PDA

Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Februari 2008

hara1d
1 februari 2008, 18:41
Ich bin nun zum 4. Male mit Laptop in der VV. Das W-Lan funktioniert immer noch nicht, es werden 2 Netzwerke empfangen, eines heißt "Hifidelio Pro", das zweite "Net 1", mit Higfidel kann man sich verbinden, es werden Daten vom Notebook darüber übertragen, jedoch keine empfangen! "Net1" verschwindet alle 2 Minuten, es braucht 1,5 Minuten bis man sich dort anmeldet, also 30 Sekunden verbunden, denn wieder weg!
Vermutlich benutzt man Arcor oder 1&1 (Dies sind keine eigenen Leitungen und selbige werden von der T-Com bereitgestellt), wäre die T-com der Serviceprovider für Internet und Telefon könnte man 2 Leitungen benutzen und einen öffentlichen und einen Hauseigenen Zugang ermöglichen. Schade dass es immer noch nicht klappt.
Grüße
Harald

Big30
1 februari 2008, 18:47
Ich bin nun zum 4. Male mit Laptop in der VV. Das W-Lan funktioniert immer noch nicht, es werden 2 Netzwerke empfangen,
Grüße
Harald

Und wie sieht es aus mit die Mädels und Eisbären ;), gibt es da auch noch technische Daten :D?

:wink::wink:

The Joker
2 februari 2008, 01:44
Wellicht dat ik komende week ook maar eens langsga met mijn laptop om het wifi netwerk te testen.
De vrouwen boeien niet, als je maar kunt internetten :thefinger

Big30
2 februari 2008, 02:05
Woensdagavond jl. kon ik de automatische piloot die op PHG was geprogameerd gelukkig op tijd uitschakelen en dus kon ik even voor 19u mijn bolide op een redelijk vol bezette parkeerplaats bij VV parkeren.

Het toeval der werkelijkheid besliste dat ik samen met Hara1d de ingang betrad. Het avond eten vond ik zeer goed verzorgd! Samen met Nancy en Harald peuzelde ik eerst de sla maaltijd op gevolgd door, vraag me niet wat, maar het was lekker :freu:!

Ik schatte het aantal dames op deze avond op iets van +/- 35. Vele daarvan bekend van PHG/GT, maar ook veel nieuwe aanwinsten, vooral Poolse Dames!
Sfeer in VV was redelijk relaxed.

Met een Roemeense dame ook nog de kamer op geweest, daarna met Nancy en mij bekende IJsbeertjes nog wat bijgepraat en even voor 01u met een zeer tevreden gevoel de Villa weer verlaten :lostit:;):lostit:!

Big30

Willi69
2 februari 2008, 15:01
Ik schatte het aantal dames op deze avond op iets van +/- 35. Vele daarvan bekend van PHG/GT, maar ook veel nieuwe aanwinsten, vooral Poolse Dames!
Ist der Bus endlich angekommen? ;)

Und wie sieht es aus mit die Mädels und Eisbären ;), gibt es da auch noch technische Daten :D?
:confused: :wink:

Big30
2 februari 2008, 15:17
Ist der Bus endlich angekommen? ;)

:confused: :wink:

Busje ;)!

Flipper
3 februari 2008, 12:38
Misschien moet ik daar dan vandaag eens heen gaan. Even het bereik testen...

:D

Willi69
3 februari 2008, 15:25
Wie kritisch doet over de accommodatie van deze club is naar mijn bescheiden mening een mierenneuker want deze keet is gewoonweg TOP!
Heißt das, kritische Berichterstattung über Werbepartner ist nicht erwünscht? :confused: Sowohl hier wie auch im Rheinforum gibt es genügend Gäste, denen es nicht gefallen hat! :nee: Gerade als Moderator sollte man etwas aufpassen, was man schreibt. :green_smi

Im Rheinforum stehen jetzt Berichte, dass die wenigen Mädels, die nicht Durchschnitt sind, auch nicht-durchschnittliche Preise machen, damit wird es die Villa erst recht schwer haben, Stammgäste zu gewinnen. :o

Big30
3 februari 2008, 16:45
Heißt das, kritische Berichterstattung über Werbepartner ist nicht erwünscht? :confused: Sowohl hier wie auch im Rheinforum gibt es genügend Gäste, denen es nicht gefallen hat! :nee: Gerade als Moderator sollte man etwas aufpassen, was man schreibt. :green_smi

Im Rheinforum stehen jetzt Berichte, dass die wenigen Mädels, die nicht Durchschnitt sind, auch nicht-durchschnittliche Preise machen, damit wird es die Villa erst recht schwer haben, Stammgäste zu gewinnen. :o

Ik moedig je juist aan als je daar reden toe ziet kritisch te berichten over VV! Het VV management is altijd bereid naar kritiek punten te luisteren en probeert ook dan vervolgens binnen de mogelijkheden die ze hebben actie te nemen.

Overigens vond ik op het RF 1 bericht van een gast die zoals hij zelf beschreef een zeer goede sessie had gehad met een dame die hij omschrijft als een topmodel. De dame vroeg klaarblijkelijk 100 Euro voor een uur hij ging accoord en vond het de prijs dubbel en dwars waard.

Formeel mogen clubs geen bindende prijsafspraken maken met dames. Dat geldt voor VV maar ook voor PHG, Gt, LR etc.
Dat in veel clubs in NRW dames voor het tweede half uur 50 euro vragen is een feit.

TSB zegt ook niet dat kritiek niet mag, hij zegt alleen dat sommige kritiek vaak meer weg heeft van mierenneuken.

Big30

Willem2
3 februari 2008, 16:49
...mierenneuken. ....

Ook dat kan leuk zijn :lostit:;):D:wink:

Laursone
3 februari 2008, 16:56
Offiziell darf der Club zwar keine Preisabsprachen mit den Damen zu den Zimmerpreisen machen, aber bei Auffälligkeiten hinsichtlich von der Allgemeinheit abweichenden Preisen kann der Club die Dame durchaus des Hauses verweisen.

Wird er aber nicht machen solange der Bus noch nicht da ist (bislang nur ein Kleinbus, wenn ich das richtig verstanden habe).

Mich wundert nur, daß es hier eine mehr oder weniger offizielle Stellungnahme der VV gibt, daß sich die Einstellung des VV aber wohl noch nicht bis in den Club selbst durchgedrungen ist.

Im Samya hängen (oder hing) eine schöne Preisliste. "Unsere weiblichen Gäste bieten gewisse Dienstleistungen an, und haben untereinander vereinbart, dafür folgende Preise zu verlangen" oder so ähnlich. Samya - Kenner wissen sicher den genauen Wortlaut.

So etwas muss man gar nicht öffentlich aushängen - in der Frauen-Garderobe reicht so ein Aushang auch.

Willi69
3 februari 2008, 16:57
De dame vroeg klaarblijkelijk 100 Euro voor een uur
+ 50 € für FT. :eek:

Formeel mogen clubs geen bindende prijsafspraken maken met dames. Dat geldt voor VV maar ook voor PHG, Gt, LR etc.
Formell ist das richtig, aber in der Praxis gibt es natürlich Möglichkeiten, Einfluss zu nehmen. ;) Ich habe jedenfalls keine Lust, vor jedem Zimmerbesuch wie auf einem türkischen Basar zu verhandeln. :green_smi

liefhebber
3 februari 2008, 20:18
Dat soort berichten staan ook op dit forum....

Zie mijn bericht over Michelle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9701)

Die even 50 Euro voor zoenen probeerde binnen te harken (want "ja, dat is EXTRA en een EXTRA kost 50 Euro!") :thefinger

GRTZ, Liefhebber

The Joker
4 februari 2008, 00:30
Ich habe jedenfalls keine Lust, vor jedem Zimmerbesuch wie auf einem türkischen Basar zu verhandeln. :green_smi

Daar heb ik eigenlijk ook geen zin in, maar ik doe het toch elke keer als ik met een nieuwe dame de kamer bezoek.
Liever vooraf duidelijkheid, dan achteraf gezeik.
Ondanks dat er de laatste tijd een aantal meiden 100 voor een uur probeert te scoren, weet ik er ook altijd te vinden die gewoon 75 hanteren.
Door juist met de 75 meiden naar de kamer te gaan en de 100 en extra types links te laten liggen stimuleer ik hun bedel praktijken in elk geval niet.

sunny
4 februari 2008, 11:56
Manche Frauen können eben nur von hier bis jetzt denken und sehen nur das "schnelle Geld", Gefühl für den "Markt" und die Politik des "Clubs" gehen denen völlig ab.

Und wenn es dann auch noch Gäste gibt, die so "doof" (sorry) sind, froh zu sein 100 EUR + für 1 Stunde bezahlen zu dürfen :green_smi und sich noch darüber freuen und es "total wert" empfanden :green_smi............. na dann muß man sich nicht wundern, wenn immer mehr Frauen versuchen, diesen Preis zu erhalten.

Ich denke allerdings nach wie vor, das 50 + 25 + 25 +25 +........... vollkommen angemessen ist für unsere Region (Zugegeben bin ich auch nicht gerade der Reichste und auch von daher schon froh, wenn die Preise bleiben wie sie sind). Ich finde aber dennoch nach wie vor, wenn Gäste gerne mehr für die Frauen bezahlen wollen und Frauen mehr Geld erhalten möchten, sollen diese doch bitte in die Regionen gehen, wo dies so gehandhabt wird (Frankfurt/Hessen, Bayern, Schweiz etc.........). Möglichkeiten gibt es doch da genug.

Wenn ich das aus meiner Sicht als Selbständiger sehe: Kollegen, denen ich einen Auftrag vermittle und die der Meinung sind, dann von meiner Preispolitik gegenüber dem Kunden abweichen zu müssen, haben von mir den LETZTEN Auftrag erhalten! Weil MICH das in ein schlechtes Licht gegenüber dem Kunden rückt!

Viele Grüße

zeppos58
4 februari 2008, 12:20
Dit lijkt stillan op het ter ziele gegane Queenies (B) daar waren ook vrouwen die zich niet konden of wilden houden aan de prijsafspraken.
Uiteindelijk werdern ze meestal gemeden en hadden bijna geen klanten meer. Ze prijzen uiteindelijk zichzelf uit de markt. nu iedereen vraagt in principe de prijs die ze zelf wil maar, ze moeten dat wel op voorhand kenbaar maken als ze meer rekenen dan de standaard. Dan kan de ijsbeer zelf beslissen of hij deze meerprijs wil betalen.
in saunaclubs gaan we ervan uit dat je TZ PZC NMC en Beffen standaard zijn. Rita in LR bv zegt meteen dat ze enkel wil TZ als je 25 extra geeft, nu dan weet je dat en dan kies je ofwel geen TZ of je geeft 25 extra. dat is eerlijk zaken doen

Laursone
4 februari 2008, 12:31
Weiß jemand, ob udn wie lange noch die Frauen in der VV freien Eintritt haben udn was dann zu zahlen wäre?

hara1d
4 februari 2008, 13:22
Auch ich biete Dienstleistungen an, verlange 60 € die Stunde, ich glaube ich leiste guten Service. Wenn ich gute Leistungen erhalte finde ich es in Ordnung wenn ich das bezahle was ich selbst verlange (100 Minuten für 100 €, dabei 10 Minuten pre or after talk).
Einige, wirklich nicht alle erzählten mir dass sie wie bisher 50-25 € aufrufen, für die dritte halbe Stunde denn doch wieder 50 :nee:
bisher habe ich einmal für 90 Minuten 125 gezahlt, dabei jedoch bemerkt dass eine Wiederholung meinerseits ausgeschlossen ist :smile2:
Die meisten Mädels in VV sind "alte Bekannte", deshalb wurde ich sonst von der Preistreiberei verschont. Es hieß auch seitens der Frauen dass sie sobald sie Eintritt zahlen müssen auf 50-50 "erhöhen" wollen. Ich bin wie viele andere "Rotbären" der Meinung dass sich die Einnahmen der Damen auf diese Weise nicht erhöhen werden. (Einige werden das gleiche Geld für weniger Arbeit einnehmen, ich sage deutlich nicht "verdienen", der deutlich größere Teil hat fast keine "Servicecalls" mehr und verzockt die wenige Kohle am Automaten oder lässt sich vollaufen :D ).
Zuweilen lasse ich mich auch mal von 2 Mädels "abschleppen". Mit der neuen Preisgestaltung wäre auch diese Variante für mich nicht mehr zu machen: eine Stunde mit 2 Girls 200 €, Küssen plus 25 mal 2, Fingern von 4 Körperöffnungen plus 25 mal 4, Summa Summasummarum: 350 € !!
Im Januar hatte ich im GT eine Session mit 2 Mädels, incl. AV und FT zahlte ich 200 €, wir waren etwa 80 Minuten "beschäftigt", hier stimmte einfach die "Situationskomik" und die Chemie mit 3 Menschen, geil war auch dass sich die beiden die "Beute" mit heftigen Zungenküssen teilten :smile2::rubbel: :wink:

Willi69
4 februari 2008, 15:05
Weiß jemand, ob udn wie lange noch die Frauen in der VV freien Eintritt haben udn was dann zu zahlen wäre?
Willst Du da - als Frau verkleidet - arbeiten? :eek:

Soviel ich weiß, sollte die entry fee im ersten Monat erlassen werden.

Beron
4 februari 2008, 15:08
(Einige werden das gleiche Geld für weniger Arbeit einnehmen, ich sage deutlich nicht "verdienen", der deutlich größere Teil hat fast keine "Servicecalls" mehr und verzockt die wenige Kohle am Automaten oder lässt sich vollaufen :D ).

Stimmt!

Cupido
4 februari 2008, 22:56
Ik dacht dat we op een hollandse site zaten???? ;)

Willem2
5 februari 2008, 03:10
Ik vind het een beetje gezeur en gemiereneuk
Ik ben er 4x geweest en de prijzen zijn er hetzelfde als in de andere clubs. Het verschil kan er misschien daarin ligggen dat vrouwen na het eerste uur weer opnieuw willen gaan tellen net als in YY (50-25-50-25). Dit doen vrouwen ook wel in de PHG en GT, zo niet dan gaan ze gewoon maar een uurtje met jou naar een kamer. En met stamgasten/langboekers is er altijd wel iets te regelen. Die regelingen vinden nu ook al plaats in alle clubs.
In een nieuwe club is het toch logisch dat enkele vrouwen even over komen vliegen en trachten hun buikje vol te eten, doen ze dat niet in GT of PHG ?

:wink:

thesickboy
5 februari 2008, 07:56
Ik dacht dat we op een hollandse site zaten???? ;)

Sterker nog, er lopen zelfs Belgen rond...:eek::eek::eek:

;):wink:

naughtyboy
6 februari 2008, 12:12
Was gisteren in VV, het was er niet echt heel druk, maar toch best wel gezellig. Zag er weer een aantal nieuwe gezichten rond lopen, en had bij het naar huis gaan nog even een kort onderonsje met de dame aan de receptie en zij liet me weten dat er volgende week maandag en dinsdag weer een nieuwe lading nieuwe dames te verwachten was. Dus voor al die ijsberen die tot nu toe nog niet aan hun trekken in VV zijn gekomen, wellicht dat jullie volgende week dan wel meer kans van slagen hebben.

" mijn motto is nog altijd liever kwaliteit dan quantiteit"

thesickboy
6 februari 2008, 12:46
... en zij liet me weten dat er volgende week maandag en dinsdag weer een nieuwe lading nieuwe dames te verwachten was.

Komt die buslading uit Polen er dan toch nog...:green_smi:green_smi:green_smi

frank0
6 februari 2008, 19:21
Heren,

Tanja (ex-PHG, ex-GT) is blijkbaar opgedoken in Villa Vertigo. Na een toch jarenlange wandelervaring, is en blijft zij mijn absolute favoriet. Vroeger had ik haar 06-nummer om af te spreken, maar toen ze er (blijkbaar tijdelijk) mee stopte heb ik dat weggedaan. Nu wil ik graag met haar afspreken in VV, maar kan haar niet bereiken. Zijn er vaste VV-gangers die bereid zijn haar mijn email te geven (uiteraard via een prive-bericht)?

iemand?
dank!

The Joker
6 februari 2008, 20:49
Hallo Villa Vertigo Besucher!
Hier jetzt ganz kurz die erste Information über unseren Newsletter. Zu 90% wird am Freitag, den 08.02.2008 auf PRO7 in der Sendung Taff ab 17.00 h ein Bericht über die Villa Vertigo gesendet.
In den letzten Tagen waren wir sehr damit beschäftigt Verbesserungen durchzuführen und werden diese Arbeiten hoffentlich bald abgeschlossen haben.
Leider macht uns das schlechte Wetter bei der Fertigstellung des Aussenbereiches noch Probleme.
Gute Nachricht: das WLAN funktioniert jetzt im gesamten Gebäude und auch im Garten.
In Kürze mehr Neues.
Lieben Gruß VV-Team

woods25
6 februari 2008, 23:02
Ich war heute in Villa vertigo,waren ca 35 Frauen anwesend,morgen werde ich die Frauen nennen die da waren (Die Ich kenne).
war ein schöner abend und gutes Essen
Gruß
woods25:wink:

woods25
7 februari 2008, 12:08
Ich war gegen 18 Uhr dort und viele Schöne Frauen,

Aus Deutschland: Tanja,Melissa(Neu),Fionna(neu),Dodo,Anna,Kira(Blon d ex GT),Sina(Schwarze Haaren,schlank,laut Maggie gute service)
Jula(Blond,Groß aus Polen),Nina(anfängerin,zierlich aus Polen),Mia(Blond aus Lettland),Madleine(Rußland),Katharina(aus Ungarn),Naomi(Blond aus Ungarn ex GT,PSW)Catrine(aus Polen) Caroline(Rumänien)Oxanna(blond,Russland ex GT)
Den Rest kenne nur vom sehen und zum teil name wieder vergessen,habe mein Laptop nicht dabei:D
Gruß

Big30
7 februari 2008, 20:35
Gisteren was ik ook weer eens in de Villa, iets later dan woods25 d.i. 18u30m parkeerde ik mijn auto op de parkeerplaats die voor zo'n 80 % gevuld was.

Behalve de door woods25 reeds genoemde namen spotte ik ook: Nancy, Sherin, Milana, Elly/Emmy (ex-PHG) en ook Alison (Poolse-PHG) kwam eens een kijkje nemen in VV. Verder ook nog 4 Roemeense dames luisterende naar de namen: Alisa, Francesca, Diana en Denisa.
In totaal waren er woensdag iets van 30-35 dames aanwezig voor de kwaliteit van de line-up der dames hoeft VV zich bepaald niet te schamen zeker als je bedenkt dat ze nu nog maar pas 3 weken open zijn :freu:.
Ook nog wat ex-PHG gezichten waarvan ik even niet op de naam kan komen dit geldt trouwens zowel voor de dames als de heren ;)!

Ditmaal zag ik helaas geen mij bekende IJsbeertjes (wel als gezegd veel bekende clubgezichten) :p. Overwoog nog even naar PHG te rijden omdat ik wist dat daar wel bekende forum Ijsberen aanwezig zouden zijn maar ja daar was ik zaterdag al en dus toch maar bij de Villa rechtsaf geslagen.

Eten was OK, helaas geen toetje dat moet wel eigenlijk vind ik.

Even na 01u naar buiten gelopen en de bolide gestart.

Willem2
7 februari 2008, 21:45
Zowel zondag als maandag ben ik naar Villa Vertigo geweest. Zowel zondag als maandag waren er ongeveer 30/35 dames : Alisa, Anna, Carmen, Camilla, Carolina, Cora, Denisa, Diana, Elly/Emmy, Katrin/Catherine, Katharina, Kim, Laura, Louisa, Mia(turkse), Milana, Monique, Nancy, Sabrina, Samyra, Sherin, Sina, Sissi ..........( zovelen waarvan ik de naam niet weet :o )
Niet geheel onbelangrijk voor de ijsberen was dat op beide dagen het eten van goede kwaliteit was. Daarnaast zijn er wel tussendoortjes dus de hongerige ijsbeer komt wel aan zijn trekken.
De kleedkamer lijkt veel groter te zijn geworden na de opening ;). De bar is niet meer zo heet maar het hele gebouw is dat soms wel. Gelukkig is er een goede afzuiging :rolleyes:. Ik ben erg blij met de whirlpool waarin je een uitstekend uitzicht hebt op de bar en heel wat dames. Ik heb er op beide dagen goed gebruik van gemaakt.
De sfeer was beide dagen goed maar misschien soms wat te rustig voor de ijsbeer die meer hecktiek wil ( het was wel zondag en maandag). Ik heb me in ieder geval weer prima vermaakt met meerdere dames :D.

Willi69
8 februari 2008, 10:43
Ook nog wat ex-PHG gezichten waarvan ik even niet op de naam kan komen dit geldt trouwens zowel voor de dames als de heren ;)!

zovelen waarvan ik de naam niet weet :o
Ihr seid zu selten in deutschen Clubs unterwegs. :rolleyes:

De bar is niet meer zo heet maar het hele gebouw is dat soms wel. Gelukkig is er een goede afzuiging :rolleyes:.
Das hilft: http://www.greensmilies.com/smile/smiley_emoticons_ventilator.gif

therm
8 februari 2008, 19:14
:freu::freu:afgelopen zaterdag hebben wij een super ervaring gehad in vertigo zulke mooie en goeie dames ,ook op kamer super en een geweldige ontvangst aan de entree alles perfect geregeld tot in de puntjes eindelijk hebben gevonden wat wij allang zochten een club met stijl voor ons geen andere meer geen discussie meer waarheen morgen nemen wij weer twee nieuwe beren mee groetjes:lostit::lostit:

The Joker
9 februari 2008, 03:01
Zo te zien zijn ze goed bezig in VV en doen ze ook veel met de ijsberen input!

Liebe Gäste der Villa Vertigo,
Leider ist der Sendetermin der Taff Redaktion von Pro7 ist auf Montag, den 11.02.2008 ab 17.00 h verschoben worden.
Zudem bedanken wir uns für die freundlichen Verbesserungsvorschläge die größtenteils bereits umgesetzt wurden. Die Böden in den Duschen sind nun rutschfest, es sind ausreichend Haken für Handtücher und Bademäntel angebracht sowie Ablagemöglichkeiten in den Duschen für Brillen, etc..
Bademäntel in passenden Größen sind bestellt und werden innerhalb der nächsten 4 Wochen fertig sein, für den Übergang haben wir weiße Bademäntel in der Größe XXXXXXL gekauft.
Das Problem der zu kleinen Umkleidekabine ist auch in Arbeit. Das Kino wird zu Gunsten einer weiteren, großen Umkleidekabine mit großen Schränken weichen und an einer anderen Stelle in der Villa wieder aufgebaut.
Wir freuen uns schon darauf, den Außenbereich mit beheiztem Pool und Garten bald fertig stellen zu können, müssen jedoch aufgrund der Wetterlage noch ein wenig Geduld haben.
Selbstverständlich werden sie als Newsletter Abonnement über die erste "Poolparty" informiert!
Überhaupt: die freundliche Stimmung und der Zuspruch der Mehrzahl der Gäste motiviert uns und auch die Girls sehr.
Aktuell erfreuen wir uns an 40 wirklich hübschen Girls die Ihnen gerne die Zeit in der Villa versüßen.
Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen
Das Villa Vertigo Team

Willi69
9 februari 2008, 14:55
Auf dem Frauenparkplatz des PHG hängt übrigens ein großes Banner der Villa Vertigo :eek:, und gestern hat mich ein Taxi mit Reklame der Villa nach Hause gebracht. Hoffentlich denken die Nachbarn nicht, ich bin aus dem Puff gekommen... :rolleyes:

Van Dattum
10 februari 2008, 13:23
Gisteren, zaterdag, mijn debuut gemaakt in VV.

Eerste indruk: Mooie chique club. Het personeel is zeer attent en hulpvaardig. Maggie heeft me uitgebreid alles uitgelegd. Het eten: uitstekend. De Jacuzzi: Als je hem eindelijk snapt is het er goed toeven....

Dan de dames, want daar komen we voor. Het was er eerlijk gezegd wat rustig voor een zaterdag. En om het positief te formuleren: Er waren nogal veel routiniers aanwezig.

In de loop van de avond, nadat ik me de werking van de jacuzzi enigszins eigen had gemaakt, lukte het me toch nog om er twee te verschalken. Beide waren zonder meer OK. Caroline uit Roemenie, gezegend met een erg mooi lichaam én Axanna uit Rusland, zeer de moeite waard in en buiten het bed.

Om een uur of elf ben ik met een goed gevoel vertrokken.

Als in de lente ook nog de tuin wordt geopend en ze nog een paar dames extra aantrekken dan gaan ze me hier nog regelmatig terugzien.

VD

ilovethaigirls
10 februari 2008, 22:45
Gisteren samen met R EEN voor de eerste maal VV bezocht. We kwamen er aan zo rond 15.30 uur.

We werden er zeer vriendelijk ontvangen door de thekefrau. Ik zei haar dat ik via het ijsberenforum een vrijkaartje gewonnen had maar mijn naam kwam niet op de lijst voor. Ze ging één en ander checken en indien het niet in orde was, kwam ze alsnog 50 euro ontvangen. Gelukkig bleek alles ok.

Toen we de bar binnenkwamen was het er erg rustig. Ik telde zo ongeveer een 10-tal dames en een 20-tal ijsberen. We zijn dan het ganse gebouw eens gaan verkennen en we kwamen zo tot de vaststelling dat er maximum tussen de 15 en 20 dames aanwezig waren. Later op de avond zouden er daar nog een 10-tal bijkomen.

Het gebouw zelf maakte op ons een zeer goede indruk. Prachtig werk heeft men er geleverd. Als die tuin nog af is, zal het wel een zeer mooi uitzicht zijn vanuit de bar.

Maar ja voor het gebouw kwamen we uiteraard niet, de dames dan...... Wel dat viel ons eerlijk gezegd een beetje tegen. Als ik GT binnenkom, dan zijn er toch elke keer weer minstens 10-15 vrouwen waar ik zo op de kamer mee wil. Hier had ik dat gevoel zeker niet, ik zei al dadelijk tegen R EEN dat ik het zeer moeilijk zou hebben om er twee te vinden. Ook hij vond niet zo dadelijk zijn keuze.

Veel GT dames waren er trouwens niet. Ik telde er amper 3 (1 topper, 1TMM en 1 service mij onbekend). Ze blijven er maar een paar dagen en gaan dan terug naar GT. Ik wil niet dat ze problemen krijgen met de GT-leiding en zal hun namen maar niet vernoemen. Met één van hen was ik reeds 2x op de kamer en ik was eigenlijk blij dat die er was, zo had ik er toch al één goede ronde opzitten.

Toen we terug van de kamer kwamen, werd net het eten opgediend. In vergelijking met GT was dit een viersterrenrestaurant. Twee soorten vlees, vis, groentjes, pasta en gebakken korstjes, allemaal zeer lekker. Proficiat VV dit kon echt niet beter.

Gelukkig kwamen er ook nog een aantal nieuwe dames binnen. Een zwartharig meisje deed mij dan toch nog van een tweede ronde dromen, maar die vertrok al dadelijk met een andere rode duivel. Ook een blonde dame trok onze aandacht. Toen die in het andere bargedeelte iets ging eten, zijn we haar maar gevolgd. Ze stelde zich voor als de Russische Axana. Ik zag haar zeker wel zitten maar ik heb haar dan min of meer gekoppeld aan R EEN, die met haar een kamer opzocht.

Ondertussen was ook het zwartharige meisje terug, maar die ging eten en bleef maar eten, meer dan een half uur lang. R EEN kwam terug met een grote glimlach op zijn gezicht en zei me dat het erg leuk was geweest. Ik besloot om niet langer op die zwartharige te wachten en ook maar een keertje met Axana te gaan.

Toen die even later terug de bar binnenkwam, heb ik haar meteen een sleutel laten halen. Het vervolg kan je lezen in haar toppic..... Het was alleszins een erg goede ervaring.

Zo rond 20.30 hebben we dan met een tevreden gevoel de club verlaten.

Besluit:
Een erg mooie club, zeer vriendelijk personeel, zeer lekker eten.
Het damesbestand moet zowel quantitatief als qualitatief worden opgekrikt. Ik weet ook dat dit wat tijd zal vergen en de VV leiding weet dit ook wel, ze hebben het hier trouwens zelf ook al gepost. Het kan natuurlijk zijn dat we net op een rustige dag zijn geweest.
Ik zal er zeker nog een keertje terugkeren als het zwembad en de tuin af is (of als mijn superfavorietje naar daar verhuist....) maar voorlopig houd ik het toch maar bij mijn vaste stekje.

Big30
11 februari 2008, 16:00
Op de website zelf zijn nu ook mooie foto's te zien i.p.v. de computer animaties.

http://www.villavertigo.de/Gal/indexG.htm

Big30

Laursone
11 februari 2008, 16:04
Leider nur in Flash - wie dumm ist das denn?

Willi69
11 februari 2008, 16:08
Diese Flash-Vergrößerungen sieht man jetzt auf vielen Seiten, scheint in zu sein. :p

The Joker
11 februari 2008, 18:07
Wellicht dat ik deze week op verkenning wil gaan, hebben ze inmiddels ook elke avond om 22:00 pizza, of serveren ze alleen 2x het avondeten?

Laursone
11 februari 2008, 20:31
Diese Flash-Vergrößerungen sieht man jetzt auf vielen Seiten, scheint in zu sein. :p

Ja wird wohl so sein, ist auf jeden Fall einfacher für den Webmaster, der sich lediglich ein Tool herunterlädt und die Fotos dann einbindet.

Für den Betrachter ist es schlecht, sofern er nicht eine superschnelle Verbindung hat, über JavaScript gibt es Sicherheitsmängel, unabhängig davon daß manche Firmenrechner Java gar nicht zulassen.

Und für den Club ist es fehlende Werbung, denn man kann in Berichten nicht auf die entsprechenden Fotos verlinken.

Big30
11 februari 2008, 20:50
Wellicht dat ik deze week op verkenning wil gaan, hebben ze inmiddels ook elke avond om 22:00 pizza, of serveren ze alleen 2x het avondeten?

Weet ik eigenlijk niet of er als vast avondritueel pizza's zijn. Wel weet ik dat er nu een nieuwe cateraar is en dat zowel de IJsbeertjes als de dames zeer te spreken zijn over de kwaliteit van het eten.
Een toetje is er nu ook standaard bij :freu:!
Dat is voor mij voldoende reden Woensdag 13 Februari een toetje n VV te gaan proeven, ben dol op toetjes :D:freu::D!

Bg30

Babbel
11 februari 2008, 22:02

Ik denk dat 95% van de computergebruikers die foto's gewoon kan zien.
Ik vind de foto's gewoon wel mooi en informatief. Alhoewel ik fiets er zelf wel weer langs om die foto's even te checken ;)

Willem2
12 februari 2008, 19:54
Ihr seid zu selten in deutschen Clubs unterwegs. :rolleyes:

Te vaak waardoor je dames/clubs en ijsberen door elkaar gaat halen waar je ze ook alweer gezien hebt :cool:
Jij rijdt 5minuten en zet alles meteen op de computer :freu:.

Das hilft: http://www.greensmilies.com/smile/smiley_emoticons_ventilator.gif

In veel saunaclubs is het gewoon erg warm. Ok, de dames lopen schaars gekleed rond maar in Villa Vertigo hebben ze het nog niet helemaal onder controle, gewoon erg warm, maar wel verse lucht.

Willem2
14 februari 2008, 15:36
Sie arbeitet ab und zu auch in VV,Gestern habe ich Sie dort gesehen:eek:
Gruß

Wie hebben wij niet allemaal al gezien in Villa Vertigo. En wij maar vrouwen heen en weer verhuizen :D;)

woods25
14 februari 2008, 20:10
Du brauchst die Dame auch nicht zu verplaatsen,die bleibt sowieso nicht lange in VV:D
Gruß

The Joker
14 februari 2008, 21:25
Ik heb vandaag mijn eerste bezoek gebracht aan VV.
Om 14:00 arriveerde ik op de parking die nog vrij leeg was en voornamelijk vol stond met luxe Duitse wagens.
De meeste mannen die tegelijk met mij aankwamen droegen een keurig pak.
Na een vriendelijke ontvangst waarbij men ook vroeg waar ik van VV gehoord had en ik natuurlijk antwoorde "Van de VV Tombola op IJsberenforum." :roll3: gingen we de kleedkamer in.
Lockers waren groot genoeg en dat schoenenplankje beviel me eigenlijk wel, aangezien ik altijd wat begage mee heb worden mijn schoenen nu niet geplet.
Het enige minpuntje zijn eigenlijk de badslippers, dat ding tussen je tenen doet mij te veel zeer, ik neem voortaan eigen slippers mee.
De douches zijn wel ff wennen maar het water was gelijk lekker op temperatuur, dus dat is goed uit te houden.
Na ff wat rondjes gelopen te hebben om het terrein te verkennen, vielen we maar snel aan bij de broodjes tafel.
Later die middag werd er ook nog cake geserveerd.
Rond aankomst schat ik zo'n 12 loslopende vrouwen te spotten en zelfs nog minder mannen. Rond 18:00 toen het avondeten werd opgediend telde ik 18 mannen en 16 vrouwen + wat er dan nog op de kamer zat.
Nu iets na tienen zie ik weer wat meer vrouwen dan mannen, dus zelfs de verwende ijsbeer zal niets te kort komen bij een bezoek.
Volgens de vrouwen komt er zaterdag een nieuwe cateraar die beter avond eten regelt, niet dat het huidige eten slecht was overigens, maar eerlijk is eerlijk, PHG scoort tot op heden nog het hoogst op mijn culinaire schaal.
De villa zelf is van binnen gewoon compleet af, hier is echt nergens op bezuinigd om er een ijsberenpaleis van te maken en ook de aanwezige vrouwen deelden de mening dat ze het nog nooit ergens beter hadden gezien.
Wellicht dat het wegens Valentijnsdag wat rustiger is gebleven, maar de M/V verhouding was de hele dag uitstekend.
Iedereen die te klagen had over de kwaliteit van de WIFI/WLAN kan ook gerust terugkomen, als deze recensie op het forum verschijnt werkt alles prima! :smile:
Ben ook nog een dik uur met Sina op kamer 1 beland helemaal bovenin, en ook de kamers zelf zien er op en top uit.
Ik wacht vol smart op de komende zomerperiode waarbij er met het buitengebied echt een superclub in saunaland bij is gekomen. :freu:

NikXXX
14 februari 2008, 21:59
's Avonds om acht uur voor de eerste maal afgetogen naar VV. Was wel nieuwsgierig naar de nieuwe club in deze regio.De rit duurde wat langer ivm het mistige weer. Na enig zoeken voor de club geparkeerd. Het was niet druk, zowel met ijsberen als met de dames. Edoch kwam ik ook om mij even te orienteren. De locatie ziet er wel super uit. De koffie was ook goed te pruimen. Het helle licht in sommige vertrekken vond ik iets minder. Bij GT is er een meer intieme (lees: huiselijke) sfeer. Met twee dames op die avond naar een kamer geweest. Vond het wel leuk met Vanessa. Enig minpunt vond ik wel de slippers. Samenvattend: ik ga zeker nog eens een bezoek wagen aan de villa. Misschien deze zaterdagavond wel als er meer dames aanwezig zijn.

rplover
17 februari 2008, 03:12
.....een prachttent.
En al diegenen die durven kritiek te uiten op de opzet, mogen me bij hen thuis eens uitnodigen, want die hun huis moet dan wel een paleis zijn :D
Ik kan niet begrijpen dat je op deze Villa ook maar enige vorm van kritiek kan uiten, tenzij je een azijnpisser bent, heb nog nooit in mijn leven zo een prachtig ingericht huis gezien, tot in de puntjes afgewerkt, met oog voor detail. Proficiat VV ;)
Dat er nog niet het aantal vrouwen zou zijn om een geslaagde avond/dag mee te beleven, dat fabeltje is na vandaag ook de wereld uitgeholpen. Als ik vandaag alles moest geneukt hebben wat ik zeer lekker vond, was ik enkele maandlonen kwijt :teuflisch
Ik heb het dan ook maar gehouden op eentje, en dan nog wel een volbloed Nederlandse :smkiss:
En daarmee is dat fabeltje ook de wereld uit, er zijn verdomd lekkere Nederlandse Meiden ........

Het eten, geen wachtrij, verzorgd, en nog nergens zo lekker gegeten, alleen dat festijn rechtvaardigt de 50 euro toegang al.

Personeel zeer zeer vriendelijk en gedienstig.

Heb als een tevreden man de tent na sluitingstijd verlaten, en ga zeker spoedig terug, op zoek naar .....Miss Stone, een doodgewoon maar zeer lekker Nederlands buurmeisje :D

thesickboy
17 februari 2008, 09:50
.... Als ik vandaag alles moest geneukt hebben wat ik zeer lekker vond, was ik enkele maandlonen kwijt...

Betekent dit dan een zéér brede smaak of een zéér beperkt maandloon?:teuflisch

rplover
17 februari 2008, 11:05
Ontvangst en kennismaking

Gisteren mijn vrijkaartje gaan verzilveren in VV. Nu ja, verzilveren, ik zou het liever vergulden noemen.
Aangekomen aan een wel zeer mooi uitziende Villa omstreeks 16.45u, en ik had goed gelezen, dus langs de zijdeur erin gekomen. Vriendelijk begroet door een knappe lieve jongedame aan de receptie, die ik prompt mijn afgedrukt vrijkaartje onder de neus duwde.
De deur van de kleedkamer open, en de kreet “WILLEEEEEEEEEEEM” was het gevolg.
Ik werd vrolijk begroet door Willem, Babbel en ja hoor, mijn “vrind” Rex. Aangename “herkennismaking” trouwens; bloemen verwelken, scheepjes vergaan, maar mijn verhouding met Rex blijft steeds bestaan......
Me omgekleed in de (volgens sommigen) te kleine kleedruimte. Pffff, daar word ik nu wild van, hoe kan een kleedruimte nu te klein zijn, het dient toch enkel en alleen om je om te kleden, en af te rekenen met de Meiden na een (hopelijk geslaagd) kamerbezoekje. Te veel licht, te rood licht, te kleine lockers, te klein, je kan er je jas niet in kwijt, ik heb zowat alles gehoord waar er kritiek op kan gegeven worden. Onmiddellijk dacht ik aan de lockerroom van PHG, waar iedereen doorheen moet, en je steeds in andermans weg staat. Zal een geval van “overluxueus en verwend gedrag” van hel wat beertjes zijn, des te harder je ze verwent, des te moeilijker ze gaan doen.
Luxebeertjes, waar is de tijd dat jullie nog eens in een naar sperma ruikend peeskamertje jullie kleren op een stoel moesten hangen (of op de grond leggen), je je daar aan een wasbakje (als er al stromend water aanwezig was) op jullie tippen moesten wassen en afdrogen met een velletje keukenrol?

Daarna de “loft” ingedoken, om maar een onderscheid te maken met de bar, aan de andere kant (restaurantzone *****) van de Villa..
Deze jongen kon zijn ogen toch niet geloven hoor, top, mooi, prachtig, enkel superlatieven kunnen dat gevoel dat je bekruipt bij een eerste kennismaking beschrijven (maar ik heb dan ook maar een zeer bescheiden maandloon EN een zeer brede smaak).
Je kan er uren over doordraven, maar deze “tent” is gewoon af, tot in de details. Hier en daar nog wat voor verbetering vatbaar (bvb het doorkijkglas, je ziet de heren in volle glorie in de sauna zweten, en ik kom voor zwetende vrouwenlijven). Maar als je je daar ook gaat aan ergeren, dan heb je nog nooit honger geleden.
In de loft vond ik al snel Willem (die de temperatuur van de whirlpools gewoon wou verknoeien), Tiga, Babbel, SirWankalot, Obelix, Rex, ...... . Mijn rondleiding door de beer der beren moest dus effe wachten tot Wilhelmus zijn lijf en leden uit het bad hijste. En Willem en het welnessgedeelte, dat is een perfecte combi in saunaland.
Intussen dus wat bijgepraat met bekende en “nobelixe” onbekenden, en een lekker drankje toegestopt gekregen van 'mijn barman van dienst, Rex', die me daar toch een blondbruine halfnaakte stoot op zijn schoot geworpen kreeg, waardoor zijn al kleine badjas nog wat kromp.

De tijd gaat snel, en intussen liet Willem de broebels voor wat ze waren, tijd voor deel 2, de rondleiding.............

(wordt vervolgd)

rplover
17 februari 2008, 13:33
...liet Willem de broebels voor wat ze waren, knoeide nog wat met het digitaal paneel :heul:, werd vakkundig bijgestaan door wat misschien de chauffeur van het busje zou kunnen zijn, en ons opperhoofd was klaar om me en degelijke rondleiding te geven.
Als je vanuit de kleedkamer en de douches de loft betreden hebt, denkt een mens alles gezien te hebben. Prachtig welnessgedeelte trouwens, prachtige verlichting, sfeer, maar die loft had ik al grondig bestudeerd. Was er dan nog meer? :D

Ja hoor, via de receptie in het hoofdgebouw naar wat ik dan maar het restaurantgedeelte zal noemen.
Gezellig en zeer luxueus ingericht, en soms verplaatst de actie zich van de loft naar dit gedeelte (vooral dan tegen etenstijd, maar daarover later meer).
Een prachtig ingerichte eetruimte, van smaak getuigende kunst aan de muren, plafonds die ik wel art deco zou durven noemen. Af, af, af, die binnenhuisarchitect verdient ook wel een pluim op zijn hoed, kosten nog moeite zijn gespaard om van dit gedeelte ook een luxueus (erotisch getint) restaurant te maken, en voor dat laatste zorgen de Meiden uiteraard.
De bijbehorende toiletten baden in luxe en zijn zeker niet te klein.
Ik was nog steeds onder de indruk van al dat moois, heb muren, schilderijen staan te bewonderen, alsook de Meid achter de restaurantbar ;). Zelfs hier hebben ze gekozen bij VV voor topklasse. Menig beertje zou haar liever voor de bar zien staan, maar dat is een overbodige discussie. Onbereikbare dingen zijn nu eenmaal aanlokkelijker, een vervelend trekje dat onze schepper het mannelijk geslacht heeft meegegeven.
Intussen was er al heel wat schoon volk de revue gepasseerd, ik miste alleen nog maar Big30, de allermooiste uiteraard :lostit:. Zijn schatje zag er trouwens zeer verleidelijk, aantrekkelijk en wulps uit. Was hij dan toch verdwaald (lees: verdwaasd) aan het schaatsen?

Enkele namen die me te binnen schieten, en die meer dan mijn aandacht trokken gisteren in de late namiddag;
Anna, wel heel erg onschuldig, lief en mooi.
Sharon en haar buurmeisje, die, de eerste dan, later op de avond meer en meer mijn en aan mijn aandacht zou trekken.
eentje waarvan de naam me steeds ontsnapt, weet wel dat ze Duitse is, maar verwekt is door 2 Turkse medemensen, die meer dan hun best hebben gedaan, en heeft geen D-cup (staat volgens mij nog niet in de lijst)-
Laura, goede wijn behoeft geen krans....
en nog wat schoonheden die ik helemaal niet bij naam ken.
Na wat over en weer geloop van de loft naar het restaurantgedeelte besloten wat te genieten in de loft, tesamen met de andere bekende beertjes. Vooral genietend van de schoonheden van het andere geslacht, die er hier blijkbaar een spelletje 'catch me if you can' van maken. Zou Willem zijn invloed hier dan toch zo groot zijn? :smile2:
Ik werd abrupt uit mijn droom geschud toen Rex ons kwam halen voor een vijfsterrenmaaltijd...

(wordt vervolgd)

buurvrouwtjes
17 februari 2008, 15:51
goeie middag heren,

allemaal weer goed aangekomen in alle uithoeken van het land ??
we willen via deze weg ook eens onze mening geven :D
villa vertigo is een erg mooie zaak met mooie vrouwen :smkiss:
we zijn er nu drie dagen geweest en het is ons goed bevallen...
gister avond was het helemaal gezellig door de kennismaking met enkele leden van dit forum :rolleyes:
en heren... er zijn wel degelijk goeie nederlandse dvp:smile2:
dus wellicht tot snel !

de naughty neighbours..

rplover
17 februari 2008, 16:44
De naughty neighbours komen ff ongevraagd tussen mijn deel 2 en deel 3, en slechts deel 5 ging specifiek over hen :smile2:

Er zijn inderdaad ook goede Nederlandse Meiden, alhoewel ik gisteren heel wat beertjes het tegendeel heb horen beweren :D

Maar Sharon (van Moniekje weet ik het nog niet - volgens haar is Obelix wel lekker) is in ieder geval zeer lekker en stout. Maar daar maken we wel een apart topic over, wat later ;)
Na mijn pleidooi voor de Villa uiteraard :teuflisch

rplover
17 februari 2008, 17:45
....wel zeer abrupt uit mijn droom geschud toen Rex ons kwam vinden voor een vijfsterrenmaaltijd...
Wat een culinair festijn hebben we daar mogen meemaken. Ik was al deftig onder de indruk van het eten in YY, maar dit is nog een klasse apart. Als Bourgondiër (ze noemen me al zelfs Belgske daar bij onze Oosterburen) houd ik van lekker eten, en als ex-kok weet ik dat liefde door de maag gaat.
Ik weet niet wat er allemaal op het menu stond, maar ik heb (bijna) niemand horen klagen.
Als je dan nog geflankeerd wordt langs alle kanten door nog meer lekkers (ook eetbaar bleek later :smile2:), en als je dan de mooiste der allen bij het verorberen van het feestmaal op bezoek krijgt (lang leve onze aller Big30 :lostit:), dan is het eerste deel van de dag meer dan geslaagd.
Ik ga een poging ondernemen: koude pasta, gebakken courchettes en nog een heel gamma aan koude voorgerechten, varkensreepjes met archiducsaus, verse Parijse champignons in een lekker roomsausje, gebakken aardappeltjes, kipfilet, echte italiaanse voorgerechten, broccoli, mandarijntjespudding, ......(aanvullingen meer dan welkom).......
Geen wachtrijen, tot laat in de avond blijft de catering beschikbaar, ik ben prompt verliefd op Duitsland, Grefrath, Villa Tinto (indien Binky007 wil, mag hij deze club in een lijstje met 5***** opnemen ;)).
Als je dan nog lekker lang in en om het restaurantgedeelte blijft hangen (wat we allen taktisch een weloverwogen keuze vonden), zie je nog veel lekkers op je afkomen.
Van klein naar groter, van filterdun naar volptueus, van A tot D-cup, blond, minder blond, bruin,zwart, halfnaakt, in lingerie, in jeans, in maatpakje, de ijsberenkolonie kon er de ogen niet van afhouden.
Prachtig, mooi, heerlijk..
Ik weet en besef maar al te best dat ik in de overtreffende trap over alles spreek, maar ik ben dan ook nog steeds onder de indruk van het hele gebeuren in en omtrent deze Villa.....
En dan nu over naar waar het echt allemaal om draait, mijn eerste avond VV..........

(wordt vervolgd....met een bedankje aan de buurmeisjes om eens een vrouwelijke positieve stem over deze saunaclub te laten horen, lekker duetje als jullie mekaar zoenen trouwens :teuflisch)

Big30
17 februari 2008, 18:25
Geen wachtrijen, tot laat in de avond blijft de catering beschikbaar, ik ben prompt verliefd op Duitsland, Grefrath, Villa Tinto (indien Binky007 wil, mag hij deze club in een lijstje met 5***** opnemen ;)).

Freudiaanse verschrijving :D? Ik zit trouwens te genieten van de het mooie verhaal van rplover.
Nu al rijp voor een nominatie voor "beste recensie van de maand" en het verhaal is nog niet helemaal af!

rplover
17 februari 2008, 21:33
.... na het eetfestijn en ons taktisch opgesteld te hebben in de art-deco eetzone, besloten we met zijn allen (ijsberen lijken wel 'knuddedieren' ;)) terug onze loft op te zoeken, aangezien de meeste Meiden dit als hun jachtterrein beschouwen. En daar kwam ik (en de medebeertjes) uiteindelijk voor, naar deze “erotisch getinte villa”. Villa 'Tinto' Vertigo dus, Freud zou er zelfs niet meer aan uitraken.... :teuflisch

Nu moet ik toegeven, contacten leggen is niet mijn favo bezigheid, waarschijnlijk ben ik te lui voor dat soort dingen. Ik had al enkele beertjes (al dan niet opzichtig) zien wegglippen, Willem was zelfs al voor het eten weggeglipt met een lekkere Meid (wat een kontje :smkiss:). En als ik me niet vergis is babbel verdronken in Russische zeeblauwe ogen, wat een kijkers.....:D

Zo rond,zo blond en zo alleen, als dat maar goed zou aflopen....

Willem was intussen aan ronde 2 toe (broebelronde 2, welteverstaan, en had (met hulp) de temperatuur op 37 graden gekregen. Komt me daar toch een Meid die meer oog had voor Willems aanhangsel, maar ze posteerde zich zo (lees: poseerde zo) dat wij (geile beren op zeer korte afstand) een practig gratis zicht kregen op dat wel zeer lekkere ronde kontje.
Ik dacht bij mezelf, rond, blond, lekker, en mijn gedachten dwaalden af naar Rex..... hoe lang zou het duren vooraleer...mijn vieze gedachten waren nog niet koud, of Rex kaapte haar weg van ons aller Willem, en hij verdween voor een uurtje :smile2:

Biggie besloot dan ook maar Willem te troosten en lekker bij hem in bad te kruipen. Spijtig dat ik mijn fototoestel niet bij me had, dit had schitterende plaatjes opgeleverd voor het 'nageslacht' :p

Tot mijn grote verbazing is het animeergehalte in deze club zowat nihil.
Wat weer zijn voordelen en nadelen heeft. Je wordt niet lastiggevallen door opdringerige Meiden, maar langs de andere zijde moet je zelf op jacht en contact zoeken met de Meiden.
Vriendelijk genoeg, glimlachend meer dan genoeg, niets op aan te merken, maar als je hier niet vraagt om een sleutel, wordt er ook niet echt naar gevraagd door de Meiden.
Willems lijfspreuk 'catch me if you can' is hier meer dan waar dan ook op zijn plaats. In GT kan je je niet vertonen, of je hoort in echo 'schlussel, schlussel', in YY hoor je ook geregeld 'Lust', maar hier niks. Meer een doodse stilte.
Voor mij dan ook het enige minpuntje, de Meiden mogen een ietsie pietsie meer opdringerig zijn.

Och, een kleinigheidje, en waarschijnlijk zijn ook de Meiden nog hun weg aan het zoeken in deze fantastische club ;)

Stilaan werd er zenuwachtiger van de ene bar naar de andere bar gelopen, zowel door beertjes als door de Meiden, leek wel een kat-muis spelletje.
Ikzelf had mijn zinnen gezet op een puur Nederlandse Meid, en hoe harder het afgeraden werd door mijn 'vrinden', des te erger ik het kreeg. Het moest en zou Sharon worden vanavond :baby2:

(maar die krijgt een eigen topic, dat anderhalf uurtje was dolle pret, waarvoor dank, lief lekker ding)
....intussen had ik besloten deze keer zelf de jacht maar te openen op Sharon en haar zelf aan te spreken, maar het woord kamer of sleutel kwam er maar niet uit. En we waren toch al zeker een uurtje aan de praat. Raar, maar ik zou later begrijpen waarom, geen opdringerig gedoe in deze zaak, de Meiden laten de beertjes de vrije keuze, en dringen zich al helemaal niet op. En op de kamer ontpopt deze lekkere Mmeid zich als een echt vriendinnetje. Stom he, maar het was gewoon lekker lekker lekker. En als ze leest, waar heb je dat dominante weggestopt? :teuflisch

De sfeer was echt wel aangenaam, en Rex kwam aangelopen, deze keer niet met een verhaaltje van een of andere blonde stoot, maar met de melding: Bokito8 is er :loud::loud:
En ja hoor, even later daverde de keet op haar grondvesten :hammer:, schilderijen vielen van de muur, kozen alle Meiden het hazepad :zauberkis, Bokito was in da house. De boel werd wel heel onveilig gemaakt door deze hooligan pur sang. Bokito, je bent een aardige vent, en hartelijk bedankt je verhaaltje te doen, onder die boom wil ik ook een keertje, echt wel ;)

Ik was uitgeput uit de kamer gekropen (Sharon heeft me afgemat), naar de heerlijke douches toe, en vervoegde me later bij het bonte gezelschap.

Intussen was het al tegen half twaalf, en werd het stilletjesaan tijd om deze heerlijke dag af te sluiten. Het was al heel wat rustiger geworden, en er werd meer en meer gelachen, gezeverd, gepraat, ik hou wel van deze stemming. Ben trouwens nog gechaponeerd tot sluitingstijd door Sharon, en heb ook nog een aangenaam gesprek gehad met haar blonde buurmeisje. En aangezien Obeliks daar zo eenzaam zat, hebben we hen voor een keertje maar gekoppeld. Volgens Moniek is hij een aardige, lekkere vent :D

Het was sluitingstijd voor we het allen beseften, en met spijt ben ik me gaan omkleden, en hebben we afscheid genomen van mekaar. Bij de uitgang stond Sharon me nog op te wachten, en na een heerlijke kus ben ik in mijn ottoke gekropen, niet zonder Big de hand te schudden, hehe..

En om met een statement af te sluiten, zette ik mijn mp3-speler op, en op de tonen van James Blunt's 1973 ben ik rustig richting België gebold.

Tina :smkiss: begeleidde me om de juiste weg te vinden, en twee uur later reed ik de oprit van Villa Rplover op, en gebruikmakend van mijn vrijkaartje richting dromenland ben ik als een gelukkig man tussen de dons gekropen.

Babbel
17 februari 2008, 21:34
Zaterdag alleen een scheve schaats gereden omdat de belangstelling bij de overige heren wat te wensen overliet of ze waren ziek zwak of misselijk.
Op deze mooie zonnige zaterdag was ik omstreeks halfdrie in de Villa. Maggie deed open en gaf mij een rode badjas en handdoek. Slippers heb ik altijd zelf al wel mee dus dat was niet nodig. Na mij snel verkleed te hebben kon ik al de verschillende ijsberen begroeten. En dat zou deze dag nog wel verder gaan. Er waren redelijk wat bekende ijsberen en de sfeer was heel gemoedelijk. Voor mij waren er deze keer ook genoeg dames waaruit ik een keuze kon maken. De verhouding was gewoon wel redelijk goed.
Voor het eten ben ik met Tatjana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2632) geweest en 's avonds met Milana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17).
Vooral die laatste was na het heerlijke eten een meer dan heerlijk toetje :D

Big30
18 februari 2008, 22:51
Aan de mooie sfeerbeschrijving van rplover over afgelopen zaterdag in VV kan ik natuurlijk weinig meer toevoegen!

Nogmaals chapeau voor zijn histoire :freu:!

Toch hier een korte impressie!

Was een gezellige avond mede omdat er een vrij grote kolonie IJsberen aanwezig was, eten was erg goed deze keer ze schijnen nu de juiste cateraar gevonden te hebben ;), voor het eerst samen met Willem2 wat gebubbeld, alle knopjes ingedrukt maar het water bleef mooi op 37 graden Celsius :eek:, zowel kwantitatief als kwalitatief vond ik de dames bezetting goed, opmerkingen van Bokito8 werden inderdaad gevolgd door daverende lachsalvo's, even na enen de Villa met een tevreden gevoel verlaten na een welgemeend handschudden op de parkeerplaats met rplover die nog stillekes stond na te genieten ;).

Big30

Willem2
19 februari 2008, 10:48
Kennelijk is Carolina erg populair : Carolina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10030), Carolina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2595), Carolina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9529)................

Gelukkig kunnen wij ze prima uit elkaar houden :D;)

Laursone
19 februari 2008, 18:12
Heute gab es bei pro Sieben um 17 Uhr einen Bericht über die VV:

http://www.prosieben.de/lifestyle_magazine/vips/taff/artikel/39281/

morgen soll es weitergehen

Laursone
19 februari 2008, 18:42
Weiß jemand, ob und wie lange noch die Frauen in der VV freien Eintritt haben und was dann zu zahlen wäre?

Gibt es hier neue Informationen?

Der erste Monat ist ja vorbei

Cupido
19 februari 2008, 23:49
heeft prosieben ook een uitzending gemist of kan iemand het op youtube zetten?

The Joker
21 februari 2008, 12:54
Een beetje late reactie, maar het was weer een geslaagd dagje afgelopen zaterdag in VV.
Zoals ook op donderdag is het altijd lekker rustig aan het begin van de middag, maar de ijsberen en dames blijven geleidelijk binnenstromen gedurende de dag.
Ook zie je aan alles dat het personeel zijn uiterste best doet om te zien dat de bezoekers zich goed vermaken.
Vanavond hadden ze een nieue cateraar en het eten was dus ook helemaal toppie (ondanks dat ik nog geen pizza in VV heb gezien).
Ben op de avond nog weggeweest met Caro, een oude bekende van me uit de YY.

black22
21 februari 2008, 14:05
word er al muziek gedraaid daar? of is het nog steeds dood????

nieuwkomer
21 februari 2008, 14:45
wordt muziek gedraaid maar niet zo hard als in GT!

rplover
21 februari 2008, 14:46
Zodat je nog verstaanbaar kan praten tegen mekaar.
't Is een club, geen disco he :D

The Joker
21 februari 2008, 16:47
Muziek is idd ok in een club, maar het volume moet wel zo blijven dat je nog goed kunt converseren met de dames en mede ijsberen.
Zeker als dit in een vreemde taal moet.
De laatste keren dat ik in VV was, werd er radio Energy 98 gedraaid.

Bredero
21 februari 2008, 17:20
Geen idee van of het hier al op de site vermeldt staat maar ze hebben ook een escort service.

http://www.vertigo-escort.com/

r0y
21 februari 2008, 21:54
Volgende week de VV eens bekijken voor het eerst, moet het toch eens gezien hebben met mijn eigen ogen zien, wat de plaatjes mij laten geloven :D en na rplover ze mooie recensie over de VV in het algemeen. En een oude bekende opzoeken :teuflisch

Rex
21 februari 2008, 21:54
Geen idee van of het hier al op de site vermeldt staat maar ze hebben ook een escort service.

http://www.vertigo-escort.com/

Ik geloof dat ik even een naampje moet aanpassen.
Dank voor de link bredero.............ik herinner het me nu opeens weer.

seksenfun
22 februari 2008, 00:54
Muziek is idd ok in een club, maar het volume moet wel zo blijven dat je nog goed kunt converseren met de dames en mede ijsberen.
Zeker als dit in een vreemde taal moet.
De laatste keren dat ik in VV was, werd er radio Energy 98 gedraaid.

Deze energieke radio speelde er ook nog steeds op donderdag 21/02, hoewel dit niet in de algemene stijl kadert van het geheel, beetje loungemuziek zou beter passen, als je het mij vraagt.

zeppos58
22 februari 2008, 13:00
Mijn eerste bezoek aan VV zal ik niet gauw vergeten. Na een veilige rit (dankzij onze chauffeur en zijn GPS) aangekomen in deze landelijke omgeving. Terwijl PHG en LR in een industriepark zijn gelegen is deze club gelegen op de boeren buiten, en dat roken we toen we uitstapten. Natuurlijk kan het mistige weer en de wind uit een verkeerde richting daar veel mee te maken hebben. Binnen riek je er niets van, en ik denk dat je op een zomerse dag met een briesje er ook geen last zal van hebben.
Hoe mooi en nieuw het allemaal is daar ga ik het niet over hebben, dat is al genoeg beschreven. Wel enkel punten die me wel opvielen.
Na de vriendelijke ontvangst en afrekening een houwtouw met chipkaart en sleutel + nr ontvangen. Alsmede een badjas, en teenslipper (volgende keer zelf slipper mee brengen denk ik).
Dat de kleedkamer te klein zou zijn vind ik persoonlijk niet, per slot van rekening vertoef je daar niet lang. Handig vond ik de speciale indeling van de kastje met een appart vakje om je schoenen.
Met de badjassen was wel iets mis, seksenfun had mouwen tot aan zijn ellebogen mijn mouwen kwamen tot midden onderarm, enkel stijveken zijn mouwen waren OK maar hij heeft korte armen zegt hij.
Er blijkt ook een probleem met de bubbelbaden. Aanvankelijk werkte er één goed, het andere bleef maar een beetje water in, liep dus constant leeg. Achteraf waren enkel techniekers dat probleem aan het oplossen en bleken beide baden te werken. Helaas er moet iemand aan de instellingen hebben zitten friemelen, water van 46 graden was net iets te heet, de andere stond op 29, wat dan weer te koud is. Hi-tech baden met display, en als er dan enkelen hun handen niet kunnen afhouden heb je zo een toestanden.
Later bleek de ene wel voldoende afgekoeld, en de andere voldoende opgewarmd, want ze zaten beiden vol. 4 man (2 per bad) kan er in de bubbelbaden, en ik vrees dat als het nog wat drukker gaat worden dit niet voldoende gaat zijn.
Het eten was zeer lekker, typisch Duits dus vrij zwaar, maar lekker, er kunnen veel clubs een lesje van leren.
Gezien de 3 pracht sessies met Helena (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10082), Angie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10083) en Hella (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10084) zal je me er zeker nog terug zien

pp1961
22 februari 2008, 22:16
Heren,

Misschien heb ik niet goed gekeken, maar kan mij iemand de prijzen noemen die gehanteerd worden?
Ik wil op zaterdag overdag langsgaan. Zijn er dan genoeg meiden aanwezig?

gr.

PP

Willem2
22 februari 2008, 22:22
Heren,

Misschien heb ik niet goed gekeken, maar kan mij iemand de prijzen noemen die gehanteerd worden?
Ik wil op zaterdag overdag langsgaan. Zijn er dan genoeg meiden aanwezig?

gr.

PP

50 euro entree
En dezelfde prijzen als in de andere clubs.

zeppos58
22 februari 2008, 22:45
50 euro entree
En dezelfde prijzen als in de andere clubs.

Of de Nederlandse Kim buiten beschouwing gelaten
50 voor 1/2 u
75 voor 1 uur
Ft 25 extra
Anaal 50 extra
enz.....

Willi69
23 februari 2008, 14:06
Gibt es hier neue Informationen?
Auf der HP steht nach wie vor:

Von dem Geld, das die Damen verdienen, sind keine Abgaben zu leisten. Weitere Informationen geben wir Ihnen gerne in einem persönlichen Telefongespräch.

Telefon: +49(0)171 38 888 77 Markus
Telefon: +49(0)172 28 088 00 Stephan

Cupido
24 februari 2008, 17:58
heeft prosieben ook een uitzending gemist of kan iemand het op youtube zetten?

Geen reactie meer op gezien, maar is er nog iemand die de uitzendingen heeft opgenomen en ze op youtube of youporn kan zetten? Daarnaast schijnt er ook bij RTL way of life een uitzending te zijn geweest over ying yang. Maar bij uitzending gemist staan ook juist die uitzendingen er niet op. Heeft iemand die wellicht nog?

Gr.
LuckyP

Sphinx
24 februari 2008, 20:29
"Lights go down. It's dark. The jungle is your head. Can't rule your heart. I'm feeling so much stronger than I thought. Your eyes are wide and though your soul.. it can't be bought, your mind can wander. Hello! Hello! Hola! I'm at a place called Vertigo ¿Dónde Estás? It's everything I wish I didn't know. Except you give me something, I can feel. Feel."

Het heeft even wat voeten in de aarde gehad, een ruilhandeltje, wat smeekbedes en bedreigingen, maar gisteren kon deze racebeer dan toch zijn vrijkaartje voor VV verzilveren. Het zag er vorige week eerlijk gezegd niet naar uit. Toen lag deze racebeer nog tussen de lakens naar het plafond te staren (slapen ging ook al niet door al dat gehoest en gesnotter :huch:). Gelukkig waren een aantal collegaberen zo vriendelijk wat recensiewaardig materiaal te produceren, zodat deze racebeer tenminste iets te lezen had. Ook de BBC hielp een handje met de uitzending van hun nieuwe serie Ashes to Ashes, die het plot van The Sweeney en Back to the future combineert met een dijk van een soundtrack. Wat te denken van Ultravox, Adam and the Ants, U2 en David Bowie die nog een kleine cameo als de geschifte clown uit zijn eigen clip had.

Gisteren was deze racebeer gelukkig van alle ongemak verlost en toog richting Grefrath. Sinds de halfbakken openstelling van de A73 is het aantal routes van twee naar drie gestegen, maar deze racebeer ging gewoon rechttoe rechtaan over de A52 en de A61 en was binnen 45 minuten bij de Villa gearriveerd. "You've reached your destination, you may get out now, but I am NOT going to help you carry your bags. From now on, you're on you're own." Na deze omineuze melding van John Cleese belde ik aan, werd binnengelaten en werd na het opzoeken van mijn "kortingscode" verder verwezen naar de (niet te kleine, maar wel wat onhandig ingedeelde) kleedkamer. De slippers heeft deze racebeer uiteindelijk alleen in de douches aangehad; ik kreeg na een tijd gewoon pijn aan mijn voeten (een opmerking die wel meer te horen was gisteren). Ik liep de bar binnen, bestelde een kop koffie en ging eens rustig op een bank zitten. Toen ik terug naar de bar liep trok een meisje met een overduidelijk Caraïbisch uiterlijk me aan mijn badjas, die ik noodgedwongen los had laten hangen omdat ik anders veel te warm kreeg. "Alles klar?" vroeg ze vrolijk. "Alles klar" antwoordde ik en liep door. Daarmee was de kous echter niet af. Toen ik een rondje over de begane grond maakte en in de eethoek neerstreek, dook ze daar later ook op. In het voorbijgaan tikte ze me plots op m'n achterste. Toen ik bleef staan knipoogde ze even en glimlachte uitnodigend. Deze racebeer trok als een wenkbrauw op als antwoord en liep weer verder.

Terug in de bar met een stuk cake uit de eethoek raakte deze racebeer even met nog twee Hollandse vrachtwagenchauffeurs in gesprek. Maar je gelooft het of niet, ineens staat "ze" weer naast me. Een dikke voldoende voor vasthoudendheid moet ik zeggen. Ondanks het feit dat mevrouw zich zachtjes edoch duidelijk tegen me aan begon te schurken en een greep onder m'n badjas deed (die op niets uitliep omdat ik me een handdoek had omgeslagen) kon deze racebeer zonder al te veel moeite door blijven praten (blimey, nou snap ik waarom het woord IJsbeer zo'n dubbele betekenis heeft :thefinger). "You know, you're doin' a proper good job in distracting me, ye know that?" Ze grinnikte en stelde zich voor als Whitney. Klik: lampje = aan; kleur = groen; bron = seksenfun, ging het door m'n hoofd. We bleven nog wat doorpraten en knuffelen tot ik m'n koffie ophad. Deze racebeer was even in de war wat nou beter smaakte: het stukje chocoladecake of het chocoladebolletje (uitstekend opgemerkt Kim) dat een kort voorproefje weggaf. Ze verontschuldigde zich dat ze niet verder mocht gaan, maar deze racebeer begreep het wel. Je zou de rest eens jaloers maken :teuflisch Uiteindelijk ontvoerde ze deze racebeer naar een kamer op de 1e verdieping. En terwijl gisteren BNN toch maar liefst 900.000 kijkers met een stokoude 18-plus film heeft getrokken (onbedoelde woordgrap :rubbel:) zat deze racebeer midden in zijn eigen pornofilm, maar dan eentje die het aankijken en meemaken wél iedere belastingcent dubbel en dwars waard was. En volgens mijn bescheiden mening acteert Whitney ook een heel stuk subtieler en enthousiaster. "That good ole black magic got ter me again.. big time."

Na deze geslaagde premiere en nog wat nageknuffel ging deze racebeer maar eens douchen en raakte in de eethoek aan de praat met Celine, een dame die nog in Rheinbach met Leila, Ela en Helga heeft gewerkt. Tijdens ons gesprek komt Whitney zich weer om me heen draperen. Celine schoot op een gegeven moment in de lach, niet alleen omdat deze racebeer er opnieuw in slaagde gewoon door te praten en Whitney te negeren (nou ja bijna, op een gegeven moment ging ik maar terugteasen) maar omdat een andere dame nogal luidruchtig probeerde mijn aandacht te trekken (het had weinig gescheeld of ze had haar kontje zó in m'n gezicht geduwd) en daar niet in slaagde, want deze racebeer had alleen oog voor Whitney en Celine. Uiteindelijk maakte ik met veel frisse tegenzin los uit haar omhelzing (anders was deze racebeer veels te vroeg weer boven beland) en nog maar een koffie halen in de bar. Daar belandde ik naast een vrouw die ik met gemak voor Mahe's tweelingzus had kunnen houden; ze stelde zich voor als Sina. Volgens verklaarde ze dat ik het eten maar eens moest proberen, want ik zag er wat moe uit. Deze racebeer volgde haar goede raad op en had daar absoluut geen spijt van. Eendeborstfilet met crepe weetikveelwat en mihoen en tomatensaus en pittige groenten, plus een sixpack Sprites omdat die groenten wel heel pittig bleken te zijn. Het smaakte zo goed dat deze racebeer voor een refill ging, want zo'n goede catering kom je helaas veel te weinig tegen.

Een flinke tijd en een paar rondjes later kwam ik Sina weer tegen. We hebben een tijd over vanalles en nog wat zitten kletsen en het duurde niet zolang voordat deze racebeer het zeker wist; Sina wordt nummer 2 van vandaag. Ergens helemaal bovenin de villa kwamen we in een flink grote kamer met douche terecht. En die had ik nadien ook behoorlijk hard nodig, want Sina steekt met haar capriolen bijvoorbeeld een Brandy aardig naar de kroon. Die dame heeft geen vuur, maar eerder een bosbrand in zich :eek: Nadien stond ze bij het raam wat te roken terwijl deze racebeer even douchte en wees op een knoert van een Rolls Royce die recht onder het raam stond geparkeerd. Er bleek gisteren royalty aanwezig te zijn: de geadopteerde zoon van Prinz Frederic von Sachsen Anhalt, die zelf een aardige hoeveelheid tabeldance-clubs en Fkk’s schijnt te bezitten. Behalve zijn Rolls heb ik verder niets van hem gezien, maar het schijnt dat na zijn intreden niet zo veel gasten meer binnen zijn gelaten.

De uren daarna heeft deze racebeer vooral slenterend, hangend en kletsend doorgebracht. Ik kwam MrRocky ook nog tegen, die al een aardig bedrag op z'n chipkaart had staan. (Zoals hij zelf opmerkte: "Gaat snel als je een rondje geeft") Na een stuk pizza en wat glazen water (die pizza was lekker maar behoorlijk pittig) ligt ik languit op een bank als Kim ineens naast me staat. Of er nog leven in zat. Ik twijfelde, maar heb het er toch op gewaagd. Helaas bleken Sina en Whitney toch iets teveel kracht te hebben gekost, dus we hebben het bij FO en een 69 gehouden. Maar Kim smaakte in ieder geval naar meer; hier gaan we zeker nog op terugkomen.

En toen moest er maar weer eens aan opbreken worden gedacht. Deze racebeer kwam de twee chauffeurs ook weer tegen, waarvan er een ook met Whitney mee was gegaan en mijn indrukken bevestigde. Bij de theke heb ik nog even wat over de slippers gemopperd en blijkbaar hebben er dat meerdere gedaan. Ik kreeg te horen dat ze andere voorraad gaan aanschaffen. Buiten bleef ik even met verbazing naar de Rolls staan staren (no offense hoogheid, dat ding is mooi, maar die velgen zijn niet mijn smaak)
voor ik m'n eigen racebeermobiel opzocht, die toevallig hetzelfde land van herkomst heeft maar wel twee keer in die slee pastte :D Waarna ik de weg opdraaide en ondanks m'n wat schorre stemgeluid hard heb zitten meezingen met Stuart Goddard van Adam & the Ants:

"I'm a dandy polarbear so sick of easy fashion. The clumsy robes and slippers that some may find so dashing. So what's the point of wearing them if nothing is worth taking. It's not that tough to point them out on some mistakes they're makin'. Stand and deliver, the money or your life. Try to use a mirror, no bullets or a knife. And even though you fool your soul your conscience still is mine, all mine. Oh my."

Jack42
25 februari 2008, 18:27
Bedankt!!!!!!!!! :freu:

:ola2::ola2:

Ik zal er binnenkort eens gaan kijken.:zauberkis

Cupido
25 februari 2008, 23:06
Bedankt!!!!!!!!! :freu:

:ola2::ola2:

Ik zal er binnenkort eens gaan kijken.:zauberkis

Kunnen we er niet een gezamelijke bijeenkomst van maken? bijv 4 of 5 april?

Jack42
26 februari 2008, 03:20
Kunnen we er niet een gezamelijke bijeenkomst van maken? bijv 4 of 5 april?

Wat mij betreft wel.
Beide dagen komen me zelfs uitstekend uit!

Cupido
26 februari 2008, 07:06
Eens kijken of we er net zo'n dag van kunnen maken als afgelopen donderdag!

boeddha14
26 februari 2008, 12:41
Moet lukken, want dan ben ik ook van de partij.

seksenfun
26 februari 2008, 20:24
Nog even een opmerking : ze zag er in haar groene pakje heel lekker uit. Iets meer aangekleed kan ook erg leuk zijn

Wist je dat het verboden is aan de meisjes om topless te dwartelen? Met een beetje geluk vertoeft er al eens een meisje topless of volledig naakt in de buurt van de pools :rolleyes:.

The Joker
27 februari 2008, 00:29
Net weer terug van een dagje relaxen in de VV.
Enige 'nieuwtjes' die ik bij de inkom te horen kreeg was dat ze bezig waren met een vaste klantenkaart waarbij je de 11e keer gratis binnen mocht en dat er van WO t/m ZA pizza zou moeten zijn om 22:00 :rubbel:

Let wel, dit zijn unconfirmed rumors van slechts 1 dame achter de kassa.

Willem2
27 februari 2008, 00:37
... dat ze alleen 50 per half uur doet, wellicht dat je als vaste klant wel normale tarieven betaald.......

Zijn wij een handelsvolk of niet ????
Ik weet best dat MiniMe er ongelofelijke problemen mee heeft maar uiteindelijk blijft het een spel waarbij de verstandige ijsbeer met de verstandige dame zelf wel tot een eerlijke prijs uitkomen.

Willem2
27 februari 2008, 00:39
... pizza ....

Alleen dat woord was belangrijk voor jou :D
Terwijl ze daarvoor zulk lekker eten hebben geserveerd wacht jij alleen op de :loud: PIZZA :D

rplover
27 februari 2008, 08:31
pizza :rubbel:

PIZZA :D

Raad eens wat ze zaterdag serveerden om 22.00u......

PIZZA

Hun lekker eten zo verknoeien met die fastfood later, bah :D:smile2:;)

Willi69
28 februari 2008, 20:58
Ich schlage als Namen für diese Rubrik Viel Vergnügen vor. :D

Horny_one
28 februari 2008, 21:28
Ich schlage als Namen für diese Rubrik Viel Vergnügen vor. :D

Stimme damit vollig ein....

Greetz, H_1

Rex
28 februari 2008, 21:43
Stimme damit vollig ein....

Greetz, H_1

De titel is toch prima zo......:confused:

Big30
29 februari 2008, 00:10
Enige 'nieuwtjes' die ik bij de inkom te horen kreeg was dat ze bezig waren met een vaste klantenkaart waarbij je de 11e keer gratis binnen mocht en dat er van WO t/m ZA pizza zou moeten zijn om 22:00 :rubbel:

Let wel, dit zijn unconfirmed rumors van slechts 1 dame achter de kassa.

Woensdag jl. klokslag 22u waren er inderdaad pizza's :lostit::D:lostit:!

Ik trof woensdag weer veel nieuwe dames aan, vergeef me dat ik niet met een uitputtende lijst met namen kom. Totaal ik schat zo'n 40 dames.
Het eten was als altijd goed. De parkeerplaats was redelijk gevuld, maar gelet op het dames aantal waren wat meer IJsbeertjes zeker welkom geweest.

Van de bekende PHG dames namen nu Jaklien en Samantha ook eens een kijkje in de Villa. Op de Samsung LCD flatscreens was dit maal geen fashion TV maar DFB pokaal voetbal te zien.

Na de begroeting bij binnenkomst door een aantal bekende dames eerst wat gegeten, Sauna genomen, lang nagedacht met wie ik deze keer de kamer op zou gaan, een keuze kunnen maken, ruim een uur op de kamer geweest :D, een Sauna genomen, rond twaalf uur met wat dames de dag geevalueerd en even voor enen liep ik de parkeerplaats op. Het grind knisperde omdat laag bij de grond de temperatuur onder nul was.
De bolide werd gestart en met een tevreden gevoel huiswaarts gereden.

Het was voor mij weer eens een geslaagde woensdag avond "Im Club" nu eens niet in PHG ;)!

Oja de web-site ziet er nu weer wat anders uit maar heeft nog niet zijn eind lay-out bereikt. Komt er heel mooi en gelikt uit te zien.

http://www.villavertigo.de/

De volgende dames heb ik nog wel op mijn netvlies staan: Elly, Yula, Laura, Sabrina, Alena,Tatjana, Nancy, Kathrina, Milana, Anda, Kim, Hella, Samantha, Jaklien, Diana, Helena, Ginger, Eva (nieuw). Tel daarbij op nog zo'n 20 dames waarvan ik even niet op de naam kan komen. In totaal ik denk 10 dames die ik nog niet eerder in VV had gezien.

Big30