PDA

Volledige versie bekijken : Lina (Duitse)

Moeke1
14 juni 2008, 18:55
Haarkleur/-lengte : pikzwart / lang tot midden v rug
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits en Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : linker voorarm, buik, rechterschouder, boven- en onderrug / piercing in navel en klitje
Service: TZ/ PZC/ GFE/ NMC
Voordelen: zeer lief en zeer mooi meisje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1u
Prijs : 75

Voor het eerst ben ik met haar in YY op kamer geweest begin maart 08. Na verschillende maanden afwezigheid was ze er vandaag weer. Het weerzien direct gevierd op de kamer. Ze is een beeldschoon meisje met gitzwarte haren (geverfd / normaal kastanjebruin) en helblauwe ogen. Ongeveer 1m65 en mooi slank met A-cupje en mooi rond kontje, 22 jaar. Elke keer super gfe gehad met haar. Lekker diep PZC , vingeren, beffen, NMC in verschillende standjes. Na wat gerust te hebben , terug met haar naar de kamer gegaan en alles nog eens over gedaan. Ik hoop dat ze dit keer wat langer in YY blijft.

Moeke1
20 juni 2008, 18:24
Wetende dat ze maar 6 dagen zou blijven, ben ik deze week meerdere keren met haar op kamer geweest. Super gfe met dit mooie meisje. Donderdagmorgen is ze naar huis vertrokken. :wink: Hopelijk komt ze snel terug.

knut
17 september 2008, 19:16
hallo zusammen,
kann es sein, das sie aktuell wieder im yy ist????
danke
knut

hen
12 oktober 2008, 21:41
ik zag haar boven in de eetkantine ze stond naast mij en ik moest haar hamlapje omdraaien,we waren helemaal alleen in mijn linkerhand die vleestang
en met mijn rechterhand in haar kontgat ik kon mij gewoon niet beheersen, en ik zei ik ga je hier neuken, laten we naar een kamer gaan zij ze het vlees was aan het knetteren we lieten het verbrand op de plaat liggen .
en ik liep met mijn stijve puddingbuks achter haar aan trapje af handdoek pakken en de kamer in badjas uit en onder de douche ik zei jij ook kleintje want ik wil geen vis ruiken ze lachte en ze begon me staande te blazen na 5 min. draaide ik de kraan dicht en zij afdrogen en ga liggen ik begon haar te beffen ik tufde haar kut vol en begon het toen weer op te likken.
ik zij doe dat ding erom want ik wil je volketsen ik ging wild tekeer en ze bleef me heel lief aankijken kussen deed ze niet maar door het wilde neuken was mijn condoom 3 kwart afgezakt en ik remmelde maar door toen ik even later klaarkwam ze haalde het reterende kwart van mijn puddingbuks deed er een knoop in enzei vond je het lekker, ik zei meisje als ik je een punt moes geven een dikke 10 want je was klasse

hen
13 oktober 2008, 05:56
zij is de beste vriendin van nikky, je weet wel die rosige met die mooie grote borsten

seksenfun
13 oktober 2008, 21:48
laten we naar een kamer gaan zij ze het vlees was aan het knetteren we lieten het verbrand op de plaat liggen .

En daar ben je dan nog fier op :kotz:.

knut
13 oktober 2008, 23:35
bitte in deutsch ???

hen
14 oktober 2008, 06:24
er sagte ich muste mehr butter auf die platte smaichen

beer67
16 november 2008, 13:11
werkt ze alleen in yinyang

knut
3 maart 2009, 09:37
guten morgen allerseits,
suche die kleine immer noch:confused::confused:
hat denn einer der kolegen eine ahnung wo sie jetzt areitet:confused::confused:
vielen dank !!!!
grüsse
knut

knut
21 augustus 2009, 09:16
kann es sein, daß sie wieder im yy arbeitet ???
gruss
knut

hen
25 september 2009, 21:58
nein Knut sie arbeitet jets in Stutgart