Volledige versie bekijken : Zomerreces
Snoepveter
4 juli 2008, 18:21
Tijdens mijn bezoek op 1 juli in Finca Erotica viel het op dat er zo weinig dames waren. Dames en beren wisten me te vertellen dat dit ook te wijten is aan de zomervakantieperiode.
Welke clubs zijn naar jouw mening het best om het zomerreces door te komen? Maw, waar zal de bezetting naar jouw mening redelijk goed blijven tijdens de zomervakantie periode? :confused:
Stiffmaster
4 juli 2008, 18:46
Over het algemeen is GT toch de plek waar in die tijd het meest is te beleven :cool:
Tijdens mijn bezoek op 1 juli in Finca Erotica viel het op dat er zo weinig dames waren. Dames en beren wisten me te vertellen dat dit ook te wijten is aan de zomervakantieperiode.
Welke clubs zijn naar jouw mening het best om het zomerreces door te komen? Maw, waar zal de bezetting naar jouw mening redelijk goed blijven tijdens de zomervakantie periode? :confused:
facial
4 juli 2008, 23:38
D'r zijn dan wel minder vrouwen in de clubs, maar er zijn ook minder beertjes, want die zijn ook allemaal op vakantie
Picasso 1
5 juli 2008, 01:16
D'r zijn dan wel minder vrouwen in de clubs, maar er zijn ook minder beertjes, want die zijn ook allemaal op vakantie
Hé facial, wanneer verander je eindelijk weer je avatar? Je vorige avatar was ok maar deze...:kotz:.
Niks persoonlijks ;).
MiniME
5 juli 2008, 09:30
In GT is het zomerreces blijkbaar begonnen, heerlijk: heel veel vrouwen en weinig ijsberen, kortom: vakantie! :lostit:
The Joker
5 juli 2008, 12:27
We kunnen allemaal jaloers zijn op het kabinet met hun 9 weken betaald verlof.
Kunnen ze tenminste 2 maanden nix verkloten :thefinger
quitje
5 juli 2008, 17:13
Donderdag ook vastgesteld te Bernds : weinig beren, deze week nog vele lieftallige dames, doch de koffers zijn al gepakt ;)