Volledige versie bekijken : Relatief weinig Tsjechische dames!?
Snoepveter
24 juni 2008, 16:34
Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn, maar op mijn buitenlandse trips ben ik (een paar jaar geleden) zeer aangenaam verrast over de bijzondere grote hoeveelheid mooie dames ;) in de clubs in...Tsjechie (o.a. Praag).
Wat me opvalt is dat desalniettemin in de FKK clubs in Duitsland relatief weinig Tsjechische dames te vinden zijn. Ze zijn er wel, maar in verhouding bar weinig in tegenstelling tot Roemeense en Poolse dames bijvoorbeeld.
Hoe zou dat nu komen?
Willem2
24 juni 2008, 16:39
Hoe zou dat nu komen?
De levensstandaard in Tjechië is gestegen en dames kunnen in eigen land ongeveer hetzelfde verdienen. Daarnaast zijn er veel minder Tjechen dan roemenen en polen ;)
:wink:
PS Tjechische dames hebben allemaal een "blaas"opleiding gehad op een school net buiten Praag :lostit:
Snoepveter
24 juni 2008, 16:49
De levensstandaard in Tjechië is gestegen en dames kunnen in eigen land ongeveer hetzelfde verdienen. Daarnaast zijn er veel minder Tjechen dan roemenen en polen ;)
PS Tjechische dames hebben allemaal een "blaas"opleiding gehad op een school net buiten Praag :lostit:
Laat me even weten waar die school ligt, ga ik er even langs...:D
Willem2
24 juni 2008, 17:28
... Augsburg te hoppen, om daar de "levende legende" Leona eens mee te maken....
Indien de berg niet naar Mozes komt dan gaat Mozes maar naar de berg ofzoiets :rolleyes:
Eens kijken of we eens een gastoptreden kunnen regelen :D ;)
PS Nina, Jacqueline, Pamela, .....
MiniME
24 juni 2008, 22:09
In mijn ervaring behoren Tsjechische dames idd tot de betere (zowel de onbetaalde die ik in Praag ken als de betaalde in de clubs) en jammer dat er niet meer van zijn hier. De (dames in de) clubs in Tsjechie zelf zijn helaas niet van het nivo zoals in Duitsland, en het heeft zeker te maken met het feit dat Tsjechie ondertussen enorm verwesterd is. Met Polen gaat het ook die kant op, maar gelukkig blijven Roemenie, Moldavie, Rusland, Oekraine, etc nog over! :cool:
rplover
24 juni 2008, 23:08
......en het heeft zeker te maken met het feit dat Tsjechie ondertussen enorm verwesterd is. Met Polen gaat het ook die kant op, maar gelukkig blijven Roemenie, Moldavie, Rusland, Oekraine, etc nog over! :cool:
Gelukkig maar dat Duitsland "een onderontwikkeld Oosteuropees land"is, zodat Duitse Meiden zoals Lisa en Anna een geweldige service blijven geven. Te hopen dat het zo slecht blijft gaan in Duitsland, anders zou die service ook wel eens kunnen dalen :thefinger
facial
25 juni 2008, 09:17
Inderdaat jammer dat er niet meer Tjechische vrouwen werken, bij het EK op de tribune heb ik op TV veel lekkere dames zien zitten dus als dat normaal is daar is het echt zonde
:rofl::rofl::rofl:
thesickboy
25 juni 2008, 09:45
Inderdaad niet zo veel Tsjechische dames. Maar áls je er één tegen het lijf loopt dan komt het wel goed.
Da's ook mijn ervaring.
In de zeef die ik ook wel eens geheugen wil noemen is één Tjechische dame blijven hangen. Verie/Very die een tijdje in YY en GT heeft gewerkt.
Om het met de woorden van een bevriende beer te zeggen.... Verie is (was) een snoepje;)