PDA

Volledige versie bekijken : Isabella (Roemeense)



Knabbel
29 juni 2008, 11:25
Naam : Isabella

Nationaliteit /taal : Roemeense / beperkt Engels en Duits en goed Spaans

Leeftijd : 25 jr.

Haarkleur/lengte : Donker, kort krullend haar tot in de nek

Lengte : 165 cm

Postuur /Cupmaat : slank / voormalig B-cup (helaas slappe uitvoering)

Tatoeage / Piercing : geen

Service : PZC, NMC, zoenen

Bijzonderheden : Voorheen 3 weken werkzaam Samya nu 1 week Acapulco


Aangetrokken door haar bijzonder kanppe koppie en een aantal malen oogcontact besloten om maar eens nader kennis te maken. Op de bank ontdooide ze vrij snel en verdwenen meerdere handen van zowel haar als mij op diverse plaatsen. Ze leek een beetje verlegen te zijn, maar dat kan ook komen door de taalbarrière. Communiceren ging in een mengelmoesje van Engels, Duits en Spaans. Probeer daar maar eens iets van te maken.

Uiteindelijk zonder problemen op de kamer kunnen komen, hoewel ze de weg nog niet helemaal wist. We gingen naar Paris. Mijn grootste probleem was het verbergen van mijn nog steeds staande Eiffeltoren. Hier was ze wel nieuwsgierig naar want onderweg probeerde ze hier al een indruk van te krijgen. Op de kamer meteen elkaar uitkleden en nog staande voor het bed flink zoenen. Jammergenoeg hield dit niet meer in dan wild met de tong draaien. Toen ze zich ontkleedde ontwaarde ik tegen mijn verwachting 2 toch wel erg slappe borstjes. De rest van haar lichaam is in prima vorm dus dat doet de vreugde toch wel iets afnemen.

Na me her en der gezoend te hebben wilde ze beginnen met pijpen met condoom en keek verrast toen ik hier een opmerking over plaatste. Zonder tegenstribbelingen verdween het rubbertje weer en werd vervangen door een doekje om mogelijk voorvocht te verwijderen. Pijpen was zeer monotoon en niet verder dan de eikel. Beroeren van de stam en ballen alleen met het tongpuntje, dus zonder gevoel. Toen ik haar onder handen nam reageerde ze gelukkig wel actief en positief. Op haar buik liggende kneep ze eerst haar billen bij elkaar toen ik haar beroerde maar na enkele minuten kwam dat kontje steeds hoger en spreidde ze haar benen. Probleemloos verdwenen 3 vingers in 2 gaten. Zijdelings had ik bij binnenkomst gezien dat ze naast een condoom ook een tube glijmiddel had klaargelegd. Inmiddels was ze dusdanig nat geworden dat deze gelukkig ongebruikt bleef. Haar nadien nog even laten pijpen. De eerste poging door haar een condoom te plaaten heb ik gestaakt. Hier zat nog zoveel ruimte lucht tussen dat er minstens nog een eikel ingepast had. Nieuwe dus maar gepakt. Ik bewoog mijn penis richting haar gezicht, terwijl ze het nieuwe condoom vasthield, ten teken om me nog even op oorlogssterkte te pijpen. Terwijl ik boven haar lag te zwaffelen keek ze me veelvragend aan en begreep niet wat ik wilde. Dit werd vrij snel duidelijk waarna ze na nu wel redelijk (zijdelings) pijpwerk wel het condoom erom kreeg en aangaf bovenop mij te willen gaan zitten. Hierbij werd ze iets actiever en gaf ze zelf het ritme aan. Diverse standjes gepasseerd waarna we eidigden in een positie waarbij zij op haar haar buik lag en en ik bovenop haar liggend van achteren penetreerde, ondertussen met haar hoofd opzij flink zoenende. Dit deed ze dan weer goed, zodat ik in een zucht klaarkwam. Hierna vroeg ze of ik een half uur of een uur wilde blijven. ?? Ik was net klaargekomen.... een half uur dus. Nog een keer werd de vraag de vraag gesteld. Ik antwoordde: finito, cést finis, fertig. Dat ik was klaargekomen was haar volledig ontgaan en gaf zelfs keurig aan dat ik nog 5 minuten over had, terwijl het halfuur toch echt voorbij was. Ze stond niet gelijk op maar maakte van de gelegenheid gebruik nog even flink te zoenen.

Aan haar inzet zal het dus niet liggen, aan haar prestaties helaas wel. Aardige meid, waarmee het helaas lastig communiceren is. Daarnaast heeft ze weinig gevoel voor wat jij als klant prettig vindt, maar wordt het meer een afwachtend programma. Jammer, haar vriendelijkheid tesamen met haar looks (haar borsten even buiten beschouwing gelaten) zou haar tot een topper kunnen maken. Haar performance doet dit helaas teniet.

Knabbel
22 juli 2008, 22:27
de kamer meteen elkaar uitkleden en nog staande voor het bed flink zoenen. Jammergenoeg hield dit niet meer in dan wild met de tong draaien. .

Kennelijk heeft ze bijgeleerd. Terwijl ik rustig met haar even tv zat te kijken vleide ze tegen me aan en niet veel later begon ze met veel gevoel ineens te tongzoenen.



Aan haar inzet zal het dus niet liggen, aan haar prestaties helaas wel.

Bijna de kamer toch weer opgezocht. Had de € 50.- al in mijn hand, maar omdat het al 00.50 u was toch maar besloten een mogelijk dit keer wel goede sessie (alle tekenen wezen in die richting) niet te laten verstoren door een op de deur bonkende bodyguard.

Wordt vervolgd...