PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, April 2008

Carpe diem
1 april 2008, 00:46
Niet OK. Kan helemaal niet. De dames zijn vrije onderneemsters dus bepalen zelf hun prijs. Dat het in de praktijk anders verloopt tja .... Maar een club kan niet vantevoren aangeven wat de prijzen zijn. Ze kunnen alleen een globale prijsindicatie aangeven.

Mmm vreemd...... Als je het tegen de leiding van PHG verteld dat de dames hun prijs voor een uurtje zelfstandig verhoogd hebben worden ze op het matje geroepen. Ze moeten dan alsnog het teveel betaalde bedrag teruggeven aan de klant plus ze krijgen nog een boete ervoor.

En trouwens je was er zelf laatste keer ook bij dat de thekefrauen vroegen aan ons met wie wij naar de kamer waren geweest. Ze vroegen ook of alles in orde was. Vond ik persoonlijk zeer merkwaardig dat ze het zo aan ons vroegen.

En wat betref de klassiekers...
Ik ken maar een echte klassieke en dat is Ajax-Feyenoord :freu::freu::freu::freu:

Greetz

The Joker
1 april 2008, 00:57
Terecht dat de leiding ingrijpt als sommige meiden zelfstandig voor boekhouder gaan spelen.
Als dat op grote schaal gebeurd komen de ijsberen niet meer en kun je de tent wel sluiten.
Ik vind het nu al irritant dat ik elke keer als ik met een nieuwe meid weg ga eerst de tarieven moet verifiëren.
Een liter benzine kost ook overal even veel langs de snelweg :)

Willem2
1 april 2008, 01:58
Mmm vreemd...... Als je het tegen de leiding van PHG verteld dat de dames hun prijs voor een uurtje zelfstandig verhoogd hebben worden ze op het matje geroepen. Ze moeten dan alsnog het teveel betaalde bedrag teruggeven aan de klant plus ze krijgen nog een boete ervoor.

Ik weet bijna zeker dat dit niet meer het geval is. Dan houden ze soms geen dames meer over....

En trouwens je was er zelf laatste keer ook bij dat de thekefrauen vroegen aan ons met wie wij naar de kamer waren geweest. Ze vroegen ook of alles in orde was. Vond ik persoonlijk zeer merkwaardig dat ze het zo aan ons vroegen.

Kwaliteit bestaat uit meer dan alleen de prijs .
Indien er erg slechte dames bij zitten en daarmee bedoel ik een slechte service biedend tegen een eventueel hoge geldende marktprijs prijs dan vind ik het niet raar dat ze eventueel toch vragen aan zo'n dame of het niet anders kan en als dat niet mogelijk is of ze dan niet ergens anders kan gaan werken.

En wat betref de klassiekers...
Ik ken maar een echte klassieke en dat is Ajax-Feyenoord :freu::freu::freu::freu:

Greetz

Er zijn nog veel meer klassiekers waaronder bv Milaan San Remo, Ronde van Vlaanderen etc. Of Bach, Mozart, Chopin etc.
Maar in dit geval is een prijsdiscussie een klassieker ;)

@ Sir Wankalot en anderen
Wen er maar aan dat alleen over het eerste halfuur geen prijsdiscussie zal zijn over al het andere .......

:wink:

facial
1 april 2008, 15:32
Ajax - Feijenoord een klassieker als je alleen maar voor plaats 2 wil vechten want PSV wordt weeeeeer kampioen :aola::aola:

foots
4 april 2008, 00:54
Carpe Diem zei dat hij ontwikkelingswerk deed en daar graag meer voor betaalde.

Nou dat doe ik ook bij voorkeur in Azie. Nou als je echt "ontwikkelingswerk" doet dan weet je dat je daar voor € 20,- RP, tot € 40,- in LOS een dame je de hele nacht vermaakt en je zoveel keer als je de "missionaris" mag spelen als je zelf wilt of kunt.

Kortom ontwikkelingswerk legaliseert geen hogere prijs, het zijn extra donaties en die willen de meeste heren/beren zelf bepalen afhankelijk van de geleverde "ontwikkelingswerkprestatie" door de dame. Houd de dames scherp en creeer geen hangmat cultuur, zo zijn al te veel goede services al naar de kl*te gegaan.

PS. Zie het als flexibele inhuurkrachten en dat werkt het beste met prestatiebeloning :plapper:

Carpe Momentum
5 april 2008, 19:52
Intro:

http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=21366#post21366

Inderdaad. De tijd vliegt. Het was vorige week vijf jaar geleden dat Carpe Momentum kennis maakte met het fenomeen Saunaclub. Dit was één van de redenen om op mijn tweede dag van het doordeweeks weekend een bezoek te brengen aan PHG.
Bovendien was het laatste bezoek aan PHG alweer ruim een jaar geleden. De avond dat ik Pamela op een haar na miste. Ze was net een uur eerder vertrokken. Dat had weer tot gevolg dat Carpe toen met Gusto naar LR ging. En dat had indirect weer andere gevolgen die weer andere gevolgen hadden. Kun je het allemaal nog volgen? Nee? Mooi zo.
Na een dagje Hof van Hennef naar het noorden gereden en om een uur of één aangekomen bij PHG.
Er stonden welgeteld drie auto's op de parkeerplaats buiten, dus ik dacht bij Mezelf dat ik aan aandacht niets tekort zou komen.
Mijn hormonen waren weer op een normaal nivo na de ontlading een dag ervoor in Schieferhof, dus ik belde gewoon zelf aan. De deur werd opengedaan en ik werd vriendelijk ontvangen. De entree overhandigd, berenvel, handdoek en slippers bemachtigd en even wachten op het sleuteltje. Terwijl ik dacht "het sleuteltje komt zo", keek ik eens de barruimte binnen. Carpe was toch wel nieuwsgierig of er nog wat veranderd was sinds een jaar geleden. Alles leek hetzelfde zo op het eerste gezicht. Zelfs een dame aan de bar kwam me bekend voor. Ik had haar indertijd al eens eerder gezien. Ik vond haar er toen al lekker uitzien, maar het was er nooit van gekomen om met haar naar de kamer te gaan. Ze zag er weer sexy uit en mijn keuze was gemaakt. Haar naam was me nog onbekend (iets wat als een rode draad door mijn bezoeken heenloopt, dat krijg je als je lang uit de roulatie bent).

Na het omkleden gedoucht en even een drankje aan de bar gehaald. De dame in kwestie was nog steeds aanwezig en glimlachte Carpe vriendelijk toe. Het was echter tijd om een klein hapje te eten, dus naar het Nachtcafé.

Toen ik terug kwam in de bar om mijn afspraak vast te leggen, was ik net te laat. Een andere beer was heel stiekum voorgekropen en had haar de sleutel laten halen. Nou ja dacht ik nog, komt goed uit een halfuurtje wachten dan kan het eten ook even zakken. Het halfuurtje werd een uur en het uur werd anderhalf............ . Ik begon me af te vragen of het wel zo verstandig was geweest om voorkeur te geven aan het eten. Je komt hier natuurlijk in eerste instantie om :fuck:. Ook zag ik andere ijsberen onrustig ijsberen. Het risico bestond natuurlijk dat ik zo meteen weer te laat was. Dus ik koos strategisch positie. Nog effe wachte......... Het duurde allemaal wel erg lang vond ik. Dus ik besloot naar het Nachtcafé te gaan. Net toen ik de barruimte uitliep, liep ik haar bijna letterlijk tegen het vege lijf. Ik begon meteen aan één van mijn langste gesprekken die ik ooit had gevoerd vóór een kamerbezoek en ik zei: Hee, wo gehst du hin? Schlüssel holen? Ik stond er zelf verbaasd van dat ik zoveel woorden bij elkaar had kunnen schrapen in zo korte tijd. Gelukkig kwam het ook nog duidelijk over en was het antwoord: Ja gerne, warte mal ein Moment hier. Mijn dag kon niet meer stuk.
Ze kwam terug met de sleutel en we verdwenen voor de eerste keer die dag naar Zimmer 11. Haar naam bleek Alicia te zijn en ergens in mijn achterhoofd legde ik een link met een hond. Maar welke hond heet er nu Alicia? Onzin natuurlijk. Maar ik durfde ook niets te zeggen. Stel je voor dat het een duitse herdershond was.
Er werd besloten om te beginnen met een ontspanningsmassage. Zo gezegd zo gedaan. Het resultaat was bevredigend en we belandden in de volgende fase .......... Spass muss sein, nicht? Om haar te bedanken voor de heerlijke massage besloot ik haar eens te verwennen. We hebben een hele tijd lekker liggen vrijen en ik merkte dat ook Alicia het wel lekker vond. Luidschreuwend maakte ze me dat duidelijk toen ze kronkelend klaarkwam. Gelukkig werd ik ook niet vergeten. En hoewel ze niet met losse handen pijpt (of ze fietst weet ik helemaal niet), kreeg ze het toch voor elkaar om me een FT te bezorgen.
Ik vond het overigens een heel goede sessie. Ik heb ondertussen op het forum gelezen dat de meningen daarover nogal uiteenlopen. Ik vond het totaalplaatje bovengemiddeld en voor herhaling vatbaar.
Terug in de bar werd ik voor de tweede keer benaderd door een leuk uitziende meid die echter al heel diep in het sektglaasje had gekeken:betrunken. Had ze mij bij binnenkomst al gevraagd of ik ook wilde, nu zag ze me echt driedubbel. Jammer, in deze toestand even niet. Ik heb haar wel op mijn virtuele todo-lijstje gezet. Het lijstje wordt trouwens steeds langer. En ik merk dat in iedere club er meer op mijn lijstje staan dan ik aankan. Een kwestie van kiezen dus, een luxe-probleem.
Omdat ik ook vandaag alleen was en aan mijn lot overgelaten, besloot ik maar weer mijn zielige gezicht op te zetten en triest voor me uit te gaan zitten staren. Dat maakt toch wel wat los bij de dames lijkt het. Ik werd constant door ze aangesproken, maar hield voet bij stuk. Pas na het avondeten zou ik mijn keuze maken en weer op de kamer gaan.
De tweede werd Dilara, een turkse. Ze hield zo voet bij stuk dat ik uiteindelijk toegaf. Ze is eigenlijk helemaal niet mijn type, maar je hebt van die momenten. Haar service was vrij standaard. Ze zoende goed, het pijpen was zeker niet slecht.....maar het is gewoon mijn type niet. Het eindigde in een keiharde doggy-style, allebei meekijkend in de spiegel op kamer 14. Ik ben normalerwijze voor het wat rustiger werk, maar een keer of twee per jaar zit er zo'n sessie tussen. Halfuurtje ketsen, knallen, betalen en onder de douche. Zo ook nu.
Hiermee dacht ik dat mijn dagje qua kamerbezoeken er wel op zat. Waar ik echter niet mee gerekend had, was dat woensdagavond cocktail-avond is. Ik heb een goed excuus voor mijn onwetendheid. Voor mij was het namelijk weekend.
De avond vorderde en ik belandde in de bar. Een biertje, links en rechts een praatje met de dames, gewoon gezellig. Ik had af en toe nog wel het idee om nog een keer naar de kamer te gaan, maar nee het was mooi geweest zo.

Ondertussen was PHG redelijk volgelopen en de verhouding tussen de dames en beren heel goed te noemen. Heel veel nederlands hoorde ik, maar ik wist verder ook niet wie het waren. Met die drukte werd het ook steeds gezelliger. Ook de dames kwamen onder de invloed van de cocktails en dat liet zich merken.
Heel onschuldig zat Carpe op zijn barkruk zijn zonden te overdenken, toen plotseling Alicia en een paar vriendinnen bij hem stonden. Voor ik het wist had ik een tong achter in mijn keel. dat was wel even slikken natuurlijk.
De dames begonnen te dansen en de stemming zat er goed in. Isa bleek heel goed op arabische muziek te kunnen bewegen en Alicia vond het wel spannend om mijn berenvel aan de onderkant een beetje open te doen en om Carpito met haar zachte billen op te warmen. Handen waren overal en zaten overal aan. Er werd door enkele andere dames met open mond toegekeken. Ondertussen werd ik toch weer behoorlijk geil. Alicia stelde voor om samen met haar en Isa de kamer op te gaan en het feestje daar voort te zetten. Nou ben ik heel moeilijk over te halen, dus ik zei meteen ok. We hadden nog ruim een uur. Er werd voldoende drank meegesmokkeld en een heel groot glas met ijsblokjes........................niet voor de drank trouwens.
Het werd een heerlijke afsluiting. Beneden bleek Isa totaal anders te zijn als in de bar boven, waar ze wel eens stug over lijkt te komen. Heerlijke meid. En wat een figuurtje, prachtige borsten, pijpt heerlijk. Ze staat ook op mijn todo-lijstje, maar dan een keer alleen met haar.
Ik zal verdere details van dit trio besparen van wat er allemaal gebeurde, die houd ik even voor mezelf. Het is nog steeds nagenieten.
Ok een paar trefwoorden dan: Alicia+Isa, twee heerlijke lichamen, blond, lekkere borsten :tietjes:, ijsklontjes op allerlei plaatsen en met allerlei handelingen, feeststemming, geweldige sex met een vleugje lesb.....................:lostit::lostit::lostit:.

Het was weer helemaal niks zo in mijn eentje.

En het leven gaat verder :wink:.

facial
6 april 2008, 16:09
ben gisteren weer eens een keer naar PHG gereden rond een uur of 6 kwam ik er aan en het was al lekker druk binnen veel mooie vrouwen en daar kom je toch voor, eerst de duitse sabrina meegenomen een lekker half uurtje gehad sabrina pijpt goed en heeft een heerlijk figuur wat het uitzicht tijdens het:fuck::fuck::fuck: zeker ten goede komt en alles lekker FT afgemaakt daarna even lekker gegeten is altijd goed in PHG en toen moni mee naar de kamer genomen lekker romeense dame eerst lekker laten pijpen en toen ik bijna kwam maar even een rubbertje eromheen laten doen en haar heerlijk liggen :fuck::fuck::fuck: in alle standjes die je maar kunt bedenken toen ik het niet meer hielt lekker in haar bekkie al m'n zaad gespoten toen ik terug kwam in de bar stond ik weer binnen een half uur te denken en wie moet ik nu meevragen het werd de poolse isa ook deze dame is erg goed op de kamer in de bar had ik tijdens een kort gesprek met haar even wat twijfels ze komt wat stilletjes over maar haar lekker lijf won het van m'n twijfels op de kamer aangekomen was ze meteen een heel andere dame als in de bar en 200% in haar voordeel ze kuste er meteen op los en tijdens het pijpen dacht ik nog ze zuigt hem er helemaal af aan :fuck::fuck::fuck: zijn we niet eens toegekomen ze heeft een half uur aan een stuk gepijpt en toen had ze haar mond echt helemaal vol zaad wat kan deze dame lekker pijpen ze heeft een dikke 10 verdient na dit kamerbezoek nog een paar pilsjes genomen en toen naar huis gegaan kom weer snel terug in phg was weer erg lekker

Rex
6 april 2008, 23:31
en dan bedoel ik natuurlijk niet dit......:fuck: maar dit ..........:baby2:

Zaterdag was een bijzondere dag in PHG.
Nadat ik aan het eind van de middag een lekkere geile sessie met Roemeense Eva erop had zitten,
ben ik eens rond gaan kijken in de bar om een tweede uit te gaan kiezen............

Ik zag Kiara en Adella mij aankijken en ze begonnen wat te lachen, ineens maakte Kiara een gebaar naar me en ik ging naar haar toe.
Adella : '' I am working here now for half a year and you never go with me'' Ik : '' Yes that is possible'' ........:baby2:

Vervolgens Kiara tegen mij : ''I am working here now longer than one year and you never go with me'' Ik : '' Yeah, your right, but last week I was trying to make a conversation with you, but I feel no chemical reaction from your site'' Kiara : '' Yeah , you make a joke,but I didn't get it'' Ik weer : You know, Loredana is working here now for I think about 3 years and I never go with her''..............Kiara en Adella wouwelde beiden wat in het Roemeens en ik ging weer verder op jacht..................

Ach ja sommige Roemeense meiden zijn nu eenmaal apart.

Later op de avond toen ik net herstellende was van een super geile sessie met de Poolse Alicia / Alison, wilde ik nog wel een keer. Stond te genieten van een welverdiende cocktail aan de bar toen ik vele malen oogcontact had met Poolse Isa. Op een gegeven moment liep ze langs me achter de bar en pakte voor haarzelf iets te drinken en kwam weer terug en begon tegen me aan te staan en een beetje lachend: " Und wie gehts dir?, Ik meteen " Super, sollen wir sex machen?'' Isa: Ja ok, ich komme gleich. Ik wachten en nog eens wachten, maar geen Isa, tien minuten later dacht ik, krijg maar lekker het heen en weer, ik ga naar huis, de mazzel.....................:wink:

Het was weer een bijzondere avond daar in dat idyllische dorpje Oedt, ergens in Duitsland..................

Bij het aanbellen toen ik weg wilde gaan, kwam Thekefrau Tanja ( die blonde met die piercing net onder haar lip) naar me toe en vroeg of ik het naar me zin had gehad en met welke meiden ik was geweest. '' Ik zie je volgende week?, zei ze. '' Nee volgende week maar weer eens naar GT denk ik'' , zei ik................

janm
7 april 2008, 19:22
ben gisteren weer eens een keer naar PHG gereden rond een uur of 6 kwam ik er aan en het was al lekker druk binnen veel mooie vrouwen en daar kom je toch voor, eerst de duitse sabrina meegenomen een lekker half uurtje gehad sabrina pijpt goed en heeft een heerlijk figuur wat het uitzicht tijdens het:fuck::fuck::fuck: zeker ten goede komt en alles lekker FT afgemaakt daarna even lekker gegeten is altijd goed in PHG en toen moni mee naar de kamer genomen lekker romeense dame eerst lekker laten pijpen en toen ik bijna kwam maar even een rubbertje eromheen laten doen en haar heerlijk liggen :fuck::fuck::fuck: in alle standjes die je maar kunt bedenken toen ik het niet meer hielt lekker in haar bekkie al m'n zaad gespoten toen ik terug kwam in de bar stond ik weer binnen een half uur te denken en wie moet ik nu meevragen het werd de poolse isa ook deze dame is erg goed op de kamer in de bar had ik tijdens een kort gesprek met haar even wat twijfels ze komt wat stilletjes over maar haar lekker lijf won het van m'n twijfels op de kamer aangekomen was ze meteen een heel andere dame als in de bar en 200% in haar voordeel ze kuste er meteen op los en tijdens het pijpen dacht ik nog ze zuigt hem er helemaal af aan :fuck::fuck::fuck: zijn we niet eens toegekomen ze heeft een half uur aan een stuk gepijpt en toen had ze haar mond echt helemaal vol zaad wat kan deze dame lekker pijpen ze heeft een dikke 10 verdient na dit kamerbezoek nog een paar pilsjes genomen en toen naar huis gegaan kom weer snel terug in phg was weer erg lekker

Zoek de punten :roll3:

seksenfun
7 april 2008, 20:26
flauwe plezante :roll3:, er zijn er geen, zoek beter de hoofdletters :thefinger

Randy
7 april 2008, 20:33
..
er zijn er geen
...

Toch wel, kijk eens op de i's en de j's :thefinger

Qua stijl is Facial apart, maar hoe dan ook: hij schrijft, hij geeft info, en zijn mening. Er zijn helaas nog veel beren die dat niet doen...

janm
7 april 2008, 23:53
flauwe plezante :roll3:, er zijn er geen, zoek beter de hoofdletters :thefinger

PHG FT

Meer moet dat niet zijn he :D

seksenfun
8 april 2008, 20:25
Maribelle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=70288&postcount=1), Ebru (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=70287&postcount=1), Katharina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=70090&postcount=1), Clara (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=70089&postcount=1), zijn er ook nieuwkomerkes die iets kennen van tongzoenen :rolleyes:?

timjava
10 april 2008, 00:25
Vandaag een bezoek gebracht aan PFG. Om ongeveer 16.00 uur was ik binnen. Er waren naar schatting 25 dames binnen en veel minder beren. Veel meisjes herkende ik van de laatste keer dat ik in PHG was.
Ook Sevka kwam weer achter mij aan. :oHelaas vorige keer een slecht sessie met haar gehad, dus haar netjes afgewezen. Later komt ze weer naar mij toe. en zegt :
Sevka "Ich möchte ficken"
Tim "Ich nicht",
Sevka"; "warum sind sie hier",
Tim "warum sind sie hier"
Sevka "um dir su ficken"
Tim: "ich wölte ausruhen".
Sevka: "dan kanst du besser zu hause gehen".
Tim "warum?"
Sevka "du woltes nicht ficken"
Tim. "vielleicht".
(Excuses voor mijn slechte Duits, is net zo slecht als mijn uitspraak)
Sevka druipt weer af. Vind haar wel erg irritant worden. Maar ze heeft me wel tot nadenken gebracht. Ik ben er inderdaad om te neuken. :D
Ik had een mooi meisje gezien, die mij vorige keer ook was opgevallen. Gelukkig kon ik haar terug vinden in de bar. zij stelt zich voor als Kinga. Ze ziet er heel leuk en onschuldig uit. Voordat ik mijn naam heb uitgesproken, vraagt zij meteen "Zimmer"? Natuurlijk zo'n mooi meisje daar wil ik heel graag mee naar de kamer. Op de kamer vond ik het wel wat tegenvallen, maar het zicht op haar mooie lichaam maakte veel goed. Na een half uur de kamer weer verlaten en aan de bar wat gaan drinken.
Wederom Sevka weer om mij heen. Dit keer gaat ze zelf met haar hand onder mijn berenvel. En zegt: "du kannst so gut ficken". Ik voel me natuurlijk zeer vereerd, is er dan eindelijk iemand die mijn sterke kanten erkent?:smile2: Zal ik dan toch maar met haar naar de kamer gaan? Nee, het zal wel weer een verkoop trucje zijn. Ook nu weer zonder succes, druipt Sevka af.
Valt mij op dat ik toch al redelijk begin te wennen aan clubdames. Een jaar geleden (sterker nog 2 weken geleden) liet ik mij nog als een mak lammetje meelokken. Echter vandaag was ik sterk en laat ik me niet meer ompraten door vrouwen waar ik eigenlijk niet mee naar de kamer wil.
Inmiddels was het tijd om te eten, vandaag stond er spaghetti op het menu. Na het eten had ik toch nog wel zin in een dame. In mijn ooghoek zag ik een leuke dame langs lopen. Ben er snel naar toegegaan en een praatje begonnen. Ze stelt zich voor als Mira. Mira is 30 jaar, echter als ze zou zeggen dat ze 24 is, zou ik het ook geloven. Na een tijdje geklets te hebben, begon ik wat onrustig te worden, want ze heeft nog steeds niet gevraagd of ik met haar naar de kamer wil:confused:, over het algemeen duurt dat niet zo lang. Zou er wat aan mij mankeren, zou ze niet willen? Als zij het niet vraagt laat ik het dan maar vragen. Gelukkig was het antwoord "Ja Gerne". Dit was echt een hele goeie sessie, lekker knuffelen, neuken en het afgemaakt met een FT. Waar de meeste dan aanstalten maken om weer te vertrekken, gaat Mira nog lekker door met knuffelen. Een hele mooie GFE.
Na nog even onder de douche te zijn geweest, heb ik mijn aangekleed en reed om 20.00 uur weer van het terrein af, met een heerlijk gevoel.

Ascari
10 april 2008, 02:30
Als je het al moeilijk hebt met de "rustige" aanpak van de dames uit PHG moet je niet naar GT gaan, daar gaat het er toch wat hard handiger aan toe :thefinger

Clan
10 april 2008, 07:59
:rofl: ze vroeg me niet om mee naar de kamer te gaan. In de meeste gevallen moet je dat zelf doen, maar er zijn clubs waar je bij het passeren van de colonne dvp alleen maar Zimmer, en key hoort galmen.

Ikzelf houd er eigenlijk helemaal niet van als ze daarom gaan zeuren, maar uitzonderingen zijn er altijd.

Ik herken wel wat in jouw gewenning. De eerste keren dat ik daarheen ging was ik als een kind in een snoepwinkel.:D

Enne Ascari..........GT is af en toe net een fabriek. Daar kun je soms niet normaal op een bankje gaan zitten of er komt wel iemand bijzitten. Laat staan dat je in de bioscoop wilt gaan liggen om even uit te rusten.
Alhoewel, ook wel een aparte ervaring om daar door verschillende dames gezoend en gepijpt te worden terwijl je toch duidelijk aangeeft niet naar de kamer te willen gaan.

Ascari
10 april 2008, 20:23
ariebier, dat heb ik vaker gehoord en daar ben ik het ook wel mee eens.

Ik voel me in PHG ook wat meer thuis, maar van die GT verslaving :wand: kom ik maar moeilijk van af :D

Clan
11 april 2008, 08:00
ariebier, dat heb ik vaker gehoord en daar ben ik het ook wel mee eens.

Ik voel me in PHG ook wat meer thuis, maar van die GT verslaving :wand: kom ik maar moeilijk van af :D

Tja een snoepfabriek he..
Ik voelde me op een gegeven moment meer in gt thuis, nadat ik eerst altijd naar PHG ging. Daarna voelde ik me weer meer thuis in PHG alwaar ik maar weer iedere keer heenging. Heb me even thuisgevoeld in YY, toch maar weer naar PHG, en nu voel ik me weer thuis in VV.
Maar ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik me overal wel thuisvoel;)
Ik zei gisteren nog tegen de gastvrouw, lijkt mijn tweede thuis wel, waarop zij zei, maak je maar niets wijs, sommige mannen komen hier iedere dag:eek::D

Willem2
11 april 2008, 08:56
Ik zei gisteren nog tegen de gastvrouw, lijkt mijn tweede thuis wel, waarop zij zei, maak je maar niets wijs, sommige mannen komen hier iedere dag:eek::D

Niet alle mannen komen iedere dag thuis ....

Rob10
11 april 2008, 12:10
Tja een snoepfabriek he..
Ik voelde me op een gegeven moment meer in gt thuis, nadat ik eerst altijd naar PHG ging. Daarna voelde ik me weer meer thuis in PHG alwaar ik maar weer iedere keer heenging. Heb me even thuisgevoeld in YY, toch maar weer naar PHG, en nu voel ik me weer thuis in VV.

Ooit komt er nog wel eens een club met een 10-rittenkaart of maandabonnement als promotie wanneer de concurrentie heftig blijft

foots
12 april 2008, 16:49
Beste Rob10,

10 rittenkaart, dat is nou pas een goed idee voor in de ideeënbus. En een BTW factuur voor je bedrijf en dan kunnen we het nog van de belasting aftrekken ook.

Willem2 kun je dat niet eens bij PHG in de week leggen !!

Groet, Foots

Big30
13 april 2008, 02:19
Ooit komt er nog wel eens een club met een 10-rittenkaart of maandabonnement als promotie wanneer de concurrentie heftig blijft

Die zijn er al ;), vb. FKK-World eintrit 65 Euro, 10 rittenkaart 475 Euro en ze hebben ook een maandabonnement.
Ach dan is 50 Euro entree in PHG, gelet op het gebodene nog een schappelijk prijsje vind ik ;):freu:;)!

:wink::wink:

Willem2
13 april 2008, 05:08
Het BBQ-seizoen is weer geopend :freu: Het was nog wel wat koud op het terras maar het smaakte wel weer goed. Ik schat dat er toch nog wel 50 dames aanwezig waren en onder andere de volgende leden : Babbel, Bredero, Carpe diem, naughtyboy, Willi69, JackD, Flipper, Rex, Stano, Tiga, Randy, Extince, Hollandmale.......
Indien Willi69 niet met een lijst komt dan zal ik morgen wel wat produceren. In ieder geval was Denise (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5604) aanwezig.

( Vergeet Irina, Jaana en Leyla(Turkse) niet, allen maar even gezien)

foots
13 april 2008, 15:20
Am Samstag 12.04.2008 locken wir den Sommer !!!
grillen auf der Terasse
(zwischen 17.00 und 20.00 Uhr)

Potverjandorie nog aan toe, en die 12 april heb ik gemist.
Wat lag er op die BBQ en waren de dames goed gemutst ?

Groet, Foots

Willem2
13 april 2008, 15:29
Wat lag er op die BBQ en waren de dames goed gemutst ?

Groet, Foots

Lekkere kippetjes :D;)

Randy
13 april 2008, 15:41
Ja weer een, ja wat voor dag eigenlijk? Hoogte- en dieptepunten, zal ik maar zeggen.

Business first:
Dames: Anna, Maria, Nicoletta, Eva, Luana (v/h Maya), Kiara, Julie/Julia, Carina, Loredana/Shakira, allen Roemeens, Anna en Elly (Bulg), Lena (Slowakije), Isa, Franceska, Veronica en Aisha (Polen), Denise (Libanon), Nana en Nancy (Marokko), Alini (Brazilië), Jana/Jenna, Dilara en Ebru (Turks), Alexandra (Russisch), Brooke (Schotland), Grace en Chris, en nog wel een stuk of 15 anderen denk ik.

Tegen twaalven binnengekomen, en eerst maar eens gebrunched. Daarna wat gewandeld, en de sauna ingedoken. Toen ik daar uitkwam stapte 1 minuut later een fraaie dame daar binnen. K*t..., maar even later kwam ze al weer naar buiten en kwam gezellig bij me zitten. Ebru, 4 dagen in PHG, een fraai Turks exemplaar met een stralende lach. Even gekletst, en elk ons weegs gegaan. Zie verder de recensie.

Daarna lekker uitrusten, en met Holland Male gezellig bijgekletst. Steeds meer bekende beren kwamen binnen, en eindelijk eens kennisgemaakt met Extince, en de kennismaking hernieuwd met Knave88.

Het was heel gezellig, zowel met de dames als met de beertjes, maar ik had het zelf toch wat minder naar de zin. Teveel clubbezoek? Teveel Thaise beslommeringen? Wie zal het zeggen, en ach het gaat verder wel goed, geen zorgen.

Op een gegeven moment werd ik getackeld door Ebru voor wat after sales service, wat ontaardde in zo'n kwartier klefbekken (excusez le mot) in front of the people, brrr, wat lekker! Hoewel we elkaar de rest van de dag en avond regelmatig tegenkwamen niet meer met haar naar de kamer geweest. Volgende keer weer!

Loredana begroet maar ze was al vanaf het eerste woord pissed off. Wordt weer Wiedergutmachung, maar waarom ze nou zo boos was? Ikke niet weten.

Heel laat op de avond weer met Anna gespeeld, heerlijke vrouw is ze toch!

Ook nog een flinke confrontatie gehad met een dame, wie is niet belangrijk, maar ik had even schoon genoeg van haar houding. Eigenlijk onzin, lag ook vast meer aan mij dan aan haar. Nog meer Wiedergutmachung...

RAUL7
13 april 2008, 15:50
Potverjandorie nog aan toe, en die 12 april heb ik gemist.

Dat is zo erg niet, op 1 mei is er weer een party. Zorg er dan voor dat ge deze niet mist ;)

foots
13 april 2008, 19:56
Ahh, dan zit ik in Wenen.
Wel lekker eten:D, maar geen goedkope GT :huch:!!

Feest ze, en denk maar niet aan die zielige Foots.
Maar 2 mei kom ik terug op Dusseldorf en dan kom ik er vrijwel langs als ik naar huis rijdt.

Dan wordt het VV of PHG :freu:!

Groet, Foots :wink:

r0y
13 april 2008, 20:29
Randy mooi verslag kerel!

en ik ben je ook zeer dankbaar voor de aanwezigheidslijst, heb me verslaving nu al even onder controle maar door jou bericht met paar zeer leuke namen ertussen gaat het weer aardig kriebelen. En de BBQ buiten is ook zeer aanlokkelijk.

Hollandmale
13 april 2008, 22:16
Gisteren met enkele medebeertjes afgesproken in VV. Aldaar om 13.00 aangekomen op een totaal verlaten parkeerplaats :eek:. Nog 'n half uur gewacht, maar ook om 13.30 nog steeds geen enkele auto gezien :nee:. En omdat je nooit moet binnenstappen in 'n club waar de parkeerplaats leeg is, dan maar 4 km doorgereden naar PHG. Daar was het 'n stuk beter, prima damesbezetting, het beste wat HM de laatste weken (VV/YY/LR) zag. Eerst lekker ontbeten, meteen Randy tegen het lijf gelopen, vele andere beertjes later op de dag ook.

De shortlist werd almaar langer, er stonden op gegeven moment 3 lekkere MILF's, 4 strakke blondines en 3 wulpse brunettes op. Daarvan
2 uitgekozen, 's-middags zwartharig pornomodel Eva en 's-avonds blond servicewonder Denise. Met beide 'n goeie ervaring, Denise zelfs uitstekend, elders komen nog separate recensies. Goeie relaxte sfeer, mede door de BBQ en cocktails, gezellig druk maar niet overvol, goeie m/v-verhouding. Heb nog zoveel andere kandidaatjes zien rondlopen, dat schreeuwt binnenkort natuurlijk om 'n vervolgbezoek :rolleyes:.

Clan
14 april 2008, 00:00
Hollandmale, als je deze of volgende week tijd hebt stuur dan even een pm.
Ikzelf zal deze week eerst een keertje naar fungarden gaan, moet mijn vrijkaartje nog inleveren;) daarna zou ik graag weer eens naar PHG gaan.
Eigenlijk ook wel naar GT, alhoewel VV ook wel aantrekkelijk is, terwijl jijzelf een ervaring had met een DT bij YY wat ook weer erg aanlokkelijk is. Hmmm

facial
14 april 2008, 13:35
weet iemand wat er deze avond wordt georganiseerd,
"Donderdag 1 mei: Casino Royale in Planet Happy Garden Speel mee en win prachtige prijzen!"
Mooie prijzen weet ik wel te verzinnen in PHG, maar hoe kunnen we ze winnen.
:aola::aola:

groet facial

Willem2
14 april 2008, 13:50
weet iemand wat er deze avond wordt georganiseerd,
"Donderdag 1 mei: Casino Royale in Planet Happy Garden Speel mee en win prachtige prijzen!"
Mooie prijzen weet ik wel te verzinnen in PHG, maar hoe kunnen we ze winnen.
:aola::aola:

groet facial

Eeuuhhh Tombola :D

Je kan prijzen winnen met het spelen van Poker en Roulette.

Voor de rest zal er binnenkort nog wel info volgen......:wink:

Willem2
14 april 2008, 15:47
Ze kunnen wel denken in de PHG dat ze groots bezig waren met de BBQ maar deze heren kunnen er ook wat van...

Barbecuerecord in Uruguay

MONTEVIDEO - Dat is pas barbecuen! De dag nadat minister Koenders de Nederlanders opriep minder vlees te eten om de exploderende voedselprijzen af te remmen, hielden circa 1250 mensen in de Uruguyaanse hoofdstad Montevideo een enorme barbecue. .... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3784110/_Dat_is_pas_barbecuen___.html?p=29,1

maar hoe lang nog dat BBknoeien ....

GroenLinks: verbied barbecue
AMSTERDAM - GroenLinks in Purmerend wil open haarden, barbecues, allesbranders en vuurkorven verbieden. Het zou te veel fijnstof opleveren. ......http://www.telegraaf.nl/binnenland/3786561/_GroenLinks__verbied_barbecue__.html?p=8,2

uurtje
14 april 2008, 16:08
Goed idee van groen links. Dat zou dan ook betekenen dat krakers, autonomen, demonstranten en ander links gespuis geen kampvuren en auto's mogen aansteken. Einde molotov cocktails. Geen kampvuur meer in de bossen rond schinnen en linkse liedjes zingen. En die oude strontbak waar ze in rijden zou dan ook history moeten zijn. En aangezien deze mensen meestal 35kg fijnstof (per persoon) in hun haren meeslepen zit er voor hun dus ook een verplichte knip en wasbeurt in. Now you're talking!!!!!!!!!!!

Willi69
14 april 2008, 20:54
Hoppla, ich sehe gerade, ich habe vergessen, eine Anwesenheitsliste zu veröffentlichen: :eek:

Anwesende Mädels am Samstag, dem 29.3.2008 (circa 40, D=Deutschland):

Adella (Rumänien), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alini (Brasilien), Anastasia (D), Angelina (Spanien), Ani (Bulgarien), Anita (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Slowakei/Ungarn?), Anna (Rumänien/Spanien), Brooke (Schottland), Cara (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Carina (Rumänien), Chris (Ungarn), Dani (Türkei), Delia (Rumänien), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Eva (Rumänien), Gina (Marokko), Gladis (Dominikanische Republik), Grace (Ungarn), Helen (Dominikanische Republik), Irina (Russland), Isabella (Polen), Jagoda (Polen), Kiara (Rumänien), Kim (Litauen), Kinga (Polen), Kira (D), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Natalie (Russland), Sally (D), Yale (Türkei) sowie ca. 7 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (überwiegend aus Rumänien, Lateinamerika und der Karibik; wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Besondere Vorkommnisse: keine, außer dass zwei Holländer, die beim Essen vordrängelten, dadurch bestraft wurden, dass Eva den ganzen Abend über besetzt war. :baeh:

Willi69
14 april 2008, 21:13
Anwesende Mädels am Freitag, dem 11.4.2008 (circa 48, D=Deutschland):

Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alexandra http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif, Alini (Brasilien), Anastasia (D), Angelina (Spanien), Ani (Bulgarien), Anja (D), Anna (Rumänien/Spanien), Asha/Asia (Polen), Cara (Rumänien), Carina (Rumänien), Carla (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Dani (Türkei), Delia (Rumänien), Denise (Libanon), Desiree (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien), Dilara (Türkei), Ebru (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Türkei), Emmy (Thailand), Franceska (Polen), Gina (Marokko), Hannah (Russland), Irina (Russland), Isa (Polen), Jana (Slowakei), Jill (D), Julia (Rumänien), Juliana (D/Russland?), Kasia (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Kiara (Rumänien), Kira (D), Lara (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Slowakei), Leyla (Türkei), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Maribelle (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Melissa (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D), Moni (Rumänien), Nancy (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D/Libanon), Natalie (Russland), Nicoletta (Rumänien), Ruby (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien), Sevka (Bulgarien), Sonja (Polen), Veronika (Polen), Xenia (D), Yale (Türkei), Zoë (Bulgarien/Rumänien?) (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

@Manni1a: so muss eine Liste aussehen! :smile2:

Auffällig war, dass von den vielen Latinas und Farbigen, die noch vor 2 Wochen im PHG waren, bis auf Alini keine mehr da war. Na ja, damit kann ich gut leben. :green_smi

Das Essen war wieder ausgezeichnet, und gegen 22 Uhr gab es nicht nur Pizza, sondern auch Lasagne. :freu:

http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_2.gif

Willi69
14 april 2008, 21:29
Während andere Clubs noch im Winterschlaf liegen :sleep: und über den Bau eines Swimming Pools nachdenken, wurde im PHG bereits die Grill-Saison eröffnet! :freu: Dieses Jahr in Abwesenheit von Manni1a, der bei der Abschiedsvorstellung von Mirko Slomka weilte. :wink: Da die Heizstrahler in Betrieb waren, konnte man es sogar eine Zeitlang ganz gut auf der Terrasse aushalten. Das Essen war wieder sehr lecker, erst recht nach der langen Winterpause, und machte Appetit auf mehr. Wie jeden Samstag gab es auch wieder Cocktails.

http://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_4_145.gif http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_33.gif

Anwesende Mädels am Samstag, dem 12.4.2008 (circa 48, D=Deutschland):

Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alexandra (Rumänien), Alini (Brasilien), Angelina (Spanien), Ani (Bulgarien), Anna (Rumänien/Spanien), Asha/Asia (Polen), Brooke (Schottland), Carina (Rumänien), Chris (Ungarn), Dani (Türkei), Delia (Rumänien), Denise (Libanon), Desiree (Rumänien), Dilara (Türkei), Ebru (Türkei), Eva (Rumänien), Flora (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D/Türkei?), Franceska (Polen), Gina (Marokko), Grace (Ungarn), Isa (Polen), Jana (Slowakei), Julia (Rumänien), Juliana (D/Russland?), Kasia (Polen), Kiara (Rumänien), Kira (D), Lara (Slowakei), Leyla (Türkei), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Maribelle (Rumänien), Melissa (D), Moni (Rumänien), Nancy (D/Libanon), Natalie (Russland), Nicoletta (Rumänien), Ruby (Rumänien), Sevka (Bulgarien), Sonja (Polen), Veronika (Polen), Xenia (D), Yale (Türkei), Zoë (Bulgarien/Rumänien?) sowie ca. 3 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

molaar
14 april 2008, 22:35
Goed idee van groen links. Dat zou dan ook betekenen dat krakers, autonomen, demonstranten en ander links gespuis geen kampvuren en auto's mogen aansteken. Einde molotov cocktails. Geen kampvuur meer in de bossen rond schinnen en linkse liedjes zingen. En die oude strontbak waar ze in rijden zou dan ook history moeten zijn. En aangezien deze mensen meestal 35kg fijnstof (per persoon) in hun haren meeslepen zit er voor hun dus ook een verplichte knip en wasbeurt in. Now you're talking!!!!!!!!!!!

oei, wel erg kort door de bocht dit:teuflisch:teuflisch:teuflisch

uurtje
14 april 2008, 23:38
oei, wel erg kort door de bocht dit:teuflisch:teuflisch:teuflisch

Nou, ik ben maar niet begonnen over hun oude auto's, oude kleding met mogelijk verkeerde kleurstoffen, milieu verontreiniging die ontstaat door het naar demomstraties rijden etc etc etc.

De kortste weg tussen 2 punten is een rechte lijn...

Big30
14 april 2008, 23:45

Dat hangt af van de ruimte waar je je in bevindt en de metriek die daar wordt toegepast!

Sorry flauw grapje, wordt wel opgeruimd ;)!

Big30
14 april 2008, 23:59
Zondag maar weer eens naar Oedt afgereisd :D:eek::D! Voor een zondag vond ik de dames bezetting goed :freu:!

Ik schat zo'n 30-35 dames. Niet zo heel veel IJsberen dus dan gaan de dames wat klonteren en wat kletsen. Niet zo'n ramp als je er midden tussen inzit :p.

Ach wat valt er verder van te zeggen? Gezellig met 11cc en Flipper bijgekletst, goed gegeten, de kamer opgeweest :cool:, om 22u van een Hamburger genoten, 2-maal naar de Sauna geweest en redelijk op tijd weer huiswaarts gegaan.

Bij de dames zag ik niet zo veel nieuwe gezichten, ik meen een "paar" Roemeense dames. Ina was er zondag wel, Luana sinds lange tijd ook weer eens gesproken en helaas was Nancy al weer gevlogen.

ozzy1
15 april 2008, 00:12
heute hat es mich als bekennenden lisa - maniac ( dt.- GT) nach einiger zeit der abstinenz wieder ins phg getrieben .
mit meiner dortigen herzdame... asia ... für 19 uhr ein date klargemacht und trotz dichtem verkehr auch pünktlich angekommen. im bar bereich saßen kein frauen. ich wollte schon wieder gehen als mir asia über den weg lief ! eine granate !!
2 mal jeweils 1 stunde miteinander verbracht. mein guter alter freund larry ... ich glaube fast er ist des schreibens nicht mächtig da ich noch keine berichte von ihm gelesen habe... war auch dort . wir haben uns gut unterhalten.

von den mir bekannten mädels waren anwesend.
asia,ina,jana,adela,kiara,loredana,chris,grace,may a/luana,zoe,leyla,kasia,
angelina,anja,leyla,nicoletta.......und noch ca 15 mir nicht namentlich bekannte.

als gegen 22 uhr die shrimps aufgetafelt wurden kam etwas stimmung im nachtcafe auf.
naja. soweit ein weiterer tag im phg...............

gruß.... ozzy1:wink::wink::wink:

Willem2
15 april 2008, 01:43
....leyla,..

Und jetzt muss ich doch fragen für einige IJsberen welche Leyla ?
Aber ich denke türkische.....

PS Lekker kontje ;)

Willem2
15 april 2008, 03:36
..en helaas was Nancy al weer gevlogen.

Nancy zou zondag niet werken en op maandag weer aanwezig zijn ;)

Ace2
15 april 2008, 07:24
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet een tweede keer die dag met haar geweest ben. Verstandsverbijstering, zou Ace2 zeggen.

Als er dingen niet worden gesnapt en verstandsverbijstering plaatsvindt dan kom ik ineens in het verhaal voor. :confused::D Schijnbaar zijn de gedachten van Randy, als hij met een mooie dame bezig is, ook bij mij.

Randy
15 april 2008, 20:25
...
Schijnbaar zijn de gedachten van Randy, als hij met een mooie dame bezig is, ook bij mij.

Dat helpt uitstekend om een orgasme nog even uit te stellen!:thefinger

MechMax
16 april 2008, 22:22
Bij mijn eerste bezoek aan PHG nu stipt 2 jaar geleden, liep er een zeeeer mooie meid rond spijt dat ik haar nooit benaderd heb want heb haar na die 1 keer nooit meer gezien in PHG. Of zou ik haar mislopen?
Ze liep toen topless had blond bruin haar 2 staartjes mooi gebruind lichaam, D Cup nep. 1,70 mooie blauwe ogen.
Wie weet waar deze schoonheid nu uithangt ?

Alvast dank

MM

Rex
16 april 2008, 23:03
Bij mijn eerste bezoek aan PHG nu stipt 2 jaar geleden, liep er een zeeeer mooie meid rond spijt dat ik haar nooit benaderd heb want heb haar na die 1 keer nooit meer gezien in PHG. Of zou ik haar mislopen?
Ze liep toen topless had blond bruin haar 2 staartjes mooi gebruind lichaam, D Cup nep. 1,70 mooie blauwe ogen.

Alvast dank

MM

Ik denk dat je in de war bent, met een meid uit GT. In PHG is het uit den boze dat de meiden daar topless lopen, helaas...............Dit zal ook niet gebeuren.

Dit maakt een antwoord op je vraag wel een stukje lastiger, denk ik. Ik zou in ieder geval niet weten wie je bedoeld?

Randy
16 april 2008, 23:11

Alvast dank

MM

Als ik je een tip mag geven: schrijf de namen op van de dames! Na 2 jaar is zo'n omschrijving alleen echt lastig passen en meten. (dit ook nav je bericht bij GT)

Voor de rest is de kans dat zo'n dame er nu nog werkt best klein. Veel dames zwerven rond door de vele clubs. Heb je toen geen recensie geschreven van die dame? Is toch aan te raden, blijkt nu ;)

molaar
17 april 2008, 00:09

Die 2 punten zijn natuurlijk Nederlandse blond god en Rita :thefinger:thefinger

Willem2
17 april 2008, 02:02
Die 2 punten zijn natuurlijk Nederlandse blond god en Rita :thefinger:thefinger

Het kwartje is gevallen ..... maar deze is ook weer kort door de bocht ;)
Volgens mij ging het over de opening van het BBQ-seizoen :rolleyes:
Ik was er in ieder geval bij en dat kan foots niet zeggen :D
Het geheel was weer goed verzorgd en tel daarbij de lijst van dames op die Willi69 publiceerde ; dan weet je dat het allemaal wel aardig was.
Die Willi69 ging trouwens met dezelfde dame naar de kamer als dat ik geweest was. Nu eens een keer geen nieuwe :lostit:
Ik was er vorige keer al mee geweest maar het werd eigenlijk nog beter deze keer ....

Willi69
17 april 2008, 10:56
Die Willi69 ging trouwens met dezelfde dame naar de kamer als dat ik geweest was
Psst, darf doch niemand wissen, dass wir mit Denise (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5604) auf dem Zimmer waren. :D

Ik was er vorige keer al mee geweest maar het werd eigenlijk nog beter deze keer ....
Stimmt! :smile2:

foots
17 april 2008, 12:24
Heren, beren, W2

Opening BBQ seizoen :confused:??

En dat zonder mij, schande :eek:! Daar zou iedere club bij hun opening een eer van moeten maken om mij uit te nodigen (met vrijkaartje), zodat ik uitgebreid over hun culinaire kunsten kan vertellen op het forum:teuflisch.

P.S Nee, ik lijk niet op Herman den Blijker, vroeger wel op Thomas Magnum, maar dan zonder die Ferrari en nu ook zonder snor ! :D

obi wan
17 april 2008, 18:59
Ik denk dat je in de war bent, met een meid uit GT. In PHG is het uit den boze dat de meiden daar topless lopen, helaas...............Dit zal ook niet gebeuren.

Dit maakt een antwoord op je vraag wel een stukje lastiger, denk ik. Ik zou in ieder geval niet weten wie je bedoeld?

Blond, grote bovenwijdte en Rex weet niet wie het is? Weet je zeker dat je niet gedroomd hebt?:green_smi

Randy
17 april 2008, 22:24
...
Na kort overleg met Randy de situatie met de brunette elegant opgelost :p. Ik vertrouwde haar toe aan zijn knuffelkunsten, ...

Maar ik weet ECHT niet meer wie die brunette was? :confused::confused::confused:

Helpt, mede-ijsberen, helpt mij!

Randy, die langzaam maar zeker seniel wordt...

Jansen
17 april 2008, 23:07
Heren, beren, W2

Opening BBQ seizoen :confused:??

En dat zonder mij, schande :eek:! Daar zou iedere club bij hun opening een eer van moeten maken om mij uit te nodigen (met vrijkaartje), zodat ik uitgebreid over hun culinaire kunsten kan vertellen op het forum:teuflisch.

P.S Nee, ik lijk niet op Herman den Blijker, vroeger wel op Thomas Magnum, maar dan zonder die Ferrari en nu ook zonder snor ! :D

Foots dit was een foute spelling van hemzelf

moet gewoon Foods zijn

Manni1A
18 april 2008, 00:56
...wurde im PHG bereits die Grill-Saison eröffnet! :freu: Dieses Jahr in Abwesenheit von Manni1a, der bei der Abschiedsvorstellung von Mirko Slomka weilte. :wink:

Macht nichts, denn die einzig wahre Eröffnung der Grillsaison fand ohnehin erst am Donnerstag, 17. April, stattt.

Denn leider hat der Hausmeister verschwiegen, dass am vergangenen Samstag ohne den offiziellen PHG-Grillmeister Jonny gegrillt wurde - und das auch nur für ein paar Stündchen.

Heute dagegen hatte Jonny seine Jahrespremiere. Wie bei der einzig wahren Eröffnung der Grillsaison zwingend notwendig, wurde von 19 bis 24 Uhr gegrillt :thefinger

Gästetechnisch war der Laden relativ voll. Eine Anwesenheitsliste schenke ich mir, weil sich eine solche Liste bei der derzeitigen Besetzung m.E. nicht lohnt (bzw. das Erstellen der Liste mir keinen Spaß macht). Ordentlicher Durchschnitt, aber mir fehlen die Highlights.
Vielleicht erwähnenswert: Abends gab es zwei Neuzugänge aus dem GT. Eine blonde Thai (oben ohne) und eine dunkelhaarige Deutsche (?) mit bunt tätowiertem rechtem Oberarm.

Manni1A :wink:

Willem2
18 april 2008, 01:48
Maar ik weet ECHT niet meer wie die brunette was? :confused::confused::confused:

Helpt, mede-ijsberen, helpt mij!

Randy, die langzaam maar zeker seniel wordt...

Hmm, Zoë een bulgaarse ?

Willem2
18 april 2008, 01:50
Vielleicht erwähnenswert: Abends gab es zwei Neuzugänge aus dem GT. Eine blonde Thai (oben ohne) und eine dunkelhaarige Deutsche (?) mit bunt tätowiertem rechtem Oberarm.

Manni1A :wink:

Thai = Summer ( hat die summer gebracht darum so lange BBQ :rolleyes:;) )

Andere dame heet Alia ( misschien deze
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=980&highlight=Alia ) ?

Willi69
18 april 2008, 10:37
und das auch nur für ein paar Stündchen.
Stand ja so auch in der offiziellen Ankündigung: von ca. 17 - 20 Uhr (sozusagen ein Testlauf :D => erfolgreich! :)). Tatsächlich wurde dann aber länger gegrillt, wenn auch nicht bis 24 Uhr.

Eine Anwesenheitsliste schenke ich mir, weil sich eine solche Liste bei der derzeitigen Besetzung m.E. nicht lohnt (bzw. das Erstellen der Liste mir keinen Spaß macht).
Ich glaube, so kann man keine Freikarten gewinnen... :nee:

Manni1A
19 april 2008, 03:07
Ich glaube, so kann man keine Freikarten gewinnen... :nee:

Gewinne ich ja eh nicht :mad:

Aber bald bin ich soweit, um Anwesenheitslisten von der Villa Vertigo zu erstellen :freu:

uurtje
19 april 2008, 04:02
Laat in de middag kwam ik aan om de blije tuin te bevolken. Als eerste viel mij op dat de parkeerplaats toch wel aardig gevuld was. Eenmaal binnen bleek het echter best wel rustig te zijn. Dit natuurlijk wederom tot groot ongenoegen van de dames. Het voorzichtige middagzonnetje lokte de eerste ijsberen naar buiten. Tja, wat zullen we zeggen? Handig als een FKK een tuin heeft die gereed is.
Het eten was best wel aardig. Een soort rib en wat anders, geserveerd met potato wedges en de legendarische aardappel gratinee. Klokslag 2200 was het uiteraard weer pizza time. Ondertussen was het toch wel wat drukker (geen wachttijden) geworden zonder dat het nou te druk was.
Wederom een goede PHG ervaring.

Randy
21 april 2008, 00:38
Pfffff, heftig weekend! Veel gebeurd, dus laten we eens kijken wat er allemaal nog terug te halen valt voor de vergetelheid een aanslag doet op mijn geheugen.

Ik weet niet meer precies hoe we er toe kwamen, maar uiteindelijk heb ik Extince opgehaald van het station en zijn we samen naar PHG gereden. Half 12 kwamen we aan. Weinig beertjes nog, we waren geloof ik nr 3 en 4, een stuk of 12 dames. Extince liep nog voor we de kleedkamer betraden al met de tong op de grond en dat heeft hij zo'n beetje de hele dag volgehouden. Dat praat wel lastig voor hem, ik begrijp nu ook waarom hij zoveel woorden in zijn recensies gebruikt, dat is gewoon een zeer noodzakelijke uitlaatklep.;)

Er liepen al enkele fraaie types rond, en dat zou die dag nog flink aangevuld worden. Een incompleet lijstje: Anna, Nicoletta, Maria, Loredana, Julia, Carina, Luana, Moni, Adella, Kiara, Eva, Clara, Ina, Simona, Desiree (allen Roemeens), Kasia, Franceska, Aischa, Isa, Isabella, Kaya (Pools), Alini (Brz.), Nancy en Diana (Mar.), Elly en Zoe (Bulg.), Dilara (Turks), Grace, Chris (Hong/Roem), Melanie (Litouwen), Kim.

's Middags was het zeer rustig met beren, wel kwamen er steeds meer dames, maar 's avonds was het af en aan lopen voor de dames en beren, toch waren de wachttijden voor kamers niet erg lang.

Ik heb naar genoegen weer bijgekletst met fraaie types als Melanie, Loredana (niet boos meer;)), Ina, Julia, Carina, Nancy en Franceska, kennisgemaakt met Isabella, Kasia en Clara, en ben nog mishandeld door Zoe :eek: (maar ze blijft lief). Extince heb ik amper meer gezien, en als ik hem zag kwam hij van de kamer af, of ging er weer naar toe.

Het eten was prima PHG kwaliteit, BBQ wederom. En ook redelijk wat bekende beren, erg gezellig weer. Vermelding verdient wel dat Rex zijn vriendinnen Simone en Desirée weer mocht bewonderen, en spontaan kwamen dierbare herinneringen bij hem boven, die hij lyrisch en vooral plastisch verwoordde.

Zelf met 2 dames weggeweest, Clara en Carina. Ook Melanie stond eigenlijk op mijn lijstje, maar Extince kon geen genoeg van haar krijgen. Van je vrienden moet je het maar hebben...:ranting2:

Omdat Extince nog de trein moest halen zowaar voor sluitingstijd weggereden, met moeite overigens, want eigenlijk wilden we beiden nog geen afscheid van diverse dames nemen. Doordat we vooral kletsten, en niet op het navigatiesysteem letten miste hij riant de laatste trein, dus heb ik de vondeling maar mee naar huis (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=72129&postcount=248) genomen.

Manni1A
21 april 2008, 00:56
Ich mache jetzt erst mal Pause bis zum 1. Mai, sonst werde ich zu dick. :o

Erdbeeren machen doch nicht dick, oder wurde heute auch noch gegrillt?

Willi69
21 april 2008, 01:01
Erdbeertorte
Erdbeerbowle
karamelisierte Erdbeeren
Grillen mit Fleisch und Würstchen, Bier
Erdbeertorte
Erdbeerbowle
Hamburger
Erdbeerbowle

:eek: :eek: :eek:

Rex
21 april 2008, 23:42
Doordat we vooral kletsten, en niet op het navigatiesysteem letten miste hij riant de laatste trein, dus heb ik de vondeling maar mee naar huis (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=72129&postcount=248) genomen.

Jullie deelden een auto om naar PHG te rijden, jullie wilde met dezelfde dame de kamer op en jullie bleven bij elkaar slapen....toch wel in aparte bedden mag ik hopen.:teuflisch

Randy
21 april 2008, 23:53
...
toch wel in aparte bedden mag ik hopen.:teuflisch

Dat mag je wel hopen, ja... :rolleyes:

Willem2
21 april 2008, 23:56
Dat mag je wel hopen, ja... :rolleyes:

Alhoewel Extince er heel normaal uitziet is hij te oud, te groot en te dik voor Randy :rolleyes:;)

Extince
22 april 2008, 00:37
Alhoewel Extince er heel normaal uitziet is hij te oud, te groot en te dik voor Randy :rolleyes:;)En ik zal er alles aan doen om dat te blijven :rofl:!

Knabbel
22 april 2008, 20:43
Omdat Extince nog de trein moest halen zowaar voor sluitingstijd weggereden

Helaas, maar jullie hebben wel iets gemist. Omdat het traditionele Roemeense dansje uitbleef (wellicht door afwezigheid van JackD en Babbel) verkoos ik zelf om rond middernacht de kamer op te gaan. Ruim na 1 uur hoorden we een geluid gejoel uit de bar komen. Ik besloot het douchen maar even uit te stellen en nam poolshoogte.

Wat schetst mijn verbazing: onder toezien van 30 toeschouwers was Nancy bezig een IJsbeer te pijpen. Ze deed dit staande op de bank met haar poes naar achteren gedrukt in het gezicht van de ijsbeer ondertussen bukkende voorover om zijn lid, dat voorzien was van het nodige ijzerwerk, in optima forma te krijgen en plaaste met haar mond een condoom. Daarna draaide ze zich om en liet vakkundig haar poesje over zijn paal glijden om hem zo op de bank te kunnen berijden. Het leek de Kino van GT wel, maar nee ik was toch echt in PHG!

Toen ik terug kwam van het douchen zag ik de tortelduifjes nog net de kamer op schieten. Zo'n 15 minuten later liep ze alweer door de bar, met een overigens lang gezicht, zowel letterlijk als figuurlijk, maar het was zeer vermakelijk.

Randy
22 april 2008, 22:44
Ik ben blij Extince met zijn gevoelige ziel daarvoor behoed te kunnen hebben... :thefinger

Big30
22 april 2008, 22:51
Helaas, maar jullie hebben wel iets gemist. Omdat het traditionele Roemeense dansje uitbleef (wellicht door afwezigheid van JackD en Babbel) verkoos ik zelf om rond middernacht de kamer op te gaan. Ruim na 1 uur hoorden we een geluid gejoel uit de bar komen. Ik besloot het douchen maar even uit te stellen en nam poolshoogte.

Dat Roemeense dansje was er wel namelijk om 0u50m, heb het vanaf de hal even 5m gade geslagen ben toen even voor 01u vetrokken.
Iets te vroeg zo blijkt nu :D!

Picasso 1
22 april 2008, 22:52
Ik ben blij Extince met zijn gevoelige ziel daarvoor behoed te kunnen hebben... :thefinger

Dan kun je hem beter naar het SKW nemen :D.

Randy
23 april 2008, 00:40
Dan kun je hem beter naar het SKW nemen :D.

Hoewel te oud voor mij volgens W2;), is hij volgens mij nog te jong voor SKW. Voor je het weet komt hij een bekende Belg tegen, achternagejaagd door een aantal opgewonden transkes.:eek:

Extince
23 april 2008, 01:07
Ik ben blij Extince met zijn gevoelige ziel daarvoor behoed te kunnen hebben... :thefingerPfff, het enige dat gevoelig is, is mijn voorhuid :teuflischna 9 x van bil te zijn gegaan afgelopen weekend in PHG en GT. I am getting too old for this kinda shit… :amen[1]:

Randy
23 april 2008, 01:17
...
I am getting too old for this kinda shit… :amen[1]:

Ga dan maar fijn een mooi verhaal schrijven over PHG en GT ;) en niet alleen maar over de dames die je voorhuid beschadigen...:D

Chukar
23 april 2008, 13:34
I checked the ISG forum this morning and read that WillemII was coming to PHG today because of an Easter Party so decided this would be my choice. For an all around Good Time this was the best time I spent at any club during my trip. Luckily for me I met Willem when I arrived at PHG. He told me many of his Dutch friends were in attendance and introduced my around. So when I say this was the best time it is from the whole experience and not just the sex. Most of the Dutch men I met spoke better English than me

Because of the Easter Party this was the busiest, most crowded and best of all the most number of girls I saw in one day. I would guess there was at least 50 girls, yes 50 girls! In your wettest, wildest dreams can you imagine 50 gorgeous girls almost naked all wanting sex with YOU! Here at PHG most of the girls wore underwear. It is a big place but the layout is akward because you have to walk thru the locker room to get from one side of the house to the other.

The food for the party was fabulous. A whole roasted lamb, chicken, turkey, and to many side dishes to name and if that were not enough at 10pm they brought out 5 different types of pizza. Seriously, the cost of admission is a Great Bargin without having sex. For 50euros, you can have 2 full meals, snacks, beer and all drinks, sauna, tv, jacuzzi, and the greatest show on earth-the girls. If I lived here I could imagine spending my weekends here watching football, : ))

Back to the girls, while talking to my new friends I had been looking at a very pretty smiling face of a blonde. One of them told me he knows her and she gives Good Service! Unfortunately she didn't speak english so my friend told me he would translate, LOL.

Her name is Victoria from Poland, but sorry guys that was her last day. Blonde, pretty happy face, sweet with a lucious body. Service I would say was great. All she wanted to do for me is was make me happy.

Here is a small hint for anyone who doesn't know Willem or his friends, if they say a woman gives Good Service you can take it to the bank.

Funny with so many great looking women and with friends there to help me screen I ended up only going with Victoria. Since this was the only club I talked with so many men and enjoyed the party atmosphere

Besides Willem the only other forum member who told me he posted on
the ISG was a man who goes by Big30. Big30 I am the American you met
at the PHG Easter Party.

Extince
23 april 2008, 20:32
Met een wandelmaatje op 12 april een trip ondernomen naar deze saunaclub, Planet Happy Garden, een club waar ik nog niet eerder geweest was. Het zou een prima ervaring worden. De boel is fraai facilitair uitgerust met een zwembad, diverse sauna’s, een prima doucheruimte, twee barren en sober ingerichte maar schone kamers die na elk bezoek worden opgefrist en van schone handdoeken voorzien. Alles spik en span :). Iets kleiner behuisd dan broertje GT dat een half uurtje verderop ligt. Randy was er ook (die ik ken van een ander forum :thefinger en eindelijk in levende lijve heb ontmoet), waar we regelmatig mee optrokken en al keuvelend over wereldse zaken en vrouwelijk schoon onze inspectierondes deden. Hij heeft stevig op mij ingepraat en me overgehaald ook op dit forum te gaan schrijven, dus zij die mijn schrijfsels niets vinden, blame him :teuflisch!!! Ook met Rex en Willem2 kennisgemaakt. Het aantal aanwezige dames lag wat lager dan ik verwacht had, maar de groep was zeker van niveau. Veel mooie, frisse blaadjes en een paar wat rijpere dames ;).

Tegen de avond werd de ploeg nog versterkt met een avondploeg, waardoor er ineens weer veel te ontdekken viel. Er waren weliswaar -helaas- geen Aziatische schonen, exotische latina´s of diepgetinte dames aanwezig. Toch was het aanbod divers te noemen en de dames met wie ik gekeuveld (of meer :D) heb, kwamen uit Marokko, Schotland, Roemenië, Turkije, Bulgarije en Spanje. Het eten was ook prima verzorgd met een barbecue die maar liefst drie uur open was en waar voortdurend vers vlees werd bijgelegd. Goede, vlotte bediening achter de bar, waar het ´flirt heaven´ is en je vanuit elke hoek door een spannende dame wordt aangekeken en beknipoogd. Onmogelijk je daar niet lekker te voelen als warmbloedige ijsbeer. Uitgelaten sfeer, veel dames stonden uitdagend te dansen op de goede muziek :cool:. Er wordt zeker geanimeerd, maar nimmer storend en duidelijk minder dan in GT. Er was voldoende zitruimte binnen voor de nodige keuvel- en observeermomenten en ook buiten was het prima toeven al was het nog wat frisjes.

Terzake. Vier dames wisten mij te verleiden tot een vijftal kamersessies. Ebru, Brooke, Nicoletta en Diana. Ik had een gelukkige hand van kiezen en alle kamerervaringen waren uitstekend te noemen. Daarmee was het een zeer geslaagd bezoek :p. De geilste ervaring was met de Roemeense Nicoletta. Pure porno waarbij elke vierkante centimeter van het bed werd beproefd. Wat een beest was dat zeg, brrrr! Seks in de overdrive vanaf de eerste aanraking. Het meest girlfriendly was de Turkse Ebru. Een zeer sensuele verschijning met een engelachtige omgang die naast mijn lenden ook mijn gemoed verwarmde. Met haar ben ik tweemaal uitgebreid naar de kamer geweest en het was tweemaal zwaar genieten geblazen. Ik zie haar lach nog voor me. Een snoesje :o. De verlegen Schotse Brooke stond ook haar mannetje en transformeerde tot een nymfo op de kamer en de mooie, zelfverzekerde Marokkaanse Diana zoende de sterren van de hemel en wist mij in mijn 5e kamersessie van die dag nog moeiteloos tot een hoogtepunt te rijden.

De recensies zijn inmiddels geplaatst en een week later zou ik op herhaling gaan...

Extince
23 april 2008, 21:21
Na een vlekkeloze reis met Randy aangekomen in PHG. We waren bijna de eersten die aanwezig waren en we spraken af een volgende keer met slaapzak en al voor de deur te gaan liggen. We zullen een keer de eersten zijn :smile2:! Het was overigens direct al redelijk druk met dames, al liepen sommigen er nog wat slaperig bij. Rex was er ook weer, ik heb Big30 gezien en ik meen Raoul en Knabbel. Verrassing van de dag was een surprise visit van Jaccoone! Hij was helemaal op de motor uit Amsterdam gekomen om Nancy te beminnen :lostit:.

Het werd alweer een uitstekend bezoek aan deze gezellige club. Ik heb me teruggetrokken met de mooie en op de kamer ´brok in de keel´ lekkere Melanie uit Litouwen :love2:. Haar schoonheid sterk aanwezig maar ongedefinieerd. Zij deed me mijmeren over wat schoonheid nu eigenlijk is... Vervolgens door Roemeense Nicoletta ontvoerd naar een kamer. Ik dacht dat ijsberen de dames kozen en niet andersom :eek:? Zij wist me weer tot een ongekende geilheid te brengen. Ik kan geen woord communiceren met haar maar WAT een lichaamstaal. Bijzondere DVP.

Toen met Loredana naar de kamer gegaan. Prima sessie op de kamer van 1,5 uur waarbij vooral haar orale en manuele kwaliteiten respect afdwongen :cool:. Op de een of andere manier deed ze mij aan citroenen denken… Als ik Melanie weer zie op de overloop bij het nachtcafé en ze naar me lacht, dan ga ik weer voor de bijl. Opnieuw weet ze mij ontzettend goed te verwennen, haar amazonerit staat nog op mijn netvlies :freu:. Tenslotte geef ik me gewonnen aan de flirtages van Poolse Kasia, die me de hele dag al zat toe te lachen :smkiss:. Met dit sfeermakertje bevalt het zo goed, dat ik in één kamersessie twee rondes met haar maak.

Tussendoor me met Randy, Jaccoone en diverse andere ijsberen onderhouden en prima gegeten. Het was gezellig, het was geil en het was lekker. Na twee bezoekjes aan deze club voel ik me er al lekker thuis en een derde zal niet lang op zich laten wachten :wink:.

Willi69
24 april 2008, 08:34
Kann es sein, dass sich die Top Acts langsam wieder im PHG versammeln? :freu:

Manni1A
24 april 2008, 10:54

Den Eindruck hatte ich leider nicht wirklich...

Boebel
24 april 2008, 19:55
Is Louisa :luvlove: uit Roemenie nog ergens gezien de laatste tijd? Ik mis deze donkerharige schone . hoor graag of iemand weet waar ze uithangt ?;)

thanks ijsberen!:freu:

Big30
24 april 2008, 20:09
Is Louisa :luvlove: uit Roemenie nog ergens gezien de laatste tijd? Ik mis deze donkerharige schone . hoor graag of iemand weet waar ze uithangt ?;)

thanks ijsberen!:freu:

Louisa is voor het laatst werkzaam gespot in Villa Vertigo. Momenteel heeft ze een rustpauze ingelast. Duikt binnen een paar weken wel weer ergens op ;), waarschijnlijk niet in PHG.
Maar bij Roemeense dames weet je nooit iets 100 % zeker, das wel zeker

Willem2
25 april 2008, 15:07

Den Eindruck hatte ich leider nicht wirklich...

aber ??????????????? was ist los mit dem phg !!! es muß mal was passieren ... allle gehen weg !!!! und wenn man / mann sich bei den mädels "rumhört" wird es immer enger für "meinen club"!!!!! .....

hoffe auf solidarität ....... ozzy1 :wink::wink::wink:

Als Denise er maar is ;) of Kyra (indien ze tijd heeft :green_smi ) of ...

Willi69
25 april 2008, 20:32
Wenn ihr nicht alle in die falschen Clubs gehen würdet, gäbe es auch keine Probleme mit dem PHG! :green_smi :nee:

Big30
26 april 2008, 00:26
Wenn ihr nicht alle in die falschen Clubs gehen würdet, gäbe es auch keine Probleme mit dem PHG! :green_smi :nee:

Es gibt doch keine Probleme mit dem PHG, oder ;)?!

Dazu noch liebe Willi69 wer geht in welchen falschen Clubs :D!

Bis Samstag oder Sonntag ;).

Gruß,
Big30

Willem2
26 april 2008, 01:26
Bis Samstag oder Sonntag ;).

Gruß,
Big30

Er hat Pause und du auch ( Kuisheidsgordel :green_smi ) :wink:

Manni1A
26 april 2008, 01:54

Du machst dir das ein bisschen einfach: Es liegt nicht daran, dass wir in die falschen Clubs gehen, sondern es liegt daran, dass im PHG zu 90 Prozent die falschen Mädels arbeiten.

Ich war heute im Living Room und muss sagen: Eine solche Auswahl an optischen Leckerbissen habe ich im PHG seit eineinhalb Jahren leider nicht mehr gesehen. Und auch in der Villa war ich zuletzt sehr zufrieden, vom GT (wo mir die Atmosphäre nicht gefällt, aber fast immer reichlich Mädels da sind, ganz zu schweigen).

Wenn die Frauen, die ich heute im LR gesehen habe, im PHG arbeiten würden, dann würde sich die Frage nach dem von mir favorisierten Club gar nicht stellen. Ist leider so :mad:

Manni1A (immer noch PHG-Fan - aber seit geraumer Zeit traurig über die Entwicklung in Oedt)

Willem2
26 april 2008, 02:57
Manni1A (immer noch PHG-Fan - aber seit geraumer Zeit traurig über die Entwicklung in Oedt)

Ok dann schmeiss ich mal Neue Frauen darauf :eek:.
Geht Willi69 heute doch noch :lostit:

dauerlutscher
26 april 2008, 10:55
Ok dann schmeiss ich mal Neue Frauen darauf :eek:....

Das Problem, das Manni1a - wie ich finde zu Recht - angesprochen hat, liegt wohl mehr in der QUALITÄT (Optik) als in der Quantität.
Die wenigen optischen Highlights sind schon so lange da, dass man sie kaun noch wahrnimmt.
Was da in den letzten Monaten neu am Start war, war mit ganz wenigen Ausnahmen nicht erwähnenswert - und meist auch schnell wieder weg.

Carpe Momentum
26 april 2008, 12:56
Ik had mijn plannen om op eerste Spassdag naar LR te gaan op het laatste moment gewijzigd om samen met een bekende van me naar PHG te gaan. Zoals meestal toch onbewust een kort voorkeurslijstje in mijn hoofd gemaakt waarvan, zoals ook meestal, weer niets terecht kwam. Bovenaan mijn todo-list stond de jongedame die bij mijn laatste bezoek een paar keer wat (wat heet “wat”) aangeschoten avances had gemaakt. Tijdens mijn 20 dagen van quasi-geheelonthouding, ten bate van het popp-spaarpotje, had zij ruimschoots bijgedragen aan het kleine stapeltje 50 euro biljetten op het nachtkastje. Althans ken ik haar naam nog steeds niet en heb ook geen idee waar ze vandaan komt. Uiteraard een geldig excuus voor een volgend bezoek.

Na binnenkomst zag ik tot mijn grote vreugde dat a) er nog steeds dames lieftallig naar me lächelten en b) dat er werd ge-BBQ-ed. Het was intussen 19 uur. Mijn maag stond al sinds ik thuis vertrokken was, zo’n acht uurtjes daarvoor, op een tweede plan, maar begon nu toch luid te protesteren. Gelukkig werd het vanwege de luide muziek niet door anderen opgemerkt. Eerst de inwendige mens met wat extra proteïnen versterkt en aansluitend me samen met mijn partner in crime (vrij vertaald neukebroer) in de bar onder de aanwezigen gemengd. Er deden vreemde geruchten de ronde. Meeluisterend in een gesprek hoorde ik hoe een dame een beetje verontwaardigd vertelde dat de avond tevoren heel druk was geweest en dat er xxx plaats had gevonden in de bar d.w.z. het openbaar. Ze had daar schijnbaar nogal moeite mee: “voor je het weet is het normaal en wordt er van je verwacht dat je er ook aan meedoet” was de reden voor haar ongerustheid. Ze vond het maar niks. Mijn gedachten dwaalden even af naar de dag van morgen, maar ik hield wijselijk zijn mond. Immers op 2e Spassdag stond Schieferhof op het programma........

Qua schoonheid, op deze prachtige avond na een heerlijke zonnige dag, was het poolse contingent het sterkst vertegenwoordigd. En hoewel dames met die origen de laatste tijd zeer duidelijk de toon hadden aangegeven bij mijn kamerbezoeken in de Heimat, zou dat 1e en 2e Spassdag anders worden.

Het werd tijd voor het voorspel, dus tanden werden gepoetst en de rest even opgefrist onder de douche. Terugkomend van het Nachtcafé liep ik naar binnen en nam plaats aan de bar, helemaal op het einde bij de koffie-automaat. Net om de hoek zat een kleine dame, roodblond haar, mooie ogen, misschien begin dertig en ik dacht bij mezelf dat ze weleens russisch zou kunnen zijn. De barman vraagt wat deze ijsbeermeneer wenst te drinken. Antwoord: “ein Cola bitte”. Hij gaat inschenken en tegelijkertijd komt een dame die mij in het engels vraagt wat ik wil drinken. Dus ik zeg: “I have just ordered, thank you”. Daarop zegt het buurvrouwtje van om de hoek “sprichts du auch russisch?” Natuurlijk een logische vraag als je hoort dat iemand zich in het duits en engels redelijk verstaanbaar kan maken. Antwoord: “Chut chut, aber dass kommt schon gut”. Het ijs was gebroken en het smelten kon beginnen.
Het was weer liefde op het eerste gezicht. Ik was heel even virtueel, zo’n anderhalf uur lang, geen vrijgezel meer. Het werd een lange en vooral natte sessie met Irina. Een soort van dweilenmetdekraanopen-sessie. Er leek geen einde aan te komen. Superdesuper. Éen van mijn betere kamerbezoeken in 2008 zover. Valt zeker onder de noemer GFE.

De avond was hiermede geslaagd en vanaf dit moment werd deze langzaam afgebouwd naar het eind. Om 00.30 uur het industrieterrein van Oedt verlaten en koers gezet richting hotel. Morgen naar Hennef-Lichtenberg in een straat ergens op nummer 28. Wat daar gebeurde valt hier te lezen: http://ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=72748&postcount=404

Manni1A
26 april 2008, 22:23
Das Problem, das Manni1a - wie ich finde zu Recht - angesprochen hat, liegt wohl mehr in der QUALITÄT (Optik) als in der Quantität.
Die wenigen optischen Highlights sind schon so lange da, dass man sie kaun noch wahrnimmt.
Was da in den letzten Monaten neu am Start war, war mit ganz wenigen Ausnahmen nicht erwähnenswert - und meist auch schnell wieder weg.

Dem ist leider nichts hinzuzufügen - schade drum :mad:

Beron
27 april 2008, 00:45
Jetzt fehlt auch noch die Quantität....plus die Qualität. Der heutige Samstag war eine Katastrophe in punkto weibliche Gäste - ein so schlechtes Bild hat der Club meines Erachtens noch nie abgegeben. Unterirdisch. Die wenigen noch verbliebenen Top Girls werden wohl ebenfalls bald abwandern, wie man hört. Nur in welche Richtung, ist noch nicht bekannt. Da sind viele noch unentschlossen. Nur, bleiben will im Moment fast niemand. Außer den Grusel Girls...
Planet Happy Transylvanien...Buhu...

Willi69
27 april 2008, 01:22
Wenn man mal die Pappnasen abzieht, war es gar nicht soo schlecht. Immerhin gab es reichlich zu essen, den einen oder anderen Cocktail (Mai Tai :prost: ) und divese neue Mädels. :cool: Ich war natürlich nur zum :fuck: und nicht zum :essen: da. :cool:

Picasso 1
27 april 2008, 14:16
Hoe was de sfeer gisteren, hoeveel dames waren er ongeveer?
De voorgaande berichten zijn niet bepaald rooskleurig en ik lees dat een stamgast halverwege de avond naar VV gaat en een ander ijsbeer in LR opduikt...:confused:

dupke
27 april 2008, 15:05
Hoe was de sfeer gisteren, hoeveel dames waren er ongeveer?
De voorgaande berichten zijn niet bepaald rooskleurig en ik lees dat een stamgast halverwege de avond naar VV gaat en een ander ijsbeer in LR opduikt...:confused:

De sfeer was goed, leuke namiddag in het zonnetje gehad naast de pool.
Beetje mager met dames gedurende heel de dag, maar de dames die daar waren hadden goed hun werk.

Leuke Bbq gehad en door blijven feesten tot 01 uur.
Enkel als je voor de overvloed aan dames gekomen was kan ik me inbeelden dat je balend naar huis vertrokken bent. Denk erom, het Roemeense klasje was grotendeels afwezig owv hun paasfeest vandaag en dat voel je in een tent als PHG.

Willi69
27 april 2008, 15:09
Hoe was de sfeer gisteren?
Nach dem 5. Mai Tai sehr gut! :D

hoeveel dames waren er ongeveer?
Circa 30 - 35, wenig Rumäninnen, dafür 3 Tittenmonster. :eek:

en ik lees dat een stamgast halverwege de avond naar VV gaat en een ander ijsbeer in LR opduikt...:confused:
Holländer! ;)

PS: Ich glaube, ich fahre gleich wieder hin... :wink:

Extince
27 april 2008, 15:48
Gisteren weer een saunadagje met Randy doorgebracht. Ditmaal lukte het ons om als eerste gasten PHG binnen te treden. Geen haperende bèta versies van de routeplanner, geen filosofische bespiegelingen over welke club we zouden aandoen, resulterend in last minute stuuringrepen zoals de laatste keer. In gezamenlijke harmonie (nou ja :rolleyes:) koersten we in een rechte lijn op het plaatsje Oedt af. Het zou overigens een erg rustige dag worden, op het gebied van aanwezige dames dan. Het weer was prachtig. De dag begonnen met een uitstekende kamerervaring met Kati, een romig slanke Dominicaanse die weer eens liet zien dat latina´s geboren minnaressen zijn. Geweldig. Toen ik mentaal en lichamelijk helemaal klaar was voor een ontmoeting met de onvolprezen Melanie, bleek Randy haar vlak voor mijn neus te hebben weggekaapt. Zich omwentelend in zelfgenoegzaamheid beloofde hij ´nog iets van haar over te laten´ voor mij :thefinger. Dit Brutus verraad weggespoeld met een koele Mineralwasser en buiten met Dupke gezellig zitten keuvelen over wandelen in Thailand. Toen ik Melanie´s silhouet weer door de bar zag lopen, voegde ik me bij haar. Na gezellig een cappuccino en een sigaretje van haar kant te hebben weggekletst, vertrokken wij naar kamer 3, waar ze me weer een uitstekende verwenning gaf. Ze heeft een bepaalde gereserveerdheid over zich, maar op de kamer vlamt het en ik heb gewoon een zwak voor deze DVP :o. Tegen een uur of zeven liepen Randy en ik een inspectieronde en troffen vrijwel geen vrije dame meer aan. We keken elkaar even aan en tien minuten later zaten we in de auto onderweg naar Living Room, waar de avond nog zeer jong zou blijken te zijn…:lostit:

Randy
27 april 2008, 16:50
Heerlijk weer, maar een zeer beperkt damesaantal in PHG gisteren. Veel Roemeentjes waren Pasen aan 't vieren, en er waren ook relatief weinig Poolsen. Overdag (tot een uur of 7) maximaal 25 vrouwen geteld, zo minimaal (in kwaliteit en kwantiteit) nog niet eerder meegemaakt...

Gelukkig was het buiten aangenaam vertoeven, en ook de BBQ was weer van het bekende hoge niveau. Wel wat geoueweneeld met leuke dames (o.a. Melanie, Clara, Moni en Jennifer) maar al met al viel het me tegen.

Wat wel weer aardig was: 's ochtends hadden Extince en ik Melanie al uitvoerig bewonderd om haar nieuwe kapsel. Daarna verdween ze voor bijna 3 uur. Extince werd bevangen door onrust toen ze langer wegbleef dan verwacht, en ook ik wilde vandaag persé een keer met haar naar de kamer (vorige keer had Extince haar vakkundig voor mij weggehouden...:wand:). Toch wel geinig om een mede-ijsbeer zo te sterven van verlangen:teuflisch. Inmiddels was Dupke ook gearriveerd met Seksenfun, en ook Dupke wilde met Melanie, dus het zou opletten geblazen zijn.

Ik liep 's middags de bar in terwijl Dupke en Extince hun verlangen naar Melanie tot vervelens toe bespraken. Een teiltje was niet genoeg:kotz:, het droop er werkelijk vanaf. En wie komt daar binnen, jawel Melanie:smkiss:! Haar vakkundig gearresteerd, en voor het raam, zodat Extince en Dupke het goed konden zien, begon Melanie een staaltje heerlijk zoenen weg te geven, wat des te lekkerder smaakte in de wetenschap dat tenmminste 2 beren langzaamaan groen uitsloegen. The sweet taste of revenge!:thefinger

Nadat ik van de kamer terug kwam bleek Extince aan het frustratieneuken te zijn geslagen, met voor hem gelukkig toch wel een bevredigend einde. Maar toch bleef hij tot etenstijd me af en toe wel een vuile blik toewerpen. Tijdens het eten draaide hij uiteindelijk weer bij, ook bij hem gaat de liefde door de maag.

Maar wat nu? De voor mij enkele leuke dames bleken onvindbaar, en een Extinciaanse onrust beving mij. Ik keek hem aan, en jawel, na nog een rondje gelopen te hebben bleken we eensgezind: ergens anders heen! Extince wilde Living Room ook wel eens zien, dus hoppa richting Kaarst.

Willem2
27 april 2008, 21:04
PS: Ich glaube, ich fahre gleich wieder hin... :wink:

:rolleyes:

Ich mache jetzt erst mal Pause bis zum 1. Mai, sonst werde ich zu dick. :o

Für die Agenda: der Spieleabend (Casino Royale) am 1. Mai beginnt erst um 21 Uhr, bis dahin sollte man also gepoppt haben... :wink:

Zo werkt dus een "Pause" bij Willi69 :eek:

Ik heb volgende week ook "Pause" :wink:

Willi69
27 april 2008, 23:27
Donnerstag, 1. Mai: Living Room (zum Fußball gucken und Poppen)
Falscher Club! :nee: Die Prominenz trifft sich in Oedt... :wink:

Manni1A
28 april 2008, 00:17
Falscher Club! :nee: Die Prominenz trifft sich in Oedt... :wink:

Ist ja ne nette Runde:

Willi69
Big30
Willem2
Tiga
Sonny
Jansen
Rex
Carpe diem
RAUL7

Aber der falsche Termin: Am Donnerstag um 18.30 Uhr läuft Fußball im Fernsehen - und im Nachtcafe des PHG dürfte die Leinwand aufgrund des Poker-Events an diesem Tag wohl dunkel bleiben.

Da könnte mich wohl höchstens eine Freikarte ins PHG locken :D

Randy
28 april 2008, 00:31
Incompleet lijstje van dames afgelopen zaterdag:

Helen (DR), Alini (Br), Kati (DR), Xenia (P), Sammi (D), Nancy (Mar), Melanie (Lit), Clara (Roe), Moni (Roe), Elly (Bul), Zoe (Bul), Veronica (P), Diana (Mar), Jennifer (Cuba), Brooke (Sch), Jana/Jenna, Marciana (P), Kasia (P), Dilara (Tur) plus nog een stuk of 10 dames.

Willi69
28 april 2008, 00:36
Aber der falsche Termin: Am Donnerstag um 18.30 Uhr läuft Fußball im Fernsehen - und im Nachtcafe des PHG dürfte die Leinwand aufgrund des Poker-Events an diesem Tag wohl dunkel bleiben.
Wenn Du das Forum und vor allem meine Infos aufmerksam lesen würdest :green_smi, wüsstest Du, dass der Spieleabend erst um 21 Uhr beginnt, extra mit Rücksicht auf die Fußball-Fans. :D

uurtje
28 april 2008, 01:17
Tegen de verwachting in toch nog op de valreep acte de presence gegeven in PHG. Diverse forumleden waren aanwezig, altijd fijn om een blik van herkenning te krijgen en wat te kunnen babbelen. Over de bezetting valt te strijden maar zoals een van de mods ooit eens zei: er hoeft eigenlijk maar 1 goede bij te zitten en je kunt niet meer stuk.
Passend bij het mooie weer werd de BBQ weer eens van stal gehaald en kon er een "Bratwurst" of een andere delicatesse worden genuttigd. Ach, wat kan het toch mooi zijn in PHG als je lekker op het terras zit en al het moois kunt aanschouwen...

Babbel
28 april 2008, 23:11
Over de bezetting valt te strijden maar zoals een van de mods ooit eens zei: er hoeft eigenlijk maar 1 goede bij te zitten en je kunt niet meer stuk.

Tegen die moderator heb je zeker ook gezegd dat je geen tijd meer had om naar een club te gaan. Je had net als ik gewoon honger en wilde daarnaast wat lekkers zien. Dat was er ook wel maar niet zo heel veel. Ik schat 25-30dames en 's avonds waren bijna alle kamers bezet. Dus ik zal wel weer terugkomen om wat eerder een dame te vangen.

uurtje
29 april 2008, 01:26
Tegen die moderator heb je zeker ook gezegd dat je geen tijd meer had om naar een club te gaan. Je had net als ik gewoon honger en wilde daarnaast wat lekkers zien. Dat was er ook wel maar niet zo heel veel. Ik schat 25-30dames en 's avonds waren bijna alle kamers bezet. Dus ik zal wel weer terugkomen om wat eerder een dame te vangen.

Inderdaad, maar ik heb toen zo snel als mogelijk mijn zonden opgebiecht bij "the Godfather". Helaas bleek iemand al een fikse "Babbel" gehad te hebben en was mijn Breaking News reeds geschiedenis. Zo raar kan dat lopen in ijsberen land. En ja, mijn honger werd die avond goed gestild....

Manni1A
29 april 2008, 12:09
Wenn Du das Forum und vor allem meine Infos aufmerksam lesen würdest :green_smi,

Da deine Infos derzeit etwas eindimensional sind, hab ich es wohl überlesen :o

wüsstest Du, dass der Spieleabend erst um 21 Uhr beginnt, extra mit Rücksicht auf die Fußball-Fans. :D

Und was ist bei Verlängerung? :p

Fehlen aber immer noch die passenden TA's und/ oder die Freikarte von Willem II, um mich von meinen Villa-Living-Room-Plänen abzubringen :D

Bis bald - egal in welchem Club :wink:

Willem2
29 april 2008, 13:24
... oder die Freikarte von Willem II, um mich von meinen Villa-Living-Room-Plänen abzubringen :D

:cool: Müssen wir morgen mal über reden im Villa Vertigo.
Du bist die einzige die gesehen hat das da noch eine Freikarte gibt :eek:

Bis bald - egal in welchem Club :wink:

Tja Willi69 kannst du in PHG treffen oder kommst du Samstag auch nach Fun Garden :eek:

uurtje
29 april 2008, 23:24
Stilte voor de storm? Denk dat het vandaag behoorlijk rustig was in onze tuin. Lage bezetting v.w.b ijsberen en dames. Maar ja, die ene goede zat er weer bij dus kon dit ijsbeertje weer tevreden gaan....