PDA

Volledige versie bekijken : Roxanne

Snoepveter
2 juli 2008, 22:53
Tijdens de BBQ viel ze me al op. Ze is om een uur of 20:00 binnengekomen. Rode bikinislip en topless. Blonde (kapperblond) krullen en groene ogen. Sympathiek ogend type. Tijdens koffiedrinken in de buurt bij de bar wist ik een dame van me af te schudden door haar te zeggen dat ik naar de bar wilde. Deze dame (naam ontschoten) vertelde dat ze de talk of the town was in nederland voor lange tijd. Ze was toen 24 jaar en gewild in alle grote clubs in Nederland. Overal gewerkt, ook gedanst in de bananenbar. Durchgefikt door tientallen kerels tegelijk dat haar kutje 'uit elkaar viel' Dat waren haar woorden. Ik dacht bij mezelf, leuk, maar daar wordt ik niet direct opgewonden van....;) Wegwezen. En op weg naar de bar kwam ik die leuke dame tegen uit Polen: Roxanne. Vloeiend Duits dus dat was geen probleem. Kan je een leuk gesprek mee voeren en komt erg sympathiek over. Is redelijk lang, mooie kop met blonde krullen en groene ogen. Wel zonnebank bruin kleurtje.

Met haar de uitdaging aangegaan. Eerst met clubje koffie drinken. Heb die nare meid gelost en Roxanne meegetroond met koffie en zo lekker zitten keuvelen. Na de koffie in actie gekomen. In een van de beneden kamertjes zijn we beland. Lekker tongzoenen, pijpen (GOED). Ze nam direct initiatief en wilde genomen worden. Ik wilde haar nog wel beffen, maar goed daar kwam het dus niet van. Ik kon echter niet goed meer presteren. Te laat op de avond misschien, te heet etc. ik weet het niet maar uiteindelijk handmatig afgemaakt. Wel veeel gekletst. Prive eea. uitgewisseld, gedouched en daarna naar ons hotel gegaan.:wink:

Naam : Roxanne

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits

Leeftijd :25

Haarkleur/-lengte :Blond / Krullen op de schouders

Lengte dame : 1.72

Postuur/Cupmaat : B

Tatoeages/Piercings :Neen

Service: PZC/NMC/tongzoenen

Voordelen: GFE/rustig/sympathiek/gezellig/standjes

Nadelen:geen idee

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : € 100,00

Nadat ik was klaargekomen, is ze gaan checken hoeveel tijd we nog hadden tot het uur vol was. Nadat ze de tijd had gecheckt, kwam ze terug dat we nog een kwartier konden knuffelen en kletsen. HEEL goed!

Herhalingsgevaar: 100%

Extra’s bij het bezoek:

egon, Dr. Rammler
7 augustus 2008, 18:57
Hi ! sorry, meines Wissens heisst sie aber Roxana und war vorher mal im Samya Köln, dann Finca, dann Palace, dann wieder Finca. Ansonsten kann ich deine Angaben alle bestätigen. Gruss Egon

Jünther
11 augustus 2009, 18:33
Daar is ze dan (had zojuist een algemene recensie geschreven over Finca Erotica) !

Ja, Roxanne heb ik dus gestrikt op maandag 10 augustus 2009.
Echt zeer leuke, spontane meid met een mooi gebruind lichaam.
Prima pijpwerk en actief tijdens de standjes. Aanrader.
Herhalingsgevaar: 100%

Ik vond het wel typisch dat ze al zo lang bij FE werkte (al jaren). Ze schijnt kortstondig bij andere clubs te hebben gewerkt, maar ze voelt zich blijkbaar erg thuis in Dierdorf. Ze stond wel open voor suggesties, dus kon ik het niet laten om ACA aan te bevelen. Ze nam het zowaar in overweging, dus wie weet loont het missiewerk van Jünther nog.