PDA

Volledige versie bekijken : Lanaken, Saunaclub Ratu - Asmara, Algemeen



guidog
7 juni 2008, 11:57
'Wat later kom ik van hem te weten dat er momenteel een nieuwe saunaclub open is in Vlaanderen. Na de Queenies- en Las Vegasflop. Maar ook dit zal wel een flop worden (blijven). Den baas snapt nog niet dat er in een saunaclub meer dan 2 meiden moeten zijn. Voor de rest is alles gelijk aan een saunaclub naar Duits model (prijs, faciliteiten, eten en drinken). Vroeger was het een gewone bar. Deze club bevindt zich in Lanaken. De naam ontsnapte hem even. Een zoektocht op het internet leverde niets op. Hij bedoelde toch niet sans soucis?'

Korte google zoektocht leert dat het effectief gaat over een nieuwe saunaclub in Lanaken Belgie met de naam ' ratu-asmara'. Op die manier makkelijk terug te vinden op het web.

zeppos58
7 juni 2008, 12:46
Korte google zoektocht leert dat het effectief gaat over een nieuwe saunaclub in Lanaken Belgie met de naam ' ratu-asmara'. Op die manier makkelijk terug te vinden op het web.

Geef beter de juiste link, want zo is het niet te vinden dankuwel mercie

BigBear
7 juni 2008, 13:50
Geef beter de juiste link, want zo is het niet te vinden dankuwel mercie

http://www.ratu-asmara.com/Paginas/Route.asp

http://www.ratu-asmara.com/

:D

wanderingeurope
9 juni 2008, 17:42
isn't called classic club before......?
this is a private house or FKK concept?

zeppos58
9 juni 2008, 20:16
isn't called classic club before......?
this is a private house or FKK concept?

FKK

seksenfun
9 juni 2008, 21:14
Dit topic zou allicht beter passen onder de rubriek 'andere saunaclubs', daar kan iedereen het makkelijk vinden ;).

Willem2
9 juni 2008, 22:47
Dit topic zou allicht beter passen onder de rubriek 'andere saunaclubs', daar kan iedereen het makkelijk vinden ;).

Dat zou kunnen maar laten we even afwachten of het niet gewoon een club is ;)

Big30
9 juni 2008, 23:31
Dat zou kunnen maar laten we even afwachten of het niet gewoon een club is ;)


Ratu Asmara is een private en besloten club met een all-in formule.

Lijkt me als ik de site lees geen FKK, maar zoals gezegd een "gewone club" maar dan wel een luxe. Zo iets als Sauna Diana. Maar zeker ben ik niet ;)!

:wink::wink:

rplover
10 juni 2008, 14:39
Lijkt me als ik de site lees geen FKK, maar zoals gezegd een "gewone club" maar dan wel een luxe. Zo iets als Sauna Diana. Maar zeker ben ik niet ;)!

:wink::wink:
lees? bekijk, bedoelde je waarschijnlijk :teuflisch... overal champagneflessen op de bar, en ook duidelijk in de handen van de Meiden.
Misschien kan Jansen eens gaan testen, die kent alles van champagneMeiden, en dan weten wij het ook :baby2:

neukie
12 juni 2008, 09:07
Ik lees hier nog gee woordje over entree, prijsen enz enz.

Zo is dat hele draadje voor me zonder belang.

Misschien eens een ontmoetingplaats voor rplover en me. niet zo ver voor iederein

Johnny99
13 juni 2008, 08:33
Ben afgelopen zondag middag eens op verkenning gegaan. Is een goed kwartier rijden voor mij.

Op de site staat dat ze vanaf 13.00 uur open hebben. Ik kwam om 14.00 uur aan. De deur stond open, toch maar even aangebeld. Ik neem aan de gast vrouw kwam mij tegemoet met de vraag ... ja ....?????. Ik melde dat ik eens een kijkje kwam nemen. "Ooohh, we hebben nog gesloten, we zijn net wakker".

Ik mocht toch effe binnen komen en wat drinken, zeer vriendelijk. Even van de baas een rondleiding gehad en wat info. Ze willen volgens de bekende 'duitse' formule werken. Prijzen ed. gelijk. Eten (goed eten) en drinken inbegrepen.

Inrichting:

Begane grond: bar met zithoeken, keuken met bakplaat (naar YY idee), douches, kleine sauna (2 persoons) en een jaccuzi.

Kelder: Cinema met 3 ligbedden.

Tuin: moet nog worden aangelegd.

Deze club is vrij klein, een riante villa.

Voorlopig hebben zij pas vanaf de avonduren open (niet handig om dan op de site vanaf 13.00 uur te zetten) tot in de kleine uurtjes. Zaterdag was het 07.00 uur 's morgens geworden.

Geen dames aanwezig omdat nog dicht was. Ze willen met een 10-tal dames gaan werken.

Dus maar eens afwachten hoe deze club zich gaat ontwikkelen.

seksenfun
13 juni 2008, 18:36
De instelling van de eigenaar klink alvast toch dat ie er wil voor gaan én wat je absloluut wil verwezenlijken lukt je ook ;).

De site verdient alvast een pluim.

seksenfun
14 juni 2008, 00:52
Queenies was bijlange geen GT maar zo gezellig, zo familiaal... zo uniek. Dit zou wel eens een tweede Queenies kunnen worden :rolleyes:.

rplover
14 juni 2008, 09:36
Ik lees hier nog gee woordje over entree, prijsen enz enz.

Zo is dat hele draadje voor me zonder belang.

Misschien eens een ontmoetingplaats voor rplover en me. niet zo ver voor iederein
Neen, neukie, ik kom wel naar Duitsland toe, mijn derde vaderland :D
Als ik dit zo eens bekijk, de intenties zijn er wel, maar wat een start: gesloten, andere openingsuren, geen Meiden.
Als de champagne maar koel staat :rolleyes:
Goede bedoelingen, die heb ik ook, maar er komt meestal weinig van terecht, en een club kan zich zo een start niet veroorloven.
S&F, te hopen dat het geen tweede Queenies gaat worden :rolleyes:
Of een tweede Las Vegas misschien ;)

:wink:

Mr_Staminna
15 juni 2008, 17:09
Maakte daarstraks een ritje over de E314 richting NL en wonder boven wonder een radiospot van deze club op Radio Contact
Lachte me een deuk, maar het zal wel aan de huidige economie liggen
Wel de toepasselijke zender
Enfin ze profileerde zich als sauna en massageclub

seksenfun
15 juni 2008, 17:51
Dit geeft wel aan dat men er wat van wil maken.

zeppos58
15 juni 2008, 17:53
Dit geeft wel aan dat men er wat van wil maken.
Verkeerde investering want Contact Vlaanderen is zo goed als dood. Nu ja , hopelijk maken ze elders ook reclame

rplover
15 juni 2008, 17:59
Dit geeft wel aan dat men er wat van wil maken.
Lanaken is gerechtelijk arrondissement ?????
Vergeet het maar, daar laten ze "het saunaclubconcept" naar Duitse normen NOOIT toe.
De kamers kunnen niet ter beschikking gesteld worden van ijsbeertjes en Meiden, dat geloven ze niet, dus is het prostitutie, werkneemsters, en dan gaan ze bijdragen moeten betalen als werkgever.
Gevolg: doorrekenen aan klanten, hogere uurprijzen en dat wil geen beertje. Daar draait en valt een saunaclub mee.
Ten dode opgeschreven dus voor de start (hoe goed de bedoelingen van de uitbater ook moge zijn).
Twee keuzes, ofwel alles wettelijk en hoge prijzen.
Oftewel de prijzen aanhouden.

In de twee gevallen noppes. In het eerste failliet wegens gebrek aan beertjes, in het tweede geval doet het gerecht zijn werk. Ik geloof er niet meer in in België, tot het tegendeel bewezen wordt.

neukie
15 juni 2008, 20:11
Lanaken is gerechtelijk arrondissement ?????
Als we ons in het "La butte aux bois" in Lanaken ontmoeten? Een van mijn woonkamers....En dan naar wat cupjes Chablis of Taittinger of minstens Pouilly-Fume rijden we van het onzinnige, dode Vlaanderen naar NL-Limburg.......:fuck::thefinger:wink:.......Of naar Kaarst.....

zeppos58
15 juni 2008, 21:44
Als we ons in het "La butte aux bois" in Lanaken ontmoeten? Een van mijn woonkamers....En dan naar wat cupjes Chablis of Taittinger of minstens Pouilly-Fume rijden we van het onzinnige, dode Vlaanderen naar NL-Limburg.......:fuck::thefinger:wink:.......Of naar Kaarst.....
Liefst naar Kaarst nog liever naar Hennef.

thesickboy
16 juni 2008, 07:53
Als we ons in het "La butte aux bois" in Lanaken ontmoeten?

Geheel off-topic, maar dit hotel (http://www.labutteauxbois.be/)is écht TOP als je van het h*erenlopen even genoeg hebt en met de vrouw een rustig verwenweekend wil doorbrengen. Ab-so-lu-te aanrader!

TSB
:wink:

seksenfun
16 juni 2008, 20:01
rplover, al niet meer in de zaak geloven op voorhand, een schande ;). Verder is alleen nog maar gebleken dat het arrondissement Turnhout geen sauneclubconcept wil, hoe het met het arrondissement Tongeren zit weten we nog niet. Tongeren zou wel eens een heel stuk progressiever kunnen zijn dan Turnhout.

rplover
16 juni 2008, 20:29
rplover, al niet meer in de zaak geloven op voorhand, een schande ;). Verder is alleen nog maar gebleken dat het arrondissement Turnhout geen sauneclubconcept wil, hoe het met het arrondissement Tongeren zit weten we nog niet. Tongeren zou wel eens een heel stuk progressiever kunnen zijn dan Turnhout.

Ik geloof niet meer in een saunaclub in ons Belgenlandje.
En de reden heb ik gegeven (en ik heb het duidelijk gehoord ook), ze willen enkel een saunaclub als de Meiden allemaal ingeschreven worden als werkneemster. Met als gevolg uurprijzen die tot 50 euro hoger moeten liggen om uit de kosten te raken. En welke Meid wil dat nu, ingeschreven worden als meisje van plezier, of noem het voor mijn part animeermeisje...

Dit lukt nooit, en geen beertje die daar naartoe wil, een vergelijking met Duitsland is snel gemaakt.

Neukie, ik zie je wel een dezer zaterdagen in een of andere Duitse saunaclub.
Ben trouwens mijn Duits, tegen al mijn principes in (maar principes zijn er om te laten vallen, heb ik gemerkt de laatste maanden), deftig aan het bijschaven. Lukt al vrij aardig (Schlussel, Zimmer, ficken ficken ficken:D), is best een geil taaltje :teuflisch

:wink:

zeppos58
16 juni 2008, 21:21
Zeg nooit nooit want het ene gerechtelijk arrondissement is het andere niet.
Ik herinner me nog begin jaren 80 alsof het gisteren was.
Overal werden de toen vrije radio's uit de ether gehaald behalve in Brabant (van Vlaams Brabant was nog geen sprake) Maar in Leuven was het ook keer na keer prijs.
Veel hangt dus af van welke prioriteiten de procureur stelt.

neukie
20 juni 2008, 12:00
Neukie, ik zie je wel een dezer zaterdagen in een of andere Duitse saunaclub.
Ben trouwens mijn Duits, tegen al mijn principes in (maar principes zijn er om te laten vallen, heb ik gemerkt de laatste maanden), deftig aan het bijschaven. Lukt al vrij aardig (Schlussel, Zimmer, ficken ficken ficken:D), is best een geil taaltje :teuflisch

:wink:
hihihi, nog wat OT: 4 jaaren geleden had ik alleen 4 woorden Nederlands drop: Grolsch, Heineken, Genever en neuken.....
Dat beetje Nederlands wat ik nu prat: dat leerde ik allet zelfder zonder een uur cursus. En als ik dat zo gemaakt heb dan maak je dat ook zo... :D

rplover
20 juni 2008, 21:29
hihihi, nog wat OT: 4 jaaren geleden had ik alleen 4 woorden Nederlands drop: Grolsch, Heineken, Genever en neuken.....
Dat beetje Nederlands wat ik nu prat: dat leerde ik allet zelfder zonder een uur cursus. En als ik dat zo gemaakt heb dan maak je dat ook zo... :D
Nog meer OT.... Heineken? Shame on you, neukie, Duvel verdorie :teuflisch;)
Dat Duits komt wel goed. Daar zorgen die lekkere Meiden wel voor :D

:wink:

guidog
25 juni 2008, 16:11
is er nu eigenlijk iemand al eens binnen geweest in deze club ?

Willem2
25 juni 2008, 16:15
is er nu eigenlijk iemand al eens binnen geweest in deze club ?

Even teruglezen en dan vind je Johnny99 ;)
En anders vragen aan "dupke" want die kan je overal vinden ;) :D

Binky007
2 augustus 2008, 17:58
Gaan ook party's organiseren

Maar of dit nou bij een saunaclub past

http://partyflock.nl/party/128993:Exceptionnel_DeLuxe.html

Nog een stukje tekst hierover

Exceptionnel Deluxe - Living Room
Exceptionnel goes Belgium

High Quality and Luxurious Clubbing by Exceptionnel De Luxe. Naast de reeds bestaande feesten op de PartyFarm te Linne presenteren wij na de zomer een geheel nieuw en eigentijds concept nl 'Exceptionnel De Luxe' > Living Room...

De Luxe ziet zijn eerste daglicht op zaterdag 20 september a.s. in een bijzonder luxe locatie niet ver van de nederlandse grens en op steenworp afstand van Maastricht. Wij hebben een prachtig en intieme lokatie weten te bemachtigen in België waarbij wij nog méér de service aan onze gasten kunnen bieden zoals de 'personal touch'...

Vier keer per jaar is het raak bij Exceptionnel De Luxe. Dan is het alsof je op een avond na werk thuis komt, in je eigen huiskamer, waar vanuit het niets een losgeslagen verrassingsfeestje plaatsvindt met al je beste vrienden... Dat is Living Room!

Met een gehéél eigen nieuwe sound van Lounge-Progressive-Tribal, en met bekende mensen in een luxe ambiance verwachten wij dat Exceptionnel's 'Living Room' een daverend succes gaat worden! Géén lange rij mensen voor de deur, geen wachttijden aan de bar maar een 1:1 bediening door charmante vrouwelijke obers in oogprikkelende outfits. Dit alles voor een selectief gezelschap voor maximaal 125 gasten.

Zaterdag 20 september is de eerste editie waar je al die leuke mensen die jij wilt zien, met wie jij een drankje wil drinken en met wie jij een dansje wil wagen en misschien wel meer... Een feestje thuis, maar dan zonder de troep de volgende ochtend. Verwacht feel good house, lounge, progressive en meer met o.a. Santito, Wess Vall, Krizz and guest dj's.

De compleet nieuwe house georiënteerde 'De Luxe' is ingericht als een huis waar je je al snel thuis zal voelen. Dit nieuwe (t)huis voor Exceptionnel De Luxe liefhebbers die nét een beetje meer erotisch geprikkeld willen worden kent drie verdiepingen: de livingroom/ kitchen (main-area), Lounge area en bedroom(s). Dus even bijpraten met een cocktail in de livingroom alwaar je de club betreedt en helemaal los kunt gaan op de dansvloer , kussengevechten in de bedroom, en de Lounge die zich beneden in de kelder van het huis bevindt. Het beloofd een feestje te worden op het hoogste nivo...

Exclusive Lounge Club Ratu Asmara,
Tournebride 57,
3620 Lanaken (Belgium)
Near Maastricht




Plaats : Lanaken – Belgium (Near Maastricht).
Lokatie : Lounge Club Ratu Asmara – Tournebride 57.
Theme : Luxurious Exclusive Clubbing.
Entrance : 21:00 hr.
Start : 21:00 hr till 4:00 am.
Toegang : 22+, Couples and Females, NO SINGLE MEN!! Max 125 gasten.
Parking : Naast Lounge Club Ratu Asmara.
Dresscode : Full White
Deejays : Santito, Wess Vall, Krizz & Female Guest DJ
Style : Lounge, Club, Progressive, Tribal and FeelGood House.
Price : € 40,00 pp. Welcome Champagne, fingerfood, ice, fruits

Binky007
2 augustus 2008, 18:02
Op sexjobs vond ik de volgende advertentie

Saunaclub Ratu-Asmara

OMSCHRIJVING Saunaclub Ratu-Asmara is een club met een oosters tintje en een all-in clausule.
Voor €50 biedem wij u een loungebar, onbeperkt softdrinks en lopend buffet, jaccuzi, sauna, in-home-cinema enz.. (sterke dranken, champagne en cocktails zijn niet bij de prijs inbegrepen). U kunt bij ons ook een heerlijke thaise massge krijgen en no veel meer extra's dus kom gauw een kijkje nemen dames zijn bij ons ook welkom
PLAATS Lanaken
PROVINCIE Limburg
DATUM 2008-06-28

_badman_
25 augustus 2008, 02:10
id hierachter is dat de meiden dus geen werknemers zijn maar (lachen)zelf ook de entreeprijs betalen en daarna eigen verdiensten zelf in de zak steken.Zoals teruggevonden op sexjobs personeel.
party ziet r trouwens wel leuk uit, en ben van plan eens te gaan kijken .
Filmpje van een andere party van deze organisatie is terug te vinden op xceptionnel.eu
Kan helaas nog geen directe link posten

seksenfun
24 september 2008, 20:39
Vandaag: citaat: "Ik dacht nog even in Lanaken te stoppen om de Ratu Asmara club eens te bekijken. Rond 4 uur daar gearriveerd en aangebeld. Een jonge blonde dame met Nederlands accent deed open om te zeggen dat ze dicht waren. :rolleyes: Er waren namelijk geen meisjes aanwezig. Dan maar gewoon naar huis toe".

neukie
24 september 2008, 22:56
Nog meer OT.... Heineken? Shame on you, neukie, Duvel verdorie :teuflisch;)

:wink:
Ik ben toch eerder een fan van Grimbergen bruin.........:lostit:

stano
12 januari 2009, 16:26
Heeft iemand nog nieuws van die club ??

verharen
2 februari 2009, 18:41
heb uit 1e hand vernomen dat vermoedelijk met ingang van 1 maart het weer open gaat alszijnde een saunaclub naar duits model

Deze week zou de overname afgerond zijn, hoop dat we er snel terecht kunnen

EGO
7 februari 2009, 10:34
Dat zou leuk zijn, en dan ook nog een beetje in de buurt...

blauwebeer
28 februari 2009, 20:06
heb uit 1e hand vernomen dat vermoedelijk met ingang van 1 maart het weer open gaat alszijnde een saunaclub naar duits model


... da's morgen, allen daarheen!! :lostit: :freu: :rofl:

Bb :wink:

zeppos58
28 februari 2009, 21:55
... da's morgen, allen daarheen!! :lostit: :freu: :rofl:

Bb :wink:
En ik ben moregen in "de Limburg" dus kan ik misschien eens binnen wippen :teuflisch wie weet

blauwebeer
1 maart 2009, 08:28
En ik ben moregen in "de Limburg" dus kan ik misschien eens binnen wippen :teuflisch wie weet

De Limburgers heeeeeeeeeeten u dan ook welkom.

Vergeet alleszins niet de nodige feed-back te geven. Vlaanderen heeft dringend behoefte aan een Saunaclub naar Duits model.

Bb :wink:

zeppos58
1 maart 2009, 19:03
Vandaag een zonnige dag, dus het 2 wielig monster van stal gehaald en richting Lanaken gereden.
Zaak was potdicht.
Even rondgelopen en aan een overbuur gevraagd of die zaak soms open is.
Hij wist te vertellen dat het een tijdje een soort hoerekot was (Vlaams voor bordeel) maar dat er niet veel volk over de vloer kwam.
dat de zaak al en tijdje leeg staat, maar dat er af en toe een party gegeven wordt, op mijn vraag of dat dan sex party's zijn antwoorde hij negatief.
Meestal fuiven met veel jong volk die veel lawaai maken zei hij nog. Hij besloot met de woorden "'t was beter een hoerenkot gebleven, dan was het tenminste altijd stil".

Dus deze zaak blijkt (nog) niet open te zijn, nog iemand info ??

wanderingeurope
27 maart 2009, 19:02
This place is closed.
Waiting for rent

zeppos58
27 maart 2009, 20:22
This place is closed.
Waiting for rent
Dit werd vandaag gepôst op het Vlaamse PROVLA forum
Een aantal (maanden) en tenminste meer dan een half jaar geleden in de krant artikel gelezen dat de uitbaters van deze club zouden veroordeeld zijn voor allerhande feiten, vandaar wellicht dat de club al geruime tijd niet meer openis.
Ik herinner me niet goed meer of het drugsfeiten dan wel drugs en tewerkstellen van illegalen.... was waar ze voor veroordeeld zijn, maar het was toch in die aard.