PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Duits/Russisch) ( Sans Soucis)



pamalido
12 juni 2008, 19:53
Naam : Lisa (je zegt Lissa)
Nationaliteit /taal : Duits/Russische dame
Leeftijd : 34 jaar
Haarkleur /lengte : bruin half lang haar
Lengte : 168 cm
Postuur / Cup maat : normaal postuur / Cup DD
Tatoeage / Piercing : geen piercing geen tatoega
Service : FT NMC PZC beffen, tongzoenen, anaal likken, handmassage en alle standjes en vingeren natuur geil
Extra : Anaal


Gisteravond weer bij Sans Soucis binnengewandeld.
Daar aanwezig was Lisa, Lange Lieslaarzen, zwarte sexy outfit en een paar prachtig grote borsten van DD formaat.
Lisa is Duitse, maar verstaat goed Nederlands en spreekt ook wel een paar woordjes onze moedertaal. Volgens haar zeggen is ze 33, heeft een wilde asblonde bos haar en een stel prachtige tanden.
Na wat geklets en gewriemel op de bank, belandde ik al gauw met haar in de jacuzzi.:freu:
Lekker knuffelen, tongzoenen,teasen etc. Daarna verder gegaan op de grote matrassen in de cinema. Ik ben niet een goede verteller, maar heb met Lisa een fantastisch uur beleefd. Groot herhalingsgevaar!!!
Lisa:luvlove::luvlove:, ga zo door.
Lisa is een vrouw waar je je meteen bij thuisvoelt en die een natuurlijk respect afdwingt, vind ik tenminste.

thesickboy
13 juni 2008, 15:44
Pamalido is nieuw en is gelijk zeer lovend over sans soucis...dus het ruikt naar reclame. Voorlopig geven we het voordeel van de twijfel maar we houden het in de gaten.:cool:

TSB
:wink:

facial
14 juni 2008, 11:28
Ik ben met Lisa naar de sexcinema geweest. Deze dame is erg lekker heeft grote lekkere tieten en een lekker lichaam, niet te dun maar ook zeker niet dik. Heb me eerst lekker laten pijpen door haar en heb haar daarna eens flink hard genomen tot ik het niet meer hield, en toen vlug het rubbertje eraf en heel haar bekkie vol met romig warm zaad gespoten. :rubbel:Daarna hebben we nog even gedoucht en ben ik weer terug gegaan naar de bar om weer even bij te komen.