Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, April 2008
Willem2
1 april 2008, 11:23
... Het huis bevalt me erg goed en je bent in een wip weer thuis...
greetz
Geilerolie
Mmmm Ik moet wel heel hard wippen voordat ik thuis ben :rolleyes::D;)
RAUL7
2 april 2008, 09:57
Als je die lijst op het meetingpoint eens bekijkt, wordt het weer een halve reunie overmorgen in de Villa :D
Jack42
Willem2
Sonny
Big30
Tiga
Jansen
Cupido
rplover
Knabbel
Babbel(?)
Willi69
uurtje
Wico(?)
Binky007(?)
En waarschijnlijk komen er nog wel beertjes, die zich niet zullen aangemeld hebben ;)
Aan de leiding van de Villa om te anticiperen op dit gegeven, en wat kopijtjes te maken van Anna, want die is blijkbaar 'gewild wild' :teuflisch
:wink:
Als iedereen op vrijdag gaat heb ik zaterdag de Villa voor mij alleen:D:D:D
Binky007
2 april 2008, 10:25
Als je die lijst op het meetingpoint eens bekijkt, wordt het weer een halve reunie overmorgen in de Villa :D
Jack42
Willem2
Sonny
Big30
Tiga
Jansen
Cupido
rplover
Knabbel
Babbel(?)
Willi69
uurtje
Wico(?)
Binky007(?)
En waarschijnlijk komen er nog wel beertjes, die zich niet zullen aangemeld hebben ;)
Aan de leiding van de Villa om te anticiperen op dit gegeven, en wat kopijtjes te maken van Anna, want die is blijkbaar 'gewild wild' :teuflisch
Binky moet gegarandeerd werken
Zal dus met 100 procent zekerheid niet aanwezig zijn
Is oiok niet over te halen, al zou ik wel willen
Binky
Supra
2 april 2008, 20:31
Hallo,
mein Niederländisch ist leider nicht so gut. :green_smi
Was ist denn Übermorgen in der Villa ? Party ? :freu:
Welche Rolle spielt denn Anna dabei ? ;)
Überlege ob ich dann auch rüber komme.
naughtyboy
2 april 2008, 21:08
hee wat is dit voor een verzameling beren??? Menig jager zal vrijdag wel op de loer liggen als er zoveel beren samen komen... Als ik het red ben ik zeer zeker ook van de partij!!!
naughtyboy
2 april 2008, 21:16
Vandaag eindelijk gebruik gemaakt van mijn "vrijkaartje" VV.
Ik heb me goedvermaakt met een zekere Stella. Die heeft me toch lekker verwend ... En ja het eten en de sfeer waren ook super. Het was er vanmiddag niet echt druk maar zeer zeker waren er voldoende dames met "klasse" Zie verder m'n recensie bij VV algemeen! En als iemand nog een draadje van deze Stella heeft, dan zie ik die graag.
Big30
2 april 2008, 21:19
En als iemand nog een draadje van deze Stella heeft, dan zie ik die graag.
Denk dat je zelf een topic aan moet maken, of het zou deze dame moeten betreffen,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6607&highlight=stella
:wink::wink:
rplover
2 april 2008, 22:58
Hallo,
mein Niederländisch ist leider nicht so gut. :green_smi
Was ist denn Übermorgen in der Villa ? Party ? :freu:
Welche Rolle spielt denn Anna dabei ? ;)
Überlege ob ich dann auch rüber komme.
Hallo, mijn Duits is nog slechter als uw Nederlands.
Maar het lijkt wel of ze (we) daar een megagangbang met Anna gaan meemaken :teuflisch
Jansen organiseert de boel, Big30 aan de kassa, en Knabbel zorgt voor de vitaminerijke eikeltjes. En Oblix is de buitenwipper :smile2::D;)
En Willem houdt alles in de gaten vauit zijn luie whirlpool :lostit:
Jansen
2 april 2008, 23:26
Maar het lijkt wel of ze (we) daar een megagangbang met Anna gaan meemaken :teuflisch
Jansen organiseert de boel, Big30 aan de kassa, en Knabbel zorgt voor de vitaminerijke eikeltjes. En Oblix is de buitenwipper :smile2::D;)
En Willem houdt alles in de gaten vauit zijn luie whirlpool :lostit:
Ja je was me net voor het gaat alleen nog maar over Anna en Jansen.:eek:
Het lijkt wel een verlovings feestje van beide :o met heel veel bezoekers.
Ik zal Anna vrijdag niet mee naar de kamer nemen anders komen er veel juist wel aan hun trekken.
Je kan haar ook reserveren om even te bellen.
Als franceska/Veronica er is en tijd heeft zonder champagne :green_smi dan neem ik haar wel even een uurtje mee.
reserveer ze maar vast voor mij rond 20.30 u. :rolleyes:
Supra
2 april 2008, 23:32
Ja je was me net voor het gaat alleen nog maar over Anna en Jansen.:eek:
Het lijkt wel een verlovings feestje van beide :o met heel veel bezoekers.
Ik zal Anna vrijdag niet mee naar de kamer nemen anders komen er veel juist wel aan hun trekken.
Je kan haar ook reserveren om even te bellen.
Als franceska/Veronica er is en tijd heeft zonder champagne :green_smi dan neem ik haar wel even een uurtje mee.
reserveer ze maar vast voor mij rond 20.30 u. :rolleyes:
Sorry,
kannst Du mir das bitte auf Deutsch schreiben mein Niederländisch ist nicht gut.
Ist bei dem Gäng-Bäng-Party jetzt Anna dabei, das wäre suuuuuper.
Danke.
Wie spät fängt das dann an ?
Jansen
2 april 2008, 23:43
Sorry,
Ist bei dem Gäng-Bäng-Party jetzt Anna dabei, das wäre suuuuuper.
Danke.
Wie spät fängt das dann an ?
Sorry;
bei die Gang-bang-party ist; (1 um 20.00 u Jansen ) (2 um 20.30 u jansen)
( 3 um 21.00 u jansen ) ( 21.30 Pause fur Anna ) und (4 um 22.00 u Supra )
Nein ist nicht eine Party.:green_smi:green_smi!!!
:fuck::fuck::fuck:
Big30
2 april 2008, 23:51
Dann ist das ja keine Gängbäng Party mit mehreren Männern und Anna, sonder Du hast Sie selber von 20;00 - 21:30 gebucht.
Ist das Richtig. ?
Nein! Das war nur als Spass gemeint von Jansen! Es gibt Freitag kein Gängbäng Party!
Big30
lucky luke 2
3 april 2008, 00:11
Mooie dag beleefd in V.V. op dinsdag 1 april.
Alexandra, Li en Ani hebben mij zalig verwend.
Ook de massage was in orde.
Deze club heeft alles!
Als het zwembad binnenkort af zal zijn, wordt dit het aards paradijs.
Wel merkwaardig is, dat ik geen enkele dame herkende van bij mijn vorig bezoek (begin februari) aan deze club.
Of heb ik niet goed gekeken?
naughtyboy
3 april 2008, 10:36
Zo te zien wordt het een drukke dag voor haar morgen! Ik was na de recensies afgelopen tijd best wel naar haar benieuwd al was het maar vanwege haar naam ( sommige beren weten wat ik hiermee bedoel haha), maar ik heb haar gisteren niet gespot, en dat terwijl ik deze keer meer aan de bar zat dan dat ik op de kamer was, gebeurt me normaal nooit... Maar nee geen Anna gezien, ben dus morgen wel eens benieuwd naar haar verschijning.:hah:
Ha change of plans for me, als alle beertjes in VV zitten morgen, dan ga ik rechtstreeks naar GT als ik uit Italie kom. Des te meer lekkers voor mij. Maar nu eerst naar Fiorentina-PSV, en binnenkort sluit ik me wel een keer aan bij de bende.
Veel plezier met Anna, ik hoor net dat ze na morgen niet meer werkzaam is in VV. Ik zeg, das dan jammer:p
Groet:D
Willi69
3 april 2008, 15:06
kannst Du mir das bitte auf Deutsch schreiben mein Niederländisch ist nicht gut.
Das ist eine Spezialität von Manni1a! :alarm: :baeh:
seksenfun
3 april 2008, 19:41
Ik zal wel eens onaangekondigd (stiekem) naar vv gaan, als ik ze voor mij alleen heb :D.
Jansen
3 april 2008, 20:24
Mooie dag beleefd in V.V.
Wel merkwaardig is, dat ik geen enkele dame herkende van bij mijn vorig bezoek (begin februari) aan deze club.
Ben je niet per ongeluk bij de bakker binnen gelopen.:rofl:
Big30
3 april 2008, 22:33
Mooie dag beleefd in V.V.
Denk dat je niet goed gekeken hebt ;)! Ik schat dat zo'n 15-20 dames die vanaf het begin in de Villa aanwezig waren er nog steeds zijn.
Uiteraard niet allemaal tegelijk :p!
Big30
naughtyboy
4 april 2008, 22:06
Hee hoe is het daar? iedereen zich aan het amuseren en wie moet er weer overwerken, shit happens! Ik zie het morgen wel allemaal op het forum.:angryfire
rplover
5 april 2008, 11:00
Oproep aan ALLE ijsbeertjes die het forum nauw aan het hart liggen.
We vragen (dat zijn rplover, ftlover , witchmaster en melocake),in willekeurige volgorde, die onverlaten, en niet in overleg met Willem2, dat iedereen van ons minstens 20 keer de volgende link aanklikt.
Heren, het is voor het goede doel.
waarvoor dank uiteraard
geen vragen stellen, gewoon doen doen doen
http://www.villavertigo.de (http://www.villavertigo.de/)
En de grote uitdaging: naar het schijnt verschijnt bij klik nummer 20 Anna (een lokkertje van de Villa), iets wat ze gisteren niet deed.
Gisteren geen verschijning dus van de Heilige Maagd Anna, iets wat Svetlana zich duidelijk niet aan haar hart heeft laten komen, ze heeft de moeilijke taak van Anna gisteren met plezier op zich genomen.
En hoe lang gaat het duren vooraleer dit bericht gaat uitgeprint worden en onder de neus van de Meiden, en de leiding (ja, die :heul:)gaat gestoken worden :hammer:
dupke
5 april 2008, 12:00
Now, ik heb me van m'n taak geweten.:cool:
Al vind ik dat er meer info op dit forum te vinden is als op de site van VV zelf Hoe mooi ze ook is, eenmaal gezien is gezien, hier komt telkens ( soms zelfs elk uur) nieuwe info.
En kliks zeggen ook niet alles !:smile2:
Smalle Frits
5 april 2008, 12:04
Eerst dacht ik dat het een stunt was van het Promo-team; maar inderdaad ik heb het "licht" gezien en Anna verscheen....
't Kan natuurlijk nog altijd een stunt zijn ook.
Der dunne Frits :wink:
Cupido
5 april 2008, 12:31
Laat ik nou maar eens de eerste zijn die iets over gisteren 4 april zal vertellen.:D
Begin februari had ik al een vrijkaartje gewonnen voor de Villa Vertigo, maar die had ik nog steeds niet kunnen inleveren. Ik zocht naar een goed moment dat we met enkele ijsberen een keer naar VV zouden kunnen afreizen. Voor mij toch wel een must om me te kunnen storten in een nieuw avontuur, wat saunaclubs betreft. Al is het maar voor het vermaak buiten de kamerbezoeken om. Ik wist dat mijn eerste mogelijkheid om een saunaclub te bezoeken waarschijnlijk het weekend van 4 april zou zijn. Toen ik zag dat Jack 42 ook een kaartje had gewonnen, was dit het signaal om eens te kijken hoeveel ijsberen gemobiliseerd konden worden ook af te reizen naar VV. Nou dat de lijst met ijsberen zo lang zou worden overtrof mijn verwachting. En dat terwijl ik eigenlijk alleen maar de aftrap had gedaan door Jack42 te feliciteren en meteen daarbij een voorstel te doen voor de inleverdatum. De rest ging verder vanzelf en het mooie was eigenlijk dat ik tot eergisteren nog niet met zekerheid wist of ik zelf wel kon komen. Maar goed dat gedeelte was in ieder geval goed geregeld. Er zou in ieder geval gezelligheid genoeg zijn in het nieuwe paradijs en eventuele benodigde hulp kon ook geboden worden.
En zo werd het 4 april een dag in VV waar nog wel veel over geschreven zal worden neem ik aan. Ik had vooraf Willem2 beloofd de villa ook eens goed te beoordelen op zijn rolstoelvriendelijkheid. Dus heb ik dat maar gedaan. Van de rest van de dag zie beschrijving 2.
Ok daar gaan we dan. Van de clubs die ik tot nu toe heb gezien (GT, LR, FKK van Goch en VV) is VV in te delen in de categorie van LR. GT en van Goch zijn op details na rolstoelvriendelijk. VV en LR zijn rolstoelonvriendelijk al zijn beide geen onmogelijke opgaven. Het zijn clubs waar je wel aan je trekken (als je begrijpt wat ik bedoel ;)) zult kunnen komen, maar ook clubs met veel beperkingen die je dan voor lief zult zullen nemen. Mocht je, als rolstoelgebruikende ijsbeer, perse een keer VV willen bezoeken raad ik je aan in ieder geval een medeijsbeer mee te nemen en er rekening mee te houden dat van een aantal faciliteiten slecht of geen gebruik gemaakt kan worden.
Het begint al bij het parkeren. Op een groot gedeelte van het parkeerterrein is gebruik gemaakt van kiezelstenen, waar je als rolstoelgebruiker haast niet door kan komen. Mocht het er druk zijn en moet je je auto achteraan parkeren, heb je dus een groot probleem. In de buurt van de ingang is het terrein wel betegeld. Het zou mooi zijn als VV daar een ruime algemene invalidenplaats zou kunnen creëren. Dit geldt overigens ook voor GT (over details gesproken). Vervolgens moet je bij de ingang enkele kleine treden met ruimte tussen de treden nemen dat volgens mij wel te doen is, in ieder geval met hulp zeker. De entreeruimte is krap bemeten en er staan ook constant ijsberen, dvp’s en personeel en dus zeker ’s avonds zal het er niet makkelijk zijn om binnen te komen.
Na de ontvangst van de berenvellen komt het volgende probleem. Je wil je gaan omkleden. Bijna alle deuren zijn echter smal of veel te smal. Dit betekent dus dat je elke keer dat je de kleedruimte in wil ofwel uit de rolstoel moet ofwel voor een noodoplossing moet zorgen. Wil je je omkleden, wil je na afloop de dvp betalen, wil je even douchen, moet je even iets uit je kast halen of moet je naar toilet dan heb je daar dus een groot probleem. Afhankelijk van waar je bent is er eventueel nog een toilet en aan de andere kant van het gebouw nog een douche waar je wellicht wel in kan komen. Het probleem met te smalle deuren komt overigens overal terug. Bijvoorbeeld bij de sauna en de kino en ook binnen de kleedruimte zijn er veel te smalle deuren naar de toiletten en douches. De kleedruimte zelf is ook niet erg ruim opgezet, je bent een groot obstakel als er iemand langs je heen moet. Oplossingen zijn er wel maar zonder kapitaalinjectie niet te realiseren. Dus dat zal er wel niet snel komen!!!
Na de kleedruimte maar eens op verkenning gegaan. Ik had toch wel trek gekregen, dus op weg naar de eetruimtes. Het pand is opgeknipt in zeg maar 2 gedeelten met daar tussenin zeg maar de kleedruimte met douches en toiletten. De villa zelf, waar een bar is, waar het eten wordt opgediend, waar ook een aantal dvp aanwezig zijn en waar een groot gedeelte van de slaapkamers zich bevind en de eerder genoemde andere toilettenblok waar je wellicht wel met de rolstoel in kunt komen. Aan de andere kant zeg maar de aanbouw is ook een bar aanwezig en zijn de sauna, whirlpools, massage en kino gerealiseerd Verder bevindt zich hier het grootste gedeelte van de dvp, ook nog een paar slaapkamers en het eerder genoemde andere doucheblok waar je wel net aan in kan komen met de rolstoel. Waarom ik dit zo opsom heeft te maken met waar je je wil gaan nestelen. Je kunt je namelijk niet zo makkelijk verplaatsen van het ene gedeelte van het gebouw naar het ander. In het midden zit namelijk een kleine trap met 3 niet makkelijk te nemen traptreden waarbij een ± meter hoogteverschil wordt overbrugd. Met hulp van ijsberen en/of personeel kom je er gelukkig nog. Maar die kan je daar niet de hele dag mee gaan lastig vallen. Je zult je dus goed moeten afvragen waar en wat je wil. Bijvoorbeeld, je zit in het villagedeelte en je wilt gebruik maken van de whirlpool en daarna wat eten gaan nuttigen. Misschien moet je dat dan toch omdraaien om niet constant van de ene naar de andere kant te moeten.
Ok, wat valt er nog meer op:
- Ik had foto’s gezien van prachtig ingerichte peeskamers. Nou zet die foto’s maar uit je hoofd, want deze kamers zijn onbereikbaar! Enkel de kamers in het aanbouwgedeelte zijn bereikbaar voor de rolstoelers. Deze zijn vrij standaard, het zal niet voor niets zijn dat ze daar geen foto van hebben op de site.
- Het aanbouwgedeelte is ruim, maar de vele stoelen en bankjes, etc. zorgen er voor dat je niet overal even makkelijk kan komen. Zolang het rustig is gaat het nog dan kun je ze zelf wel verschuiven, maar dit wordt anders als alle ligstoelen etc bezet zijn.
- De gebruikte tegels bij de whirpool zijn erg glad en dus kans op wegglijgevaar!!
- Het zwembad begint zijn vorm te krijgen, maar tegelijkertijd zie ik dat dit de peijnenburgkoek gaat worden voor de rolstoelgebruiker, haast niet bereikbaar, tenzij ze nog ergens een schuin aflopend pad gaan maken.
- Het vorige lijkt zich ook aan te gaan doen voor de tuin. Ik zie namelijk de eerste vorming van paden van kiezelsteen.
- Zoals gezegd kon ik de kino niet in komen, dus kan ik daar ook weinig van vertellen.
Laat ik nu ook nog een keer iets positiefs melden. Het gaat dan bijv. om het personeel en de dvp’s. Het personeel helpt je netjes en probeert er toch een mooie dag voor je van te maken. Dit geldt ook voor de dvp’s. Ze nemen ruim de tijd voor je, proberen met je mee te denken en doen wellicht wel extra hun best op de kamer er iets moois van te maken. Daarnaast heb ik zelden op een eerste dag al zulke leuke contacten met dames overgehouden.
Resumerend vind ik de club (nog) niet rolstoelvriendelijk en raad ik een bezoek vooralsnog niet aan. Tenzij….. tenzij je je er bewust van bent dat je er veel faciliteiten niet kunt gebruiken en bij veel dingen enorm afhankelijk bent van anderen die er dan ook natuurlijk op dat moment moeten zijn of voor een kort bezoek komt waarbij je meteen op het doel afgaat.
Gr.
Cupido
Cupido
5 april 2008, 15:06
Tja, dan nu over naar waar ik eigenlijk deze dag voor naar gekomen was. Mijn eerste ervaring met VV zelf. Om 13.30 kwam ik aan in de villa. Het was nog erg rustig op de parkeerplaats. Nadat mijn vrijkaartje geaccepteerd werd!! (met een beetje hulp van Willem2) werd het tijd om eens te gaan kijken wat er hier voor paradijsje was gemaakt. Een mooi opgezette saunaclub moet ik zeggen. Potentie genoeg, gedurende de dag (met name in de avond) redelijk wat dvp’s aanwezig en ook de voorraad aanwezige ijsberen was voldoende. Een gekke gewaarwording werd het dat ik uiteindelijk aan het einde van de dag constateerde dat ik inmiddels meer ijsberen ken of gisteren heb leren kennen dan dvp zelf!!! Het moet toch niet erger worden. Het lijstje klopte aardig, Jack42, Willem2, Sonny, Big30, Tiga, rplover, Knabbel, Willi69, oblix, Manni1a, Robin, aangevuld met o.a. SAS, bitch-hunter, Paul(o)??, Caligula, Dupke en natuurlijk kwam ook Jansen. Eindelijk zou ik Anna leren kennen!! :fuck: Maar alles en iedereen die ik zag, maar geen Anna. Zouden dan toch al die verhalen van Jansen verzonnen zijn, zoals iemand anders op het forum al eens suggereerde?? Mijn angst werd die dag versterkt toen ik de masseuse zag binnen komen. Dat kon toch niet die masseuse zijn waarover Jansen zo erotisch had geschreven en waar ik zowaar een stijve van had gekregen?? Zou het dan toch een kopie uit de chick zijn geweest of van internet zijn afgeplukt?? Oh jee, toch niet op het forum, ons forum?? En dan moet hij ook nog eens de mooiste recensie van de maand er uit pikken? Nou dan kan ik het wel schudden met mijn vorige mailbericht! Die is dan veel te waarheidsgetrouw en te informatief!!! Of zou hij daar dan toch een zwak voor hebben?;)
Nou raak ik toch weer ver verwijderd van waarover ik wil schrijven. Laten we Anna dan maar snel afsluiten. Het was die middag nog erg rustig qua ijsberen en dvp’s. Maar 1 dame viel me dan toch extra op, de 23 jarige Pools-Duitse Mandy. Kijk, daar was ik toch echt voor gekomen. Het aangegane gesprek verliep erg voorspoedig en daar waar de dvp’s qua houding een erg afwachtende houding aannemen (bijna apatisch) werd nu al snel gevraagd of er een sleutel gehaald kon worden. Nou de batterij was volledig opgeladen, dus wat mij betreft kon het niet snel genoeg beginnen. Precies op het moment dat zij terug kwam met de sleutel kwam een nieuwe dame binnen, het bleek later Svetlana te zijn (ja we hebben er weer een). Wat een stuk, was ik nu toch weer te vroeg geweest? Sonny ontfermde zich al snel over haar en ik ging met Mandy weg. (zal binnenkort een thread aanmaken incl kort verslag). Maar hier alvast de opmerking “is niets mis mee”!!
Teruggekomen van de kamer merkte ik dat het aantal ijsberen flink gegroeid was. Nadat de whirpool na ongeveer een uurtje eindelijk volgelopen was heb ik mij maar eens in de whirlpool gelegd. Conclusie: geef mij toch maar die van GT. In de club was nog steeds weinig stemming, gelukkig hadden de ijsberen nog genoeg te lachen met elkaar anders weet ik niet of ik de ogen had kunnen blijven openhouden.
Na het lekkere eten werd het toch wel tijd voor nummer 2 die dag. Svetlana zag ik weer rondlopen en de uitvoerige beschrijving van Sonny maakte haar nog aantrekkelijker. Keuze was snel gemaakt. Dat moest ook wel anders zou ze weer met een ander op de kamer zijn vermoedde ik. Ook met deze dame kwam er weinig van praten. Haar beperkte vocabulaire in enkel Engels zorgde er voor dat we binnen mum van tijd in dezelfde kamer als eerder die middag zouden liggen. Maar wat heeft zij een heerlijk figuurtje en mooi koppie. En ook de service was van hoog gehalte. (zal ook hiervan binnenkort een thread aanmaken).
Het was inmiddels toch wel lekker druk geworden en ik wilde eigenlijk voorlopig alleen nog maar lachen en genieten. De ijsberen brachten mij weer een keer in de villa. In vergelijking met die middag was het een stuk gezelliger geworden. Behalve de sfeerverlichting en natuurlijk de ijsberen zorgden de dvp’s hier in grote mate voor. Met name Ginger die gelukkig lang moest wachten op Willem2 en de heerlijke Natasa zorgden hiervoor. De tijd verliep daardoor snel en de batterijen werden weer gevuld. Maar precies op het moment dat ik zo geil op Natasa werd en haar wilde gaan neuken, gaf ze mij in vertrouwen aan dat ze niet hoopte dat er nog iemand kwam die met haar naar de kamer wilde gaan, want dan zou ze die moeten afwijzen. Ik gaf haar aan dat ik wel eens degene zou kunnen zijn die dat nou juist wilde. Dan moest ik morgen nog maar een keer terug komen zei zij. Toen ik aangaf dat ik wellicht niet meer terug zou komen in VV vanwege de beperkte mogelijkheden bij VV voor rolstoelgebruikers zei zij dat ze wel iemand anders zou regelen die net zo gek en lief was als zijzelf. Zij heeft overigens woord gehouden, is de kamer niet meer op geweest.
10 Minuten later kwam Tisa vervolgens bij ons zitten. Natasa zei meteen tegen mij haar moet je dan nemen. Tisa een dvp uit Congo is een prachtige vrouw, maar ervaring met zulke donkerhuidige dvp had ik tot dan toe nog niet. Maar ja een paar maanden geleden was ik ook nog nooit met een Aziatische vrouw de slaapkamer opgegaan en die ervaring was toch ook goed geweest! Met dank aan Ace2. Tisa nam ruim de tijd voor mij en langzaam zette ik mijn geile gedachten die ik bij Natasa had van mij af, die vervolgens werden ingenomen door Tisa. Inmiddels was het half twaalf geworden en werd het tijd voor mijn laatste daad die avond. En dus vroeg ik Tisa of we ons toch niet nog even konden terugtrekken op een kamer of zo. Nou dat kon zei zij. Op de kamer liet zij mij het beste wat ze had aan mij zien, horen en voelen en ook ik liet mij helemaal gaan. Tussendoor dacht ik nog, zo ken ik mij helemaal niet, maar het was geweldige sex, de beste van die dag en misschien wel tot nu toe, al ken ik mij nog herrineren dat ik bij GT ook wel enkele zeer zeer goede ervaringen met dvp heb gehad. (ook van Tisa maak ik nog een thread). Uiteindelijk kwamen wij beide heerlijk klaar. Toen we ons weer terug in het gezelschap van de nog overgebleven ijsberen mengde bleef ze moeite houden om van mij af te blijven, had ook geen interesse meer in anderen en bleef me plagen met innige tongzoenen, etc. etc. Dit ging door tot ik uiteindelijk de deur van de uitgang achter mij sloot en mij richting auto begaf. Tussendoor nog even afscheid genomen van eenieder die er nog was.
Resumé:
Wat een dag. Ik heb alle uitersten gezien. Van bijna volledig apathische vrouwen tot bijna de meest heftige sex, van zeer rustig tot vrij druk, van enige mate van verveling tot erg gezellig, Van niet geschikt voor mij tot wellicht toch nog een keertje terug gaan??, etc. etc. Ik moet eerlijk zeggen ik ben er gewoonweg nog niet over uit. Zeker is dat ik bij GT mijn plekje heb gevonden, maar VV is toch nog een optie gebleven. De rust en de tijd nemen voor iemand wat toch iets meer mogelijk is bij VV zijn toch wel pluspunten. En ook de betere sfeerverlichting in combinatie met de betere airco. Nou tot zover mijn uitvoerig verslag.
Gr.
Cupido
Oh ja vergeet ik bijna de bekende ijsberen te bedanken bij de geleverde ondersteuning en degene te bedanken die mij overtuigd heeft tussentijds niet af te reizen naar GT omdat ik mijn draai niet kon vinden in VV. Bij nader inzien een zeer goede keuze geweest om toch te blijven.:D
rplover
5 april 2008, 16:13
Een sfeerbeeld over VV? Njet, die zijn er al meer dan genoeg. Met dank aan Cupido, die me ook even doet stilstaan. Een zicht op de club vanuit het opbouwend kritische oog van een rolstoelgebruiker. Prachtig, verdient zonder enig tegenpruttelen een vrijkaartje, dus afprinten en aan de leiding bezorgen, zou ik zeggen :D
Mijn sfeerbeeld, de verliefde Belg.
Zoals altijd volg ik de raad van mezelf op. Ben ik verliefd of ben ik het niet? Die kwestie los je enkel op door jezelf te testen, en hoe kan je dat beter dan met een Meid de kamer op te gaan..... :rolleyes:
Genaaid, de titel belooft niet veel goeds, maar toch .... let's go ......
Omstreeks middernacht wou ik me nog eens de ultieme test opleggen, als ik verliefd ben ga ik toch niet met een andere Meid de kamer op :baby2: Alhoewel, na een bezoekje zou ik mezelf beter aanvoelen, maar dat ik dit ooit zou meemaken, neen, dat overkomt alleen anderen. :D
Haar naam: ben ik al vergeten
Hoe ze eruit ziet: donkerder vel dan ondergetekende, maar ben dan ook een bleekscheet.
Over naar de kamer dan maar, 24 lentes jong, bloedgeil, en me zwaar opgeilend aan de bar, en ik kreeg een instemmend knikje van een bevriende ijsbeer.
Dit kon niet fout gaan. O neen, rplover was trouwens witchmaster, in een vorig leven :teuflisch
14
Kamer 14 dus, eerst buiten om dan onder het bar-restaurantgedeelte een kamer te vinden (inderdaad minder dan de kamers op de bovenverdiepingen, Cupido ;))
Kort en krachtig.
Tongzoenen, zwiepen met die megakont, gewoon pure porno met een vleugje romantiek zelfs.
Maar ok, sessies zijn sessies, pijpen en neuken en betalen, en hopen dat het goed is.
Dit was anders. J.'s allereerste werkdag, ik kwam niet meer bij van het lachen. Haar Duits was beter dan haar Spaans, en toch was ze nog maar drie weekjes in Duitsland.
Si? Niet gehoord, wel veel geile Duitse woordjes.
Na wat gezoend te hebben, en nog steeds in gedachten bij S. te zijn (ja, je liefje bedriegen om te zien of het je liefje wel is :love:), condoompie errond (of was ik dat vergeten? :D) en het pijpen, terwijl ze die kont naar me toe drukte in een vermeende 69.
Onmiddellijk volgde de vraag, wil je me anaal neuken.
Neen, ik wil enkel zien of ik echt verliefd ben, dacht ik bij mezelf, maar zei kortweg neen. Want dat is 50 euro extra, meldde de - 24-jarige, voor de eerste dag werkende J. - me nog.
Dan maar neuken, maar niet zonder met een nieuw idee op de proppen komend. Kom dan maar lekker tusen mijn borsten.
Nu is mijn Duitse spraak wel zeer slecht (ik weet het, SF :green_smi), maar verstaan doe ik het heus wel. Dus tussen de borsten.
Ja, neen, pfffff, ik wist waarvoor ik de kamer op was gegaan, en ik was nu wel zeker, S. is voor mij het van het.
Maar ok, ik lag daar nu, dus er kwam tot mijn eigen verbazing uit, jij kiest maar, goed voor mij.
Prompt was het neuken (was het dat dan) voorbij en zat mijn (wel zeer onbeschermd) wapen tussen die borsten, die ze met sprekend gemak Russisch deed praten :smile2:
Waarom niet, intussen volgde de geile praat in snel tempo, en dat allemaal terwijl ik enkel aan S. dacht, met de ogen gesloten.
Ja, ik gaf haar geen eerlijke kans, dus waarom zij mij wel? :hammer:
Soit, ik liet me zeer vlug gaan, waarna ik dacht, okiedokie, afgewerkt, nog even boven afscheid nemen van de bekende (en minder bekende) beertjes, maar voor J. was het nog niet ten einde.
Ze wreef alles op haar borsten uit, mijn kwakje, en likte het verdorie op, en slok alles door. Ze vertelde me dat ze het gewoon lekker vond.
Jep, klopt. Als een bus. Ze vond het heel lekker, zeker toen ze me zei, dat is dan honderd euro dadelijk :zauberkis
Zo lekker vond ze het.
Toen ik de trap opkwam keek ik in de ogen van Willem, die het als volgt verwoordde: zo verdwaasd en verbaasd heb ik je nog nooit gezien
Dat ik me verdomd zo heb laten vangen, we hebben er nog een dik uur buiten om gelachen ;)
Voor alle duidelijkheid: ik heb met heel veel plezier betaald. J. heeft me genaaid, maar op zo een manier dat ze die extra 50 euro verdient. Wel de laatste die ze ooit krijgt van me, maar dat is iets heel anders :D
En ik? Ik weet het wel heeel zeker, ik ben verliefd :smile2:;)
Geweldig geschreven rp! Ik zit hier in lr te genieten van je verhaal. En nu komt ie: raad er wie hier is... Juist ja je kamergenoot van gisteravond. Blijkbaar is ze op zoek naar een geschikte tent voor haar werk.
Picasso 1
5 april 2008, 18:33
Een Ze wreef alles op haar borsten uit, mijn kwakje, en likte het verdorie op, en slok alles door. Ze vertelde me dat ze het gewoon lekker vond.
Jep, klopt. Als een bus. Ze vond het heel lekker, zeker toen ze me zei, dat is dan honderd euro dadelijk :zauberkis
Je had je principieel op moeten stellen en haar moeten vermelden dat je juist geen PZC doet ook in het belang van haar gezondheid, en dat je dus van die actie niet gediend bent noch voor wenst te betalen :rofl:.
rplover
5 april 2008, 19:16
Je had je principieel op moeten stellen en haar moeten vermelden dat je juist geen PZC doet ook in het belang van haar gezondheid, en dat je dus van die actie niet gediend bent noch voor wenst te betalen :rofl:.
Als ik me zo had opgesteld, een hoop miserie ;)
Nu nog twee uur gelachen met de situatie: 2 uur dolle pret voor een man of 7 voor de prijs van 50 euro, dat was me het waard :teuflisch
Neen, meer dan waard, enne, alhoewel ik het nog steeds grappig vind, zal ze me nooit meer strikken daarvoor (of voor iets anders), veel efficienter dan gaan lullen over geld.
Trouwens, het is de manier waarop, en als ik me zo laat naaien, verdiende ze het :D
MiniME
5 april 2008, 21:10
Nou, dat was me een avondje wel zo te lezen.
En rplover doet eerst PMC en dan toch eet ze zijn kwakje nog op, is dat dan een BT-tje (Belgium Total)? :D
Jansen
6 april 2008, 10:43
Ik was laat toen ik in de vila kwam binnen lopen, de meeste ijsberen van het forum waren al druk in de weer met de dames.
In de kleedruimte hoorde ik vanachter de douches al :
Jansen is er ook maar Anna is er niet :eek:
Ik werd direct aangesproken door Knabbel en Willem2 die vervolgens mij ook Cupido leerde kennen.
Na een douche de andere ijsberen een hand gegeven waaronder
Big30,Galigula,rplover met vriend Jack42,Babbel,Tiga,Dupke en Obli en andere.
Daarna even op zoek naar Sonny om hem te bedanken voor de prijs van de beste recentie.
Sonny lag voor een gezichtsbehandeling bij de Pools specialiste,ik kom daar binnen en er werd al gelachen door beide dames.
Dus ik meteen maar een massage genomen van de (niet mooiste of jongste dame) maar daar gaat het bij de massage toch niet om.
Wat me wel op viel was dat Sonny wel de boel in de gaten zat te houden of er ook onder mijn handdoek werd gemasseerd.
Omdat beide dames geen Nederlands verstaan konden we het natuurlijk ook een beetje over hun hebben,en toen de handen ook naar mijn boven benen gingen tot aan mijn billen heb ik tegen Sonny gezegt:
"let op daar gaan de vingertoppen weer"
De wallen onder de ogen van Sonny waren hierdoor meteen verdwenen.
Na een paar aanrakingen van het fingerspitze gevull kwam de dame weer naar mijn oor om zachtjes te melden dat alles weer klaar was.
Ik heb Sonny nog even daar achter gelaten en ben gaan kijken voor een dame die me wel even lekker kon verwennen.
Aangezien Anna een vrije avond had en Franceska/Veronica in PHG een avondje uit was moest ik natuurlijk weer mijn grenzen verleggen.
Er zijn tegenwoordig meerdere ijsberen die vinden dat ik wel het type zal zijn voor een van hun favorieten.
Ik vind het dan ook fijn om deze info te krijgen en doe daar dan ook wel eens wat mee.
Zoals vanavond dat eerst Cupido en kort daarna een andere ijsbeer mij Svetlana aanwijst zodat zij in de hoek op de bank gade slaat dat er over haar tegen mij gepraat wordt.
Ze lacht en ik lacht terug.
Ik loop nog even rond met rplover en Babbel en zie in het groene jurkje de Poolse vriendin van Veronica rondlopen.
Ik ken haar niet bij naam en weet ook niet of er over haar geschreven is, maar buiten dat vind ik dit een super mooie vrouw met voor mij een goddelijk lichaam.
Toch niet voor haar gekozen omdat ook andere beren het idee hebben dat ze wel eens arrogant en slecht op de kamer zou kunnen zijn.
Ze schijnt niet te kussen en vingeren mag ook niet.(toch ga ik het zelf nog eens uitzoeken)
Dan maar weer terug met rplover achter me aan die met wat Belgische humor
en een mond vol snoep me bijna aan het lachen maakt als ik hem beter had kunnen verstaan of zijn mond leeg had. ;)
Sonny was inmiddels ook terug en had gewoon een ander masker gekregen zelfs zijn bril had ze weg gecamoufleerd.
Omdat ik inmiddels goed geil was geworden (niet van rplover) en weer in de buurt van Svetlana stond moest Sonny mij ook nog even vertellen dat hij met haar al op de kamer was geweest.
Ook hij wenkte naar haar en moest zelfs even roepen dat ik de beste neukbeer was,en natuurlijk hadden zij en ik weer oogcontact.
Maar helaas een oudere ijsbeer sprak haar aan en via de kino is zij een half uurtje naar de kamer gegaan.
Ik dacht even nog een rondje alleen naar de andere bar een cola bestellen en even mengen onder de andere ijsberen.
Het was gezellig maar het ging wel steeds over Jansen waar is nou de gangbang.
Het eten (kip en vis)was ik al mis gelopen en nu ook nog de mooie vrouwen waar ik voor kom.
Sonny had inmiddels zijn slechtste ervaring sinds lange tijd achter de rug en rplover had hetzelfde meegemaakt dus de sfeer werd er naast me op de bank niet veel beter op.
Plotseling was Jansen weg hij had namelijk Svetlana terug zien lopen naar de grote ruimte dus ging Jansen via de snoeppot er achter aan.
Ze nam plaats op de bank en ik ging er meteen naast zitten, ze lachte en vertelde dat ze me van PHG nog kende van enige jaren terug.in de tijd dat ze daar ook was met Juliette,Rosa,Mila en Marina.
Ik bevestigde dat ik veel met Marina was weggeweest.
Ja zei ze maar met mij nog nooit met een klein kleurtje op haar gezicht.
Ik keek even verder naar haar lichaam en dacht dit gaat het worden vanavond.
Ik zei als ik met jouw ga dan wil ik ook een mooie kamer (dat werkt) ze antwoorde dat kan ik beter nu vast een kamer vooruit boeken.
rplover en de andere beren zagen dat het ging gebeuren en Jansen weer even kwijt waren.
Ze kwam terug en we dronken en cola ze lachte en vertelde dat ze al een sleutel had dus wij meteen naar de kamer.
Zie Svetlana als het verhaal af is het kan even duren.:rofl:
Na het kamerbezoek met haar me weer tussen de beren gemengt en gewacht op de pizza.
Helaas wordt mij na een half uurtje verteld dat ik deze ook gemist had.
Nou dan nog maar een drankje en wat handen van een Spaanse dame die aan mijn borstkas mijn tepels aan het opdraaien was onder toeziend oog van weer ja natuurlijk rplover.
IK heb de meeste ijsberen die vrij waren van dame nog een hand gegeven en ben met de stille trom vertrokken.
Ook heb ik gezien dat het voor rolstoel ijsberen het een lastige club is.
Cupido had me attent gemaakt bij de douche en toilet en ik vind dat een paar kleine aanpassingen daar het voor deze ijsberen een stuk aangenamer kan zijn.
P.s. Voor Cupido sorry dat Anna er niet was maar het verhaal was echt en de massage was ook top door een minder mooie dame.
Maar ik denk dat een blinde toch ook kan genieten van goede sex met msschien een onoogelijke dame.
Mijn ogen waren ook dicht tijdens de massage maar haar handen waren top.
Stiffmaster
6 april 2008, 11:03
Genaaid, de titel belooft niet veel goeds, maar toch .... let's go ......
Hahahah, een ervaren rot als RPlover, die zich toch laat naaien, of doet RP nu aan een verkapte FT :blow2::blow: we zullen het nooit weten :D:D
foots
6 april 2008, 11:41
RPlover, groot gelijk zo zou ik ook graag genaaid worden.
Hoe heet die behandeling eigenlijk ?
a. Frans met afstandbediening
b. Wireless Frans
c. Nur Aufname
d. Rundfunk Aufname
e. Aufname total
f. ..........?
:baeh: maar jij hebt lekker genaaid en wij (nog) niet !!
MiniME
6 april 2008, 13:49
Dat zeg ik, een BT-tje: Belgium Total of........Bluetooth Total :D
Sphinx
6 april 2008, 13:59
Nu hier toch iemand met wireless en bluetooth aan kwam zetten denkt deze racebeer ineens aan "FTP": FT Transport Protocol ;)
Twinangel
7 april 2008, 15:18
Na al deze goede recensies te hebben gelezen, moet het er maar eens van komen. Ik houd wel van het paradijs op aarde.
RPlover, groot gelijk zo zou ik ook graag genaaid worden.
Hoe heet die behandeling eigenlijk ?
a. Frans met afstandbediening
b. Wireless Frans
c. Nur Aufname
d. Rundfunk Aufname
e. Aufname total
f. ..........?
:baeh: maar jij hebt lekker genaaid en wij (nog) niet !!
Ik zou zeggen FT=Fucked Total :D
dauerlutscher
9 april 2008, 16:38
Die stylishe Einrichtung und die teilweise sehr schönen Zimmer sind zu Recht hinreichend gelobt worden, die teilweise schweren planerischen Fehler wurden – ebenfalls zu Recht – genügend diskutiert.
Was da so im Tagesbetrieb geboten wird, ist schlicht und einfach schlecht:
Frühstück: immer noch schwach. Ich belege mir meine Brötchen gern selbst mit Aufschnitt und Käse, individuell so wie ich es mag. Geht doch in GT, LR, PHG, Samya, sogar Freude 39. Nicht aber in der VV.
Sauna: kämpft sich innerhalb von 2 Stunden von 55°C auf 68°C hoch. Also nicht nutzbar. Wenn der Laden um 11.00h öffnet, hat die Sauna um 11.00h verdammte 80°C (mindestens), besser 85°C – 90°C zu haben. Ist doch ein Saunaclub, nee besser noch: Spa for men, oder habe ich da was falsch verstanden?
Wenn ich nur poppen und ´ne Cola trinken will, kann ich das in MG für 50,- bis 80,- EUR all incl. tun.
Whirlpools: kein Wasser drin.
Thekenservice: war akzeptabel. Aber kein Vergleich mit LR oder GT.
Mädels: ca. 15 anwesend, der Rest ist Geschmackssache. Für mich persönlich enttäuschend. Ich war mit einer "Notbuchung" aus dem Baltikum (Name vergessen) auf dem Zimmer. Keine ZK, ansonsten gut. FT. Abrechnung korrekt.
Gäste: wenige. Manche verschwanden bereits nach 30 min. wieder.
Schönes Frühlingswetter im April. Die Sonne hat schon ordentlich Kraft und man würde sich gern mal auf die Terrasse setzen oder legen. Geht leider nicht. Terrassenmobiliar fehlt völlig.
Von den angekündigten Umbaumaßnahmen im Bereich Kino/Dusche/Umkleiden ist bisher nichts zu sehen. Der Garten / Pool ist nach wie vor Baustelle und nicht nutzbar.
Fazit: VV ist für mich derzeit der schwächste der relevanten Clubs im Umfeld und lässt den selbstgewählten Slogan "Spa for men" geradezu grotesk erscheinen.
Man hatte sich davon erheblich mehr versprochen.
Vielleicht will man ja auch eine andere Zielgruppe ansprechen? Bis zu 40,- € teure Zigarren und ein reichhaltiges Angebot an (kostenpflichtigen) alkoholischen Spezialitäten (Getränkekarte lag allerdings nicht aus) deuten darauf hin. Keine Ahnung. Zur Nachahmung jedenfalls nicht empfohlen.
Snoepveter
9 april 2008, 16:52
.... Keine Ahnung. Zur Nachahmung jedenfalls nicht empfohlen.
oeps....moet ik volgende week nog wel gaan :mad: Oder war es ruhig wegen Fussball Heute?
dauerlutscher
9 april 2008, 17:11
...Oder war es ruhig wegen Fussball Heute?
Hat mit Fußball absolut nichts zu tun.
Cupido
9 april 2008, 18:58
Die stylishe Einrichtung und die teilweise sehr schönen Zimmer sind zu Recht hinreichend gelobt worden, die teilweise schweren planerischen Fehler wurden – ebenfalls zu Recht – genügend diskutiert.
...
Fazit: VV ist für mich derzeit der schwächste der relevanten Clubs im Umfeld und lässt den selbstgewählten Slogan "Spa for men" geradezu grotesk erscheinen.
Man hatte sich davon erheblich mehr versprochen.
Vielleicht will man ja auch eine andere Zielgruppe ansprechen? Bis zu 40,- € teure Zigarren und ein reichhaltiges Angebot an (kostenpflichtigen) alkoholischen Spezialitäten (Getränkekarte lag allerdings nicht aus) deuten darauf hin. Keine Ahnung. Zur Nachahmung jedenfalls nicht empfohlen.
Ja, er moet nog veel gebeuren voordat iedereen het naar zijn zin heeft. Ik merkte overigens wel dat het merendeel van de opsomming klopte jammer genoeg. Ben ik toch nog weer te positief geweest! Ik was het denk ik al weer vergeten vanwege de heerlijke avond die ik er had. En laten we wel zijn, ze moeten nog veel opbouwen, GT zal in zijn begin ook wel de nodige problemen hebben gehad. Maar ook deze opmerkingen kan de leiding denk ik goed meenemen in de lijst met verbeteringen voor de nabije toekomst.
Gr.
Cupido
zeppos58
9 april 2008, 20:01
.......GT zal in zijn begin ook wel de nodige problemen hebben gehad......
Wees gerust tijden geweten in GT van 5 beren en 3 meiden....
Dan is VV wel beter gestart.
Randy
9 april 2008, 21:52
Wees gerust tijden geweten in GT van 5 beren en 3 meiden....
Dan is VV wel beter gestart.
Kan zijn, maar GT had vooral PHG (en PSW Wildenrath?) als concurrent. Nu is de concurrentie voor VV sterker: LR is er ook nog bijgekomen. En ook YY ligt niet zo ver weg.
Een goede start is 1 ding, maar als ze echt de beste willen worden moet er nog wel wat gebeuren denk ik.
Voor mij persoonlijk: ik ga vooral voor de dames naar de clubs. De rest is leuk maar minder belangrijk. Op dit moment blijft PHG mijn favoriet, als 2e GT.
De Cock
9 april 2008, 22:22
Kan zijn, maar GT had vooral PHG (en PSW Wildenrath?) als concurrent. Nu is de concurrentie voor VV sterker: LR is er ook nog bijgekomen. En ook YY ligt niet zo ver weg.
Een goede start is 1 ding, maar als ze echt de beste willen worden moet er nog wel wat gebeuren denk ik.
Voor mij persoonlijk: ik ga vooral voor de dames naar de clubs. De rest is leuk maar minder belangrijk. Op dit moment blijft PHG mijn favoriet, als 2e GT.
Juist kan ik mij bij aansluiten, doch echter de keuze van club laat ik liever terzijde :teuflisch ben beetje veel eenkennig.
Vaak als een club nieuw is, is er even een boom, maar als er geen dames voldoende zijn snel over of je moet voor het behang komen :cool:.
Jansen
9 april 2008, 22:22
Ja ik ben het gedeeltelijk met je eens omdat ook ik voor de dames kom.
Maar de dames lopen wel constant over van PHG naar VV dus soms is het moeilijk kiezen.
Je stapt PHG binnen en dan blijkt dat je favorieten die dag in VV zitten :wand:
of net anders om.:cool:
De Cock
9 april 2008, 22:33
Ja ik ben het gedeeltelijk met je eens omdat ook ik voor de dames kom.
Maar de dames lopen wel constant over van PHG naar VV dus soms is het moeilijk kiezen.
Je stapt PHG binnen en dan blijkt dat je favorieten die dag in VV zitten :wand:
of net anders om.:cool:
haha :D
heb ik toch mijn juiste stekkie gevonden far, far, far away :thefinger from home.
We zijn het dus lekker eens met z'n 3 en.
Big30
9 april 2008, 22:54
Vrijdag jl. was ik sinds lange tijd ook weer eens in de Villa. Veel bekende forum IJsberen weer eens gesproken ;).
Het diner was zoals altijd in de Villa goed/zeer goed te noemen. 's Avonds zo'n 40-45 dames, waarvan voor mij velen "Buchbar" :p. Aantal dames overdag weet ik niet, maar net als in andere clubs moet je niet verwachten net bij binnenkomst om 11u al de volledige line-up aan te treffen :p.
De meeste dames in VV beginnen nu eenmaal pas om 18u ;).
De Sauna temperatuur kun je instellen en dat diende bij mijn Sauna gang ook te gebeuren :o. Maar dat kwam na enige convectie weer goed!
Dat de tuin nog niet gereed is dat is een feit! Maar dat gezeur over verbeterpunten dat kun je bij vele clubs natuurlijk noemen :p.
De perfecte club in D moet ik nog tegenkomen :p;):p!
Rond 01u de club verlaten en op de parkeerplaats nog veel en lang aan IJsberen-handen-schudden gedaan :D.
Big30
Carpe diem
10 april 2008, 00:31
De perfecte club in D moet ik nog tegenkomen :p;):p!
Big30
Daar ben jij toch al regelmatig geweest in de meest perfecte club in Duitsland!!
Heel toevallig was jij daar afgelopen weekend daarzo.
Of niet??? In een Oase met vol met leuke dames.
;);););););););););)
Big30
10 april 2008, 00:50
Daar ben jij toch al regelmatig geweest in de meest perfecte club in Duitsland!!
Heel toevallig was jij daar afgelopen weekend daarzo.
Of niet??? In een Oase met vol met leuke dames.
;);););););););););)
Zou ik zaterdag jl. in de Oase geweest zijn dan zou mijn reactie geweest zijn dat het eten daar in die club in Hessen, de netheid op de kamers, de ambiente in vergelijking met de vrijdag avond in de Villa van een zeer bedroevend nivo was :D;):D!
Nogmaals in het verleden was ik wel eens in die club dat klopt, maar zaterdag jl. had ik andere verplichtingen ;)!
Ik heb me afgelopen vrijdag prima geamuseerd in VV :freu:! Dus ik had totaal geen behoefte de zaterdag ergens anders een club te bezoeken :smile2:.
Schijnbaar was er dinsdag toen ik weg was een behoorlijk gevecht gaande.
Om een uur of 00:00 schenen er 5 duitse jongens rond te lopen die continu aan het vervelen waren. Nastase of Natasja is met een van hun naar de kamer geweest. Hij wilde niet betalen en heeft haar toen helemaal in elkaar geslagen, tussen de deur op haar gezicht en schijnbaar ook nog met zijn vrienden nagetrapt toen ze op de grond lag.
Ze hebben gevochten met de uitsmijter en barman, hierna is de politie gekomen en heeft ze meegenomen.
Lekker volk, dat mag je toch niet verwachten in zo'n classie club.
het wordt steeds leuker daar, vorige keer een paar van die opgeschoten jonge Nederlandse gastjes die vonden dat ze heel erg stoer waren.
Weet het natuurlijk niet zeker , ik moet ook maar geloven wat ze zeggen, maar dit verzin je niet.
Willem2
10 april 2008, 17:39
Schijnbaar was er dinsdag toen ik weg was een behoorlijk gevecht gaande.
Om een uur of 00:00 schenen er 5 duitse jongens rond te lopen die continu aan het vervelen waren. Nastase of Natasja is met een van hun naar de kamer geweest. Hij wilde niet betalen en heeft haar toen helemaal in elkaar geslagen, tussen de deur op haar gezicht en schijnbaar ook nog met zijn vrienden nagetrapt toen ze op de grond lag.
Ze hebben gevochten met de uitsmijter en barman, hierna is de politie gekomen en heeft ze meegenomen.
Lekker volk, dat mag je toch niet verwachten in zo'n classie club.
het wordt steeds leuker daar, vorige keer een paar van die opgeschoten jonge Nederlandse gastjes die vonden dat ze heel erg stoer waren.
Weet het natuurlijk niet zeker , ik moet ook maar geloven wat ze zeggen, maar dit verzin je niet.
Als ik zoiets lees dan bel ik eerst maar eens het slachtoffer op. Dus heb ik maar even met Natasa gebeld. Er is inderdaad wel wat gebeurd met een stalen deur die tegen haar gezicht aansloeg. Zij kende de desbetreffende mensen wel en het betrof nederlanders uit de grensstreek. Voor de rest was er wel wat alcohol in het spel ( deze keer niet Natasa :cool: ) en is de politie wel geweest maar liep alles af met een sisser. Natasa heeft nu een nog mooiere neus dan dat ze al had. Terwijl ze het geheel trachtte te sussen. De desbetreffende heer wilde de drankrekening niet betalen of kon die niet betalen.
Supra
10 april 2008, 18:40
Als ik zoiets lees dan bel ik eerst maar eens het slachtoffer op. Dus heb ik maar even met Natasa gebeld. Er is inderdaad wel wat gebeurd met een stalen deur die tegen haar gezicht aansloeg. Zij kende de desbetreffende mensen wel en het betrof nederlanders uit de grensstreek. Voor de rest was er wel wat alcohol in het spel ( deze keer niet Natasa :cool: ) en is de politie wel geweest maar liep alles af met een sisser. Natasa heeft nu een nog mooiere neus dan dat ze al had. Terwijl ze het geheel trachtte te sussen. De desbetreffende heer wilde de drankrekening niet betalen of kon die niet betalen.
Ich dachte das die Sicherheit in VV der Damen doch immer an erste Stelle
steht ??
Frage mich wie so ein paar Idioten Natasa so zurichten konnten.
Das zeigt mal wieder das es eine Sicherheit nicht gibt !!!
Nicht auszudenken was auf dem Zimmer mit Ihr hätte passieren können..:angryfire
Babbel
10 april 2008, 23:21
Ich dachte das die Sicherheit in VV der Damen doch immer an erste Stelle
steht ??
Frage mich wie so ein paar Idioten Natasa so zurichten konnten.
Das zeigt mal wieder das es eine Sicherheit nicht gibt !!!
Nicht auszudenken was auf dem Zimmer mit Ihr hätte passieren können..:angryfire
Das kann ja überall passieren, nicht nur in diesem Club.
Babbel
10 april 2008, 23:29
Frühstück: immer noch schwach. Ich belege mir meine Brötchen gern selbst mit Aufschnitt und Käse, individuell so wie ich es mag. Geht doch in GT, LR, PHG, Samya, sogar Freude 39. Nicht aber in der VV.
Omdat het anders is hoeft het nog niet slecht te zijn :cool: Het eten is gewoon heel goed in Villa Vertigo.
Whirlpools: kein Wasser drin.
Wat denk je van de kraan opendraaien ? Heb jij schoon water en de hele whirlpool voor je alleen. Gewoon even vragen hoe dat computergestuurde bad werkt ,zo moeilijk is dat allemaal niet. Als er namelijk al water in was geweest dan had je gezegd dat het vies was omdat het al de hele nacht had gestaan.
Iedere keer dat ik er ben geweest waren er meer dan 35 dames aanwezig. Gezien het aantal gasten was dat meer dan voldoende.Daarnaast was er voor iedereen wel wat te kiezen. Dames komen uit allerlei clubs en de kwaliteit kan nog schommelend zijn omdat de dames alles uitproberen. Ik heb misschien iedere keer wel geluk gehad
Een beetje uit zijn verband getrokken dus, zal me dan niet verbazen als dat dezelfde gastjes waren als voorgaande keer. Maar sowieso snap ik niet waarom er niet meer beveiliging aanwezig is in deze club. Alhoewel de kamer beneden waar de sleutels van de kamers hangen eruitziet als een comandocentrum;)
Willem2
11 april 2008, 08:00
Een beetje uit zijn verband getrokken dus, zal me dan niet verbazen als dat dezelfde gastjes waren als voorgaande keer. Maar sowieso snap ik niet waarom er niet meer beveiliging aanwezig is in deze club. Alhoewel de kamer beneden waar de sleutels van de kamers hangen eruitziet als een comandocentrum;)
Je hebt allerlei soorten beveiliging. Er hangen bijvoorbeeld genoeg camera's zodat ze wel zien wat voor mensen binnenkomen. Daarnaast was de politie er toch redelijk snel.
Snoepveter
11 april 2008, 11:55
Omdat het anders is hoeft het nog niet slecht te zijn :cool: Het eten is gewoon heel goed in Villa Vertigo.
Wat denk je van de kraan opendraaien ? Heb jij schoon water en de hele whirlpool voor je alleen. Gewoon even vragen hoe dat computergestuurde bad werkt ,zo moeilijk is dat allemaal niet. Als er namelijk al water in was geweest dan had je gezegd dat het vies was omdat het al de hele nacht had gestaan.
Iedere keer dat ik er ben geweest waren er meer dan 35 dames aanwezig. Gezien het aantal gasten was dat meer dan voldoende.Daarnaast was er voor iedereen wel wat te kiezen. Dames komen uit allerlei clubs en de kwaliteit kan nog schommelend zijn omdat de dames alles uitproberen. Ik heb misschien iedere keer wel geluk gehad
Zo is het, de een heeft gewoon een minder goede ervaring dan een ander. Toch maar even proberen dan, volgende week. Bevalt het niet dan rij ik gewoon ff naar PHG (met 2 x gas geven zo'n 8 km geloof ik) :D
Supra
12 april 2008, 19:13
Oproep aan ALLE ijsbeertjes die het forum nauw aan het hart liggen.
We vragen (dat zijn rplover, ftlover , witchmaster en melocake),in willekeurige volgorde, die onverlaten, en niet in overleg met Willem2, dat iedereen van ons minstens 20 keer de volgende link aanklikt.
Heren, het is voor het goede doel.
waarvoor dank uiteraard
geen vragen stellen, gewoon doen doen doen
http://www.villavertigo.de (http://www.villavertigo.de/)
En de grote uitdaging: naar het schijnt verschijnt bij klik nummer 20 Anna (een lokkertje van de Villa), iets wat ze gisteren niet deed.
Gisteren geen verschijning dus van de Heilige Maagd Anna, iets wat Svetlana zich duidelijk niet aan haar hart heeft laten komen, ze heeft de moeilijke taak van Anna gisteren met plezier op zich genomen.
En hoe lang gaat het duren vooraleer dit bericht gaat uitgeprint worden en onder de neus van de Meiden, en de leiding (ja, die :heul:)gaat gestoken worden :hammer:
Ich dachte das Du weißt wie Anna aussieht, oder etwa nicht ??:green_smi
Bei klick erscheint wohl eine Dame, jedoch nicht Anna, also schreibe nicht so einen Mist daher wenn Du es nicht wirklich weißt, das ist dann etwas Lächerlich..... Na ja...:angryfire
Nenn einfach die richtige Nr. von Ihr, oder laß es.......
Knabbel
13 april 2008, 14:02
Bei klick erscheint wohl eine Dame, jedoch nicht Anna, also schreibe nicht so einen Mist daher wenn Du es nicht wirklich weißt, das ist dann etwas Lächerlich.....
Das Erste ist ernsthaft von Ihm gemeint, hat allerdings ein ganz anderer Grund. Klick > Link > Werbung > Marketing > und jeder ist Zufrieden. Wo meinst du womit die Tombola unterstutzt wird?
Verweisung nach Anna ist ein reiner Scherz, also mein Freund nehm es nicht so ernst.
foots
13 april 2008, 14:33
Heren, beren,
Ik hoor erg goede geluiden van die Villa Vertigo over het uitstekende eten. Verder heb ik op de website gekeken en die escortdames zien er werkelijk Fabelhaft uit. Het water loopt me uit de mond wat een lekkere dingen. Wel vind ik de buitenkant wel een beetje een spookhuis uiterlijk hebben, maar dat maakt het wellicht nog spannender.
Wat ik heel erg graag wil weten van medeberen:
1. Hoe laat wordt het avondeten geserveerd ?
2. Werken die Yves, Niki en Luisa die op de escort website staan daar nog ?
P.S. Ik beloof plechtig dat ik van die blonde Anna af zal blijven, tenminste als dat die is die oo op de escortpagina staat. Dus Jansen maak je niet meteen ongerust !
RAUL7
13 april 2008, 14:39
Heren, beren,
P.S. Ik beloof plechtig dat ik van die blonde Anna af zal blijven, tenminste als dat die is die oo op de escortpagina staat. Dus Jansen maak je niet meteen ongerust !
Dat is ze niet maar ze was gisteren wel aanwezig en deze Anna ziet er ook heel goed uit! :wink:
Knabbel
13 april 2008, 14:41
Wat ik heel erg graag wil weten van medeberen:
1. Hoe laat wordt het avondeten geserveerd ?!
Avondeten strak om 18 u en van uitstekende kwaliteit. Pizza 22u.
2. Werken die Yves, Niki en Luisa die op de escort website staan daar nog ?
Dat is iets voor Big30
bitchhunter
13 april 2008, 20:33
Ich war am Freitag von 19.00 bis 1.00 Uhr in der Villa.
Viele bekannte Frauen. Ein paar bekannte Eisbären.
Mir hat es sehr gut gefallen. Ich denke mindestens 30 bis 40 Frauen waren da. Es war ruhig und gemütlich. Später am Abend machten ein paar jüngere Eisbären und ein paar Mädels "Disco" im Kino.
Ich war mit einer blonden Ungarin auf Zimmer. Gina nennt sie sich. Blond, schlank, jung und hübsch. Gina sieht super aus und macht einen guten Service.
Sie klärt etwas unbeholfen über ihre Serviceeinschränkungen auf. Wobei "kein fingern" und "kein Anal" keine grosse Einschränkung ist zumal sie auch sehr unerfahren rüberkommt . Und sie bat mich alles langsam zu machen und nicht zu hart...... Aus Erfahrung wissen wir dass so ein Anfang meistens mit einer schlechten Nummer endet. Aber ich blieb trotzdem optimistisch.
Sie küsste gut. Beim Blasen nahm sie sich lange Zeit. Im Spiegel gab es dabei "Popokino" zu bewundern. Sehr geil. Ich merkte dass sie den Schwanz nicht sehr tief nimmt. Die ersten 5 Minuten hat sie geblasen wie eine Jungfrau. Aber später wurde es besser. Als sie es geschafft hatte mich "eisenhart" zu blasen, wurde es gut und hätte sie einfach bis zum Ende durchgeblasen, wäre ich auch glücklich aus dem Zimmer gegangen.
Beim Verkehr diktierte sie erst das Tempo und die Intensität. Alles sehr langsam und zärtlich. Aber gut. Und sie suchte immer wieder Lippen- und Zungenkontakt. Später motivierte sie mich auch dazu etwas doller zu machen ohne dass ich das Gefühl bekam sie wollte nur schnell fertig werden.
Nachdem ich kam hatte sie es auch nicht eilig mich aus ihrer Muschi rauszubugsieren. Die restliche Zeit auf Zimmer blieb sie zärtlich und sexy. Ich dachte erst darüber nach sofort zu verlängern. Aber mein Kumpel hatte mich zwischenzeitlich schon per Handy angefunkt. Ich ließ es bei der halben Stunde.
Guter Service von der Kleinen den ich sofort mit 50 Euro plus Trinkgeld und später mit einer weiteren Buchung belohnte.
By the way: Sie spricht kaum Deutsch und so gut wie kein Englisch.
Summa Summarum hatte ich einen sehr guten Abend in der Villa.
Gruß
bitchhunter
rplover
13 april 2008, 22:01
Ich dachte das Du weißt wie Anna aussieht, oder etwa nicht ??:green_smi
Bei klick erscheint wohl eine Dame, jedoch nicht Anna, also schreibe nicht so einen Mist daher wenn Du es nicht wirklich weißt, das ist dann etwas Lächerlich..... Na ja...:angryfire
Nenn einfach die richtige Nr. von Ihr, oder laß es.......
Blijven klikken Supra, wie weet verschijnt ze, de Heilige Maagd :D
De vorige keer verscheen ze bij mij bij klik nummer 37, dus veel succes :teuflisch
en als je daarna naar de Villa gaat, en ze is er, en ze weet wie er heeft geklikt, krijg je korting :hammer:
Jansen
13 april 2008, 23:42
Blijven klikken Supra, wie weet verschijnt ze, de Heilige Maagd :D
De vorige keer verscheen ze bij mij bij klik nummer 37, dus veel succes :teuflisch
en als je daarna naar de Villa gaat, en ze is er, en ze weet wie er heeft geklikt, krijg je korting :hammer:
Sinds wanneer ken jij Duits :eek::eek:
Ik kan ook (k)likken vraag maar aan Anna:green_smi:green_smi
The Joker
14 april 2008, 21:58
Afgelopen zaterdag van 15:00 tot 01:00 in de villa verbleven.
Bij aankomst slechts 4 auto's op de parking, dus nog lekker rustig binnen.
In de loop van de dag werd het langzaam aan drukker en tussen het kijken van een brakke remake van The Poseidon Adventure op Pro7 en het lekkere eten ook met veel aanwezige ijsberen gepraat.
Na het avondeten werd ik weer lastig gevallen door de dames die wilden weten of er de laatste week nog nieuwe recencies over hun verschenen waren op het forum, vooral Anna was zeer benieuwd...
En ja, ze lezen thuis allemaal mee, en Google translate kennen ze ook, dus wie schrijft die blijft :roll3:
Al met al ging de tijd een stuk sneller dan gepland en ben ik onverrichterzake weer naar huis gereden om 1 uur.
Afwachten welke meiden er later op de dag nog meer komen is dus niet zonder risco, rond 19:00 komen er altijd nog wat toppers binnen, maar ook het aantal ijsberen schiet dan exponetieel omhoog.
Doch heb ik me een dag prima vermaakt en wat in het vat/de zak zit verzuurt niet.
Ik vraag me nog steeds af wat er in de loop van de middag nu aan de hand was.
Het leek erop dat iemand die al aangekleed was via de terrasdeuren naar buiten rende en ondanks dat er ff later wat personeel achteraan ging, was die persoon alweer gevlogen via de tuinafscheiding.
seksenfun
14 april 2008, 22:21
Gewoon nieuwe afleveringen in wording van Inspector Morse op een wat andere locatie.
ein-steen
15 april 2008, 17:59
hallo beren,
weet iemand al hoe het staaqt met de tuin en het zwembad, ik kom namelijk eind mei wederom die kant op. Ook zou het leuk zijn willem 2 te ontmoeten
Picasso 1
15 april 2008, 18:27
Ook zou het leuk zijn willem 2 te ontmoeten
Hij vindt het ook leuk om andere mannen te ontmoeten :rofl:.
hallo beren,
weet iemand al hoe het staaqt met de tuin en het zwembad, ik kom namelijk eind mei wederom die kant op.
Tot op heden onveranderd. Ze denken zelf dat ze binnenkort aan de slag kunnen, hopelijk is het dan op korte termijn klaar zodat we lekker kunnen genieten!
Ik behartig de belangen van Willem2 oftewel vorm het management. Helaas is hij voor 2008 al volgeboekt. 2009 bent u de eerste :) :lostit:
Nee grapje. Het is zo'n lekkere kerel, ik kan je geen ongelijk geven dat je hem wilt ontmoeten.
rplover
15 april 2008, 18:42
Dat is de beer die meestal in een of ander bad ligt in de Villa, je kan hem echt niet mislopen , anders kijk je maar naar dat aureooltje boven op zijn ijsberenhoofd:teuflisch
Randy
15 april 2008, 18:44
...
Het is zo'n lekkere kerel, ik kan je geen ongelijk geven dat je hem wilt ontmoeten.
En redelijk assertief in zijn benadering, net als sommige GT dames :eek:, hij weet jou wel te vinden. :rofl:
Picasso 1
15 april 2008, 18:48
Of je zoekt na sluitingstijd een parkeerplaats in de buurt, want daar is hij dan aan het :rubbel:.
ilovethaigirls
15 april 2008, 19:38
hallo beren,
weet iemand al hoe het staaqt met de tuin en het zwembad, ik kom namelijk eind mei wederom die kant op. Ook zou het leuk zijn willem 2 te ontmoeten
Hallo mede beren,
Bij mijn laatste bezoek aan golden time 10dagen geleden heb ik gehoord dat ze in de tuin een zwembad willen maken. Is dit zo?
ein-steen
de hollandse ijbeer uit duitsland op zoek naar frau antje
Einstein ik denk dat je hier op een verkeerd forum bent beland. 100% van je postings over zwembaden :eek: :hammer:.
Willem2
15 april 2008, 20:00
hallo beren,
weet iemand al hoe het staat met de tuin en het zwembad, ik kom namelijk eind mei wederom die kant op.
Het kan uiteraard snel gaan met de tuin maar er moet nog wel heel wat gedaan worden om het "ein-steen" proof te hebben.
Ondanks alle grappen en grollen vindt vooral Picasso1 het ook fijn om mij te ontmoeten. ( Binnenkort Fun Garden ;) )
Meestal kan je aan het Meetingpoint (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=71138#post71138) wel zien waar ik zal zijn.
Villa Vertigo staat gepland voor 30 April.
PS Binnenkort is Katharina jarig ...............
The Joker
15 april 2008, 23:44
Ik heb zelf niet het gevoel dat VV sinds de opening veel heeft gedaan aan het tuin gebeuren.
Aangezien het vorig jaar rond deze datum al 30 graden was, hoop ik dat ze niet te lang wachten met de boel zomerklaar te maken.
Rob10
16 april 2008, 00:01
Ik heb zelf niet het gevoel dat VV sinds de opening veel heeft gedaan aan het tuin gebeuren.
Aangezien het vorig jaar rond deze datum al 30 graden was, hoop ik dat ze niet te lang wachten met de boel zomerklaar te maken.
Inderdaad, tot de opening is er hard gewerkt. Daarna moesten wij het blijkbaar overnemen. Misschien valt dat wel een beetje tegen tot dusver. Maar in het eerste jaar is er vaak een wat rustige start voor een nieuwe saunaclub.
zeppos58
16 april 2008, 08:31
Inderdaad, tot de opening is er hard gewerkt. Daarna moesten wij het blijkbaar overnemen. Misschien valt dat wel een beetje tegen tot dusver. Maar in het eerste jaar is er vaak een wat rustige start voor een nieuwe saunaclub.
Ik heb zo het vermoeden dat het aanhoudende slechte weer daar oor veel tussen zit. In een modderpoel kan je nu niet veel goed uitrichten toch.
naughtyboy
16 april 2008, 10:44
Ik heb vorige week hier uitvoerig met de directie gesproken, en het is idd zo dat het slechte weer van de afgelopen tijd daarbij een grote rol gespeeld heeft. Als alles meezit wordt er eind deze week weer een nieuwe start gemaakt met de aanleg van de tuin, maar we moeten er toch wel rekening meehouden dat het dan toch nog 5 a 6 weken gaat duren voordat we eindelijk het gras op kunnen. En ja het weer van nu is nog niet echt uitnodigend maar dat kan vrij snel veranderen en dan wordt het toch maar balen als je binnen moet zitten, dus nog ff geduld:sleep:
Rob10
16 april 2008, 11:46
En straks lopen de dames te paraderen over het terras en denken ze dan echt dat die tuinlieden dan hard gaan werken?:D En volgens mij werken Polen altijd erg hard, het zijn geen :hah:Hollanders
Ik heb vorige week hier uitvoerig met de directie gesproken, en het is idd zo dat het slechte weer van de afgelopen tijd daarbij een grote rol gespeeld heeft. Als alles meezit wordt er eind deze week weer een nieuwe start gemaakt met de aanleg van de tuin, maar we moeten er toch wel rekening meehouden dat het dan toch nog 5 a 6 weken gaat duren voordat we eindelijk het gras op kunnen. En ja het weer van nu is nog niet echt uitnodigend maar dat kan vrij snel veranderen en dan wordt het toch maar balen als je binnen moet zitten, dus nog ff geduld:sleep:
ein-steen
16 april 2008, 12:08
Hopelijk beginnen ze er nu snel mee!
seksenfun
16 april 2008, 19:07
En straks lopen de dames te paraderen over het terras en denken ze dan echt dat die tuinlieden dan hard gaan werken?:D
De vrouwen dagen die mannen nu al uit. Afgelopen zaterdag stonden ze verleidelijk poses aan te nemen, vanachter de ramen.
Big30
16 april 2008, 19:15
Auf besonderen Wunsch unserer Gäste veranstalten wir in Kürze einen Pokerturnier. Zu gewinnen gibt es u. A. eine Reise nach Las Vegas!
Teilnehmerbedingungen und Facts gibt`s in den kommenden Tagen per Newsletter, falls Sie sich noch nicht für den Newsletter angemeldet haben, können sie das hier: http://www.villavertigo.de/index.php?id=74 nachholen. Bitte beachten Sie, dass die Anmeldung erst nach Ihrer gesetzl. vorgeschriebenen Rückbestätigung per Mail (OptIn) freigeschaltet wird.
Citaat uit,
http://www.blog.villavertigo.de/
Willi69
16 april 2008, 20:56
Auf besonderen Wunsch unserer Gäste veranstalten wir in Kürze einen Pokerturnier. Zu gewinnen gibt es u. A. eine Reise nach Las Vegas!
Teilnehmerbedingungen und Facts gibt`s in den kommenden Tagen per Newsletter, falls Sie sich noch nicht für den Newsletter angemeldet haben, können sie das hier: http://www.villavertigo.de/index.php?id=74 nachholen. Bitte beachten Sie, dass die Anmeldung erst nach Ihrer gesetzl. vorgeschriebenen Rückbestätigung per Mail (OptIn) freigeschaltet wird.
Und hier die Übersetzung ins Deutsche: :green_smi
Auf besonderen Wunsch unserer Gäste veranstalten wir in Kürze ein Pokerturnier. Zu gewinnen gibt es u.a. eine Reise nach Las Vegas!
Teilnahmebedingungen und Fakten gibt's in den kommenden Tagen per Newsletter. Falls Sie sich noch nicht für den Newsletter angemeldet haben, können Sie das hier: http://www.villavertigo.de/index.php?id=74 nachholen. Bitte beachten Sie, dass die Anmeldung erst nach Ihrer gesetzlich vorgeschriebenen Rückbestätigung per E-Mail (falsch: OptIn, richtig: Double Opt-In) freigeschaltet wird.
Big30
16 april 2008, 21:09
Und hier die Übersetzung ins Deutsche :D:green_smi:D:
Op speciaal verzoek van onze gasten organiseren we binnenkort een Pokertoernooi. Er valt o.a. een Reis naar Las Vegas te winnen.
Deelnamevoorwaarden en meer info volgt de komende dagen middels de newsletter. Mocht je nog niet aangemeld zijn voor de newsletter dan kun je dat hier http://www.villavertigo.de/index.php?id=74 alsnog doen.
Let er wel op dat de aanmelding pas na de wettelijk voorgeschreven ontvangstbevestiging per E-mail (fout: OptIn goed: Double Opt-In) geëffectueerd kan worden.
Met dank aan AltaVista Babel Fish vertalen ;)!
Big30
The Joker
17 april 2008, 00:56
Wat komen al die saunaclubs ineens met pokertoernooien.
Zijn ze er soms achter gekomen dat een casino meer opbrengt dan een horecazaak :)
Win je bij die reis ook een DVP naar keuze??
:D Leuk man, hopelijk is het na mijn vakantie, ben wel weer toe aan een tournooioverwinning:cool:
seksenfun
17 april 2008, 20:23
Afgelopen zaterdag een tweede bezoekje gebracht aan VV. Dat was inmiddels weeral even geleden en bovendien moest ik nog een vrijkaartje verzilveren :freu:. Gelukkig had ik het al een lange tijd geleden gewonnen want een ander beertje zijn code was blijkbaar nog niet gekend in VV. Hij won dit enkele dagen voordien. Is Willem traag of was hij er te snel bij :smile2:.
Hoewel er een party :lostit: was enkele kilometers verderop en Dupke zelfs een ommetje maakte om mij PHG van buiten al eens te laten zien, zijn we volgens afspraak met HM toch weer richting VV gereden. Maar HM had zijn plannen gewijzigd, indachtig dat je geen saunaclub betreedt waar geen auto's geparkeerd staan, allicht heeft ie gelijk.
Aangekomen op de parking bleek er nog maar één auto te staan. Bij het binnenwandelen van de club bleken er dan ook nog maar enkele Duitsers aanwezig te zijn buiten ons. Er waren wel al een stuk of 15 meiden aanwezig.
Omdat ik hongerig was ben ik vrijwel direct naar de brunchtafel gelopen. Alles stond weer netjes en verzorgd klaar. Aanvallen maar! Zoals vorige keer was het ook nu weer erg lekker. Het enige verschil met vorige keer is dat de belegde broodjes veel zuiniger belegd waren. De meeste enkel met een stukje kaas of salami. Vorige keer kon er nog overal een stukje tomaat, komkommer en een blaadje sla af. Nog steeds kan je geen koffie of thee krijgen aan de bar nabij de brunchtafel :o, vreemd.
Na het verorberen van het middagmaal een verfrissende douche genomen.
Tijdens het rondwandelen in de club botste ik op Whitney (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=64988&postcount=1) en haar vriendin Patricia. Een beetje de looks van Whitney maar wat jonger en wat slanker. Ik werd hartelijk ontvangen en een gezellige babbel volgde. Whitney deed er alles aan om met mij nog eens naar de kamer te kunnen gaan. Haar benen op mijn schoot, lief vastpakken af en toe wat kusjes…. Maar vandaag was ik niet van plan om met haar naar de kamer te gaan :nee:.
Weet je, eigenlijk is ze mijn type niet :rolleyes:. Toch heb ik er vorige keer een geweldige sessie mee gehad :freu:. Zo zie je maar, in de avonduurtjes, lekker opgegeild, trek je je dat minder aan. Maar nu was het nog maar net middag.
Het werd inmiddels tijd om even heerlijk te gaan ontspannen in één van de HWP’s. Ik blijf ze zeer ongelukkig geplaatst vinden, temidden de bar, bij manier van spreken. Het nodigt allerminst uit om daar al ondeugende dingen in te gaan doen met een dame. De meerwaarde van deze HWP’s daalt hierdoor dan ook erg.
Eerder kort na de middag wou ik ook al gaan broebelen, maar de éne HWP was nog aan het vollopen. Ik zette de tweede HWP ook aan. Tenslotte ben ik geen egoïst en dacht ik: “het kan maar al gevuld zijn, dat komt de sfeer ten goede en als er een andere ijsbeer ook wat wil brubbelen is dat geen probleem”. Dat was echter gerekend buiten de Duitse gierigheid (noem het desnoods zuinigheid, welke ik dacht een exclusiviteit te zijn voor de Nederlanders :rofl:) van VV. De dame achter de bar kwam mij er kordaat :loud: en niet echt vriendelijk op wijzen dat één HWP wel voldoende is voor mij. Enkele seconden later stond zélfs de dame aan de inkom erbij, ook :loud:om mij naar mijn voeten te geven. Die was opgeroepen via een telefoon zeker, want die kan dat van daaruit niet zien. Ik werd bijna behandeld als een misdadiger :thefinger. Dit vind ik absoluut niet kunnen. Als je 50 euro inkom betaalt mag je tijdens je bezoek geen pinnerigheid ondervinden. Nadien toch nog heerlijk van de HWP genoten ;) en het standje vooral niet aan mijn hartje laten komen. Toch blijf ik erbij dat als je twee HWP’s hebt ze alletwee vol water moeten staan. Enkel een bordje ‘defect’ ontbrak nog. De tweede HWP is van heel de dag niet gevuld geweest. Tja... vele beertjes zien het dan ook niet zo zitten om dat op te zetten en dan nog 15' te moeten wachten....
Bij het binnenkomen zei men dat ze op zaterdag al om 11 uur open zijn en we dus om half twee laat waren. Nochtans stond de sauna om twee uur nog niet eens op 70°. Dus ook hier beknibbeld men op uitgaven/onkosten. De sauna die trouwens om 22.00 uur weeral afgezet was en begon af te koelen. Hoewel het vandaag tot een uur of 6 eerder een zeer kalme dag was, moeten alle voorziene faciliteiten vanaf openingsuur tot sluitingsuur toegankelijk zijn op een comfortabele manier, lijkt me.
Intussen waren Laurent en Raoul ook toegekomen. Allebei goeiedag :wink: gezegd. Nog wat later zou ik voor het eerst kennis maken met SirW. Lang en veel mee gepraat, bij momenten. Weeral een toffe mede-ijsbeer leren kennen.
Zo kabbelde de dag rustig verder. En rustig mag je hier letterlijk nemen. Niet veel ijsberen, niet zo veel dames, hoewel ze in de meerderheid waren.
Tijd om eens in de sauna te kruipen. Nadien een koude douche en buiten op het terras lekker in het zonnetje met een drankje gaan zitten. Op de vingers kijken van het werkend tuinpersoneel aldaar :smile:. Tussendoor nog geproefd van de lekkere gebakjes.
Ietsjes voor het avondeten werd het ineens een stuk drukker. De meiden stroomden binnen, een ijsberenleger viel binnen. Blijkbaar ruik je het lekkere eten van vér ;). Zo strandden we in de avonduren op ongeveer 40 meiden en nog een stukje meer beren. Het avondeten was weer al zijn sterren waard. Net als het aardbeienroomplattekaastoetje.
De barbediening aan de kleine bar, waar je kan eten, verliep niet zo vlot :o. Soms was er gewoon geen barman, andere momenten moest je even wachten. Tijdens de verschrikkelijk lekkere pizza’s (22.00 uur) niet kunnen drinken om die redenen. Jammer. Als het wat drukker wordt zouden twee barmensen beter zijn, ook aan die tweede bar.
Nadat mijn eten gezakt was, moest ik nu toch wel écht eens gaan kameren. Dat was er totnutoe nog niet van gekomen. Hoe dat kwam? De sfeer, ja de sfeer. Ik overdrijf misschien als ik zeg dat het een beetje het aanvoelen had van een begrafenis in een modern tintje maar leven was er zeker niet in de vleesbrouwerij. Alle dames zitten daar maar wat te zitten, ieder op zijn plekje. Als je naar hen lacht kan er meestal wel een lachje weer af, maar pit zat er niet in. Ik weet niet wat het was. Er was geen amusante sfeer, geen heen en weergeloop, geen pleziermakende meiden, niemand die zich zelfs maar op één steen bewoog op de toch wel erg dansbare deuntjes van de lokale radio daar. Wanneer gaan ze een bandje, computergestuurd spelen, zonder reclameboodschappen? De muziek zou ook wat afwisselender mogen zijn.
Door de dag heen was mijn oog al meermaals op Nina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=71218&postcount=2) gevallen. Eigenlijk vond ik ze op dat moment gewoon de mooiste dame van de club :eek: :eek:. Dus… dan moet je daar maar eens een praatje mee gaan maken ;), in de hoop dat het wat kan worden op de kamer. Ze zat echter steeds bij haar vriendinnen. Je kan niet blijven wachten, dus ben ik er gewoon gaan bijzitten. Of nee, ik heb dat gevraagd. Na lichte twijfels ben ik met haar toch op de kamer beland.
Min of meer gezamenlijk met de mede-beertjes beslist om de tent rond half elf – elf uur te verlaten. Zo vroeg nam ik nog maar zelden de biezen in een club op een weekenddag. Het ontbrak eerlijk gezegd gewoon aan de swoeng die je vanzelf langer doet blijven. De club gaf jammer genoeg een apathische indruk.
Ondanks het gebrek aan leven en dat niet alle faciliteiten normaal toegankelijk ter beschikking stonden toch een toffe dag beleefd
Willi69
18 april 2008, 09:43
Falls Sie sich noch nicht für den Newsletter angemeldet haben, können Sie das hier: http://www.villavertigo.de/index.php?id=74 nachholen.
Scheint übrigens nicht zu funktionieren, ich habe jedenfalls keine Bestätigungsmail erhalten. :o
Snoepveter
18 april 2008, 15:52
Nou, ik had natuurlijk al aangekondigd dat ik voor het eerst naar VV zou gaan. Gisteren (17-4) was het zover. De auto kon gemakkelijk op het parkeerterrein worden neergezet wat zowiezo al betekende dat er weinig ijsberen zouden zijn. Nou, dat klopte dan ook...We kwamen om een uur of 5 aan en bij binnenkomst viel me op dat we nogal gehaast uitleg kregen over hoe alles werkt in VV. Niet dat het nu zoveel anders is dan in andere FKK clubs, maar ok. Zo werd ons niet verteld welke ruimten er zijn, waar ze zijn, ook niet verteld dat er een Kino is (daar kwamen we veel later achter), douches werden niet gewezen etc. :eek:
Nou heb ik zelf ook ogen om te kijken en benen om te lopen....maar vriendelijk is anders? Ze overhandigde een koord met daaraan een sleutel en een soort van credit card. Ze legde uit dat je hiermee drank en massagesessies (zonder HP dan :nee:) op de kaart kan laten bijboeken en bij vertrek kan je dit dan afrekenen bij de kassa. Dit laatste klopte weer niet want de massagedame vertelde me dat ik cash moest afrekenen (EUR 25,00 voor half uur denk ik, wel goed!!!)
Affijn, rondgelopen en gezien dat er een prachtig zwembad in de maak is en me laten vertellen dat dit over week of 3 klaar zou moeten zijn. Het schijnt ook de bedoeling te zijn dat deze moet worden overdekt. Wat opvalt inderdaad is dat kosten nog moeite is gespaard om de aankleding van de club goed op orde te krijgen.... Het viel me ook op dat er erg veel personeel rondloopt. (in de bediening, schoonmaak, massage, er liepen ook nogal wat klusjes mannen rond - die hun ogen overigens uitkeken :smile2:) Er is ook nog een barbier ruimte in de maak.
Het aantal dames is ook niet onbelangrijk ;), dit schatte ik op rond de 15-18. Niet echt om naar huis te schrijven. Ik wilde net voorstellen door te rijden naar PHG, toen ik dus de russische Tatjana tegen het lijf liep. Na deze sessie was weliswaar de druk van de ketel :rubbel:, maar was ik niet echt 'bevredigd' over wat ik zag wat er rond liep. Dus wederom idee geopperd om af te taaien :wink:. Toen liep ik ineens Gina tegen het lijf waar ik de hele avond maar bij gebleven ben :love2:. En zij ook bij mij (ze was niet meer weg te slaan, ik ook niet bij haar hoor :rofl:) Zie ook mijn belevenissen met de dames....http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2632 en Gina: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10732
Het eten was overigens super... verschillende gerechten Gulashrindfleisch mit Salzkartoffeln, en nog veel meer andere gerechten en natuurlijk Pizza om 22:00 uur, Salatteller en dessert...
Wat me ook opviel is dat er wel erg veel Pools aanwezig is: de Thekefrau (vrouw van de eigenaar), de barbediening van de beide bars, een karrevracht poolse dames (niks mis mee), overige bediening en schoonmaak. Nogmaals niks mis mee maar viel gewoon op.
Ook wel gelachen om een wat oudere ijsbeer die lekker lag te snurken op een van de ligbanken.
Er is ons verteld dat er over een paar weken zo'n 11 dames bij zullen komen. In ieder geval zal een groot deel ervan intern gaan wonen.
Tot slot nog dit: er is ons verteld dat je als ijsbeer ook de mogelijkheid hebt om te blijven slapen...met een dame naar keus. (Moet de dame dit wel willen natuurlijk). Dit kost wel aardig wat centjes maar goed, wel grappig toch of niet? Ik zei nog, als ik dit had geweten, had ik mijn hotel in Grefrath niet hoeven boeken....:nee: De nacht afgesloten door nog even naar Dusseldorf te rijden en daar in Restaurant Lauren's nog heerlijk gegeten...Om uurtje of 4:30 bed in gerold...
Voorlopig voor mij even geen VV, ondanks dat ik me super heb vermaakt met Gina...
Chris71
18 april 2008, 19:43
Scheint übrigens nicht zu funktionieren, ich habe jedenfalls keine Bestätigungsmail erhalten. :o
Na schon mal im Spam Ordner geschaut? Da ist sie bei mir gelandet. ;)
Willi69
18 april 2008, 20:33
Er is ons verteld dat er over een paar weken zo'n 11 dames bij zullen komen.
Ah, der polnische Bus! :freu:
http://smileys.smileycentral.com/cat/3/3_10_6.gif
Na schon mal im Spam Ordner geschaut?
Ja. Du kannst die Mails ja an mich weiterleiten... :wink:
seksenfun
18 april 2008, 20:55
Tot slot nog dit: er is ons verteld dat je als ijsbeer ook de mogelijkheid hebt om te blijven slapen...met een dame naar keus. (Moet de dame dit wel willen natuurlijk). Dit kost wel aardig wat centjes maar goed, wel grappig toch of niet? Ik zei nog, als ik dit had geweten, had ik mijn hotel in Grefrath niet hoeven boeken
Misschien was dat toch een verstandige keuze van die boeking in dat hotel. Een nachtje (waarvan toch wel een heel deel sowieso écht geslapen wordt) met de dame à rato van 800 euro is toch wel veel geldt. Of gelden hier andere tarieven dan een jaar geleden in een andere saunaclub?
Misschien was dat toch een verstandige keuze van die boeking in dat hotel. Een nachtje (waarvan toch wel een heel deel sowieso écht geslapen wordt) met de dame à rato van 800 euro is toch wel veel geldt. Of gelden hier andere tarieven dan een jaar geleden in een andere saunaclub?
Volgens mij is het tarief € 500,-, tenminste dat heeft ze mij verteld. Het hotel wat ik later heb geboekt koste me maar € 65 ;) ok, inclusief diner a € 110,- is € 175, een stuk voordeliger dus. En daar hebben we 3 uur van geslapen:thefinger
Big30
18 april 2008, 22:55
Volgens mij is het tarief € 500,-,
Er is geen standaardtarief voor een overnachting met een dame in VV!
Ik meen me te herinneren dat de kamer per nacht 200 Euro kost. Afhankelijk van de dame in kwestie zal daar dan nog een bepaalde delta boven op komen.
Maar minder dan 300 Euro zal een dame waarschijnlijk niet vragen. Zo kom je dan op minimaal 500 Euro uit ;). Overigens de 300 Euro is een bedrag wat wel meer dames hanteren als je haar een clubdag wilt boeken. Dat ze dat dan ook voor een clubnacht vraagt is ook weer niet zo vreemd.
PS 1: Geen idee wanneer de VV nacht begint en eindigt :p.
PS 2: Ook geen idee of room service + ontbijt bij de prijs inbegrepen is.
PS 3: Ik neem aan dat je als je wilt overnachten je minimaal 1 maal de entree van 50 Euro moet betalen :o.
Big30
seksenfun
18 april 2008, 23:09
Blijft toch wel een droom :sleep:.
rplover
18 april 2008, 23:14
Blijft toch wel een droom :sleep:.
Spijtig dat we niet kunnen nomineren voor beste one-liners van de maand.
Anders won je ze met lengtes voorsprong. Zalig :D
langs de andere zijde, als Jansen hier zijn hoofd ook nog moet over breken, neen, dat kunnen we hem niet aandoen, hij moet recensies lezen ;)
Big30
18 april 2008, 23:36
Zeer vreemd! Ik heb me aangemeld voor de VV Newsletter en dat ging zonder enig probleem. Heb na aanmelding ik meen 3 maal een Newsletter ontvangen.
Snoepveter
19 april 2008, 21:08
Heeft iemand ervaring met het boeken van een dame voor een hele dag?? Vertel eens...:p
rplover
19 april 2008, 21:18
....meer beertjes die hier ervaring mee hebben.
Ik denk echter dat je gewoon de Meid beter moet leren kennen, en, wat in dit geval veel uitmaakt, waarom je er zo weinig over geschreven vindt hier...
.... ik denk dat we nogal een superego hebben, en er niet graag over praten, omdat we die eigenlijk beschouwen als onze vriendinnetjes (voor één dag), en we ons daarbij zeer goed voelen ;)
Misschien eerst een Meid vinden waar je het echt goed mee kan vinden, en dan komt die vraag van jou wel vanzelf aan haar, en komen jullie wel een prijs overeen.
Zo gebeurde het met mij toch, en met mij nog vele anderen.
Je kan dit gerust in een club doen, maar ik kies toch meestal buiten de club om, kwestie van haar helemaal voor je alleen te hebben (mijn ego wordt met de seconde groter) :D
rplover, buiten de club om vind ik het meer vreemdgaan, tenminste als ik dat zou doen.
Een dvp buiten de club is wel ok, en kan ook erg leuk zijn maar ook veel geregel.
snoepveter
Is helemaal afhankelijk van de dame, in eerste instantie zal ze de hoofdprijs wel vragen als je van tevoren niks hebt aangegeven.
Bekenden van mij gaan vaak vooraf in onderhandeling over een dag (uurtje of 6 tot 8), meestal is dat dan zo'n € 300,-
Maar ik snap dat vaak niet helemaal, daar ik voor geen goud een hele dag op de kamer wil zijn met iemand waar ik geen klik mee heb, ook al zijn ze nog zo mooi.
En als je er echt een goede klik mee hebt.......vindt dat zelf maar uit:thefinger
Snoepveter
20 april 2008, 12:56
En los van het feit dat je de dame een hele dag 'hebt', mis je natuurlijk dan wel de 'jacht'. Er loopt immers altijd wel meer dan 1 leuke dame rond, toch? Daar ga je natuurlijk dan niet achteraan omdat je een dagboeking hebt...:cool:
Willi69
20 april 2008, 13:19
Nach meinem Besuch am Eröffnungstag der Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de) (15. Januar 2008) ergab sich vor 2 Wochen die Gelegenheit zu einem Wiederholungsbesuch, da sich viele holländische Eisbären (und ein paar deutsche) angesagt hatten. Geändert hat sich gegenüber dem Debüt eigentlich gar nichts (habe auch diesmal nicht gepoppt), daher hier meine Eindrücke im Stenogramm-Stil:
++ Maggie endlich mal wiedergesehen
++ Essen, wird nun dem Anspruch der Villa gerecht: Vorspeise, Fleisch/Fisch mit diversen Beilagen, Salate, Nachspeise, alles reichlich in sehr guter Qualität und ohne Anstehen vorhanden
++ freier Eintritt, da die gewonnene Karte eingelöst
++ billigster Clubbesuch aller Zeiten, für 1,85 € (Bus) bestens verpflegt worden
+ viele bekannte Eisbären
+ aufmerksames Personal
+ von george36 zu einem Cocktail eingeladen worden
+/- Mädels zwar in ausreichender Anzahl vorhanden, aber keine optischen Knaller dabei
- an der unbefriedigenden Situation im Umkleideraum, den Duschen und der durchsichtigen Toilette hat sich noch nichts geändert, eine Dusche war mit einem Schild als "DEFEKT" gekennzeichnet
- Sauna immer noch zu klein, zu hohe Stufen und viel zu kalt
- zu kleine Gläser für Cola, Wasser etc.
-- ein Whirlpool außer Betrieb, der andere innen mit einem hässlichen braunen Wasserrand versehen
-- der Garten ist ein einziges Schlammloch
-- Maggie ging, als ich kam
Fazit: immer noch meilenweit von dem selbstgesteckten Ziel "Wellness for men" entfernt. Wie man's besser macht, hat das FKK Acapulco (http://www.fkkacapulco.de), das diese Woche in Velbert eröffnet hat, gezeigt (siehe separater Bericht).
citroen
20 april 2008, 18:52
Het tarief voor de hotelkamer is € 160,- zoals ik zelf heb mogen ervaren, weet niet of ontbijt de volgende ochtend dan voor je wordt verzorgd. Ook niet in geinteresseerd. Nu 2x voorgekomen maar zeker laatste keer nare smaak aan logeerpartijtje overgehouden. De eerste nacht besloten tot overnachting in VV ivm wel erg goed smakende whiskey's en cocktails. Erg vriendelijk hierin begeleid/gesteund door management. Nacht doorgebracht met Ginger alsmede duits vriendinnetje van haar welke echter helaas niet mijn type was. Derhalve slechts wat muziekjes beluisterd op de meegebrachte Ipod en nog wat drankjes genoten. Was gezellig en om niet geheel duidelijke reden werd 's ochtends door de dames als tegemoetkoming 150 euro pp gevraagd (in ieder geval niets over afgesproken avond voordien), kon me echter wel in voorstel vinden. Tweede keer nacht op kamer doorgebracht met Ginger, die mij bij binnenkomst erg hartelijk welkom heette. Had gezien ervaringen van voorgaande overnachting gevoel dat ook nu het niet nodig zou zijn om vooraf een vaste prijs en/of geboden diensten af te spreken. Het was wederom gezellig, mooie muziekjes door Ipod en lekkere drankjes der bij, interessante gesprekken. Toen zich wat meer intimiteit ontwikkelde, ben ik begonnen Ginger te masseren, hetgeen moeiteloos overging in het masseren van haar erotische zone waarvan ze naar eigen zeggen erg had genoten. Uiteindelijk werd door haar ook enig initiatief getoond, waarbij het repertorium beperkt bleef tot TZ en PZC. Bij het aanschouwen van mijn instrumentarium in geerecteerde toestand veranderde de planning van de dame in kwestie per acuut. Volgens haar zeggen zou haar ontvangend deel veel te klein zijn om pijnloos mijn instrumentarium te kunnen huisvesten. Heb het verhaal over bovengemiddelde breedte van mijn lid wel vaker gehoord maar werd door ex-vriendinnetjes eigelijk altijd als een voordeel gezien, en door betaalde dames vrijwel nooit als een letterlijk en figuurlijk groot probleem, in ieder geval niet in de zin dat a priori penetratie onmogelijk werd geacht.
Kan me zeer wel voorstellen dat het ontvangen van 5-10? gasten op 1 avond er in resulteert dat de club-dames de voorkeur geven aan mannen waarvan de penetratie niet tot nauwelijks wordt gevoeld/ervaren. Anderzijds dienen de dames zich ook te realiseren dat hun hoge uurtarief ook bepaalde verplichtingen met zich mee brengt, degene die betaalt, bepaald. Natuurlijk binnen de grenzen van het betamelijke maar daar valt reguliere sexual intercourse middels penetratie toch wel onder mijns inziens. Was voor mij behoorlijke afknapper, schending van vertrouwen, reden waarom ik voorstelde op dat moment (7 uur 's ochtends) de sessie te beeindigen waarop Ginger een honorarium van 500 euro voorstelde. Alhoewel ik dit eigenlijk, zeker gezien het gebodene een absurd hoog bedrag vond gewoon netjes de rekening voldaan, heb geen zin in toestanden rondom betaling op zo'n moment.
Rekent U even mee: 500 euro voor de dame met zeer beperkt repertorium, 160 euro voor de kamer, en rond 140 euro voor genoten drankjes; totaal 800 euro, waarbij NMC anatomisch gezien niet mogelijk? was, pas na twaalven werd de kamer opgezocht waarna uitgebreide separate douchesessie, volgende ochtend vroeg opgestaan daar ik moest werken. Had ook niets met klik te maken, denk dat die der wel was zoals ik deze ook bij andere dames heb mogen ervaren. Er wordt in ieder geval blijkbaar door sommige dames gebruik cq misbruik gemaakt van de onduidelijke financiele afspraken mbt deze logeerpartijtjes....
Denk dat het management van VV er op moet toezien dat ook hiervoor vaststaande tarieven worden afgesproken. Ook dient duidelijkheid te bestaan over hetgeen gedurende een dergelijke overnachting verwacht mag worden.
In deze tijden van fikse concurrentie kan geen enkele club het zich permitteren potentiele klanten af te schrikken tgv uitmelk gedrag door vrouwelijke medewerkers.
Samenvattend, vond de prijs-kwaliteit verhouding tijdens de laatste sessie met Ginger beroerd, geen recidief-kans en zou het op prijs stellen indien het management van FKK clubs zorg draagt voor duidelijke regelgeving voor wat betreft dit relatief nieuwe fenomeen van het logeerpartijtje. Zou anders nog wel eens kunnen leiden tot ontevreden klanten en dat is toch het laatste wat de diverse FKK club-managements voor ogen staat?
seksenfun
20 april 2008, 20:06
... om te kunnen zeggen dat je 1 keer per jaar iets post :smile:.
Door bovenstaande reden kan ik je niet nomineren voor 'beste recensie' van de maand. Neemt niet weg dat het een interessant stukje betreft.
Een nachtje doorbrengen met een dame lijkt me alleen wenselijk als je er een speciale klik mee hebt, als je er een tof gfe-gevoel bij hebt. Voor de rest lijkt jouw verhaal niet zo verschillend te zijn van de dagsessies. Ook daar maak je best afspraken, als je de dame haar prestaties nog niet kent, om zeker te zijn dat ze doet wat jij graag hebt. Ook overdag zijn er dames tussen die proberen meer te vragen dan de gangbare prijzen.
Als eventuele toekomstige posting allemaal in jouw richting gaan wordt het wel noodzakelijk om vaste nachtprijzen te laten gelden door het management, ook dus wat de vergoeding voor de dame betreft en niet enkel voor de kamerhuur. Maar bedenk dat allicht, in vertrouwen, met de dame waar je een bijzonder klik mee hebt, de prijsjes goedkoper zullen zijn dan een vast tarief, waar de meisjes natuurlijk ook onder mogen gaan, maar ondertarificatie valt niet snel voor. Dus roepen om een vaste vergoeding zou ik niet te snel doen.
naughtyboy
20 april 2008, 22:35
Heb even een tijdje getwijfeld of ik deze recensie wel zou plaatsen, maar zoals jullie zien uiteindelijk besloten het toch maar te doen.... Ook ik ben sinds de opening van VV, een regelmatige bezoeker van deze spa club for men geworden en ja ook ik ben van mening dat er inderdaad nog het een en ander moet gebeuren en "beter" zou kunnen, maar ja ik heb mijn geduld dus ook in deze......
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het management er alles aan doet om ons ijsberen toch een aangenaam verblijf in de Villa te bieden... Zo kwam het ook een keer ervan dat ik pas vrij laat op een avond zo rond 23.00 uur in staat was de villa te bezoeken, op zich niks mis mee als men toch nog aan z'n trekken komt, maar een beetje vervelend als je eindelijk een beetje geaclimatiseerd bent en vervolgens de klok op 00.45 uur ziet staan... dan denk je echt " waarom ik waarom nu waarom" Maar na ff met een bepaalde dame wat grapjes gemaakt te hebben over een eventueel verblijf gedurende de hele nacht werd daar op zeer adequate manier door het managment op ingespeelt; Ik werd even voor alle duidelijkheid uitgenodigd ter introductie van deze faciliteit om de nacht door te brengen in de Villa. Allereerst werden er nogal wat excuses gemaakt dat er nog geen Tv en nog geen minibar op de kamer aanwezig was maar dat dit weldra zou gaan gebeuren. Vandaar dat men mij dus ook voor het nul-tarief voor deze overnachting heeft gerekend. Men gaf aan dat ik vanaf 10.00 uur 's morgens van harte welkom was op het ontbijt maar daar moest ik toch al vanaf zien omdat ik zelf nog een afspraak die morgen had staan. Met de bepaalde dame in kwestie had ik ons zeer "korte" verblijf van te voren al afgerekend en aangezien zij mijn humor en "lef" met betrekking tot deze overnachting wel heel lief vond, wilde zij er ook niks extra's voor hebben??? Als ik toen had geweten wat ik inmiddels nu weet en met haar heb meegemaakt dan had ik achteraf liever wel betaald en daar dus geen verwijten over gehad... Kortom Voor de entree en overnachting heb ik enkel en alleen 50,- euro betaald en dan het korte verblijf met deze dame en verder niks extra's, Dus zo kan het ook!!!
Maar misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik ook daadwerkelijk die nacht geslapen heb en me dus niet met andere zaken heb beziggehouden, tja ook dat kan soms voorkomen....
Ik heb al met al een fijne, prettige en vooral rustige nacht in de Villa doorgebracht, zonder dat ik me daar achteraf enigszins beroerd over zou hebben moeten voelen vanwege een financiele aderlating, het is een kwestie van het juiste moment met de juiste persoon, that's all :luvlove:
Helaas voor mij zal een herhaling met deze persoon er niet meer in zitten, ook dat kan je in de villa gebeuren.....
Manni1A
20 april 2008, 23:44
Ich widerspreche ja ungern dem PHG-Hausmeister, aber über die Entwicklung der Villa seit der Eröffnung habe ich eine etwas andere Meinung :green_smi
+/- Mädels zwar in ausreichender Anzahl vorhanden, aber keine optischen Knaller dabei
Da gehen die Meinungen stark auseinander. Ich fand das Angebot an diesem Tag gut. Richtig ist allerdings, dass die Besetzung immer noch schwankt (wie jedoch derzeit in allen Clubs - sogar im GT)
- an der unbefriedigenden Situation im Umkleideraum, den Duschen und der durchsichtigen Toilette hat sich noch nichts geändert, eine Dusche war mit einem Schild als "DEFEKT" gekennzeichnet
Die Situation im Umkleideraum empfinde ich nicht mehr als unbefriedigend - vielleicht hab ich mich aber auch nur daran gewöhnt. Jedenfalls habe ich es dort nur am Eröffnungstag als zu eng empfunden - derzeit sind nicht so viele Gäste da, dass es in der Umkleide zu eng ist.
- Sauna immer noch zu klein, zu hohe Stufen und viel zu kalt
Leider richtig :green_smi Wird sich wohl erst ändern, wennn es die Außensauna gibt :mad:
- zu kleine Gläser für Cola, Wasser etc.
Du musst einfach eine große Cola bestellen - dann klappt das :D
--der Garten ist ein einziges Schlammloch
Angeblich war das Wetter zu schlecht, um weiter zu bauen - es müsste dann ja jetzt langsam losgehen :D
-- Maggie ging, als ich kam
Lag das an dir??? :thefinger
Fazit: immer noch meilenweit von dem selbstgesteckten Ziel "Wellness for men" entfernt.
Mein Fazit: Es wird besser - aber es muss noch besser werden
Manni1A :wink:
Randy
21 april 2008, 00:32
...
Denk dat het management van VV er op moet toezien dat ook hiervoor vaststaande tarieven worden afgesproken. Ook dient duidelijkheid te bestaan over hetgeen gedurende een dergelijke overnachting verwacht mag worden.
...
Heb je dit ook met het management besproken? Je kunt er niet van uitgaan dat ze dit hier lezen. ;)
In het algemeen, als je ergens een klacht over hebt, moet je dit zsm bespreken. In dit geval, eerst met de dame in kwestie, kom je er niet uit, met de dienstdoende Thekenfrau.
The Joker
21 april 2008, 13:42
Inmiddels is het klimaat dusdanig verbeterd dat je lekker naar buiten kunt.
Heeft VV ondanks de nog braak liggende tuingrond wel al terras meubilair, of moet je vanuit de serre toekijken naar het zonnetje buiten?
dauerlutscher
21 april 2008, 17:56
...Mein Fazit: Es wird besser...
Vielleicht gilt das abends, tagsüber m.E. leider nicht.
Schwaches Frühstück, lauwarme Sauna, lückenhafte Getränkeauswahl (in Anlehnung an Deine Signatur: hast Du schon mal ´ne große Apfelschorle bestellt? Die haben noch nicht einmal 0,5 l - Gläser), Stimmung wie auf dem Friedhof etc.
seksenfun
21 april 2008, 19:09
Inmiddels is het klimaat dusdanig verbeterd dat je lekker naar buiten kunt.
Heeft VV ondanks de nog braak liggende tuingrond wel al terras meubilair, of moet je vanuit de serre toekijken naar het zonnetje buiten?
Heb me laten vertellen dat je de binnentuinstoelen gewoon naar buiten mag sleuren. Toen ik er was werden ze door het management niet buitengezet en niemand anders sleurde een ligstoel naar buiten. Ik heb dan maar niet als eerste dit gedaan, gezien mijn vingerwijzing eerder op de dag al over de HWP ;). Ik ben dan maar op het bankiraitrapje gaan zitten.
Babbel
21 april 2008, 20:14
Samenvattend, vond de prijs-kwaliteit verhouding tijdens de laatste sessie met Ginger beroerd, geen recidief-kans en zou het op prijs stellen indien het management van FKK clubs zorg draagt voor duidelijke regelgeving voor wat betreft dit relatief nieuwe fenomeen van het logeerpartijtje. Zou anders nog wel eens kunnen leiden tot ontevreden klanten en dat is toch het laatste wat de diverse FKK club-managements voor ogen staat?
Indien jij daar blijft slapen dan ben je een door de wol geverfde citroen. Je weet van de hoed en de rand. Dan vraag je dus ook vooraf wat zoiets zou moeten gaan kosten :cool:.
Nu ben jij een vakkundig uitgeperste citroen en ik geef Ginger groot gelijk. Rekenen we even mee minimaal 8uur x 75 euro is 600 euro. Je hebt dus nog korting gehad ;).
Babbel
21 april 2008, 20:19
Sorry Willi69, maar jij gaat toch nooit voor de "optische Knaller" :cool:
Ik was op dezelfde dag aanwezig en ik denk dat zeker de helft van de vrouwen "nieuw" was voor je. En jij gaat altijd voor de "nieuwe" dames dus samen met alle bekende ijsberen en het overheerlijke eten was het een topdag voor je :D ;)
Dedalus
22 april 2008, 19:00
Bekannte Thekenfrauen:
Elena (Russland, Ex-PHG, gehört irgendwie zum Service-Personal), Jeannette, Maggie, Nadine.
Hallo,
War am Sonntag zum ersten Mal ins VV. Kann jemand hier mir eventuell sagen welche von diese Dame an dem Hauptbar arbeitet? Sie war mit Absicht die schöste Wesen die dich im Haus gesehen habe. Kommt auch irgendwie bekannt vor, aber von wo ich kann mich leider nicht erinnen. Blond, getunte Titten, sieht wie eine Model aus.
Ich fande sie einfach atmenberaubent.
Cheers,
Dedalus
citroen
22 april 2008, 19:01
Beste Knabbel, Sexandfun, Naughtyboy en Randy, dank voor jullie reacties op mijn ervaringen voor wat betreft het overnachten in de jeugdherberg VV.
Het doel van dit forum is elkaar objectief (voor zover mogelijk) te informeren teneinde teleurstellingen en misbruik te voorkomen. Zoals de meesten van ons weten zijn veel ijsberen, net als "gewone" mensen, zelfs in een FKK club op zoek naar wat warmte, genegenheid en onderhoudend gezelschap naast de pure fysieke intimiteit. Voor mij staat daarin voorop wederzijds respect en fatsoen. Bepaalde ijsberen zoals sexandfun en randy hebben mijn stukje evident gelezen, er een oordeel over gevormd en geven op basis hiervan een genuanceerde mening.
Andere ijsberen (naughtyboy) komen met een zeer voorspelbare reactie in de trant van "het kan ook anders", suggererend dat het gebrek aan fatsoen bij een dame te wijten is aan de ijsbeer en dat zij dat zelf, geweldig als ze zijn, zelf heel anders hebben ervaren. Nog vreemder wordt het als dezelfde ijsbeer in hetzelfde bericht letterlijk stelt; "Als ik toen had geweten wat ik inmiddels nu weet en met haar heb meegemaakt dan had ik achteraf liever wel betaald en daar dus geen verwijten over gehad." "Helaas voor mij zal een herhaling met deze persoon er niet meer in zitten, ook dat kan je in de villa gebeuren....." Please get real, waar wij ijsberen voor betalen in FKK clubs is het verkrijgen van een mooie illusie, sommige dames weten deze illusies beter te verkopen dan andere en worden derhalve als favoriet aangeduid. En natuurlijk is het zo dat bij het overschrijden van grenzen van intimiteit deze spelregels soms onduidelijk worden en zowel dame alsook ijsbeer in verwarring raken over gevoelens die niet op hun plek zijn. Beste naughtyboy, probeer zeker in dit forum af en toe over je haantjes gevoelens heen te stappen, dit ontmoedigt mensen die in alle oprechtheid durven te openbaren dat een bepaalde ervaring is tegengevallen en dat is nou net een van de belangrijkste apecten waar deze site het van moet hebben.
Min of meer geldt voor de reactie van Knabbel; een teleurstellende ervaring wordt op het conto geschreven van de ijsbeer ("niet genoeg door de wol geverfd"). Afgezien van het feit dat dit niet het geval is ga je voorbij aan mijn stelling dat wederijds respect, zelfs in de crazy ijsberenwereld, mijns inziens niet teveel gevraagd is. Dacht je nou werkelijk dat ik je redenering inzake vooraf prijs bepalen etc niet zelf ook had bedacht. Soms ga je er onterecht van uit dat fatsoen wederzijds is, dan betaal ik gewoon wat de dame vraagt en ken der vervolgens niet meer. En geloof mij, dat is financieel economisch voor hen op de langere termijn niet de beste keuze geweest die ze ooit gemaakt hebben. En meerekenen is denk ik toch niet je sterkste punt, van 01.00 tot 07.00 uur is 6 uur, maakt dus iets meer dan 130 euro per uur, inclusief de 4-5 uur die niet in het teken stonden van enige erotische activiteit. Dus korting? En waarom juich jij "uitpersen" toe? Net als de dames werk ik voor mijn eurootjes en er is geen enkele reden dat zij hier misbruik van mogen maken.
Nogmaals, mijn dank gaat uit naar sexandfun en randy voor het feit dat zij mijn stukje op zijn waarde hebben weten te schatten zonder hierbij hun eigen ego de overhand te laten krijgen.
collegialiter, citroen
citroen
22 april 2008, 19:12
En oja, voor dat ik het vergeet, ere wie ere toekomt, ook ik had ondanks mijn mindere ervaring met de dame(s) gedurende de overnachtingen, wel een bijzonder positieve ervaring in deze met het management, vriendelijk, behulpzaam, gastvrij. Ook ik hoefde de eerste overnachting niets voor de kamer te betalen. Vakmannen en aan hun zal het evt welslagen van VV niet liggen.
Knabbel
22 april 2008, 19:30
Min of meer geldt voor de reactie van Knabbel; ........
Hoho mijn vriend, da's Babbel. Ik ben Knabbel met de Kna van Knapste :D
seksenfun
22 april 2008, 20:33
de bab staat allicht niet voor babe :D
kna staat allicht meer voor knaagdier of knaapje :D :D
citroen
22 april 2008, 21:04
beste knabbel, mijn excuses, mijn antwoord was natuurlijk gericht aan babbel, je bent in ieder geval de knapste van de twee (althans in intellectueel opzicht), het ga je goed,
citroen
Manni1A
22 april 2008, 22:55
Kann jemand hier mir eventuell sagen welche von diese Dame an dem Hauptbar arbeitet? Sie war mit Absicht die schöste Wesen die dich im Haus gesehen habe. Kommt auch irgendwie bekannt vor, aber von wo ich kann mich leider nicht erinnen. Blond, getunte Titten, sieht wie eine Model aus.
Ich fande sie einfach atmenberaubent.
Cheers,
Dedalus
Du meinst die Bar im Wellnessbereich?
Kann sich nur um Asha aus Polen handeln. Da gibt es atemberaubende Angebote (für ein Zimmer mit ihr...:green_smi), aber sie hat angeblich nie vor der Theke gearbeitet :mad:
naughtyboy
22 april 2008, 23:02
Beste citroen,
ik moet je eerlijk bekennen dat ik jouw reactie op mijn reactie ten aanzien van jouw verhaal helemaal uit z'n verband getrokken vind...
ik ben per slot van rekening niet voor niets begonnen met de zin dat ik erover getwijfeld heb om dit in het forum te zetten... Nogmaals wat ik jou en de andere medeberen probeerde duidelijk te maken is dat het bij mij anders is voorgekomen meer niet...
Tuurlijk is er sprake van de illusie etc. als je naar deze plaatsen gaat en nee zeker geen haantjes gedrag van mij in dit geval, maar wat als je na je 3e bezoek een sms van een bepaalde dame krijgt dat ze wroeging heeft om mij te laten betalen en dat ze dus liever ergens prive met me afspreekt en zomaar leuke dingen wil gaan doen ipv in de villa te gaan rollebollen???
Nogmaals ook ik heb vaak genoeg met verwondering toegeken hoe de dames hun "spelletje" spelen en hoe wij ALLEMAAL daar op reageren, zo werkt het toch of niet soms? En natuurlijk heb je bij de ene dame een prettigere ervaring dan met de ander...
Ik moet zelfs zeggen dat ik respect voor je heb dat je gereageerd hebt van "niet zeuren gewoon betalen die hap en zo snel mogelijk vergeten" zo reageer ik ook in dat soort gevallen, het laatste wat ik me zou laten nawijzen dat ik een "pfenningenwickser" zou zijn... Maar dan is bij mij dan ook de kous af eens en nooit weer...
Begrijp me niet verkeerd ik wilde alleen maar aangeven dat ik het nogal raar vond dat jij opeens voor zulke "hoge overnachtingskosten" kwam te staan en dat terwijl men net VV aan het opbouwen is, had je trouwens wel al een minibar en grote flatscreen op je kamer want die werd mij in de toekomst toegezegd?
En wat mij persoonlijke reactie betreft van als ik dat had geweten had ik liever betaald heeft te maken met het feit dat er nogal wat dingen de laatste weken uit z'n verband zijn getrokken en dat ik bij mijn bezoek er niet telkens op zit te wachten om in een of andere bizarre scene terrecht te komen,vandaar dat ik zo reageerde...
wij bezitten de dames niet (tenzij je 'n pooier, pimp of zuhalter bent) en zij bezitten ons niet en verder moet ieder van ons gewoon lekker doen en laten waar hij zin in heeft.:roll:
Dedalus
22 april 2008, 23:58
Du meinst die Bar im Wellnessbereich?
Kann sich nur um Asha aus Polen handeln. Da gibt es atemberaubende Angebote (für ein Zimmer mit ihr...:green_smi), aber sie hat angeblich nie vor der Theke gearbeitet :mad:
Hallo Manni,
Die Blondine war Sonntag hinter dem Bar im Aufenthaltsbereich. Schade, denn die Traufrau ist bestimmt ein Leckerbiss.
Gruß,
Dedalus
Babbel
23 april 2008, 22:42
Beste citroen,
Volgens mij zijn de druiven toch erg zuur voor deze citroen :cool: :D ;)
Zo zuur dat bepaalde dingen verkeer worden gelezen :
Indien jij daar blijft slapen dan ben je een door de wol geverfde citroen. Je weet van de hoed en de rand. Dan vraag je dus ook vooraf wat zoiets zou moeten gaan kosten :cool:.
Nu ben jij een vakkundig uitgeperste citroen en ik geef Ginger groot gelijk. Rekenen we even mee minimaal 8uur x 75 euro is 600 euro. Je hebt dus nog korting gehad ;).
Ik zeg dus dat je een door de wol geverfde citroen bent anders blijf je daar niet slapen. En zeker ook niet met Ginger. Ginger is een leuke meid maar niet ééntje waarmee je de eerste keren een hele nacht mee doorbrengt. Daarvoor heeft ze net even te veel tatoeages en snurkt ze te hard na alcoholgebruik :sleep:
De eerste keer moest je al 150euro betalen en vond je dat al veel dus de tweede keer was je niet alleen een haantje maar een ander dier. Gelukkig ben ik maar een dom eekhoorntje dat niet kan rekenen :hammer: ( alle uren voordat je op de kamer was met haar reken je gemakshalve even niet mee.)
En waarom juich jij "uitpersen" toe?
Citroen -->> uitpersen ;);););)
Dat is ironie,humor.
En oja, voor dat ik het vergeet, ere wie ere toekomt, ook ik had ondanks mijn mindere ervaring met de dame(s) gedurende de overnachtingen, wel een bijzonder positieve ervaring in deze met het management, vriendelijk, behulpzaam, gastvrij. Ook ik hoefde de eerste overnachting niets voor de kamer te betalen. Vakmannen en aan hun zal het evt welslagen van VV niet liggen.
Oh ja, voordat ik het vergeet vind ik het managment heel dom om nu al deze overnachtingen aan te bieden. Daarvoor hebben ze te weinig vakkundig personeel die 's nachts kan ingrijpen indien er allerlei wantoestanden ontstaan met gasten die te veel gedronken hebben of de vensterbanken hebben afgezogen :green_smi
Op nog geen 3km is er een hotel waar je gasten kunt onderbrengen. De dames die dan meegaan zullen in dat geval meteen een prijsafspraak maken en heb je dat gezeur naderhand ook niet meer.
Ik hoop dat deze uitzetting objectief genoeg was.
De vergissing tussen Knabbel en Babbel zie ik deze keer maar door de vingers maar de volgende keer graag 500 zuurverdiende euro's :D;)
citroen
24 april 2008, 00:08
Beste Babbel,
Je doet je naam wederom eer aan; english translation of to babble is: to utter a meaningless confusion of words or sounds: babies babble before they can talk. Ook jouw naam lijkt dus zeer toepasselijk.
Heb getwijfeld of ik op je bericht zou reageren want feitelijk bevestig je precies wat ik eerder gememoreerd heb mbt je inbreng en intellect. Menslievend als ik ben zal ik nog 1 keer enkele aspecten trachten uit te leggen die jij blijkbaar nog niet helemaal hebt begrepen. Daarmee is voor mij deze discussie ten einde.
Zou je nogmaals willen verzoeken om niet continu een van de belangrijkste bestaansredenen van dit symposium onderuit te halen, deze site wordt gelezen om redenen van herkenning, glimlach, groepsgevoel en last but not least protectie... Wij allen weten dat zowel voor de ijsbeertjes als voor de dames geldt dat bij een beperkt deel fatsoen van nature aanwezig is. Primair tracht ik ondanks jou verwoede pogingen toch uit te gaan van aanwezigheid van deze karaktertrek in ieder mens, ook al heeft ze vele tattoo's en beoefent ze een beroep dat door de burgerman als minder hoogstaand wordt beschouwd. Natuurlijk leidt deze instelling ertoe dat je af en toe op je bek gaat en teveel euries betaalt voor geleverde diensten. Dan moet je echter, netzomin als ik zelf heb gedaan, niet zeuren, dame netjes betalen en noooooooit meer met haar meegaan. Daarnaast vind ik het ook van fatsoen getuigen om anderen te informeren omtrent gehanteerde technieken van de betreffende dame; daar wordt ik zelf geen euro meer beter van maar het voorkomt wellicht een teleurstelling bij een ander.
Ben derhalve ook niet zuur over Ginger maar veeleer over jouw weinig doordachte reacties waarin je helaas ook nog volhard.
Had geen vooroordelen tov Ginger, ondanks haar tattoo's en gesnurk. Hoopte alleen op fatsoen en respect, net zoals ik dat van mensen buiten de ijsberenwereld verwacht.
Lezen gaat je blijkbaar ook een beetje moeilijk af, vandaar wellicht de lange tijd die je nodig had voor je reactie?! Heb nooit gesteld dat ik de 150 euries pp teveel vond, integendeel, kon me hierin vinden ondanks dat hierover geen afspraken gemaakt waren.
Ook rekenen lijkt niet je sterkste kant; je stelt: "alle uren voordat je op de kamer was met haar reken je gemakshalve even niet mee". Arriveerde echter vlak voor sluitingstijd waardoor we vrijwel gelijk met de overnachting mochten beginnen.
Nog bedankt voor je uitleg inzake de woordspeling inzake uitpersen; had ik natuurlijk als gepromoveerd academicus zelf nog niet begrepen?! In dit kader is uitpersen echter geen ironie of humor maar simpel bedrog en dat juich ik inderdaad niet toe.
Je opmerking inzake het management begrijp ik ook helemaal niet; zij hebben zich fatsoenlijk opgesteld en van wantoestanden of gezeur is in het geheel geen sprake geweest. Natuurlijk had ik in dat hotel kunnen gaan slapen, had ook thuis kunnen gaan slapen maar soms voelt het prettig om de illusie nog even in stand te houden.
Ik hoop dat mijn uiteenzetting (niet uitzetting, dat laten we maar aan onze duitse vrienden over) ditmaal helder genoeg was.
Het verschil tussen jou en je vriendje Knabbel blijkt inderdaad in overeenstemming te zijn met het door mij gestelde in mijn bericht aan hem. Overigens verdien ik de euries niet zuur maar best makkelijk, waarschijnlijk ook de reden dat ik me der niet zo druk over maak.
Met collegiale groet,
citroen
rplover
24 april 2008, 00:28
En ik dacht dat ik een arrogant mannetje was :green_smi
Komaan citroen, knabbel is de knapste en babbel is de lekkerste, en je mag vertellen wat je wil, het is verboden in te spelen op 'geschattte intelligentie' van iemand. En zeker niet zo denegrerend. Eekhoorns zijn van nature uit iets intelligenter dan een (al dan niet uitgeperste) citroen ;)
Je lijkt me geen uitgeperste maar een zeer zure citroen (humor...ja toch)
Babbel grapte wat, en mag zijn mening op die manier op het forum zetten, om hem zo in je 7e bericht aan te pakken, getuigt niet van academische bla bla bla, waar je zo hoog mee oploopt.
Niemand hoeft hier akkoord met je te gaan om een scheldtirade over zijn hoofd te kijgen, want dat is tiranniek gedrag.
Babbel persoonlijk anvallen is tegen de forumregels, eens goed doorlezen, en soms eens goed slikken voor je reageert helpt ook (hoor mij eens :teuflisch)
MiniME
24 april 2008, 07:46
Geweldig, we hebben een nieuwe rplover erbij en die heet citroen! Heerlijk, hoeven de andere ijsberen voorlopig niets meer te posten, en kunnen gewoon relaxed vanuit de coulissen meelezen en meegenieten van "alweer een leuke soap", en natuurlijk af en toe wat olie op het vuur gooien! :D
BTW: ben blij met het eerlijke verhaal over de overnachting in VV, dan hebben de lezers toch een beetje een idee hoe zoiets kan verlopen
thesickboy
24 april 2008, 08:36
Citroen is als schrijvende citroen (opgelet, hierna volgt ironie;)) nog wat groen achter de oren en dus nog niet helemaal rijp. Enige terughoudendheid ten opzichte van een ervaren ijsbeer, euh eekhoorn zou dus niet misplaatst zijn. Vooral omdat er naar mijn aanvoelen nogal stevig doorgegaan wordt op, naar mijn aanvoelen, onschuldige opmerkingen.
Ik laat de bovenstaande berichten, voorlopig, nog even staan.
TSB
rplover
24 april 2008, 09:29
Geweldig, we hebben een nieuwe rplover erbij en die heet citroen! Heerlijk, hoeven de andere ijsberen voorlopig niets meer te posten, en kunnen gewoon relaxed vanuit de coulissen meelezen en meegenieten van "alweer een leuke soap", en natuurlijk af en toe wat olie op het vuur gooien! :D
BTW: ben blij met het eerlijke verhaal over de overnachting in VV, dan hebben de lezers toch een beetje een idee hoe zoiets kan verlopen
Beste MiniMe,
als je problemen hebt, vooral zeggen en in de groep gooien.
Voor de rest, vergelijk jezelf eens met citroen, jij leunt dichter tegen zijn profiel aan dan ik. Ik heb me nog nooit gewroken op een Meid. Dus graag dimmen, en gedraag je eens een beetje.
Als je frusti rondloopt, ga dan neuken, maar dit hoef ik zelfs van jou niet te pikken.
Randy
24 april 2008, 09:38
Aan alle beertjes voor wie dit van toepassing is: graag persoonlijke aanvallen via de IM uitvechten. Dan hoeven wij die onzin niet te lezen.
Zo, en nu weer neuken, en daar mooi over schrijven! ;)
The Joker
24 april 2008, 11:29
Moraal van het verhaal:
Ga snachts lekker slapen in een F1 hotel, en ga van het uitgespaarde geld 3 dagen lang naar de saunaclub met elke dag 3x 1 uur een leuke meid...
Aldus de rukkende econoom.
uurtje
24 april 2008, 15:34
Ik hoop dat mijn uiteenzetting (niet uitzetting, dat laten we maar aan onze duitse vrienden over) ditmaal helder genoeg was.
citroen
Ik neem aan dat dit een verwijzing is naar het feit dat het Nederlands justitiele apparaat in samenwerking met haar politieke leiding niet in staat is recht te laten geschieden waar anderen dat wel blijken te kunnen. En dat zou dan een terechte conclusie zijn aangezien de Duitsers het redelijk voor elkaar hebben. En dat op meerdere vlakken....
rplover
24 april 2008, 15:37
Rekent U even mee: 500 euro voor de dame met zeer beperkt repertorium, 160 euro voor de kamer, en rond 140 euro voor genoten drankjes; totaal 800 euro
.....arriveerde echter vlak voor sluitingstijd waardoor we vrijwel gelijk met de overnachting mochten beginnen....
... degene die betaalt, bepaald....(met een t dus)
Beste citroen,
Zonder je te willen aanvallen, ik ben ook menslievend (noem het Meid-lievend :D), heb ik toch enkele vraagjes voor je, of noem het bedenkingen.
Je mag, maar moet absoluut niet, hierover nadenken en het eens laten bezinken.
1. Je arriveerde vlak voor sluitingstijd, en spendeert dus 140 euro voor de genoten drankjes. Mag jij, heeft hier niemand problemen mee uiteraard.
2. Wat komt een ijsbeer vlak voor sluitingstijd in VV doen? Waarmee ik nergens op doel, maar dat is toch vragen om ellende, arriveren als de keet gaat sluiten. Dan weet je dat je niet meer de kamer op kan op een normale manier, maar dat je iets anders moet verzinnen. In jouw geval een overnachting, die je, aangezien je overmatig drankgebruik dan ook nog, nog goedkoop uitvalt. Ik ben meer van oordeel, voor wat hoort wat. 140 euro aan drankjes van net voor sluitingstijd tot ... ?
3. Verder vind ik, dat je Ginger hierop niet kan afrekenen (dat jij het nu andere beertjes waarschuwen noemt, ik noem het gewoon (zoete) wraak terwijl ze zich niet kan verdedigen), en ook het management van VV niet.
We horen enkel uw zijde van het verhaal, en zou toch graag eens "Ginger's side of the story" aanhoren.
4. Jij wil blijven slapen, arriveert net voor sluitingstijd, vliegt in de drank en wil dan een ganse nacht gezelschap. Alleen daarvoor, zonder seks, had ze al meer kunnen aanrekenen. Ik geef Ginger overschot van gelijk, je doet alles om volledig uitgeperst te worden, dan heeft ze je terecht uitgeperst (enkel mijn opinie)
5. Vaste prijzen voor overnachtingen en voor de Meiden die de overnachting aanbieden? Neen, kan ik niet mee instemmen, iedere Meid is een medewerkster (geen werkneemster) en moet ook zelf bepalen wat ze voor die service vraagt. Of wij dat ok of niet ok vinden, is een heel ander ding.
Waarmee ik terugkom op die 500 euro. Ginger zal de volgende dag minder actief kunnen zijn, na die liters alcohol (140 euro aan whiskey en cocktails, dan moeten twee mensen wel ladderzat zijn), dan is het maar niet meer dan normaal dat ze de nacht telt, plus haar geschat inkomensverlies (door dronkenschap) de dag nadien. Billijk dus, zou ik het eerder stellen.
6. ...diegene die betaalt, bepaalt? Ja, in zekere mate, maar als hij betaald heeft, is dan ook het vat af. Natrappen omdat het niet verlopen is naar zijn zin dan, en ons waarschuwen, niet nodig, wij kennen Ginger iets beter dan dat.
7. Dat je geen prijs overeenkomt voor een uurtje of twee uurtjes pret, ok, dat doe ik trouwens nooit op voorhand.
Maar een overnachting is toch al iets heel anders, je hebt gegokt, en eigenlijk had je moeten weten dat je verkeerd gokte. Wat indien ze je 500 euro had voorgesteld voordat je besloot met haar te overnachten? Je hebt het niet gevraagd, dus weinig reden tot klagen, m.i.
paul22
24 april 2008, 16:33
Moraal van het verhaal:
Ga snachts lekker slapen in een F1 hotel, en ga van het uitgespaarde geld 3 dagen lang naar de saunaclub met elke dag 3x 1 uur een leuke meid...
Aldus de rukkende econoom.
@rukkende econoom.
In het SKW (zo werd hier geschreven) kun je van dat geld bijna een maand lang elke dag een andere leuke meid hebben. ;)
Aangezien jij je geld in de saunaclubs uitgeeft ,kies jij hiervoor. Anderen kiezen ervoor met een CDL te overnachten. Bij escorts kost dat ook altijd flink wat centjes.
@citroen, dank je voor de informatie, is voor sommige beren een leuke extra optie in VV. Waarbij ook duidelijk geworden is dat ,als je niet voor verrassingen wil komen te staan, je vooraf de prijs/dienstverlening moet overeenkomen met JOUW CDL.:smile:
@RP
En als hij één ronde heeft gegeven in de bar? Dan blijft van al je punten weinig over. Ik weet het niet, jij toch ook niet?
Zie het verhaal minder als aanval op Ginger, maar algemene info en waarschuwing, waar een slimme ijsbeer zijn voordeel mee doet.
Paul22 ,voor wie een overnachting met zijn lievelings CDL wel een paar centjes mag kosten
Silvester
24 april 2008, 16:36
....Ginger zal de volgende dag minder actief kunnen zijn, na die liters alcohol (140 euro aan whiskey en cocktails, dan moeten twee mensen wel ladderzat zijn), dan is het maar niet meer dan normaal dat ze de nacht telt, plus haar geschat inkomensverlies (door dronkenschap) de dag nadien. Billijk dus, zou ik het eerder stellen.....
Dacht het niet, Ginger is zelf dus ook aan het zuipen geslagen, da's haar probleem...toch...:cool:
Gaat dus niet helemaal de goede kant op dit verhaal.... straks moeten we ook nog bijbetalen als we 'n dame 'ns flink uitgewoond hebben:
Ze heeft een beurse poes aan het heftige edoch lekkere samenzijn overgehouden, en kan ze dus de volgende dag niet werken...kassa dus...!!....:confused:
En volgens rp -een letselschadeadvocaat in wording? ;)- heeft ze dan ook nog gelijk??......:nee: :nee:
:o
rplover
24 april 2008, 17:32
@RP
En als hij één ronde heeft gegeven in de bar? Dan blijft van al je punten weinig over. Ik weet het niet, jij toch ook niet?
Zie het verhaal minder als aanval op Ginger, maar algemene info en waarschuwing, waar een slimme ijsbeer zijn voordeel mee doet.
Allee, een rondje na/tegen sluitingstijd, voor wie? Wie was er dan nog allemaal na sluitingstijd?
Ga jij nu ook antwoorden waarom hij tegen sluitingstijd komt? Of dat is van totaal ondergeschikt belang?
Ik heb tot op heden tegen sluitingstijd enkel pooiers en drugsdealers de clubs zien binnenkomen, geen ijsbeertjes die komen neuken (en ik doel niet op citroen).
Algemene info van een beertje die nooit iets schrijft, al zo lang leest, en nu brandhout maakt van Ginger? Daar zullen veel slimme ijsbeertjes hun voordeel uit halen.
Geen aanval op Ginger? Daar lach ik wel mee, maar ok.
... Ginger is zelf dus ook aan het zuipen geslagen, da's haar probleem...toch...:cool:
...straks moeten we ook nog bijbetalen als we 'n dame 'ns flink uitgewoond hebben... en kan ze dus de volgende dag niet werken...kassa dus...!!....:confused:
En volgens rp heeft ze dan ook nog gelijk??......:nee: :nee:
:o
Niks is ons probleem, want wij betalen, en wie betaalt, krijgt zijn zin :heul:
Je vergelijkt peren met appelen, die Meiden neuken voor hun beroep, en als er een klant aan het zuipen slaat, het is nacht, tja, misschien de makkelijkste manier, mee zuipen, dan valt hij vlugger in slaap.... :sleep:
Het allerbelangrijkste echter: ik geef Ginger meer dan overschot van gelijk, als je wil genaaid worden, krijg je ook je verdiende loon. Ik kan me ook voorstellen, als citroen hier zegt dat jij heel veel centen verdient, dat hij dat (al dan niet als de drank in de man was) dat haar ook wel heeft verteld.
Met de gevolgen vandien. Kijk, ze is ook niet zo dom, als ze weet dat iemand al 140 euro aan drank spendeert, 160 voor de kamer, willen jullie dan dat zij zegt: ok, ik geef je een nachtje voor 200 euro? Jullie leven echt in een wereld waar bugdetneuken schering en inslag lijkt. En 500 euro onoverkomelijk is, maar wel 300 euro aan zuip en de kamer uitgeven. Toont wel aan hoe veel jullie om de Meiden geven. Daar kan ik met mijn hoofd niet echt bij. Maar het zal wel aan mij liggen.
Straks gaan we nog alle Meiden als slecht afschilderen die willen overnachten met ijsbeertjes, maar daar een normale prijs voor vragen.
Ga gerust jullie gang, maar daar verzet ik me tegen, grappen jullie er maar over.
Randy
24 april 2008, 18:41
Oef, wat een discussie weer.
Los van de dame en de beer in kwestie.
Je kunt blijkbaar voor 500 EUR een dame meenemen de hele nacht. Wat jij en die dame dan samen uitspoken is aan jullie beiden. De hele nacht wilde sex, of alleen pitten, doesn't matter, je moet gewoon 500 EUR aftikken. Je betaalt de dame in feite voor haar tijd.
Of de dame nou wel of niet de volgende dag kan werken wegens bijv dronkenschap, slaapgebrek of wat dan ook, is aan haar.
Als je je niet wilt laten verrassen, is het handig om met de dame af te spreken wat je verwacht. (Iets wat ik persoonlijk nooit zou doen, ik hou wel van verrassingen, zie bijv mijn verhalen in het Azië deel :D) Er van uitgaan dat automatisch aan je onuitgesproken verwachtingen wordt voldaan is vragen om moeilijkheden, er lopen weinig telepaten rond.
Omdat er niemand bij was toen dit speelde tussen Citroen en Ginger, kunnen we Citroens verhaal ter info aannemen, al dan niet er kritische kanttekeningen bijplaatsend.
Picasso 1
24 april 2008, 20:35
Het allerbelangrijkste echter: ik geef Ginger meer dan overschot van gelijk, als je wil genaaid worden, krijg je ook je verdiende loon.
Wat een ongelooflijke onzin. Het respect die je kennelijk hebt voor de dames zou je ook voor de heren moeten opbrengen.
Als iemand hier zou schrijven: "ik geef ....gelijk, als die dame genaaid wilde worden dan heeft ze terecht haar verdiende loon gekregen" dan is plotseling de wereld te klein :heul:.
Lijkt me een erg lelijke opmerking richting Citroen en dat voor iemand die regelmatig respect van anderen vraagt...
Big30
24 april 2008, 20:40
Voor een VV up-date zie,
Lust auf Las Vegas? Pokerturnier in der Villa Vertigo am 13. Mai
Poker Eurostars veranstaltet in Zusammenarbeit mit der Villa Vertigo am 13.5.2008 ein Pokerturnier.
PREISPOOL: Platz 1: EINE LAS VEGAS REISE, sowie weitere hochwertige Sachpreise. Beginn: 18.00 Uhr. Eintritt: 50 € . Darin enthalten ist das Turnier-Buy-Inn, Essen + Getränke.
Infos zum Veranstalter: http://www.poker-eurostars.de/artikel.php?ID=19
The Joker
24 april 2008, 21:46
Ik snap zo wie zo niet waarom iemand 500 pleuro over zou hebben voor een nacht met een dame.
Als je zoveel geld over hebt, neem dan een vriendin :)
Je gaat misschien voor het maffen 1x van bil wat normaal 50 pleuro kost.
Dan nog 160 dokken voor de kamerhuur...
Blijf dan gewoon in een hotelletje in de buurt ruften en ga om 12:30 nog 1x snel naar de kamer....
Kun je de volgende dag er allebei weer fris tegenaan.
De laatste keer dat ik op zaterdag in de Villa was, vertrok ik om 1 uur.
En ik was niet alleen, kleedkamer zat overvol en aan de bar hingen ook nog genoeg mannen.
Dus als je toen een rondje zou hebben gegeven was je nog gezien.
RP lover is trouwens in een vorig leven zelf een DVP geweest, dat moet al zijn vrouw vriendelijke uitspraken verklaren :thefinger
Aldus de man die niet graag prostaatkanker (http://frontpage.fok.nl/nieuws/91275) krijgt.
The Joker
24 april 2008, 21:52
Voor een VV up-date zie,
Hier de goede URL van de pokerboys:
http://www.poker-eurostars.de/artikel.php?ID=19
MiniME
24 april 2008, 21:52
Goed te zien dat de olie goed werkt! :teuflisch
Moet alsmaar denken aan Don Quichot en al die windmolens :lostit:
Big30
24 april 2008, 22:12
Hier de goede URL van de pokerboys:
http://www.poker-eurostars.de/artikel.php?ID=19
@SW, Thanks!
Had de link in de kwoot maar weggelaten omdat deze niet werkte, die van jouw dus wel en die zal ik dan ook toevoegen!
Bij die pokerboys lees ik wel,
Bitte beachten Sie den Dresscode des Veranstalters.
By the way wie heeft er een linkje naar een "pokere doe je zo" achtige site ;)!
Big30
uurtje
25 april 2008, 20:17
Goed nieuws voor ijsberen met een groene inslag. Er worden grote vooruitgangen geboekt bij het aanleggen van tuin en zwembad. Helaas denk ik niet dat eea binnen een aantal dagen gereed is maar er werd wel hard aan gewerkt. Het terras is inmiddels voorzien van enig meubiliair zodat zon zoekende ijsberen ook aan hun trekken komen. De dames komen helaas niet helemaal aan hun trekken. Bij aankomst rond 1400 stonden er slechts 4-5 voertuigen op de Parkplatz (waaronder 1 shiny Rolls-Royce). De stemming bij de dames verkeerde dus op noordpool niveau. Later, gaandeweg de namiddag werd het wel drukker. Het blijft echter vreemd om te zien dat een aantal bezoekers ogenschijnlijk niet in eerste instantie voor de dames komen (!?). VV zag er zoals altijd op en top uit. Nu ook voorzien van de nodige lektuur (Penthouse etc) zodat de wat minder communicatieve ijsberen wat tijd kunnen killen.
De line-up zag er goed uit en er was meer dan voldoende keuze uit gewillige dames. Werd er onlangs hier op het forum gemeld dat Renata in de Fun Garden zou zitten, ik kan mede delen dat ze vandaag weer in VV te bewonderen was.
Vers van de pers zo te zeggen....
Manni1A
26 april 2008, 00:33
oder fährst Du lieber in die Villa Schlammloch?
Für den in Sachen Villa Vertigo etwas pingeligen PHG-Hausmeister:
Im Garten wurde heute der Rollrasen verlegt, und in einer Woche soll auch der Pool eröffnet werden (so hieß es aus sehr gut informierten Kreisen - ich selbst war heute im Living Room)
José Beauvit
26 april 2008, 11:42
Hello fellow mongers !
I was in Villa Vertigo last Tuesday. This is a very nice club indeed. About 35 girls could be there that day :
I noticed the présence of the following girls :
ADRIANA (PL), LUKA (PL), KATARZYNA (PL), ANGELINA (PL), LORENA ( ?) (PL), ROKSANA (PL) and three or four others polish girls.
- ENNY (RUS), TATJANA (RUS) and a third russian girl, very lovely but somewhat aloof. She is sitting most of the time with ENNY.
- LAYLA (D-TR), she worked formely in Golden Time.
- WANLI (TH).
- roughly twenty others girls, among them some german.
I had a correct session with ENNY, and a quite convincing one with ROKSANA. My third session was with LAYLA, nothing to complain of, even if she was not so good than ROKSANA.
I payed 50 € each girl, except I gave a tip of 10 € to ROKSANA, considering the quality of her service.
Willi69
26 april 2008, 14:01
Für den in Sachen Villa Vertigo etwas pingeligen PHG-Hausmeister:
Sorry, aber ein Hausmeister muss pingelig sein, sonst herrscht bald Chaos (sic!). :cool:
Rob10
26 april 2008, 18:09
Doet nix die weblog bij mij:o
rplover
26 april 2008, 18:15
Doet nix die weblog bij mij:o
Bij mij wel, vooral die eerste foto doet me iets, wat een borsten :D;)
Probeer eens met Firefox,Rob10. Bill Gates heeft waarschijnlijk iets tegen blote borsten en dus Internet Explorer ook:baby2:
Flipper
27 april 2008, 09:00
Na een teleurstellende avond in hg ben ik maar eens polshoogte gaan nemen in vv.. Goed eten en toch nog een gezellige avond gehad. Helaas wel vv maagd gebleven ondanks het goede aanbod. Onze Angelina Jolie lookalike wilde niet met me de kamer delen... Ze deed dat best grappig.. :) ze deed of ze me niet zag terwijl ik 'ïn dr face" ging staan.. :eek: Ik ze tegen dr cold.. baby.. really cold... :D ik heb er zo om moeten lachen... volgens mij heb ik de volgende keer een missie..
"de cradle of life" van deze tombraider verkennen.. :fechten::Big_gun: 'cuz i love a good challenge!' :luvlove: :smile2: :hammer:
"appeltje.. eitje" zeg ik...:kuss:
Willem2
27 april 2008, 10:38
Na een teleurstellende avond in hg ben ik maar eens polshoogte gaan nemen in vv.. Goed eten en toch nog een gezellige avond gehad.
Allemaal op één avond ?
Want het eten is meestal vroeg in Villa Vertigo en anders was de avond wel heel kort in de PHG :cool:
Big30
27 april 2008, 20:47
Eröffnung der Grillsaison 2008 am 30. April
Sonntag, 27. April 2008 11:28
Damit die neue Terasse auch standesgemäß in Betrieb genommen wird, startet der Caterer am 30. April die Grillsaison in der Villa Vertigo. Caterer H. W. Horns zaubert eine erstklassige Paella, sowie Lachs im Silberkleid, verschiedene leckere Salate und eine große Obstplatte sowie andere Köstlichkeiten. Lassen Sie es sich am 30. April gut gehen und genießen sie die neu gestaltete Außenanlage der Villa Vertigo und den Pool, in Gesellschaft unserer bezaubernden Poolnixen!
Zie ookk,
Flipper
28 april 2008, 19:03
Allemaal op één avond ?
Want het eten is meestal vroeg in Villa Vertigo en anders was de avond wel heel kort in de PHG :cool:
In hg was niet echt veel loos. Dus rij je 4 km verderop.. Doe ik wel eens per 2 maanden... ofzo :D
Willi69
29 april 2008, 16:08
Bald ist es so weit: die Außenanlage wird nächste Woche fertiggestellt!
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2008/04/g21.jpg
Sieht ja fast aus wie ein Golfplatz für Manni1a! :D Die arbeiten auch mit allen Tricks... :green_smi
Manni1A
29 april 2008, 23:22
Sieht ja fast aus wie ein Golfplatz für Manni1a! :D Die arbeiten auch mit allen Tricks... :green_smi
Die gehen halt auf Kundenwünsche ein :D
Ich nehm morgen mal ein langes Eisen mit :freu:
baghira
30 april 2008, 18:00
I am looking forward, when the whole complex there is finished!