PDA

Volledige versie bekijken : Golden Gate, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

MisterBond68
2 november 2024, 22:05
Ik hoor het net van een vriend van me die er was. Definitief gesloten. Er waren al 2 maanden geen salarissen meer betaald , mensen zonder papieren. etc etc.

hummer
2 november 2024, 22:10
Zeer jammer als de geruchten kloppen. Vind GG een fijne club en was er afgelopen dinsdag nog.

Tjeppah
2 november 2024, 22:12
Ik hoor het net van een vriend van me die er was. Definitief gesloten. Er waren al 2 maanden geen salarissen meer betaald , mensen zonder papieren. etc etc.

Is definitieve sluiting niet een voorbarige conclusie ? Ik mag toch aannemen dat dit niet zo gezegd is tegen de ijsberen door de mensen die hier vanavond zijn binnengevallen

MisterBond68
2 november 2024, 22:15
jawel wat ik gehoord heb wel.

Pompuy24
2 november 2024, 22:15
Halloween �� party

ijsbeer11
2 november 2024, 22:25
Club is zojuist binnen gevallen door polizei en zoll.
Iedereen buiten gezet en per direct dicht.

Ik was er gister en toen hoorde ik dat de eigenaar gister al is verteld om te sluiten.

Eerste geluiden zijn dat het een financiele kwestie is.

Zou me niks verbazen overigens

uurtje
2 november 2024, 23:01
Day is wel jammer... want als er een razzia is, dan is het meestal genieten van die bijzonder knappe agentes die bij de Duitse politie zitten. Man man man... waar ze die vandaan halen... Sorry voor alle beren die buiten staan. Op naar een bieuwe club. Kun je daar vrouwen blij maken met ruim 150 piek per uur...

rob45
2 november 2024, 23:15
Is definitieve sluiting niet een voorbarige conclusie ?

Definitieve sluiting kan eventueel zijn voor de huidige eigenaar.
De club kan altijd weer open met een nieuwe eigenaar,die moet wel weer helemaal door de papiermolen heen.

Tjeppah
2 november 2024, 23:24
Definitieve sluiting kan eventueel zijn voor de huidige eigenaar.
De club kan altijd weer open met een nieuwe eigenaar,die moet wel weer helemaal door de papiermolen heen.

Dat klopt. Ik wilde alleen aangeven dat de politie en douane die vandaag daar schijnbaar zijn binnengevallen toch niet met de ijsberen gedeeld zullen hebben. En hoe mensen dit dan zouden weten.

Partycrasher
2 november 2024, 23:46
Der neue Inhaber des Golden Gate wird ein Feldhockeyclubinhaber, der die Ausdauer seiner Spielerinnen kennenlernen möchte. Es ist ein sehr schöner und sehr besonderer Sport, also alles wichtig.

funny
3 november 2024, 01:30
Dat klopt. Ik wilde alleen aangeven dat de politie en douane die vandaag daar schijnbaar zijn binnengevallen toch niet met de ijsberen gedeeld zullen hebben. En hoe mensen dit dan zouden weten.

Ik was er en de politie heeft duidelijk tegen ons en tegen de dames gezegd dat we al onze persoonlijke spullen moesten meenemen want club sluit definitief!
Woorden van politie agente tegen mij persoonlijk ook.

Tjeppah
3 november 2024, 04:35
Ik was er en de politie heeft duidelijk tegen ons en tegen de dames gezegd dat we al onze persoonlijke spullen moesten meenemen want club sluit definitief!
Woorden van politie agente tegen mij persoonlijk ook.

Ok. Een rare gang van zaken dat dit tegen iedereen zomaar gezegd wordt

schoolmeester
3 november 2024, 05:42
Nee hoor, niks raars aan, wel duidelijk.

uurtje
3 november 2024, 07:56
Hangt er ook nog vanaf hoe het gezged is. MOcht het zijn in de toon van 'der Club hat jetzt devinitiv geschlossen' slaat het, in de Duitse taal, in eerste instantie niet op de tijdsduur maar op de beslissing dat de club NU dicht is. Zegt dan dus niets over de duur van de sluiting. Maar ik was er niet bij en het blijft dus speculeren. Het bovenstaande zou wel de uitspraak van de agenten kunnen verklaren.

funny
3 november 2024, 09:29
tja,
er is gezegd: für immer
Ik heb het aan de agenta die bij ons stond nog een keer duidleijk gevraagd: für immer???
En die antwoordde overtuigend ja,
De vraag waarom beantwoordde ze niet

MeesterMixer
3 november 2024, 09:43
Dat hangt er helemaal vanaf of YY WEL strak prijs en service management gaat doen (ja ja, allemaal binnen de regels natuurlijk).

Los daarvan: ik hoorde bericht van een insider dat 2 van de 3 initiatiefnemers van GG gaan stoppen, en dat het daarna mogelijk snel klaar is. Mogelijk weet iemand hier meer? Of kan bevestigen dat het gerucht niet klopt?

Mogelijk speelt dit ook nog mee?

Goed, wel droevig, want mooie club met potentie. Maar ja, prijs- en service management niet goed op orde, dus DVPs konden los gaan met upselling, Kon met YY ook wel eens snel afgelopen zijn als dat niet snel gefixed wordt daar!

Brad Clitt
3 november 2024, 09:53
In ieder geval een gouden kans voor YY om hier van te profiteren...

rob45
3 november 2024, 10:03
tja,
er is gezegd: für immer
Ik heb het aan de agenta die bij ons stond nog een keer duidleijk gevraagd: für immer???
En die antwoordde overtuigend ja,
De vraag waarom beantwoordde ze niet

Dat is prive info, die geven ze niet.
Fur immer betekent in de praktijk tot dat een nieuwe exploitant de club weer heropent,maar nogmaals, die moet weer helemaal door de papiermolen heen dus gaat wel een tijdje duren.

kempie
3 november 2024, 10:09

Door hopelijk wat meer klandizie en alleen die paar toppertjes onder de gg dames weg te halen en dat dat dan wat andere dames aantrekt. Want we willen een betere club dan gg. Met een betere line-up en minder upselling. Ik ga altijden niet meer naar gg. Wil snel weer eens gaan kijken in yy maar door omstandigheden moet dat nog een aantal weken wachten. Maar als het is zoals gg kom ik er ook maar 1 of 2 keer.

Het aantal klanten wat gg nog trok zal ook voor yy niet genoeg zijn om goed te draaien dus ze moeten goed beseffen dat ze geen 2e gg willen worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gielle012
3 november 2024, 10:37
Hoe werkt dat voor dvp die er op dat moment niet waren? Weet van een paar dat ze er op dat moment niet waren, maar wel spullen te GG hebben.

Tjeppah
3 november 2024, 10:43
Hoe werkt dat voor dvp die er op dat moment niet waren? Weet van een paar dat ze er op dat moment niet waren, maar wel spullen te GG hebben.

Die zullen vast door hun vriendinnen geïnformeerd zijn dat dit aan het gebeuren was. En aan hun gevraagd hebben hun spullen mee te nemen

WANDELAAR5
3 november 2024, 11:17

Die zie ik niet zo. De meeste dames daar halen YY alleen maar verder naar beneden. De paar toppers moet YY inderdaad zien binnen te halen. Maar dat zijn er te weinig om echt het verschil te maken.

mentholbear
3 november 2024, 11:43
Die zullen vast door hun vriendinnen geïnformeerd zijn dat dit aan het gebeuren was. En aan hun gevraagd hebben hun spullen mee te nemen

Maar een deel van hun spullen zit mogelijk in de afgesloten lockers waar ze geen sleutel van hebben.
Vraag me af of ze langs mogen komen om hun persoonlijke bezittingen te komen ophalen.

cameltoe slide
3 november 2024, 11:49
Hangt er ook nog vanaf hoe het gezged is. MOcht het zijn in de toon van 'der Club hat jetzt devinitiv geschlossen' slaat het, in de Duitse taal, in eerste instantie niet op de tijdsduur maar op de beslissing dat de club NU dicht is. Zegt dan dus niets over de duur van de sluiting. Maar ik was er niet bij en het blijft dus speculeren. Het bovenstaande zou wel de uitspraak van de agenten kunnen verklaren.

Police and public order officials are not authorized to disclose the reasons why a sauna club is being closed in ongoing proceedings. Furthermore, the officials are not authorized to provide information as to whether it is a temporary or permanent closure of the 'Golden Gate', based on the current operator of the 'Golden Gate'. Among other things, such information is not possible due to the data protection law applicable in Germany.

It is also still not known for which of the possible reasons listed in the Prostitute Protection Act (ProstSchG) or which can be caused by tax legislation, 'Golden Gate' was ultimately closed at the moment.

If the current operator of 'Golden Gate' has lost his license to operate the 'Golden Gate prostitution site' for objective or personal reasons, a new operator can apply for a license under the ProstSchG. For now, the 'Golden Gate' remains a possible prostitution site that can also be (re)operated as such.

Het aantal klanten dat gg heeft weten te verwerven zal niet genoeg zijn om succesvol te zijn, dus moeten ze beseffen dat ze niet nog een gg willen worden.

This is all just speculation too. Let's first wait and see whether the old operator of the 'Golden Gate' (just like what happened with 'Yin Yang') starts doing business again in the 'Golden Gate building'. If this is not the case and a new investor is interested in the 'Golden Gate property', regardless of whether it is to run a retirement home for rich people or to run a prostitution facility there, he will make this a business success based on his own calculations. Neither the old nor a new operator of the 'Golden Gate' is interested in our chatter.

Everything else can of course also be seen as a wish for the 'Yin Yang' to get better. There still doesn't seem to be any situation where prostitutes want to work there permanently. Alexandra (Alex) from Hungary is said to have canceled her guest appearance there and is said to have returned to the 'Aca Gold'. So let's wait and see which sauna clubs the prostitutes who last worked at 'Golden Gate' will move to.

:wink2:

uurtje
3 november 2024, 12:29
CS... Yes, I do agree. That's why I didn't touch on backgrounds, statements or justifications. All I tried to do, while I wasn't present and can not qoute, was to make sure the word 'definitiv' (and I made a typo in my original message) doen't necessarely mean 'forever'. Depending on the situation it it can also mean 'right now'.

Whatever it is.. Time will tell.

frittentitten
3 november 2024, 17:05
Je kan je ook afvragen waarom de douane erbij is.

Hier in NL als ze de zaak sluiten en FIOD is erbij weet je dat er verdachte zaken spelen met geld. Dit kan vanalles zijn. Van geld witwassen tot geen belasting betaald meer hebben. ( Bij het laatste heb je het wel heel bond gemaakt, ze komen dan eerst een (paar) keer praten waarom je niet betaald )

Het kan natuurlijk zo zijn dat in DE het zo werkt dat dan de douane deze machtigingen heeft wat hier de FIOD. Maar dit weet ik niet zeker.

cameltoe slide
3 november 2024, 17:16

Zollprüfung von Unternehmen: Was ist erlaubt, was wird geprüft?
https://www.bussgeldkatalog.org/zollpruefung/#:~:text=Entweder%20gibt%20es%20einen%20konkreten, rechnen%2C%20h%C3%A4ufiger%20%C3%BCberpr%C3%BCft%2 0zu%20werden.

Wann eine Prüfung vorgenommen wird, entscheidet die zuständige Zollverwaltung. Entweder gibt es einen konkreten Anlass für die Prüfung, beispielsweise wenn die Behörden einen Verdacht auf Verstöße haben, oder es handelt sich um einen rein routinemäßigen Vorgang.

WANDELAAR5
3 november 2024, 17:56
Ik denk dat een ander deel uit de link van CS hier meer van toepassing is:

Bei der Zollprüfung durch die Finanzkontrolle Schwarzarbeit können unter anderem die folgenden Dinge geprüft werden:
Erhalten die Beschäftigten den Mindestlohn?
Sind alle Beschäftigten zur Sozialversicherung angemeldet?
Liegt Scheinselbstständigkeit vor?
Werden Personen illegal beschäftigt?

Amateuristisch management dat er dames werkten zonder de juiste papieren. Dan weet je dat er vroeg of laat problemen komen met de autoriteiten. Maar goed dat wisten we al langer door hoe ze de dames manageden en omgingen met hun gouden kans toen LR dicht ging.

cameltoe slide
3 november 2024, 18:19
The focus of customs inspections in the red light district and in sauna clubs is whether the self-employed prostitutes have the necessary work documents, whether the club's employees encountered are registered as subject to social insurance contributions or whether security employees are employed by the club or by an external security company (combating undeclared work). Furthermore, that no illegal gambling devices are set up and that no duty-paid tobacco for shishas is found.

Some additional information about what customs checked in the red light district during the checks that already took place in Dortmund in January 2024.
https://www.zoll.de/SharedDocs/Pressemitteilungen/DE/Schwarzarbeitsbekaempfung/2024/z87_naechtliche_kontrollen_do.html

Tjeppah
3 november 2024, 19:23
Maar een deel van hun spullen zit mogelijk in de afgesloten lockers waar ze geen sleutel van hebben.
Vraag me af of ze langs mogen komen om hun persoonlijke bezittingen te komen ophalen.

Ik weet niet of hun lockers met een sleutel of code afgesloten zijn. Jij zo te horen wel. In dat geval zal de eigenaar daar vast een tweede sleutel van hebben

Tjeppah
3 november 2024, 19:26
Police and public order officials are not authorized to disclose the reasons why a sauna club is being closed in ongoing proceedings. Furthermore, the officials are not authorized to provide information as to whether it is a temporary or permanent closure of the 'Golden Gate', based on the current operator of the 'Golden Gate'. Among other things, such information is not possible due to the data protection law applicable in Germany.

It is also still not known for which of the possible reasons listed in the Prostitute Protection Act (ProstSchG) or which can be caused by tax legislation, 'Golden Gate' was ultimately closed at the moment.

If the current operator of 'Golden Gate' has lost his license to operate the 'Golden Gate prostitution site' for objective or personal reasons, a new operator can apply for a license under the ProstSchG. For now, the 'Golden Gate' remains a possible prostitution site that can also be (re)operated as such.

This is all just speculation too. Let's first wait and see whether the old operator of the 'Golden Gate' (just like what happened with 'Yin Yang') starts doing business again in the 'Golden Gate building'. If this is not the case and a new investor is interested in the 'Golden Gate property', regardless of whether it is to run a retirement home for rich people or to run a prostitution facility there, he will make this a business success based on his own calculations. Neither the old nor a new operator of the 'Golden Gate' is interested in our chatter.

Everything else can of course also be seen as a wish for the 'Yin Yang' to get better. There still doesn't seem to be any situation where prostitutes want to work there permanently. Alexandra (Alex) from Hungary is said to have canceled her guest appearance there and is said to have returned to the 'Aca Gold'. So let's wait and see which sauna clubs the prostitutes who last worked at 'Golden Gate' will move to.

:wink2:

In Nederland mogen ze dit inderdaad niet en ze hebben tevens deze gedetailleerde informatie niet. Of dat in Duitsland ook zo is weet ik niet.

Tjeppah
3 november 2024, 19:31

Hier in NL als ze de zaak sluiten en FIOD is erbij weet je dat er verdachte zaken spelen met geld. Dit kan vanalles zijn. Van geld witwassen tot geen belasting betaald meer hebben. ( Bij het laatste heb je het wel heel bond gemaakt, ze komen dan eerst een (paar) keer praten waarom je niet betaald )

Het kan natuurlijk zo zijn dat in DE het zo werkt dat dan de douane deze machtigingen heeft wat hier de FIOD. Maar dit weet ik niet zeker.

Kan bijvoorbeeld al te maken hebben met de inkoop. Bijvoorbeeld alcoholische drank die ergens anders vandaan komt

mentholbear
3 november 2024, 21:11
In dat geval zal de eigenaar daar vast een tweede sleutel van hebben

De klapeksters hebben het er over sleutels.
En ik denk dat de eigenaar juist geen 2e sleutel er van heeft. Dit om de privacy en bezittingen van de dames te waarborgen. Hooguit dat ze na geruime tijd de sloten forceren/doorknippen/ofzo.

Tjeppah
3 november 2024, 21:18
De klapeksters hebben het er over sleutels.
En ik denk dat de eigenaar juist geen 2e sleutel er van heeft. Dit om de privacy en bezittingen van de dames te waarborgen. Hooguit dat ze na geruime tijd de sloten forceren/doorknippen/ofzo.

Kan ik me niet voorstellen dat ze geen tweede sleutel hebben. Meer ga ik daar ook niet over speculeren omdat dit peanuts is ten opzichte van de sluiting van de club. Wat niet wilt zeggen dat het voor de meiden die er op het moment van de inval niet waren erg vervelend kan zijn.

mentholbear
3 november 2024, 21:23
Dames bewaren vaak hun inkomsten in de lockers. Het lijkt me niet dat ze zouden accepteren dat iemand anders (zelfs de baas niet) ook een sleutel ervan zouden hebben.

ezeltoon
4 november 2024, 14:13
wat ik heb gehoord van een van de dames waar ik goede contact mee heb was hun vergunning verlopen op 1 november, er is 1 dame die niet goed of te weinig belasting had betaald wie dat maakt niets uit. Ik was er zaterdag zelf ook bij maar heb alleen vernomen dat we de club moesten verlaten omdat deze per direct moest sluiten dan kan ook als je geen vergunning meer hebt. we zullen afwachten hoe en wanneer of ooit weer open gaat.

wooley
4 november 2024, 14:53
Net als Lr weer een club dicht..

Brad Clitt
4 november 2024, 14:57
Happy zal de volgende zijn...

mentholbear
4 november 2024, 15:01
Want u heeft uw glazen bol opgepoetst?

Er blijft dan weinig in de regio over...

Gielle012
6 november 2024, 20:16
Zonde inderdaad, morgen eindelijk weer eens tijd, dus dan maar elders kijken.

Wentelt Eefje
7 november 2024, 18:47
Klein peulvruchtje haalt zijn salaris... ik zal GG niet gaan missen en hoop dat de weinige toppers verkassen naar één van de clubs die ik wel bezoek. De rest van de dames mag retour geboortegrond...

quickstep
8 november 2024, 22:38
Daadwerkelijk gesloten vooreerst/definitief? Op hun fb en website staat niks vermeld…

WANDELAAR5
8 november 2024, 23:03
Echt dicht, totdat iemand er weer brood in ziet, wil investeren en een nieuwe vergunning krijgt. De website gaat op een gegeven moment vanzelf uit de lucht aangezien niemand er nog geld in steekt.

quickstep
8 november 2024, 23:11
Jammer maar niet geheel onverwacht en uniek (ben ik bang)

MeesterMixer
9 november 2024, 09:33
Aantal ex-GG meiden zijn hun geluk aan het zoeken in Elsdorf, zoals Roemeense Valerie en Irina. Tsja, die schrokken zich rot dat er daar WEL verwacht wordt dat je goede service levert. Eentje wilde al na halve dag afhaken, de andere zal het ook niet lang volhouden daar. Dan maar naar YY, daar wordt dit soort gedrag mogelijk wel geaccepteerd :cool:

rob45
9 november 2024, 10:11
Tja ,een GG meid in Elsdorf, dat is pas een echte Service Clash ! [emoji23]

Gielle012
11 november 2024, 20:05
Misschien leren ze er iets van ;-)

Hoor dat men aan de papieren werkt om weer open te gaan, maar goed. Eerst zien dan geloven.

WANDELAAR5
11 november 2024, 20:21
Aantal ex-GG meiden zijn hun geluk aan het zoeken in Elsdorf, zoals Roemeense Valerie en Irina. Tsja, die schrokken zich rot dat er daar WEL verwacht wordt dat je goede service levert. Eentje wilde al na halve dag afhaken, de andere zal het ook niet lang volhouden daar. Dan maar naar YY, daar wordt dit soort gedrag mogelijk wel geaccepteerd :cool:

Dat ze het niet eerst in het gratis toegankelijke YinYang geprobeerd hebben toont al aan hoe weinig hun vriendinnen daar verdienen. Echt jammer dat de dames en het management daar zo hun best hebben gedaan mannen weg te jagen met hun kamer prijsstelling.

Heet Jantje
25 november 2024, 23:54
Tja, een hobby mag geld kosten, maar er zijn grenzen
Het is niet te hopen dat het met YY dezelfde kant op gaat.

schoolmeester
26 november 2024, 05:24
Heet jantje, als je het forum een beetje gevolgd had, weet je nu dat de dames bij Ying Yang vaste prijzen per 30/60 minuten rekenen.

pietpotent44
26 november 2024, 08:16
Heet jantje, als je het forum een beetje gevolgd had, weet je nu dat de dames bij Ying Yang vaste prijzen per 30/60 minuten rekenen.

Ja. Alleen zijn die vaste prijzen nog altijd behoorlijk hoog,
het is nog steeds 140 voor 1 uur. En dat is nog altijd zon 30-40% hoger dan bij de concurrerende saunaclubs.

Ik vrees dat Yin Yang te snel tevreden is, nu het aantal upsellers drastisch is verlaagd, vinden ze het zo al wel best.

Willem2
26 november 2024, 08:17
Heet Jantje vindt maar 1 ding belangrijk en dat is de prijs. Hoe die tot stand komt of hoe die wordt aangeboden is "scheiss egal" als er maar een gat in zit ...

Pierke69
26 november 2024, 20:03
Mosterd na de maaltijd

Na een verblijf van enkele weken in het buitenland was ik de laatste hand aan het leggen van mijn verslag toen ik las dat de club gesloten werd. Je kunt er dan natuurlijk voor kiezen om deze richting prullenbak op de computer te dirigeren of deze toch te plaatsen. Zoals jullie kunnen zien toch voor het laatste gekozen omdat de drie dames waarmee ik op de kamer ben geweest de eer verdienen die hen toekomt mochten ze elders opduiken en daarnaast ben ik van mening dat een vrijkaart synoniem staat voor een verslag.

Tot mijn eigen grote verbazing won ik het overall klassement van het tourspel. De daaraan gekoppelde keuze voor een vrijkaartje viel op Golden Gate. Het was alweer anderhalf jaar geleden dat ik daar voor het eerst (en de enige keer) ben geweest. Halverwege de middag de parkeerplaats van dit prachtige gebouw opgedraaid. Een parkeerwacht, die destijds mijn bolide naar een plek begeleidde, ditmaal niet gezien. Ontvangst door de theke was supervriendelijk en vrijkaartje werd moeiteloos omgeruild voor een badjas en lockersleutel.

Na de gebruikelijke rituelen de bar ingelopen om me met een bakkie pleur rustig op een bankje te nestelen. Zoals verwacht riep het merendeel van de dames geen herkenning bij mij op. De tijd genomen om alles rustig te observeren totdat een slanke blondine waarvan de elegantie vanaf spatte haar opwachting maakte. Aangezien ik de kans groot achtte dat zij gelijk weggekaapt zou worden er meteen op afgestapt. Na een kort kennismakingsgesprek met Oxana haar de sleutel laten halen.

Op de kamer ontpopt Oxana zich als een echte GFE met intelligentie. We zijn het spoedig eens dat een half uur te kort is en besluiten er een uur van maken. Ze weet perfect de illusie van het vriendinnetje op te roepen. Een heerlijk samenzijn met een dame die je ook zonder problemen als gezelschapsdame naar een zakendiner kunt meenemen.

Hierna de sauna bezocht alwaar ik in gesprek kwam met een bezoeker die er bijna wekelijks komt. Natuurlijk wist hij alle in and outs wat betreft de dames. Natuurlijk is elk oordeel subjectief maar het zorgt er wel voor dat je wat meer op de hoede bent als een dame met een mindere reputatie je aanspreekt. Hij bestempelde Annie, Jane en de beide Daniella’s als aanwezige toppers. De beide Daniella’s kende ik al uit respectievelijk Babylon en Living Room. Dus mijn nieuwsgierigheid naar Annie en Jane was gewekt.

Na de sauna koud te hebben afgespoeld en een douchke bleek het avondeten te zijn geserveerd. In de drie warmhoudbakken zaten zes verschillende dingen en hiervan iets samengesteld om de maag te voeden. Kwaliteit eerder als middelmatig te bestempelen. Aan de bar een cola besteld en rustig een bankje opgezocht. In tegenstelling tot Magnum waar de dames je actief benaderen blonken de dames in Golden Gate uit in het kweken van zitvlees. Er viel weinig interactie te bespeuren.

De beer die ik eerder had leren kennen kwam een praatje maken en wees mij Annie aan. Helemaal mijn type. Als de mogelijkheid zich voordoet moet je hem grijpen. Dus opgestaan en naast haar een bakkie pleur besteld. We raakten aan de praat en na de koffie hebben we ons boven teruggetrokken. Vanaf de eerste seconde een ware wervelwind wat betreft sex. Alle aspecten van het liefdesspel kwamen voorbij. Na de eerste lozing der zaadjes was ze zeer stellig dat er een tweede moest plaatsvinden. Ik wenste haar veel succes in het reanimeren van Pierlala maar dit ging haar moeiteloos af. Ronde twee was nog intenser met haar. In doggy uiteindelijk lading twee tegen het rubbertje geknald. Na deze sexstorm moest ik op adem komen terwijl deze sloopkogel lachend opperde om er nog een derde aan vast te plakken. Geen idee waar ze haar sexdrive vandaan haalt maar ik was kapot na deze anderhalf uur stomende supersessie.

Het zou behoorlijk wat tijd kosten om hiervan te herstellen. De sauna bezocht om de laatste zweetdruppels te verliezen en in de buitenlucht lekker afgekoeld. Ik dacht mij te herinneren dat ze een late night snack hadden. Geen idee of deze afgeschaft is maar er lagen nog wat restjes in de warmhoudbakken. Wat vlees met groenvoer genomen om weer op krachten te komen.

Ik twijfelde of er naar Orkaan Annie nog enig leven in Pierlala te krijgen was of dat ik hem dood als een pier moest verklaren. Gezien de korte reisafstand besloot ik het nog een uurtje aan te kijken. Degene die me Annie aanbevolen had kwam informeren hoe het was en ik bedankte hem voor zijn aanbeveling. Nog een tijdje gesproken over het wel en wee in clubs die ik vaker bezoek. Hem nog van info voorzien over dames die daar in mijn ogen een zonde waard zijn. Hij had een afspraak met Jane staan en wenste hem veel plezier.

Ik was van plan om naar huis te gaan en terwijl ik richting de kleedkamer liep versperde Bulgaarse Daniella de weg. Door de veelheid aan tatoeages ziet ze er ruig uit maar ze is echt een lieverd. Ze vroeg of ik eindelijk tijd voor haar had. In Babylon een paar keer goede kamers met haar gehad. Als slotakkoord van deze dag een rustige en gevoelvolle pijpbeurt door haar leek me wel wat. Op de kamer heerlijk genoten van haar pijpkunsten. Ze wist Pierlala moeiteloos in opperste staat van opwinding te brengen en de slagroomspuit werd door haar dan ook tot de laatste druppel van zijn inhoud ontdaan. Schijnbaar leefde bij haar de gedachte dat er nog meer uit te halen viel. Met tongetje en mond bleef ze de spuitkop bewerken. Waarschijnlijk zou dit succesvol zijn geweest zonder de sessie met Annie[/B]. Ze zag het nutteloze van haar poging in, kroop in mijn armen en hebben zo al pratend het uurtje volgemaakt.

De smeerpijp was volledig leeg en na een douchke dan ook het berenvel verruild voor mijn burgerkleding. Hartelijk dank aan Sphinx voor het organiseren van het toffe tourspel, club en forum voor het vrijkaartje.

db2
5 december 2024, 18:36
Iemand een idiee waar Kira is neergestreken na het sluiten van Golden Gate?

Brad Clitt
5 december 2024, 18:43
YinYang, net als enkele andere GG-dames.

Kay_steelman
23 december 2024, 18:27
Is het nog bekend of hier open gaat ? Vond toch wel een leuk locatie

Tjeppah
23 december 2024, 18:34
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er wel weer beweging inzit voor een heropening. Maar de ins en outs weet ik verder niet

Haradamannetje
23 december 2024, 19:34
Natuurlijk erg leuk als ze weer open gaan, en ik gun ze dat ook van harte. Maar het blijkt gewoon enorm lastig om de tent vol te krijgen. Wellicht moeten ze het over een andere boeg gooien en een budget club worden? MASSA = KASSA !!!!!

Poppalarge
23 december 2024, 20:51
Of gewoon een club openen die al af is en waar geen verbouwingswerkzaamheden plaatsvinden in de weken / maanden na de opening...

Ben wel benieuwd wat de nieuwe uitbater(s) met de half afgebouwde aanbouw van plan zijn en of dat gedeelte nog overeind staat wanneer het pand weer als club fungeert.

hummer
23 december 2024, 21:33
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er wel weer beweging inzit voor een heropening. Maar de ins en outs weet ik verder niet

Dit gerucht heb ik ook al beschreven in deel 2 (bezoek Happy Garden) van mijn bezoek aan YY en Happy Garden op 10 december.

WANDELAAR5
23 december 2024, 23:10
Gaan we weer maanden of jaren speculeren net zoals bij eerdere openingen (GG, YY). :)
De club is pas open als ik binnen sta met een pilsje in mijn hand en lekkere dames om me heen!

Tjeppah
23 december 2024, 23:21
Mag jij dcdhngww wel verlaten dan?

WANDELAAR5
24 december 2024, 07:39
Mag jij dcdhngww wel verlaten dan?

Van de dames niet. Maar door stilletjes weg te sluipen is het me dit jaar toch gelukt om ook Living Room, Venus, Babylon (meerdere keren), Acapulco Gold, Diamond en Golden Gate te bezoeken. :)

pietpotent44
24 december 2024, 08:00
Van de dames niet. Maar door stilletjes weg te sluipen is het me dit jaar toch gelukt om ook Living Room, Venus, Babylon (meerdere keren), Acapulco Gold, Diamond en Golden Gate te bezoeken. :)

Dit is echt hoerenlopen op Champions League niveau.

Herr Fick
24 december 2024, 08:25
Natuurlijk erg leuk als ze weer open gaan, en ik gun ze dat ook van harte. Maar het blijkt gewoon enorm lastig om de tent vol te krijgen. Wellicht moeten ze het over een andere boeg gooien en een budget club worden? MASSA = KASSA !!!!!

Ik hoop toch dat ze minstens op het horeca-niveau blijven van YY of 6S.
Bij GG was o.a. het probleem dat het eten in kwaliteit verminderde en dat het zwembad bij mooi weer soms niet bruikbaar was. Duurdere dames kan zo geen probleem zijn, want bij Samya zijn ze ook duur en die club draait prima.
Er moeten vooral mooie vrouwen komen. Dan willen de beren wellicht wel wat meer betalen voor een kamer.

WANDELAAR5
24 december 2024, 09:31
Dit is echt hoerenlopen op Champions League niveau.

Helaas heb ik de halve finale niet gehaald. Uitgeschakeld door Tjeppah en Mentholbear die zoiets in 1 dag doen en ook tegen Patjax en Firehawk kon ik het niet bolwerken. :)

Haradamannetje
24 december 2024, 13:07
Bij GG was o.a. het probleem dat het eten in kwaliteit verminderde en dat het zwembad bij mooi weer soms niet bruikbaar was. Duurdere dames kan zo geen probleem zijn, want bij Samya zijn ze ook duur en die club draait prima.
Er moeten vooral mooie vrouwen komen. Dan willen de beren wellicht wel wat meer betalen voor een kamer.

Heb je gelijk in, Samya zit echter wel in Keulen, lijkt me een plaats waar meer mensen komen die geld te besteden hebben o.a. door beurzen in die stad.

kempie
24 december 2024, 13:10

Het moet vooral dicht blijven is een stuk beter voor iedereen met nu een aantal van de betere dames die in yy zitten en nu wat normalere prijzen vragen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Herr Fick
24 december 2024, 15:57
Het moet vooral dicht blijven is een stuk beter voor iedereen met nu een aantal van de betere dames die in yy zitten en nu wat normalere prijzen vragen.
Dat zou ik jammer vinden. De club op zich straalt veel meer stijl en klasse uit dan YY.

hummer
24 december 2024, 17:01
Dat zou ik jammer vinden. De club op zich straalt veel meer stijl en klasse uit dan YY.

Ik ook, Of GG meer stijl en klasse heeft dan YY durf ik nog niet te zeggen.
Ben pas een keer bij YY geweest dus ect vergelijken kan ik nog niet.

Herr Fick
24 december 2024, 19:08
Heb je gelijk in, Samya zit echter wel in Keulen, lijkt me een plaats waar meer mensen komen die geld te besteden hebben o.a. door beurzen in die stad.

Volgens mij komen daar eerder de Keulse kebabkraamuitbaters samen. Klanten die van verder komen voor beurzen en zo zijn er ook maar er komen toch ook veel Duitse stammies. Er werken knappe deernes, hè. Hopelijk binnenkort bij GG ook. Gewoon één keer kameren met een topmodel i.p.v. drie keer met een GND en de financiële kater blijft beperkt.

Haradamannetje
24 december 2024, 20:20
Volgens mij komen daar eerder de Keulse kebabkraamuitbaters samen. Klanten die van verder komen voor beurzen en zo zijn er ook maar er komen toch ook veel Duitse stammies. Er werken knappe deernes, hè. Hopelijk binnenkort bij GG ook. Gewoon één keer kameren met een topmodel i.p.v. drie keer met een GND en de financiële kater blijft beperkt.

Die hebben wat te besteden.... Net over de grens willen we niet teveel uitgeven ;)

mentholbear
27 december 2024, 12:20
Wellicht moeten ze het over een andere boeg gooien en een budget club worden? MASSA = KASSA !!!!!

Wat ik begin van de maand aan geruchten hoorde was dat er een Duitse uitbaatster zou komen die er een 50p30 of 60p30 club van wilt maken. Dat zou op je wensen aansluiten als ook de entree een beetje schappelijk wordt.

Herr Fick
27 december 2024, 13:10
Wat ik begin van de maand aan geruchten hoorde was dat er een Duitse uitbaatster zou komen die er een 50p30 of 60p30 club van wilt maken. Dat zou op je wensen aansluiten als ook de entree een beetje schappelijk wordt.

Dat zal allemaal wat van de overnameprijs afhangen. De renovaties en het dure meubilair en het onderhoud moeten betaald worden. Een entree onder de €70 lijkt me niet wenselijk voor een klasseclub.

Husky
27 december 2024, 13:21
Kwam er regelmatig al in de tijd dat de club nog Villa Vertigo als naam had,
ook in GG tijd maar zag helaas de club achteruit gaan vanwege een aantal middelmatige dames die de hoofdprijs vroegen, een aantal daarvan zijn nu verkast naar YY en PHG.
Hopelijk worden mentholbear zijn vernomen berichten bewaarheid:freu:

laplagne
27 december 2024, 13:34
Een aantal GG-dames met momenteel Yin Yang als thuisbasis heeft in de wandelgangen aangegeven dat een heropening van GG in aantocht is en dat zij daar hun rentree zullen maken. Het zal voor sommige vrouwen toch niet uitmaken als waar zij met vaste klanten hun pannenkoekensessie hebben. Zal voor YY een klap zijn.

Haradamannetje
28 december 2024, 00:10
Een aantal GG-dames met momenteel Yin Yang als thuisbasis heeft in de wandelgangen aangegeven dat een heropening van GG in aantocht is en dat zij daar hun rentree zullen maken. Het zal voor sommige vrouwen toch niet uitmaken als waar zij met vaste klanten hun pannenkoekensessie hebben. Zal voor YY een klap zijn.

Totdat ze horen dat de eigenaar andere plannen heeft qua prijsniveau wat niet in hun straatje past ;)

mentholbear
28 december 2024, 17:53
Dan krijg je die middelmatige dames terug, maar dan tenminste tegen middelmatige prijzen ;)

mentholbear
28 december 2024, 19:08
Totdat ze horen dat de eigenaar andere plannen heeft qua prijsniveau wat niet in hun straatje past ;)

Dames en heren kunnen onderling natuurlijk ook wat anders afspreken en sommige heren maken er een gewoonte van om fooi te geven :rolleyes:

stimpy3
29 december 2024, 01:26
..waarmee ze wel de prijzen opdrijven voor de geleverde service..

mentholbear
29 december 2024, 02:26
En we neigen weer richting het prijzen topic te gaan met de discussie :rolleyes:

Willem2
29 december 2024, 10:32
Ja jij doet altijd wel je best en sommigen eten graag met jou mee ...

Herr Fick
29 december 2024, 11:53
Dan krijg je die middelmatige dames terug, maar dan tenminste tegen middelmatige prijzen ;)

Ik ben eerlijk gezegd te oud geworden om nog interesse te voelen voor middelmatige dames:rolleyes:

Husky
29 december 2024, 13:09
En de dames voor jou:tongue:

Herr Fick
29 december 2024, 13:37
En de dames voor jou:tongue:

Eigenlijk wel, maar dat geldt niet alleen voor de middelmatige dames ..

toppertje911
29 december 2024, 13:47
Mooi club, hopelijk wordt het nu wat. Voor mij halfuurtje sneller aan te rijden dan YY :-).

Kay_steelman
29 december 2024, 22:56
Blij om te horen dat het weer open gaat !! Toch wel een tikkeltje gentleman club !! Je voelt je der prettiger bij kwa publiek ! Vergeleken bij de buren ! Hier lopen ze wel met badjas ipv kleding ! En niet te veel losgeslagen jongeren ! En meer respect onderling ! En kwa prijzen gaan we het een maal mee maken !! Blijft een prijzig hobby !!

vanKees
29 december 2024, 23:09
Blij om te horen dat het weer open gaat !!

?????
Het ek iets gemis?

vanKees

Giodude
30 december 2024, 00:19
Laat ik dan maar weer eens advocaat van de duivel spelen.

Als er dit jaar iets bewezen is dat het (her)openen van een SC nu niet bepaald een doorslaggevend succes is geweest. Diamond, Living Room en Golden Gate zijn gesloten. Nieuwkomers als Amari en Peaches zijn nog niet echt van de grond gekomen. Freude39 en Planet Happy Garden zijn allesbehalve een succes en zelfs YinYang heeft moeite om de hoge verwachtingen waar te maken.

Meer dan ooit hoppen de dames tussen de clubs om te kijken waar ze het meeste kunnen binnenharken om uiteindelijk in de meeste gevallen weer terug te keren naar hun vaste club. Nieuwe aanwas is er slechts in geringe aantal.

De locatie is top maar ligt in the middle of nowhere. De clubs die top draaien liggen toch vaak in drukbevolkte gebieden.

stimpy3
30 december 2024, 00:26
Mwoooch. Oase ligt echt in the middle of nowhere, maar de keren dat ik er was was het er altijd druk zat (zowel 's middags als 's avonds). En zo erg 'nowhere' vind ik GG niet (PHG ligt wmb meer in 'the middle of nowhere'). Clubs als PSR (ook redelijk nowhere-achtig) draaiden ook prima, tot de eigenaar wijlen ging. Babylon: Elsdorf is nou ook niet bepaald een wereldstad.

Giodude
30 december 2024, 01:01
Oase ligt toch redelijk dichtbij Frankfurt. De keren dat ik in PSR was hield het niet echt over met bezoekers en ben jij wel eens na 22.00 uur in Babylon geweest. Toch echt niet te vergelijken met clubs als Aca Gold, Magnum, Penelope en Samya. Het grootste probleem voor Golden Gate is het aantal kamers dat ze hebben. Daardoor zullen ze qua aantallen dames en beren nooit daarmee kunnen concurreren en de recente historie heeft bewezen dat ze het niet konden redden als High Premium Club.

stimpy3
30 december 2024, 01:59
Yep dat lage aantal kamers heeft me ook wel eens opgebroken destijds in VV.

Eric45
30 december 2024, 16:02
Ik denk dat deze conclusie juist is, het zal moeilijk worden om een club open te houden in de toekomst, langer bestaande clubs zoals Babylon moeten het nu hebben van dames waar niemand meer blij van wordt, eten wat meerdere dagen wordt opgewarmd en een sfeer om te huilen.
De dames blijven ook maar aan upselling doen, de meer populaire dames kijken steeds minder naar hygiëne en meer naar massa is kassa.
ss is op zich wel nog goed bezig en speelt overal goed op in.
2025 zal voor elke club een grote uitdaging worden. De dames zullen het echt met minder moeten gaan doen!

Agronymus1
30 december 2024, 20:20
Ik denk dat deze conclusie juist is, het zal moeilijk worden om een club open te houden in de toekomst, langer bestaande clubs zoals Babylon moeten het nu hebben van dames waar niemand meer blij van wordt, eten wat meerdere dagen wordt opgewarmd en een sfeer om te huilen.
De dames blijven ook maar aan upselling doen, de meer populaire dames kijken steeds minder naar hygiëne en meer naar massa is kassa.
ss is op zich wel nog goed bezig en speelt overal goed op in.
2025 zal voor elke club een grote uitdaging worden. De dames zullen het echt met minder moeten gaan doen!

Niemand wordt nog blij van de dames in Babylon????
Ik wel. Ik praat voor mezelf. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Ascari
30 december 2024, 21:16
Het grootste probleem voor Golden Gate is het aantal kamers dat ze hebben. Daardoor zullen ze qua aantallen dames en beren nooit daarmee kunnen concurreren en de recente historie heeft bewezen dat ze het niet konden redden als High Premium Club.

Goed punt. Deze club heeft op de eerste 4-5 jaar van zijn bestaan na nooit goed gedraaid. Vanaf 2012 ongeveer is een neerwaartse spiraal ingezet die het nooit te boven is gekomen. Ik dacht dat altijd dat het door de hevige concurrentie kwam, maar zelfs van de sluitingen van GT, PHG, YY hebben ze nooit echt kunnen profiteren. Het zal waarschijnlijk nooit wat worden met deze club, helaas.

schoolmeester
30 december 2024, 21:21
Echt jammer.... het is een mooie club, en die tuin.....wow !

mentholbear
6 januari 2025, 01:01
Yep dat lage aantal kamers heeft me ook wel eens opgebroken destijds in VV.

Met zo weinig kamers lijkt me een budget club met 50p30 kamerprijzen (een gerucht die ik eerder hoorde) ook niet te doen. Want al zouden er een hoop dames en heren komen en willen kameren, dan zijn er niet genoeg kamers beschikbaar.

stimpy3
6 januari 2025, 01:12
Met zo weinig kamers lijkt me een budget club met 50p30 kamerprijzen (een gerucht die ik eerder hoorde) ook niet te doen. Want al zouden er een hoop dames en heren komen en willen kameren, dan zijn er niet genoeg kamers beschikbaar.

GG zou eigenlijk op de 'high end' kant moeten mikken. Frankfurtse prijzen (of magnumprijzen :biggrin:). Service club a la Venus. Alleen: dan moet de optik en vooral de service van de dames wel top notch zijn. En dat is het nooit geweest na de heropening. Club heeft best potentie als een PSR / Oase lookalike. Maar ja, dan moet het management wel die lijn inzetten...

mentholbear
6 januari 2025, 01:50
GG zou eigenlijk op de 'high end' kant moeten mikken. Frankfurtse prijzen (of magnumprijzen :biggrin:). Service club a la Venus. Alleen: dan moet de optik en vooral de service van de dames wel top notch zijn. En dat is het nooit geweest na de heropening. Club heeft best potentie als een PSR / Oase lookalike. Maar ja, dan moet het management wel die lijn inzetten...

Ik vind bij GG het zeker passen als ze een high end club zouden zijn. Maar probleem was dus denk ik inderdaad de line up. Maar ook om genoeg mannen binnen te krijgen die bij de goeie dames terecht konden. Want vaak waren Valeria, Kira, Carina enzo flink geboekt en soms ook lang.

Prikker
13 januari 2025, 10:17
Weet iemand waar Oxana is gaan werken? Die meid mis ik het meest na de sluiting van GG.

Kay_steelman
14 januari 2025, 18:08
Zijn er nog geruchten of nieuws ? Van de club zelf ?

schoolmeester
14 januari 2025, 18:18
Nee.

ijsbeer11
17 januari 2025, 16:46
Of het klopt weet ik niet maar heb gehoord dat ze in Februari weer open gaan.

De betrouwbaarheid van de bron schat ik 6 op 10

schoolmeester
17 januari 2025, 17:45
Welke bron ?

Bluebear
17 januari 2025, 17:45
Welke bron ?

Open bron.

schoolmeester
17 januari 2025, 17:47
Ik lig dubbel..... even een glaasje bronwater drinken.

middagbeer
17 januari 2025, 19:09
Ja ijsbeer 11 ...zelfde heb ik ook gehoord .of beter is tegen mij gezegd...midden febr ..maar laat ons verrassen ..

mentholbear
17 januari 2025, 20:33
Eerst zien, dan geloven...

Kay_steelman
17 januari 2025, 21:52
Heb het ook vernomen idd in mid feb , zou wel leuk zijn ! Ben benieuwd eerst zien toch ! Was altijd daar leuk publiek vergeleken bij de buren

schoolmeester
17 januari 2025, 22:03
Hans Kazan doet de opening..... heb ik uit een betrouwbare bron vernomen.

Siberische tijger
17 januari 2025, 23:21
IJsbeer 11 en middagbeer:
hou toch op met al die 'ik heb gehoord dat' verhalen.

Zeg gewoon: 'ik denk dat', dan geef je nog gewoon je mening. Maar bij 'ik heb gehoord dat' kom je met een bronvermelding, want anders kun je net zo goed je naam veranderen in Evert Santegoeds.

pret
18 januari 2025, 00:22
ST als er geen bronvermelding wordt gedaan, weet je dat het komt van klapeksters.

Ascari
18 januari 2025, 00:35
Heb het ook vernomen idd in mid feb , zou wel leuk zijn ! Ben benieuwd eerst zien toch ! Was altijd daar leuk publiek vergeleken bij de buren

Elke club heeft beter publiek dan PHG.

Kay_steelman
18 januari 2025, 08:09
Dacht dat ik de enige was die er zo over dacht �� hoor er voor de rest niks over ? Ieder geval zeker niet dan wat het voorheen was

MeesterMixer
18 januari 2025, 09:49
Dat zou goed nieuws zijn. Kunnen alle wan performers die nu in YY zitten weer terug naar GG en kunnen we eindelijk weer eens genieten van het aanbod dat YY te bieden heeft! :cool:

ijsbeer11
21 januari 2025, 06:34
Heb het vernomen van een personeelslid, stelletje betweters. Kom daar al meer dan 15 jaar inclusief de VV tijd.
Desondanks zeg ik, betrouwbaarheid 6 op 10 omdat zij waarschijnlijk het ook weer heeft vernomen.

Indien ik het van een “klapekster” gehoord zou hebben, had ik er hier niet eens over geschreven.

Kay_steelman
4 februari 2025, 03:50
Volgens mij weet niet zeker ? Is er een verbouwing gaande ? , zag er beweging toen ik d‘r langs ree ..

lekkersfan
11 februari 2025, 01:09
Midden Februari, dat is over 4 dagen, lijkt me sterk als ze ook nog aan het verbouwen zijn. Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt is 1 van de weinige clubs waar ik op wielen in kan......

middagbeer
11 februari 2025, 11:30
inderdaad gister nacht toen ik terug reed van happy. brande ook de tuinverlichting en huis verlichting de poort was dicht ...
heb wel gehoord wilde half febr opengaan .maar het is weer sins kort doorverkocht en deze moeten nieuwe verguningen krijgen.
dus dat zal dan wel weer ff duren ..laten we hopen de zomer ..

Kay_steelman
11 februari 2025, 12:39
Dat had ik idd ook vernomen ,al tijdje geleden overgenomen en klein verbouwing begreep ik ? Maar zien weer ?

mentholbear
12 februari 2025, 13:05
Gisteren ook langs gereden, maar poort ook toen dicht. Een dvp vermoedde dat ze op nieuwe papieren wachten. Dan kan het wel een paar duren.
Laten we inderdaad hopen op de zomer maanden. Dan komt de villa het beste tot zn recht.

Kay_steelman
22 februari 2025, 09:25
Nou wederom weer geruchten ? Gaat waarschijnlijk over 14 dagen weer open ? Schijnt een en ander binnen gerenoveerd te zijn en aangepast te zijn . Nou ben benieuwd!! En als de zon ook gaat schijnen kunnen we weer lekker zonnen buiten :freu:

funny
22 februari 2025, 09:52
maandagmiddag is er een meeting voor de sexwerkers daarna weten we meer

mentholbear
22 februari 2025, 11:16
Ik zou rustig de eerste verslagjes afwachten. Of getwiet van klapeksters dat ze er daadwerkelijk zijn geland.

rob45
22 februari 2025, 11:33
Nou wederom weer geruchten ...... En als de zon ook gaat schijnen kunnen we weer lekker zonnen buiten :freu:

Voor beiden geld, eerst zien en dan geloven !

Siberische tijger
22 februari 2025, 12:50
Zijn er nog geruchten of nieuws ? Van de club zelf ?

Je komt elke week weer met geruchte? Is het waar ? schijnt dat ?
afwachten maar ? laten we hopen dat....bla bla bla

Kap eens met die onzin man.:eek: