Volledige versie bekijken : Als je 1x geweest bent......
The good and the Bad
6 juni 2008, 05:15
Hebben jullie dat ook na de eerste x kon ik mijn gedachten niet meer van die saunaclubs af houden je moet gewoon terug of je nu wilt of niet.
En ja natuurlijk willen we wel en dat zal ik niet allen hebben.
Mijn favoriete zijn:Vila vertigo,Goldentime,Happygarden.
Of kent iemand nog betere gelegenheden laat het me weten.
Alvast bedankt en veel paloer plezier.
Gustomass
6 juni 2008, 08:19
Hebben jullie dat ook na de eerste x kon ik mijn gedachten niet meer van die saunaclubs af houden je moet gewoon terug of je nu wilt of niet.
..............
In deze 2 regels heb je eigenlijk alles vervat waar het om draait in deze hobby.
Alles varierend van heel veel plezier en veel goede sex enerzijds tot het grote gevaar anderzijds van een oneindige verslaving. Ook hier geldt hetzelfde als bij veel dingen in het leven. zolang je maar een goede balans weet te houden kan het voor lange tijd een plezierige hobby blijven.
Dit laatse is niet een van de gemakkelijkste opgaven voor je in deze toestand.
Gustomass wenst je daar veel sterkte bij want het is wel een voorwaarde om je in deze wereld staande te houden.
Tot zo ver deze vroegevrijdagmorgen overweging aan het begin van wellicht een mooi wandel weekend voor jou en al die anderen die aangestoken zijn.
Ik wens je heel veel plezier.
Mucho gusto y que te vaiija muy bien.
Gustomass still going strong...
bergm550
6 juni 2008, 08:51
Mijn favoriete zijn:Vila vertigo,Goldentime,Happygarden.
Of kent iemand nog betere gelegenheden laat het me weten.
Ik heb dit ook. Ik zou nog veel meer naar Goldentime willen gaan, en nog veel meer uren met vrouwen als Lara, Silvana, Nadja en Cosmina op de kamer zijn. Het enige probleem is mijn bankrekening, dat is het enige dat me belemmert om nog meer naar Goldentime te gaan. Sterker nog, het liefst ga ik in Keulen wonen. Dan zit ik dichtbij Goldentime, Livingroom en ook Palace is dan maar 1 uur met de ICE van Keulen verwijderd. Het zou mijn leven in ieder geval een stuk mooier maken. Als ik de kans zie via mijn werkgever een "transfer" te krijgen naar Keulen, dan zou ik het meteen doen.
Toppie
6 juni 2008, 13:34
nee ik ken dat gevoel absoluut niet!!!! ;)
seksenfun
6 juni 2008, 21:40
Ook ik blijf verstandig en beperk mijn date-jes tot 2 foikes per maand :wink:.
NikXXX
7 juni 2008, 14:13
Zelf woon ik in de buurt van Venlo, dus wat dat betreft heb ik een enorm geluk. Of niet? Ik ga EEN keer per week. Dat heb ik mijzelf opgelegd, omdat ik toch wel verslaafd raakte aan een clubbezoek. Dat ben ik nog steeds wel. De meeste ijsbeertjes onder ons zijn wel in zekere mate verslaafd. Dwangmatig gedrag, of een way-of-life? Het maakt wel onderdeel van mijn leefpatroon uit. Ik geniet ervan!
HotHHarry
7 juni 2008, 17:16
Inderdaad als je eenmaal een keer geweest ben.........:o
Gelukkig woon ik niet in de buurt van al deze mooie clubs, want dan was ik al lang failliet geweest.....
Vroeger ging ik regelmatig naar een club of dvp hier in de buurt, maar sinds ik de saunaclubs ontdekt heb niet meer ik vind dat nu gewoon zonde van het geld ..
Maar verslaafd ben ik niet :lostit::lostit::lostit: