PDA

Volledige versie bekijken : Recensie van het jaar 2008?



Clan
27 juni 2008, 14:09
Afgelopen dinsdag heb ik er met Extince over gesproken om een recensie van het jaar te kiezen.
Lijkt eenieder dit een goed idee en zo ja, waaruit moet er dan worden gekozen.

Moet er;

1. uit de beste recensie van de maand gekozen worden d.m.v een stemming (houdt dan 12 recensies in)
2. door iedereen genomineerd worden over alle recensies van 2008 (zoals dat eigenlijk ook nu gaat in de recensie per maand)
3. op een andere manier worden gekozen
4. natuurlijk voor worden gezorgd dat eerst Willem het hiermee eens is.
5. een speciale prijs aan worden gehangen.


Ik hoor graag jullie mening en natuurlijk die van Willem

Toppie
27 juni 2008, 14:49
1. JA, dat houdt t overzichtelijker
2. NEE, dat nomineren kan toch iedere maand en de beste wint toch....
3. NEE stemming is ok en meest eerlijke lijkt me.
4. GOED IDEE, dus Willem2 is het eens ;)
5. Ja de winnaar ontvangt een JAARKAART!!!!!! :)

Al met al een leuk idee, maar t heeft nog niet zo'n haast we zitten pas halverwege het jaar :)

rplover
27 juni 2008, 16:12
Neen, ja, ja, ja, ja. Niet in willekeurige volgorde :hammer:
Het is toch heel simpel.
Net zoals met de verkiezing van ijsberenprincesje, kan ieder gewoon op het einde van het jaar zijn top5 mededelen, van 5 tot 1 punt. Of top10, kan ook.
De recensie met het meeste punten op het einde wint.

Nu is de winnaar afhankelijk van de winnaar, die weer afhankelijk is van de winnaar van verleden maand, met mijn voorstel beslist de hele ijsberengemeenschap.

En de prijs? verplicht iedere week een column te schrijven, als eerlijk verdiende straf :D

Maar ja, dat is de mening van deze relnicht he :teuflisch;)

Ace2
27 juni 2008, 19:36
Neen, ja, ja, ja, ja. Niet in willekeurige volgorde :hammer:
Het is toch heel simpel.
Net zoals met de verkiezing van ijsberenprincesje, kan ieder gewoon op het einde van het jaar zijn top5 mededelen, van 5 tot 1 punt. Of top10, kan ook.
De recensie met het meeste punten op het einde wint.

Nu is de winnaar afhankelijk van de winnaar, die weer afhankelijk is van de winnaar van verleden maand, met mijn voorstel beslist de hele ijsberengemeenschap.

En de prijs? verplicht iedere week een column te schrijven, als eerlijk verdiende straf :D

Maar ja, dat is de mening van deze relnicht he :teuflisch;)

Ik ben het hier mee eens. Willem2: dit is toch eigenlijk een soort oeuvre-prijs

Tiga
27 juni 2008, 19:39
Ow ja en wij moeten zeker weer een kaart, wat zeg ik, een arrangement uit de hoge hoed toveren :lostit:

seksenfun
27 juni 2008, 20:26
Neen, ja, ja, ja, ja. Niet in willekeurige volgorde :hammer:
;)

Volledig mee eens.

@ Tiga

Wat dacht je anders? Dat volgend voorstel voor 200% gesteund zou worden door alle ijsberen: deelnemen houdt ook een risico in: de verliezer zorgt voor een deftig arrangement, wat meer inhoudt dan 'een kaartje' ;).

Willem2
28 juni 2008, 00:56
Neen, ja, ja, ja, ja. Niet in willekeurige volgorde :hammer:
Het is toch heel simpel.
Net zoals met de verkiezing van ijsberenprincesje, kan ieder gewoon op het einde van het jaar zijn top5 mededelen, van 5 tot 1 punt. Of top10, kan ook.
De recensie met het meeste punten op het einde wint.

Nu is de winnaar afhankelijk van de winnaar, die weer afhankelijk is van de winnaar van verleden maand, met mijn voorstel beslist de hele ijsberengemeenschap.

En de prijs? verplicht iedere week een column te schrijven, als eerlijk verdiende straf :D

Maar ja, dat is de mening van deze relnicht he :teuflisch;)


De 'relnicht' heeft ook wel eens goede ideeen ;). Als premie mag hij de top tien uit zijn hoofd leren en jaarlijks op 31 december voordragen in de vorm van een oudejaarsconference :D.

:wink:


Ik ben het hier mee eens. Willem2: dit is toch eigenlijk een soort oeuvre-prijs



We zullen eens wat bedenken maar voorlopig is het nog niet het einde van het jaar. Er zal dus wel een variant uit kunnen komen met de winnaars/runners-up van de voorgaande maanden aangevuld met een beperkte vrije keuze.
En nee, Ace2, dit is geen oeuvre-prijs :nee: ( Die komt daar nog eens boven op ;) )

:wink:

Picasso 1
28 juni 2008, 10:44
Dit wordt dan een zelf masturbatie :rubbel: wedstrijd onder een aantal :fuck:-de schrijvers-in-wording over wie heeft de grootste, langste, mooiste....:rofl: