PDA

Volledige versie bekijken : Golden Gate, Algemeen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Willi69
30 juni 2007, 23:30
Homepage online:

=> https://www.goldengate-fkk.de

Husky
26 april 2020, 00:12
Afgelopen week lag ik heerlijk te genieten van de zon compleet naakt op mijn terras,heb een klein penthouse en niemand kan deze zon genieter bekijken,een koud biertje stond naast mij,evenals een fijne sigaar
in de vorm van een Churchill Tubos van Balmoral,krantjes onder handbereik en een heerlijk gevoel van de intense zon op je lichaam,langzaam dommelde ik weer ik weer in,en in een fijne droom toestand zag ik mij weer liggen op een mooi rieten ligbed aan de rand van het zwembad,Bacardi cola en kleine cigarilos naast mij op het bijzettafeltje,twintig mooie dames die zich in bikini of monokini koesterde in de warme zon,enkelen daarvan naakt in het zwembad!
Na een heerlijke zwempartij vlijde ik mij weer op het ligbed,en keek rond mij heen,en al snel werd mijn blik getrokken op de aanwezigheid van een prachtige gebruinde tropische dame die in haar kleurige bikini
adembenemend erotisch uitzag,zij zat op het hoger gelegen terras en keek mij aan met een amusante en vrolijke blik in haar mooie ogen.
Nadat ik enigszins opgedroogd was,ging ik het terras op om met deze exotische schoonheid kennis te maken,het was de mooie Morena uit Brazilië, gezegend met een prachtige strakke kont,prompte tieten en een klassiek gezicht,wij communiceerden in het Portugees en het Duits,talen die we beide goed machtig zijn.
Onder het genot van een fijn glas witte wijn bleek ze ook een bijzonder intelligente en interessante dame te zijn.en aan gespreksstof hadden we geen gebrek,subtiel raakte ze af en toe mijn hand aan en haar charmante glimlacht deed mijn hart smelten en de kleine Husky begon onder de tafel te steigeren onder de handdoek,zeker toen ze met haar been contact zocht met mijn been en voet,we bogen gelijktijdig voorover om onze goede gevoel te bezegelen met een intense tongkus.
Wij gingen met een fles gekoelde witte wijn naar binnen en namen naast elkaar plaats op de sofa,langzaam betaste ik haar fraaie borsten en mijn hand daalde af naar haar warme driehoek,slechts bedekt door een klein stukje textiel,ook Morena schoof de handdoek wat opzij en nam de kleine Husky in haar hand,ik hield het niet meer,en nodigde Morena uit om ons prettig samenzijn een gevolg te geven op de kamer,
ja graag schat, zei ze en ze ging de sleutel halen, om naderhand een grote kamer te betreden,die er 50 jaar geleden waarschijnlijk ook zo uitgezien had,beetje antiek maar wel mooi!
Op de kamer begonnen we elkaar al staand te verwennen,en ik wist niet hoe snel ik het schaarse textiel moest verwijderen,ook mijn handdoek had ze al van mijn middel weggetrokken,en we vielen op in elkaar verstrengeld op het bed,kussend en al,snel namen we de :t15126: positie in,waarbij onze wederzijdse passie niet te beteugelen was,pijpen,beffen alles was super,en ik moest oppassen om niet binnen tien minuten klaar te komen,vandaar dat we even pauzeerde en genoten van de witte wijn,om daarna weer met volle inzet verder te gaan,alle posities werden doorgenomen,vooral in:t15119: positie,met uitzicht op die prachtige kont en grote tieten in mijn handen kwam het orgasme wel heel dichtbij,maar ik kon mij nog bedwingen en we gingen verder in de 69 positie,om gelijktijdig een intens orgasme te mogen beleven.
Mijn eerste ervaring met deze atletische Braziliaanse milf Morena was een van de beste sessies die ik mee mocht maken :freu:
Na dit geweldig erotisch avontuur ging ik weer verder met het zwemmen en zonnebaden,tussendoor afgewisseld met een smaakvol diner en dessert,Villa Vanilla deed niet onder voor een goed restaurant!
Plotseling kwam er een mooi dametje op mijn ligbed plaatsnemen,ik keek eens goed en zag dat het de mij goed bekende Roemeense Denise was,ik ken haar van o.a. Gallardo en Penelope en ben meerdere keren met deze 30 jarige schoonheid met veel plezier op kamer geweest,snel trok ze de handdoek weg,en goedkeurend nam ze de kleine husky in haar hand,en deelde mee dat ze aan mijn kleine vriend nog altijd een goede herinnering had:)
Ze had een fel gekleurde bikini aan die haar zandloper figuur prima accentueerde!
Na een fijn voorspel op het ligbed met Denise een uur op kamer geweest,wat een intens samenzijn,ze pijpt en tongzoent heerlijk,deepthroat en afwisselend tantra langzaam om daarna het tempo weer op te voeren,ook kon ik haar zelf in haar mond neuken wat een orgasme al dichtbij bracht,snel het mondje verlaten om samen een heerlijk orgasme te mogen beleven in :t15119:
Nog leuk gecommuniceerd en een drankje gedronken met een aantal vriendelijke ijsberen,die ik vooral uit VM en Gallardo ken,en ook liefhebbers zijn van het zon overgoten saunaclub leven:)
Wat een mooie dag, 10 uur genoten van de zon en het zwembad,twee :5ster: sessies met een Braziliaanse en Roemeense schoonheid die beide weten hoe ze een ijsbeer moeten behagen,lekker gegeten,drankje,sigaartje en nog een heerlijke cocktail van barkeeper Mike,een ijsberen leventje die zijn weerga niet kent.
Plotseling ging de deurbel,en ik werd langzaam wakker uit deze op waarheid beruste droom,gauw mijn sportbroek aan,een klap op de kleine Husky om hem kleiner te laten worden,en mijn dochter binnen gelaten die nog opmerkte" Pa je hebt zo`n tevreden blik in je ogen ondanks de moeilijke tijd waarin we verkeren":)
Mijn God wat mis ik de total package van het saunaclub leven,niet alleen de seks maar vooral het relax gebeuren:):wink2:

Kwibus2
26 april 2020, 00:33
Ja, wrijf het er nog maar eens in. Dit is zuiver sadisme.
De rest van de SC handlangers proberen te overleven met postjes over rijontzeggingen, hoeren financieel steunen en Husky beschrijft uitgebreid z'n natte droom.
Heb toch een beetje begrip voor de noden die onder strijdmakkers bestaan. Kijk naar PP die de grootste moeite heeft nog wat vertier te vinden. Zo zijn er velen.

Zodra het beroep op de gezondheidszorg wat minder wordt zullen er speciale klinieken geopend worden waar ijsberen met ontwenningsverschijnselen terecht kunnen. Het gerucht gaat dat je daar een verwijzing kunt krijgen naar speciaal voor dit doel geopende instellingen waar hele lieve en begripvolle dames zich over de zwaarste verslavingsgevallen zullen ontfermen.

Husky ziet nu hopelijk in wat zijn postje teweeg brengt onder ijsberen. Dit kun je ons toch niet aandoen?

Piet Plezier
26 april 2020, 12:23
Kijk naar PP die de grootste moeite heeft nog wat vertier te vinden.

laat er mij ff buite ja
Als er iemand is die vertier heeft dan ben ik het wel
Ik heb me adresjes wel, maak je over mij niet druk
Bijna elke dag appjes, Piet wat doe je aankomend weekend, ik moet gewoon keuzes maken
En due met het beste voorstel daar ga ik naar toe
Vaak zijn ze met 2en, dus Koos gaat ook mee
Maak je over ons maar geen zorgen

pret
11 september 2020, 12:42
Iemand nog nieuws over deze prachtige club?

JonnyFontane
11 september 2020, 12:44

Nee....ik niet

schoolmeester
11 september 2020, 13:05
Ik ook niet.....

Groet, schoolmeester.

kempie
11 september 2020, 13:29
Ja kijk in het andere draadje over de overname. Wat ik vernomen heb zijn de laatste berichten waar. Club wordt voorlopig nog verbouwd dus gaat niet open, ex manager gt gaat de club leiden en dat doet ze voor de eigenaar van GT.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pelagos
13 september 2020, 18:34

De villa is nog steeds in doornroosjesslaap.
34153

Ernstige Neuker
15 september 2020, 13:01
Wie kust haar wakker?

VAZKOR
16 september 2020, 19:26
Mss komt er een jacuzzi, beetje cfr gt of lr als het up en running is?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

mentholbear
17 september 2020, 00:12
Mss komt er een jacuzzi

Ik hoop het, het enige wat ik miste in VV.

hanslatta
4 juni 2021, 10:42
weet iemand iets wat hier mee gaat gebeuren? Tijdens de corona zijn ze verkocht heb ik begrepen? En nu? Was top locatie qua tuin en kamers, en ook leuke kamergangen gehad door de jaren heen...

Willem2
4 juni 2021, 10:53
De eigenaar van het pand bouwt er 600m2 bij op dit moment.
Daarna is het even afwachten wie het pand gaat beheren.

stimpy3
4 juni 2021, 10:57
Als het pand in gebruik blijft als saunaclub is dat wel een goede actie -- in VV ben ik er wel een paar keer tegenaan gelopen dat er eigenlijk te weinig kamers waren. 600m2 is een aardige lap extra, daar kun je wel 20 kamers op kwijt.

mentholbear
5 juni 2021, 01:43
600m2 is een aardige lap extra, daar kun je wel 20 kamers op kwijt.

Hopelijk hebben ze ook ruimte overgehouden voor een jacuzzi in de wellness :biggrin:

mentholbear
5 juni 2021, 12:38
Ergens vind deze dagobeer t wel jammer. Bij Villa Vanilla was je met 30 euro happy hour entree erg voordelig uit in zo een mooie club. En helemaal ten tijde van Vertigo, met z'n a la carte inclusief.
Maar deze mooie luxe Villa verdient 't wel om meer te worden. Ben benieuwd hoe het straks wordt...

WANDELAAR5
5 juni 2021, 13:47
Als ze die hemelbedden in de tuin onder die mooie oude bomen maar houden. Mijn favoriete plekje met eReader bij +37 graden! En dan afwisselen met een stukje zwemmen in dat onverwarmde zwembad en een kamer met Morena!

Siken
3 juli 2021, 19:34
Villa Vanilla oftewel vooreen Vertigo heb ik de beste tijden meegemaakt kwa SC van 2009 tot 2017.
Leuke tent mis het wel een beetje! Hoop dat ze weer het zelfde sfeer kunnen creëren met iets meer kamers wat ik hierboven ook las komt het wel goed daar.

pret
3 juli 2021, 19:45
Villa Vanilla oftewel vooreen Vertigo heb ik de beste tijden meegemaakt kwa SC van 2009 tot 2017.
Leuke tent mis het wel een beetje! Hoop dat ze weer het zelfde sfeer kunnen creëren met iets meer kamers wat ik hierboven ook las komt het wel goed daar.

Ja dit is de club waar pret tot leven is gekomen.

schoolmeester
3 juli 2021, 19:47
Pret, ik wist niet dat je verwekt was in Villa Vanilla.

Groet, schoolmeester.

stimpy3
3 juli 2021, 20:42
Nou, de website ( http://villa-vanilla-saunaclub.de/ ) wordt blijkbaar oook verbouwd; die ligt eruit.

freek12000
3 juli 2021, 21:34
Ik ben hier ook een paar keer geweest, de entourage is eigenlijk een van de mooiste van alle clubs die ik ken, alleen op het belangrijkste gebied, de dames, blijft men achter.

Siken
14 juli 2021, 12:00
Zijn er nog beren die nog iets meer weten over deze Club? Wanneer ze openenen en hoe ver ze zijn met verbouwing etc.

Suni
14 juli 2021, 12:24
Inderdaad prachtige club bij mooi weer aan het zwembad, biertje erbij en genieten van de dames. Daarna even in de tuin een lekkere wip. En weer terug. Er zijn zeker topdames maar ook inderdaad war mindere. Als het open is ga ik zeker weer!

schoolmeester
14 juli 2021, 18:55
Zeven jaar lid en nu een eerste bericht geplaatst...... hulde !

stimpy3
14 juli 2021, 19:15
Ik vind het best een prestatie dat iemand na 7 jaar zijn wachtwoord en gebruikersnaam nog weet :biggrin:

mentholbear
15 juli 2021, 16:09
12345 is ook niet zo moeilijk te onthouden ;)

JonnyFontane
15 juli 2021, 16:36
12345 is ook niet zo moeilijk te onthouden ;)

Oh ik dacht dat het 4x 0 was.......tenminste dat gebruik ik altijd:gruebel:

Eddy_V
29 juli 2021, 00:10
Zijn er nog beren die nog iets meer weten over deze Club? Wanneer ze openenen en hoe ver ze zijn met verbouwing etc.
Op 28 augustus is er een besloten feestje (geen tickets meer verkrijgbaar), dan moet de verbouwing toch klaar zijn zou je verwachten.. ?

Afwachten of de Villa daarna of misschien al daarvoor, ook weer open gaat voor het klootjesvolk en saunaclub publiek

hanslatta
19 augustus 2021, 09:19
eergisteren toen ik terugkwam van HG waren bij de villa volop verbouwingsactiviteiten, een tweetal dakdekkers busjes, installateur busje, volle puincontainer en een kraan...
ik wil de volgende keer best eens uitstappen en vragen wat de bedoeling is, of weet iemand meer?

The Joker
19 augustus 2021, 13:22
Die club verdiende vroeger op 1 feestavond per maand al meer dan de rest van de maand samen als saunaclub.
Vrees dus dat de toko enkel nog als feest locatie voor parenclub feestjes zal worden verhuurd.

Eddy_V
19 augustus 2021, 16:53
Die club verdiende vroeger op 1 feestavond per maand al meer dan de rest van de maand samen als saunaclub.
Vrees dus dat de toko enkel nog als feest locatie voor parenclub feestjes zal worden verhuurd.
Zou mij ook niets verbazen, alleen al met het opruimen van de zooi na zo’n feestje zijn ze een week bezig… (eh.. nee ik had mij niet ingeschreven dus mij valt niets te verwijten)

Willem2
19 augustus 2021, 20:06
eergisteren toen ik terugkwam van HG waren bij de villa volop verbouwingsactiviteiten, een tweetal dakdekkers busjes, installateur busje, volle puincontainer en een kraan...
ik wil de volgende keer best eens uitstappen en vragen wat de bedoeling is, of weet iemand meer?

De club is verhuurd.
Er wordt dus 600m2 bijgebouwd. Een gedeelte wordt volgens mij keuken, de rest kamers of hoe de huurder het wil indelen.

stimpy3
20 augustus 2021, 00:36
Verhuurd aan iemand die een gebruiksdoel heeft binnen het oorspronkelijke bestemmingsplan? :cool:

(oftewel: Gaat VV als ze weer open gaan open als saunaclub of gaan ze open als iets anders?)

de duisburg spesjalist
20 augustus 2021, 08:27
De club is verhuurd.
Er wordt dus 600m2 bijgebouwd. Een gedeelte wordt volgens mij keuken, de rest kamers of hoe de huurder het wil indelen.

de alle laatste info die ik 2 weken geleden heb gekregen is dat we bij vv een bekende management van de voor corona beste sauna club van NRW gaan zien . overigens LR belooft ook wat althans wat ik gehoord heb van LR die bron is niet altijd even betrouwbaar :eek: nu maar Hoopen dat menig dvp een spuitje heeft gehad of gaat krijgen :rolleyes:

cassenoisette
24 augustus 2021, 13:53
Sounds good and promising. A former GT girl told me these same informations around the same time.

fkk18
17 september 2021, 12:00
Ik zou geïnteresseerd zijn in welke GT-vrouwen daar al werken.

Willem2
17 september 2021, 18:01
Ik zou geïnteresseerd zijn in welke GT-vrouwen daar al werken.

De club is nog niet open maar indien ze weer open gaan zullen daar alle vrouwen weer aanwezig zijn :rolleyes:

uurtje
17 september 2021, 19:00
FKK 18... het is een goed gebruik in sauna club land dat er daags voor de opening een soort openingsceremonie is... Dat wil je zeker niet missen... het is een aanrader puur sang....

fkk18
17 september 2021, 19:32
ja heel erg bedankt voor de informatie. Weet jij wanneer deze opening is?

The Joker
18 september 2021, 00:16
31 september

Willem2
18 september 2021, 00:26
31 september

Het is geen schrikkeljaar, slimmerd :cool:

uurtje
18 september 2021, 00:47
30 Feb schijnt ook weleens geweest te zijn meen ik mij te herinneren...

george101
10 oktober 2021, 12:16
Het zou echt fantastisch zijn als deze prachtige club weer open gaat! Mooie faciliteiten, sfeervolle ambiance, hotel op 15 minuutjes lopen in het centrum van Grefrath. Prachtige uren beleefd daar...dus kan niet wachten!:)

Johan35
31 december 2021, 15:43
Gisteren op weg naar PHG met mijn brother in crime even gestopt en gekeken.
Er wordt gewerkt aan het gebouw. Net of er iets aan wordt gebouwd, of de aanbouw van de bar wordt onder handen genomen. De ingang is afgesloten met een bouwhek. Twee man kwamen naar buiten en reden met een werkbusje weg.

de duisburg spesjalist
31 december 2021, 15:53
Gisteren op weg naar PHG met mijn brother in crime even gestopt en gekeken.
Er wordt gewerkt aan het gebouw. Net of er iets aan wordt gebouwd, of de aanbouw van de bar wordt onder handen genomen. De ingang is afgesloten met een bouwhek. Twee man kwamen naar buiten en reden met een werkbusje weg.

hier om sauna club de golden living :biggrin:

mentholbear
31 december 2021, 19:30
Golden Villa?

The Living Villa klinkt als een horror film :bibber_2:

https://placesjournal.org/wp-content/uploads/2013/10/Eggener-Haunted-01-1020x617.jpg

PartyboyBert
3 januari 2022, 09:47
http://villa-vanilla-saunaclub.de

Volgens mij is de club al open.
Leona (bulgaarse van gt ) zei me dat ze er wel eens een kijkje wou gaan nemen.
Al ijsberen naar deze club geweestsind de opening?

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Poppalarge
3 januari 2022, 09:54
http://villa-vanilla-saunaclub.de

Volgens mij is de club al open…

Lees voorgaande reacties in dit topic nog eens goed en kijk dan naar wanneer de website voor het laatst is bijgewerkt…

Wellicht stel je dan je aanname bij…

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

mentholbear
3 januari 2022, 15:48
In de pop-up staat nog dat dames voor 11:15 entree hebben. Ze kan altijd even kijken. Niet geschoten is altijd mis toch? :teuflisch:

Verder wat poppalarge al zei...

PartyboyBert
5 januari 2022, 20:44
Oke Boomers trollen mssn. wat minder non berichten plaatsen hoef ik niet zo veel onzin door te spitten. Website idd verkeken op data

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Rockaround14
6 januari 2022, 14:57
In de zomer was ik altijd bij het zwembad te vinden ook vergane glorie deze club

mentholbear
6 januari 2022, 22:15
Het schijnt dat er gewerkt wordt aan een heropening. Hopelijk dat die plannen niet ook in as op gaan...

Ascari
6 januari 2022, 23:16
Het schijnt dat er gewerkt wordt aan een heropening. Hopelijk dat die plannen niet ook in as op gaan...

Ik ben 2 keer langs gereden om te kijken. Ze zijn wel degelijk bezig met verbouwen/uitbouwen. De ramen stonden open en er stonden werkbusjes voor de deur. Alleen duurt het wel erg lang.

Piepo777
6 januari 2022, 23:21
Zou zeggen vraag eens aan de bouwvakkers wat er gaat gebeuren dan weten we meer

Ascari
7 januari 2022, 00:59
Zou zeggen vraag eens aan de bouwvakkers wat er gaat gebeuren dan weten we meer

Dat gaat een beetje moeilijk als ze binnen zijn en het hek dicht is.

JonnyFontane
7 januari 2022, 09:08
Ik ben 2 keer langs gereden om te kijken. Ze zijn wel degelijk bezig met verbouwen/uitbouwen. De ramen stonden open en er stonden werkbusjes voor de deur. Alleen duurt het wel erg lang.

Die bouwvakkers zullen wel per uur staan, zal geen aangenomen werk zijn:biggrin:
En ieder uurtje is factuurtje.....

WANDELAAR5
7 januari 2022, 15:17
100460?

mentholbear
7 januari 2022, 21:02
Voor dat tarief moeten ze er denk ik zo uit zien...

https://m.youtube.com/watch?v=a0fkNdPiIL4

The Joker
15 maart 2022, 23:19
Het is allemaal hearsay, maar vandaag met een ex GT DVP gekamerd en die verwachtte toch echt dat voor 1 mei VV weer terug open zou gaan.
Tevens een andere beer gesproken die hetzelfde vertelde, beiden 10+ jaar GT stammies, dus is niet helemaal bullshit verhaal lijkt me.
Dit omdat VV door enkele ex GT medewerkers aangestuurd zou moeten gaan worden.

1313
15 maart 2022, 23:23
Er is een nieuwe vennootschap gevestigd op het adres van VV dat Golden Gate heet.

Player
15 maart 2022, 23:28
Naar wat ik vernomen heb zal er deze/volgende maand gecommuniceerd worden en idd onder ex-GT leiding. Good times...

Flipper
16 maart 2022, 00:14
ik kijk er naar uit weer eens een dagje in de villa te vertoeven.

WA
16 maart 2022, 17:53
5 seconden zoekwerk met duckduckGo. Wellicht dat Googlie meer of betere resultaten op levert.

https://www.webvalid.de/company/Golden+Gate+GmbH,+Grefrath/HRB+18879
https://hrbauszug.de/hrb-auszug-krefeld/18879-golden-gate-gmbh-grefrath/

kempie
16 maart 2022, 18:08
En het resultaat is dat het de bestemming van het pand nog steeds een saunaclub is.

de duisburg spesjalist
16 maart 2022, 18:22
Naar wat ik vernomen heb zal er deze/volgende maand gecommuniceerd worden en idd onder ex-GT leiding. Good times...

heb ik toch gezegd nu maar Hoopen dat het er niet te heet aan toe gaat :asshole:

Player
16 maart 2022, 21:03
heb ik toch gezegd nu maar Hoopen dat het er niet te heet aan toe gaat :asshole:Neen, dat ging over YY, dat moet nog komen. Even geduld.

wat heb ik jouw afgelopen zaterdag gezegd :rolleyes: zou i dan toch gelijk krijgen :confused:

Ik had begin dit jaar 2 Club heropeningen voorspeld. Deze komt er zeer binnenkort aan dan. We houden het deze keer bij de iconische vlammen van de GT website. [emoji6]

Als wat ik in de wandelgangen hoor waar is, zou daar dit jaar wel eens een positieve wending kunnen zijn door minstens 2 en mss 3 grote Clubs die erbij komen met een sterke reputatie op het gebied van service, Clubmanagement en LU selectie. Zal in elk geval goed doen want monopolieposities zijn altijd nefast voor prijzen en service.

WANDELAAR5
16 maart 2022, 21:14
Duisburg specialist heeft het inderdaad gezegd op 20 augustus 2021 over Villa Vanilla:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vanilla-Viva-la-Villa&p=754032#post754032

Als ze dan die lekkere ligbedden nog hebben onder de oude bomen en het ijskoude zwembadje, dan ligt deze ijsbeer komende zomer bij 35 graden en meer weer lekker daar! Zekere als Morena daar ook weer is.

Husky
16 maart 2022, 22:22
Doe met je mee WANDELAAR5,
Morena,sauna,zon en een koud zwembad:freu:

Peperduur
17 maart 2022, 00:30
ik kijk er naar uit weer eens een dagje in de villa te vertoeven.

En ik met jou, weer mooi gezellig rustig aan.
Dan neem ik Bluebear op sleeptouw mee...

de duisburg spesjalist
17 maart 2022, 18:16
Duisburg specialist heeft het inderdaad gezegd op 20 augustus 2021 over Villa Vanilla:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vanilla-Viva-la-Villa&p=754032#post754032

Als ze dan die lekkere ligbedden nog hebben onder de oude bomen en het ijskoude zwembadje, dan ligt deze ijsbeer komende zomer bij 35 graden en meer weer lekker daar! Zekere als Morena daar ook weer is.

tijdens corona tijd kan je nergens zeker van zijn ;)

Mrbluejay
21 maart 2022, 16:14
wow echt? Gaat VV weer open? Count me in!!! ... echt verreweg de mooiste club vlak over de grens, alleen de populariteit nam gedurende de jaren drastisch af . kan me me de dag nog herinneren dat ik met 10 dames de enige manlijke gast was op vrijdag avond tot ongeveer 22.00 uur, vlak voor Corona...... mag vaker zo rustig zijn :P was heerlijk :) ..alleen tja .. als het te vaak gebeurd ook niet veel inkomsten...

Flipper
23 maart 2022, 23:13
Gaat voor de zomer nog niet open heb ik gehoord. Uit redelijk goede bron..Helaas ..:( Ik zei tegen iemand lekker van de zomer in de tuin zitten, nee zegt ie dat zal niet lukken flip dan is het nog niet allemaal klaar.. Maar mn bron zei dat het wel heeeel erg mooi aan het worden is.

Eddy_V
24 maart 2022, 00:07
Als het dan maar klaar is voor de vorst begint, dan kan dat zwembad tenminste nog als ijsbaan gebruikt worden

rob45
24 maart 2022, 00:12
Als het dan maar klaar is voor de vorst begint, dan kan dat zwembad tenminste nog als ijsbaan gebruikt wordenAlles komt goed Eddy, er komen in ieder geval zwembaden erbij...

Ascari
24 maart 2022, 01:02
Het duurt wel erg lang zo. Ze kunnen beter John Williams inschakelen.

36738

kempie
24 maart 2022, 09:07
Het duurt wel erg lang zo. Ze kunnen beter John Williams inschakelen.

36738

Precies wat ik dacht. Club is al ruim 2 jaar dicht als je dan nog geen verbouwing kunt afronden. Dat is slecht plannen en alle inkomsten die je laat liggen door maanden later pas open te gaan dat is toch onbegrijpelijk.

De verklaring kan denk ik alleen zijn dat de club pas recent van eigenaar is veranderd en niet zoals hier al lang geleden werd beweerd al door de nieuwe eigenaar is gekocht. Want anders heeft die aan totale geld verspilling gedaan door zolang te wachten.

Flipper
24 maart 2022, 11:11
Ik stond er toevallig bij toen iemand die ik ken
die er werkt het erover had tegen een kennis van me ,omdat hij net vandaan kwam. Dus ja dan zal het wel he.. ik heb er verder ook niet naar gevraagd.. ik ben dan ook weer net de enige ijsbeer die het geen fuck interesseert .. lol...

de duisburg spesjalist
24 maart 2022, 18:23
Precies wat ik dacht. Club is al ruim 2 jaar dicht als je dan nog geen verbouwing kunt afronden. Dat is slecht plannen en alle inkomsten die je laat liggen door maanden later pas open te gaan dat is toch onbegrijpelijk.

De verklaring kan denk ik alleen zijn dat de club pas recent van eigenaar is veranderd en niet zoals hier al lang geleden werd beweerd al door de nieuwe eigenaar is gekocht. Want anders heeft die aan totale geld verspilling gedaan door zolang te wachten.

de club is niet gekocht maar verhuurd resent casco bij aangebouwd de indeling moet de huurder zelf doen en ook de vergunningen;)

Player
24 maart 2022, 21:30

Bij mijn weten zijn de verbouwingen pas afgelopen zomer begonnen, dus hoogstens +-9 maanden geleden. 600 m2 is geen kleine aanbouw + wat er nog wellicht gerenoveerd wordt in het bestaande gebouw. En dan zijn er in de maanden daarvoor nog wat onvoorziene omstandigheden geweest.

The Joker
26 maart 2022, 01:06
VV promoveert ineens naar P1 en staat tussen de sponsorende clubs.
Heeft Willem2 al formeel nieuws voor ons?

Willem2
26 maart 2022, 01:21
Heeft Willem2 al formeel nieuws voor ons?

Informeel wel ;)
Eerst nog een beetje opruimen .....

mechelen
26 maart 2022, 01:22
Volgende week vrijdag! :rolleyes:

Willem2
26 maart 2022, 01:30
Volgende week vrijdag! :rolleyes:

Belgisch grapje ;)

Willem2
26 maart 2022, 01:38
Nee, het is op een dag waar The Joker vroeger een oranje shirtje aanhad en Big30 met zijn vlaggetje rondliep.
Voor de rest ....

hanslatta
30 maart 2022, 10:10
gisteren op weg naar happy garden langs de villa gereden. het was een behoorlijke bedrijvigheid, telde in gauwigheid ca 6 verschillende busjes. Zag zelfs ik dat ze in de tuin ook vanalles aan het doen waren, keep your fingers crossed...

pret
11 april 2022, 06:57
Om alvast vooruit te lopen op de nieuwe naam wellicht een idee om titel van deze topic te wijzen in “ Geile Gebeurtenissen” :cool:

JonnyFontane
11 april 2022, 07:09
Golden Gate Geile Gebeurtenissen.....

kempie
11 april 2022, 07:56
Gouden Gleuf (voor als de dames een prijslijst gaan hanteren). Sorry maar iedereen is zo enthousiast over de her opening van 2 clubs maar als de dames er prijslijsten gaan hanteren zoals in Samya en andere clubs dan lig ik er 1 keer aan het zwembad en niet meer. Het verleden bied geen garantie boor de toekomst en zou al mooi zijn als ze vaste prijzen hanteren en de verhoging maar minimaal is laten we zeggen babylon prijzen voor de kamers.

de duisburg spesjalist
11 april 2022, 17:08
Om alvast vooruit te lopen op de nieuwe naam wellicht een idee om titel van deze topic te wijzen in “ Geile Gebeurtenissen” :cool:

er is eigenlijk maar 1 goede naam te bedenken sauna club de golden living

pret
11 april 2022, 17:21
er is eigenlijk maar 1 goede naam te bedenken sauna club de golden living

Of Living Gold

Kwibus2
11 april 2022, 18:08
Een schuur van 600 m2 erbij, meer kamers mag ik aan nemen?
Met twee bars en in het bijgebouwde deel flink wat zit gelegenheid lijkt me uitbreiding van het lounge deel niet nodig.

Mij trekt het niet. Wanneer het door massaliteit een Fickfabrik wordt is de lol er af.
PHG was door de vele uitbreidingen van kleine omvang erg gezellig.
Je kunt er tussen de bar vooraan en het oude zwembad lekker heen en weer wandelen, even naar het buiten gebeuren was ook afwisseling.
De hutjes in de tuin hadden ook wel wat in plaats van een klassieke kamergang.

Flipper
11 april 2022, 22:22
mis ik even de golden time referenties, de nieuwe uitbaters hebben toch niets met golden time te maken.. althans voor zover ik weet..

WANDELAAR5
12 april 2022, 08:47
Toch wel Flipper.

Kwibus2
12 april 2022, 10:54
Dus toch een Fickfabrik.

rmjhexe
12 april 2022, 10:56
Met het oude gt management en gt deurbeleid is er weer hoop voor de verwende hoerenloper in nrw

WANDELAAR5
12 april 2022, 11:38
En geen tenten waar je door de regen en kou naartoe moet lopen!

Player
12 april 2022, 11:56
En geen tenten waar je door de regen en kou naartoe moet lopen!Toch wel want is deel van de oude GT charme en sfeer. Gezellig aan een lange tafel in een comfortabele bulky seat met exquis ontbijt/lunch/diner. In de zomer open met zicht op de prachtige tuin en terras. In de winter gesloten met een stralende heater. En daarna op de sofa met je leenlief.

WANDELAAR5
12 april 2022, 12:04
Laat die toevoeging exquis maar weg :). En dat voor een Belg!

Shakir
12 april 2022, 20:16
Als het oude GT-management de boel gaat runnen voorspelt dat niet veel goeds: (i) plastieken line-up, (ii) Geen Tongzoenen, en (iii) racistisch deurbeleid.
Alhoewel ik ne witte ben voel ik me doorgaans meer thuis in Turkenpuffs.

Maar goed, we gaan het zien...

peterp095
12 april 2022, 20:51
Het deurbeleid was prima, daarover zijn in het verleden genoeg discussies over geweest.
Geen tongzoenen ? Zoals overal goed afspreken op voorhand.

stimpy3
12 april 2022, 20:55
Tsk. D'r waren/zijn ook tenten waar tongzoenen geen issue was. Iedere handeling afzonderlijk afspreken killt de sfeer.

pret
12 april 2022, 21:09
Als het oude GT-management de boel gaat runnen voorspelt dat niet veel goeds: (i) plastieken line-up, (ii) Geen Tongzoenen, en (iii) racistisch deurbeleid.
Alhoewel ik ne witte ben voel ik me doorgaans meer thuis in Turkenpuffs.

Maar goed, we gaan het zien...

Klopt er was meer plastic dan naturel. En wat betreft racistische deurbeleid heb je ook volkomen gelijk.

Echter wat betreft tongzoenen niet, de meeste dames deden dat namelijk wel.

deket
12 april 2022, 21:30
Niet tongzoenen heb ik nooit meegemaakt. En ben nochtans een oude,afgeleefde man

cameltoe slide
12 april 2022, 21:41
It's really interesting to read what perceptions alleged visitors write about the old GT in Brüggen and the female management here in the thread.

The old GT was a well run club with polite guests. Almost no noticeable aggression among the guests. Since I've seen Indians, Africans and Asians in the GT, the term racist door policy doesn't fit. As Magda said in the "golden time" at the front door with a wink: "If you want to fuck, you have to be friendly."

It is certainly true that a 20-member bowling club or Ali Baba with his 40 cousins ​​were not necessarily among the desired audience of the old GT in Brüggen. But there is a lid for every pot, be it at the bar in the "Sauerland Stern" or in a "Halal Club" in a men's dance group at an intense hour.

In the GT there were women with natural breasts given by mothers and artificial breasts made by surgeons. The perception of women's bust size probably depends on what a guest focuses on.

I think it's a fairy tale, based on my personal experience, that French Kissing was forbidden by female management. But it's also no secret that women in most Sauna Clubs are not willing to French Kiss if the guest's teeth look like a construction site, his breath smells repulsive or the guest's general condition seems in need of renovation.

I'm looking forward to opening of the Villa Vanilla, the ambience, the line up present, the door policy and the receptionists. Of course, I'm interested in the prices and what's on the plate.

WA
12 april 2022, 22:30
“Perception” …. very well said.
Some here are romanticizing the old times and pretend that some small improvements from 2018/2019 where there since GT opened its doors for the very first time. It was no secret that in the wellness area the rust was coming through the paint and the roof was very badly in need of a renovation.
If COVID didn’t happen, GT would have bin in the same shape as LR already was in 2016. Worn out and doing only the minimum to meet regulations. Totally different then a specific club in the south of the Netherlands.
GT had a very, very good concept and the building some unique features. It wil be hard to transfer it somewhere else but not impossible and maybe even better. But people would be fooling themselves if they think old times will return.

Flipper
13 april 2022, 00:04
if the nice prostitutes can make good money, not pay nothing want everything...they will return faster then flies on shit.. but many here would be left standing waving their single 50 euro bill for the entire evening... pay shit , get shit.. thats how that works...

Flipper
13 april 2022, 00:27
in my experience, when you are a good guy , they know you and you have a good reputation.. Alsmost anything is possible for the right money.. But tbh.. a lot of guys have a shit reputation, if you believe de ladies.. which i dont.. but in the past i did suffer reputation damage once or twice myself and it sucks.. it really limits service levels and your choices in companions..

Beron
13 april 2022, 21:10
For me, this is the last hope for a good club in NRW. I hope they realize that there are enough night clubs around and that a day and evening club can still work - 6S is proving it. A solid door policy, solid girls, solid pricing and things should work out - I am looking forward to it. In the meantime - I will continue my visits in the "blue light dark room" called Penelope. Just have to remember to take a flashlight with me next time.

Eddy_V
13 april 2022, 23:52
I will continue my visits in the "blue light dark room" called Penelope. Just have to remember to take a flashlight with me next time.
A stroboscopic light to calibrate the spinning wheel of some ladies ? ?

and for the Villa approximately 2 more weeks of tension befor they open the golden gate

vanKees
14 april 2022, 11:05
I will continue my visits in the "blue light dark room" called Penelope

Dann kann der Club ja garnicht so schlecht sein...oder?:gruebel:

vanKees

Beron
14 april 2022, 19:36
I will continue my visits in the "blue light dark room" called Penelope

Dann kann der Club ja garnicht so schlecht sein...oder?:gruebel:

vanKees

Well, it is the only reasonable option, I don't have to drive very far and it is cheap. There is plenty of room to optimize the club without having to change much - just a little tweaks and it would be very nice. I like to go there on saturdays to feast. The girls are still pretty unknown to me - no joke: I don't know what they actually look like. Most of them are literally kept in the dark. That is also bad for "erotic tension" - I usually like to get "inspired" and "aroused". There is no sexual arousal in Penelope. But for 20 bucks I won't complain too much. I would just like to change some little things. (different light, more seats in front of the tv upstairs)

Prima
14 april 2022, 22:37
donders , hier begrijp ik nix van , is dat buitenlands

Prima
14 april 2022, 22:41
Ik ken barvrouw vicky een beetje , (nou ja beetje meer ) ik kan haar vragen ofdat jij een eigen stoel mag meenenen , een kaarsje voor meer licht heeft zij wel

JonnyFontane
15 april 2022, 01:04
donders , hier begrijp ik nix van , is dat buitenlands

Donders......die zit in Roermond.

Player
15 april 2022, 09:15
Amusant om de nabeschouwingen te lezen over het oude GT en hun management. Ik vraag me af hoeveel van deze "kenners" in het nieuwe VV zullen te zien zijn en hun huidig gekoesterde lievelings-SC zullen achterlaten. Wat is er nu tegen een goed deurbeleid? De dames hebben niets liever en was één van de redenen waarom ze allemaal GT probeerden binnen te geraken. En als klant is het ook aangenaam. Geen brallende, dronken, lastige groepjes südlanders en andere patsers die enkel in negatieve zin willen opvallen. Plastiek of niet TZ? Die hebben echt GT nooit bezocht of kunnen beter zwijgen...

Herr Fick
15 april 2022, 10:11
Over smaken en kleuren valt niet te redetwisten:).
Ik vond GT wel prima. Veel volk en toch lekker rustig. Ik ben soms echt bij andere clubs weggebleven wegens te veel schorremorrie en daarmee bedoel ik zowel gekleurde als ongekleurde groepen. Ook een budgetbeer heeft zijn limieten.

De Villa heeft alles om er een topclub van te maken. En het ligt wat afgelegen, geen last met de buren dus. Het deurbeleid zal een belangrijk en een gevoelig punt worden. De ontvangstdame en de potige parkingwachters van GT deden dat niet slecht. Ik heb er ook nooit dronkenlappen gezien. De bardames spelen dus ook een rol.

Nu nog hopen dat het niet in de fik gestoken wordt ..

Dalton
15 april 2022, 11:33
Dat komt vooral door de dames en met gevolg dat de polen zeer brandbaar zijn wegens hun hoge alcohol percentage.

vanKees
15 april 2022, 18:03
There is no sexual arousal in Penelope. , more seats in front of the tv upstairs)

No sexual arousal...? At this moment is at the afternoon ANTONIA is in the house. Elena (the Greek) coming back, Anastasia for a good
service and how many Ladies i should write here?

When You want more seats for looking football...bring one of the couches in front, nobody will be angry when you use the the leather seats.

Be creative! The club has so many options!!!!!!!!!!!!

vanKees
(next time i will help YOU!)

spermite
16 april 2022, 21:04
Vandaag langsgereden...
Club is nog steeds gesloten...
Stond een kleine graafmachine achter de poort...
Nieuwe aanbouw is nog in afwerkingsfase...

Brad Clitt
17 april 2022, 10:16
1 mei wordt dus al niet gehaald, how surprising... :rolleyes:
Maar ja, bijvoorbeeld een website of aankondiging is er ook nog niet zelfs niet op FC.

peterp095
17 april 2022, 11:00
Lang zal het toch niet meer duren. Men is ex Gt werknemers aan het benaderen om er te komen werken. (Barpersoneel en onderhoudsp.)

Player
17 april 2022, 16:04
Of het nu 1 mei wordt of iets vroeger/later, who cares? Tatjana haar telefoon staat in elk geval niet stil. En de geldschieters erachter zijn niet van Duitsen bloed maar van de beste nationaliteit. Dus no worries, komt wel goed.

WA
22 april 2022, 09:40
Wat is er nu tegen een goed deurbeleid? De dames hebben niets liever en was één van de redenen waarom ze allemaal GT probeerden binnen te geraken.

Amusant om te lezen dat iemand die al anderhalfjaar loopt te huilen als een klein kind over het deurbeleid van sixsense ineens voorstander is.
En de dames die vermeend ergens werken ivm het deur beleid.....? Zelfde als dames die bezweren nóóit met bepaalde ijsberen te zullen gaan, tot je het pand verlaat.... Ze zullen er zijn hoor zulke standvastige dvp maar slechts zéér zeldzaam en zeer zeker niet allemaal op één locatie te vinden. Kom uit je bubbel player........

Player
22 april 2022, 09:58
@BrianBoitano Je bevestigt met deze post wat je zelf kortelings zei:

Tot zover de adviezen van “de experts”.

Je leest hier vooral heldhaftige verhalen, of afzeik berichten.

Van een goed deurbeleid was ik altijd voorstander. En BTW, want je weet toch alles zo goed...een clubje waar je zelf niet wilt komen, kan je moeilijk de toegang weigeren want je komt er nooit.

Kies maar zelf of je heldhaftig of een afzeiker bent. Een expert waan je jezelf al lang vanuit jouw bubbel, ik geef enkel een mening.

Smouse
22 april 2022, 13:19
Ik heb mijn eerste feestje weer in de Villa op 23 Juli :biggrin:

36812

See ya Smouse

Shakir
22 april 2022, 20:17
Was BlondeLux niet voor swingers bedoeld? :biggrin:
Zitten wij al maanden vol spanning te wachten en dan blijkt dat de Villa als een parenclub zal openen!

:k046[1]:

Ik heb mijn eerste feestje weer in de Villa op 23 Juli :biggrin:

36812

See ya Smouse

The Joker
22 april 2022, 22:53
Ik mag toch echt hopen dat wanneer het oude GT management hier een doorstart maakt ze niet op de zaterdagen maandelijks de club aan derden gaan verhuren.
Destijds pre corona was dat pure noodzaak wegens te weinig normale klandizie, maar voor GG zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me.

Willem2
22 april 2022, 23:17
Er was een gesprek geweest tussen de nieuwe manager en enkele swingertreffsorganisaties. Voor 1 dag wordt er tussen de 25.000 en 30.000 geboden om 1 dag een party te houden.....

Er worden al verschillende data van swingertreffparty´s genoemd maar die zijn dus een beetje zeer voorbarig ....

rob45
22 april 2022, 23:29
Er was een gesprek geweest tussen de nieuwe manager en enkele swingertreffsorganisaties. Voor 1 dag wordt er tussen de 25.000 en 30.000 geboden om 1 dag een party te houden.....

Er worden al verschillende data van swingertreffparty´s genoemd maar die zijn dus een beetje zeer voorbarig ....En otherwise.... gaan met die banaan !!

mentholbear
23 april 2022, 00:41

Er worden al verschillende data van swingertreffparty´s genoemd maar die zijn dus een beetje zeer voorbarig ....

Prima hoor. Zo lang ze die feestjes maar niet op een doordeweekse dag houden ;)
Lijkt me ook niet het moment voor een swinger party :rolleyes:

En wat Joker zegt, als de Golden Villa het net zo goed gaat doen als Golden Time, lijkt het me dat ze zo een party niet nodig hebben om het hoofd boven water te houden?

WA
23 april 2022, 18:51
Kies maar zelf of je heldhaftig of een afzeiker bent. Een expert waan je jezelf al lang vanuit jouw bubbel, ik geef enkel een mening.
Sorry, ik wist niet dat jij de enige was op dit forum waar commentaar op "een mening" niet getolereerd word. Had geen idee hoe kwetsend het voor je is gezien je poging woorden uit een eerder bericht van mij te verdraaien en de kern van het bericht weg te laten.

luminous
11 mei 2022, 04:03
36890
De foto van deze jonge dame werd in het verleden ook al gebruikt door saunaclub goldentime in Brüggen.

Wentelt Eefje
11 mei 2022, 06:19
De naam Golden Gate is ook nog steeds in gebruik voor de Münsteraner saunaclub met die naam.

Een club waar de inmiddels in Hamminkeln uiterst populaire Liana ook meerdere blauwe maandagen werkte in de tijd dat ze voornamelijk tussen Golden Dreams en (toeval bestaat niet, God dobbelt niet) bijv. Villa Vertigo (!) en clubs in die omgeving pendelde als het gras haar daar of in Hamminkeln (!) bij Marisol groener leek.
(Een jaartje of 8 geleden, als mijn geheugen me niet in de steek laat.)

de duisburg spesjalist
18 mei 2022, 18:32
https://www.ijsberenforum.com/img/goldengate/goldengate_920x110e.jpg (https://www.goldengate-fkk.de)

Golden Gate
Bahnstrasse 90
47929 Grefrath

Website: www.goldengate-fkk.de

https://www.ijsberenforum.com/img/goldengate/goldengate_450e.jpg (https://www.goldengate-fkk.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/goldengate/goldengate_920x110e.jpg (https://www.goldengate-fkk.de)

wie zou eerder de deur openen ying yang of golden gate :wink2:

Herr Fick
18 mei 2022, 19:43
wie zou eerder de deur openen ying yang of golden gate :wink2:

Dat is ongeveer dezelfde vraag als: "Wie wint het eerst de Tour de France? Van Aert of Van der Poel?":rolleyes:

Das
23 mei 2022, 23:37
hoeveel kamers waren er in deze club?

kempie
23 mei 2022, 23:53
hoeveel kamers waren er in deze club?

Wat maakt het uit hoeveel kamers er waren het is verbouwd en als ik de verhalen moet geloven zijn er kamers bij gebouwd. Misschien staan er wel tuin huisjes in de tuin. Misschien komen er wel helemaal niet zoveel dames werken en misschien ook wel. Niemand kan in de toekomst kijken. Straks bij opening wordt wel duidelijk of er te weinig kamers zijn of veel meer nodig.

stimpy3
24 mei 2022, 00:57
Nah, ik heb in villa vertigo wel eens 10 minuten naast een (ondertussen danig verveelde) dame gezeten waar ik in eerste instantie mee wilde kameren, maar omdat d'r geen kamers vrij waren werd het 'wachten tot er een kamer vrij komt'. En mevrouw was niet zo snugger om ergens een donker hoekje op te zoeken en daar wat te gaan flikflooien; die ging op d'r mobiel kijken (en boorde zichzelf zo 50-100 euro door de neus).

VV had te weinig kamers, punt. Merkte je alleen niet zo vaak.

wooley
24 mei 2022, 06:32
Zag buiten dat er een heel gebouw bij is gebouwd.. Zijn ze nog aan het afwerken....

mentholbear
25 mei 2022, 00:05
Inderdaad. Ik twijfelde bij het voorbij rijden of dat er eerst stond of nieuw bijgebouwd is. Maar als het nieuw is, lijkt me dat een flink stuk.
Hopelijk is het daar 1 groot lopend buffet geworden met meerdere verdiepingen ;)

JonnyFontane
25 mei 2022, 06:02
Hopelijk is het daar 1 groot lopend buffet geworden met meerdere verdiepingen ;)

Droom lekker verder.....;)

wooley
25 mei 2022, 18:13
Levend buffet... Lol36986

mentholbear
26 mei 2022, 01:18
Lijkt me te gek als ze zo iets een keer bij een SC doen :biggrin:

pret
26 mei 2022, 02:03
Lijkt me te gek als ze zo iets een keer bij een SC doen :biggrin:

Lang geleden bij phg tijdens een party mee gemaakt.

VAZKOR
30 mei 2022, 15:51
Enig idee ivm de wellness, nog steeds 1 sauna cfr het oude VV? GT had ook een Jacuzzi dus mss wordt dat hier erbij gelapt als dit dan toch een GT 2.0 wordt.

Wellicht is dit een beter adres dan Oceans en hun "GTbis" dat de naam stal na die desastreuze brand (aangestoken of niet, wie weet meer, loopt het onderzoek nog?)

Dan nog hopen op een heropening van LR...[emoji2]

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

cameltoe slide
30 mei 2022, 22:08
I had expected, that since the announced pre-opening of a new golden time in the golden paradise in Grefrath, the entrance fee to enter through the golden gate would be published.

The operator has not yet given any indication on the beautifully styled website: https://www.goldengate-fkk.de
that the self-employed carers of wealthy polar bears work on their own account and are not employees of the operator. The goldengate-fkk website still seems incomplete, so I can't assume the Golden Gate Sauna Club will open any time soon. I let myself be surprised.

Polar bears bored of a new golden dream drive to the mansion in Grefrath and count the number of craft vehicles and other luxury vehicles on the property.

stimpy3
1 juni 2022, 18:40
Ik begrijp dat GG volgend jaar mei opengaat? :biggrin:

JonnyFontane
1 juni 2022, 19:24
Ze gaan open als paars wit de Champions League wint......:biggrin:

ossenaar
5 juni 2022, 14:07
37014

ossenaar
5 juni 2022, 14:07
37015

ossenaar
5 juni 2022, 14:09
37017

Pompuy24
5 juni 2022, 19:55
Ziet er goed uit en ziet er uit of de verbouwing klaar is…

mentholbear
10 juni 2022, 16:33
37014

Als ze er nou iets grotere rechthoekige tafels hadden neergezet, dan had je een grote restaurant/lounge combi ruimte. Nu kun je er alleen drankje op kwijt.

Ziet er goed uit en ziet er uit of de verbouwing klaar is…

Nu de papieren nog...

Husky
26 juni 2022, 13:33
Bij een tweetal dames de uitnodiging mogen bekijken om weer te komen werken in deze mooie club en geweldige locatie:wink2:

Haradamannetje
26 juni 2022, 13:44
Laatste nieuws: Ze gaan niet open op 1 juli.

JonnyFontane
26 juni 2022, 14:17
Goh.....

hotmister1985
26 juni 2022, 14:56
Laatste nieuws: Ze gaan niet open op 1 juli.Een bronvermelding zou fijn zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Haradamannetje
26 juni 2022, 15:57
Heb ze net gesproken via een social media kanaal, gaat niet open helaas.
Ik ga er ook niet meer naar vragen trouwens... het zal vast wel een keer open gaan :)

rob45
26 juni 2022, 16:17
Heb ze net gesproken via een social media kanaal, gaat niet open helaas.
Ik ga er ook niet meer naar vragen trouwens... het zal vast wel een keer open gaan :)

Dan ben ik vrij a.s vrijdag, hebben ze het toch niet op tijd rond gekregen.

Ties85
26 juni 2022, 20:34
Nou zoals ik hier begrepen heb ronselen ze wel iedere keer dames voor bepaalde datums dat ze open zouden gaan.
Ik vraag me dan ook af dat als ze zo een dame voor de zoveelste keer af moeten bellen hoelang die nog zin hebben om naar de uiteindelijke echte opening te komen...

Brad Clitt
26 juni 2022, 20:37
Ik denk dat de opening ergens in de tweede helft van 2022 plaats zal vinden, anders wordt het waarschijnlijk 2023.
Hetzelfde geldt voor YY en LG.

JonnyFontane
26 juni 2022, 20:57
Ik denk dat de opening ergens in de tweede helft van 2022 plaats zal vinden, anders wordt het waarschijnlijk 2023.

Jij moet niet denken......laat dat aan verstandige mensen over.:biggrin:

Geintje he Brad........

b1234
26 juni 2022, 21:04
Best zielig hoeveel kandidaten zich reeds gemeld hebben voor een vrijkaartje van een club die nog niet eens open is !:biggrin:

Picasso 1
26 juni 2022, 21:42
Best zielig hoeveel kandidaten zich reeds gemeld hebben voor een vrijkaartje van een club die nog niet eens open is !:biggrin:

Is een teken dat de rest van het huidige saunaclublandschap dat wel open is, in een extreem zielige fase verkeert.

Haradamannetje
26 juni 2022, 22:24
Die ene club in Limburg heeft een behoorlijke machtspositie, het is er ook ongekend druk !

WA
26 juni 2022, 23:35

Is een teken dat de rest van het huidige saunaclublandschap dat wel open is, in een extreem zielige fase verkeert.

Nog zieliger zijn zij die er toch wekelijks op uitgaan naar kennelijk extreem zielige SC's in Dld. Ook zegt het wat hoeveel geloof men hecht aan de duimzuigerij van de wannebee wandelende bibliotheek uit SS.

Picasso 1
27 juni 2022, 00:47
Life of Brian.

https://www.youtube.com/watch?v=k3XiYcNl_JE

vanKees
27 juni 2022, 06:36

BC, du hast wohl hellseherische Fähigkeiten. Heute haben wir den 27.06.2022 und deine Aussage ist vom 26.06.2022.
Und jetzt der Hammer!
Die Eröffnung sollte eh erst am 02.07.2022 sein. Ist das nicht die zweite Hälfte von 2022???

BC, jy het waarskynlik heldersiende vermoëns. Vandag het ons die 27.06.2022 en u verklaring is vanaf 26.06.2022.
En nou die hamer!
Die opening moet in elk geval op 02.07.2022 wees. Is dit nie die tweede helfte van 2022 nie???

vanKees

Bluebear
27 juni 2022, 08:56
BC, jy het waarskynlik heldersiende vermoëns. Vandag het ons die 27.06.2022 en u verklaring is vanaf 26.06.2022.
En nou die hamer!
Die opening moet in elk geval op 02.07.2022 wees. Is dit nie die tweede helfte van 2022 nie???

vanKees

Leuk, die Zuid-Afrikaanse vertaling.

Brad Clitt
27 juni 2022, 09:09
@ vanKees

Ich habe nur eine offene Tür eingetreten. Wenn ich etwas schreibe muss man immer den Smiley dabei denken. Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.

kempie
27 juni 2022, 09:56
Die ene club in Limburg heeft een behoorlijke machtspositie, het is er ook ongekend druk !

En dat valt niet te begrijpen gezien de line-up geeft nogmaals aan hoe matig het club landschap in NRW momenteel is.

Peperduur
27 juni 2022, 12:14
37081
Naam staat al op het pand

Peperduur
27 juni 2022, 12:15
Kwam er zaterdagnacht langs gereden, op weg naar de Happy

Peperduur
27 juni 2022, 12:16
Van buiten ziet het er uit, of de verbouwing klaar is.
Het hele stuk wat er aan gebouwd is, ziet er klaar uit.
Ook hele aanbouw in de kleur als het hoofdgebouw.

Peperduur
27 juni 2022, 12:17
Nou maar wachten, wanneer we de DVP‘s van dichtbij mogen gaan bekijken

Peperduur
27 juni 2022, 12:18
Bluebear is al droog aan het oefen thuis

Achilles
27 juni 2022, 12:22
En dat valt niet te begrijpen gezien de line-up geeft nogmaals aan hoe matig het club landschap in NRW momenteel is.

Tja, bij een aantal zal het nooit doordringen wellicht, so be it. Tekenend is dat er met zoveel ongeduld uitgekeken wordt naar de opening van GG, zegt eigenlijk alles.

Willem2
27 juni 2022, 12:34
https://dagelijksenieuws.nl/wp-content/uploads/2022/06/man-in-pak-in-zwembad-over-straat-560x600.jpg

Shakir
27 juni 2022, 13:16
Tja, bij een aantal zal het nooit doordringen wellicht, so be it. Tekenend is dat er met zoveel ongeduld uitgekeken wordt naar de opening van GG, zegt eigenlijk alles.

En hier hebben we Player weer. :)

Ik denk dat de line-up van GG (als die überhaupt al open gaat) er gewoon identiek dezelfde gaat uitzien als in gelijk welke andere club.

Eerlijk gezegd kijk ik iets minder uit naar de (her)opening van twee grote clubs in de regio. Met wie gaan ze die clubs gevuld krijgen?
Met de steeds verder escalerende energiecrisis, inflatie en een nakende recessie voor de deur houden veel mensen de vinger op de knip voor luxeproducten.
Ik vind de heropening slecht getimed, of op z'n minst erg gewaagd.

Ik vrees voor veel halfgevulde clubs zoals het er nu voor staat...
Neen, dan heb ik liever dat de overbijvende dames allemaal worden samengepakt in de bunkerbar van het Kaagland.

cameltoe slide
27 juni 2022, 14:43
I'm not worried that not enough female gold miners will let their manager or chauffeur drive them to the Golden Gate.
I no longer look at the website of the Golden Gate and no longer constantly checking Instagram to see if there is anything new, after the long wait I no longer feel like it.

Well-informed circles want to know that entry to the club should be 70 euros, people with connections to the club can already take beautiful photos of the inside and outside and make us feel happy.

One or the other female service provider from the GT also knows different polar bears. An acquaintance who is currently doing escorts is looking forward to the Golden Gate and hopes to see many wealthy French, Belgians and Dutch people whose phone numbers she did not collect in time and dreams of getting 200 euros an hour. Miserly Germans should continue to go to Aca Gold and have cheap fun there with stingy colleagues from other countries.

There will certainly be a movement of female service providers into the Golden Gate. It remains to be seen how many beautiful women will appear again like phoenix from the ashes in the Golden Gate. All former GT women will not be seen again. Some women have changed jobs or started family planning and have now become mothers.

Do we have faith that everything will be fine, in our interest. Former management from the GT is now said to be working in the GG and these management women used to understand the business quite well.
One should part with dreams that everything will be the way it was and at prices like in the GT.

Johnny Stromple
27 juni 2022, 14:56
Ik volg dit al een tijdje zoals zovelen en ook ik zou graag willen weten wanneer het nou echt opengaat. Ondertussen moet ik wel lachen om alle berichtgevingen over hoe, wat en wanneer want het is nog steeds niet open. En dan is er nog de geruchten machine waar ook om gelachen kan worden en ook hoor je dan hoe triest het soms ken zijn, iets met concurrentie….

Volgens mij is er maar één die ons alle antwoorden zou kunnen geven omdat hij ivm sponsoring in contact is met GG en dat is Willem2. Alleen laat hij niks weten en dat is jammer. Ik zou daarom willen zeggen; W2 kom op verlos ons van ons lijden vertel ons alles.

mentholbear
27 juni 2022, 15:34
Een sponsor weet meestal niet meer als de eigenaren. En gezien wat er door die lui gecommuniceerd wordt (of juist niet), weten ze ook niet alles.

Ik prop nog maar een broodje pindakaas naar binnen, want die knorrende maag van me had het ook mis :redface:

Ik keer maar weer terug naar m'n oude strategie: wachten op de 1e (live) verslagjes/recensies...

Brad Clitt
27 juni 2022, 15:51
Meest waarschijnlijke is dat de ambtelijke molens nog trager draaien dan verwacht en/of dat er zich vooralsnog te weinig dames aangemeld hebben en/of dat het voorschot van de energierekening en de inkoop van voedsel/drank ietsjes hoger zijn dan begroot en er een hercalculatie nodig is om onder de streep iets over te houden. Ook personeelsgebrek net als in andere sectoren zou een oorzaak kunnen zijn. Hetzelfde geldt voor de andere clubs die in de startblokken staan.

Willem2
27 juni 2022, 15:52
Volgens mij is er maar één die ons alle antwoorden zou kunnen geven omdat hij ivm sponsoring in contact is met GG en dat is Willem2. Alleen laat hij niks weten en dat is jammer. Ik zou daarom willen zeggen; W2 kom op verlos ons van ons lijden vertel ons alles.

Als ik het zou weten dan zou ik het wel melden. Ja, heb wel contact met de advertentiebureau en toekomstige manger maar dat houdt niet altijd in dat die het precies weten.
Ik heb zelfs een banner gezien op een vage website dat de opening de 1ste juli zou plaatsvinden....
Denk echter dat we nog even moeten wachten....
Alles is mogelijk.

Jester
27 juni 2022, 18:26
Eerlijk gezegd kijk ik iets minder uit naar de (her)opening van twee grote clubs in de regio. Met wie gaan ze die clubs gevuld krijgen?
Met de steeds verder escalerende energiecrisis, inflatie en een nakende recessie voor de deur houden veel mensen de vinger op de knip voor luxeproducten.
Ik vind de heropening slecht getimed, of op z'n minst erg gewaagd.

Neen, dan heb ik liever dat de overbijvende dames allemaal worden samengepakt in de bunkerbar van het Kaagland.

Ik heb geen kristallen bol, maar ik vraag me wel af waar de meeste dames van GT, YY en LR zijn gebleven. Volgens mij is nog geen 10% bij de resterende clubs terecht gekomen.

Een recessie of een crisis kan voor dames ook een motivatie zijn om de centen in een saunaclub te gaan verdienen, want laten we niet vergeten dat op een Europese schaal de crisis in D/NL minder diep zal zijn dan op de balkan.

Kortom; zou kunnen dat de clubs half leeg blijven. Dat hebben we ook gezien direct na de corona sluitingen, maar de andere kant sluit ik ook niet uit. Wellicht iets met een wens en een vader van mijn gedachten, maar doorgaans is een concurrerend landschap in de dienstverlening (horecastraten, rosse buurten, food courts, etc.) erg goed.

Achilles
27 juni 2022, 19:34

En hier hebben we Shakir weer, de eeuwige doemdenker. Als de p6 wereld al niet was vergaan bij de Bijbelse zondvloed, dan zullen er anno 2022 N.C wel nog veel voortekenen te onderscheiden zijn in de theeblaadjes. Feit blijft dat heel wat mensen uitkijken naar kwaliteit, liever een halfvolle SC met stunners dan een overvolle zonder.

hotmister1985
27 juni 2022, 20:43
Van deze website wordt je ook niet veel wijzer:
https://gg.ikuoka.de/

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

WANDELAAR5
27 juni 2022, 20:51
liever een halfvolle SC met stunners dan een overvolle zonder.
Nee hoor, liever een volle saunaclub met voor elk wat wils. Dat brengt meer gezelligheid. Gasten met een MILF fetish nemen dan een wat oudere dame, mannen die graag een optiek fick hebben nemen de stunners, BBZ een wat vollere dame, Eddy_V een knap gratenpakhuis, Husky een Braziliaanse die ongekend goed kan deepthroaten, Mentholbear een klein gratenpakhuis met een specifieke service, Deket de 18 en 19 jarige lolita’s, ik een knappe slanke dame tussen de 26 en 36 met goede service zonder upselling, Molaar de liefde van zijn leven, Pret een dame die het club standaardtarief vraagt en een mij bekende Fransman een dame die over hem heen wil plassen, Megaboob een dame met > 2x 800cc bijvulling, Shakir een moeder, en Achilles mag dan een superknappe upseller neuken die hem gratis meeneemt naar de kamer omdat hij zo knap en goed is. Zo hebben we allemaal wat!

En wanneer de club open gaat? Speculaties zijn zinloos gebleken. We horen het wel.

pret
27 juni 2022, 20:58
Pret een dame die 40p30 vraagt .

Wacht even het gaat mij helemaal niet om wat een dame vraagt, maar dat ze niet afwijken van het geldende standaardtarief in een club. Of dat standaardtarief nou 40, 50, 60 of zelfs 100 euro is maakt mij niet uit.

WANDELAAR5
27 juni 2022, 21:57
Wacht even het gaat mij helemaal niet om wat een dame vraagt, maar dat ze niet afwijken van het geldende standaardtarief in een club. Of dat standaardtarief nou 40, 50, 60 of zelfs 100 euro is maakt mij niet uit.

U vraagt, wij draaien ;). Aangepast!

Brad Clitt
28 juni 2022, 15:29
Meest waarschijnlijke is dat de ambtelijke molens nog trager draaien dan verwacht...

Schijnt dus inderdaad zo te zijn door een (tijdelijk) personeelsgebrek bij de gemeente (of instantie die over de vergunning gaat), verder zou de entree 70 euro bedragen.
Fortsetzung folgt...

Firehawk
28 juni 2022, 16:05
Dat wordt dus niks voor mij. :biggrin:

wooley
28 juni 2022, 16:31
Voor Wooley graag wat meer Aziatische dvps....

Rino123
28 juni 2022, 19:11
Dat is inderdaad aan de forse kant 70 Euro, maar het gaat er natuurlijk ook om wat je daarvoor krijgt qua eten/wellness/drankjes!

Achilles
28 juni 2022, 21:16
Schijnt dus inderdaad zo te zijn door een (tijdelijk) personeelsgebrek bij de gemeente (of instantie die over de vergunning gaat), verder zou de entree 70 euro bedragen.Werd idd op een ander forum geschreven vandaag. 70 EUR is eigenlijk nog zo gek niet voor een nieuw ingerichte SC. Menig afgeleefde en reeds lang boekhoudkundig afgeschreven SC vraagt al snel 60 EUR of meer. Dan vind ik 5 of 10 EUR extra voor een nieuwe SC met aanhorige infrastructuur en horeca best wel verantwoord. Zeker als ze goed gerund wordt door het management en halfvol met stunners zit. Dan trekt de andere helft stunners er wel vanzelf naartoe als de tamtam zijn werk doet onder de dames.

Haradamannetje
28 juni 2022, 21:52
Prijzig inderdaad, zal geen club worden waar ik de deur plat zal lopen, jammer.

WANDELAAR5
29 juni 2022, 00:05
Schijnt dus inderdaad zo te zijn door een (tijdelijk) personeelsgebrek bij de gemeente (of instantie die over de vergunning gaat), verder zou de entree 70 euro bedragen.
Fortsetzung folgt...

€70 entree vind ik best gewaagd. Bij Babylon werkt het in ieder geval niet. En dan heeft GG ook nog eens een klein onverwarmd zwembad. Ik vraag me ook af of ze airco hebben aangelegd in de oude villa, want die kamers waren in de zomer niet te harden zo heet. Tenslotte zullen ze dan ook het eten op het niveau Babylon moeten brengen. Dat was vroeger in de villa (uitgezonderd de BBQ dagen) erg matig. En GT lag ook niet op het Babylon niveau. Verder was de club al erg mooi en ik hoop dat ze die hemelbedden in de tuin ook in stand houden/opgeknapt hebben.

bram4826
29 juni 2022, 00:18
Ik vind €70 ook te veel. Eten bij ACA is goed genoeg. Voor dit bedrag kun je daar dan ook nog kameren. Ik blijf toch nooit een hele dag.

Boy69
29 juni 2022, 01:21
€ 70 is maar € 5 meer dan bij SS

de club zal het moeten hebben van de line-up en een hopelijk goed deurbeleid.
De dames zullen best in de rij staan om hier te starten, en dan is het afwachten hoe het zich zal ontwikkelen.

Ik hoor ook geluiden uit de dameshoek dat er appjes zijn gestuurd waarin gezegd dat de dames mogen vragen wat ze willen voor hun diensten.

Dan lijkt me deze vogel niet op te gaan, maar we moeten afwachten

Het upsellgedrag in bijvoorbeeld PHG, SS en de frankfurtse clubs voorspeld wat dat betreft echter niet veel goeds

Bluebear
29 juni 2022, 01:27

De dames zullen best in de rij staan om hier te starten, en dan is het afwachten hoe het zich zal ontwikkelen.

Ik hoor ook geluiden uit de dameshoek dat er appjes zijn gestuurd waarin waarin gezegd dat de dames mogen vragen wat ze willen voor hun diensten.

Het upsellgedrag in bijvoorbeeld PHG, SS en de frankfurtse clubs voorspeld wat dat betreft echter niet veel goeds

Dat die clubs met hun beleid en de dames toch niet snappen dat 900 man met 200 euro meer binnen brengen, dan 100 man met 500 euro. Massa is kassa. (De cijfers zijn random, maar de formule klopt wel.)

Shakir
29 juni 2022, 07:40

Indien de dames de volgende logica hanteren: "2 maal €100 > 10 maal €60", dan zullen ze Shakir daar niet te zien krijgen. Ik ken dat soort werkonwillig tuig.
Dat ze dat Frankfurter model (dat trouwens al voor bijna geheel Duitsland geldt) maar in hun gat steken.

Mandrake2
29 juni 2022, 10:03
Het is bijzonder vermakelijk om de discussie te volgen over de toegangsprijs van een club die nog niet eens open is. De meeste clubs hebben de entreeprijs van €50,= al lang geleden afgeschaft. Tel daar bij op dat er kennelijk veel geïnvesteerd is in deze nieuwe club zoals meubilair etc. Daar komt nog bij dat de vaste lasten al vanaf het begin gaannlopen, zoals belastingen, vergunningen en vetzekering. De meeste forumleden zullen echt niet365 dagen per jaar een club bezoeken, dus het probleem is mij totaal onduidelijk. Daar komt bij dat dr brandstofprijzen ook gestegen zijn om er heen te rijden, maar ik heb nog nergens gelezen dat met dan overwogen heeft om niet meer te gaan. Wat de prijzen van de vrouwelijke bezoeksters betreft: niemand is vetplicht om die te betalen. Vraag voiraf wat ze rekent en welke diensten daar tegenover staan. Als het niet in verhouding is ben je niet vetplicht een kamer op te gaan. Dames die zich uit de markt prijzen zullen vanzelf het gevolg ondervinden en hun heil ergens anders gaan zoeken. Het is een economische wet, dat als de prijs van het aanbod te hoog wordt, de vraag automatisch wegvslt

Haradamannetje
29 juni 2022, 11:13

Ik hoor ook geluiden uit de dameshoek dat er appjes zijn gestuurd waarin gezegd dat de dames mogen vragen wat ze willen voor hun diensten.

Je vergeet het happy hour voor 55 euro ! Dat is een nette prijs.

Boy69
29 juni 2022, 11:25
Je vergeet het happy hour voor 55 euro ! Dat is een nette prijs.

Daarover verschillen de meningen.

wellicht komt GG ook met een happy hour, we zullen het zien.

voor mij scheelt het in ieder geval € 20 aan benzinekosten, dus wil er zeker gaan kijken bij GG

Een club staat of valt bij de line-up en een goed deurbeleid

pietpotent44
29 juni 2022, 13:17
De meeste forumleden zullen echt niet365 dagen per jaar een club bezoeken, dus het probleem is mij totaal onduidelijk.

Vlak Mentholbear niet te makkelijk uit.

Haradamannetje
29 juni 2022, 13:48
Laten we maar afwachten, wellicht voor GG wel een soort Globe 2.0 :)

Jester
29 juni 2022, 13:49
Ik heb het al vaker geuit op dit forum, maar 'massa is kassa' is een geweldige formule voor de marktleider(s). Er zijn echter ook voldoende niches.

De eenvoudige vergelijking is dit met de horeca. Van der Valk heeft een zeer goed lopende formule met voorspelbare service, die door het grootste deel van de potentiële klanten op waarde wordt geschat. Dat betekent echter niet dat Fletcher Hotels of het Amstel Hotel geen bestaansrecht hebben. Er zullen mensen zijn die niet kiezen voor de minder homogene dienstverlening van het drie sterren familiehotel van Fletcher of die het vijf sterren bedrag voor het Amstel niet over hebben.

Ik ben van mening dat er best wat meer variatie mag zijn. Ik vergelijk de oude RTC's een beetje met Fletcher. Ideaal voor prijskopers en mensen die houden van deze sfeer. Dan heb je een grote middengroep met de bekende namen van dit forum als Venus, PHG, ACA, SS en dergelijke. Stukje duurder, maar daar hebben velen het geld blijkbaar voor over. Het lijkt Van der Valk wel. Maar daar boven valt er, voor mijn gevoel, ineens een vreemd gat. Babylon heeft de prijzen verhoogd en biedt wat uitgebreidere faciliteiten, maar dat is meer een verschil tussen de gewone Van der Valk en hun zogenaamde Exclusive lijn. Nee. De markt daar boven is nauwelijks aanwezig. Ik denk dan aan een echt luxe men's club met een stevige entree, top faciliteiten en bijvoorbeeld 200 euro per uur tarieven, maar dan wel voor gegarandeerde top service.

In NL heb je dat volgens mij met Bocaccio en De Villa, maar ik kom daar onvoldoende om te weten of het echt succesvol is. Ik weet niet of Grefrath dé plek is voor een dergelijke club. Volgens mij moet je dan dichter bij de zakencentra zitten.

Maar er zal een reden zijn dat het niet bestaat en dat het enige boven Babylon bestaat uit (veel te) dure high class escort service. Of niet? Daarnaast vind ik het altijd knap dat BSC met de looks van een RTC altijd 70 euro entree kan vragen, in het weekend dicht kan en gewoon 50 euro per half uur. Kwaliteit is dus van groot belang. Al zal Peter Gillis met zijn campings meer centjes binnen tikken.

Haradamannetje
29 juni 2022, 14:07
Ik begrijp je verhaal, maar ik heb zoiets van je wil toch eerst mensen naar binnen trekken? Begin nou eens met een normaal tarief van tussen de 50 en 60 euro.
Zeker in het begin en bij een opstartfase vind ik 70 euro veel geld, je weet niet wat je kan verwachten.

Ties85
29 juni 2022, 15:42
Ik begrijp je verhaal, maar ik heb zoiets van je wil toch eerst mensen naar binnen trekken? Begin nou eens met een normaal tarief van tussen de 50 en 60 euro.
Zeker in het begin en bij een opstartfase vind ik 70 euro veel geld, je weet niet wat je kan verwachten.

Ik snap dat punt volledig maar ik denk dat de club misschien ook bang is dat als in 2022 nog 50/60 entree geheven zal worden er ook heel veel heren weg zullen blijven mochten ze hem in 2023 dan naar 70 trekken omdat we de 50/60 euro entree gewend zullen zijn.
En Le Grand in Zundert gaat volgens mij zelfs 80 euro entree vragen moet ik zeggen qua design ziet het er allemaal top uit wat ik gezien heb, hier ook hetzelfde verhaal alles nieuw en bakken met geld moeten spenderen ( zeker in deze tijd ) en het moet er toch uitgehaald worden.
Al moet ik wel zeggen dat ze in Zundert het voordeel hebben dat de randstad er praktisch langs komt als ze een saunaclub willen bezoeken en ook voor heren uit Antwerpen, Gent etc. scheelt het heel veel benzine en reistijd met andere saunaclubs waardoor ze de extra entree er daar met minder onkosten en tijdverlies er makkelijk uithalen.
Grefrath ligt wel midden in het ruhrgebiet en heeft iets van 10 miljoen mogelijke klanten binnen een straal van +/- 120 kilometer liggen dat is ook wat waard.

WA
29 juni 2022, 16:56
Heb niet alles gelezen maar vind wel apart dat een club die over 2 dagen open zou moeten gaan nog immer geen datum communiceert en een webpagina heeft die in veel gevallen helemaal niet laadt.
En wat prijsstelling betreft: als de dames er een loterij van gaan maken moeten ze hopen op rijke amerikaanse en aziatische toeristen of liebeskaspers want de locals of mensen uit de regio haken dan af. Voorts zal de genoemde €70 entree voor iedereen anders zijn. GG is voor mij slechts 62 kom of zo, helft van SS dus dat verdienen we wel weer terug. Maar voor anderen kan dat weer heel anders liggen.
Maar allerbelangrijkst eerst maar eens zien wanneer het daadwerkelijk opent. Het tij zit niet mee. Lange termijn contracten voor energie zal wel lastig zijn denk ik en de jongens die voorheen met handdoeken sjouwden en af en toe de kleedruimte dweilden kunnen bijna het dubbele per dag verdienen met minder uren in de industrie of reguliere horeca.

kempie
29 juni 2022, 19:22
Laten we maar afwachten, wellicht voor GG wel een soort Globe 2.0 :)

Dat gaat hier niet werken hoogstens een soort wellcum.

Flinstone
29 juni 2022, 19:47
Zei ik ook al tegen een ijsbeer kennis die 70 euro erg duur vond.
Ja als je zo bekijkt (200 km minder ver dan SS, heen en terug) dan valt het wel weer mee, was zijn reactie.
En nog bijna 2 minder in de auto zitten heen en terug!
Krijg er bijna een opsteker van!

Daarover verschillen de meningen.

wellicht komt GG ook met een happy hour, we zullen het zien.

voor mij scheelt het in ieder geval € 20 aan benzinekosten, dus wil er zeker gaan kijken bij GG

Een club staat of valt bij de line-up en een goed deurbeleid

Achilles
29 juni 2022, 21:14
Vallen over een entreeprijs neemt al meteen de kamerprijsdiscussie weg. Want als max 30, 50, 65 of 70 EUR bepaalt of men een SC binnen wilt of niet, zit men echt op budget naar de DVP's te gaan. Op basis van de foto's ziet het er allemaal high end en afgelikt uit. In LR betaalde je 60 EUR voor veel minder qua hardware, wat is 70 EUR dan. Toch zat het stampvol, dus LU en management bepalen veel. Als de stijl van het huis wat in ere wordt gehouden, zal een management met strakke hand naar klanten & meiden toe en de LU selectie wel goed zitten. Van een aantal ex-GT meiden had ik ook gehoord dat vragen vrij zal zijn. In theorie kan dat eigenlijk niet anders. Ik kan begrijpen dat dames die nu in een SC werkzaam zijn waar toeslag voor allerlei extra's/service gangbaar is, niet snel geneigd zullen zijn om de overstap te maken als dat hun bij voorbaat wordt verboden. Dus stelt men zich als SC mss flexibel op, zeker bij aanvang. In GT waren er trouwens vroeger ook meiden die zich niet hielden aan de standaardtarieven voor extra's. In dat geval maakte je zelf uit of ze het waard was of niet. Anderzijds, als de stijl van het huis waargemaakt wordt, zullen de dames zich na verloop van tijd schikken naar de regels van het huis. We zullen het zien wanneer de SC up and running is.

Shakir
29 juni 2022, 22:48
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik niet de enige ben die aanvoelt dat het erop of eronder zal zijn met GG, in de zin dat als ook hier het prijsmodel 100430 doorbreekt we geen hoop meer moeten koesteren op een terugkeer naar de gouden tijd in de grensregio. D.w.z. een tijd waar je nog zonder al te veel te moeten onderhandelen nog value-for-money kreeg.

De vraag is dan hoelang de laatste bastions met €40/ €50/ €60 voor een deftig halfuur nog gaan standhouden? Niet zolang meer vrees ik, en weldra krijgen we ook te maken met een nieuwe generatie DVPs die niets anders gekend hebben dan klanten uitpezen en voor elke scheet extra vragen.

Dit zou per direct het einde van de hobby betekenen. Geen haar op mijn hoofd dat er nog maar aan denkt om €100 te betalen voor een testritje met een dame met goudkoorts, en dit bovenop de entree, de verre verplaatsing en (voor mij) een hotelovernachting. Ik zoek me dan wel een lekkere huismoeder achter de hoek die een centje wil bijverdienen.

Heet Jantje
29 juni 2022, 23:27
Het lijkt wel dat vandaag de dag alle ijsberen miljonair zijn € 70,00 intree is belachelijk veel.

Ik vind 30 a 40 euro het max, het is overal hetzelfde, er lopen overal dames rond in alle maten en kleuren, en in die dure tenten lopen er ook rond waarmee je op straat niet gezien wil worden, er lopen er ook rond die amper weten hoe ze een vent moeten of kunnen verwennen, en daarvoor ga je toch naar zo'n club.

Een hobby mag geld kosten, maar een dagje naar de club met 70 euro intree, 70 euro aan benzine met een dame voor een uur naar de kamer die je op een speciale manier tot twee keer naar het hoogtepunt brengt moet je 200 aftikken, om vervolgens na een pauze voor de tweede keer de kamer op te zoeken met hetzelfde ritueel, ben je toch 540 euro lichter.
Dat twee keer in de week, mag je toch wel een aardig salaris hebben wil je deze hobby kunnen bekostigen.

Badslippers
29 juni 2022, 23:47
In NL heb je dat volgens mij met Bocaccio en De Villa, maar ik kom daar onvoldoende om te weten of het echt succesvol is. Ik weet niet of Grefrath dé plek is voor een dergelijke club. Volgens mij moet je dan dichter bij de zakencentra zitten.

Maar er zal een reden zijn dat het niet bestaat en dat het enige boven Babylon bestaat uit (veel te) dure high class escort service. Of niet? Daarnaast vind ik het altijd knap dat BSC met de looks van een RTC altijd 70 euro entree kan vragen, in het weekend dicht kan en gewoon 50 euro per half uur. Kwaliteit is dus van groot belang. Al zal Peter Gillis met zijn campings meer centjes binnen tikken.

Als je Rijksweg volgt vanaf Roermond richting Maasbracht liggen ook een paar clubs die qua prijzen zo tussen de €150 - €300 per uur liggen bijv. https://www.fazendaclub.nl/prijzen/. En de andere kant op richting Well en Cuijck https://www.hetlandhuisje.nl/nl/tarieven/ en https://www.clubnoblesse.nl/tarieven.
Zoals je terecht opmerkt, er is voor ieder wat wils maar ik neem niet aan dat hier ijsberen zijn die zich in het hogere marktsegment bewegen of een escort van €1000 inhuren. Is natuurlijk ook wat anders als de saunaclub.

Het lijkt wel dat vandaag de dag alle ijsberen miljonair zijn € 70,00 intree is belachelijk veel.

Ik vind 30 a 40 euro het max, het is overal hetzelfde

Zoals gezegd, er is voor elk wat wils. Voor €30 kun je achter het station terecht om je af te laten zuigen. De gemiddelde ijsbeer is gewend aan een inkomstprijs van €50/€60 euro en een sessie van een half uur voor €50 en een uur voor €100. Dat is het segment waarbinnen ijsberen hun vertier zoeken. Als je het mij vraagt (maar wie vraagt mij ooit wat?) is dat zeer goedkoop. Als je het nog goedkoper wil loop je in Venlo maar eens de Kaldenkerweg op en neer, dan vind je wel een heroïnehoertje die je voor een appel en een ei van je lading af helpt. Hoewel, de laatste tijd heb ik daar geen mokkel meer zien lopen.

rmjhexe
30 juni 2022, 06:33
37098

Big30
30 juni 2022, 08:06
Grefrath ligt wel midden in het ruhrgebiet en heeft iets van 10 miljoen mogelijke klanten binnen een straal van +/- 120 kilometer liggen dat is ook wat waard.
Dat dan weer niet, al ligt Grefrath wel dicht tegen het Ruhrgebied aan :). Het Ruhrgebied is niet een administratieve eenheid zoals een Kreis of Bezirk in Duitsland dat wel zijn. Maar er is wel zoiets als een Regionalverband Ruhr https://de.wikipedia.org/wiki/Regionalverband_Ruhr met zelfs een eigen parlement, wist ik ook niet!

Der Begriff Ruhrgebiet orientiert sich üblicherweise an den Grenzen des 1920 gegründeten Siedlungsverbands Ruhrkohlenbezirk, dem heutigen Regionalverband Ruhr (RVR). Zum RVR gehören die kreisfreien Städte Bochum, Bottrop, Dortmund, Duisburg, Essen, Gelsenkirchen, Hagen, Hamm, Herne, Mülheim an der Ruhr und Oberhausen sowie die Kreise Recklinghausen, Unna, Wesel und der Ennepe-Ruhr-Kreis, die den Landesteilen Rheinland und Westfalen angehören. Die Daten im Folgenden beziehen sich auf das Verwaltungsgebiet des RVR. Ein eigener Regierungsbezirk für den Ballungsraum Ruhr besteht bislang nicht, er teilt sich auf die drei Bezirke Arnsberg, Düsseldorf und Münster auf.
https://de.wikipedia.org/wiki/Ruhrgebiet

Maar goed waar het omgaat is dat de clubs net achter de grens bij Venlo, een behoorlijk achterland hebben en daar hoort niet alleen het Ruhrgebied bij maar ook steden als Düsseldorf en Keulen zijn niet ver weg.
Blijft apart zoveel clubs net achter de grens waar verder bijna niets is.

Mbt GG is het verder een kwestie van afwachten tot meer duidelijk is.

Jester
30 juni 2022, 08:33
Als je Rijksweg volgt vanaf Roermond richting Maasbracht liggen ook een paar clubs die qua prijzen zo tussen de €150 - €300 per uur liggen bijv. https://www.fazendaclub.nl/prijzen/. En de andere kant op richting Well en Cuijck https://www.hetlandhuisje.nl/nl/tarieven/ en https://www.clubnoblesse.nl/tarieven.
Zoals je terecht opmerkt, er is voor ieder wat wils maar ik neem niet aan dat hier ijsberen zijn die zich in het hogere marktsegment bewegen of een escort van €1000 inhuren. Is natuurlijk ook wat anders als de saunaclub.
pen.

Dit zie ik als dezelfde prijsklasse. Als je alleen voor een uurtje sex naar een saunaclub gaat ben 50 euro entree en 100 euro voor een uurtje kwijt. Dat is ongeveer even duur als de drie clubs. Maar natuurlijk trekt dit wel een ander publiek. Ik vind het zelf altijd minder 'spannend' als het binnenkomen, keuze maken, uurtje sex en wegwezen is. De saunaclub geeft je ook een stuk 'voorpret' en mogelijk wat gezelligheid. Aan de andere kant moet dat ook wel, omdat de bezoeker niet zelden een reis van enkele uren heen en terug te maken heeft. Ik wil niet langer in de auto zitten dan binnen zijn.

Aan de andere kant, als de prijs niet uitmaakt, kan ik me voorstellen dat een deel van de mannen kiest voor een privéhuis ivm de privacy.

Het lijkt mij zo heerlijk om een club te hebben met top faciliteiten en mooie dames met een goede service. Wellicht zelfs een vast verhouding tussen de dames, het aantal heren en de beschikbare kamers. Mogelijk een relaxkamer waar je je kunt terug trekken. Okee, dat vraagt om een hogere entree en kamerprijs. Ik weet niet waar de pijngrens ligt, maar een SC-bezoek kost all-inclusive gemiddeld 150 euro per uur en een high class escort (inclusief hotel) 500 euro per uur. Bij het eerste ben je gemiddeld 300 euro per keer kwijt en bij het laatste 1.000 euro. Zal er geen markt zijn voor een high end saunaclub? Of is die te klein? Als het natuurlijk een veredelde Niederrheinische Rotaryclub gaat worden dan ligt de privacy te gevoelig. Dus wellicht gewoon alleen leuk om eens over na te denken ;-)

buttlover
30 juni 2022, 09:22
Al is de entree 100,00... en 100430 voor een sessie... maar ik kijk niet zo op een euro meer of minder.... ik wil eindelijk weer eens een goede club, met style, entourage en mooie dames (...). En als ik het zo zie dan gaat het een goede club worden als deze opengaat (VV was ook al mooi), hopelijk (wishful thinking I know) met een zelfde management stijl en discipline als GT / YY. Ik heb het andere verhaal nu wel gezien van hoge entree, slechte service en schreeuwende dames bij diverse clubs die nog over zijn, uitzondering daar gelaten. Die paar extra euro's heb ik graag over voor de kwaliteit en genot van mijn hobby.

kempie
30 juni 2022, 13:14
Als je kijkt naar wellcum waar de entree prijs 90 is dan is dat een gerechtvaardigde prijs als je kijkt naar de facaliteiten in de club en hoe goed het eten is. De club heeft werkelijk alles. Dames prijzen met 70 per half uur zijn ook prima met een optische top line-up. 100 dames maar daar waren misschien maar 5 dikkere bij. Blijkbaar kan het met zulke prijzen prima werken voor gasten en dames want aan beide geen tekort.

Eddy_V
30 juni 2022, 16:02
Voor €30 kun je achter het station terecht om je af te laten zuigen.

Als je het mij vraagt (maar wie vraagt mij ooit wat?) is dat zeer goedkoop.

Weliswaar off-topic, maar ik graag in op jouw uitnodiging tot het stellen van vragen.

binnenkort moet ik 3 heren van het station afhalen.
hoe voorkom ik dat ze mij voor hoerenloper aanzien met die 30,- euro mokkels in de buurt ? Om de een af andere reden komen die wijven altijd op mij af…

JonnyFontane
30 juni 2022, 16:54
Weliswaar off-topic, maar ik graag in op jouw uitnodiging tot het stellen van vragen.

hoe voorkom ik dat ze mij voor hoerenloper aanzien met die 30,- euro mokkels in de buurt ? Om de een af andere reden komen die wijven altijd op mij af…

Die worden aangetrokken door jouw scootmobiel......
Die loopt niet hard weg denken die €30,00 mokkels dan......

Partycrasher
30 juni 2022, 18:23

Gewoon altijd de situatie omdraaien met mensen. Wij zijn Ijsberen, wij zijn superieur.
Je moet zeggen dat die meiden wel heel erg snel afkomen op iemand die ze nog nooit hebben gezien, en de hele tijd 'wantrouwend' naar die 3 heren blijven kijken.

Ties85
30 juni 2022, 18:54
Het einde van echt goedkope prijzen is wereldwijd een beetje ten einde aan het raken vernam deze week nog van iemand een prijs van ongeveer 120 euro voor een short time in Pattaya weliswaar uit een van de betere en dus duurdere a go go bars aldaar.
Voor de heren die er niet bekend mee zijn short time in Pattaya betekend dat je de dame voor een beperkte tijd meeneemt vanuit de bar naar je hotel een nummertje maakt en ze daarna alweer vertrekt meestal komt het neer op ongeveer netto een half uurtje echte sex.
Als zelfs in een puur hoeren&snoeren plaats als Pattaya deze prijzen gangbaar worden voor de betere dames en zaken zegt dat genoeg, ben dit jaar nog zelf in de Dominicaanse geweest en ook daar prijzen vergelijkbaar en bij sommige zelfs hoger als in Duitsland, Brazilië is nog duurder heb ik onlangs vernomen ik vrees dat dit langzaam gewoon een heel dure hobby gaat worden...

Achilles
30 juni 2022, 21:22
Al is de entree 100,00... en 100430 voor een sessie... ik wil eindelijk weer eens een goede club, met style, entourage en mooie dames (...). En als ik het zo zie dan gaat het een goede club worden als deze opengaat (VV was ook al mooi)... met een zelfde management stijl en discipline als GT / YY... Die paar extra euro's heb ik graag over voor de kwaliteit en genot van mijn hobby.

En zo zijn er veel klanten die reeds 2 tot 3 jaar geduldig langs de zijlijn zijn blijven staan en af en toe teleurgesteld eens iets uitproberen. Voor dit kwaliteitsniveau van SC is er zeker een markt. Gaan de prijzen omhoog, dat is mogelijk. Maar het is zoals BS hier al schreef, SC zijn eigenlijk spotgoedkoop dus waar hebben we het over...

mentholbear
1 juli 2022, 02:20

SS heeft wel een 55 euro happy hour.

Behalve dat upsell gedrag hebben een hoop dames in diverse voormalige 40p30 clubs ook hun kamerprijzen verhoogd naar 50p30.

Indien de dames de volgende logica hanteren: "2 maal €100 > 10 maal €60", dan zullen ze Shakir daar .

Je bedoelt toch hopelijk 2 maal €100 > 10 maal €50 ;)

De meeste clubs hebben de entreeprijs van €50,= al lang geleden afgeschaft.

Wat de prijzen van de vrouwelijke bezoeksters betreft: niemand is vetplicht om die te betalen. Vraag voiraf wat ze rekent en welke diensten daar tegenover staan. Als het niet in verhouding is ben je niet vetplicht een kamer op te gaan. Dames die zich uit de markt prijzen zullen vanzelf het gevolg ondervinden en hun heil ergens anders gaan zoeken. Het is een economische wet, dat als de prijs van het aanbod te hoog wordt, de vraag automatisch wegvslt

Lang niet allemaal in de nrw regio. Daarnaast hebben sommige 50+ clubs ook een happy hour entree, zoals Happy van 60 voor 40.

Betreft die upsell praktijken, dat werkt alleen als alle heren hun poot stijf houden. Helaas is er wat anders stijf wat los gemasseerd moet worden en ze voor de bijl gaan.
Met als gevolg dat de andere dames die wel de gangbare club prijs voor een nette service aanboden dat klapekstergedrag gaan overnemen. Klapeksteritus schijnt best besmettelijk te zijn...

Vlak Mentholbear niet te makkelijk uit.

Ho ho, de Mentholsabbatical is al lang voorbij...

Ik ben van mening dat er best wat meer variatie mag zijn.

Maar er zal een reden zijn dat het niet bestaat en dat het enige boven Babylon bestaat uit (veel te) dure high class escort service. Of niet?

Wat mij betreft ook. Ik zou het jammer vinden als GG niet meer in m'n straatje past, maar prima dat luxe beren dan ook hun SC hebben.
Maar dan ook omlaag toe. Met het wegvallen van By Night, de ophogingen bij Diamond en nog wat clubs zijn er voor de ... Uhm, bijstandsberen geen SC meer waar ze voor een budget prijs ook van het SC concept kunnen genieten.

Regio NRW heb je dat dacht ik niet. Of je moet naar Oostenrijk, Zwitserland of meer richting het noorden en oosten van Duitsland gaan.
Dan wordt het anders naar een champagne bar ofzo.

En Le Grand in Zundert gaat volgens mij zelfs 80 euro entree vragen moet ik zeggen qua design ziet het er allemaal top uit wat ik gezien heb, hier ook hetzelfde verhaal alles nieuw en bakken met geld moeten spenderen ( zeker in deze tijd ) en het moet er toch uitgehaald worden.
Al moet ik wel zeggen dat ze in Zundert het voordeel hebben dat de randstad er praktisch langs komt als ze een saunaclub willen bezoeken en ook voor heren uit Antwerpen, Gent etc.

Le Grand geniet straks van een monopolie (of oligopolie als he Weizigt meetelt) in hun regio.

GG in Grefrath heeft in de omgeving veel concurrentie van andere clubs.

Vallen over een entreeprijs neemt al meteen de kamerprijsdiscussie weg.

Ik kan begrijpen dat dames die nu in een SC werkzaam zijn waar toeslag voor allerlei extra's/service gangbaar is, niet snel geneigd zullen zijn om de overstap te maken als dat hun bij voorbaat wordt verboden.

Wat mij betreft is het een discussie die erbij komt. Kamerprijs kijk ik naar service en optiek van een dame. Entreeprijs kijk ik naar fasciliteiten en jawel ook ik hou rekening met de line up.

Ik ben er vrijwel zeker van dat ik niet de enige ben die aanvoelt dat het erop of eronder zal zijn met GG, in de zin dat als ook hier het prijsmodel 100430 doorbreekt we geen hoop meer moeten koesteren op een terugkeer naar de gouden tijd in de grensregio. D.w.z. een tijd waar je nog zonder al te veel te moeten onderhandelen nog value-for-money kreeg.

De vraag is dan hoelang de laatste bastions met €40/ €50/ €60 voor een deftig halfuur nog gaan standhouden? Niet zolang meer vrees ik, en weldra krijgen we ook te maken met een nieuwe generatie DVPs die niets anders gekend hebben dan klanten uitpezen en voor elke scheet extra vragen.

Dit zou per direct het einde van de hobby betekenen. Geen haar op mijn hoofd dat er nog maar aan denkt om €100 te betalen voor een testritje met een dame met goudkoorts, en dit bovenop de entree, de verre verplaatsing en (voor mij) een hotelovernachting. Ik zoek me dan wel een lekkere huismoeder achter de hoek die een centje wil bijverdienen.

Veel hangt ook af van hoe succes een club en de dames worden met zulke prijzen. Als er te veel hen de rug keren, dan passen ze zich hopelijk of sluiten de deuren.

En tja, voor die prijzen ben je nog goedkoper uit in een privehuis. Dus dat gaan SC zeker wel voelen.
Het financiële voordeel lijkt me nu nog dat je bijv wat entree betaalt van 50 euro ofzo en een uurtje kamer voor 100, ben je 150 wat ongeveer even veel is als bij een prive huis of massagesalon. Doe je meer kamers en ben je relatief minder kwijt.

Ik vind 30 a 40 euro het max, het is overal hetzelfde, er lopen overal dames rond in alle maten en kleuren, en in die dure tenten lopen er ook rond waarmee je op straat niet gezien wil worden, er lopen er ook rond die amper weten hoe ze een vent moeten of kunnen verwennen, en daarvoor ga je toch naar zo'n club.

Een hobby mag geld kosten, maar een dagje naar de club met 70 euro intree, 70 euro aan benzine met een dame voor een uur naar de kamer die je op een speciale manier tot twee keer naar het hoogtepunt brengt moet je 200 aftikken, om vervolgens na een pauze voor de tweede keer de kamer op te zoeken met hetzelfde ritueel, ben je toch 540 euro lichter.
Dat twee keer in de week, mag je toch wel een aardig salaris hebben wil je deze hobby kunnen bekostigen.

Tja, is maar wat voor je gebruikelijk is. Toen ik dagelijks ging had ik er ook H7 dagen tussen zitten met 25 happy hour entree en een half uur kamertje van 50p30 = 75 euro. Bij Diamond was entree soms gratis en kamertje 30p20. En bij By Night betaalde ik 10 entree en 25p30 = 35 voor een dagje relaxen.

En 70 euro is niet weinig, maar ik maak ook gebruik van alle fasciliteiten zoals de wellness en buffet. Bij een wellness resort ben ik op een dagje ook zo een 90 euro kwijt.
Dus in dat opzichte kan het voor me nog wel lonen. Hoewel er dus goedkopere alternatieve SC zijn die ik ook prima vind.

ik neem niet aan dat hier ijsberen zijn die zich in het hogere marktsegment bewegen of een escort van €1000 inhuren. Is natuurlijk ook wat anders als de saunaclub.

De gemiddelde ijsbeer is gewend aan een inkomstprijs van €50/€60 euro en een sessie van een half uur voor €50 en een uur voor €100. Dat is het segment waarbinnen ijsberen hun vertier zoeken.

Champagne club wel es geprobeerd in Luxemburg maar ik vond de sfeer niet zo gemoedelijk als bij een SC. Even hapje of dutje zat daar niet in.
Dergelijke escort prijzen ook een paar keer geprobeerd. Maar achter gekomen dat ik me niet comfortabel voel in een publieke omgeving als hotel, of apartementen en zelfs een keer een vrijstaand huis.

Ik vind inderdaad ook de SC prijzen zowel kwa entree en kamers erg veel waard voor je geld. Dat bovenop de relaxte sfeer overdag in praktisch elke SC.

De saunaclub geeft je ook een stuk 'voorpret' en mogelijk wat gezelligheid. Aan de andere kant moet dat ook wel, omdat de bezoeker niet zelden een reis van enkele uren heen en terug te maken heeft. Ik wil niet langer in de auto zitten dan binnen zijn.

Zal er geen markt zijn voor een high end saunaclub? Of is die te klein?

Inderdaad, als ik langer in de auto zit dan ik kan ontspannen, dan is het mij persoonlijk niet waard. Vandaar dat ik toen de Vlaaienclub de tijdslots met zones introduceerde tijdens de pandemie hield ik het voor gezien.

Geen idee of er genoeg markt is voor een high end SC. Ik vermoed dat die lui liever naar een champagne club gaan ofzo. Hoewel prijzen daar volgens mij nog een tikkeltje hoger zijn.

Al is de entree 100,00... en 100430 voor een sessie... maar ik kijk niet zo op een euro meer of minder....

Als er meer zijn zoals jij, kan Le Grand best een succes worden.

Als je kijkt naar wellcum waar de entree prijs 90 is dan is dat een gerechtvaardigde prijs als je kijkt naar de facaliteiten in de club en hoe goed het eten is. De club heeft werkelijk alles. Dames prijzen met 70 per half uur zijn ook prima met een optische top line-up. 100 dames maar daar waren misschien maar 5 dikkere bij. Blijkbaar kan het met zulke prijzen prima werken voor gasten en dames want aan beide geen tekort.

Heeft Wellcum net als Le Grand niet ook een soort monopolie positie? Geen idee hoe uitgebreid de dekking van zuid Duitsland is aan SC, maar in Italië hebben ze geen SC en Wellcum ligt er pal naast. Vandaar dat 90% ofzo van de gasten ook Italianen zijn.

Maar het is zoals BS hier al schreef, SC zijn eigenlijk spotgoedkoop dus waar hebben we het over...

Dat het mogelijk niet meer zo voordelig wordt :rolleyes:

Voor sommigen maakt dat het mogelijk om meerdere malen per week te gaan, anderen meerdere malen per maand, en andere weer per jaar.
Maar met die verhoging kan dat betekenen dat het voor hen minder vaak mogelijk wordt. Of dat het relatief een stuk duurder wordt. Voor iemand die eens per kwartaal gaat kunnen een paar tientjes meer misdchien weinig uitmaken. Maar iemand die 3x per week gaat voelt zo een verhoging een stuk meer.

Ik heb nog wel wat handige stickers voor je :smoke:

https://customstickershop.us/wp-content/uploads/2018/01/uber-window-decal-sticker-new.jpg

https://m.media-amazon.com/images/I/61Onak9QnTL._AC_UY1000_.jpg

https://i.pinimg.com/736x/4b/94/dd/4b94dd45e77ecc1acfc2c2cda69bdc20.jpg

JonnyFontane
1 juli 2022, 06:00
Sjezus menthol.......ik dacht dat jij jezelf altijd een dagobeer noemde, maar de meeste onzin schrijf jij s'nachts.

Beron
2 juli 2022, 10:47
Als die Eröffnung am 25. Mai verschoben wurde, war ich sicher: Spätestens wenn Anfang Juli mein Urlaub beginnt, wird sicher eröffnet. Eigentlich unglaublich das der Club immer noch geschlossen ist.

mentholbear
2 juli 2022, 23:28
Sjezus menthol.......ik dacht dat jij jezelf altijd een dagobeer noemde, maar de meeste onzin schrijf jij s'nachts.

Ik ben ook een Dagobeer, maar dat betekent niet dat ik een medebeer een meer (of minder) luxe SC niet gun.

luminous
3 juli 2022, 04:28
Ik had vrijdag 1juli verlof aangevraagd op mijn werk om naar de opening van GG te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Vrijdag 1juli om stipt 11u parkeerde ik voor golden gate mijn auto en enkele seconde later parkeerde er nog een duitser achter mij. (We kende elkaar uit Goldentime) We hebben op straat enkele ogenblikken met elkaar gesproken over hoe goed het toch was in Brüggen. En de duitser is direct door gereden, ik ben langs de straat en tennis club naar de achterkant van GG gewandeld en heb daar enkele foto's gemaakt. Toen ik terug aan de voorkant van GG was heb ik daar nog wat rond gekeken en even later zag ik de eigenaar van GG staan en hebben we met elkaar gepraat. Een kleine maand geleden is er een brandje geweest en is de brandweer terplaatse moeten komen om te blussen. Na de brand was het wachten op onderzoekers die moesten komen vaststellen hoe de brand veroorzaakt is en dan moest hij nog wachten op de verzekering voor hij kon verder werken met het herstellen van de villa. Hij wil graag binnen 2 weken, maximum 3 weken openen. Dan vroeg ik of Marina of ander personeel uit Goldentime daar werkte en antwoorden hij resoluut dat hij NIETS met Goldentime te maken heeft en dat hij veel geld geïnvesteerd heeft in een totaal nieuwe saunaclub.

Toch raar vind ik, want hij maakt reclame met een dame die Goldentime ook al gebruikte in 2014 op de menu's.
Alsook de goud geschilderde bloembakken zijn net de zelfde als bij GT.
37126
37127

Nog enkele foto's die ik daar gemaakt heb.
37128
37129
37130
37131
37132
37133
37134
37135

Toch vind ik het spijtig dat golden gate niets met Goldentime te maken heeft want zo word het ook weer een saunaclub zoals er zoveel zijn.
Met een deurbeleid zoals in elke club en niet zoals in Goldentime.

Daarna ben ik verder gereden naar living room.

pietpotent44
3 juli 2022, 05:54
Daarna ben ik verder gereden naar living room.

Dank voor alle info.
Wat heb je bij Living Room aangetroffen ?
Is er nog enige hoop dat die ooit weer open gaan daar ?
Of heeft het gebouw definitief een andere bestemming (woning?) gekregen zodat het daar nooit meer open gaat ?

Ik moet er nog altijd aan wennen dat GT nooit meer terug zal komen. Maar waarschijnlijk ook LR.
Het zijn de 2 Duitse clubs die ik de afgelopen 5-10 jaar het meest bezocht heb. In beide clubs nooit echt slechte ervaringen gehad. En grote gastvrijheid altijd van het personeel.

luminous
3 juli 2022, 06:29
Dank voor alle info.
Wat heb je bij Living Room aangetroffen ?
Is er nog enige hoop dat die ooit weer open gaan daar ?
Ik moet er nog altijd aan wennen dat GT nooit meer terug zal komen.

Ik ga nog snel even reageren mijn vrouw staat zodadelijk op, maar ik de volgende nacht het bericht schrijven en ook nog wat van GT en ook nog wat van Pamela.
Ik had dat allemaal deze nacht willen doen, maar 7 van de 10 foto's waren de eerste keer een kwart gedraaid en heb die eerst moeten bij werken. En daarna nog problemen met mijn nieuw toetsenbord dat op Engels stond maar staat ondertussen op nederlands.

Henkes
3 juli 2022, 08:44
Hoi ik ben laatst naar Düsseldorf geweest daar draaien ze overdag onder gt en in de avond onder oceans ik was ook een vaste gt bezoeker daarom was ik nieuwschierig maar viel tegen om elf uur waren er 4 dames de catering kwam wel van gt ben benieuwd wat er in grefrath komen gaat groet henkes

Pikkatrillah
3 juli 2022, 09:14
Het probleem met de entree prijs is dat je betaald voor alles.
Ik nuttig op een dag ( 10-17) 3 koffie ,2 cola en 3 broodjes , maak geen gebruik van de wellness, lig niet in een zwembad dus voor mij is €70 veel geld voor weinig consumptie.
Er zijn ook mensen die blijven van 10 tot sluiting en nuttige 10 broodjes,een warme maaltijd en 25 bier , die liggen een aantal uur in de wellness en zwemmen een uurtje, dan kun je daar als bedrijf toch niet hetzelfde prijskaartje aan hangen.
Als er een uitgekleed aanvangstarief is en de andere zaken bijbetaald moeten worden dan betaald iedereen wat hij gebruikt heeft , maar op de huidige manier is het een socialistische bedoeling zodat mensen die nergens gebruik van maken er wel voor moeten betalen.

Ik heb bij mij in de buurt een geweldige sportclub die €70 per maand vragen , daar kun je alle denkbare sporten doen voor die prijs, maar ik doe alleen fitness en ook alleen overdag , dan ga ik toch naar een fitness club waar ik alleen daarvoor betaal en dan kost het €35 per maand.

pret
3 juli 2022, 09:40
Het heeft geen enkele zin om over prijszettingen van clubs of dvps te discussiëren. Het enige wat we kunnen doen is al dan niet accepteren. Indien meerendeel het niet accepteert, zullen de prijzen op een gegeven moment gaan dalen. Er zijn nog altijd goedkopere alternatieven waar wij naartoe kunnen uitwijken.

Mandrake2
3 juli 2022, 11:29
Ik nuttig op een dag ( 10-17) 3 koffie ,2 cola en 3 broodjes , maak geen gebruik van de wellness, lig niet in een zwembad dus voor mij is €70 veel geld voor weinig consumptie.
Er zijn ook mensen die blijven van 10 tot sluiting en nuttige 10 broodjes,een warme maaltijd en 25 bier , die liggen een aantal uur in de wellness en zwemmen een uurtje, dan kun je daar als bedrijf toch niet hetzelfde prijskaartje aan hangen.
Als er een uitgekleed aanvangstarief is en de andere zaken bijbetaald moeten worden dan betaald iedereen wat hij gebruikt heeft , maar op de huidige manier is het een socialistische bedoeling zodat mensen die nergens gebruik van maken er wel voor moeten betalen.

Ik heb bij mij in de buurt een geweldige sportclub die €70 per maand vragen , daar kun je alle denkbare sporten doen voor die prijs, maar ik doe alleen fitness en ook alleen overdag , dan ga ik toch naar een fitness club waar ik alleen daarvoor betaal en dan kost het €35 per maand.

Net als vroeger YY. Had verschillende tarieven voor alle extra zaken

Mandrake2
3 juli 2022, 11:36
Het heeft geen enkele zin om over prijszettingen van clubs of dvps te discussiëren. Het enige wat we kunnen doen is al dan niet accepteren. Indien meerendeel het niet accepteert, zullen de prijzen op een gegeven moment gaan dalen. Er zijn nog altijd goedkopere alternatieven waar wij naartoe kunnen uitwijken.

Ben het gedeeltelijk met je eens. Als de dames te veel vragen kun je uitwijken naar iemand die mi der vraagt. Het is dan wel de vraag of je eenzelfde service kunt verwachten. Met de clubs is het een ander verhaal. Ook daar hebben ze laat van gestegen energiekosten en de prijzen van levensmiddelen. Tel daar bij op dat ze ook het personeel meer moeten betalen omdat ook hier een tekort aan is. Dit alles zal helaas wel doorberekend moeten worden. Een club die dat niet doet zal op termijn moeten sluiten of andere inkomsten moeten vinden

Achilles
3 juli 2022, 22:29
...dat hij NIETS met Goldentime te maken heeft en dat hij veel geld geïnvesteerd heeft in een totaal nieuwe saunaclub. Werd er niet bedoeld dat hij niets te maken heeft met GT Dusseldorf die nu resideren in Oceans.

mentholbear
4 juli 2022, 00:29

Snap wat je bedoelt. Maar het relaxte van een all inclusive concept, is dat je na eenmalige betaling geen om kijken meer hebt.
En net als met de all you can vreet schuren is het maar een fractie wat een hele koe naar binnen kan werken. Anders waren we al lang falliet. Of hadden we de prijzen al lang aangepast. En zo ook de saunaclubs.

Daarbij of je een hele dag in de sauna blijft stomen totdat je hoofd ontploft of in het zwembad blijft dobberen totdat je er als een weekdier uit komt, dat kost een club bijna niks. Okay, tenzij je honderden handdoeken, liters douchegel en tonnen douche water verbruikt.
Persoonlijk probeer ik een beetje met een club met te denken en gebruik net als bij een wellness resort 3 handdoeken voor de hele dag, gebruikt alleen douchegel met aankomst, kameren en vertrek, gebruik 1 glas, en zo nog wat. Dat iets immers inbegrepen is, betekent nog niet dat je er verspillend mee hoeft om te gaan.

Net als vroeger YY. Had verschillende tarieven voor alle extra zaken

Dat had volgens mij meer met andere redenen te maken. Toen ik er naar vroeg keken ze me aan alsof ze water zagen branden :rolleyes:

mentholbear
4 juli 2022, 00:37
Een kleine maand geleden is er een brandje geweest en is de brandweer terplaatse moeten komen om te blussen. Na de brand was het wachten op onderzoekers die moesten komen vaststellen hoe de brand veroorzaakt is en dan moest hij nog wachten op de verzekering voor hij kon verder werken met het herstellen van de villa.

Oef, bijna nog een 'GT-tje'... :bibber_2:

WA
4 juli 2022, 00:46
Van dat brandje is wat terug te vinden tussen de blaulicht berichten over Grefrath. Met wat google'en eenvoudig terug te vinden. Als ik me niet vergis ging er een inbraak aan vooraf. Je zou bijna een verband zien met wat er in Brüggen is gebeurd.

Jester
4 juli 2022, 15:12

Ik benader het op een andere manier. De entreeprijs is een integraal onderdeel van de kostprijs van de dag. Ik vergelijkbaar dat niet 1-op-1 met de welness, het eten en/of de drankjes. Meestal drink ik een paar frisdrankjes, een enkele keer eet ik iets en ik wil wel eens in de welness stappen. Het prijsverschil tussen het Hof (70), Babylon (60), Venus (50), Aca Gold (30) of Luder Lounge HH (20) kan ik niet alleen vaststellen aan deze nevenproducten. Het gaat voor mij om het hoofdproduct: Leuke dames en goede kamers. Zonder entree te betalen kan ik niet met de dames op de kamer komen.

Die paar tientjes meer of minder op een middag van 150-250 euro vind ik niet bepalend. Sterker nog; doorgaans ga ik elders wat eten. Ik zie welness, bios, eten en drinken als een serviceproduct om de klant langer binnen te houden. Maar meestal heb ik het na twee keer wel gezien.

schoolmeester
4 juli 2022, 16:24
Jester, Babylon is inmiddels 70 euro entree.
Tenminste, dat heb ik 2 weken geleden betaald op een Zondag.

Groet, schoolmeester.

JonnyFontane
4 juli 2022, 16:26
Jester, Babylon is inmiddels 70 euro entree.
Tenminste, dat heb ik 2 weken geleden betaald op een Zondag.

Groet, schoolmeester.

Dan ben je goed genaaid.
Ik betaalde afgelopen zaterdag maar 40 euro.......zal wel door mijn lieve onschuldige blik komen....:biggrin:

cameltoe slide
4 juli 2022, 16:47
I don't have the information about the price increases that have already occurred for the polar bears in Belgium and Netherlands. Just as the price increases in the food sector and for energy from the socket and energy for heating buildings in Germany have developed, these price increases will foreseeably be passed on to us visitors of sauna clubs.

Individual clubs offer admission limited to the length of stay or unlimited stay of hours per day, with freely accessible food or without food at different entry fees. If discussions are already beginning that polar bears calculate that they use fewer services than other polar bears and therefore want to pay less admission, you should choose the club that suits you.

Let's be surprised what decision the operator of the beautiful villa will make on the entry models and entry fees and whether we will find the Promised Holy Home of GoldenTime.2.0 inside Golden Gate.

Pikkatrillah
4 juli 2022, 17:08
Ik benader het op een andere manier. De entreeprijs is een integraal onderdeel van de kostprijs van de dag. Ik vergelijkbaar dat niet 1-op-1 met de welness, het eten en/of de drankjes. Meestal drink ik een paar frisdrankjes, een enkele keer eet ik iets en ik wil wel eens in de welness stappen. Het prijsverschil tussen het Hof (70), Babylon (60), Venus (50), Aca Gold (30) of Luder Lounge HH (20) kan ik niet alleen vaststellen aan deze nevenproducten. Het gaat voor mij om het hoofdproduct: Leuke dames en goede kamers. Zonder entree te betalen kan ik niet met de dames op de kamer komen.

Die paar tientjes meer of minder op een middag van 150-250 euro vind ik niet bepalend. Sterker nog; doorgaans ga ik elders wat eten. Ik zie welness, bios, eten en drinken als een serviceproduct om de klant langer binnen te houden. Maar meestal heb ik het na twee keer wel gezien.

Klopt wat je zegt maar daarom lopen al die sc tegenwoordig zo goed en de online sites niet meer.

schoolmeester
4 juli 2022, 17:28
JF, jij en vele anderen hadden korting i.v.m. de verjaardag van Cupido.
Ik persoonlijk was verhinderd, anders was ik ook nog wel geweest !

Groet, schoolmeester.