PDA

Volledige versie bekijken : Renata (Roemeense )



Willem2
26 juni 2008, 18:18
Naam : Renata

Nationaliteit /taal : Roemeense /weinig duits en/of engels

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : zwart lang

Lengte : 165-168

Postuur /Cupmaat : slank /A/B-cup

Tatoeage /Piercing : ja

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen

Extra :

Name: Renata
Herkunft/sprache: Rumänien/ Deutsch, Englisch, Rumänisch
Alter: 22 Jahre
Haarfarbe/-länge: Schwarz/ lang
Grösse: 1,65m
Figur: (auch Cupsize) schlank / B-Cup
Tattoo/Piercings: Beintattoo
Service : Küssen, Zungenküsse, Verbalerotik, Nylonerotik, GV. , Dildospiele, Highheels, Französisch beidseitig, Französisch ohne, Hodenmassage, Körperbesamung, Ölmassagen, Erotische Massagen, Schmusen, Spanisch
Sonstiges : vorher Laluna Moers, Club Neby Dortmund, FKK Olymp Dorsten, Grimbergsauna Gelsenkirchen, Fungarden, Salome Herne

Charly_Brown
10 augustus 2008, 18:21
Naam : Renata

Nationaliteit /taal : Bulgaarse /weinig duits en/of engels



Kleine Berichtigung, auch wenn es auf der Fungarden HP steht, sie ist Rumänin nicht Bulgarin :D und wirkt nicht nur an der Tabledancestange wie ein Energiegeladener Flummi sondern gibt auch auf dem Zimmer alles :cool:

LG,
Charly

2bat4you
2 januari 2009, 10:19
Na de sessie met Monica was er weinig tijd en bijna al de meiden die ik leuk vond waren op de kamer.
Er was er 1 met een strakke rechthoekige bril die ik onwijs geil vond en nog een ( Renata ) die op Monica leek maar dan net iets groter.
Deze kwam als eerste naar beneden en omdat ik nog maar krap een half uurtje had gelijk op haar afgestapt en mee gevraagd. Eigenlijk had ik gewoon naar huis moeten gaan want zo gehaast op de kamer was niet echt goed. Al moet ik zeggen dat Renata haar uiterste best deed om mij te plezieren en probeerde van alles om mij tot een hoogtepunt te laten komen. dat lukte uiteindelijk wel maar volgende keer maar een beetje tijd voor deze dame nemen en dan kijken of ze wel wil zoenen want dat wilde ze nu niet echt.
Dus mede ijsberen mijn echte recensie komt pas de volgende keer maar heb er wel vertrouwen in dat het een goed meisje is.

Pistol Pete
5 januari 2009, 10:04
Gisteren een sessie gehad met Renata. De hele middag en avond kwam ze regelmatig knuffelen en buurten. Ondanks haar zware zaterdagnacht was ze al weer vrij vroeg uit de veren (15.00 uur liep ze rond). Toen ze tegen 20.00 uur lekker knus bij ij kwam liggen en ik haar op de bank heerlijk kon verkennen hield ik het niet meer. Renate is een heerlijke vrouw, fantastisch lichaam en geweldige zoenlippen. Ja dus, zullen we naar de kamer. Uiteraard de jacuzzi ingedoken maar niet na eerst op bed een heerlijke vrijpartij met hoogtepunt te hebben afgesloten. Vervolgens nog een half uurtje in de jacuzzi, heerlijk gebubbeld. Vlak voor sluitingstijd nog een tweede keer klaargekomen toen ik al kussend en vingerend Renate mijn inmiddels weer op ontploffen staande staaf masseerde. Omdat ik nog met een andere dame wou kameren slechts een ruim uurt met Renate op de kamer geweest, het was erg goed. Niet super zoals bij enkele andere dames in FG maar zeker goed genoeg. Herhalingskans is niet zo groot, maar ik sluit zeker niet uit dat Renate mij wel weer eens zal weten te strikken met haar tactvolle pre-sales.

Pistol Pete
11 februari 2009, 06:43
Renata staat onder verplaatst...Het klopt dat ze niet meer bij FG is mar waar is ze dan wel? Geldt ook voor Romina en Myra. Drie toppertjes waren dat bij FG.