PDA

Volledige versie bekijken : Fun Garden, Merry (kroatische)



Willem2
13 juni 2008, 03:15
Naam : Merry

Nationaliteit / taal : Kroatische /engels

Leeftijd : 27-33jaar

Haarkleur/lengte : Blond halflang haar

Lengte : 1.74m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B/C-cup

Tatoeage /Piercing : ja op voorkant schouder / ja

Service : PZC, PMC, NMC, zoenen beperkt, russisch, erotisch dansen

Extra : paaldansen :p

Josef
15 juni 2008, 13:22
Josef is gister samen met zijn vriend naar Fun Garden geweest. Heb deze Merry al een tijdje rond zien huppelen. Haar danskunsten in de paal en rond om de bar zagen er veel belovend uit. Dus Josef dacht als ze ook zo goed in bed is ?
Dus haar benaderd en een kamer opgezocht. Maar eenmaal boven begon ik er al niet zo'n goed gevoel bij te krijgen ,ze ging de kamer uit en zei ik ben zo terug. Na een aantal minuten verscheen ze weer op toneel/kamer. Dus ik dacht dat doet ze om tijd te rekken,dus niet voor 1 uur,maar voor een half uur met haar op de kamer doorgebracht.
Ik er nog spijt van als haar op mijn hoofd. Zoenen deed ze niet aan,en pijpen met CD en ze lag er bij als een zoutzak. Dus Josef haar maar een flinkebeurt gegeven. Ze werd wel nat en een klein beetje kermis gekreun. Voor mij mag ze deze tent gauw verlaten want als je voor het eerst met deze dame naar de kamer gaat wil je hier nooit meer naar toe !
Mijn Vriend heeft ook met haar de kamer gedeeld en had nog slechtere ervaring dan ik had met haar. Hij zei ze ligt er bij of ze dood is.
Wat te denken van Lilly uit Cuba met kort zwart haar,wat is ze goed.En Irma uit Rusland lust er wel pap van.Ijsberen laat je niet van de wijs brengen door de dans kunsten van Merry. Er zijn zat andere leuke meiden. Het was overgens niet druk in de club met IJsberen. Maar het is een mooie club met toekomst muziek ze haden buiten een groot video scherm onder een tuinhuisje voor de voetbal te volgen. Maar daar komt Josef hier niet voor.:wink:

The Joker
17 juni 2008, 23:32
Ik zag haar vandaag aan de bar zitten in FG.
Marie heet ze 32 jaar uit Kroatië.
Helaas zag ze er nogal ongeïnteresseerd uit en gaf ze de paar aanwezige ijsberen 0,0 aandacht.
Een tijd later deed ze mee met het paaldansen om te laten zien hoe het moest en kon er zowaar een glimlach vanaf.
Helaas was het 2 min later weer nors aan de bar zitten en niet terugpraten.
om 20:00 vertrok ze ook.
Ben toch wel benieuwd of er lui zijn die wel naar de kamer zijn geweest en iets goeds te melden hebben, ergens leek ze me wel wat.
Foto's gepost door FG op het Freierforum, en ook op hun vernieuwde website is er al aardig wat fotomateriaal te vinden van de dames!