Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Maart 2008
Knabbel
2 maart 2008, 12:28
Gisteren eindelijk VV bezocht. Meeste is al beschreven, maar ieder moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij ervan vindt. Mij is het in ieder geval goed bevallen. Prettige ontvangst door Maggy, waarbij zelfs Stephan zich keurig kwam voorstellen. Prachtig gebouw met dito entourage. Alles heeft gewoon net iets meer stijl en klasse dan we door de bank genomen gewend zijn.
Meeste aanwezige dames kwamen me uiteraard bekend voor, daar veelal ex- PHG/GT. Tevens redelijk aantal nieuwe gezichten gezien die ik zeker niet verkeerd vond. Ik schat dat er zo'n 30 a 35 dames aanwezig waren en gemiddeld zo'n 50 beren. Na 22u liep het qua drukte behoorlijk terug.
Sauna vind ik ook een beetje ongelukkig geplaatst maar de whirlpool kreeg ik zonder problemen onder controle. Gewoon even goed kijken. Eten werd keurig op tijd bezorgd en was uitstekend. Prettig om ook weer eens om 18u op een zaterdag te kunnen eten in plaats van 20u met een flinke wachtrij (achter me dan welteverstaan).
Tevens flink aantal bekende beren gezien waaronder Oblix, Bitchhunter, Eindhoven de Gekste en Latoyan plus veel bekende beren uit het circuit. Ik kwam pas laat in de middag binnen en begonnen met koffie, enkele bekende dames gesproken, gegeten, uitgebreid met Emmy op de kamer, daarna de broodnodige douche/sauna/whirpool en nog 2u met Bitchhunter heerlijk lui onderuitgezakt op de bank liggen keuvelen om daarna om 24u voldaan naar te gaan. Als de tuin, die momenteel in aanbouw is, gereed is, dan wordt deze club komende zomer nog interessanter.
Nog een minpunt? Ja, op de terugweg nog even Duisburg aangedaan, waardoor ik rond een uur of 2 's nachts nog in een 10 km lange file terecht kwam op de A3 tussen Oberhausen en Arnhem. Dit koste nog eens 1.5 uur extra. :sleep:
kan dat van hornymike alleen maar bevestigen over gisteren , ben aardig impressed door de villa , en hetgene waar ik voor in de villa kom was ook weer van uitzonderlijk niveau.
Willem2
3 maart 2008, 13:05
.. en hetgene waar ik voor in de villa kom was ook weer van uitzonderlijk niveau.
Het eten was dus goed :D;)
:wink:
PS Ik zal zaterdag de groeten wel overbrengen :lostit:
seksenfun
4 maart 2008, 20:59
Het is inmiddels van 21 februari geleden, al héél lang dus :smile:. Mijn indrukken over VV zijn toen de dans ontsnapt. Hoewel ik weet dat een 'remake' nooit zo goed is als het origineel doe ik toch mijn best.
Met nog 2 bevriende ijsberen samen voor het eerst naar VV gebold. Dankzij dit forum wisten we waar we de ingang moesten zoeken. Maar blijkbaar zijn ze in Grefrath de Belgen niet zo goed gezind. 2 keer aangebeld, aan het twijfelen om een derde keer aan te bellen… toen men plots de deur opende. We hoorden nochtans binnen stemmen. Waarschijnlijk laat men daar iedereen apart binnenkomen. Kwestie van je wat privacy te gunnen allicht, want toen wij binnen stapten liepen onze voorgangers juist de kleedruimte binnen. Hoe ze dit gaan doen als het druk is?? (is hun zaak :smile:)
Een uiterst vriendelijke ontvangst. De eerste indruk was al schitterend. Later zou dit nog bevestigd worden, op vele vlakken. De kleedkamers zijn niet minder ruim dan op andere plaatsen, bovendien is er een handig vakje gemaakt om je schoenen proper in weg te bergen. Voor mij zo geen nadeel, omdat ik steeds mijn mouwen oprol of een badhanddoek omsla, maar de mouwen van de badjassen volgen de broekmode (3-kwart, bermuda, 7/8…) en kwamen maar halfweg de armen. Geen witte, geen groene, maar rodige badjassen, mooi :rolleyes: Ook de sanitaire voorzieningen zijn helemaal o.k.. Er is zelfs een ontsmettingsapparaatje voorzien voor je voeten. Alle plaatsen zijn hygiënisch en worden continue gepoetst.
Er bevinden zich twee bars in VV. Je wordt vlot bediend. Alleen in het begin van de dag liep de bediening bij de bar waar het ontbijt staat wat mank. De dames moesten inspringen. Moeten ze dat? Ze deden ook asbakken weg, bordjes…. Een beetje ongelukkig is het feit dat je uitgerekend aan de lunchbar (zo zal ik ze maar effe noemen) geen koffie kan krijgen. De lunch zelf was uitstekend. Half open gesneden belegde broodjes met kaas of parmaham, steeds belegd met komkommer en tomaat. Verder is er de mogelijkheid om muslie en andere granen te verorberen, fruit staat ter beschikking en ook yoghurtjes.
Na het ontbijt een verkenningsronde gekregen van Nederlandse Kim, tot alle kamers toe (die niet bezet waren ;)) Je merkt meteen dat er voor meer dan 1-miljoen euro’s gespendeerd is om van VV te maken wat het nu is. Allemaal prachtige materialen, klasse materialen en aangepast aan deze tijd. VV oogt dus modern, maar tegelijkertijd vind je nog authentieke oude fragmenten terug. Dit verdient een pluim! Overdag is het ook heel licht (en oogt alles ook meteen heel ruim) in VV, natuurlijke lichtinval optimaal berekend door de vele en juiste plaatsing van ramen. Ik hoop echter maar alleen dat dit vernieuwde gebouw over airco beschikt, ik vrees dat het anders in het ‘verandagedeelte’ in de zomer broeierig heet zal worden.
De kamers beschikken zo goed als allemaal over een verrijdbare spiegel, wc en douche en ruim 'belevingsbed'.
Verder vind je in deze saunaclub alle faciliteiten die je maar kan bedenken. Een sauna, 2 HWP’s, massageruimte… Kapitale fout: de hoogtechnologische HWP’s. Alle mannen prutsen aan alle knopjes (geen gebruiksaanwijzing aanwezig), zonder te weten we ze doen. Het werkt blijkbaar niet zo eenvoudig als bij de knopjes bij de vrouwtjes :rofl:, dat resulteerde in slecht werkende HWP’s. HWP 2 was in de loop van de dag defect. Later op de dag te koud (31°) en op dat moment was HWP 1 té heet (47°). De sauna was in het begin van de dag heerlijk warm (90°), echter in de loop van de late avond nog maar 77° (wat te koud is voor een goede saunabeurt). Misschien ook een beer aan de knopjes geprutst, want daar kan je gewoon aan. Positief is wel dat er steeds een geurflesje ter beschikking staat om aan het water dat je op de stenen van de sauna kapt toe te voegen.
Omdat de drank toch niet helemaal onbelangrijk is, ze hebben buiten Heineken :D ook nog lekker bier. Nu nog een Belgisch biertje tappen….
Positief is wel dat techniekers steeds aanwezig zijn. Zij gingen dan ook meteen aan de slag om het defect van HWP 2 op te sporen.
De tuin is nog niet helemaal af, maar je ziet nu al dat ook die er schitterend zal uitzien. Bankirai, olijfbomen… om maar wat te noemen. Weeral klasse! Ook zou er buiten nog een sauna komen en zou het zwembad verwarmd zijn, dus zomer en winter van te genieten.
In de namiddag kon je nog kiezen tussen 3 soorten cakes om tussen de tanden te steken.
Na wat kameren, broebelen, saunabeurten… werd het tijd voor het avondeten. Om zes uur komen de koks binnen, zetten het eten klaar en bedienen je als je dat wenst. Ze vertellen ook wat je precies te eten krijgt. Het avondeten was super(compleet), met een lekker toetje inclusief en afgewerkt met verse kruiden. Naar verluidt werkt VV samen met een 3***-restaurant. En dat merk je wel. Het eten was niet van het duurste maar wel van het lekkerste. Hiervoor zou je op restaurant niet toekomen met 25 euro. Je eet er allemaal samen in het grote en gezellige restaurant, mannen en dames onder mekaar, lekker rumoerig babbelend. Zelfs aan de romantiek wordt gedacht, kandelaars met kaarsen gaven een extra tintje aan het voortreffelijke en mooie restaurantgedeelte.
Ook 's avonds staat de muziek nooit te hard.
’s Avonds als het donker wordt buiten wordt de grote bar omgetoverd tot een zachtjes rood verlicht geheel. Ik vind dat wel zijn charmes hebben. Je kan je met wat verbeelding in den Antwerpse Villa (Tinto) wanen.
Of Villa Vertigo niet te dicht bij PHG ligt? Dat zal de toekomst uitwijzen. Maar volgens geruchten ter plaatste (de dames) zou de kans bestaan dat PHG gaat stoppen :o?
Tot hier de entourage (omgeving in het Nederlands). Waarbij we bijna de dames zouden vergeten. Maar zoveel pracht en praal er te bewonderen is aan het interieur, minstens zoveel pracht en praal aan vrouwen lopen daar rond. Qua service, vriendelijkheid… te vergelijken met alle andere clubs. Je hebt er mindere en betere. Voor ieders wat wils qua uiterlijk en toen wij er waren liep het damesaantal toch op tot een kleine 40 tegen de avond.
Wat wil je nog meer? Prachtige meiden, prachtige club… daar ga ik zeker nog heen. Ze hebben meer dan voldoende om zich te onderscheiden van de andere clubs.
Nog een pittig detail: topless lopen hoort niet bij de uitstraling die VV wil. Maar wie een beetje slim is ziet toch naakte meiden ronddartelden (bij de poels bijvoorbeeld).
Ik hoop na zo’n lange tijd niet te veel vergeten te zijn. Ik heb in elk geval mijn hersenen gepijnigd, nu net, dat kan niet voor niets geweest zijn :bowlol:.
Big30
4 maart 2008, 21:56
Er hing ook een hele relaxte sfeer, nog meer ongedwongen als in Oedt laat maar zeggen. Het was ook veel gezelliger, en dit komt echt omdat de muziek niet zo oorverdovend hard staat.
Heb eigenlijk dus alleen maar goede dingen te melden. Behalve dat de badjassen echt gaar zijn is de rest alles top in orde. En voorlopig zal PHG mij moeten missen en kan de Villa mij verwelkomen.
Tot de volgende keer :wink:
Dat de muziek niet zo hard staat is zeg maar een bewuste keuze, maar in de weekenden zo na 22u wil men daar wel eens van afwijken ;).
Dat van die badjassen moet ik beamen. Nieuwe lading badjassen is trouwens wel besteld maar zelfs als je er nu een hebt die wel past zit het een beetje apart. Meer concreet dus inkijk bij de edele delen als je gaat zitten :D.
Nog een pittig detail: topless lopen hoort niet bij de uitstraling die VV wil. Maar wie een beetje slim is ziet toch naakte meiden ronddartelden (bij de poels bijvoorbeeld).
Topless is niet echt de VV standaard maar ja de dames willen ook wel eens whirlpoolen he en dat doe je nu eenmaal topless en dus zie je in VV in de buurt van de bar ook wel eens dames topless ;):cool:! Bevalt wel dat aanzicht :D.
Die gebruiksaanwijzing van dat bubbelbad daar zal neem ik aan t.z.t. wel een cursus voor worden gegeven, is niet echt self-explaining. Maar goed daar heb je personeel voor die dat graag voor willen doen.
Overigens zoals in beide mooi en helder beschreven verslagen hierboven reeds opgemerkt de line-up in de VV is de laatste paar weken gewoon goed te noemen.
Enige probleem voor de dames is dat ze wel wat meer IJsbeertjes zouden willen zien. Tsja ze zitten er dus niet om alleen maar mooi te zijn he. Voor ons IJsbeertjes is het minder een probleem natuurlijk dat er soms meer dames dan IJsbeertjes zijn :D:cool::D.
:wink::wink:
seksenfun
5 maart 2008, 19:29
Dat ze zich aanstaande zaterdag dan maar klaarhouden als dit forumleger binnen komt gewandeld :smile:.
Jansen
5 maart 2008, 22:33
Met Veronica afgesproken om vanavond ook hier even langs te gaan.
ik vond de dames al weer wat beter van kwaliteit er zitten veel PHG dames binnen.
Onderweg naar de villa toe belde Veronica me op en vroeg of ik toevallig nog langs kwam.
Ik bevestigde dit dat ik al onderweg was en zij vertelde dat ze al op mij zat te wachten.
Bij aankomst eerst even bijgepraat met Maggy die nog wat extra,s moest weten van een andere dame die uit het vak is gestapt.
Ik heb haar beloofd dat ze gebeld zou worden.
Na een douche kwam Veronica naar me toe die vertelde dat ze een coctail zou nuttigen en daarna met mij naar de kamer zou gaan.
We hadden elkaar al 14 dagen niet gezien dus de nood was hoog.
Ik zou even een half uurtje me terug trekken in de kino en daar zou zij mij ophalen.
Wankelot kwam kijken of ik niet in een al te diepe slaap was gevallen.
Na ongeveer drie kwartier ben eens gaan kijken en wat me verbaasde was dat zij met haar vriendin en twee mannen plaats hadden genomen op een van de banken.
Ze zag me bij de bar staan en kwam naar me toe en zei ik was je vergeten en heb nu geen tijd omdat deze gasten goed betalen.
Ik zie dat ze dan maar even moesten wachte met hun euro,s tot wij terug zouden zijn,maar Veronica vroeg of ik niet voor een keer met een ander meisje mee naar de kamer zou kunnen gaan.
Nou toen was bij mij natuurlijk snel de maat vol, en mijn antwoord was
het is nu of nooit meer.
Jansen laat niet met zich sollen.
Veronica is met haar vriendin en de twee beren naar de kamer gegaan met een fles sekt.
Ik had zoiets van graag of niet en als hij met meer euro,s voor gaat terwijl je een afspraak hebt dan val maar dood.
Wat wel kloten was is dat ik geen zin meer had om een ronde te maken naar de kamer toe en ben dus zonder een kamer bezoek naar huis gereden.
Wankelot had nog het idee dat ik wel zou wachten omdat zij en ik een goede band hadden,maar je ziet het is gewoon een 50 euro band en niet meer.
Zo zie je maar weer dat Jansen ook weer eens op zijn plaats is terug gezet.
mooi kloten deze avond maar morgen hoop ik gezond weer op.
The Joker
5 maart 2008, 23:26
Na een rustige middag werd het rond etenstijd een stuk drukker in VV.
Toen kwamen ook Sonny en Jansen binnen gewandeld.
Nadat Sonny zeer tevreden van de kamer met Anna terug kwam, besloot ook ook maar een nummertje te trekken :rubbel: voor dit leuke naturel buurmeisje.
Jansen werd ondertussen figuurlijk genaaid :ranting2: door Franceska, die mij eerder die middag nog had gevraagd of Jansen wel zou komen...
Om 22:00 kwamen er ook nog 4 grote dozen :loud: pizza aan dus men kon weer een vruchtbare dag VV bijschrijven in de registers.
Ter info: er zijn nu op verzoek ook badslippers zonder die irritante reetveter tussen je tenen. Deze vallen wel een maat kleiner dan erop staat. :freu:
Willem2
6 maart 2008, 09:02
Deze vallen wel een maat kleiner dan erop staat. :freu:
Misschien leef je dan toch op grote voet ......
RAUL7
6 maart 2008, 09:45
Gisteren een dag in de Villa doorgebracht, twijfelde eerst om te gaan vanwege de Champions League wedstrijd Real Madrid - AS Roma, maar tot mijn grote verbazing zag ik om 20.45 dat je daar via Premiere Konferenz (Duitse betaalzender) alle wedsrijden van de Champions League kon volgen, telkens er iets gebeurde (een hoekschop, een vrije trap, een goal, een penalty...) werd er automatisch van wedstrijd veranderd, zo was je van alles op de hoogte, wel tof, :wink:
rplover
6 maart 2008, 09:52
Gisteren een dag in de Villa doorgebracht, twijfelde eerst om te gaan vanwege de Champions League wedstrijd Real Madrid - AS Roma, maar tot mijn grote verbazing zag ik om 20.45 dat je daar via Premiere Konferenz (Duitse betaalzender) alle wedsrijden van de Champions League kon volgen, telkens er iets gebeurde (een hoekschop, een vrije trap, een goal, een penalty...) werd er automatisch van wedstrijd veranderd, zo was je van alles op de hoogte, wel tof, :wink:
En je hebt zelfs gescoord, wel vanuit buitenspelpositie, maar wie maalt daar om? :teuflisch
Heb je ook gescoord in de Villa? :smile2::D;)
RAUL7
6 maart 2008, 10:00
Ja, en wat voor een goal één, een vrije trap vanop 30m in de kruising :D :wink:
Big30
6 maart 2008, 18:20
Nou toen was bij mij natuurlijk snel de maat vol, en mijn antwoord was
het is nu of nooit meer.
Jansen laat niet met zich sollen.
Zo zie je maar weer dat Jansen ook weer eens op zijn plaats is terug gezet.
mooi kloten deze avond maar morgen hoop ik gezond weer op.
De discussie naar aanleiding van de de ervaring van Jansen woensdag j.l. heb ik naar dit topic verplaatst!
Een dame komt haar afspraak niet na ... . (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10324)
liefhebber
7 maart 2008, 08:53
Ik wil graag even nadrukkelijk de trekkingscommissie :rubbel: bedanken voor het vrijkaartje.
Het klinkt wel ERG "desperate" maar het is binnen 12 uur na afgifte met veel smaak en plezier geconsumeerd
(kan die Willem gedachten lezen ofzo...?! - the Next Uri Geiller! ;)).
Hoewel over dat specifieke bezoekje niet ECHT veel te vermelden valt want buiten de kamer is er niet heel veel gebeurt (ik heb alleen de entree gezien, de kleedkamer met douches en het trapje naar de bar bij het eerste bankstel aan de rechterkant stond mijn favoriete dame op mij te wachten en na korte tijd hebben we de eerste deur aan de rechterzijde gebruikt om naar boven te gaan..... - zelfde route retour!)
Desalniettemin heb ik het de 3,5 uur die ik in de Villa was ZEER naar mijn zin gehad.
We hadden kamer 6 (dat is de grootste, je kunt elkaar daar behoorlijk achterna rennen!).
Ik werd bij de ontvangstbalie opgevangen met de woorden "jullie worden verwacht!"
(ik was met een goede vriend) en dacht even dat Willem ons signalement had verspreid in verband met de vrijkaart....
(:eek: om met Bill Gates te spreken "the Wow starts Now!")
Maar nee... mijn Queen-of-Hearts :luvlove: had ons signalement doorgegeven.
Ik gaf aan een vrijkaart te hebben en gaf de code door waarop de ontvangstdame zei
"maar dit is alleen voor de entree hoor... bij de dame moet je gewoon betalen!" -Hehehe, if she only knew!
Van de prestaties op de kamer ga ik hier geen melding doen omdat de dame in kwestie een buitengewone band met me heeft en ik niet kan garanderen dat mede-ijsberen met haar dezelfde goede, fantastische, ongelooflijke..... ervaring hebben!
(YMMV - Your Mileage May Vary)
Als compensatie zal ik nog wel een mooi bericht schrijven over onze ervaringen van de dagen ervoor!
(Jahaaa.... het was een drie-daagse tour )
GRTZ, Liefhebber (who will be back in the Villa!)
Berdinio
7 maart 2008, 10:16
Ben aan denken over een bezoekje aan kan ik mss met iemand afspreken die er de weg wat kent?? normaal ga ik steeds naar GT en soms naar PHG
rplover
7 maart 2008, 10:25
Ben aan denken over een bezoekje aan kan ik mss met iemand afspreken die er de weg wat kent?? normaal ga ik steeds naar GT en soms naar PHG
Kijk eens op meetingpoint, kan je onmiddellijk zien wie van je favo beertjes er zijn, om je rond te leiden ;)
Willem2
7 maart 2008, 11:56
56 Dames vandaag in Villa Vertigo.
Moeten we maar extra IJsberen maken :D;)
Big30
7 maart 2008, 23:04
Kijk eens op meetingpoint, kan je onmiddellijk zien wie van je favo beertjes er zijn, om je rond te leiden ;)
Om de opmerking van rplover nog wat te concretiseren (wat een moeilijk woord zeg :D), voor zaterdag 8 Maart staan ik meen 12 IJsbeertjes reeds aangemeld die voornemens zijn om VV te bezoeken.
Volgens het zwaan kleef aan principe verwacht ik zaterdag minimaal 15-20 bekende Forum IJsberen in de Villa :freu:.
Kortom aan gidsen geen gebrek lijkt me.
Wil je op een andere dag komen en je hebt echt een gids nodig kijk dan even op meetingpoint. Maar de ontdekkingsreis in de Villa zonder gids is ook de moeite waard :p!
dupke
8 maart 2008, 09:21
voor zaterdag 8 Maart staan ik meen 12 IJsbeertjes reeds aangemeld die voornemens zijn om VV te bezoeken.
Volgens het zwaan kleef aan principe verwacht ik zaterdag minimaal 15-20 bekende Forum IJsberen in de Villa :freu:.
Kortom aan gidsen geen gebrek lijkt me.
20 lijkt met zelfs nog een onderschatting ; ik ken zo al enkele beertjes die VERGETEN zijn zich aan te melden :huch:
Heren , je hebt toch gemeld aan VV dat vandaag DE BUS langs komt, al is het dan met beren ipv dames :teuflisch:teuflisch
Tot Straks
Randy
9 maart 2008, 11:51
Voor het eerst naar de Villa! Randy's verwachtingen waren hooggespannen. Helaas bleek ook nu dat hooggespannen verwachtingen vaak tegenvallen...
De minpunten: wat de club betreft weinig. Ik vind de jacuzzi's aan de zijkant van de bar een niet echt handige oplossing, je zit daar wel echt in het volle zicht. In GT of LR bijv zit je in een aparte ruimte en dat lijkt me toch prettiger. Daarnaast heb ik liever 1 grote jacuzzi dan 2 kleintjes. Verder heb ik 2 toiletten gezien en geen urinoirs, en dat lijkt me weinig. Maar misschien zijn er meer en heb ik ze niet gezien.
Erger echter is dat gisteren er best voldoende dames waren ('s middags tussen 1 en 5 heb ik er toch een 25 gezien denk ik) maar dat er eigenlijk hooguit 1 was waarvan ik dacht, 'daar wil ik wel een beschuitje mee eten!' vond ik toch minder. Ik ga graag gebukt onder 'die Qual der Wahl' en dat ik eigenlijk geen keuze heb vind ik jammer. Randy's voorkeurstypen waren domweg niet aanwezig.:o
De pluspunten: het is werkelijk een prachtige club! Er is smaakvol met geld gesmeten (goede materialen, goede kleurstellingen, goed afgewerkt). De bedoeling is duidelijk, dit moet een club op niveau worden.
Het was heel gezellig met de vele bekende beren 's middags, teveel om hier op te noemen, en verder heb ik nog wel even gekletst met Carlita (Braziliaans), een dame met een zeer ondeugende glimlach. Ook Doro (D), Caro(D, ex LR) en Sam (Tsj., ex-PHG) gesproken.
Maar de onrust sloeg toe en Randy besloot naar PHG te verkassen. Zie daar.
uurtje
9 maart 2008, 11:59
Gisteren was DE dag aangebroken om mijn joker in te zetten: het gewonnen vrijkaartje. Eenmaal op de parkeerplaats aangekomen, alwaar het geel zag van de NL nummerplaten, liep ik meteen al tegen Willem aan. Aangezien het halve forum voor die dag had toegezegd was dit slechts het begin van een grote reunie. Ik denk dat dit voor het management ook goed was want het zou anders (zeker in de middag) wel erg rustig geweest zijn. Gaandeweg de dag werd het wat drukker. Helaas vrijwel alleen v.w.b het ijsberenbestand. Het aantal dames nam niet echt significant toe.
Eten was wederom als vanouds goed. Voetbal liefhebbers moesten het deze ronde met MTV doen en de pizza's smaakten best. Uiteindelijk netjes gewacht tot het tijd werd om naar huis te gaan (0100). Kon de mensen aldaar toch niet alleen laten....
Hollandmale
9 maart 2008, 12:01
20 lijkt met zelfs nog een onderschatting ; ik ken zo al enkele beertjes die VERGETEN zijn zich aan te melden :huch:Gisterochtend last-minute besloten om me bij het grote IJsberenlegioen in VV te melden. Inderdaad waren er bij wijze van spreken bijna evenveel forumbeertjes als dames in VV. In de loop van de dag gezellig bijgekletst met 'n aantal deels langer niet meer getroffen beertjes, o.a. W2, B30, Bredero, Knabbel & Babbel, Tiga, Dupke, Rplover, Uurtje, Oblix, Rex, Picasso, Arnoldus en als klap op de vuurpijl Randy, we hadden mekaar al 2,5 jaar niet meer gezien. Volop avonturen uitgewisseld, binnen en buiten Europa, tot Brazilie en Thailand aan toe :green_smi.
Kort na het middaguur binnengekomen, als eerste van de inderdaad vele forumbeertjes. Te vroeg ? Nee, want je moet je onderschrift als Hele Geile IJsbeer toch waarmaken ;). Gedoucht, gesoigneerd en lekker ontbeten met belegde broodjes, bordje cornflakes, bekertje aarbeienyoghurt en 'n paar lekkere cappucino's. Daarna 'n rondje gelopen en meteen al 24 aanwezige dames geteld, niet slecht :rolleyes:.
Diverse optisch of anderszins interessante dames gezien. Twee jongere blonde Poolsen ex-PHG, zijnde de grotere Aleko en haar kleinere supermooie vriendin, ben even haar naam kwijt. Verder 'n charmante blondine van begin dertig, droeg als enige leuke jurkjes waar je ook buiten 'n club in kan lopen, iemand van de medebeertjes had er 'n goeie ervaring mee. Enkele jonge blondjes, dacht Roemeens, met 'n lekker lijfje en koppie, B30 zal er wel wat namen op plakken. En twee grote slanke zwartharige Duitsen, de een wat jonger, de ander wat ouder, 'n lekkere MILF. Over de laatste had Uurtje nog 'n goeie tip, dus dat leidde 's-avonds tot 'n verlengde kamersessie met Sina :luvlove:.
's-Avonds was de IJsberenkolonie aangegroeid tot 20 en het damesaantal tot 'n kleine 40.
Verder nog wat clubnieuws vernomen, zal binnenkort LR met 'n debuutbezoek vereren ;).
Tegen enen voldaan de parkeerplaats opgezocht, het klokje meer dan rond gemaakt :smile2:.
Willem2
9 maart 2008, 13:52
.... en haar kleinere supermooie vriendin, ben even haar naam kwijt. ......
Dat was Roxanna volgens mij
Verder 'n charmante blondine van begin dertig, droeg als enige leuke jurkjes waar je ook buiten 'n club in kan lopen, iemand van de medebeertjes had er 'n goeie ervaring mee.....
Dat was Carmen.
En de ijsbeer met de goede ervaring dat was ik ;):D
rplover
9 maart 2008, 15:47
... 01.45 u stonden nog een bende onverlaten (ik schat een tiental bekende beertjes) afscheid te nemen op de parking van de VV, waaronder twee die deze tent maar 'niks' vinden. Maar ze zaten nog wel gezellig een half uur na sluitingstijd in de 'loft' :hammer:
Zo eindigde een heerlijke dag, waarin ik de eer heb gehad enkele fonkelnieuwe beertjes te mogen leren kennen (fonkelnieuw voor dit beertje ;)) en bijna afgeslacht ben op de kamer (die Meid mag mij iedere dag slachten :D)
Tina zei me heel zachtjes, met die typische Hollandste stem: 'de eerstvolgende straat naar links', maar tot mijn eigen ontsteltenis reed ik zo terug de parking op, waar Willem me de weg richting Belgenland aanwees :smile2:
Voor Tina dus het volgende:
"we would have slept together, have a nice breakfast together
and then a walk in a park together, how beautiful, and then
you would have said "i love you" in the cutest place on earth
where some butterflies are dancing with the fairies
i would have met your friends, we would have had a drink or two
they would have liked me, 'cause sometimes i'm funny
i would have met your dad, i would have met your mum
she would have said "please, can you make some beautiful babies?"
so we would have had a boy called tom and a girl called susan, born in japan
i thought it was a love story, but you don't want to get involved
i thought it was a love story, but you're not ready for that ...
me neither. i'll kill you"
Verslag van dat dagje VV volgt, tegen dat mijn roes wegdeemstert (hoop dat die nu toch een dagje of twee blijft hangen) met dank aan ..... "de Villa' en mijn "vrouwtje voor een dag" :baby2:
wie is toch die Tina? ;):wink:
Binky007
9 maart 2008, 22:50
Na het zien van de lange lijst op meeting point,
begon het ook bij mee een beetje te kriebelen.
Was ook wel beniewd naar VV dus ook maar richting Duitsland vertrokken
Wel weer even wennen in een nieuwe tent
Sauna was lekker en goed van temperatuur,
Bubbenbaden, Jets zitten goed, alleen de ligging van de whirlpools,
ben ik helemaal met Randy eens, is in mijn ogen niet echt ideaal.
Maar met een muurtje tussen de sauna / Whirlpools en de Bar zou al heel veel zijn opgelost.
Bediening in de bar was wel een heel pak minder dan wat ik bij GT gewend ben
Als je bij GT iemand achter de bar aankijkt, heb je al wat te drinken
Ik heb gisteren meegemaakt, dat ik 6 keer opnieuw heb moeten betsellen voor ik echt wat te drinken kreeg.
Vooral bij de bar in de ruimte met de wirhlpools was het hopeloos, de andere bar viel wel mee.
Verder is het een zeer mooi afgewerkte club, helaas gisteren ten op zichte van het aantal ijsberen, weinig dames.
Ik denk dat als een tijdje draait, en ze een goed beleid blijven voeren,
dit wel een hele leuke club wordt.
Binky
Er is bij mij geen twijfel over mogelijk dat dit gewoon echt een super mooie tent is met alle oog voor details en
waarbij wij als ''hoerenlopers'' zeer goed in de watten worden gelegd.
Echter er zit bij mij toch nog iets dat me zegt dat ik me nog niet helemaal hier thuis voel.....................
Er is nog absoluut geen sfeer in de club en dat is echt jammer. Er zitten wel een paar mooie meiden, maar veel te weinig naar mijn mening.
Bovendien zitten er ook vrouwen, die er wat mij betreft helemaal niet thuis horen, maar gewoon ergens anders moeten gaan werken.
Ik denk dat het allemaal misschien nog wat wennen is voor het management, maar uiteindelijk hoop ik dat we echt kunnen gaan genieten in deze tent.
Qua sex heb ik me goed vermaakt zaterdag, maar typisch zo'n zaterdag die ik ken vanuit PHG of GT van weleer, nee daarvan was zaterdag (nog) geen sprake............
Duitslandvaarder
10 maart 2008, 00:10
Ik vond het zaterdag niet onaardig om de ijsbeertjes eens te zien.
Was de eerste keer in VV, mooie tent, ben het niet met Rex eens want de sfeer vond ik gewoon zwaar ok. Het aantal dames was inderdaad aan de lage kant, maar ik heb drie positieve ervaringen (waaronder één trio) gehad.
Tot de volgende ijsbeertjes-verzameling!
Willem2
10 maart 2008, 03:16
...Maar met een muurtje tussen de sauna / Whirlpools en de Bar zou al heel veel zijn opgelost....
Zijn wij eindelijk van de muur af in Duitsland wil hij er weer eentje gaan bouwen :cool:
Ik vind het jammer dat er zoveel pilaren zijn want dan had ik een nog beter zicht op de bar en dames.
Randy
10 maart 2008, 11:31
...
Volgens mij zijn ze op de goede weg, een neukfabriek zal het nooit worden (gelukkig maar), daarvoor moet je elders zijn.
En ze moeten het houden zo, lekker ongedwongen, gewoon zalig om en dagje te komen genieten, niks opdringerigheid, geen nummertje op mijn hoofd geplakt waarop staat te lezen 'neuk me nu'.
Wat mij opvalt, en dat spreekt ten goede van deze club, door het beleid ben je geen 'nummerbeer', die net omgekleed en gedoucht, als grof wild beschouwd wordt, die zo snel mogelijk naar de kamer gesleurd wordt.
Dat typeert volgens mij de villa (ik denk dat het management daar ook naar streeft en zich daardoor ook onderscheidt van andere nabij gelegen clubs).
...
Waar is die neukfabriek dan? Ik ben blij dat je VV prachtig vindt, maar het beleid is volgens mij niet veel anders dan in PHG of LR. In GT 'mogen' de dames meer, en dat merk je vooral bij de kino.
En je mag best 'nee' zeggen tegen een dame, hoor. :rolleyes:
Jorah Mormont
10 maart 2008, 11:33
Wat mij opvalt, en dat spreekt ten goede van deze club, door het beleid ben je geen 'nummerbeer', die net omgekleed en gedoucht, als grof wild beschouwd wordt, die zo snel mogelijk naar de kamer gesleurd wordt.
Dat typeert volgens mij de villa (ik denk dat het management daar ook naar streeft en zich daardoor ook onderscheidt van andere nabij gelegen clubs).
En laat dat nu net zijn waarom ik er zo graag kom.
RP Lover hit the nail. Precies, dit ervaar ik ook in Villa. Het personeel en management (Stephan) hebben echt en gemeend interesse in de bezoekers.
Tot afgelopen woensdag nog nooit meegemaakt dat een Thekefrau mij een dame aanbeveelde. Maggie deed dit afgelopen woensdag:freu: en die dame was goed (Duitse Anna):freu:
Verder kwam Stephan af en toe even een praatje maken hoe het ging en wat we ervan vonden. Jansen en ik hebben ook nog van hem een kaartje gekregen voor een gratis massage en gezichtbehandeling:freu: Dit noem ik nu ijsberen in de watten leggen.
Sonny:wink:
rplover
10 maart 2008, 11:52
Waar is die neukfabriek dan?
...maar het beleid is volgens mij niet veel anders .... GT 'mogen' de dames meer, en dat merk je vooral bij de kino.
En je mag best 'nee' zeggen tegen een dame, hoor. :rolleyes:
Je antwoordt zelf, en je bevestigt wat ik bedoel ;)
Om even te antwoorden. GT, neukfabriek puur sang.
En dat beleid, je laatste zin Randy, daar doel ik dus op.
Ik wil wel porno toestanden, maar liefst op de kamer, en dat is nu net het beleid van VV, geen opdringerige toestanden in de gezamenlijke ruimtes, geen wilde jacht om je op een kamer te krijgen.
Rust, een villa van rust, waar je rustig kan genieten, relaxen, en zelf de Meiden aanspreken waar je wel eens een robbertje wil mee vechten :D
In GT hebben ze wel 20 keer aan je arm of badjas getrokken als je één rondje maakt. Niets voor ondergetekende :hammer:
Dat bedoel ik dus met het beleid van de club.
Dit, en enkel dit, onderscheidt VV van een neukfabriek, en dit zal op termijn zeker renderen.
Een topclub (in wording), maar ze zijn zeker op de goede weg ....
ilovethaigirls
10 maart 2008, 12:04
Ik ben er totnogtoe slechts 1x geweest en mijn ervaring komt bijna 100 % overeen met die van Rex.
Optisch te weinig topvrouwen en ik vond toen ook dat er weinig sfeer was.
Bredero
10 maart 2008, 18:02
Als ik het allemaal even vanop enige afstand bekijk zou het dan niet kunnen dat alle clubs daar last van hebben eenvoudigweg omdat de toppers verspreid zijn over meerdere clubs?
Tot voor enkele jaren had je enkel HG en daar zaten alle toppers bij elkaar. Toen kwam GT en werd de spoeling ietsje dunner, vervolgens YY, nu VV, ... en steeds wat dunnere spoeling.
Buiten voor de dames gaat die redenering ook op voor de mannen. Er is geen eindeloos potentieel(sic). Waar er vroeger één club barstensvol zat zitten er nu 4 nog niet halfvol. Waar ligt de grens?
oblix
10 maart 2008, 19:54
Ik ben er totnogtoe slechts 1x geweest en mijn ervaring komt bijna 100 % overeen met die van Rex.
zomaar een vraagje.
Zouden jullie kunnen omschrijven met wat jullie (ilovethaigirls en Rex) bedoelen met weinig sfeer.
Ik vond de ongedwongen, rustige sfeer van afgelopen zaterdag juist wel leuk.
dat er wat meer (goede) dames hadden mogen zijn ben ik het wel mee eens, maar dat vind ik ook vaak in andere clubs.
Wat mij wel opvalt is dat ze voor een nieuwe club heel goed draaien.
Als ik dit vergelijk met GT toen het 6 weken open was, zijn er op dit moment 2 maal zoveel dames in VV.
Ik ben dus benieuwd wat er voor jullie precies onbreekt aan de sfeer.
Picasso 1
10 maart 2008, 20:43
De sfeer was wat mij betreft prima. Het was gezellig en de afwisseling tussen de verschillende ruimtes bevalt me wel. Ik ben blij dat deze club geen cloon is van een PHG of GT want het trekt me juist aan om verschillende clubs te bezoeken die elk weer anders zijn. Daar waar sommige ijsberen een soort thuisgevoel hebben bij een bepaalde club, hou ik juist van diversiteit en afwisseling. In eerste instantie ga ik voor het :fuck: en als kleine Picasso maar voldoende gaat steigeren door de aanwezigheid van mooi vrouwelijk schoon is mijn dag al half goed :rofl:.
Voor mij persoonlijk geldt dat ik gisteren een belangrijke gedeelte van de aanwezige dames niet echt mijn smaak vond. Ik benadruk gisteren want elke keer als je hier komt zie je weer andere meiden en andere keren vond ik het beter. Er waren tegen het eind van de avond een redelijk groot aantal latina´s die niet in mijn smaak vielen en te oordelen aan hun lange bankzit momenten kennelijk ook niet in de smaak van andere ijsberen.
Tegelijkertijd waren groepjes ijsberen die in afwachting waren van enkele dames die erg in trek waren en dus continu bezet waren.
Ik was niet echt in een :fuck: bui door de inspanning van een dag eerder maar toch heb ik een zeer wilde sessie gehad met poolse Aleko. Djiezes...ik kwam volledig uitgeput de kamer uit. Met deze dame moet je gaan als je goed afgetraind bent, een topconditie hebt, voldoende uitgerust en voorzien van een ruime hoeveelheid calorieen :eek:. Vergeet GFE, het is met haar pure lust en wilde sex.
Verder vond ik het aangenaam verschillende voor mij onbekende ijsberen te hebben ontmoet zoals Raul7, Carpe Momentum en Jansen...euh ik bedoel Rplover.
Ja, ja, let op, ze krijgen allebei dezelfde neiging om te :angryfire :green_smi.
zomaar een vraagje.
Zouden jullie kunnen omschrijven met wat jullie (ilovethaigirls en Rex) bedoelen met weinig sfeer.
Ik ben dus benieuwd wat er voor jullie precies onbreekt aan de sfeer.
Ik zal het proberen uit te leggen Oblix..........
Ze hebben twee bars waarbij de ene met een zit / eetgedeelte en de andere voorzien is van een sauna / whirpoolgedeelte en kino.
In de eerste zitten gedurende de gehele avond weinig tot geen vrouwen, wat je automatisch doet verplaatsen naar de andere kant.
De meeste dames zitten hier aan de bar of hangen met elkaar in de banken.
Als ze hier wat meer verspreid heen en weer zouden lopen en wat losse relaxte muziek zouden draaien dan zou het als ietsje beter zijn.
En dan ook nog een stuk of 10 echt mooie meiden, dat is wat betreft de sfeer dan al een stuk meer vooruitgang...............
ilovethaigirls
11 maart 2008, 09:11
Ik heb alle respect voor ijsberen die houden van een rustige en ongedwongen sfeer. Het management wil dit waarschijnlijk zo en er is dus duidelijk ook een markt voor. Als jij je hier thuis voelt Oblix, houden zo.
Ik ben het grotendeels met Rex eens.
Toen ik er binnenkwam was het veel te rustig (op een zaterdag rond 15.30). Minder dan 10 dames in de bars en ook heel weinig ijsberen. Van mij mag het toch iets drukker zijn....
Komt daar ook nog bij dat er in de kino totaal geen activiteit is. Nu ben ik zelf niet zo'n kinoliefhebber maar het draagt toch bij tot een erotische sfeer als daar ook wat te beleven valt.
Er was totaal geen interactie tussen ijsberen en dames. Dit wordt ook zo opgedragen door het management, kunnen de dames niks aan doen. Nu moeten het voor mij geen GT toestanden zijn, waar je om de haverklap wel door een jagende dame wordt aangesproken, maar een minimum aan animatie zou toch moeten kunnen. Een dame die ik nochtans heel goed kende van in GT was blij dat ik haar aansprak want zelf mocht ze dat eigenlijk niet.
Ik vond de sfeer er wat koeltjes, ik voelde mij er niet zo onmiddellijk thuis.
Ik vind het wel een hele mooie club, waar ik heel zeker nog wel een keertje terugkom als alles af is.
Popper
11 maart 2008, 18:25
Ik ben vorige week op donderdagavond voor de eerste keer naar VV geweest,en dat is mij goed bevallen.Mijn ervaring is echter totaal anders dan hier omschreven, maar ik denk dat ze een beetje aan het experimenteren zijn.
Ik kwam binnen en in de kleedkamer hoorde ik een hoop dames schreewen in de ruimte ernaast, het klonk als een echte party.
Eerst rondgekeken in de "rustige bar" en daar zaten toch redelijk wat dames met ijsberen te kletsen en wat mij opviel aan de sterke drank.
Later naar de andere bar geweest en daar waren dames in een aparte ruimte aan het dansen en joelen. Ik dacht al gelijk is dit nu het rustige VV?
Later hoorde ik dat dit normaal het kino is, alleen was het nu omgetoverd tot Dance ruimet met bijbehorende harde muziek. Er waren zelfs dames die hier hun topje verloren, het management zorde voor wat borrels en de stemming zat er goed in. Bij het verlaten van de club om 1 uur sprak ik de Thekedame en zij vroeg nadrukkelijk wat ik van de stemming vond en of het allemaal niet te "laut" was. Ik vertelde dat ik het erg gezellig vond.
Nu ik dit hier allemaal lees ben ik wel benieuwd hoe het er dan normaal aantoe gaat, een reden te meer om snel weer te gaan kijken.......
Groeten, Popper die ok graag in villa's popt.....
The Joker
11 maart 2008, 18:41
Ik hoop niet dat VV aa het experimenteren is met herrie avonden, gaaf mij ook maar de relaxte sfeer van de afgelopen maand.
Gelukkig is de tent groot genoeg om in 1 deel wat meer sfeer te maken en een andere bar rustig te houden, maar van mij hoeft het niet.
naughtyboy
11 maart 2008, 19:03
Denk eerder dat de het managment aan het testen was of ze het mischien zo iets aantrekkelijker voor de dames kunnen maken. Een veel gehoord commentaar is dat er menige uren heel weinig bijna of zeg niks te doen is en dan opeens de dames bestookt worden door ons ijsberen. En tja mischien was dit wel een poging om het ook voor de dames wat aangenamer te maken.... Was die avond later op de avond ook nog ff van de partij en moet zeggen dat het 'n leuk feestje was daar in de kino. En inderdaad in het andere bargedeelte kreeg men er helemaal niks van mee dus wat dat betreft is de rust er zeer zeker gegarandeerd. Verheug me echter zeer op de zomer en zeker als dan het buiten "speelparadijsje" van VV klaar is.
oblix
11 maart 2008, 19:20
Ik zal het proberen uit te leggen Oblix..........
Ze hebben twee bars waarbij de ene met een zit / eetgedeelte en de andere voorzien is van een sauna / whirpoolgedeelte en kino.
In de eerste zitten gedurende de gehele avond weinig tot geen vrouwen, wat je automatisch doet verplaatsen naar de andere kant.
De meeste dames zitten hier aan de bar of hangen met elkaar in de banken.
Als ze hier wat meer verspreid heen en weer zouden lopen en wat losse relaxte muziek zouden draaien dan zou het als ietsje beter zijn.
En dan ook nog een stuk of 10 echt mooie meiden, dat is wat betreft de sfeer dan al een stuk meer vooruitgang...............
Bij GT hebben ze de regel dat er maar 1 dame op een bank mag zitten, dan hangen ze in iedere geval niet op de banken. Dit vind ik een goede regel omdat de dames dan veel makkelijker aanspreekbaar zijn. En als 2 dames samen aan het kletsen zijn is het een beetje onfatsoenlijk om daar op in te breken. Al zijn daar ijsberen die er minder moeite mee hebben.
Wat animatie betreft kan ik wel zeggen dat er heel veel zit tussen afstandelijk doen en jagen. Er zijn dames die het spel heel handig spelen zonder je aan te spreken en te animeren.
seksenfun
11 maart 2008, 21:01
@ rplover, in één van zijn eerste verslagjes over vv stond te lezen dat de dames best wat actiever zouden mogen zijn. Ik veronderstel dat de dames zich toen dan zeer apatisch gedroegen. Want nu geniet hij van de rust :rolleyes:. De dag dat ik in VV was waren de dames zeker niet ongeïnteresseerd en merkte ik de juiste sfeer, voor mij. Niet zoals in GT (ik neem dit voorbeeld omdat dat boekdelen spreekt) maar toch met de nodige gezonde swoeng.
Het is eigenlijk aan de dames om het zichzelf leuk te maken, ook in de uurtjes dat ze niet aangesproken worden door de beertjes.
Kortom (citaat oblix): "Wat animatie betreft kan ik wel zeggen dat er heel veel zit tussen afstandelijk doen en jagen. Er zijn dames die het spel heel handig spelen zonder je aan te spreken en te animeren".
Rob10
11 maart 2008, 21:27
Maandag was de leesportefeuille weer gearriveerd en toen hadden ze meer oog voor de Cosmo dan voor de "studs" in ijsberenvel. Maar gelukkig was PHG beter
@ rplover, in één van zijn eerste verslagjes over vv stond te lezen dat de dames best wat actiever zouden mogen zijn. Ik veronderstel dat de dames zich toen dan zeer apatisch gedroegen. Want nu geniet hij van de rust :rolleyes:. De dag dat ik in VV was waren de dames zeker niet ongeïnteresseerd en merkte ik de juiste sfeer, voor mij. Niet zoals in GT (ik neem dit voorbeeld omdat dat boekdelen spreekt) maar toch met de nodige gezonde swoeng.
Het is eigenlijk aan de dames om het zichzelf leuk te maken, ook in de uurtjes dat ze niet aangesproken worden door de beertjes.
Kortom (citaat oblix): "Wat animatie betreft kan ik wel zeggen dat er heel veel zit tussen afstandelijk doen en jagen. Er zijn dames die het spel heel handig spelen zonder je aan te spreken en te animeren".
woods25
12 maart 2008, 23:20
Heute habe die schöne Frau aus Russland gesehen(ex PHG),spricht nur Englisch
aber Top Body,ein muß für Topficker;)
Das war Ihr zweite Tag in VV
Gruß
woods25:wink:
Manni1A
13 maart 2008, 00:24
Gruß
Auf die Rückkehr der Ex-PHG-Russinnen in die Villa hab ich gewartet :freu:
Halt mich auf dem Laufenden, wenn Rosi und Co. auch kommen :lostit:
Manni1A :wink:
Carpe diem
13 maart 2008, 02:14
Gallo,
Jajaja ook ik was afgelopen zaterdag naar VV geweest.
Tja, wat moet je hier nu overschrijven want eigenlijk is alles geschreven hierover.
Maar toch ga ik hier iets over schrijven.
Met pijn en moeite, na passen en meten had ik mijn auto geparkeerd. Dit kwam niet dat het zo druk was in VV, nee dit kwam dat sommige ijsbeertjes hun autootje een beetje aso-geparkeerd hadden. :ranting2: Sommige ijsbeertjes denken dat ze hun autootje op twee parkeervakken moeten zetten. Maar geloof mij maar…. jullie autootje past makkelijk in een parkeervak.
Toen ik naar de villa liep kwam ik héél toevallig ijsbeertje Rex tegen.
We hoefden niet eens aan te bellen want Maggy deed de deur al open voor ons.
Netjes mijn vrijwillige bijdrage afgeven aan Maggy en daar kreeg ik voor terug een fantastische opmaat gemaakte badjas en handdoek voor terug.
Hup de kleedruimte in en daar eerst even de locker verbouwen en daar Rex ook even op attent gemaakt.
Verbouwing klaar dus toen mijn ontdaan van mijn Italiaanse maatschoenen , jeans, overhemd, trui en mijn colbert. Netjes opgehangen en daarna gewoon mijn Hema onderbroekje met remsporen en mijn Zeeman sokken met gaten in de locker gesmeten. Badjas, slippers aan en op naar het slagveld.:fuck:
Gelukkig waren veel beertjes van het forum aanwezig, anders was het wel heel erg stil binnen in VV.
Het aanbod van de dames vond ik niet groots. Ik druk me nog netjes uit. Maar gelukkig maakte het aantal bekende ijsbeertjes het toch aangenaam. Ik was hier nu voor de 3 keer binnen in VV maar het aanbod dames vind ik nog steeds magertjes en zeker voor een dergelijk saunaclub met hun uitstraling vind ik dit zeer magertjes te noemen. Maar dit is mijn persoonlijke mening en smaken verschillen nu eenmaal.
Om ongeveer 18.00 uur kwam het eten binnen . Het eten was prima, zeker het omeletje met kalfsvlees erin smaakte er goed. Ze hadden ook nog een lekker toetje na voor ons. Wat wil “Clausbeer “nou nog meer.
Nou het eten even lekker gedoucht en dan maar weer op het naar slagveld.:fuck:
Lekker babbelen met alle ijsbeertjes en flink veel lachen:roll3: maar toch ook goed mijn ogen open gehouden om te kijken of ik toch een dame kon vinden die mijn aansprak. Ik had wel eentje op het oog maar zij vond haar mobiele telefoon interessante dan mij. Kan ik touwens heel goed voorstellen.:thefinger
Dus ik heb haar maar lekker laten zitten.
Maar ik wilde dit keer toch weleens een kamer zien in VV, om nu voor de derde keer ongenaaid VV te verlaten daar had ik ook geen zin in.
Dus uiteindelijk toch een dame gevonden. Haar naam is in VV Denisa uit Roemenie. Ze heeft hiervoor een tijdje in Living Room gewerkt. Dus heb ik haar eindelijk verleidt om met mij naar de kamer te gaan. Hup sleutel gehaald en op naar kamer 1. Kamer 1 bevindt zich helemaal bovenin, het was zelf een kamer met dubbele bedden daarin. Het was trouwens erg koud op de kamer, zelfs voor een ijsbeer. De badkamer vond ik niet erg schoon.
Tja de service van Denisa vond ik erg ondermaats. Ik vond het gewoon ronduit slecht. Het was gewoon geen badjas -service. Ik had nog pijn gekregen in mijn genotknotsje van haar.
Snel afrekenen en op naar de bar.
Wat mij opviel was dat er minder schoonmaak personeel aanwezig was dan die keren ervoor dat ik geweest was.
Ook bij aankomst was de kleedruimte rommelige.
De “kleine” toiletten waren gewoon ronduit smerig. Persoonlijk vind ik dat niet mogen kunnen gebeuren in VV met hun uitstraling. Ik hoop ook maar dat dit eenmalig is.
Tja de stemming in de club.
Die is gewoon erg erg erg rustig:sleep::sleep:. Ik vind er mag eigenlijk wel een beetje meer stemming gemaakt worden. Ik vind het nu wel erg saai in VV. Later op de avond tegensluitingstijd werd de kino een kleine disco. Dat was wel aardig het laatste uurtje in Kino. Ginger deed haar best om het leuk te maken.
Ik vind trouwens dat de dames in VV best wel wat meer acties mogen ondernemen. Sommige zitten echt als een dood vogeltje voor zich uit te staren.
Maar al met al heeft deze saunaclub potentie maar er moet nog een hoop gebeuren. Ijsbeertjes zijn niet snel te vreden.
Ik heb trouwens wel een geslaagd bezoekje gehad bij VV maar dit kwam eigenlijk meer door alle ijsbeertjes die er waren.
Tegen half twee ben ik me uiteindelijk gaan omkleden want toen was de kleedruimte eindelijk toegankelijk.
Even om de parkeerplaats “gedeald” met Willem 2 en toen met gierende banden naar huis toe.
Greetz
Big30
14 maart 2008, 00:11
Dus uiteindelijk toch een dame gevonden. Haar naam is in VV Denisa uit Roemenie. Ze heeft hiervoor een tijdje in Living Room gewerkt.
Tja de service van Denisa vond ik erg ondermaats.
Greetz
Voor de duidelijkheid de Denisa waar jij mee op de kamer was is een andere Denisa dan de Roemeense Denisa waarvan reeds een VV topic bestaat ;).
Overigens ik vond de sfeer zaterdag jl. in de Villa zeer OK! Het is ook maar net wat je zoekt en prefereert.
Veel jagende dames en luide muziek zul je in de Villa niet zo snel aantreffen. Maar de luide muziek in de kino 's avonds laat beviel mij persoonlijk wel :p!
Eten was zonder twijfel top. De line-up was kwalitatief niet minder dan ik dat op een typische PHG zaterdag avond ervaar.
Ik heb me zeer vermaakt deze zaterdagavond niet in de laatste plaats natuurlijk omdat er veel bekende en op dat moment ook een aantal voor mij nog onbekende Forumijsbeertjes aanwezig waren :D!
Big30
The Joker
14 maart 2008, 00:26
Omdat ik woensdag in PHG nix gepresteerd had, moest de schade vandaag maar ingehaald worden.
Ook in VV is het overdag vrij rustig met de dames, maar na het avondeten trekt de bezetting altijd goed aan.
Blijkbaar komen niet alleen de ijsberen af op het lekkere eten in VV.
Deze avond waren er flink meer vrouwen aanwezig dan ijsberen, dus er was volop keuze.
Ondanks alles speelde ik op safe door me een uur onder handen te laten nemen door het 'naturel buurmeisje' Anna.
Na een pizza stop om 22:00 konden we tevreden en gelukkig met een gezonde maag huiswaarts keren.
Jorah Mormont
14 maart 2008, 07:46
Gruß
Is dit deze Svetlana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=202&highlight=Svetlana)???
Jansen
15 maart 2008, 00:49
Het was vanavond een super avond in VV ik moet nog bijkomen van de sessie met Anna daarom schrijf ik morgen pas.
Ook het eten was erg goed ja het is nu een top club aan het worden.
Veel nieuwe dames en sommige bloed mooi.
Morgen meer.
Ook over Anna (Duits);)
Net nog een klein stukje geschreven over Anna, die een sprong heeft gemaakt binnen mijn top 10, van 0 op plaats 3, wie 1 en 2 zijn is voor mijzelf. Alhoewel ik wel kan zeggen dat dit ariebiertje zijn hart heeft verloren aan een ander werkzaam wereldwonder in de villa.
En dan maar steeds zeggen dat je niet verliefd kan worden op deze dames... what was i thinking:hammer:
Ik heb vaker een klik met een dame, maar deze phoe...
Wel vervelend dat ik nu zo vaak over moet werken:teuflisch
Een groot nadeel..de rekening is ook snel leeg
ernie69
15 maart 2008, 23:19
Sinds kort heeft deze ijsbeer ook zijn eerste voorzichtige schreden op het erotische ijs gezet. Ik kreeg het er gewoon warm van! Yin Yang was de afgelopen weken het eerste aan de beurt maar toen ik in het plaatselijke huis aan huis krantje een advertentie zag staan van VV was de keuze snel gemaakt. Op een steenworp afstand van mijn woonplaats.
Afgelopen woensdag voor de tweede keer in VV een aangename tijd doorgebracht. Parkeerplaats was goed vol met bovenmodale automobielen. Alle voors en tegens zijn hier inmiddels de revu gepasseerd. Van de te kleine entree, kleedruimte en sauna tot en met de vriendelijkheid van het personeel, de luxe uitstraling en de mooie dames.
Ik heb er een prima tijd gehad; aan de bar, kletsend met de inderdaad niet opdringerige dames, in het eetgedeelte, en natuurlijk op de kamers. Tussen de bedrijven door kon ik mooi voetbal kijken op de flatscreens in het gezelschap van wat vrouwelijk schoons. "Drinks are on the house", nou en voor die Pina Colada wil ik best wat neerleggen.
Ook deze tweede liep ik de donkere Lee tegen het lijf in het smalle tussengangetje dat de twee bargedeeltes verbindt. Ze herkende me direct en het leek alsof ik een goeie vriendin tegenkwam. Spontane begroeting en wat gezoen, gefriemel en ondeugend gedoe in die gang. Vervolgens wat gaan drinken en effe bijgekletst. Na een poosje naar de kamer beneden (bij de whirlpool links af).
Lee is een ervaren masseuse en ze pzc. Ze komt uit Thailand en is opgegroeid in Indonesie. Na massage plus ondeugend voorspel, nmc in diverse standjes. Vervolgens dat condoom er weer af en dan geeft ze me toch een pijpbeurt waarbij ze maar kermt: "Kommen im mund, kommen im mund!" Het eindresultaat zal duidelijk zijn. Lee heeft een hele tas met massageolie, attributen en weet ik niet wat bij zich waarmee ze je lekker verwendt. Geen afgeraffel gedoe, en daarna nog eens een keer n massage. Na het douchen terug naar de zitjes en nog gezellig wat gedronken en gekletst waarbij ze absoluut geen aanstalten maakte om de volgende klant op te zoeken (om te scoren).
Daarna nog even de (te krappe) sauna ingedoken. Die 2 whirlpools liggen trouwens ook op een domme plek. Bijna midden in de bar ruimte. Wel mooie doucheruimte. Desalniettemin is VV een mooie club met vriendelijke (en nog zoekende) bediening en een ontspannen (niet hijgerige) sfeer.
Nu alleen nog eens uitzoeken hoe ik de mede ijsberen van dit forum leer herkennen. Ik heb alleen gesproken met Duitse en Poolse ijsberen, die trouwens uiterst vriendelijk en behulpzaam waren in het wegwijs maken. VV kan de komende tijd zeker op deze ijsbeer rekenen.
Jansen
15 maart 2008, 23:26
Sinds kort heeft deze ijsbeer ook zijn eerste voorzichtige schreden op het erotische ijs gezet.
Nu alleen nog eens uitzoeken hoe ik de mede ijsberen van dit forum leer herkennen. Ik heb alleen gesproken met Duitse en Poolse ijsberen, die trouwens uiterst vriendelijk en behulpzaam waren in het wegwijs maken. VV kan de komende tijd zeker op deze ijsbeer rekenen.
Goed opletten waar de mooiste vrouwen om heen lopen ;) dat zijn dan Hollandse ijsberen.
Sonny en Jansen waren er ook gisteren maar die waren natuurlijk moeilijk te vinden. :thefinger
P.s. gewoon aan de Nederlandse Kim vragen zij weet alles (denkt ze):o
Willem2
16 maart 2008, 00:34
Sinds kort heeft deze ijsbeer ook zijn eerste voorzichtige schreden op het erotische ijs gezet. Ik kreeg het er gewoon warm van! Yin Yang was de afgelopen weken het eerste aan de beurt maar toen ik in het plaatselijke huis aan huis krantje een advertentie zag staan van VV was de keuze snel gemaakt. Op een steenworp afstand van mijn woonplaats.
:welcome2: op deze site als schrijvende ijsbeer :freu:
....Lee is een ervaren masseuse en ze pzc. Ze komt uit Thailand en is opgegroeid in Indonesie. ..
Omdat ik een sterk vermoeden heb dat het om WanLi gaat heb ik de gehele recensie ook daar neergezet : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=207
Jansen
16 maart 2008, 00:52
Gisteren avond (vrijdag) was een avond met veel mooie dames en heel goed eten.
Als zeer ervaren ijsbeer in meerdere clubs wil ik dat ook hier even positief schrijven dat alles gisteren goed was.
Het eten maar ook de pizza,s waren gewoon echt goed.
Gastvrouwen waren vriendelijk en een groot aanbod van nieuwe zeer mooie dames.
Het viel nu zelfs op dat de minder mooie dames juist niet opvielen doordat je ogen constant naar de super mooie figuren bleven staren
Ik heb verder een verslagje bij Anna gezet over de rest van de avond.
Ja dit was voor mij een geslaagde topavond in de villa.
Jorah Mormont
16 maart 2008, 13:45
Is dit deze Svetlana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=202&highlight=Svetlana)???
Groot nieuws!!!
Svetlana was inderdaad afglopen week in de Villa, maar zij niet alleen.
Ze was er afgelopen week samen met MILA!!! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=875&highlight=Mila)
Afgelopen vrijdag waren ze er niet meer. Het bleek dat de twee dames afgelopen donderdag weer terug naar Rusland zijn gevlogen maar komen volgens Stephan aankomende week weer terug.:freu::freu::freu:
Ik kan in ieder geval niet wachten:fuck::fuck:
therm
17 maart 2008, 20:20
De vip groep heeft mij gevraagd om een kleine recensie te schrijven over afgelopen zaterdag ze hebben een geweldige dag gehad met als een van de hoogte punten met brengen van de verjaardags taart met bijzondere dank aan beate en stefan en gehele team.dit was een onvergetelijke dag voor ons super bedankt villa the best
MiniME
19 maart 2008, 08:39
Zou eht zaterdag een goede dag zijn voor een bezoek aan VV? Aangezien er een Paasparty is in PHG, heeft dit misschien invloed op het aantal aanwezige dames? (er zullen iig weinig ijsberen zijn, dus dat is het goede nieuws altijd als er ergens een partt is! :D)
Willem2
19 maart 2008, 11:04
Zou eht zaterdag een goede dag zijn voor een bezoek aan VV? Aangezien er een Paasparty is in PHG, heeft dit misschien invloed op het aantal aanwezige dames? (er zullen iig weinig ijsberen zijn, dus dat is het goede nieuws altijd als er ergens een partt is! :D)
Dat vind ik ook. IJsberen moeten zich wel verspreiden.
Daarom zal ik samen met Rex omstreeks 10 uur weer een duet zingen. Moet je opletten hoe snel Villa Vertigo dan vol zal lopen :lostit:
Randy
19 maart 2008, 14:44
...
Daarom zal ik samen met Rex omstreeks 10 uur weer een duet zingen.
...
Dank voor de waarschuwing! Ik zal zorgen dan op een kamer te zijn die zo ver mogelijk van jullie af ligt :thefinger.
Net terug van de Villa was weer heerlijk vertoeven in de Villa zeker in het bar gedeelte met het glazen dak waar je smiddag's lekker warm "in de zon" zat. Toen ik binnenkwam was het al aanzienlijk drukker dan de vorige keer dat ik aankwam, er waren geloof ik weer zat dames aanwezig, alles bijmelkaar heb ik denk ik een uur in de bar ruimtes gezeten verderrest op de kamer geweest en dat was weer wunderbar.
net op tijd terug voor de 2e helft van psv-ajax :D
zeppos58
19 maart 2008, 22:07
.......er waren geloof ik weer zat dames aanwezig......
Gelukkig waren het geen ZATTE dames :rolleyes:
Morgen breng ik voor de 2de maal een bezoekje aan deze U2 club
Voor de niet U2 fans Vertigo is een hit van U
Volgens mij geen zatte dames :P :P maar wel een witte ijsbeer tussen alle rode ijsberen zag er wel grappig uit :D
Volgens mij geen zatte dames :P :P maar wel een witte ijsbeer tussen alle rode ijsberen zag er wel grappig uit :D
VIP :D
Jansen
20 maart 2008, 00:18
Ik had plannen om vanavond naar V.V. te gaan maar een boze fee gooide roet in het eten, en zo ben ik in GT terrecht gekomen.
Wat uiteindelijk een avond vol bevrediging werd. zie;Franceska/Veronica/Veronique
dus nu wordt het vrijdag Vila Vertigo.
uurtje
20 maart 2008, 07:52
Gisteren klokslag in VV aangekomen. Wat een luxe om voor zeker 30 minuten alle dames voor je alleen te hebben... Ik snap nog altijd niet waarom het vroeg in de middag zeer rustig is in deze saunaclub. Pas later op de avond werd het wat drukker. Een aantal dames was zich zichtbaar aan het vervelen. Voor Willem 2 was het gisteren weer een gemiste kans: Natasa was aanwezig!
Verder weinig bijzonderheden: eten was goed, line-up was OK, entourage goed en laterop de avond was er Duits Cup voetbal.
uurtje
20 maart 2008, 08:10
Paspoorten van Julia (Roemeens, blond, 28 jaar) en een dame uit de Dominicaanse Republiek (licht getint, B/C cup met hulp verkregen, slank) komen later.
Bredero
20 maart 2008, 09:38
Morgen breng ik voor de 2de maal een bezoekje aan deze U2 club
Voor de niet U2 fans Vertigo is een hit van U
Dan kan je het ook een Hitchcock club noemen.
seksenfun
20 maart 2008, 14:57
Als alles goed loopt en mede-beer Zeppos zijn gedachten er nog kan bijhouden bij al die mooie vrouwen verschijnt hier omstreeks half vijf het damesaantal in VV, voor wie nog een keuze moet maken voor een club.
seksenfun
20 maart 2008, 16:43
Momenteel om kwart voor vijf 's avonds zijn er 35 vrouwen (die op kamer niet meegerekend) en 13 mannen. De vrouwen zijn dus werkloos en hunkeren naar de beertjes :smile:.
quitje
20 maart 2008, 18:05
seksenfun, ik krijg spijtiggenoeg mijn helicopter niet aan de praat anders was ik op komst :teuflisch
seksenfun
20 maart 2008, 19:38
D'er zijn wat beren met de berenboot gekomen :smile:. Het aantal meiden overstijgt het getal 40 momenteel ;).
Big30
21 maart 2008, 00:31
D'er zijn wat beren met de berenboot gekomen :smile:. Het aantal meiden overstijgt het getal 40 momenteel ;).
Donderdag avond waren er over de hele dag verspreid 53 dames aanwezig. Woensdag zelfs nog meer. Ik denk dat we daar zeker rekening houdende met het feit dat de club pas midden Januari haar poorten opende zeer tevreden over kunnen zijn :freu:!
Over de kwaliteit van de line-up ben ik tevreden maar dat is altijd een subjectief oordeel.
Voor ons IJsbeertjes is het natuurlijk wel leuk een grote keus aan dames. Een nog wat grotere IJsberen populatie zou de dames daarintegen ook wel bekoren!
Vanavond omdat ik eind van de middag toch in de buurt was dus weer eens de Villa binnen getreden ;).
Als altijd heerlijk gegeten. Met deze of gene mij bekende dame wat bijgekletst. Ruim een uurtje de kamer op geweest en nu eens op tijd de Villa verlaten.
Donderdag avond waren er over de hele dag verspreid 53 dames aanwezig. Woensdag zelfs nog meer. :
54, eentje heb je waarschijnlijk de hele dag niet gezien:thefinger
zeppos58
22 maart 2008, 13:25
Donderdag omstreeks 16u30 aangekomen in de Villa, wat meteen opviel was het overtal aan (vooral mooie) meiden. En de tijdelijke afwezigheid der beren.
Een gemiddelde van 3 meiden per beer en ik telde 12 tal beren in de zaak. Waarschijnlijk waren er zelfs enkelen op kamers.
Maar naarmate we de klok van zessen naderderden kwam het aantal in balans om tegen de klok van 7 al meer beren dan meiden te bespeuren.
Het eten was weer lekker zoals altijd zeker en om even over tien werd er pizza geserveerd. Neen geen Italiaanse maar van die Amerikaanse Deep Pan Pizza. Ik val eerder op de Italiaanse variant, maar deze waren ook best lekker.
Blijkbaar hebben de Belgen de weg naar VV gevonden op een moment waren er 8 Vlamingen en 3 Franstalige in de zaak. Blijkt dat de Belgische wandelaars dus echt wel klaar zijn voor deze vorm van wandelen. Nu nog iemand die er wil in investeren en we zijn de goede weg op.
Op een bepaald moment waren, enkele vooral jonge, Nederlanders opvallend veel lawaai aan het maken, samen met de Nederlandse Ex GTster Kim. Zeer diskreet werd hen verzocht om er mee op te houden, maar een tijdje later waren ze in een ander gedeelte van de zaak terug zeer opvallend aan het doen. Het zal in hun karakter zitten zeker.
Een landgenoot bestelde aan de bar een biertje, de barkeeper stelde Heineken voor maar de landgenoot schertste dat hij Bier had gevraagd, nu ja grappig toch, het werd een Carlsberg.
Omstreeks 22u40 de zaak verlaten na toch 2 zeer degelijke sessies. Ik had er 3 voorzien maar enkele geile SMSjes uit het Gentse deden me besluiten om tijdig te stoppen en niet al mijn kruit te verschieten.
Het werd dan ook nog een nacht zoals je die meestal alleen in films ziet, zoals Guus Meeuwis ooit zong.
VV tot volgende keer. Voor mij is het amper 19km verder dan YY en dat vind ik een zeer positieve vaststelling.
Donderdag omstreeks 16u30 aangekomen in de
Op een bepaald moment waren, enkele vooral jonge, Nederlanders opvallend veel lawaai aan het maken, samen met de Nederlandse Ex GTster Kim. Zeer diskreet werd hen verzocht om er mee op te houden, maar een tijdje later waren ze in een ander gedeelte van de zaak terug zeer opvallend aan het doen. Het zal in hun karakter zitten zeker.
.
Viel mij ook op, jonge gastjes beetje stoer lopen doen.Nou ja, ik had niet veel tijd meer, kwam pas om 23:00 van de kamer:D
seksenfun
22 maart 2008, 16:22
Als je zo'n gedrag blijft doordrijven in YY, vlieg je eruit. Ik denk dat dit strengere beleid past bij de sfeer van VV.
therm
23 maart 2008, 21:20
AFGELOPEN ZATERDAG WEINIG BEREN EN WEINIG AANBOD VAN VROUWEN IN VV HET IS DRINGEND WENSELIJK DAT ER WAT NIEUW VROUWELIJK SCHON OP HET PODIUM KOMT EN EEN TIP DAT DE VROUWEN EENS UIT DE BANKSTELLEN KOMEN DAN DE HELE DAG TE BLIJVEN LIGGEN:mad::mad:
Note Tiga: zet voortaan even je Caps Lock uit, komt zo schreeuwerig over...
zeppos58
23 maart 2008, 22:29
AFGELOPEN ZATERDAG WEINIG BEREN EN WEINIG AANBOD VAN VROUWEN IN VV HET IS DRINGEND WENSELIJK DAT ER WAT NIEUW VROUWELIJK SCHON OP HET PODIUM KOMT EN EEN TIP DAT DE VROUWEN EENS UIT DE BANKSTELLEN KOMEN DAN DE HELE DAG TE BLIJVEN LIGGEN:mad::mad:
Bullshit ik heb liever dat ze blijven liggen, en dat ik zelf op jacht kan.
Donderdag was er overaanbod aan vrouwen.
Al vergeten dat dit een Nieuwe club is, en dat een inlooptijd van een jaar niet ongewoon is, ik herinner me de eerste dagen van YinYang, dat was pas zielig.
Deze club heeft een goede start, maar vergeet niet dat we nu in het paasweekend zitten, dat in het voormalige Oostblok dit erg gevierd wordt, dat er dus veel meisjes een weekje verlof voor nemen.
een trend die je in de meeste clubs zal vaststellen.
En je hoeft echt niet te roepen. IK KAN DAT OOK, maar doe dat zelden.
rplover
23 maart 2008, 22:39
Bullshit ik heb liever dat ze blijven liggen, en dat ik zelf op jacht kan.
Donderdag was er overaanbod aan vrouwen.
Al vergeten dat dit een Nieuwe club is, en dat een inlooptijd van een jaar niet ongewoon is, ik herinner me de eerste dagen van YinYang, dat was pas zielig.
Deze club heeft een goede start, maar vergeet niet dat we nu in het paasweekend zitten, dat in het voormalige Oostblok dit erg gevierd wordt, dat er dus veel meisjes een weekje verlof voor nemen.
een trend die je in de meeste clubs zal vaststellen.
.
Het was Paaszaterdag EN er was het feest in PHG, dat weten de Meiden ook, er zullen wel enkelen daar hun geluk beproefd hebben gisteren.
Deze club draait zeer goed voor een club die net twee maandjes open is;)
Eén zwaluw maakt de lente niet, dat gezegde kunnen we ook omkeren ;)
Voor mij liefst ook geen gejaag, houden zoals het is, ik wil mijn zaterdagen niet op de vlucht, ik wil ze in alle rust en kalmte beleven :D
dupke
23 maart 2008, 22:47
Het was Paaszaterdag EN er was het feest in PHG, dat weten de Meiden ook, er zullen wel enkelen daar hun geluk beproefd hebben gisteren.
Deze club draait zeer goed voor een club die net twee maandjes open is;)
Klopt, ik was zaterdag op dat feestje in PHG en veel meiden hebben daar hun geluk beproefd. Ik had dit wel verwacht.
Kijk we zijn toch niet stom, als je een ellelange lijst ziet staan onder het meeting point, dan weet je toch wat loos is en wat je in een andere club op zeggen en schijven een steenworp afstand te wachten staat. Zeker bij een dames schaarste zoals rond alle feestdagen onststaat :teuflisch
Jansen
24 maart 2008, 09:38
Op vrijdag ging ik naar de Vila V. met het doel weer eens een van de nieuwe dames mee te nemen voor een heerlijk kamer uurtje.
Na aan komst liep ik meteen Franceska.Veronica (P) tegen het lijf.
Ook zij schrok omdat we elkaar in GT woensdag nog bevredigd hadden.
Na een korte omhelzing ben ik verder gegaan met mijn excursie daar.
Ook Anna was aanwezig en kuste me in het voor bijgaan.
In het cafe bij de sauna stond de masseuse samen met de schoonheidsspecialiste te praten en rond te kijken naar de ijsberen die aanwezig waren.
De laatstgenoemde ziet mij staan en ik voel dat ze iets over mij zei.
De masseuse lacht en ik ging er naar toe voor uitleg.
Er wordt weer gelachen en verteld dat ik klant was geweest een week terug voor een gezichtsbehandeling en de masseuse me nu wel een massage wou geven.
Ik voelde dat ze een beetje lol maakte om me en kon zelf ook wel lachen.
Mijn antwoord was dat ik op de avond nog wel een erotische massage kon gebruiken maar daar een andere dame en kamer wel voor nodig moest hebben.
Het werd stil en ik zei verder "dames ik ga een douche nemen en kom terug voor een heerlijke Massage"
Na mijn terugkomst stonden beide binnen en ik mocht plaats nemen op het bed .
Ik deed mijn jas uit en nam plaats op de tafel op mijn buik.
Er werden handdoeken over mijn rug,benen en billen geplaatst en toen werd begonnen met mijn schouders en armen.
Na een korte onderbreking werd mijn rug gemasseerd tot net mijn bilrand.
Later werd een been vrijgemaakt en ook deze werd vanaf mijn voet flink onder handen genomen.
Bij het masseren van mijn bovenbeen ging de masseuse steeds zachter mij strelen tot net (niet) aan mijn kruis.
Ik voelde een reactie dat ik een flinke paal aan het krijgen was door deze sensuele strelingen.
Deze dame zag aan mijn ademhaling dat er iets veranderde en ging mooi verder met de andere voet en been.
De schoonheidsspecialiste volgde de handelingen van haar collega en zij iets in het Pools.
De collega ging naar haar toe en nam een ander fles mee sprak even met haar en kwam terug om nu mijn voorkant van de benen te masseren.
Ik draaide me om maar kon en wou mijn erectie niet verbergen en deed net of ik het zelf niet in de gaten had dat deze even bloot kwam.
Na me weer een handdoek strak om mijn middel te hebben gedaan kwam de dame terug om mij verder te masseren en weer bij mijn voeten te beginnen.
Ik zag zelf dat er een flinke bobbel onder de handdoek had plaats gevonden en ook dat mijn bloeddruk en ademhaling wat hoger was dan in de auto toen ik aan kwam.
Na wat langere strelingen en masseren via mijn knie naar het bovenste gedeelte van mijn been voelde ik haar vinger toppen zeer gerafineerd mijn ballen raken wat bij haar de opzet was.
Deze dame verblikte of verbloosde helemaal niet en ik wist dat dit een spel van beide dames was.
Na ook mijn andere been te hebben behandeld en ook hier weer met opzet mijn bovenbeen extra te masseren zodat haar aanrakingen steeds meer werden bij mijn geslachtsdelen deed ze plots iets wat ik niet verwacht had.
Ze ging even met haar hand onder de handdoek naar boven streelde mijn penis en zij zachtjes in mijn oor "Ik ben klaar de rest is voor mijn collega's die rondlopen voor het andere werk"
Ik bedankte haar stond op en ging naar mijn kastje toe.
Na even mijn geld en extra fooi te gaan halen kwam ik terug nog steeds met alleen mijn handdoek om en beide zagen nog steeds de bolling achter mijn handdoek, toen kleurde de schoonheidsspecialiste ook ik pakte mijn badjas deed deze aan en zei dames bedankt met opzet naar de schoonheidsspecialiste die daardoor nog even verder kleurde.
Daarna vond ik het wel raadzaam om een kamerbezoek te nemen en vroeg aan Franceska/Veronica wie de dame was bij haar. Zij vertelde dat het Mia was uit Duitsland en dat ik haar maar eens moest meenemen omdat deze dame zo mooi en goed zou zijn.
Ik gaf Mia een hand en zij vroeg wat ik van haar roze jurkje vond ?
Ik vroeg ga eens staan en draai eens om, dit deed ze en omdat ik zelf vrij laag zat zag ik haar mooie lichaam met een strak en sensueel getekekend om haar billen dit korte jurkje.
Ik zei ga maar meteen een sleutel halen wand ik heb zin om met je te vrijen.
Franceska/Veronica lachte en kuste me en ik ging naar de kamer.
(Zie Mia Duits)
De schoonheidsspecialiste zag mij met haar weglopen.
Na terugkomst zat Franceska/Veronica aan de bar en vroeg "und"
ik zei niet slecht maar ik ben beter gewend met een knipoog.
Nog geen 5 minuten later zag ik Anna weer voor bij lopen ze keek me aan en zei ook "und " ik had het idee dat iedereen wist wat ik die avond al meegemaakt had, ik vroeg haar ook de sleutel te halen en we vertrokken weer naar de kamer ook nu weer voorbij de schoonheidsspecialiste die hier zelfs een kleur bij kreeg.
En weer kamer 22,op de kamer zei ik tegen Anna dat ik nog geen 10 minuten geleden ook op deze kamer was geweest.
Ze keek me aan en zei wat is er dan met je aan de hand dat je geen rust neemt ?
Ik zei ich habe lust in und mit Dir. Ik was nog niet helemaal bevredigd door het eerste avontuur.
(Zie Anna)
Na en heerlijk vol uur met haar en zeer voldaan en intens afscheid te hebben genomen heb ik nog een sauna genomen en ben vertrokken.
Beide dames de masseuse en de collega heb ik nog op afstand gedag gezegt met een knipoog.Bij de voordeur vroeg de dame bij het verlaten van het pand of alles naar wens ? mijn antwoord was meer dan dat en ging glimlachend van de trap naar de auto.
Deze glimlach is de hele terug reis op mijn gezicht gebleven tot ik thuis in slaap viel.
Flipper
24 maart 2008, 12:10
hoi,
is mila alweer terug?
groet.
Jansen
24 maart 2008, 20:43
hoi,
is mila alweer terug?
groet.
Ja volgens mij heb ik haar vrijdag voorbij zien lopen anders even naar Maggy bellen.;)
MiniME
24 maart 2008, 23:29
Als gelukkige winnaar van de tombola, vandaag (met MY) naar VV getogen.
Na plekje op het mooie parkeerterrein te hebben gevonden, zeer vriendelijk ontvangen door een leuke thekefrau. Mijn "winnende lot" stond gelukkig op de lijst, dus kon direct naar binnen :)
Over de club zelf is alles al geschreven hier denk ik: top locatie met top kwaliteit inrichting. Alle details zijn zeer goed verzorgd, tot aan de design wasbakken en kranen aan toe. De donkere kleuren maken het wel erg onderhouds intensief, maar dat wordt gelukkig regelmatig gedaan.
De 2 whirlpools midden in de kamer zijn toch wat apart, maar het zal wel wennen. Heb er 1 keer een dame in zien gaan, maar voor de rest nodigt het niet uit tot spannend voorspel (zoals in Kaarst en GT soms wel het geval is). Verder erg leuk opgezet met kapper, masseur, solarium en sauna. Gezien de ligging nodigen deze helaas ook niet echt uit.
Eerst denk je: wat een kleine club, maar dan blijkt er nog een heel ander gedeelte te zijn, met een heerlijk buffet (hier zal MY vast nog wel over schrijven, hij was er niet weg te slaan! :D).
De sfeer is relaxed, de serre nodigt uit tot ontspannen zitten, maar o ja, waar kwamen we hier ook alweer voor? :rolleyes: Dames! Uh, om 13:30 waren er een stuk of 6, rond 15:00 een stuk of 12 en tegen de avond maximaal 20, maar gezien de 2 "afdelingen" lijkt dit optisch dan nog minder te zijn. Van deze 20 een groot aantal aangesproken. Het eerste contact verloopt plezieriger dan in GT (minder sleutel druk) en je kunt volgens mij uren met een dame op de bank doorbrengen, zonder dat er wat gebeurd. De looks van de dames is gemiddeld goed (paar mindere en paar toppers), maar het service nivo (GFE/passie/etc) ligt gemiddeld(!) duidelijk wat lager. Maximaal 2 de moeite waard, waarvan 1 oude bekende uit het PHG/GT circuit. Met haar dan ook de kino ingedoken. Deze ruimte is een stuk vriendelijker dan in GT en nodigt ook echt uit om samen een spannend (half)uurtje te beleven, en dat dus ook maar gedaan :cool:
Het avondeten was super (MY zal wel weer schrijven) alleen jammer dat er geen dames rondliepen die ons hartje sneller deden kloppen. Maar weer met dezelfde dame naar zolderkamer getogen (nr 2), mega kamer, met 2 kamers, 2 bedden, douche, etc en dus de overgebleven top dame maar bij ons feestje uitgenodigd :lostit:
Samengevat: Villa Vertigo is een prima club, sterker, 1 van de mooiste clubs die ik ooit gezien heb qua infrastructuur, maar er moeten echt betere dames komen (het aantal maakt mij niet uit, als de kwaliteit maar goed is). Ben benieuwd of de leiding dat voor elkaar krijgt, want alleen uit de PHG vijver vissen is niet voldoende denk ik. Er zal echt een actie selectiebeleid moeten komen, waarbij niet alleen naar een leuk koppie of mooi lijf wordt gekeken, maar naar het totaal plaatje wat de dame te bieden heeft. Dat dit niet eenvoudig is, is bekend, maar dat het mogelijk is, is ook bewezen. Als dit de mensen in Grefrath lukt, dan zou VV wel eens mijn favoriete relax omgeving kunnen worden!
zeppos58
25 maart 2008, 06:33
......Samengevat: Villa Vertigo is een prima club, sterker, 1 van de mooiste clubs die ik ooit gezien heb qua infrastructuur, maar er moeten echt betere dames komen (het aantal maakt mij niet uit, als de kwaliteit maar goed is). Ben benieuwd of de leiding dat voor elkaar krijgt,..
......
Nochtans ik was nu 2 keer in VV in totaal met 6 dames op kamer geweest. Mijn reisgezellen hebben er ook een stuk of 8 bijeen getest en geen enkele tegenvaller bij.
Tenzij 1 reisgenoot die zich aan de Nederlandse Kim waagde, en die bleek op de kamer plots andere prijzen te hanteren. Foei foei foei.
Die bus uit Warsaw mit 50 polnischen Mädels is nu wel erg lang onderweg... :ranting2:
Wordt tijd dat Stephan wat Tom Tom's gaat uitdelen in het voormalige Oostblok zodat wij beertjes in VV meer gevarieerd kunnen :fuck: en :rubbel:!
rplover
25 maart 2008, 21:17
Die bus uit Warsaw mit 50 polnischen Mädels is nu wel erg lang onderweg... :ranting2:
Wordt tijd dat Stephan wat Tom Tom's gaat uitdelen in het voormalige Oostblok zodat wij beertjes in VV meer gevarieerd kunnen :fuck: en :rubbel:!
Dat vind ik kras :angryfire
Hebben jullie nu echt geen geduld?
Straks gaan jullie nog de hulp van 'schoenenverkopers' inroepen om Meiden in de club te krijgen, en nadien klagen dat 85 percent gedwongen is en er te veel duistere figuren rondhangen :green_smi
Laat gewoon de tijd zijn werk doen, 't is ook Pasen, verlof voor iedereen, ook de Meiden van Plezier hebben recht op verlof toch? ;)
De line-up komt wel goed, en IS voor mij al goed genoeg, de 4 zaterdagen dat ik er was.....
Sphinx
25 maart 2008, 22:44
Deze racebeer is het met rplover eens. Een beetje geduld oefenen kan geen kwaad. Trouwens, die Tom Toms zijn waarschijnlijk uitgedeeld, maar als het nog de oude Classic modellen zijn (beter bekend als HenkHenk of StomStom Ho) dan kan je ervan op aan dat de busjes doodleuk de A73 niet kunnen vinden, bij de St. Wirosingel foutrijden en ergens in Asenray naar de weg gaan staan vragen. "Schild sagt Links, Tom Tom sagt rechts!". Met een beetje pech rijden ze zodanig "fout" dat ze in Brüggen aankomen, waar Randy, MiniMe en Ace2/Nostradamus2/Herkules2 de dames in de schoot geworpen krijgen ;)
Hollandmale
25 maart 2008, 23:05
.....Dames! Uh, om 13:30 waren er een stuk of 6, rond 15:00 een stuk of 12 en tegen de avond maximaal 20,........., 2e Paasdag is (dit jaar ?) kennelijk geen beste dag, zo te zien.
In YY waren er gisteravond 27 dames, een dieptepunt sinds tijden.
Om het allemaal maar even in het juiste perspectief te plaatsen :cool:.
Big30
25 maart 2008, 23:26
De Dames aantallen in VV zijn van dien aard dat we daar meestal weinig over kunnen klagen.Meestal over de hele dag verspreid komen er typisch tussen de 40 en 55 dames.
Tweede paasdag waren dat er 34 wat inderdaad betekende dat er 's avonds zo'n 20-25 dames aanwezig waren. Gelukkig voor de dames was het paasmaandag wel relatief druk met IJsbeertjes.
Waar het in een club omgaat is niet alleen dat er veel dames zijn maar ook een goede balans tussen dames aantal en IJsberen aantal.
Zaterdag en zondag waren er niet zo veel IJsbeertjes dan worden de dames ook wel eens moedeloos. Ze komen er per slot van rekening om centjes te verdienen.
Wat mij betreft is er dus geen reden tot klagen over de dames aantallen in VV. Over de kwaliteit laat ik me niet uit. Daar moet een ieder zich zelf maar een beeld van vormen. Maar neem van me aan dat je moeiteloos uit de aanwezige dames er zeker 2-3 kunt kiezen die je zullen bevallen.
Mauriceyep
26 maart 2008, 18:47
Na plekje op het mooie parkeerterrein te hebben gevonden
Je moet je wel heel erg geamuseerd hebben, als je zelfs kwalificaties aan het parkeerterrein gaat geven;)
Big30
26 maart 2008, 21:54
De website van Villa Vertigo kunnen we op zijn minst zeer dynamisch noemen ;)!
Zie bv. deze weblog pagina die men recent heeft toegevoegd ;).
http://www.blog.villavertigo.de/
Daarop nog wel foto's van dames maar iets minder expliciet.
Binnenkort zal de hele opzet van de website aan nog meer veranderingen onderhevig zijn.
MiniME
26 maart 2008, 23:29
Je moet je wel heel erg geamuseerd hebben, als je zelfs kwalificaties aan het parkeerterrein gaat geven;)
Maar waar blijft jou recensie eigenlijk? Ofwel: hoe vond jij de parkeerplaats, maar ook: het eten, de dames en de rest? :D
Willem2
26 maart 2008, 23:40
Maar waar blijft jou recensie eigenlijk? Ofwel: hoe vond jij de parkeerplaats, maar ook: het eten, de dames en de rest? :D
Hij is er nog onderste boven van, sprakeloos gewoon :D;)
pietpotent44
27 maart 2008, 08:21
Onder het motto 'beter laat dan nooit' dan toch mijn recensie over
VV van mijn bezoek van een week geleden. Ik was aanvankelijk naar de PHG bunny party gegaan, waar ik
voor het eerst kennis maakte met de harde kern van het ijsberenforum :D .
Ik kon mijn nieuwsgiereigheid niet bedwingen, en wilde gewoon weten hoe het momenteel is de VV is. Ik ben er nu in totaal 2 keer geweest, en eigenlijk 2 keer dezelfde bevindingen; mooie club, relatief veel faciliteiten (jacuzzi, sauna, massage, bar, en uiteraard de dames zelf). Qua aantal dames was het ook wel redelijk, zo'n 20-25 dames in de avond. Maar niet echte topdames vond ik persoonlijk. Er zitten best wel wat leuke tussen, maar geen waar ik speciaal een lange reis voor zal maken. Ook wat opdringerige (bruine) dames,
en met 2 dames ook slechte ervaringen.
Afgelopen bezoek ben ik met geen dame naar de kamer gegaan, aanbod was niet fantastisch.
Echte pluspunten vind ik: het huis (gewoon mooie tent), gastvrouw Maggy (beste gastvrouw ooit, is halve psycholoog, en weet zelfs te vertellen op welke vrouwen je valt :hah: en wat voor iemand jijzelf bent :D)
En mogelijkheid tot massage, voor maar ca. 25 euro voor een half uur.
Ik denk dat deze club gewoon tijd nodig heeft. De tijd zal het uitwijzen... :rolleyes:
zeppos58
27 maart 2008, 08:41
en ik denk dat je er steeds op het verkeerde moment komt. Of heb ik al 2 keer geluk gehad ? :teuflisch
Natuurlijk naar VV gaan als er bij de buren een Party is, is niet zo slim.:rolleyes:
Willem2
27 maart 2008, 13:32
en ik denk dat je er steeds op het verkeerde moment komt. Of heb ik al 2 keer geluk gehad ? :teuflisch
Natuurlijk naar VV gaan als er bij de buren een Party is, is niet zo slim.:rolleyes:
Waarom ? Pietpotent heeft mooi van 2 walletjes gegeten ;) Eerst naar de PHG en daarna naar Villa Vertigo. Niet iedereen vindt een drukke club plezierig. Het gaat toch een beetje om de verhouding en wat de betreffende ijsbeer zoekt. En Pietpotent was redelijk aan het zoeken :lostit:
Mauriceyep
27 maart 2008, 18:41
Maar waar blijft jou recensie eigenlijk? Ofwel: hoe vond jij de parkeerplaats
Nou, ik vond dat de parkeerplaats toch nog wel enige afwerking nodig had:D
Verder: het eten was uitstekend. De bubbelbadjes waren een beetje warm kan ik me herinneren en de tuin daar moest nog het nodige aan gebeuren.
Verder Big30 eindelijk eens tegengekomen, met lieve dames gesproken en met een bloedmooie Hongaarse vrouw naar de kamer geweest.
Wat wil een mens nog meer;)
Willem2
27 maart 2008, 21:11
Verder Big30 eindelijk eens tegengekomen,
Dat is echt een wonder dat je die bent tegengekomen ;)
met lieve dames gesproken
Ik heb je vorige bericht gelezen en denkend aan de schaakterm aanraken is zetten, ben je meteen tot de daad overgegaan :D
.. en met een bloedmooie Hongaarse vrouw naar de kamer geweest.
Ok
Wat wil een mens nog meer;)
Namen en details ;)
Jansen
27 maart 2008, 23:54
Het was een slechte avond voor de dames 35 dames en rond de 15 ijsberen op de woensdsagavond.
Maar het is momenteel in iedere club minder met de mannen.
daardoor gaan de dames shoppen naar andere clubs.
MiniME
28 maart 2008, 22:43
MY wil er zeker niet aan herinnerd worden, en we weten ook dat MY bepaalde vrouwen niet interessant vindt........dus dat zal bij deze dame ook wel het geval zijn! :D
buttlover
28 maart 2008, 23:40
Heeft iemand een idee wanneer de tuin en het zwembad klaar is bij VV?
Het mooie weer komt eraan en uiteraard willen we dat vieren in de zon.
uurtje
28 maart 2008, 23:46
Dat zal wel zo gaan zoals met alle verbouwingen; te laat..... Want zulke zaken lopen immers altijd uit.
Big30
29 maart 2008, 00:07
Heeft iemand een idee wanneer de tuin en het zwembad klaar is bij VV?
Volgens Stephan wanneer het weer het toelaat.
Tis nu nogal drassig in de tuin schijnt het ;).
Tuin klaar, zwembad klaar, een aangename zomertemperatuur en een BBQ: benieuwd wanneer we dat voor het eerst in de Villa gaan beleven!
ja Jansen, dat is de hele week al zo geweest, Woensdag was het zelfs zo erg dat er maar 3 autos op de parkeerplaats stonden toen ik aankwam.
Mocht de pret niet drukken dacht ik. En dat deed het dan ook niet.
Je kon er een kanon afschieten binnen en heb dit dan maar 6x gedaan.
In mijn gedachten was het oorverdovend, maar ik denk niet dat anderen het hebben gehoord:D
Qua dames was het toen ook niet best, maar ik vind het erg vreemd dat het na weken erg druk te zijn geweest het nu zo enorm rustig was.
Maar goed, op een of andere manier mag het voor mij zowel druk als rustig zijn.Veelal merk ik er zelf weinig van;)
Vandaag was het wederom gezellig en anders dan de laatste keren.
Ik ben weer bijna een beetje terug op het niveau van de eerste keren dat ik naar de sauna's ging. Zoekende naar het verschil tussen kwaliteit en kwantiteit.
Een wijze les geleerd van een wijze heer, je kijkt een film ook niet langer dan twee uur...
Deze laatste is voor degene die wel weet wie ik bedoel
Big30
29 maart 2008, 00:14
Een wijze les geleerd van een wijze heer, je kijkt een film ook niet langer dan twee uur...
Dit wel erg cryptisch ariebier ;)!
Overigens je berichtje past denk ik beter onder VV algemeen want een ervaring met Louisa beschrijf je geloof ik niet?
Big30
Jansen
29 maart 2008, 00:18
Dat het rustig is heeft te maken met:
A. niet iedereen is al terug van het eieren zoeken met de Pasen
B. de werkgevers hebben nog niet betaald ( einde van de maand )
C. meer aanbod dames,clubs en parkeerplaatsen maar de aantallen van ijsberen zijn niet vergroot, helaas door de vergrijzing af genomen.:green_smi
D. zoals Big30 ook al zei;
"je ziet in elke club dezelfde ijsberen en ook zij zijn aan het shoppen van club "
Dat van die wijze heer dat is duidelijk;) ik heb ook geen moeite met een lage opkomst van de heren.
mike_42
29 maart 2008, 00:18
tolles Ambiente, tolle Frauen. Die Mädels haben ein hohes Niveau. Ich komme immer wieder gerne.
Misschien de inkomprijs even aanpassen tot een gevulde club een feit is. 10 Euro minder kan soms wonderen doen voor Nederlanders :D
En ik blijf erbij, topless of FKK is een aantrekkingskracht in de regio NRW. Er zijn al genoeg dessous clubs. De klanten komen niet voor het interieur maar voor de dames.
zeppos58
29 maart 2008, 14:57
Pfff weet niet, YY is 35€ voor 15u en toch ga ik liever elders waar je 50 geven moet.
Deze club heeft net als alle nieuwe clubs wat tijd nodig.
Ik vond er steeds meiden genoeg.
The Joker
29 maart 2008, 14:58
Bij een club als VV past geen FKK kledingstijl.
Ze zouden beter nog black tie verplicht kunnen stellen bij de dames en bezoekers!
Aan de drukte overdag bij YY te zien lijkt het er inderdaad op dat men omdat men korting krijgt toch voor een vroeg clubbezoek kiest, maar of het financieel haalbaar is, is een andere vraag.
Ik denk dat de meeste ijsberen wel 50 euro over hebben voor het totaal pakket wat VV te bieden heeft.
rplover
29 maart 2008, 15:25
Ze zouden beter nog black tie verplicht kunnen stellen bij de dames en bezoekers!
Fetisjist :teuflisch:D;)
Voor mij mogen ze er gerust een club van maken waar lange laarzen verplicht zijn :smile2:
En minstens één Meid dan ook met zweepje :baby2:
Bwah, blote borsten? Is dat nodig, ik ben meer voor het uitpakken van al dat moois in de kamer, enne, toch niet uit het oog verliezen dat heel veel Meiden er (voor mij toch) echt goed uitzien in sexy outfit.
Als voorbeeld zou ik Anna wilen aanhalen, in zwart lingeriesetje, mmmmm, lekker lekker:luvlove:
Juist RP, je haalt de woorden uit m'n mond. Over het algemeen loop ik vooraf niet warm voor blote borsten of het moet wel iets heel speciaals zijn.
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar mijn voorkeur gaat er toch naar uit, dat als de kleren op de kamer uitgaan ik spontaan een stijfje krijg van al dat onverwachte moois. Houdt hij zijn koppie dicht dan heeft dat veelal te maken met de slappe toestand waar de rest van de kamer dan ook mee te maken heeft.
Maar op zich lijkt me meer kleding nog wel een heel stuk gaver, dan krijg je zelfs nog het gevoel dat je ze vanuit een kroeg oppikt;)
Misschien een keertje als idee aanhalen om daar een speciale dag voor te prikken.
Big30
30 maart 2008, 04:00
Bwah, blote borsten?
Tsja dan moet ik je nu toch wat teleurstellen als je niet van blote borsten houdt :D!
Sinds ik meen donderdag is de Villa in het bezit van "een paal", zo'n ding dus bedoeld voor Paaldansen voor de duidelijkheid.
Zaterdag avond zag ik daar een aantal dames wulpse bewegingen uitvoeren waarbij opgemerkt dat 2 dames (een Bulgaarse en een Roemeense) deze wulpse bewegingen kracht bij zetten door eerst het bovenstukje gevolgd door het benedenstukje uit te doen. Was wel duidelijk dat ze dit kunstje eerder gedaan hadden :freu:!
Ik vond dit overigens een voorbeeld van functioneel bloot :hah:! Maar heb geen angst, de VV zal echt geen FKK worden ;).
De line-up kom mij hedenavond wel bekoren, iets meer dan 40 dames waren er 's avonds aanwezig en daar waar het vorige week zaterdag erg rustig was met IJsbeertjes was dat hedenavond toch minder het geval.
Dat het eten goed was is een pleonasme!
Na 3 geslaagde kamersessies om 01u moe maar voldaan met een tevreden gevoel huiswaarts gereden.
Big30
Jansen
30 maart 2008, 10:07
Aan de drukte overdag bij YY te zien lijkt het er inderdaad op dat men omdat men korting krijgt toch voor een vroeg clubbezoek kiest, maar of het financieel haalbaar is, is een andere vraag.
Ik denk dat de meeste ijsberen wel 50 euro over hebben voor het totaal pakket wat VV te bieden heeft.
Financieel haalbaar is pas relevant om naar de totale omzet van de dag te bekijken.
Dat het drukker is heeft ook te maken omdat er meer dames zijn tegenwoordig die ook kunnen meten met andere clubs.
Wanneer je overdag 30 mannen krijgt voor deze E.35,- en anders maar 15 voor E.50,- terwijl je dat met het zelfde personeel kan verwerken is dat toch al de winst van de middag.
Er komt hier toch ander publiek op af, en de andere clubs als PHG of VV zitten hier niet op te wachten.
In GT heeft men wel dit soortgelijk publiek vandaar dat er ook mannen zijn die na een middag YY nog even een avondje GT pakken.
Jansen
30 maart 2008, 10:13
Fetisjist :teuflisch:D;)
Bwah, blote borsten? Is dat nodig, ik ben meer voor het uitpakken van al dat moois in de kamer, enne, toch niet uit het oog verliezen dat heel veel Meiden er (voor mij toch) echt goed uitzien in sexy outfit.
Als voorbeeld zou ik Anna wilen aanhalen, in zwart lingeriesetje, mmmmm, lekker lekker:luvlove:
Eigenlijk hoef ik hier niets aan toe te voegen,maar Anna in haar setje daar loopt nu al weer het water uit mijn mond en het voorvocht uit mijn .......
Ook het roze mini rokje met de te kleine BH of grijs strak jurkje van Veronica/Franceska net 3/4 over haar billen.
Ik zit bij dit schrijven al weer bijna met mijn autosleutels in de hand.:o
Willem2
30 maart 2008, 11:11
...
Ik zit bij dit schrijven al weer bijna met mijn autosleutels in de hand.:o
En die andere aan je leuter...... waarmee typ jij eigenlijk ? :rolleyes: :D ;)
Willem2
30 maart 2008, 11:21
... De klanten komen niet voor het interieur maar voor de dames.
Tja, maar of die vrouwen dan naakt rond moeten lopen om de door jou gewenste kwaliteit te verkrijgen. Mmm, Ik denk dat ik dan een andere maatstaf van kwaliteit heb :rolleyes:.
Ik denk dat voor jou dus de "geiligheid" moet toenemen. En dat is voor jou naakt rondlopen......
Willem2
30 maart 2008, 11:22
...
Interessant gegeven :rolleyes:
Misschien eens samen een biertje drinken ? ;)
rplover
30 maart 2008, 12:43
... een goed boek herlees je en herlees je en ............
Neem nu 'de Kapellekensbaan' van L.P. Boon :D
Veel beter dan een film ;)
Jansen
30 maart 2008, 22:53
En die andere aan je leuter...... waarmee typ jij eigenlijk ? :rolleyes: :D ;)
:freu: Mijn vrouw typt en ik zit al in de auto :thefinger
paul22
31 maart 2008, 12:54
Er komt hier toch ander publiek op af, en de andere clubs als PHG of VV zitten hier niet op te wachten.
In GT heeft men wel dit soortgelijk publiek vandaar dat er ook mannen zijn die na een middag YY nog even een avondje GT pakken.
Begrijp ik je nou goed??
Op de korting (35,-) in YY komt een publiek af waar PHG/VV niet op zitten te wachtten, Budgetneukers volgens jou.
Maar deze Budgetneukers gaan na YY s'avonds nog naar GT en betalen dus 85,- euro.:confused::confused:
foots
31 maart 2008, 20:14
Ja ik snapte het ook al niet, maar ik ben een (oudere) Newbie hier.
Afijn, duidelijk is dat de prijs soms meer heren kan trekken, om de boel vroeger op gang te laten komen en omzet te draaien.
Conclusies over bezoek hoeven we niet te trekken, wel mogen we ieder een andere voorkeur hebben. Ik ga de volgende keer (na 1 keer GT, was leuk geen goed eten en 1 keer PHG, goed eten, leuke sfeer, mindere dames voor mij) naar VV of misschien wel naar YY.
Ik ben geen gierpin, maar € 35,- en op tijd om nog voor het eten ruim van bil te gaan, daarna goed te eten en nog een lekkere Miep als dessert. Voldoende recovery tijd dan voor kleine Foots en lekker dichtbij zijn mijn redenen.
Nee, ik heb geen plakplaatjes op mijn arm en ik houd niet van André Hazes muziek.
dat weet ik ook nog wel:D Geloof me, dit is en blijft iets heel anders dan BB, alhoewel dat ook een ervaring was om nooit te vergeten, zeker niet na 2x ;)
Pas maar op dat je er niet verslaafd aan raakt, sommige doen dat namelijk:o