PDA

Volledige versie bekijken : Verbied bezoek aan prostituee

Willem2
19 juni 2008, 11:50
In navolging van buurland Zweden gaat ook Noorwegen prostitueebezoek verbieden. Vandaag vergaderde de Kamercommissie voor justitie over het prostitutiebeleid in Nederland. Jan Kloosterman en Dirk-Jan Nijsink roepen de regering op om het Scandinavische voorbeeld te volgen.

........................... http://www.refdag.nl/artikel/1348008/Verbied+bezoek+aan+prostituee.html

Toppie
19 juni 2008, 11:55
In navolging van buurland Zweden gaat ook Noorwegen prostitueebezoek verbieden. Vandaag vergaderde de Kamercommissie voor justitie over het prostitutiebeleid in Nederland. Jan Kloosterman en Dirk-Jan Nijsink roepen de regering op om het Scandinavische voorbeeld te volgen.

........................... http://www.refdag.nl/artikel/1348008/Verbied+bezoek+aan+prostituee.html

rot toch op naar het klooster man Jan!!!! ;) (die naam is toch verzonnen of niet??? :))

facial
19 juni 2008, 12:05
Als Duitsland maar niet aan deze ongein gaat meewerken:D

jaccoone
19 juni 2008, 12:07
Zal mij een worst zijn, een Duitse worst wel te verstaan:rofl:

Wacht maar, tot al die Nooren de Duitse saunaclubs ontdekken. :D
Worden de wachttijden voor een sleutel nog langer.. :teuflisch
Groet, Jaccoone

facial
19 juni 2008, 12:17
Die komen alleen maar bier drinken dat is in hun land mega duur en daar gaan ze d'r voordeel mee doen, en wij nederlanders gaan alle vrouwen die mee komen uit Noorwegen wel even flink afpalen.:rofl: :rofl: :rofl:

Carpe diem
19 juni 2008, 12:26
Een hele goede zaak, gewoon verbieden de prostitutie en bezoeken ervan moet ook strafbaar worden.
Zal onze regering dan eindelijk eens hun ballen tonen!!!!

Dan moeten ze meteen de brandprijs van auto's ook op schroeven naar
€ 25,-- per liter. Kilometerheffing invoeren van 10 euro per kilometer.

Misschien dat ik dan niet meer naar Duitsland ga rijden.

Ze willen in Nederland al het genot van de man ontnemen. Wat hebben wij toch misdaan???
Geen dames van plezier meer in Nederland dus niet meer :fuck:
Autorijden wordt ons ontnemen met deze belachelijke brandstofprijzen en laten we maar niet over de aanschaf hebben van de auto's. Daar gaat ook ongeveer 40% naar de Staat toe.

Nee gewoon de onschuldige man pesten daar is onze Overheid goed in maar een paar mensenhandelaren/pooiers achter de tralies zetten dat kunnen ze niet de stomme klootzakken van de Overheid. Ik kots :kotz: echt van onze Regering met die sch##tbak van een Wouter Bos voorop. Ik kan zijn r#t kop niet meer zien.:thefinger

Oeps ik draaf nu een beetje door dus ik stop maar met verder schrijven.

Greetz

Toppie
19 juni 2008, 12:51
carpe diem: pluk de dag, geniet van het leven :)

Redbull
19 juni 2008, 15:09
Hoe meer ze verbieden hoe leuker het wordt ! Toch ?

ilovethaigirls
19 juni 2008, 16:16
Ik hoop dat ze dat zeker in Nederland niet verbieden. Het stikt nu al van de Hollanders in GT :teuflisch......

Horny_one
19 juni 2008, 17:10
Een hele goede zaak, gewoon verbieden de prostitutie en bezoeken ervan moet ook strafbaar worden.
Zal onze regering dan eindelijk eens hun ballen tonen!!!!

Dan moeten ze meteen de brandprijs van auto's ook op schroeven naar
€ 25,-- per liter. Kilometerheffing invoeren van 10 euro per kilometer.

Misschien dat ik dan niet meer naar Duitsland ga rijden.

Ze willen in Nederland al het genot van de man ontnemen. Wat hebben wij toch misdaan???
Geen dames van plezier meer in Nederland dus niet meer :fuck:
Autorijden wordt ons ontnemen met deze belachelijke brandstofprijzen en laten we maar niet over de aanschaf hebben van de auto's. Daar gaat ook ongeveer 40% naar de Staat toe.

Nee gewoon de onschuldige man pesten daar is onze Overheid goed in maar een paar mensenhandelaren/pooiers achter de tralies zetten dat kunnen ze niet de stomme klootzakken van de Overheid. Ik kots :kotz: echt van onze Regering met die sch##tbak van een Wouter Bos voorop. Ik kan zijn r#t kop niet meer zien.:thefinger

Oeps ik draaf nu een beetje door dus ik stop maar met verder schrijven.

Greetz

het is gewoon een groot masterplan: in nederland gaan ze de prostitutie verbieden. in het buitenland kunnen ze dat niet. Dus wat hebben ze bedacht? laat die ijsberen gewoon niet naar duitsland rijden door ze in de portemonee te pakken dmv de benzineprijs.

maar wij ijsbeertjes zijn slim: desnoods gaan we met e trein naar Venlo en gaan we in de 'bus' van oome Willem2 naar de eindbestemming.

niet waar, carpe diem?

Toppie
19 juni 2008, 18:16
tja dat masterplan gaat niet op voor de ijsberen die dicht aan de Duitse grens wonen :)

Carpe diem
19 juni 2008, 18:20
maar wij ijsbeertjes zijn slim: desnoods gaan we met e trein naar Venlo en gaan we in de 'bus' van oome Willem2 naar de eindbestemming.

niet waar, carpe diem?

Beste H1,

We kunnen ook met Keesroeiboot mee. Is beter voor het milieu want de elektra prijzen prijzen ook de pan uit.

Dus we moeten roeien met de riemen die we hebben.

En nu stap ik gauw in mijn slurp mobiel en ga met een pleuris vaart naar PHG toe. ;) :fuck: ;) Nu maak ik misschien kans op een ritje met A...;)

Greetz

Rex
20 juni 2008, 00:15
Verbied alles maar. Straks mag je ook niet meer werken en mag je ook geen belasting meer betalen en draait de gehele Nederlandse economie in de tering.

Goed zo Wouter Bos, f*cking Idioot. Als ik hem ooit op de route bij het binnenhof tegenkom, ik rijd hem verrot..................

En die kloosterman en die andere hielenlikker; één remedie: poolsen lichtjes opensnijden en in een aquarium met 100 piranhas pleuren........

Rex, die ook even total loss gaat....................

Horny_one
20 juni 2008, 01:56
Beste H1,

En nu stap ik gauw in mijn slurp mobiel en ga met een pleuris vaart naar PHG toe. ;) :fuck: ;) Nu maak ik misschien kans op een ritje met A...;)

Greetz

A.... ow, je bedoelt Ajax???? :baeh:

Picasso 1
20 juni 2008, 07:38
Dat de SGP een verbod wil voor prostitutie is niets nieuws. Dat ze met 2 zetels weinig gaan bereiken is ook een feit....

Het enige interessante aan dit bericht is dat in Noorwegen prostitutie wordt verboden. Er zijn overigens wel meer landen waar prostitutie verboden is. Denk bijv. aan Italie en Frankrijk. Zelfs in Duitsland zijn er steden/regios waar het verboden is.

Carpe diem
20 juni 2008, 11:26
Verbied alles maar. Straks mag je ook niet meer werken en mag je ook geen belasting meer betalen en draait de gehele Nederlandse economie in de tering.

Goed zo Wouter Bos, f*cking Idioot. Als ik hem ooit op de route bij het binnenhof tegenkom, ik rijd hem verrot..................

En die kloosterman en die andere hielenlikker; één remedie: poolsen lichtjes opensnijden en in een aquarium met 100 piranhas pleuren........

Rex, die ook even total loss gaat....................

Go Rex.. Go Rex....Go Rex..

Rex for President :freu::freu:

Dan zit ik voetbal te kijken naar het Nederlands elftal en wie zit daar tussen al de bobo's ???

Die t#f#s hond van een Wouter Bos. Schijtbak van een kerel.

Carpe, die ook weer even total loss gaat........

paul22
20 juni 2008, 14:24
Zelfs in Duitsland zijn er steden/regios waar het verboden is.

Kun je ook aangeven waar? :plapper:

Picasso 1
21 juni 2008, 08:56
Kun je ook aangeven waar? :plapper:

Geen idee. Las ergens in een artikel dat in Duitsland steden prostitutie mogen weren en dat verschillende hier gebruik van maken. Maar aangezien jij beter bent in dit soort discussies en aanvullende achtergrond informatie dan in recensies schrijven over dames, kun je me vast wel corrigeren als het niet klopt :rofl:.

Bart
21 juni 2008, 10:04
Ik vind het jammer dat de meeste reactie voorbijgaan aan het feit dat er voor het "lol beleven aan prostitutie" twee partijen nodig zijn. Weinigen, ook niet in Scandinavië zullen betwisten dan het voor mannen leuk kan zijn. Het gaat hen echter over de andere partij, de vrouwen die de diensten verlenen.
En, het moet helaas toegegeven worden, voor hen is het vaak niet zo leuk als voor ons.
Dat wil niet zeggen dat het op grond daarvan per definitie afgeschaft moet worden. Voor een heleboel vrouwen is het - ondanks het feit dat het werk niet leuk is - wel de enige manier om uit een moeilijke situatie te komen.
Wat mij betreft is de beste manier om de prostituee te helpen niet alleen het vak te legaliseren (dat is een formele geste) maar het ook gewoon geaccepteerd te maken. Pas dan kan de prostituee zich bevrijden van de vicieuze cirkel van achterbaksheid en criminaliteit.

Maar zolang bepaalde groepen het in Nederland politiek correct vinden om prostitutie in het verdomhoekje te plaatsen en alle meiden per definitie zielig noemen zal er weinig vooruitgang komen. Zeker als die politici zich beroepen op "Uit onderzoek blijkt dat maar 900 van de 20.000 prostituees in Nederland aangeven vrijwillig het werk te doen" en ook geloven dat een land als Zweden maar 1500-2500 prostituees heeft vergeleken met 20.000 bij ons. Kom op heren politici, denk eens na.

Bart