PDA

Volledige versie bekijken : Silvia (Bulgaarse) (Fun Garden)



Willem2
16 juni 2008, 13:08
Naam : Silvia

Nationaliteit /taal : Bulgaarse /duits engels

Leeftijd : 26-30jaar

Haarkleur/lengte : Lange roodachtige haren

Lengte : 1.72m

Postuur /Cupmaat : Slank normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage

Extra :

Clinic
6 juli 2008, 18:50
Zo, en in plaats van een Roemeense Lolita kruiste deze Bulgaarse mijn pad. We hadden al wat oogcontact gehad, maar verlegen als ik ben...... ;)

Silvia werd het dus. Er toch maar naast gaan zitten en een gesprekje begonnen. Oeps, dat zag er lekker uit van dichtbij. Mooie volle lippen, om te zoenen gewoon......dus ook maar gedaan.

Het paspoort van Willem klopt aardig en ik heb daar weinig aan toe te voegen. Ze spreekt een klein beetje Duits en Engels, maar genoeg om een gesprek mee te beginnen. Ze zoent dus, pijpt zc, neukt, afijn een heel scala is mogelijk.

Lekker vol overgave zoenen, pijpen, neuken in diverse standjes, staand, liggend, zittend, noem maar op. De complimetjes waren over en weer niet van de lucht en de 'klik' was er weer! Als eerste tijdens de missionaris mijn condoompie volgespoten om daarna even lekker in elkaars armen te relaxen. De tweede keer al liggend afgemaakt met een COB.

Was een fijne tijd, en twee glimlachende gezichten de trap af en bijna applaus van de andere dames in ontvangst mogen nemen. Mij zien ze in FG zeker nog eens terug................misschien zelfs wel eerder dan menigeen zou denken!

Fun Garden
18 augustus 2008, 02:47
Silvia ist aus dem urlaub zuruck