Volledige versie bekijken : need help
i search for a Forum in .nl
Hurenforum.nl ??
i dont know .....
can me tell anyone, the link to this Forum ?
thnx
bergm550
5 juni 2008, 15:32
IJsberenforum.com will also give you plenty of information on prostitution in Holland and Germany which is really the place you want to be for prostitution nowadays. Alternatives are www.hookers.nl
Bredero
5 juni 2008, 15:59
IJsberenforum.com will also give you plenty of information on prostitution in Holland and Germany which is really the place you want to be for prostitution nowadays. Alternatives are www.hookers.nl
Nou van deze tollerantie zouden ze bij de concurrentie nog wat kunnen leren in plaats van kinderlijk allerlei sites te zitten registreren waarvan de naam ook maar enigszins lijkt op ijsberenforum.
bergm550
5 juni 2008, 16:06
Nou van deze tollerantie zouden ze bij de concurrentie nog wat kunnen leren in plaats van kinderlijk allerlei sites te zitten registreren waarvan de naam ook maar enigszins lijkt op ijsberenforum.
Ik heb ook het gevoel dat gebruiker "Mr.B" niet helemaal koosjer is, wellicht is het beter als de Forum-Moderator deze gebruiker op "Banned" zet. :)
Bredero
5 juni 2008, 16:24
Ik heb ook het gevoel dat gebruiker "Mr.B" niet helemaal koosjer is, wellicht is het beter als de Forum-Moderator deze gebruiker op "Banned" zet. :)
Z'n eerste twee berichtjes over de dame uit Villa Tinto waren wel heel eigenaardig. Banned lijkt me sterk maar zeker in de gaten te houden die meneer B. Maar nu eigen ik mezelf de rol van moderator toe.
Stiffmaster
5 juni 2008, 17:10
Z'n eerste twee berichtjes over de dame uit Villa Tinto waren wel heel eigenaardig. Banned lijkt me sterk maar zeker in de gaten te houden die meneer B. Maar nu eigen ik mezelf de rol van moderator toe.
Je lijkt wel een van die voetbalfans die zich de taak van Bondstrainer toeeigend :green_smi:green_smi
rplover
5 juni 2008, 17:10
Wel raar dat MR.B help zoekt en blijkbaar alleen Engels :confused: spreekt, maar wel slim genoeg is, om als nieuw lid (vandaag geregistreerd) het formuliertje te vinden, en perfect te reageren in een topic van een Dame, formuliertje er mooi ingeplakt en al.
Chapeau, Mr. B, maar ik denk dat jij iets anders zoekt dan een forum :green_smi
:wink:
Flurkman
5 juni 2008, 18:58
De kwaliteit van het zogenaamde "Engels" van Mr.B is uiterst bedenkelijk... Dat is steenkolenengels! Veel verder dan de eigen streektaal reikt zijn horizon niet, vrees ik...
En nog iets: ik wil wèl Mr.A heten of Mr.X of zo, maar NIET Mr.B! Wie degradeert zichzelf al bij voorbaat tot een nummer 2...? Alleen iemand die zichzelf in de staart wil bijten!
Babbel
6 juni 2008, 15:33
De kwaliteit van het zogenaamde "Engels" van Mr.B is uiterst bedenkelijk... Dat is steenkolenengels! Veel verder dan de eigen streektaal reikt zijn horizon niet, vrees ik...
En nog iets: ik wil wèl Mr.A heten of Mr.X of zo, maar NIET Mr.B! Wie degradeert zichzelf al bij voorbaat tot een nummer 2...? Alleen iemand die zichzelf in de staart wil bijten!
De titel is toch al duidelijk : need help :D ;)
thesickboy
7 juni 2008, 11:26
Funny!!!!:D
Doet me denken aan een scene uit de film reservoir dogs. Een bende overvallers krijgen van hun opdrachtgever schuilnamen in de vorm van kleuren en iedereen wil wel Mr Black zijn en niemand wil Mr Pink zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=DvMam5wsZIk&feature=related