PDA

Volledige versie bekijken : Lakka, braziliaanse

Mauriceyep
15 juni 2008, 18:07
Haarkleur/-lengte : Donker
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : D (geholpen door enige siliconen), helaas daardoor erg lelijke vooruitstekende borsten, waar ze gelukkig zelf erg trots op is.
Nationaliteit/Taal : Braziliaans, Duits
Leeftijd : 30 ?
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC, zoenen, FT, prostaatmassage
Voordelen: zachtaardig en vaardig :D
Nadelen: professioneel
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 80 euro incl. FT

Deze dame beweert een jaar geleden ook in Freude gewerkt te hebben en is sinds een maand weer terug. Haar borsten vind ik totaal niet aantrekkelijk, maar een positieve reactie van een collega ijsbeer, deed mij kiezen voor haar. Op de bank is ze heel vriendelijk, ze komt ook heel zacht over. Ze begon me heerlijk te zoenen en te pijpen. Op de kamer hebben we dit voortgezet, waarna ze echt aan een fantastische pijpsessie begon, vervolgens deed ze dit combineren met een prostaatmassage, waarna er een daverend orgasme volgde. Absoluut geen GFE deze dame, zeer profi, maar wel uitermate vaardig :D

Bluefox
6 juli 2008, 22:33
Hat vor ca. 1,5 Jahren schon hier gearbeitet. Hatte aber damals größe A, jetzt würde ich denken C. Sie ist schon professionell, aber durchaus im guten sinn. Hatte schon immer viele Stamkunden. Jetzt nennt sie sich Lucky

Snoepveter
7 juli 2008, 12:03
Hat vor ca. 1,5 Jahren schon hier gearbeitet. Hatte aber damals größe A, jetzt würde ich denken C. Sie ist schon professionell, aber durchaus im guten sinn. Hatte schon immer viele Stamkunden. Jetzt nennt sie sich Lucky

Wat eten die dames toch, dat die borsten almaar groeien....Voor mij hoeft het niet maar ja....voor anderen blijkbaar wel....:confused:
Doe mij maar naturel

Bluefox
7 juli 2008, 18:32
Vielleicht liegts ja nicht am Essen sondern daran was sie schlucken und wie sies cremen

seqoya
20 november 2008, 18:03
vandaag met deze dame weggeweest... in tegenstelling tot bovenstaande berichtgeving wel goede gfe met haar gehad... bijna uur op de kamer geweest en zeer wilde sex gehad... pijpt erg lekker en neemt de tijd..tenminste bij mij.. vond het zeker niet slecht !! herhalingsgevaar: Ja