PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Roemeense)



Tiga
29 juni 2008, 09:29
Naam : Julia
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Blond (geblondeerd), schouderlang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Tatoeages/Piercings: Tattoo op bovenarm
Service: voldoende, voorzichtig zoenen, pzc, nmc
Voordelen: Mooi figuur
Nadelen: ex-laufhaus dus nog wat onwennig in saunaclub
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-

Deze dame heeft een fraai figuur en een lief gezichtje. Haar haar is zeer licht geblondeerd. Aan de praat geraakt en toen bleek dat ze zowel in Amsterdam (1 maand) en in Stuttgart achter de ramen had gewerk...:nee: ....tja afbreken of toch voordeel van de twijfel geven? Ons gesprek vorderde langzaam, ze was niet zeer spraakzaam helaas maar toch maar naar de kamer. Daar bood ze een voldoende service maar ik zal haar niet aanbevelen verder. Wat ze deed was redelijk kort en zonder overtuiging. Doggy was nog het beste aangezien ze lekker met haar kontje draaide en het werk deed. Ze kwam op de kamer wel wat los maar stelde niet veel voor. Jammer, want het is een mooie meid die met haar looks goed kan verdienen.

Rex
20 juli 2008, 14:33
Gisteren ook met deze Julia mee naar de kamer. Knabbel vertelde me dat ze wel aardig was en aangezien ze een heel mooi kontje heeft, dacht ik ok waarom niet.:fuck:

Op de kamer begon ze me lekker te pijpen. Dit deed ze prima. Haar borsten vond ik niet zo mooi, maar dat kan komen omdat ze al twee kinderen gebaard heeft.
Haar kont is echter zeer mooi dus heb ik haar heerlijk in doggy bereden............:fuck:

Knabbel
22 juli 2008, 22:32
Doorsnee sessie, maar wel een leuke griet met ook een goede after-sales. Mooi slank lichaam ook. Als je in ogenschouw neemt dat ze 2 kinderen heeft, die ze neem ik aan zelf gebaard heeft, is ze zelfs in het bezit van een geweldig lichaam. Ook nog steeds lekker strak van onderen en kan behoorlijk hard naknijpen met haar poesje als je klaargekomen bent. Wil haar borsten binnenkort laten liften. Pijpwerk ok, maar monotoon. Neukwerk niet kunnen beoordelen omdat ik mijn kruit na 38 seconden al had verschoten.

Jünther
6 juni 2009, 11:12
Alles klopt.
Deze dame medio mei eens genomen.
Optik is heel aardig, maar je kunt geen normaal gesprek voeren met haar (als je dat belangrijk vindt). Ze slaakt alleen losse kreten, meer komt er niet uit.
De sex is doorsnee, erg gewoontjes.
Gezien haar leuke verschijning (slank, goed kontje, guitig koppie), maar de matige service, zal dit een meisje zijn dat veel, maar weinig terugkerende klanten heeft.
Nier meer voor Jünther

Knabbel
6 juli 2009, 19:42
Link naar afbeeldingen van haar, waarbij de plakplaatjes en haar koppie zorgvuldig verborgen blijven:

http://www.videoladies.de/Videos/Bundesweit/Hostessen/Velbert-Wuppertal-Julia-Saunaclub-Acapulco-2373822-1.html

Megaboob
9 juli 2009, 22:15
Megaboob heeft deze dame ook maar eens uitgetest, haar kontje ziet er inderdaad fantastisch uit, en het is vder ook een knappe dame. Volgens de website

http://www.videoladies.de/Videos/Bundesweit/Hostessen/Velbert-Wuppertal-Julia-Saunaclub-Acapulco-2373822-1.html

is ze pas 22 jaar, niet 27 zoals hierboven is vermeld. Haar borsten zijn inderdaad helaas niet superfraai, maar zeke rniet lelijk, en qua sex is ze gemiddeld, niet zeer actief, eerder wat passief helaas. Door haar verder mooie lichaam toch lekke rgekomen, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
Wat wel erg leuk was, ze stond wat te dansen voor de bar, en heerlijk met haar kontje te schudden. megaboob bezag dit alles vanuit de sauna, en moest toegeven dat dat er allemaal toch wel erg fraai uitzag. De dames in Acapulco mogen graag wat meer hun danskunsten vertonen op en voor het posium, brengt was leven in de brouwerij! Voor Julia werkte het wel, want kort daarna werd ze opgepikt door een collega ijsbeer!

:D

Knabbel
8 oktober 2009, 22:22
Haar borsten zijn inderdaad helaas niet superfraai, maar zeker niet lelijk.

Ondertussen zijn haar borsten gelift, is ze een paar kilootjes zwaarder en kennelijk werkzaam bij DolceVita:

http://www.dolcevita-nachtcafe.de/?job=girls&search=&subjob=details&id=426