PDA

Volledige versie bekijken : Ebru, Türkin

flens
17 juni 2008, 11:20
Naam : Ebru

Nationaliteit / taal : Turkse /duits

Leeftijd :

Haarkleur/lengte :

Lengte : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, FT, aftrekken

Extra :

Hallo ijsberen,

meine Gespielin auf Zeit vor Miriam war Ebru, ein hochaufgeschossene Türkin. Ich schätze sie auf ca. 1,75 m, B-Oberweite, leicht bräunlicher Typ, hätte sie vielleicht auch für eine Deutsche gehalten. Insgesamt hübsche Frau, keine Frage, sie spricht die Männer auch gerne offensiv an, erst im Artrium, später im Kino, wo ich mich leider verleiten ließ.......

Auf der Blockhütte wollte sie eigentlich nur Blasen, weil das ihre Leidenschaft wär, OK geküßt hat sie auch ein bißchen. Ficken wollte sie wohl nicht so gerne, dann lieber FT, was ich aber ablehnte. Nach ihrem mittelmäßgen, kurzen Franze nahm sie Creme und wixte meinen Schwanz, bis ich kam. Nicht sehr erotisch.

Kein totaler Megaflop, aber doch eher enttäuschend, Optik alleine reicht halt machmal nicht. Trotzdem möchte ich von Ebru abraten, das muß man sich nicht antun. Außerdem lästert sie ordentlich über die anderen Mädels......

flens, hier zunächst enttäuscht

Freddy_K
17 juni 2008, 13:15
ik had afgelopen zondag beetje dezelfde ervaring. Had haar vorige week of de week daarvoor ook gezien. Vond het wel grappig hoe ze met het mooie weer door de hele tuin liep op zoek naar klanten. Iedere man werd aangesproken die lag te zonnen. Dat is nog eens anders dan Mia in VV die ik de hele avond niet te pakken kreeg. Maar Ebru was erg profi op de kamer. Beffen mocht ineens niet. Eerst wilde ze daarvoor meer geld en daarna zei ze dat ze bijna ongesteld was. Echt supermooi vind ik haar trouwens ook niet maar het aanbod zondag was bar en boos, erg slecht, was zondag meer een paardenmarkt dan een fkk club. Je moet in de clubs tegenwoordig, zoals het vroeger bij de ramen ook ging, het hele lijstje af van mogelijkheden voor 50 euro. Is nu al 2-de keer dat op de kamer ineens standaard service niet mogelijk is en die meiden hebben dan ook een standaard antwoord: "je hebt er van te voren ook niet naar gevraagd".

Bart
22 juni 2008, 01:20
ZE IS GEWOON ZWAAR KUT,

Je kan je centen beter aan de liefdadigheid geven. Er was gewoon niks mee te beginnnen, zelfs knuffelen had ze geen zin in. Ze wilde wel een massage hebben, dat wel. En na afloop ging bleef ze op haar buik liggen met haar gezicht van me af...

Bart

SFL
25 maart 2009, 01:10
Zijn wel knappe wijven bij die Turkse, maar service bieden kunnen ze voor geen meter. Ik ben in totaal al met 4 turkse op kamer beland in mijn ijsberenleven en geen enkele kon er wat van. Eentje speelde het zelfs klaar van haar mobieltje te beantwoorden tijdens een pijpbeurt. Misschien was Ebru wel de mooiste en de liefste, met haar was het toch lang niet wat het zou moeten zijn.... Dus een vijfde Turkse zal er nooit komen! Geef mij maar Oostblok en Duitsland.

marioamsterdam
25 maart 2009, 15:24
Nou mijn ervaring is anders. Vorig jaar in GT een hele geile sessie gehad met een Turkse. Nadat ik haar een goede olie massage gegeven had, waren alle remmen los. Ik heb haar overal, in alle gaten genomen, gevingerd, gelikt. Ik vind het heerlijk zo'n sessie 'zonder beperkingen' waarin ik me helemaal kan laten gaan...Maak je maar zelden mee.:D
Jammer dat je een andere ervaring had...