PDA

Volledige versie bekijken : Köln - Dellbrück / Iguana´s Garden / Lolita



Freddy_K
5 juni 2008, 16:19
Naam: Lolita

http://6today.de/koeln/iguana/lolita/index.html

Nationaliteit /taal : Ungarn / Duits

Leeftijd : 20 jaar (denk zelf 23 ofzo)

Haarkleur/lengte : lang

Lengte :1.65m

Postuur /Cupmaat : Normaal / A/B-cup

Tatoeage/Piercing : puur natuur

Service : PZC, NMC, beffen, kusjes

Extra : 1 sigaret

Prijs: 45 min 100 euro

Uitgebreide beschrijving te vinden op het Rheinforum. Het was heerlijk weer in Koln, zonnig 21 graden, leuke relaxte sfeer ... misschien moet ik daar maar gaan wonen (ik zit er toch elke week).

Lolita is misschien niet zo spectaculair als op de fotos maar zeker een heel leuk meisje om te zien. Ze is niet erg lang meer in de orde van 1.6 - 1.65m schat ik. Lekker zacht lichaam en het is een aardig meisje, geeft goede service :p:p Blijft nog maar kort maar keert later wel weer terug. Je moet haar van te voren boeken omdat ze de hele dag is vol geboekt.

bergm550
5 juni 2008, 16:58
Het was heerlijk weer in Koln, zonnig 21 graden, leuke relaxte sfeer ... misschien moet ik daar maar gaan wonen (ik zit er toch elke week).


Ik zou ook wel in Keulen willen wonen. Ik zag een documentaire enige maanden geleden op de ZDF. De lokale overheid van Keulen had onderzoek gedaan naar prostitutie in Keulen.

Er werd geschat dat een op de drie vrouwen, woonachtig in Keulen, bijverdiensten heeft als prostituee. Nu vond ik dat wel een erg hoog percentage, maar de waarheid ligt vaak in het midden.

Freddy_K
5 juni 2008, 19:04
Ik zou ook wel in Keulen willen wonen. Ik zag een documentaire enige maanden geleden op de ZDF. De lokale overheid van Keulen had onderzoek gedaan naar prostitutie in Keulen.

Er werd geschat dat een op de drie vrouwen, woonachtig in Keulen, bijverdiensten heeft als prostituee. Nu vond ik dat wel een erg hoog percentage, maar de waarheid ligt vaak in het midden.

Keulen zou als model kunnen fungeren voor menig Nederlandse stad :p

Flurkman
6 juni 2008, 09:57
Eén op drie? Ik blijf het hoogst onwaarschijnlijk vinden...