PDA

Volledige versie bekijken : Laren, Boccaccio



Geilaard
7 juni 2008, 09:05
Onlangs hier een prima ervaring gehad. Na wat rondkijken een knappe donkere meid uitgenodigd wat te gaan zwemmen. Ze zei dat ze niet verlegen was en dat bleek. In het zwembad volop zoenen, kussen en vingeren, mijn vingers diep in haar volkomen gladde kut mogen begraven en kon daar ook mee door gaan terwijl anderen op de kant stonden te kijken.

Toen ik behoorlijk opgewarmd was, is ze op de rand van het zwembad gaan zitten en spreidde ze haar benen wijd, zodat ik staande in de "bubbelhoek" van het bad haar uitvoerig kon vingeren en beffen. Na afspoelen in de douche op een ligstoel verder gegaan en uiteindelijk daar ongegeneerd liggen neuken. De gedachte dat er ieder ogenblik iemand kon komen en ons dan bezig zou zien, zorgde er wel voor dat ik wat sneller kwam dan normaal, maar het is supergeil.

Begreep overigens dat het in de zomer op het buitenterras bij het zwembad ook niet alleen bij praten blijft, maar dat er ook wel eens een goede vrijpartij ten beste wordt gegeven, waar anderen bij zijn.

Willem2
7 juni 2008, 10:18
Beste Geilaard,
Geef nog eens de prijzen zoals die gelden in Boccaccio voor deze gierigaard ;)

bergm550
7 juni 2008, 10:29
Ik begrijp echt niet waarom mannen naar Club Boccaccio in Laren gaan. De vrouwen zijn er zeker niet mooier dan in Goldentime, en daarnaast kost een uur daar zeker rond 250 EUR, waarschijnlijk 325 EUR.

Terwijl je in Goldentime voor 75 EUR per uur een mooiere vrouw hebt en betere service. Daarnaast is Goldentime als club mooier dan Boccaccio. Werkelijk, ik begrijp echt niet waarom mannen naar Boccaccio gaan.

Boccaccio is echt weer zo'n typisch Nederlands bordeel, waarin men denkt bijzonder te moeten zijn door te pronken met Champagne, golfbaan en vergaderruimte. Het slaat de plank volledig mis.

Silvester
7 juni 2008, 11:06
....men denkt bijzonder te moeten zijn door te pronken met Champagne, golfbaan en vergaderruimte. Het slaat de plank volledig mis.
Voor 'n doorsnee ijsbeer als ondergetekende was (is) dit inderdaad geen aan te raden club.

Ik ben er jaaaaren terug 'n paar keer geweest met "vriendjes".

Toen was het al schrikbarend duur, echter altijd 'n volle bak, veel penose met moeilijk geld, BN'ers (!), en gokkende aziaten aan de pokertafel zijn me bijgebleven.

(En 'n MILF die zo geil was dat ze me compleet onderspoot toen ze alleen nog maar op Silvestertje ging zitten....
En toen ik was op mijn beurt "pissed off" want ik had nog niet eens de tijd gekregen mijn broek uit te doen....:smile2:)

Rex
8 juni 2008, 22:33
Ik ben ooit ook een keer in Boccaccio in Laren geweest. Op zich niet veel bijzonders. Ze hebben een centrale hal waarna je de barruimte betreed en hebben ook een binnenzwembad wat ik er toen ( wat ik er me nog van kan herinneren ) niet echt schoon vond uitzien..................

Ik ben toen naar de kamer geweest een uurtje. Een uurtje met entree kostte toendertijd rond de 400 gulden ( zo'n dik 180 euro dus.....).

Ach, ik heb het een keer gezien. Maar de overdrevenheid van sommigen dat het '' de club '' van Nederland zou zijn, deel ik absoluut niet.

Carpe diem
8 juni 2008, 22:47
Ik begrijp echt niet waarom mannen naar Club Boccaccio in Laren gaan. De vrouwen zijn er zeker niet mooier dan in Goldentime, en daarnaast kost een uur daar zeker rond 250 EUR, waarschijnlijk 325 EUR.

Terwijl je in Goldentime voor 75 EUR per uur een mooiere vrouw hebt en betere service. Daarnaast is Goldentime als club mooier dan Boccaccio. Werkelijk, ik begrijp echt niet waarom mannen naar Boccaccio gaan.

Boccaccio is echt weer zo'n typisch Nederlands bordeel, waarin men denkt bijzonder te moeten zijn door te pronken met Champagne, golfbaan en vergaderruimte. Het slaat de plank volledig mis.


Beste bergm550,

Niet iedereen is in de mogelijkheid om naar Duitsland te rijden voor een nummertje te maken in jou genoemde club GT.
Zeker uit de regio 't Gooi is het een behoorlijk stuk rijden en niet iedereen beschikt over zoveel tijd. Er zijn ook nog mannen die een "privé" leven hebben waardoor ze niet in de mogelijkheid zijn om af te reizen naar Duitsland. Dus voor deze groep mannen zijn de clubs en ramen in Nederland een goed alternatief.

Johnny Bravo
5 oktober 2009, 10:01
AMSTERDAM - Voormalig Big Brother deelnemer Kelly, die in 2000 een geslachtsverandering onderging, blijkt al enige tijd op donderdag- en vrijdagavond in de Gooise ‘herensociëteit’ ‘Boccaccio’ in Laren te werken. De exclusieve seksclub wil met de transseksueel inspelen op de vraag van de klanten. LEES VERDER (http://www.telegraaf.nl/prive/4992454/__Kelly_werkt_in_exclusieve_seksclub__.html?p=36,2 )


Bron: www.telegraaf.nl

John_68
14 mei 2011, 23:18
Tja...ben er twee keer geweest en twee keer achteraf spijt want een uurtje neuken kost al gauw € 250,= en ik ben de tijd een keer vergeten. Toen moest er nog ff € 140,= bijbetaald worden voor 10 minuten. Daar kom je dus niet zo vaak, al is het bij mij om de hoek. Dan kun je inderdaad beter naar Duitsland rijden. Een doorsnee saunaclub heeft meer mogelijkheden qua welness dan die hoerenkast in Laren. (want laten we wel zijn; je kunt er vergaderen, golfen en weet ik veel wat MAAR daar kom je niet voor naar Boccaccio) Moet wel zeggen dat de dames bij Boccaccio van een goed nivo zijn, je kunt er normaal mee communiceren, beter dan in een doorsnee saunaclub in Duitsland waar veel oosteuropese dames amper duits of engels spreken. Dat telt wel! Het meest ergerlijk is die 'receptioniste' achter die veel te grote tafel in de hal van die tent en 's-avonds een veel te grote klerekast bij de voordeur. Het is alsof je bij de Tokkies op visite komt.

Mouse
26 augustus 2011, 20:56
als je voor een bezoekje aan een van de sauna clubs in duitsland dik 2 uur moet rijden (en 2 terug zzzz) dan is Laren zo gek nog niet, ben er verschillende keren geweest en eigenlijk altijd wel een geslaagde avond gehad, er zijn veel leuke meiden aanwezig.
Jullie hebben wel gelijk dat het aanbod veel ruimer is, en de kosten beduidend lager zijn in de bekende sauna clubs, maar vanuit regio A'dam is het gewoon te ver.. En in de regio A'dam heb je niet zo heel veel keuze meer uit echt goede clubs naast LV & Boccaccio. Een paar keer per jaar rij ik echter zo snel als mogelijk langs laren om naar Goldentime te scheuren :)

gerrit11
27 november 2012, 16:41
ik ben er ook verschillende keren geweest, soms niks gedaan maar wel vertrokken met wat tel nr's.
en in de betalende keren, tussen de 250,- en de 1150,-,
dat laatste was wel ff schikken, daar ging die vent rekenen vanaf dat ik t bad binnen kwam tot vertrek.
was met een vriend en die gaf de dames ook volgas te drinken en in t zwembad ging dat nog ff door.
was wel een leuke dame, was in t zwembad tegen me op aant rijen en later in die strandstoel t afgemaakt.
leuke was, een andere aanwezige klant met dame zaten 1.5m van me af in t zwembad toe te kijken hoe ze me verzwolg, wel lachen!!

maar ja, daar komen we niet meer, de dames in duitsland zijn idd 10 x beter en ietsie meer keuze..

BSesamstraat
27 november 2012, 19:05
Tering... daar neuk je in de saunaclubs in duitsland je leuter van je lijf met alle denkbare opties en service enz....

Haradamannetje
27 juni 2020, 19:22
Hoe is het hier tegenwoordig?

schoolmeester
27 juni 2020, 19:34
WAARSCHIJNLIJK RUSTIG, clubs in Nederland gaan per 1 juli weer open.

Groet, schoolmeester.

Wentelt Eefje
27 juni 2020, 19:36
Net als in deze thread, rustig...

Eddy_V
28 juni 2020, 00:21
Net als in deze thread, rustig...
Ze hebben in ieder geval de tijd gehad om de bloedspatten en die krijtstrepen op de oprit te verwijderen.

Kwam er in ‘90-iger jaren een paar keer. Is niet echt een saunaclub, meer een privéclub, je kon er ook gewoon in dagelijkse kleding rondlopen, wel mooi en met zwembad. Maar ik heb er nooit mensen lol zien maken met strandballen ;) alleen veel poenige lui die met flessen bubbels indruk meenden te maken.

pietpotent44
28 juni 2020, 01:27
Huh, dacht altijd dat Boccaccio een discotheek was :gruebel:

schoolmeester
28 juni 2020, 05:21
Nee, een luxe sexclub gelegen vlak bij de A1 in het bos.
Komt veel penoze uit het Gooi met geld smijten.

Groet, schoolmeester.

Wentelt Eefje
28 juni 2020, 06:07
Lees: er kwam veel penoze uit Amsterdam in het Gooi met geld smijten, zeker toen in Bocaccio ook nog gegokt kon worden. Eddy_V refereerde er al aan, het was de plaats delict van de moord op (de ontzettend sneue... ) Martin Kok, die op dat moment zelf geloofde dat hij inmiddels misdaadjournalist was geworden... inmiddels opgenomen in het dossier Marengo inzake Taghi...

jammer dat Bocaccio geen saunaclub is, want volgens mij wel het enige bordeel in Nederland (en misschien ook wel ver daarbuiten) dat beschikt over een 9-holes putting green, een afslag kooi en drie chipping/pitching greens...

Eddy_V
28 juni 2020, 08:43
Verdomd ja dat hebben ze ook nog!
Kan mij niet herinneren of dat er rond ‘98-‘99 ook al was.

Misschien dan toch weer eens een bezoekje wagen: goed alibi met excuus van de wrong hole !

Giodude
28 juni 2020, 10:58
Misschien dan toch weer eens een bezoekje wagen: goed alibi met excuus van de wrong hole !

Ik dacht dat je daar Theo's al voor had. Dan weet je zeker dat je de wrong hole hebt.

pietpotent44
28 juni 2020, 11:15
Ik dacht aan deze discotheek (gesloten in 1993) in Destelbergen, bij Gent in de buurt:


https://youtu.be/p5WSiJVZQWk

Jorisxxx
26 oktober 2021, 05:29
Iemand al eens Marloes geprobeerd? Aanrader!!!

WANDELAAR5
26 oktober 2021, 07:49
1e echte bericht van een nieuw lid of reclame?

JonnyFontane
26 oktober 2021, 08:16
Ik denk t laatste........

Jorisxxx
27 oktober 2021, 16:57
Eerste echte bericht, Marloes is een Nederlandse vrouw die het echt voor haar plezier doet. Ze tongzoend als de beste, heel erg vrolijk en lief, mooi en academisch opgeleid. Verder heb ik helemaal niks met bocaccio. Ze is er altijd alleen op donderdag avond, meer seks werk doet ze niet, ze heeft een goede baan ernaast.

Jorisxxx
27 oktober 2021, 17:00
De meeste andere dames bij 'de Bok' zijn niet veel soeps, misschien dat dat je overtuigd dat het geen reclame is.

Jorisxxx
27 oktober 2021, 17:04
Mocht iemand Marloes bij Bocaccio bezocht hebben, graag een recentie, dan is er geen misverstand of dit wel of niet reclame is en ze verdient het!

JonnyFontane
27 oktober 2021, 19:04
Ik ben er van overtuigd dat dit reclame is.....
Iemand die zich op 26 oktober registreerd en meteen zo positief is over een bepaalde dame, dat zet bij mij toch vraagtekens.
En ook nog zegt dat de andere dames niet veel soeps zijn.....:gruebel:

kempie
27 oktober 2021, 19:18
Ik ben er van overtuigd dat dit reclame is.....
Iemand die zich op 26 oktober registreerd en meteen zo positief is over een bepaalde dame, dat zet bij mij toch vraagtekens.
En ook nog zegt dat de andere dames niet veel soeps zijn.....:gruebel:

Ben er nooit geweest maar sprak laatst iemand in de club die zegt zo 1 keer per jaar daar heen te gaan. Zei:”het is wel een flink stuj duurder maar zitten dan niet zo veel dames maar wel voornamelijk mooie en de service is er wel goed”.

Kan me ook niet voorstellen dat alle andere meiden daar dan slechte service zouden geven. Denk dat ze eerder allemaak goede service geven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jorisxxx
27 oktober 2021, 20:09
Nee, het is geen reclame. Ik heb een account aangemaakt omdat ik zoveel slechte recensies zag van Bocaccio en daar dus een andere ervaring had. Oke, dat de andere dames niet veel soeps zijn is mss een beetje overdreven, ik ben maar met twee andere meiden naar achteren gegaan en deze deden niet veel en vroegen overal extra voor. De dames zien er wel goed uit en zijn jong, Marloes is een van de weinige wat oudere.
Het was maar een tip, doe er mee wat je wilt.

JonnyFontane
27 oktober 2021, 21:09
Laren ligt een beetje uit de richting voor mij.....
Ik houd het wel bij de saunaclubs

Eddy_V
28 oktober 2021, 00:33
Laren ligt een beetje uit de richting voor mij.....
Ik houd het wel bij de saunaclubs
Denk dat we sneller in Laren zijn dan in Velbert ;)

ben eigenlijk best wel benieuwd, na al die jaren zullen ze me daar toch niet meer herkennen en de dames zijn al 2 generaties jonger dan destijds
Is er een tombola voor de Boccaccio? :hammer:

JonnyFontane
28 oktober 2021, 05:14
Denk dat we sneller in Laren zijn dan in Velbert ;)


Te veel kak daar.......pad ik als botte Brabo niet tussen:biggrin:

Al hoe wel ik een zachte g heb, heb ik ook een harde l

https://youtu.be/KPhfFlgJn5o

Brad Clitt
28 oktober 2021, 06:28
50430?

WANDELAAR5
28 oktober 2021, 06:57
En dà geleufde gij? Geen flauw idee wat ze daar vragen, maar het zal hoger liggen dan de gemiddelde club in Nederland en dat ligt weer ver boven het oude en nieuwe Babylon en Sixsens tarief (entree niet meegerekend).

Brad Clitt
28 oktober 2021, 07:09
Sorry, smiley vergeten.

kempie
28 oktober 2021, 07:10
En dà geleufde gij? Geen flauw idee wat ze daar vragen, maar het zal hoger liggen dan de gemiddelde club in Nederland en dat ligt weer ver boven het oude en nieuwe Babylon en Sixsens tarief (entree niet meegerekend).

Ik kan het me niet helemaal herrineren maar volgens mij 150 of 200 per half uur vandaar dat ik ook niet geloof dat ze er dames met slechte service laten werken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rapa23
28 oktober 2021, 11:07
Antwoord van Boccaccio zelf:

Bij binnenkomst betaald u €50 voor 4 eigen drankjes

U betaalt voor de kamerhuur (incl dame) van 14.00u tot 20.00u €190,- per uur

na 20.00u betaald u €235,- per uur in het uur kunt u gebruik maken van het zwembad en sauna

Na het eerste uur kunt u verlengen per half uur

Ik vind het persoonlijk jammer dat je tussen twee sessies door niet even kan relaxen aan het zwembad of in de sauna, dat moet altijd in gezelschap van een dame en dan loopt de tikker lekker door. Voor mij een reden om voor een saunaclub te kiezen.

robvanvelzen
11 december 2021, 21:00
Ik kom al sinds een jaar of 20 in "De Bok" zoals wij dat noemen. Het is een luxe club en daar ga je inderdaad niet heen met je voedselbank bonnen. Sinds de coronatijd kom ik er bijna niet meer, maar ik mis wel de gezelligheid die je eigenlijk in geen enkele tent meer hebt. Je kunt hier ook gerust een avond aan de drank zitten zonder dat je jouw droomvrouw ziet. Overkwam mij ook. Maar ik heb er jarenlang wel droomvrouwen gehad en super veel lol en plezier gehad (met als absolute topper de huidige gastvrouw cq kassadame, ik zou graag nog een keer met haar willen afspreken). Anyway: ik hoop dat we snel weer een after-coronaperiode gaan krijgen. Want Boccaccio is echt de moeite waard als alle leuke dames weer terug zijn.

laplagne
3 januari 2022, 10:12
Als door bovenstaande schrijver met de receptioniste een in Rusland geboren geboren met een geweldige voorgevel wordt bedoeld, dan ben ik het helemaal met hem eens. Deze dame had ik - voor mijn gevoel - in de vorige eeuw ooit eens in De Whites in Rotterdam ontmoet: een absolute topper, die ik ondanks haar leeftijd zeker nog een keer zou willen ontmoeten. Mijn laatste bezoek aan Boccaccio was in de zomer van 2020 nadat ik uit de wandelgangen had vernomen dat een mij zeer bekende dame uit Golden Time in Laren was neergestreken. Dat klopte en toen heb ik Marloes het tweede uur als trio-dame laten aansluiten. Dat was zeker een groot succes. Een bezoek aan Boccaccio staat bij de heropening in hopelijk 2022 op mijn to-do-list en laat mij daar altijd graag door de dames verrassen.

Shakir
28 februari 2022, 13:43
Ik kamerde dit weekend in AcaG met een dame die nog in Boccaccio had gewerkt.
De prijszetting gegeven door Rapa23 klopt, maar de baas vergat er wel bij te vermelden dat je voor elke extra scheet dient bij te betalen.
Extra's die in saunaclubs gewoon standaard zijn.

Rij dan maar lekker door naar het mooie Limburg, Duitsland of zelfs Zwitserland.

Ascari
28 februari 2022, 14:13
Shakir nog belangrijk om te weten is dat Laren een miljonairs dorp is. Veel jonge jongens komen hier om supercars te spotten die er talrijk rondrijden. Ik denk dat Boccaccio vooral gericht is op mannen die (extreem) veel te besteden hebben.

Shakir
28 februari 2022, 14:17
Shakir nog belangrijk om te weten is dat Laren een miljonairs dorp is. Veel jonge jongens komen hier om supercars te spotten die er talrijk rondrijden. Ik denk dat Boccaccio vooral gericht is op mannen die (extreem) veel te besteden hebben.

Die gasten noemen ze in België "fils à papa". Ikzelf ben maar een simpele budgetwipper. :hammer: