PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Sara



bellajunk
12 juni 2008, 22:12
Haarkleur/ogen : zwart, bruin
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Zuid-Europees, nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : nee
Service: nmc, pmc, erot massage, zoenen
Voordelen: heel lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :145,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik jacuzzi

bellajunk
12 juni 2008, 22:15
Sexbom,

Vandaag was de dag om Sara eens beter te leren kennen. Het begon lekker, dacht lekker op tijd op de laan te zijn om de nieuwe dames eens te bekijken Rowena en Jill, maar was weer raak op de snelweg en was net op tijd op de laan. In de woonkamer zat de mooie Sara al op mij te wachten. Al snel ginnen we voor 1 uurtje naar de Mata Hari kamer.

Dit keer eens geen Maria maar een nieuwe dame en beide moesten eerst even lekker onderzoeken wat de andere lekker vind. We begonnen elkaar al onderzoekend uit te kleden. Sara is een mooi slanke beauty. Wat een sex en lekker strak. Jij hebt niet alleen verstand van computers, dit beheers je uitstekend zei ze lachend. Heb je nog meer talenten, jazeker zei ik toen:D Dat merk je de volgende keer wel. We moesten beide even bijkomen en hebben lekker geknuffeld en na een paar minuten besloten we in bad te gaan. Al snel ontdekte ze, o je hebt weer zin daar ga ik wat aan doen:baby2:

Holyshit met alle gemak zorgde ze net voor de bel de 2de explosie binnen 1uur:eek: Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Na afloop met haar mee gegaan naar de huiskamer en kwamen Peter tegen op de gang. Ik kan zien dat jullie het naar je zin gehad hebben.

De huiskamer zat vol met mannen en zag nog een snel een glimp van Jill. Dat is ook een leuke dame:p
Lisa kwam ook de huiskamer binnen en kreeg direct een:love:
Die zag er ook weer zo lekker uit:p

satjack
10 juli 2008, 20:30
Sara wat moet ik nog over haar zeggen,, zou haar het liefst gewoon mee naar huis willen nemen want zij is gewoon zo een lieve meid waar ik nooit genoeg van zal krijgen

Wou eigenlijk maar een half uurtje maar als ik haar dan zo op mijn schoot heb zitten en ze door mijn haren streelt met haar zachte handen dan wil ik eigenlijk de rest van de avond met haar samen zijn maar dat is helaas niet mogelijk voor mij.

Dus heb toch maar besloten om 3 kwartier met haar naar uiteraard kamer 3 te gaan,, Peter weet dat dit mijn favoriete kamer boven is en zorgt dus bijna altijd dat ik ook echt die kamer altijd krijg

Eigenlijk val ik in herhaling nu maar het is gewoon zo,, op de kamer eerst altijd lekker zoenen en knuffelen en kan dit eigenlijk uren vol houden maar weet dat dit helaas niet mogelijk is.
En me altijd moet dwingen om via de wastafel naar het bed te verhuizen om daar weer verder te gaan waar we gebleven waren en dat is natuurlijk lekker knuffelen en zoenen.

Tegenwoordig moet ik gewoon zelf de tijd in de gaten houden want de dames letten daar ook niet meer op geloof ik

Ook met Sarah kan ik gewoon gezellig praten over van alles en dat hebben we natuurlijk ook even gedaan voordat we op het bed verder gingen maar al snel vonden onze lippen mekaar alweer en was dat verleden tijd en gingen we verder met elkaar op een heerlijke manier te verwennen

Ook dit keer was het intieme gedeelte ook weer te heftig voor woorden want zowel Sarah als ik denken steeds dat het niet lekkerder en heftiger kan maar ook dit keer was het gewoon nog heftiger dat de laatste keer

Schijnt nu standaard te worden dat Sarah behoefte heeft aan een verkoelende douche na ons om even af te koelen en het zweet weg te spoelen

Ik heb mezelf toen nog even gewassen en naar beneden gegaan zodat ik daar weer binnen de tijd was, tenminste volgens mij was ik dat ook

Nog een lekker koud drankje genuttigd bij Peter en even later kwam Sarah ook naar beneden en kwam nog even gezellig bij me zitten en op zo een moment zou ik haar het liefst gewoon mee naar huis willen nemen want ze is en blijft gewoon een schatje

Lieve Sarah,, snel zal ik je weer bezoeken maar wanneer dat weet je nooit met mij

Je blijft Samen met Maria en Lucy nu mijn absolute toppertje.