Volledige versie bekijken : Eva (kroatische)
Extince
14 mei 2008, 22:09
Naam : Eva
Nationaliteit / taal : Oost-Europees / Duits, Engels
Leeftijd : 28 jaar
Haarkleur / lengte : Zwart haar, halflang
Lengte : 1.70 cm
Postuur / Cupmaat : Slank / B (natuurlijk)
Tatoeages / Piercing : geen
Service : PZC, NMC, zoenen
Extince
14 mei 2008, 22:10
Buurmeisje
Tijdens mijn tweede bezoek aan het vermaarde GoldenTime in korte tijd, zag ik langs de reling tegen de muur naast de bar een zeer fraaie dame staan met donkerbruin haar en prachtige, geprononceerde ogen. Haar Oost-Europese uiterlijk op natuurlijke wijze gemonteerd aan een zelfverzekerde houding. Een serene uitstraling en een gave, blanke huid, gaven haar bijna iets koninklijks :). Ze was verder in het trotse bezit van een mooie, natuurlijke B cup. Ze maakte oogcontact en hief vragend haar kin toen ik dichterbij kwam. Deze mysterieuze verschijning stelde zich voor als Eva en kwam uit Oost Europa. We converseerden wat over het warme weer en de klimatologische implicaties toen ik ineens voorstelde deze wetenschappelijke bespiegeling op de kamer voort te zetten :p. Dit voorstel werd warm onthaald en we betrokken een grote kamer die aan de binnenplaats grenst.
Daar aangekomen, maakte ze het bed op orde en kwam bij me liggen. We keken elkaar even aan en begonnen te zoenen. Dat deed Eva niet onverdienstelijk doch ietwat ingehouden en haar handen daalden af naar mijn mannelijkheid. Die kwam langzaam, maar zeker uit zijn slaapstand ;). Eva daalde af en begon mij mondmatig te beroeren. Ook dit was beslist deugdelijk, al miste ik wel wat geilheid. Wat volgde was een sessie ‘buurmeisjes seks’, die helaas niet boven de voldoende uitkwam. Eva doet alles wat je mag verwachten in een saunaclub. Ze ziet er goed uit, is vriendelijk, doet een verdienstelijke Frans zonder, zoent en doet haar best bij de standjes. Toch miste ik de bezieling in haar acties, wellicht veroorzaakt door een gebrek aan klik tussen ons beiden :confused:. En bezieling is voor mij de raketbrandstof van de intieme omgang op de kamer, zonder welke een vrijpartij niet goed op gang komt.
Postuur / Cupmaat : Slank / B (natuurlijk)
Ze was verder in het trotse bezit van een mooie, natuurlijke C cup.
Wow in een minuut heeft ze een C-Cup in plaats van een B-Cup:confused:
Moet ik ook maar eens kennis mee maken, misschien wordt het dan nog wel D ook................
Extince
14 mei 2008, 23:37
Haha scherp gezien Rex :freu:! Copy - paste foutje van een bestaand paspoortje. Het moet een C cup zijn. Mod, even aanpassen? Thanks :cool:!
Nationaliteit / taal : kroatie / Duits,
Leeftijd : 24 jaar
Na enige tijd rondgelopen te hebben kwam ik daar de spetter eva tegen,ze zag er geweldig uit in haar zwarte lingerie.
Na elkaar aangekeken te hebben was er voldoende rede om de aanval te openen.
Eenmaal op de kamer was mijn verwachting van haar in een oogwenk verdwenen het kussen was van een laag niveau en je kon merken dat het niet spontaan ging.
Daarna kwamen de standjes maar ook daarin bleef ze ver onder niveau , ze had me zelfs verteld dat ze in frankfurt was weggegaan omdat daar zoveel jongelui kwamen die lang wilde stoten,toen ik dit hoorde was mijn zin over er zat niet meer veel in dan een goede blowjob dacht ik maar ook daarin was ze niet goed en na 5 minuten al moe.
Om haar een punt te geven kom ik niet hoger uit als een 4 en dat is nog hoog.
Extince
1 juli 2008, 12:55
Je wilde zeggen dat deze Eva : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11379 uit Kroatië komt ?Dit klinkt inderdaad als de Eva die ik heb beschreven. Zowel haar uiterlijk als haar bedprestaties. Ik had haar alleen iets ouder geschat. Samenvoegen, mod?
Note W2 : gedaan
italiano84
13 juli 2008, 14:27
eva en anna zijn helaas voor de zomer terug naar kroatie, heb met beide alleen goede ervaringen gehad.
italiano84
14 juli 2008, 00:57
ze zijn weer terug zag ik vandaag!
Moeke1
14 juli 2008, 17:02
Eva was er vandaag (maandag). Ze ziet er wel heel goed uit in zwarte lingerie, maar de bedprestatie vielen ook bij mij serieus tegen. TZ met tipje van haar tong, PZC was wel goed maar het neuken MC trok op niks. Mij ziet ze ni meer terug.
Snoepveter
21 juli 2008, 11:52
Ik ga ervan uit dat dit de Eva is waar ik mee geweest ben. Ze ziet er prachtig uit: mooi lang slank figuur (1.72), goede B cup en vooral mooi gezicht, mond en ogen (blauw/grijs, net niet groen)! Ik vind overigens dat ze een van de mooiste gezichten heeft van alle dames in GT...wat overigens natuurlijk niets zegt over aantrekkelijk zijn of goed zijn op de kamer, maar dat spreekt voor zich.
Ze liep langs met haar zus (?) waarvan me de naam ontschoten is. Ze vertelde dat ze uit Macedonie afkomstig is (voormalig Joegoslavie), uit de stad Skopje (noord Macedonie, en dit is dus geen Croatia...)
Maar goed, ze is inderdaad 24 jaar, donker halflang haar met donkerrode 'highlights'. Mijn maat ging al vlot door de knieen voor haar zus (of dat werkelijk een zus is weet ik niet maar goed, donker krullend haar, grote borsten met nauwelijks voelbare zachte siliconen). Beide dames sympathiek niet opdringerig, gevoel voor humor. We kwamen ze tegen rond een uur of 14:00 denk ik, en omdat de zon scheen zijn we met z'n vieren even buiten gaan zitten bij een van de ligstoelen om even rustig te kunnen kletsen. Even wat drinken en een sigaretje. (wij niet, zij wel...)
Na zo'n kwartiertje van informatie uitwisselen de sleutel geregeld en de kamer op. Ik moet eerlijk zeggen, ik herken niets van de verhalen over Eva dat ze matig zoent en niet haar best deed op de kamer. Alles ging lekker/als vanzelf vond ik. Uitgebreid zoenen, beffen, pijpen, likken, humor, passie etc. Ik heb na de eerste sessie (uur was om) er nog een uur aangeplakt en na de pauze (het regende verschrikkelijk hard) heeft Eva koffie voor zichzelf en een cola voor mij gehaald (met mijn badjas op haar hoofd) terwijl ik nog even in de blokhut lag bij te komen. Ze vertelde in 'de rust' dat ze dit werk nog niet zo lang als haar zus deed en dat ze binnenkort op vakantie zou gaan (Italie en daarna naar Skopje familie bezoeken). Verder hebben we vooral liggen knuffelen en zoenen. Toen voor de tweede helft nam ze het initiatief om de kleine Snoepveter nieuw leven in te blazen. Dat lukte zeer goed en na verschillende standjes heeft ze het rubbertje erafgehaald en in rustig tempo de ca. 10 cc zwemmers oraal afhandig gemaakt. Niet in haar mond klaargekomen maar bij het schieten heb ik haar wel weten te raken :rubbel:
Heerlijk...Ze vertelde wel dat ze een paar vaste stamgasten heeft die haar niet zelden uren tot een hele dag 'afhuren'. Dat vind ze prettig omdat ze dan weet wat ze kan verwachten en dat weet ze niet als ze elke keer nieuwe gasten ontmoet.
Herhalingsgevaar: 100%
anicolas
24 februari 2009, 09:53
Ze zag stralend uit. Geen enthousiasme op kamer. Ze zou beter een ander job vinden. 3/10
anicolas
9 april 2009, 21:45
ben nog meerdere keer naar GT geweest zonder eva te zien. Waar is zij ?
joepie
10 april 2009, 07:07
eva en anna zijn allebei naar moeder was ziek of zoiets als dat al waar is . groetjes joepie de poepie. Ze werken niet zo veel of hebben ergens nog een ander clubje waar ze werken. Dus:rubbel:
noormannetje
10 april 2009, 17:35
Eva heb ik gisteren gezien in GT,ze zag er goed uit,nog getwijfeld om met haar naar op kamer te gaan,maar toch voor iemand anders gekozen.
anicolas
8 mei 2009, 16:17
geen spoor van eva de gooie ttz de zuster van anna ... zijn ze terug ?
ilovethaigirls
8 mei 2009, 17:24
Ze zag stralend uit. Geen enthousiasme op kamer. Ze zou beter een ander job vinden. 3/10
ben nog meerdere keer naar GT geweest zonder eva te zien. Waar is zij ?
geen spoor van eva de gooie ttz de zuster van anna ... zijn ze terug ?
Hier klopt toch ergens iets niet, 3/10 en dan toch nog zo geïnteresserd :eek:.....
Heb die al een hele poos niet meer gezien. Volg de aanwezigheidslijsten in geile tijden zou ik zeggen.
anicolas
8 mei 2009, 23:01
3/10 was andere eva niet de zuster van anna ... Wat bedoel je met geile tijden ?