Volledige versie bekijken : Nathalie (Poolse)
uurtje
21 juni 2008, 12:26
Haarkleur/-lengte :Halflang zwart haar
Lengte dame : ongeveer 170cm
Postuur/Cupmaat : Slank/normaal met een echte B/C-cup (niet meer stevig)
Nationaliteit/Taal : Pools, Pools+Duits
Leeftijd : 24-27
Tatoeages/Piercings : goed gezocht en niets gevonden.
Service: TZ, PZC, NMC, FT
Voordelen: Lief én geil! Uitstekende service en ook een prettig gesprek mee mogelijk.
Nadelen: Verslavend
Tijdsduur : +/- 40 minuten
Prijs : €50,-
Extra’s bij het bezoek: teveel om op te noemen
Deze dame is nieuw in het welbekende all-star team van het hof. Ik denk dat zij op grond van haar service en natuurlijke, vriendelijke uitstraling een hele schaar vaste klanten gaat krijgen. Aanrader, met stip genoteerd
De Cock
21 juni 2008, 15:28
Idd, deze DAME heb ik op mijn feestje mogen treffen en wat ze me allemaal aandeed :eek:.
Is een buitegewoon toppertje :bowlol:.
Was na een behoorlijke sessie met 2 andere dames net van de Kamer en ging even in de tuin zitten uithijgen :luvlove: en ik zit daar keizerlijk te zitten, word ik de ganse tijd in mijn broek gekeken :eek: ze hield haar ogen maar niet van mij af :zauberkis en ik sterk als ik ben :nee: maar steeds weg kijken en dat lukte niet...........
Wel zat dus maar een ding op ik weer snel naar binnen was door haar 'overdreven' aandacht alweer behoorlijk :luvlove: geworden en de handoek was tot tent hoogte gestegen :wand: (laten ze me nooit es met rust) dat had ze zeer waarschijnlijk gezien :), want ze werd steeds 'irritanter' iets wat ik helaas erg graag mag!
Ik dus binnen ff snel aan de bar afleiding gezocht :smile2:, nou hielp geen meter, ik dus maar snel naar buiten en bij haar op de stoel gedoken en zij mij direct in de Hofgreep :eek: en wat ze allemaal uit de kast haalde :rofl: ongelovelijk.
Nou dat wilde ik dus graag op mijn eigen kamer uitdokteren en zo geschiedde, wat heeft die poolse een trukendoos wat ze daar allemaal uit toverde pfffffffffff.
Pijpen alsof het haar laatste dag was (pas de 3e) en dan :fuck: alsof ik een echte keizer was :lostit: :freu: en ook nog :love: waar de spetters vanaf donderen.
ik was leeg voordat ik het doorhad en ik mocht NIET stoppen en moest doorgaan, nou uit angst deed ik dat dus maar, daarvoor heeft ze me ook de gehele dag op de lip gezeten :p.
Een goede die mijn lijst ook siert!
Ik zal haar zeker alvast voor mijn volgens bezoek reserveren!
Groeten,
De Cock.
ps. Sonny heeft het ook nog geweten en jij Gustomas ook toch :) en jeempie Bart ook..............
liefhebber
27 juni 2008, 09:25
Ik was gister met deze dame op de kamer (heb daardoor de voorbespreking, 1ste helft, rust, tweede helft EN de nabespreking gemist! :freu:)
ERG lekker ding die weet wat mannen willen! :smile2:
Voor mij een nieuwe Topper im Hof (OHBOY wat kan DIE :love:)
Herhalingsgevaar: een streepje minder dan 200% :lostit:
GRTZ, Liefhebber
Wagons-Lits
4 juli 2008, 18:34
... en ik word ook vaste klant ...
Afgelopen week ontmoet. Opwarmfase al fresco in de tuin, heerlijk, daarna een fantastische tijd op de kamer.
Denk trouwens dat de dame iets ouder is als opgegeven - en ook ik heb haar langer als een half uur beziggehouden voor maar een streepje; daar voel ik me eigenlijk een beetje schuldig over (in LR had ik haar minstens EUR 75 gegeven); volgende keer maar goedmaken.
Herhalingsgevaar ook bij mij > 100%.
W-L
savesexer
10 februari 2009, 21:58
Alhoewel ik maar sporadisch voorbijkom in het hof .... heeft alleen maar te maken met slechts 2x per jaar voor zaken naar duitsland, ben ik toch overtuigd van de kwaliteit van het gebodene en zou er niet aan denken om ergens anders te stoppen.
dus vandaag was het zover het voelde of ik thuiskwam ook al was het ongeveer een jaar geleden. Wat waren er veel nieuwe gezichten.
Tijdens mijn vorige bezoeken was ik erg opgezet met Monica. Wel Nathalie heeft beslist haar plaats ingenomen, zo natuurlijk en lief en topservice. Ze geeft me een warm gevoel en weet precies waar ze mee bezig is. Haar pre en after sales zijn perfect.
Voor mij beslist een reden om op mijn retour terug te stoppen en me eens lekker te laten verwennen.
Silvester
11 februari 2009, 13:56
...Uiteindelijk gevraagd of de enigzins stille Poolse Natalie als afsluiting van de dag de sponde met me wilde delen, welke uitnodiging ze graag aanvaardde.
Natalie is een dame die perfect in het Bernd's team past, gewillig om te genieten en genot te geven.
Uiteindelijk me heerlijk laten verwennen in 69 waarbij ze me heerlijk afkluifde en haar zachte en zeer natte DT -met stralen speeksel heerlijk kriebelend tussen mijn billen- me uiteindelijk een superorgasme bezorgden....
:love2:
snellejapie
23 februari 2009, 14:41
deze dame heeft een blik in de ogen waarvan je het gevoel krijgt dat ze je gaat opvreten... vind ik persoonlijk zeer opwindend, heb ook een zeer prima sessie met haar gehad.
liefhebber
21 juni 2009, 09:04
Deze dame is gestopt, werkt al een aantal maanden niet meer....
Kan richting Oude Doos
:wink:
Sphinx
11 april 2010, 10:58
Volgens Twitter is Nathalie sinds kort weer in de Hof aan te treffen :freu:
quitje
11 april 2010, 11:50
Was inderdaad laatste woensdag aanwezig, maar spijtig genoeg vergeten te melden in mijn verslag :redface::redface:, ik denk zwanger geweest want tieten waren enorm gegroeid en geen nep... denk ik toch, hebniet gevoeld...
"I've been up and down, I've been all around. I was mystified, almost terrified. But late at night I still hear you call my name. I've been on my own, I've been all alone. I was hypnotized, I felt paralyzed. But late at night I still want you just the same.
I've been a gambler, but I'm nobodys fool. And I sure know something, sure know something. You showed me things they never taught me in school. And I sure know something, sure know something. No one can make me feel the way that you do. And I sure know something, aha"
Deze racebeer hikte vorig jaar een paar keer dicht tegen een sessie met Nathalie aan, maar behalve een enkele zoen bij het uitzwaaien hebben we nooit veel gedaan. Ze is echter weer terug, en zelfs vrijdag leek het er even op dat er na het hoofdgerecht geen toetje meer zou volgen. Er aasde laat op de avond nog iemand op haar, die bovendien Erica had ingeschakeld om hem te waarschuwen. Gelukkig ging Nathalie toch naast mij zitten en schoof de concurrentie in de wachtrij. In het begin zoende ze een beetje voorzichtig, maar na het aftasten kwam ze langzaam los. Letterlijk, want ze bleek op kamer best vocaal van een befbeurt te kunnen genieten. Ze zoende daarna een stuk onstuimiger en toen ze eenmaal aan haar bloasmeziek toekwam, leek het einde even zoek. Ik werd bijna bezorgd zolang als ze een paar DT-moves volhield, maar dat was niet nodig. Net als Ines eerder op de dag blijft Nathalie je gewoon aankijken als ze bezig is, zowel bij bloasmeziek als in missio. En dat werd toch wat sneller dan ik verwacht had teveel... beng!!
Conclusie: het lange wachten meer dan waard en ze zal me nog vaker mogen begroeten. "She sure knows something" zou Paul Stanley (http://www.youtube.com/watch?v=ERL_rfOJA20&feature=related) opgemerkt hebben.
Ascari
12 juni 2010, 02:47
Ik sprak Nathalie aan bij de bar maar ze moest zich nog even opfrissen, dus ging ik in kelder zitten. Na een tijdje kwam ze bij me zitten en vroeg of we elkaar kenden. Ik knikte van ja, maar helaas kon ze het zich niet herinneren. Niet zo gek aangezien het al weer een jaar geleden is. We maakten wederom kennis met elkaar :biggrin: . Ze drukte haar lippen tegen mijn mond en we begonnen te zoenen, hmmm wat kan ze dat toch goed :love: Ik had geen zin in een opwarming op de bank dus gelijk maar naar de kamer. Daar toonde ze haar fantastische voorspel, pijpen, likken, body massage. Voor de gelegenheid toverde ze een condoom met aardbeien smaak te voorschijn. We begonnen met cowgirl, daar missionaris, nadat ik haar tempo te pakken had leek ze er erg van te genieten. Ik moest vooral doorgaang, maar ik hield het niet meer langer dus afgesloten met een FT.
Daarna nog na geknuffeld met dit liefste meisje van klas en ik moest haar beloven nog een keer terug te komen voordat ze haar handdoek weer aan de wilgen hangt.
blauwebeer
15 juli 2010, 05:28
Nathalie, een wolk van een meid, volle, romige borsten boven en vrij strakke buik en een goedgevormde kont.
Op de kamer is zij girlfriendsex ten top, zij wil ten alle koste bewijzen dat vrouwen wél meermaals een orgasme kunnen hebben, en laat niet af voordat zij in alle standjes goed gepakt geweest is.
Bij Blauwebeer komen deze laatste druppels werkelijk uit zijn tenen en ook bij haar beseft hij sinds lang dat betaalde sex meer kan zijn dan gevoeloze snelle afwerkerij.
Goedemorgenallemaal
19 augustus 2010, 09:37
Gossie wat heb ik gisteren gemist dan. Ik heb haar zien zitten maar twee keer voor mijn neus weggekaapt.
Overigens liep ze met een beetje een uitgestreken "eigenlijk heb ik niet zo'n zin"gezicht achter de beer in kwestie aan maar volgens Anna , mijn afsluiting van de dag is Nathalie toch een topper, in ieder geval een goed type voor mij. En als Anna het zegt.:biggrin::biggrin::biggrin:
(met Anna kun je het ook wel eens over collega's hebben, en dan niet als roddel maar die zegt gewoon "leuke meid maar niet jouw type" of "die moet je echt eens proberen" en verdomd, het komt echt uit, die meid kent me gewoon.)
lustman
31 december 2010, 16:14
Deze dame werd in de namiddag onder handen genomen door men collega ijsbeer Dolfie. Een zeer tevreden beer kwam terug van de kamer. Tegen de avond aan kwam ik in gesprek met haar en een schitterende sessie volgde als resultaat. Ongeremde intense GFE , met een zwoele blik in haar prachtige ogen. In één woord : super. :luvlove:
Dolfie
1 januari 2011, 15:37
Aan de tafel waar de Sekt werd uitgedeeld maakte ik kennis met de Poolse Nathalie.We hadden een leuke babbel en het viel me op dat deze dame echt een hottie was.
Tijdens ons gesprek zag ik Hollandmale me gadeslaan en excuseerde ik me even bij Nathalie om de goeroe der saunaclubs effie te vragen of deze dame aan te raden was.Tot mijn grote verbazing kende hij deze Deerne niet:gruebel:….en hij zei me ervoor te gaan en iets te laten weten.Ik terug naar Nathalie en na nog wat koetjes en kalfjes vroeg ik om naar de kelderverdieping te gaan.Daar ploften we ons neer op de sofa voor het voorspel.Natalhie begon heel intiem,zacht te tongzoenen...dat was zo lekker,geil,echt GFE toestanden waardoor mijn Dolfie in position kwam:biggrin:…ze vond het ook echt lekker en gaf me zelfs meermaals een complimentje dat ik zo zoet was en lekker kon zoenen:).Daarna pijpte ze me zachtjes met enorm veel gevoel en gingen we de kamer helemaal boven opzoeken waar we ons spelletje verder zetten.Ik vond haar lichaam zo geil dat ik besloot te cummen en terwijl ze mijn kokende balletjes masseerde kwam ik heerlijk klaar op haar lekkere grote borsten:biggrin:.Nadien nog wat nagepraat en met een erg goed gevoel de kamer verlaten waarbij ik er zelfs over nadacht om haar een tweede keer te nemen.Besluit : herhalingsgevaar 100%.,grote klasse en 5 sterren hofstandaard.
Grtz,Dolfie
blauwebeer
1 januari 2011, 16:58
Besluit : herhalingsgevaar 100%.,grote klasse en 5 sterren hofstandaard.
Met het nieuwe jaar komt ook dit gevaar voor Blauwebeer wel erg dichtbij.
Dolfie
1 januari 2012, 19:30
Wederom met Nathalie een super GFE sessie mogen beleven:biggrin:
Deze dame heeft een engelengezichtje en als je diep in haar ogen kijkt smelt je gewoon weg.
Het zoenen is haar grote pluspunt,zo zacht,zo intens net of ik herinner me mijn eerste echte tongkus:tongue:
Het pijpwerk was net zoals het zoenen heel zacht met enorm veel gevoel.
Het neuken in doggystyle was heftig en ik ben heerlijk klaargekomen:tongue:
Alsook met Nathalie afgesproken dat ik de volgende keer ook beschikbaar ben voor de kijksessie:smile2:
Grtz,Dolfie
BefBeer
1 januari 2012, 19:35
Is de laatste tijd een echte 1 januari-meid geworden!
:wink:
BefBeer
"Every second is a lifetime, And every minute more brings you closer to God
And you see nothing but the red lights, you let your body burn like never before.
Does it feel better than love? Does it feel better than love?
Another second in the sunshine, a decade in the dark taking part in a dream.
Have you forgotten what she looks like? Or do you only see what you want to believe?" "
Yet it feels better than love, yet it feels better than love.
Geknipt uit mn bericht
Deze racebeer zit een tijd later nog een beetje na te hijgen van zijn belevenissen met Mara als in het eethoekje ook rob, lustman en later shasar erbij komen zitten. De in tomatensaus vermoorde schnitzeltjes zijn bijna op en nachschub duurt nog even, dus val ik op de tiramisu met chocoladesmaak aan. Het maakt me niet uit op dat moment, de motor had gewoon brandstof nodig. Rob is naar alle regels van de kunst afgemaakt door een beneluxtriootje met Babsi en Mara, en blijkt nog puf over te hebben voor wat escapades in de happy garden. Ikzelf weet het eigenlijk even niet, Tina is bezet, Michelle en Kim zagen er wel lekker uit, maar deze racebeer maakt na het eten de fatale fout eens in de kelder te gaan kijken. Mara is niet met de inmiddels gearriveerde Alain1 op kamer verdwenen, maar ligt met Natalie een beetje uit te blazen.
Als ze me in de smiezen krijgen wordt er achter mn rug wat overlegd en wordt deze racebeer vrolijk uitgedaagd hen eens van dichtbij te onderzoeken. "Kanniewaarzijn" grom ik in mezelf, dat overleef ik niet! Shasar gaat ook een beetje stoken, maar zijn opmerking "Ich will nur dein bestes" is net teveel: van de Pools Neerlandsche combi wil ik zoiets nog wel geloven, maar niet van deze wervelwind. Als de dames me inmiddels geheel in hun netten hebben verstrikt en hij nog steeds vrolijk commentaar geeft, dagen ze hem uit om ook mee te komen. Hij gaat pas akkoord als ik hem vrolijk aankijk van onder Natalies borsten door aankijk en: "Memme" zeg (vrij vertaald: bangerik). Dat werkt en na een douche staat ie grijnzend als de kobold Nijima (http://www.myfconline.com/character_avatars/69705_25842.jpg) naast de spielwiese.
Toch ben ik degene die half bedolven onder bloasmeziek van Natalie en mn tong verstrengeld in die van Mara het laatste lacht, want die afleiding van een foursome heb ik net nodig. Ik had er niet echt op gerekend dat ik na twee topsessies nog tot iets in staat bleek te zijn, maar inmiddels bewijzen Mara en Natalie het tegendeel. Shasar ligt al gauw Mara bezig te houden, maar daardoor krijgt Natalie even vrij spel en laat een paar DT's los die me bijna over het randje krijgen. De mannen van Hurts gaan zich er ook tegenaan gooien met een opzwepend muziekje (http://www.youtube.com/watch?v=KNUWSJxPOuw) inclusief melancholieke waarschuwing: "Turn away, turn away, close your eyes, you could never change. It's not enough" "Nou daar ben je wel donders laat mee Theo Hutchcraft :baeh:
Mara neemt Natalie's taken over terwijl die gaat proberen een wervelwind in toom te houden (lukt heel aardig als ik de geluiden goed interpreteer, want ik zie weinig als Mara in reverse cowgirl op me zit). Om te voorkomen dat ik na een standje al kan inpakken schuif ik onder haar uit en bef haar tussendoor een tijd. De missio daarna is hemels en kan lekker lang aanslepen door de onderbreking. Natalie heeft dan shasar al klaargekregen en wil ook, dus even contiwechsel en haar heerlijk in doggy geneukt. Verder dan dat gaat niet, want Natalie laat zich lekker gaan en knijpt me en passant voor een derde keer leeg. Kebeng! Al die bezoekjes in Mettmann, Xanten, Ratingen en Dorsten kan deze racebeer voor deze geweldige ervaring dankbaar zijn. En achteraf ben ik nog gematst ook, we krijgen ondanks bijna 50 minuten beziggehouden te zijn geen tijdoverschrijding aangerekend. De titel klopt dus toch wel een beetje :smoke:
quitje
8 november 2013, 13:23
Nathalie zou blijkbaar ook een pauze nemen in het Schieferhof... Heel waarschijnlijk niet definitief, maar is nu efkes afwezig.
Bennie75
9 november 2013, 19:03
Ik gehoort dat ze misschien met Leonie naar World is gegaan. Of dit waar is weet ik niet.
Er werd verwacht dat ze na een paar weken / maanden weer terug zou zijn.