PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Roemeens) (Fun Garden)



Flowerdragon
22 juni 2008, 11:17
Naam : Christina

Nationaliteit /taal : Roemeens/ Roemeens/Italiaans

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : Rossig haar

Lengte :1.68m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC , NMC, zoenen, russisch, beffen

Extra : Een lekker geil ding! Zuigt na het klaarkomen je pik leeg!

284

285

286

Silvester
23 juni 2008, 20:01
Afgelopen vrijdag deze gezelschapsdame ook gespot, het viel me op dat ze zich afzijdig hield van het groepje feestende dames.

Later kwam deze dame me even opzoeken in de sauna, ze had 't koud....:rolleyes:
Het roze setje deed ze echter niet uit, net zo min als haar kaugummetje, wat ze redelijk sletterig afknauwde.

De conversatie was heel, heel erg moeilijk met haar, maar ze wist wel over te brengen dat hollandse ijsberen de beste waren....:smile2:

Verder nog wat dingen moeten aanhoren over het nachtleven :eek: in FG, na een poosje had ze wel door dat het niet zo klikte met deze ijsbeer.

Voor ijsberen die op jong -ik had ze zelf nog jonger geschat- , echt slank en kleine borstjes vallen, en roemeens of italiaans spreken, een leuk maatje schat ik zo in...

trasherkid
29 juni 2008, 01:36
sehr gutes mädchen ist topi

chrisje51
1 juli 2008, 19:04
Ja idd wel een schatje, maar valt het best mee te praten in het steenkolenitaliaans.
Erg lief en romantico :love: maar te nauw :o voor deze jongen. Pijpt uitstekend :rubbel:

trasherkid
13 juli 2008, 09:05
wo ist sie jetzt ???? habe gehört arbeitet nicht mehr in fg????!!!!! wie sind die neuen damen ???

Willem2
13 juli 2008, 10:42
wo ist sie jetzt ???? habe gehört arbeitet nicht mehr in fg????!!!!! wie sind die neuen damen ???

Sie ist wieder weg ........ und die neue Damen musst du ausprobieren ;)

Flowerdragon
13 juli 2008, 10:45
Christina is inderdaad weg, net als een paar andere meiden (ook van de site). Eén van de meiden vertelde me dat er onenigheid is tussen de meiden en de leidinggevende... Het blijft toch een apart wereldje.

hara1d
21 juli 2008, 12:44
Gestern traf ich Forumskollegen im GT, ich denke die blonde Rumänin von denen die Kollegen begeistert waren dürfte Christina gewesen sein, wenn ja dürften sich die Kollegen dazu äußern.

Big30
21 juli 2008, 22:20
Gestern traf ich Forumskollegen im GT, ich denke die blonde Rumänin von denen die Kollegen begeistert waren dürfte Christina gewesen sein, wenn ja dürften sich die Kollegen dazu äußern.

Ich werde mich dazu äußern ;)! Nein ich glaube nicht das ich Gestern mit diese blonde Rumänin war. Ihre Nahme war ich glaube Kristina. Es gibt eine ähnlichkeit aber es war nicht diese Dame!

:wink::wink: