PDA

Volledige versie bekijken : wie betaalt bepaalt



rplover
3 juli 2008, 12:18
Naar aanleiding van, en aangezien het niet meer over de club in kwestie gaat, zou ik graag, geen enkele discussie schuwend, eens graag horen wat jullie hier van vinden.
Hier, daarmee bedoel ik de opmerking van paul22.


Met verbasing lees ik hier.....dit is een site waar volwassen mannen vertoeven, die zeer succesvol in onze maatschappij functioneren. Dat blijkt uit het feit dat ze de prijzen van een DVP regelmatig kunnen betalen.Alle deelnemers hier moeten toch weten dat;
Wie betaalt ,bepaalt.



Ikzelf ben helemaal NIET akkoord met deze uitspraak, aangezien dit volgens mij een arrogantie tentoonspreidt, waar ik me niet mee kan vereenzelvigen.

Wie betaalt, bepaalt....... is dit dan een site waar volwassen mannen vertoeven die toch moeten weten dat :green_smi

Voor mij zowat de arrogantste opmerking die je hier maar kan neerzettten, dan mogen we nog zo veel centen hebben, en onze zaakjes goed voor mekaar hebben, dit strookt tegen al mijn normen en waarden.

Uiteindelijk zijn het de Meiden die nog steeds een eigenwaarde hebben en die bepalen met wie ze naar de kamer gaan, en wat ze uiteindelijk doen en laten.
Anders ruikt het mij verdacht veel naar onze centen laten gelden, en geen enkele rekening te houden met de Meiden en hun job die ze uitvoeren.

Voila, dit moest er even af, en eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat het enquetegedeelte van dit forum veel te rustig is momenteel :D

Laat maar komen dus ;)

Boobies
3 juli 2008, 12:31
valt niet veel zinnigs meer aan toe te voegen

Maw I second that!!

facial
3 juli 2008, 12:41
Ben het er wel en niet mee eens, de dame bepaalt zelf wat ze wel of niet doet, maar als ze ja zegt tegen het geld moet ze wel doen wat er van haar verwacht wordt. :love::fuck::rubbel:

Bredero
3 juli 2008, 12:48
Uiteindelijk zijn het de Meiden die nog steeds een eigenwaarde hebben en die bepalen met wie ze naar de kamer gaan, en wat ze uiteindelijk doen en laten.
Anders ruikt het mij verdacht veel naar onze centen laten gelden, en geen enkele rekening te houden met de Meiden en hun job die ze uitvoeren.

Voila, dit moest er even af, en eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat het enquetegedeelte van dit forum veel te rustig is momenteel :D

Laat maar komen dus ;)

Ik vrees dat je droomt. Bij heelwat dames is heel veel, zoniet alles te koop. Als er maar genoeg boter bij de vis komt. Daarmee heb ik niet gezegd dat dat bij alle dames zo is er zijn er best die vooraf duidelijk hun grenzen hebben gesteld en zich daar ook rigoureus aan houden (repect).

Stiffmaster
3 juli 2008, 12:50
De opmerking van wie "betaald die bepaalt" vindt ik echt een zeer respectloze opmerking :angryfire , ik ga er altijd vanuit dat als je een DVP met respect behandeld, en niet als een stuk vuil omdat jij nou toevallig de centjes hebt, je er ook altijd een stuk respect voor terug krijgt. Mannen met deze attitude verpesten het vaak voor de mannen die wel respecvol met de dames omgaan :thefinger. Rplover voor deze keer ben ik het weer eens met je eens. :loud:
En als dit de mannen zijn die zeer succesvol in onze maatschappij functioneren, dan snap ik nu ook waarom deze zelfde maatschappij langzaam aan naar de gallemiezen gaat. :kotz:

thesickboy
3 juli 2008, 13:10
Wie betaalt, bepaalt.... is bepaald kortzichtig. Alle goeie deals worden gesloten in overleg. Binnen die deal wordt er bepaald waarvoor er betaald wordt.;)

:wink:

paul22
3 juli 2008, 13:16
Een enquete waar ik alle drie de opties moet aanvinken (en dat kan niet) :D



PS. mijn opmerking was in een ander verband. zie YY-vragenbakje.;)

Willem2
3 juli 2008, 13:26
Ik heb alleen al aan het gezegde een vreselijke hekel. Daarnaast is het een taalkundige ramp ( d of t indien verschillend gebruikt :o ). Het gezegde wordt ook veel te veel gebruikt door ondergeschikte minkukkels en toegepast door arrogante patsers.
En alleen aan de titel van de topic heb ik al een hekel, maar ik denk dat die relnicht ;) dat expres heeft gedaan.

rplover
3 juli 2008, 13:34
Ik heb alleen al aan het gezegde een vreselijke hekel. Daarnaast is het een taalkundige ramp ( d of t indien verschillend gebruikt :o ). Het gezegde wordt ook veel te veel gebruikt door ondergeschikte minkukkels en toegepast door arrogante patsers.
En alleen aan de titel van de topic heb ik al een hekel, maar ik denk dat die relnicht ;) dat expres heeft gedaan.
Jep, de relnicht wil een relletje, en heeft dat met opzet gedaan.
Het is zeker mijn bedoeling niet paul22 aanvallen, als dit zo moest overkomen bij paul22, mijn excuses, ik wil gewoon die uitspraak en de gevolgen daarvan aanklagen ;)

Over taalkundige rampen gesproken, "ik hebt het zo niet gewilt":teuflisch

:wink:

Willem2
3 juli 2008, 17:29
PS. mijn opmerking was in een ander verband. zie YY-vragenbakje.;)

Ook in dat verband vind ik het onzin. Zie eerdere opmerking :cool:

seksenfun
3 juli 2008, 19:25
Zo, ik brachd net stelling 1 en 3 alletwee op gelijke score en nog wel op een mooi getal: 18,18% ;).

Ik vinktte 1 aan. Jawel :D.

Ik vindt dat ook zo maar benader het wel heel anders. Ik betaal de meiden voor seks maar zoek dan ook naar de seks die ik wil. Dit kom je in een saunaclub vrij makkelijk te weten. Op die manier betaal ik dus voor wat ik wil maar verplichd ik geen enkele meid om iets te doen wat ze niet wil. Op die manier kan je met veel respect toch zelf bepalen waarvoor je wie betaaldt.

Picasso 1
3 juli 2008, 20:29
Die uitdrukking gaat mij ook te ver vanwege het onsmakelijke verband in deze discussie.
Maar...we kunnen niet negeren dat in deze wereld geld erg veel invloed heeft op de beslissingen die we allemaal nemen. Personen en organisaties met veel geld kunnen hierdoor macht uitoefenen danwel grip krijgen tot op zekere hoogte op ons gedrag en onze beslissingen.

Die macht van geld, geldt zowel buiten (overal) als binnen een club en zowel op collectief als op individueel niveau. Ik denk dat het naief is te denken dat geld niet zo´n invloed heeft op wat dames wel of niet doen. Het is echter wel kwalijk als mensen met geld (en dus een zekere macht) die macht misbruiken, en dat zich uit in respectloos gedrag naar medemensen (want dat zijn de dames...medemensen).

The good and the Bad
3 juli 2008, 20:45
Mijn ervaring hier mee is dat je beter de desbetreffende dame met respect kunt behandelen.En vragen wat zij lekker vind!!Dan betaal je €1oo,- en krijgt voor €200,-lol..

Dan geld op het nachtkastje gooien en Go For It!!
Als je de macht wilt hebben moeten ze maar naar een SM club gaan en een Slavin Leasen voor een paar uur die vinden dat geweldig.

Gr The good and the bad:we never stop Fucking!!

Redbull
4 juli 2008, 00:23
Wie betaald, bepaalt = klant is koning ! Niet ??

Willem2
4 juli 2008, 00:31
Wie betaald, bepaalt = klant is koning ! Niet ??

Nee dat is mijn beleving niet helemaal hetzelfde. De klant mag best koning zijn maar hij hoeft niet alles te bepalen ;)

Silvester
4 juli 2008, 11:52
....PS. mijn opmerking was in een ander verband. zie YY-vragenbakje.;)....
Inderdaad, ts rpl geeft een heel andere draai aan Paul's uitspraak.
Het ging erover dat sponsors betalen en bepalen.

Verder denk ik dat de dames altijd zelf hun grens moeten kunnen bepalen.
Maar ja, onder dwang van een lieverd...
Maar ja, een pak oiroos van "andersdenkenden" kan verleidelijk zijn...

:plapper:

rplover
4 juli 2008, 12:28
Inderdaad, ts rpl geeft een heel andere draai aan Paul's uitspraak.
Het ging erover dat sponsors betalen en bepalen.

Verder denk ik dat de dames altijd zelf hun grens moeten kunnen bepalen.
Maar ja, onder dwang van een lieverd...
Maar ja, een pak oiroos van "andersdenkenden" kan verleidelijk zijn...

:plapper:
Niks van, dikke zever, Sylvester, lees maar eens goed ;)

Dit is een site waar volwassen mannen vertoeven, die zeer succesvol in onze maatschappij functioneren. Dat blijkt uit het feit dat ze de prijzen van een DVP regelmatig kunnen betalen.Alle deelnemers hier moeten toch weten dat;

Wie betaalt ,bepaalt.
Duidelijker kan hij niet zijn. Dat geldt dus zowel voor ons als voor de sponsors. Als je gewaagde uitspraken doet, moet je er maar durven achter staan ook, al botst het nadien

:wink:

Silvester
4 juli 2008, 12:42
Relnicht, spamslet, dikke zever, het wordt steeds leuker hier op het forum..:rofl:

Straks moet Willem alle onderschriften nog gaan veranderen, en hij heeft het al zo druk.... (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12006) ;)

Voor de wijze van interpreteren van de quote, laat Paul22 dan maar het verlossende antwoord geven.....:zauberkis

rplover
4 juli 2008, 13:16
Relnicht, spamslet, dikke zever, het wordt steeds leuker hier op het forum..:rofl:

Straks moet Willem alle onderschriften nog gaan veranderen, en hij heeft het al zo druk.... (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12006) ;)

Voor de wijze van interpreteren van de quote, laat Paul22 dan maar het verlossende antwoord geven.....:zauberkis
Tja, Sylvester, relletjes ontstaan nu éénmaal door dingen die je dubbelzinnig zegt, en later nog eens bevestigt

Een enquete waar ik alle drie de opties moet aanvinken (en dat kan niet) :D
PS. mijn opmerking was in een ander verband. zie YY-vragenbakje.;)
Let op, want straks komt er een quote dat de Meiden niet mogen klagen, want dat zijn werknemers geen 100 euro cash per uur in 't handje krijgen ;)
Paul22 was zeer duidelijk in zijn standpunt, ik ben ook blij dat hij het eerlijk en openlijk verkondigt, maar kan me er niet me vereenzelvigen, en vond het wel goed eens de mening te vragen van de "schrijvende" beertjes :teuflisch

De wereld draait misschien alleen om de centen, maar daar weiger ik ten alle tijde aan deel te nemen. En aangezien ik het waarschijnlijk toch goed voor mekaar heb (daar ik ten gepaste tijde de Meiden kan betalen) lukt me dat nog aardig ook :hammer::D;)

:wink:

Silvester
4 juli 2008, 16:03
Niks van, dikke zever, Sylvester, lees maar eens goed ;)

Ok, als ik dan toch mag zeveren, Silvester is de naam..

:bowlol:

Snoepveter
4 juli 2008, 17:30
Het komt volgens mij een beetje van 2 kanten: ik betaal een dame omdat ik een verwachting heb die ik graag ingevuld zie en van de andere kant ga ik ervan uit dat de dame 'ja' tegen me zegt omdat ze graag bij mij die verwachting wilt invullen. (er is een klik)

Het woordje 'graag' is hier inderdaad niet makkelijk te definieren.

Als het namelijk door de dame met tegenzin gaat (ze gaat puur en alleen voor het geld en zet zich over de 'tegenzin' heen), dan merk je dit doorgaans toch wel door haar 'afwerkhouding' (hoe goed ze het ook probeert te camoufleren)

Voorbeeld: Met een zekere dame weet ik dat ze met me wil TZ. (Dat doet ze niet met iedereen weet ik inmiddels ook.) Ik krijg dus voor mijn gevoel waar voor mijn geld, terwijl een ander bij dezelfde dame NIET het GFE gevoel krijgt waar hij wel op hoopt.

Toppie
5 juli 2008, 20:27
Is deze enquete voor de primitivelingen onder ons ofzo? Schijnbaar wel want ik hoor zoveel slechte verhalen van de dames over "perverse" Gasten.
De dames bepalen de regels in hoever ze met een bepaalde gast gaan. En dat is bij de een verder dan bij de ander.

rplover
6 juli 2008, 11:12
Is deze enquete voor de primitivelingen onder ons ofzo? Schijnbaar wel want ik hoor zoveel slechte verhalen van de dames over "perverse" Gasten.
De dames bepalen de regels in hoever ze met een bepaalde gast gaan. En dat is bij de een verder dan bij de ander.
Wat is er mis met perverte zieke geesten? En daarmee bedoel ik dus fetish, of was het niet dat dat je bedoelde toppie33? :teuflisch;)
Primitievelingen? Als je van gebrek aan respect streekt zitten er meer 'Vlaamsche primitieven', of ik zal het Neanderthalers noemen, onder ons, dan jij maar kan vermoeden.

Dat geld niet primeert en niet doet krijgen wat je wil is duidelijk, ik heb namelijk Rex een voorstel gedaan gisteren (dat voorstel blijft gelden uiteraard :lostit:): 300 euro voor seks met mij, en hij weigerde (de flauwerik :hammer:) ;)

:wink:

Toppie
6 juli 2008, 14:39
Wat is er mis met perverte zieke geesten? En daarmee bedoel ik dus fetish, of was het niet dat dat je bedoelde toppie33? :teuflisch;)

nee ik bedoel geen fetisch. Ik bedoel de gasten die denken dat ze het mannetje zijn als ze met hun 50-euro biljetten zwaaien en dan vreemd staan te kijken als ze binnen 15 minuten zijn afgewerkt......

Mauriceyep
6 juli 2008, 15:16
300 euro voor seks met mij, en hij weigerde (de flauwerik :hammer:) ;):wink:

Wat was het struikelblok voor hem? Anaal, oraal, pissex of had hij uberhaupt geen zin in jou (je bent ook niet geheel mijn type;)

Willem2
6 juli 2008, 16:53
(je bent ook niet geheel mijn type;) )

Hoezo niet ? Zeker te oud , want aan al jouw andere voorwaarden voldoet hij wel :D;)

Mauriceyep
6 juli 2008, 18:57
Hoezo niet ? Zeker te oud , want aan al jouw andere voorwaarden voldoet hij wel :D;)

Hij is boven de 55 kilo:cool:

rplover
6 juli 2008, 19:51
Hij is boven de 55 kilo:cool:
Net, maar daar valt wat aan te doen :teuflisch;)

Jansen
6 juli 2008, 20:06
Ik heb niet gestemd vanwege te beperkte antwoorden.

Mijn idee is dat ik pas betaal na de daad en dan afreken voor hetgene wat we samen gedaan hebben.
Soms geef ik extra dat hangt van de service af.

Randy
7 juli 2008, 03:36
Ik heb niet gestemd vanwege te beperkte antwoorden
...

Geldt voor mij ook. Zelden zo'n slecht geformuleerde stelling gezien, RPL, dat kun jij veeeeeel beter! :teuflisch

Maar goed, ik ben hier vrij simpel in: de klant betaalt en bepaalt, de leverancier levert en bepaalt dus ook. Als dit te moeilijk is, laat het maar weten ;).

mars
7 juli 2008, 06:35
Moeilijk verhaal, het hangt er van af hoe je het uitlegt. is het A wie betaald bepaalt bedoeld dat hij die betaald bepaalt wat er gedaan wordt? dit is natuurlijk onzin want er is in feite al bepaalt wat er gedaan wordt voor de bekende € 50,--. Of B als stelling dat je met munten meer voor elkaar kan krijgen dan verwacht mag worden? hier ben ik het ook niet mee eens maar dat zeg meer iets over mezelf. Helaas is het wel zo dat je met geld veel voor elkaar kan krijgen (lees ook bepalen) maar natuurlijk niet alles. Ik vind dat je gewoon als je wat extra's wil je dat met de dame moet bespreken en dan wordt daar vooraf een prijs voor afgesproken.(zij bepaalt) Dan kan je naar aanleiding daarvan lekker zelf bepalen of je dat ervoor wil betalen;);)

rplover
7 juli 2008, 10:28
Geldt voor mij ook. Zelden zo'n slecht geformuleerde stelling gezien, RPL, dat kun jij veeeeeel beter! :teuflisch

Maar goed, ik ben hier vrij simpel in: de klant betaalt en bepaalt, de leverancier levert en bepaalt dus ook. Als dit te moeilijk is, laat het maar weten ;).
Oei, maar dat van die slecht geformuleerde stelling wist ik. Was trouwens opzettelijk, om wat beertjes te vangen, zoals jij :teuflisch
Voila, de klant betaalt en bepaalt, simpel toch. Dan ben jij toch één der primitievelingen:D
Het is dus te moeilijk om te begrijpen, en ik zie je al komen aandraven met stellingen allerhande, om dat te staven.
Niet alles is te koop Randy, en het getuigt van weinig respect voor levende wezentjes, dat wij denken dat wij met ons geld alles kunnen.
Maar ik wacht wel wat je echt bedoelt, want dit zal weer een totaal andere richting uitgaan ;)

Het is dus te moeilijk, help me (I am blond) :heul:

:wink:

Randy
7 juli 2008, 13:24
...
Het is dus te moeilijk, help me (I am blond) :heul:

:wink:

Wel, wel, wel, RPL die toegeeft iets te moeilijk te vinden, waar moet het heen met deze wereld... :D

Ok dan, nog simpeler. Een transactie vindt pas plaats als klant en leverancier het eens zijn over wat geleverd wordt tegen welke prijs. Jij wilt vast iets anders lezen maar dat schrijf ik lekker niet ;)

rplover
7 juli 2008, 13:33
Wel, wel, wel, RPL die toegeeft iets te moeilijk te vinden, waar moet het heen met deze wereld... :D

Ok dan, nog simpeler. Een transactie vindt pas plaats als klant en leverancier het eens zijn over wat geleverd wordt tegen welke prijs. Jij wilt vast iets anders lezen maar dat schrijf ik lekker niet ;)
Neen, wou niks anders lezen.
Jij zegt dus hier dat de Meid leverancier is en jij de klant. Tja, het is maar zoals je het bekijkt, dan ben je ook tevreden als ze haar programma op 'automatische piloot' bij je zet en haar "betaald programmaatje" levert aan de klant. Dus ik hoor jou ook nooit meer klagen als de service TE professioneel is, als het enkel een programma is dat ze levert. Want jij betaalt niet voor gevoelens op te wekken toch... :p;)
Bedankt, dat was alles dat ik wou weten, vriend Randy :teuflisch

Carpe diem
7 juli 2008, 14:06
Dat geld niet primeert en niet doet krijgen wat je wil is duidelijk, ik heb namelijk Rex een voorstel gedaan gisteren (dat voorstel blijft gelden uiteraard :lostit:): 300 euro voor seks met mij, en hij weigerde (de flauwerik :hammer:) ;)

:wink:

Beste RPlover,

Weigerde Rex jou fantastische voorstel???
Maar ja zoals je wel weet wil Rex natuurlijk PZC en jij wil natuurlijk PMC.
Ik was er niet bij toen je het voorstel deed aan Rex maar misschien is dit wel een struikelblokje voor Rexje. Geef Rex nogeens eens sigaartje misschien brengt hem dat op andere gedachten.

Succes met je voorstel en ik heb alle vetrouwen in jou dat het jou gaat lukken om met Rex te :fuck: en :rubbel: en :love: :blow2:

Go for it!!! All the way!!!

Rex
7 juli 2008, 14:20
Beste RPlover,

Weigerde Rex jou fantastische voorstel???


Ik ga natuurlijk alleen in op serieuze voorstellen, dat begrijp jij ook wel.
Tja aangezien rplover allesbehalve een lekkere chick is met heerlijke tieten, laat ik hem maar in de waan om ooit eens met mij iets te mogen doen..............

Ik heb hem zelfs gezegd dat ik niet eens voor 10.000 euro er maar over nou zou denken...

Carpe diem
7 juli 2008, 14:40
Tja aangezien rplover allesbehalve een lekkere chick is met heerlijke tieten, laat ik hem maar in de waan om ooit eens met mij iets te mogen doen..............


Beetje silliconen, beetje botox, hair extensions en natuurlijk het weghalen van de sloop kogel. Dan moet het wel een tweede Eva worden:D

Picasso 1
7 juli 2008, 19:02
Beetje silliconen, beetje botox, hair extensions en natuurlijk het weghalen van de sloop kogel. Dan moet het wel een tweede Eva worden:D


En een oranje pruik (wel eerst terugpikken van Lisa).....en dan staat Rexje trots overeind :D.

SUCCESS!! en aub eventuele recensies liever tussen jullie houden via IM :rofl:.

Oh ja, degene die betaalt, bepaalt :green_smi

Jansen
7 juli 2008, 22:38
Ik denk als rplover zich wil laten verbouwen dat ze zo klaar zijn.
Zijn pik kan nu al door voor een clitoris. ;)
Borsten heeft hij niet nodig een AA cupje past hem wel :green_smi
Benen scheren doet hij al sinds hij in het SKW werkt.:p

Alleen moet zijn bovenlip iets omhoog en een blond kleurtje in zijn haar.

kosten (bij mij E.10,) de lip sla ik in een tik al omhoog en een spuitbus blond kost E.10,-

Picasso 1
7 juli 2008, 22:59
En aangezien hij verbaal (of schriftelijk) makkelijk kan tippen aan elke zeikwijf, hoeft daar ook verrekt weinig aan te gebeuren :teuflisch.

Willem2
7 juli 2008, 23:05
Dan zal ik maar iets bepalen :cool: : Nu graag weer een discussie omtrent het onderwerp :rolleyes:
En lees nog een keer de forumregels door omtrent het bejegenen van de mede-ijsbeer.
Bij voorbaat dank :wink:

Randy
8 juli 2008, 08:07
Neen, wou niks anders lezen.
Jij zegt dus hier dat de Meid leverancier is en jij de klant.


Ja.



Tja, het is maar zoals je het bekijkt, dan ben je ook tevreden als ze haar programma op 'automatische piloot' bij je zet en haar "betaald programmaatje" levert aan de klant.


Nee, en dat volgt ook niet uit wat ik schreef. Waar is je logicaboek gebleven, RPL?



Dus ik hoor jou ook nooit meer klagen als de service TE professioneel is, als het enkel een programma is dat ze levert. Want jij betaalt niet voor gevoelens op te wekken toch... :p;)
Bedankt, dat was alles dat ik wou weten, vriend Randy :teuflisch

Ben blij dat je blij bent :D. Ik klaag vrijwel nooit, zelfs bij (voor mij) negatieve ervaringen brand ik de dame nooit af (hooguit haar dienstverlening), alleen zal ik zelden nog eens met haar een kamer opzoeken. C'est tout.

little diablo
8 november 2008, 00:11
Nee zeker niet. Ik vind dat de dame daar vrij in is. Ik heb eigenlijk nog nooit een discussie met een dame daarover gehad. Veel recencie,s lezen vtv en de dame een beetje peilen( al is dat soms moeilijk)
Beren onderling geven ook veel info;)



Salut L Duiablo

foots
16 november 2008, 20:52
Heren, beren,

Ik heb alles deze keer niet gelezen en ik heb nu ook geen zin om het te doen. Wie betaald, bepaalt klopt deels namelijk:

Met wie hij een verzoek tot kamerbezoek doet.
Hoe lang of kort dit bezoek gaat duren.
Wat hij wil doen, met instemming van de dame.

Als ik bv. naar de kamer ga dan ga ik haar nooit beffen, dan geldt voor mij ik betaal dus ik bepaal.

Hoewel ik ook nog wel eens door de dame naar de kamer wordt gepraat, dus dan bepaal ik eigenlijk weinig tot niks.

Dit was mijn bijdrage Groet, Foots :wink: