachen. Sehr nett, auch wirklich sehr schönen Frauen (z.B. Valeria, Italien, Anfang 30, schlank, blond, ein echter Hingucker), jedoch wurde den Damen schnell klar, dass mit mir nach der Langzeitbuchung nichts mehr wirklich etwas anzufangen war.
Irgendwann gegen 17:00 Uhr gab es essen, aber ich hatte keinen Hunger und verzichtet.
Als Liana gegen 17:30 Uhr wieder im Barraum erschien, war uns klar, dass der Tag mit einer erneuten Buchung der Dame enden würde. Im Grunde war es eine Fortsetzung des wunderbaren GF6 mit Ihr.
Gegen 19:00 Uhr habe ich den Club verlassen.
Die Empfangsdame erwähnte noch die Weihnachtsfeier am 16.12.
Fazit:
Der Club war im Grunde leer und bei dem Mistwetter war hier nicht wirklich was zu reißen. Wenn ich im Vorfeld nicht einen Termin gemacht hätte, wäre ich nicht hingefahren.
Das Personal war freundlich und auf Zack.
Im Grunde war das für mich wegen Liana ein perfekter Tag
Meint
Die Rübe
Husky
30 november 2023, 21:42
Na Venus gisteren nu een heerlijke tijd gehad in de Herensociëteit GG,
Overdag rustig 16 dames en 10-12 luie en actieve ijsberen,
na 5 uur duidelijk drukker 24 dames en afwisselend 20-30 wat meer actieve ijsberen,
Genoten van goede seks met twee verschillende dames,eten was lekker en de Latte Machiatto en het bier vloeide rijkelijk,
sauna heet en het zwembad koud maar wel verfrissend,maar ik was wel de enige zwemliefhebber:tongue:
Nu net thuis om de ergste vrieskou en eventuele gladheid voor te zijn!
Binnenkort meer nieuws van de Herensociëteit GG :):wink2:
Husky
1 december 2023, 16:41
Woensdag actief in Saunaclub Venus en gisteren in de Herensociëteit GG,
stel het bijzonder op prijs dat vele ijsberen in navolging van de naamgever,nu ook GG als Herensociëteit in hun berichtgeving vermelden:tongue:
Kwam rond 13.00 uur binnen huppelen,na mijn donatie van 70 euro kreeg ik een kraakheldere badjas in bruikleen.
Na de Douche een fijn ontbijt met roerei,diverse vleeswaren,yoghurt en een watertje,begaf ik mij naar de sauna,
lekker heet en aansluitend het lichaam korte gegeseld in het koude zwembad,maar dat is juist zo fijn:freu:
Deze procedure driemaal herhaald tot mijn duifje in de persoon van Eveline mij opzocht,
ze zag er weer oogverblindend uit met de mooie lingerie die ze aanhad!
Twee uur van elkaar genoten,drankjes mee en tussendoor een fijne massage,het was weer top en de engeltjes :annieengel: bleven maar zingen.:freu:
In de tent versierd met kerstballen was het mede door de gasbrander goed toeven,kortom een "ballentent":tongue:
In het zit een bargedeelte stond een prachtige drie meter hoge kerstboom,ook andere kerstversieringen waren aanwezig,alles oogde luxueus en een Herensociëteit waardig!
Overdag was het rustig,later waren er toch zo`n 24 dames actief en rond 30 ijsberen.
Kwam de mooie Simina nog tegen die gepannenkoekt werd door een hijgende ijsbeer,altijd vriendelijk en een kusje op mijn wang,
later niet meer gezien helaas,maar ik ontmoette wel een leuke speelse dame die Jolena als naam had dacht ik,Italiaans/ Roemeens en midden twintig,
in de "ballentent"kroop ze tegen mij aan,leuke langharige dame die gekleed was in een rood setje.
30 minuten plezier met haar gehad,kussen,pijpen,vrijen het hele service pakket was aanwezig,
in :t15119: mijn laatste zaadjes aan het goede doel gespendeerd.:freu:
Absoluut voor herhaling vatbaar,een lieve dame die van knuffelen houd!
Het eten was goed maar ook niet bijzonder.
Om acht uur de club verlaten na twee fijne kamers, om weer mijn kasteeltje op de Veluwe te bezoeken:):wink2:
Willem2
2 december 2023, 00:50
Vrijdagavond om 19.30 waren er 22 dames aanwezig. Morgen zouden er 28-30 aanwezig zijn.
gloo
2 december 2023, 07:21
Hallo Husky,
Wat bedoel jij met "mijn kasteeltje op de Veluwe" ?
Een andere club, jouw huis ?
WANDELAAR5
2 december 2023, 08:21
Hij woont in paleis het Loo…
Giodude
2 december 2023, 09:46
stel het bijzonder op prijs dat vele ijsberen in navolging van de naamgever,nu ook GG als Herensociëteit in hun berichtgeving vermelden:tongue:
Ik zou het zeer op prijs stellen als ijsberen deze “ballentent” als Hoerensociëteit in hun berichtgeving zouden vermelden. :tongue:
ijsbeer11
7 december 2023, 11:07
Vrijdagavond om 19.30 waren er 22 dames aanwezig. Morgen zouden er 28-30 aanwezig zijn.
Ik wil vandaag weer eens gaan na lange tijd, hoeveel dames kan ik verwachten middag en avond?
JonnyFontane
7 december 2023, 12:39
Ik wil vandaag weer eens gaan na lange tijd, hoeveel dames kan ik verwachten middag en avond?
Ongeveer 2x de helft.....en als je geluk hebt nog een beetje meer.
ijsbeer11
8 december 2023, 09:11
Ongeveer 2x de helft.....en als je geluk hebt nog een beetje meer.
Grote jongen ben je he
JonnyFontane
8 december 2023, 12:34
Grote jongen ben je he
Ja....ongeveer 1.83.....
mynasch
9 december 2023, 09:43
7 december 2023 Golden Gate
:):):nee::):):nee::):):nee::):):nee::):):nee:
Ja hoor, na lang wikken en wegen richting Grefrath gereden in plaats van naar de fraaie limburgse contrijen. De syrenische roep van de poolse Mihaela was daar zeker debet aan…. Om klokke 11 meldde ik me bij de poort en werd vrolijk welkom geheten door the dienstdoende theke. Leuk mens, snel omgekleed tot mijn favoriete dier en een cappuccinootje geregeld. Het was wel een beetje stil. Ik spotte een tweetal vroege dames en liep een beetje bedremmeld op en neer.
Gelukkig meldde Mihaela zich en begon tijdelijk de zon te schijnen. Absoluut top kamer met alles erop en eraan. Zal mijzelf niet herhalen. Gezegd hebbende dat het een hartsikke leuke meid is die Poolse. En absoluut klasse voor mij op de kamer. Jummie jummie
Deel twee van het plan van de dag (geinspireerd door wandelaar5() om ook eens de jongere kant van het dames sspectrum op te zoeken. Die waren aanwezig in de persoon van Jolina (22) en Emma (26).
Innemende dame deze Jolina, en zocht ook kontakt, in tegenstelling tot een vijftal dames die aan de bar zaten en mij geen blik waardig gunden. Niet zo’n fijn gevoel…. OK even geinformeerd naar de condities 100 voor 30 en 150/60 naar verluidt met alles erop en eraan. De gok maar en gewaagd. Na de zwarte omhulsels uitgepakt te hebben bleek Jolina een fraai lichaam te hebben. Een eerste kus was absoluut veelbelovend, met een heerlijk zachte mond en tong. Dat beloofde veel. Helaas….. en het zou bij een (misschien twee) van dit soort heerlijk tongzoentjes blijven, want zo zei ze daar hield ze niet zo van…. OK, ik ben van het inschikkelijke typ…… dan wat massage, vond ze allemaal wel wat kriebelig…. Har blow job (op haar knieën op het bed ik staande voor het bed was daarentegen wel weer erg lekker en gunde me een prachtig uitzicht op haar rug en kont, die mochten er wezen. Voorzichtig op bed beland en daar bleek de dame in kwestie ook niet gedeind van een bef beurtje. Ze dacht zich te herinneren dat ze dat gezegd had, maar nee gaf ze toe dat was bij de vorige klant…. Nou ja…. De lol begon er wel een beetje vanaf te raken. Ze was nog verbolgen dat ik niet wilde verlengen naar een uur. Wel een kusje toe dat wel….
Een derde sessie ondernomen met Emma. Leuke Roemeense meid, paar prachtige (beetje geholpen) borsten met een paar fraaie tattoos. Het bleek toch ook nog leuk te kunnen worden met de jonge generatie op een kamer! Heerlijk vrijpartijtje, een massage sessie waarin ik Emma’s lichaam een heerlijk kon ontdekken. Een prima blowjob door deze inschikkelijke dame die alles probeerde om mij haar jeugdige lichaam te laten voelen. Het werd een gedenkwaardige sessie, waarin ze mij die dag toch nog tot een tweede orgasme wist te brengen. 150 betaald zoals van te voren afgesproken.
Ik spotte die dag Kira, Jolina, Bibi, Stefi, Gabi (ex GT geloof ik), Liana, Mihaela, Alma, Emma, en net toen ik een laatste drankje wilde nemen de extreem ervaren (eufemisme) Sonja (P). Eerlijk is eerlijk ze snelde me voorbij met een enorme positieve uitstraling, dat dan weer wel, maar ik geloof dat ik blij was aan haar aandacht te kunnen ontsnappen…. Ik kende een 5 tal dames niet bij naam. totaal dus ca 15.
Kortom een beetje mixed feelings. Klasse kamer met Mihaela, drama met Jolina, aardig met Emma. Algehele sfeer een beetje bedrukt. Ik hoop toch dat de dames gaan beseffen dat ze misschien aan de te dure kant van het spectrum zitten.
:):):nee::):):nee::):):nee::):):nee::):):nee::):): nee:
mentholbear
10 december 2023, 01:09
100 voor 30 en 150/60 naar verluidt met alles erop en eraan.
Ik hoop toch dat de dames gaan beseffen dat ze misschien aan de te dure kant van het spectrum zitten.
Ik dacht dat 80p30 er het gangbare was en dat ze de klapeksters met een vogelverschrikker verjaagd hadden...
ijsbeer11
10 december 2023, 07:58
Ik heb afgelopen donderdag 400 betaald voor 3 uur.
Husky
10 december 2023, 15:15
Donderdag de Herensociëteit GG bezocht,
zo rond twaalf uur nam ik een kraakheldere badjas in ontvangt van Roxy.
Twee spiegeleitjes broodje kaas en de dag kon beginnen met een fijne sauna en wat poedelen in het zwembad,
kwam in de sauna ook nog mynash tegen mij goed bekend van andere saunaclubs zoals Sixsens,VM/Gallardo etc.
Overdag was het rustig qua ijsberenbezoek,aan het eind van de middag werd het wat beter,
bij mijn vertrek om zeven uur waren er rond de twintig dames actief.
Rond drie uur kwam mijn Poolse Duifje en ons twee uur teruggetrokken in een van de fraaie kamers,
drankjes mee en een fijn feestje bouwen dat was ons credo:freu:
Aansluitend samen een hapje gegeten en helaas vroeg moeten vertrekken.
Kortom het was weer fijn om in de Herensociëteit te zijn:)
Daarna goed geluimd vertrokken naar de mooie Veluwe:):wink2:
Sjaaksnaak
14 december 2023, 17:01
Is dit een club waar veel onderhandeld wordt over de prijs? Hier geen 50/30?
Das
14 december 2023, 20:40
Is dit een club waar veel onderhandeld wordt over de prijs? Hier geen 50/30?
:biggrin::wink2:
Deze vraag bedoel je als grap natuurlijk
Sjaaksnaak
15 december 2023, 00:03
:biggrin::wink2:
Deze vraag bedoel je als grap natuurlijk
Nee ik was hier nog nooit geweest. Ik ben er net van terug. Qua club is het een mooie club met erg matig eten (waar je €20,- voor moet betalen). Dames jagen hier enorm, kamer vanaf €80.- per half uur. Alles bij elkaar betaal je hier enorm veel geld voor weinig. Ik zal er een uitgebreider verslag van maken…
stimpy3
16 december 2023, 15:52
Twee weken geleden, op een donderdag, hier geweest om m'n kortingskaartje te verzilveren. Laatste keer dat ik in GG was was op 6 november, maar dat was niet zo'n denderend succes, met dames met teveel sili's en dames die weigeren kamertjes te maken zodra ze de 'anaconda' zagen. Nou was m'n humeur sowieso niet al te best, dus een herkansing ;-). Kwam rond 20:00 aan bij GG; parkeerplaats was voor 2/3 vol, met een aardig aantal nederlandse kentekens. Vrijkaartje werd zonder problemen in ontvangst genomen. Wel even aangeven dat je ook gebruik wilt maken van het buffet, anders krijg je niet zo'n speciaal eetbandje. Het buffet zelf was best OK (rode kool, gefrituurde aardappelen, goed gevulde paella en schnitzels. Die schnitzelgs gingen het hardste, en werden gelukkig ook van tijd tot tijd aangevuld).
Paar uurtjes gerelaxed (telefoonbereik binnen is ook zonder wifi goed te doen, niemand die bezwaar maakt dat je op je telefoon zit te kijken.) Werd wel wat gejaagd, maar niet heel hinderlijk. Uiteindelijk m'n keus gemaakt op een rondborstige blondine (wat langer blond haar en wat kleiner van postuur verder), waarbij me bij het naar kamer gaan opviel dat ze wel wat aan de oudere kant was. Zeg maar, 35-plus. Viel niet heel erg op in de niet superverlichte baromgeving.
Ayway, op kamertje gekomen, waar de looks van mevroj eigenlijk toch wel een beetje tegenviel. (grote borsten kunnen best fijn zijn, en ik kan me best sessies herinneren met een dvp waarbij haar cup D-borsten prima tot haar recht kwamen.) Beetje gehannes over de tarieven, niet heel hinderlijk. Bleek ook dat mevrouw me blijkbaar al eens gezien had tijdens een bezoekje in de zomer, maar dat ik tot haar ergernis toen niet met d'r ging kameren. Qua sociale controle doet GG niet onder voor het eerste de beste kleine dorp :biggrin:
Qua kamerverloop: Mnjaaaa. Dame was wel wat te afstandelijk in het hele servicepakket. Ook wel net wat teveel dingen waar niet aangezeten mocht worden. Ook net wat te weinig klik, in z'n geheel. Beetje beroepsmatig. Niet slecht, ook niet super. Zeg maar, budgetclubbeurt. Niet wat ik zou verwachten in een club die hogere prijzen aangeeft om zich te onderscheiden. En, granted, als je voor 80p30 ouderwetse service zou krijgen (ex de condoomtoeslag), prima. Maar da's niet wat ik hier kreeg.
Dame (naam vergeten :biggrin:) ging er wel vanuit dat ik een review zou schrijven, dus ik ben benieuwd hoe ik een volgende keer GG overleef, of dat ik m'n bezoekje moet ondergaan met woedende blikken van de dvp's :biggrin:
Na dat kamertje vertrokken; bij vertrek vroeg de theke nog of ik een review zou schrijven voor m'n vrijkaartje. O dear :biggrin:. Anyway, GG blijft een mooie club, op een prettige rij-afstand, maar ik vind het damesaanbod momenteel eigenlijk wel te duur voor de aangeboden service en 'optik'. Het is natuurlijk wel zo dat het moet 'klikken' met de dame; toen ik van de zomer een kamertje deed in GG was dat wel een betere ervaring dan deze. Maar ik heb wel het idee dat dat uiteindelijk wel recht zal trekken, nu het dvp-aanbod weer wat begint te normalizeren.
snaal88
17 december 2023, 08:03
Zaterdag 16 december Kerstparty
Mijn Belgische ijsberenvrienden hadden mij eerder in de week gevraagd om naar de party te komen. Normaal gesproken vermijd ik juist dit soort dagen vanwege de drukte, luide muziek en de warmte in de bar. Over mijn hart gestreken en om 11 uur stond ik als eerste bezoeker aan de poort te rammelen van deze poel van verderf. Entree betaald aan Magda en mijzelf omgekleed waarna mijn Belgische vrienden ook ten tonele verschenen.
Op naar het restaurantje om de hongerige maag te vullen. Het ontbijt was hetzelfde zoals altijd. Later op de dag werd dat echter ruimschoots goedgemaakt!
Naar de bar en bijpraten met elkaar. Er waren rond het middaguur al redelijk wat dames en heren. Ik was door gezondheidsredenen al 2 weken nergens geweest en pielemans stond op springen. Ik raakte al snel aan de praat met een dame met kort haar met de naam Bea. Op het eerste gezicht niet een vrouw waar ik normaliter voor zou kiezen maar ze triggerde mij toch op een bepaalde manier. Een goede kamer mee gemaakt en sprak haar later op de dag nogmaals en zij maakte ook redelijk wat kamers en was tevreden over deze partydag.
Ik kom natuurlijk al lang in GG en ken er intussen heel wat dames dus het zou een dag worden waarin ik keuzes moest maken met wie ik ging kameren en wie pech zouden hebben.
In de middag waren er een soort van hamburgers en taart en hier samen met een Duitse beer die ik ook al langer ken van gegeten. Toen liep ik Anni tegen het lijf en dat was al weer een tijd geleden dat ik met haar naar de kamer was geweest dus de koe bij de hoorns gepakt en naar de kamer gegaan. Anni was erg hitsig en het was dan ook al snel gebeurt met pielemans! Allemachtig wat was dat een fijne kamergang!
Het avondeten was werkelijk top! Er was eend, rosbief, spruitjes, nog twee soorten vlees, aardappels (van die gepofte) diverse groenten, zalm, soep en nog meer. Met de Belgen samen gegeten en na het eten werd ik ontvoerd door Poolse Sonja! Die ken ik natuurlijk ook al langer dan vandaag en hier een half uur mee naar de kamer gegaan. Ze vertelde later tegen een van de Belgen dat ik weer fantastisch was. Ik zou er bijna verlegen van worden.....
De muziek stond intussen zeer luid en het was bloedheet in de bar dus ik begon er over te denken om naar huis te gaan. Ik wist echter dat er nog een dame zou verschijnen die zondag naar huis zou gaan en wellicht nooit meer terug zou komen. Nou zeggen dames dit wel vaker en vliegen ze mij een half jaar later weer in de armen maar van deze weet ik dat het echt zo is.
Dus haar gevraagd om een sleutel te halen maar er bleek een half uur wachttijd te zijn voor er weer een kamer vrij kwam. Dus in het restaurant gewacht tot er een kamer vrij kwam en voor een uur naar de kamer gegaan waar zij mij toch nog een hoogtepunt bezorgde! Ik was helemaal leeg zeg maar...
Toen ik me stond te douchen begon er een optreden van Braziliaanse danseressen. Ik heb er echter niks van gezien want ik was helemaal kapot dus ik ben naar huis gegaan.
Al met al vond ik het een zeer geslaagde dag, goed eten, fijne mensen om mee te praten, 4 kamers gemaakt (ik verbaas mezelf) en een goede sfeer. Dit was weer een party zoals ze er vroeger ook wel eens waren. De club bedankt en mijn ijsberenvrienden bedankt en ook de dames bedankt voor deze geslaagde dag!
Tot de volgende keer!
Herr Fick
17 december 2023, 10:34
Zaterdag 16 december Kerstparty
.... De club bedankt en mijn ijsberenvrienden bedankt en ook de dames bedankt voor deze geslaagde dag! ...
Mooi verslag over de GG-party. De context voor de goede zorgen van de dames mis ik echter. Als je genoeg oplegt geven ze natuurlijk allemaal topservice.
Ikzelf heb er één zeer geslaagd en één minder geslaagd bezoek afgelegd en dat had enkel te maken met de dames en hun individueel prijs/optiebeleid.
mentholbear
17 december 2023, 11:43
Ik wist echter dat er nog een dame zou verschijnen die zondag naar huis zou gaan en wellicht nooit meer terug zou komen.
Wie is de dame die we zullen moeten gaan missen?
Gielle012
18 december 2023, 20:38
Morgen maar eens kijken of de espresso nog lekker is en er wat te stoeien valt.
Das
18 december 2023, 21:10
Morgen maar eens kijken of de espresso nog lekker is en er wat te stoeien valt.
ik ook;)
Husky
20 december 2023, 11:57
Gisteren bovenstaande ijsberen Das en Gierlle012 mogen ontmoeten in de Herensociëteit GG,
was zelf om 12 uur paraat om een dagje te relaxen.
Na een smaakvol ontbijt met diverse broodjes en spiegeleieren,
de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht en aansluitend het zwembad,de manager excuseerde zich nog voor een paar herfstbladeren in het water.
Met Das en Gielle012 wat gesproken over het saunalandschap en wat ons verder zo bezighoud:)
Voor mijn doen toch wel lang gebleven in GG,vertrok namelijk tegen elf uur.
op dat moment was het rustig met nog enkele dames en wat nagenietende ijsberen.
Zelf veel langdurige en fijne momenten beleefd met Eveline en later met de op de bar dansende Lulu,
en een relatief nieuwe dame waarvan de naam Lucy or Luna was,een mooie Roemeense milf die daarvoor in Zwitserland had gewerkt.
Zo een fraaie mix van Pools,Thais en Roemeens.
Alle drie goed,al was de langdurige sessie met mijn in rode lingerie geklede favoriete duifje was weer fantastisch,drankjes mee en het feest kon beginnen!
Lulu mij nog goed bekend van GT en HPG danste voor mijn neus op de bar,het kaalgeschoren poesje op ooghoogte.
ze nodigde mij uit voor een massage,want dat kan Lulu uitstekend,dus vlotjes op kamer met deze vrolijke Thaise,
enfin van het een kwam het ander TZ,Beffen was plicht, BJ en onder de massageolie ging het van katoen en eindige deze sessie in een heerlijk orgasme :freu:
In de middag en avond waren er zo`n 16 misschien 20 dames,o.a. Simina,Ella,Lulu,Lucy/Luna,Valerie,Jolena,Eleane,Eveline,Paula etc. het is vaak moeilijk in te schatten,de ene komt vroeg en de ander laat in de middag,
het aantal ijsberen varieerde afwisselend van 14 tot 25,zowel luie als actieve beren:tongue:
Dames als Simina,Valerie,Eveline maken behoorlijk wat kamers terwijl anderen met smart wachten tot een charmante kruisridder hun kuisheidsgordeltje van het slot haald:)
Het eten was in orde en smaakte goed,gebakken aardappelen,gekookte groenten,salades,kip in roomsaus en een soort kleine frikandellen.
Na een fijn dagje onthaasting en relaxen rond elf uur GG en drie Huskyproof kamers GG verlaten om op pad te gaan naar de mooie Veluwe:):wink2:
Gielle012
20 december 2023, 13:44
Leuk dagje gisteren. Na werkafspraak ter hoogte van Roermond hoogste tijd voor ontspanning. Wat later dan gepland kwam ik de parking op draaien. entree betaald. 70 inclusief happen en drank. (50 ex als je er alleen overdag zou zijn)
Husky kwam ik al in de kleedruimte tegen. Mooi elkaar te zien, hij heeft me gedurende dit jaar wat wegwijs gemaakt in de wondere wereld van de saunaclubs. De zaal binnen had ik Das dankzij een korte beschrijving van Husky snel gespot. Leuk geouwehoer aan de bar. Cakejes erbij. Was wat rustig qua beren, maar daar hoor je mij niet over klagen. Genoeg dames, voor elk wat wils.
na verloop van tijd met Lulu aan de massage geraakt aan de bar, een meid was in haar arm aan het knijpen ipv masseren. Dat moet natuurlijk beter. Uiteindelijk bedacht dat een goed massage natuurlijk heerlijk is. Met ballonnen en clowns... Echt een feestje, en leuk mens uberhaupt, doet lekker waar ze zin in heeft. Dansen op de bar, shotje tequilla erbij, andere dames beetje opzwepen. Goed voor de sfeer.
rondje Sauna gedaan, met afkoelen in de pool. ondanks de regen en winterse tuin top ervaring. De uitbater verexcuseerde zich voor een paar blaadjes in het zwembad, dat geeft voor mij goed weer dat GG kwalitiet is. Kost wat krijg je ook wat. Sinds de laatste keer wordt het eten in buffet vorm gedaan, 3 verschillende gerechten. Allemaal prima en smaakvol met verse groenten. Er wordt moeite voor gedaan, maar zal geen sterren tent worden. Toch wordt door GG goed geinvesteerd, er werd gebouwd aan nieuwe deel waar ook het restaurant in komt. Heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken en wat voor rol de huidige eetruimte dan krijgt.
nog wat meer gesproken met Das en Husky, leuk om ervaringen te horen. Ik kan nog niet echt mee pragen als jonge ijsbeer, maar weet wel wat beter waar het over gaat. We denken dat GG een mooie plek in het sauna club landschap heeft. Ik merk elders dat sommige dames denken dat het doods is, maar genoeg te doen gisteren. Al zijn er momenten dat het rustig lijkt, maar dan is gewoon weg een hoop setjes op de kamer... Ook toch een dame gesproken die meteen over 100430 begon, maar heb haar ook maar 1 kamer zien doen. Duidelijk aan haar aangegeven dat het niet werkt, vond haar lekker, maar heb me in het belang van de mensheid weten in te houden ;-)
Tweede ronde met Rekeba, tot nu toe haar elke keer met veel plezier tot een bed mambo weten te verleiden. leuk mens, lijkt en doet wat meer schuchter, maar komt helemaal los op de kamer. Mooi totaal pakket 80430. Volgende keer zo weer.
Nog een rondje sauna. Sonja kwam steeds aan de bar plakken, glijen, wel leuk enzo, maar 'net' buiten mijn leeftijd categorie. Al denk ik dat die er wel een wokkel van draait. Brengt ook gezelligheid omdat ze er voor zorgt dat er contact wordt gemaakt.
Derde ronde was zo een drama dat ik zelfs haar naam ben vergeten. Ze wild eop de kamer voor van alles en nog wat extra. Aangegeven dat ik daar niet van gediend was en 80 betaal als ze dat niet vantevoren aangeeft. Is een Bulgaarse uit de hofstad met dikke lippen. Ze pijpt fantastisch, maar had er geen zin meer in. Afgekapt en haar duidelijk gezegd dat ze dat vooral nooit meer moet flikken, dat verpest het voor iedereen. Slechte keuze vandaag...
Huskys toppertje (volgens mij Eveline) was elke keer net beneden en al weer geschaakt, dus die maar voor een ander moment bewaren...
Nog wat gegeten van de malse kip curry, smaakvol.
vierde ronde, ofja inhalen van de 3e, was ik zo gelukkig om op de lekkere billen van Eleni. jong ding, maar heerlijke billen en volle cup. Ze had de kamer met dubbel bed gekozen, feest want dan pas ik er ook goed op. Rustig uurte volgemaakt, voelen, streelen, zoenen, vingeren, gevoelig clitje. Is 2e gekomen. 1x vingers, 1x tong, daarna bijna 3e keer. Vind ik wel geil eerlijk gezegd. Zou zo terugkomen hiervoor. Stoom kwam nog net niet uit mn oren. Met grote grijns op mn smoel naar beneden.
Barvrouw wist het al, espresso en mineraalwater met bubbels. Snel aan de bar op en huiswaarts! Dank Das en Husky voor de klets.
Goede kerst allen!
mentholbear
23 december 2023, 01:42
HORROR
Op de 11e van de 12e zou een favorietje weer haar stelten aantrekken en besloot ik weer eens aan de gouden hekken te rammelen.
Voor 5 tientjes had ik binnen kunnen komen, maar zou ik de hele dag met een knorrende maag zitten. Dagobear vroeg zich serieus af of ze het zouden merken als ik een bordje zou vullen en in een hoekje van de kino het op zou peuzelen. De veelvraat leek het veels te riskant om zoveel keer met een bordje ongezien heen en weer te lopen en besloot de 2 extra tientjes neer te lappen voor een mooi vreetbandje aangemeten te krijgen.
Bij binnenkomst liep ik bijna, wie anders dan Middagbeer, tegen het lijf. 3x Raden voor wie die ook kwam ;)
Na me omgekleed en opgefrist te hebben m'n kameraad Klaus een rustig plekje gegeven zodat ie al het wonderlijke schoons kon aanschouwen.
Zelf ging ik gauw de innerlijke mens aansterken. Middagbeer is sinds een fiasco altijd op dieet in een SC, maar kwam er gezellig bij zitten voor wat ouwehoeren. Ernaast zat een vriendelijke Duitse stamgast.
Lekker broodje ei naar binnen zitten werken. Helaas zonder kannetjes jus d'orange of appelsap meer. En dat voor een 70 euro premium club. Het avond eten uit de voederbakken was ook vrij basaal. De vlaai/taart in de middag beviel me dan wel weer beter dan die andere vlaaienclub. Ook stond de bus slagroom er weer, waar ik gretig gebruik van heb gemaakt. En zo te zien ook de meeste aanwezige dames, want er weinig slanke deernes te bekennen die dag.
Er graasden uiteindelijk 10 schaapjes rond en er hielden afgewisseld door de dag heen tussen de 5 a 10 herders de wacht.
Enfin, tijdens het bijkletsen met Middagbeer bedacht ik mij ineens dat die gast wellicht weer es ging pannenkoeken. Dus ik vroeg of ik eerst een halfuurtje plezier kon hebben met C(arina). Dat kon gelukkig, en hoefde niet zenuwachtig te ijsberen voor de deur bij het restaurant wanneer ze weer van de kamer af zouden komen. Gelukkig maar ook, want achteraf bleek dat die joviale Duitser ook op haar zat te wachten. En die zat tot laat in de avond nog te wachten...
Enfin, aangezien mevrouw op zich liet wachten, eerst maar even een sauna rondje gedaan. Jammer dat ze die op de wat rustigere dagen pas om 13:00 aanzetten. Zou bij een premium club verwachten dat die bij opening al bruikbaar zou zijn. Maar goed, zo had ik alle tijd om te kanen en het eten te laten zakken, alvorens het luie zweet kwijt te raken. Moet wel bekennen dat ie goed op temperatuur was en dat er ook een emmertje water stond.
Een duik in het ijskouwe zwembad laat ik over aan stoere kerels als Husky en Gielle. Deze koukleum hoest de longen uit het lijf als er al een raam op een kiertje staat. Bovendien blijft er na een dip in het dompelbad niks meer over van het wormpje en met die borsten van me zou Joker me nog per ongeluk kunnen aanzien voor een jonge meid en me ter plekke aanranden...
Oh nee, dan maar liever afkoelen in hun kino. Die vind ik eigenlijk te fris als dutplek, maar prima om na een sauna rondje om rustig in af te koelen.
Rond 13:30 kwam het prinsesje van de dag eindelijk opdagen en gelijk mee een kamertje opgedoken waar ik heerlijk werd verwend.
Erna verdween Middagbeer ermee en die was gelijk MIA, want had em de rest van de avond niet meer gezien. Hij had mij na z'n pannenkoeksessie ook gemist. Waarschijnlijk omdat ik net met Ella de kamer op was.
Ik lag namelijk in de avond in de kino wat bij te komen van enkele sauna rondjes. Een poosje ervoor lag ze bij een andere beer en dat deed ze erg relaxt, waardoor ik er wel een goed gevoel bij had. Ik hoopte Emmy nog te treffen, maar die was er helaas niet, en was eigenlijk niet meer van plan om nog een keer te kameren.
Doch, daar dook Ella weer op in de kino en kwam erbij zitten. Eerder op de dag al samen met kameraad Klaus en andere dames kortstondig kennis mee gemaakt. Nu hadden we wat meer privacy samen en konden we elkaar wat beter leren kennen. Ik merkte dat haar handjes wat koud aanvoelden en die wat opgewarmd. Van het 1 kwam het ander. Haar tarief zou beginnen bij 100p30. Toen ik daar niet in meeging kon 80p30 wel, maar dan met beperktere service. Uiteindelijk bleek ze toch een groen hartje voor me te hebben, maar ik denk dat als je niet de Dagobeer uithangt bij haar dat je een goeie GFE bij haar kunt hebben. Ze is namelijk sensueel en doet alles rustig en alles met gevoel. Heerlijk van elkaar genoten op een kamertje.
Aan het einde van ons samenzijn bepleite ze voor haar vriendin Bibi nog een extra presentje. Wie ben ik om daar nee tegen te zeggen. Maar ik wist niet of Bibi op de kamer zou zijn, en ik zou niet lang meer blijven. Geen punt, als ik d'r niet meer tegen zou komen, zou zij het kunnen overhandigen. Die slimme dames ook ;)
Toen ik met d'r bij elkaar gesprokkelde centen kwam opdraven, wist ze me al te vertellen dat ze Bibi in de bar had gespot. Een kus later scheide onze wegen.
Ik nam een snelle douche, omdat ik hoog nodig een drol moest draaien en wilde voorkomen dat ik Bibi mis zou lopen. Het was namelijk voor mijn doen al laat en had geen trek om lang op d'r te moeten wachten als ze net de kamer op zou zijn gegaan. Gelukkig trof ik haar nog aan de bar en overhandigde haar het presentje. Ik dacht taak volbracht, totdat ik mijn fout te laat realiseerde en vanuit m'n ooghoeken in slow motion het zag gebeuren. In m'n hoofd riep ik zo een hele langzaam vertraagde "NOOOoohh!!" uit. Wat was nou, blij als ze was ging ze ermee pronken bij de andere dames. Ik probeerde me nog gauw uit de voeten te maken.
Maar ik was niet snel genoeg op die verdraaide onhandige slippers. Een andere meid probeerde me te grijpen voor een presentje die Bibi stond te pronken. Ze probeerde m'n aandacht te trekken door SantaClaus te roepen, maar deze ChinaClaus was mooi Oost Indisch doof en dook gauw door het klapdeurtje de douche ruimte in. Ik hoorde echter gegiegel en luid hoge hakken geklap achter me aan komen en ik vluchte uit paniek de verkeerde kant op richting de lockers. Shit, te laat bedacht ik me dat dit een doodlopende weg in. Ten tijde van Vertigo en Vanilla kon je vanuit de lockers terug de bar in. Maar dat gat is nu afgedicht. Mijn redding was gauw in het open hok gaan staan waar ze de handdoeken en badjassen in dumpen. M'n schijnbeweging werkte, want ze liep richting de lockers. Ik kon echter de deur niet dichtdoen, omdat ze dat waarschijnlijk gezien zou hebben. Echter stond de hongerige wolf nu met d'r rug voor m'n neus stil toen ze een schoonmaker zag en giechelend aan hem vroeg of ik daar was. De schoonmaker en ik wisselden een blik, en ik zag dat ie begreep dat ze naar mij op zoek was. Ik wachte niet af en glipte achter langs haar terug richting de bar in. Het gekletter van m'n slippers verraadde echter m'n schijnbeweging en schaterlachend holde de heks achter me aan.
Op de hielen gevolgd moest ik in een flits van een seconde besluiten wat te doen. Op m'n flip flops was ik nou niet bepaald snel. Maar gelukkig nog altijd sneller dan die hebberige klapekster op d'r stelten.
Ik besloot het gangetje richting de kino te hollen. Daar loopt het weliswaar ook dood. Maar ik wist dat ik die kant op me wel veilig kon verschuilen. Ik voelde de hete adem al in m'n nek. Net op tijd sloot ik de toilet deur achter me op slot voor de grijpgrage klauwen van het gruwel dat me achtervolgde.
Met bonkend hart zag ik de deurklink op en neer gaan in een poging de deur open te krijgen. Het leek wel een horrorfilm...
Als het ware een sprookje begon het doodenge monster me met een poeslief stemmetje te paaien: Oh Santa, are you there...?
No, wrong room! Was m'n resolutie antwoord. Duivels lachend liep ze weg. Om het even later weer te proberen. Denkende dat ik er zo weer uit zou komen.
Nou, dan had ze dat mooi verkeerd ingeschat, want ik moest nog die drol draaien en kwam er de eerst volgende 10 minuten mooi niet uit!
Toen ik uiteindelijk als een angsthaas uit m'n holletje kwam, bleek de grote boze wolf gelukkig in geen velden te bekennen. Ik kleedde me vlug om en kwam zonder kleerscheuren bij m'n auto. Voordat ik instapte werpte ik voor de zekerheid even een blik op de achterbank. Voor het geval ze daar niet verstopt op me lag te wachten. Je weet wel, dat je achter het stuur zit en in de achteruitkijkspiegel d'r ineens pal achter je ziet zitten. Brrr...
Nou is het probleem dat ik door alle hectiek niet gezien had wie dat enge feeks nou was geweest. Dus bij m'n volgende bezoek aan GG zou ik best wel eens besprongen kunnen worden door de hebberige wolf die zich vermomd heeft tussen alle schattige schaapjes...
Iamlonely
23 december 2023, 19:09
Grefrath, 21 December 2023
Het was al lang gelden dat ik een saunaclub bezocht had, lang gelden dat ik überhaupt iets anders had bezocht dan een normaal café.
We moeten een tijdje terug in de tijd het begin van de corona periode, ineens veranderde de wereld en werd al het bekende onbekend.
Ik kwam eigenlijk wel tot mezelf, het vele reizen van de afgelopen jaren kwam ten einde en ik kwam een leuke meid tegen die ik al kende en waarmee het nog altijd prima klikte.
De corona sleepte voort en eind vorig jaar vond er een fantastische bruiloft plaats op een kasteel met vrienden en bekende een onvergetelijke dag.
En toch naarmate het leven weer zijn normale gang ging bleef en nog wel een bepaalde nieuwsgierigheid naar hoe het met de clubs zou zijn.
Ik kwam er tot mijn verbazing achter dat veel van mijn voormalige stamkroegen inmiddels het loodje hadden gelegd en over hun hoogtepunt heen waren.
Ying Yang waar ooit 20 jaar gelden het avontuur begon, niks meer van over mijn hart huilde.
Golden Time, mij in het weekend altijd wat te druk maar op maandag / dinsdag of woensdag altijd prima geschikt.
Happy Garden, iedere zonnige dag een perfecte uitvalbasis waar ik ook prachtige tijden had beleefd.
Zij hadden mijn huwelijk dus allemaal niet overleefd, ook kwam ik er achter dat Villa Vertigo inmiddels was overgegaan in andere handen.
Ik twijfelde nog even om de tocht naar Living Room in te zetten, maar denkend aan de begin tijden van Vertigo dacht ik stel nou dat het weer zo is.
Ik besloot dus koers te zetten naar Grefrath en na een korte autorit draaide ik de parking op rond 14.30 uur.
Er stonden al behoorlijk wat auto's dat leek me een goed teken.
Nu was ik inmiddels ook wel op de hoogte van de nieuwe prijsstellingen in mijn tijd betaalde je nog 50 euro inkom, 50 per half uur en 100 voor een uur.
De dames vragen tegenwoordig schijnbaar 80 voor een half uur. Bij binnenkomst kreeg ik de keuze om een entree van 50 of 70 euro te betalen, ik koos voor de 70 variant alles is duurder geworden dus laten we ze ook wat gunnen. De lockers en kleedruimte kwam vertrouwd over, daar wist ik de weg nog.
Ik wandelde maar eens naar binnen en zag dat de ruimte links van de entree veranderd was. De vierkante bar was een grote lange bar geworden en de bubbelbaden waren verdwenen.
Verder was de sauna verstopt achter een gordijntje en waren er over zithoekjes gemaakt. Op zich was hier nog niet zoveel mis mee en ik had goede hoop dat verandering niet altijd slecht hoeft te zijn. Ik liep langs de receptie en kwam in het restaurant, hier stond nog een ontbijtje wat op zich prima was, maar als je verwend bent met de vroegere keuken in Ying Yang is toch wat behelpen. Hier en daar kwam een dame voorbij, maar dat was nou niet echt wat je zegt topkwaliteit.
Ik plofte neer in de banken en sprak wat met andere ijsberen, gelukkig hadden zij de goede tijden ook nog meegemaakt want jonge ijsberen zullen me weg zetten als een oude brompot.
We haalde herinneringen op aan de mooie tijden, de verschillende nationaliteiten, het serviceniveau en zoals we vroeger zeiden voor 50 euro weet je het.
Het viel me wel op dat er niet veel kamers gemaakt werden door de dames, eentje sprong er echter qua looks en houding ver boven uit, maar te mooi beloofd ook meestal een hoop gedoe op de kamer. Ik werd een beetje verdrietig van het geheel en besloot maar eens wat troost te zoeken bij de eenarmige bandieten.
Ze voelde met me mee en vonden het waarschijnlijk ook jammer van mijn zuur verdiende geld dat ze spontaan een fikse bijdrage deden om er nog een leuke dag van te maken.
Op de achtergrond hoorde ik iemand bala bala schreeuwen, dat was een punt van herkenning daar is nog niks aan veranderd.
Ik maakte een praatje met hem en hij vertelde dat zijn vrienden voortaan het vertier elders zochten, nou was ik er inmiddels een paar uur en kon dat wel begrijpen.
Weinig interactie van de dames en eigenlijk ook gewoon te weinig ijsberen voor een donderdag. Nu ben ik geen raketgeleerde, maar ik denk als de dames gewoon weer terug gaan naar 50 euro het rap beter gaan worden. De psychologische drempel die 80 euro opwerpt is voor sommige denk ik toch te hoog. Maar afijn, ik zou toch een keer op zoek moeten naar wat vertier anders was deze conclusie trekken misschien te voorbarig.
Aan de bar spotte ik de schoonheid die ik eerder al had gezien, ze stak er met kop en schouders bovenuit, goede kop, eindeloos lange benen, lekker kontje zo heb ik ze graag.
We praten wat en knuffelde wat en mevrouw kwam al snel met het schlussel voorstel, wat dat betreft is er dus weinig veranderd.
We belanden op de kamer waar de sessie prima was, op een gegeven moment zei ze i need to pay you, erg vleiend maar bij het afrekenen was ze deze uitspraak toch vergeten.
Wel een leuke girlfriend sessie, maar bij het afrekenen kwam ze toch op 200 voor een uur. Geen zin in discussie in het kader van het onderzoek en het is bijna kerst.
De sessie was ruim betaald door de eenarmige bandiet dus vooruit.
Tegen tien uur een douche gepakt, me aangekleed en bij de receptie kwam mijn kamergenote nog even afscheid nemen. I hope i see you soon.....
Nou daar heb ik op de terugweg over nagedacht en door de wind en de regen was het zicht al niet geweldig, maar de tranen die opwelde in mijn ogen kunnen daar ook debet aan zijn geweest.
Ik vroeg me af hoe het kan, al die mooie tijden en mooie tenten naar de klote, herinneringen voor eeuwig aan prachtige mensen en avonturen.
Ik reed de oprit op en zetten de auto uit, ik plofte neer op de bank en schonk een goed glas wijn in. Uit de speakers kwam Guns n' Roses met November Rain.
Cause nothin lasts forever en daar was ik vandaag achter gekomen!
Bomber1973
23 december 2023, 19:10
Gaat het over de BIBI die voorheen in Babylon werkte ?
Picasso 1
23 december 2023, 21:51
Ik twijfelde nog even om de tocht naar Living Room in te zetten, maar denkend aan de begin tijden van Vertigo dacht ik stel nou dat het weer zo is.
Ik besloot dus koers te zetten naar Grefrath en na een korte autorit draaide ik de parking op rond 14.30 uur.
Was je maar naar Living Room geweest, denk dat je daar meer je draai zou hebben gevonden dan in Golddiggers Gate.
mentholbear
23 december 2023, 22:09
Ben ook wel benieuwd naar de mysterie girl. Klinkt meer als Valeria dan Bibi, gezien de eindeloze benen.
Herr Fick
24 december 2023, 11:03
... Klinkt meer als Valeria ... gezien de eindeloze benen.
Valeria was bij mijn laatste tête à tête met haar nog niet positief getest op het €-virus :rolleyes:
mentholbear
24 december 2023, 15:33
Daar heb je een goed punt.
nieuwtje
24 december 2023, 16:13
Ja maar afgelopen vrijdag was zij er ook....
Iamlonely
24 december 2023, 17:54
Volgens mevrouw zelf was ze italiaans. Dus valeria klinkt wel goed dan. Ze sprak overigens goed italiaans. Sorry ben heel slecht in namen.
Ascari
24 december 2023, 20:07
Volgens mevrouw zelf was ze italiaans. Dus valeria klinkt wel goed dan. Ze sprak overigens goed italiaans. Sorry ben heel slecht in namen.
Roemeense dames spreken ook zeer goed Italiaans. Zijn beide Romaanse talen.
uurtje
24 december 2023, 22:14
De zogenaamde Griekse, Spaanse en Italiaanse dames blijken in de praktijk ook uitstekend Roemeens te spreken en met andere dames op te trekken... precies... Ik ken, zoals Ascari al terecht stelt, veel Roemeense dames die tal van andere talen beheersen. Ik ken niet zoveel echte Spanjaarden en Italianen die Roemeens spreken. En als dat al zo is, dan trekken ze er niet mee op. Meeste zogenaamde Italiaanse of Spaanse dames vallen snel door de mand.....:)
Giodude
25 december 2023, 08:20
Valeria was bij mijn laatste tête à tête met haar nog niet positief getest op het €-virus :rolleyes:
Het lijkt erop dat ze dan inmiddels ten prooi aan gierkapitalisme is gevallen.
cameltoe slide
25 december 2023, 11:42
De zogenaamde Griekse, Spaanse en Italiaanse dames blijken in de praktijk ook uitstekend Roemeens te spreken en met andere dames op te trekken... precies... Ik ken, zoals Ascari al terecht stelt, veel Roemeense dames die tal van andere talen beheersen. Ik ken niet zoveel echte Spanjaarden en Italianen die Roemeens spreken. En als dat al zo is, dan trekken ze er niet mee op. Meeste zogenaamde Italiaanse of Spaanse dames vallen snel door de mand.....:)
Er zijn een aantal Roemeense vrouwen die in Spanje of Italië hebben gewerkt. Zij leerden de landstalen goed of slechts in beperkte mate tijdens hun werkverblijf. Iedereen die een goede kennis van een vreemde taal heeft, zal in gesprekken met vrouwen snel merken of zij zich versieren met veren in de nationale kleuren van een land waar ze niet geboren zijn.
Het lijkt nog steeds goed voor de prostitutiewereld om je voor te doen als exotische Venezolaanse of Colombiaanse vrouw, Spanjaard, Italiaan, Moldavië of Rus. Ik moet nog een Roemeense nep-Engelse vrouw ontmoeten, hoewel sommige vrouwen vóór de Brexit op het eiland werkten. Engels zijn is waarschijnlijk niet sexy of exotisch genoeg.
Is Valeria een Italiaan met uitstekende Roemeense vaardigheden in vreemde talen?
:biggrin: :rolleyes:
Siberische tijger
25 december 2023, 12:03
(...) Ik moet nog een Roemeense nep-Engelse vrouw ontmoeten, hoewel sommige vrouwen vóór de Brexit op het eiland werkten. Engels zijn is waarschijnlijk niet sexy of exotisch genoeg.
Violetta en Dolli (ex-Babylon) praatten uitstekend Engels. En die komen toch echt uit Roemenië. En dat klonk altijd verdomd sexy.
cameltoe slide
25 december 2023, 13:24
Violetta en Dolli (ex-Babylon) praatten uitstekend Engels. En die komen toch echt uit Roemenië. En dat klonk altijd verdomd sexy.
Er zijn zeker Roemenen die beter Engels spreken dan hun Belgische, Nederlandse en Duitse gasten. Laura, Roemenië, blond, van de GT in Brüggen, sprak uitstekend Engels. Ze zag er sexy uit en bood uitzonderlijk goede service. Haar Engels klonk niet erg sexy. Sommige vrouwen met een donkere huidskleur in verschillende clubs spreken stimulerender Engels.
Het zou iets nieuws zijn als Roemenen zich in de clubs zouden voordoen als nep-Fransen. Dat klinkt zeker heel stimulerend tijdens de tongzoenen en het blazen baan.