PDA

Volledige versie bekijken : Elisha

seksenfun
6 juli 2008, 02:54
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang (tot net niet op de schouders, loshangend)
Lengte dame : 1.59
Postuur/Cupmaat : slank/A
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits en vrij goed Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: GFE+ (knuffelen, strelen, veel, lang en heel lekker tongzoenen -neemt zelf het inititatief hiertoe-) FT, PZC (heel goed)
Voordelen: voor- en naservice o.k., lijkt haar te laten gaan, gaat enorm op in het beffen
Nadelen: gebruikt klein beetje glijmiddel om over condoom te wrijven, niet vingeren

Behoorde tot de toppertjes vandaag aanwezig in YY. Vele nieuwe (al snel door mede-beertjes geweten) toppertjes aanwezig vandaag maar continue bezet. Uit alle windstreken van de wereld. Egypte, Italië, Saoedi-Arabië, Rusland, Griekenland... jonge beauties.

Dat er over Elisha nog niets staat :confused:. Ze zegt al van vorige zomer in YY te werken. Ik zag ze echter (bij mijn vaag weten) nog niet écht eerder. Keek ik er over, té veel naar andere meisjes, té veel geconsentreerd op Nipa :confused: Nu viel ze me van bij binnekomst meteen op in haar natuurlijke, eenvoudige schoonheid. Logisch dus dat ik er mee op kamer belandde.

Bij binnenkomst, samen met Patjeboemboem, zei ik hem meteen dat ik zó voor haar zou kunnen vallen. Maar, amper binnen gekomen en al in bed duikelen is niet mijn ding. Later op de dag zou ze niet meer te bespeuren zijn.
Na mijn tweede rondje tafelen (er bleef nog zo veel lekkers over de eerste keer) zette ik mij buiten op het terras, samen met 2 mede-beertjes en een nieuwe Letse blonde schone ;). Het bleek al snel dat mijn mede-beer haar zou uitnodigen op kamer. Omdat ik best nog geil stond trok ik maar naar de bar. Daar waren de meeste meisjes. Het werd al wat frisjes (voor de meiden) buiten. Ik vroeg aan de bar een drankje en mijn blik kwam recht op Elisha uit. Haar blik was ook naar mij gericht. Tesamen lachten we naar mekaar. Dat was mijn kans! Hoewel héél eigenaardig genoeg, tegen al mijn gewoontes in, eigenlijk Christina op mijn to do-lijstje prijkte. Maar Elisha kwam er dus met een lange sessie tussen en daar heb ik hoegenaamd niet de minste spijt van.

Ik greep dus snel mijn kans, ze zou allicht geen 5' vrij zijn. Er waren immers wat meer mannen dan vrouwen. Ik ging bij haar in de sofa zitten. Spontaan begonnen we te lachen, te grappen, mekaar voor te stellen, te omarmen, te knuffelen, kusjes te geven... tongzoenen :love:. Na een kwartier voor-voorspel trokken we naar een kamer. De enige kamer waar een deur tegen stond op de benedenverdieping waren ze toch in bezig :eek:. Dan maar naar boven. Ook daar was maar één kamer vrij. Na achter de gordijnen, onder het bed, achter de deur en achter het gordijn van de douche gekeken te hebben konden we de deur op slot doen en hadden we het rijk voor ons alleen.

Speels begonnen we mekaar te omarmen, te kussen, tongzoenen en kleedden we mekaar uit. Ze kwam eerst op mijn schoot zitten en zo rolden we stilaan op het bed. Het voorspel bestond uit zachtjes en lief knuffelen en strelen (ze kan je zo lief en verliefd aankijken :hammer:) en veel en lekker tongzoenen, met gevoel en afwisselend , zoals het hoort. Stilletjesaan liet ze mijn lippen los en begon me overal te kussen en zakte zo geleidelijk aan af naar 'onder de gordel'. Ondertussen kuste ik haar ook overal waar ik maar aan kon. Na een tijdje ontspande ik me echter volledig en genoot ik ten volle van haar pijpkunsten. Zo nu en dan streelde ik ze nog wel eens. Ze pijpt zonder condoom geweldig. Afwisselend maar vooral bewerkt ze met veel gevoel je eikel. Regelmatig kijkt ze je aan en heeft ze wel graag dat je haar bewegingen volgt. Nochtans genoot ik tussendoor toch met m'n ogen dicht. Af en toe gebruikte ze op de juiste momenten haar handen. Niet zo zeer om het pijpen een tandje (gelukkig niet letterlijk) bij te steken maar vooral om je ballen te strelen. Van mij mocht ze gerust haar nagels (lichtjes!) gebruiken. Dat gaf een enorm opwindend gevoel. Ook je ballen werden meermaals verkend met haar mondje. Hier heb ik een klein halfuur van genoten. Ze is een krak. Ze voelt perfect aan wanneer je op het punt staat om te komen. Ze teast je dan ook continue door het allemaal lekker lang te rekken. Ze vraagt na een paar keer teasen wel of je het leuk vindt. Anders gaat ze er gewoon sneller voor. Maar het zou jammer zijn zo geweldig gevoel in te korten. Uiteindelijk heb ik haar lekker laten gaan voor een FT. In het begin had ik nochtans zoiets van dat FT met haar niet zou mogelijk zou zijn. Had ik dus totaal verkeerd ingeschat. Deze dame slikt ook alles door. Ze zei tegen mij wel dat ze niet bij iedereen FT doet. Gaf ze mij een superieur gevoel of is het werkelijk zo. Andere recensies zullen dit moeten uitwijzen.
Nu was ik wel effe kapot.
Terwijl zij een sigaretje rookte maakte ik een korte sanitaire stop en knuffelden we mekaar nog wat. Na haar sigaretje en een kort babbeltje hervatte we ons geknuffel, gestreel en tongzoenen. Deze keer was het mijn beurt om haar eens lekker te verwennen. Zo tussen de regels door had ze mijnsinziens laten verstaan dat ze bij mij (laatste klant) wou klaarkomen. Ze kan dat makkelijk door te likken en door de hondjesstand. Ik ging haar verwennen en begon op mijn beurt met lieve zachte kusjes haar hele lichaam te verkennen. Eerst plagend (ik kan ook teasen met name) rakelings omheen haar gevoeligste plekjes. Dat alleen vond ze al heel opwindend. Later zou ik haar een goeie befbeurt geven. Wanneer ik mijn vingertjes ook begon te gebruiken vroeg ze lief om dat liever niet te doen. Dus gelukkig liet ze het niet blijken door haar benen toe te doen of door het brut en kort te zeggen. Ze genoot van in het prille begin al van mijn orale verwennerij. Ze liet dit blijken door zacht natuurlijk niet overdreven gekreun. Het leek allemaal heel echt. Ze ging er in elk geval lekker in op en werd behoorlijk nat. Ik veronderstelde dat ze echter niet was klaargekomen toen ik vond dat het lang genoeg geweest was. Ze beweerde het tegendeel maar was nog niet buiten adem genoeg om over te gaan naar doggy style. Daar genoot ze werkelijk zo intens van dat ik vermoed dat ze hierbij wél is klaargekomen. Wat er ook van zij of niet, mijn tweede keer zat erop. We knuffelden nog wat na en eindigden met lang lekker tongzoenen.

Deze dame kijkt niet op de klok. Als je dat wenst geeft ze je nog een massage ook. Daar zijn wij echter niet meer toegekomen. Om middernacht wou ze de boel afronden. Dat gaf ze om half elf al aan. Ze gunt haarzelf dagelijks ook een rondje welness.

Ze is nog tot en met zondag aanwezig en keert dan pas terug de laatste week van juli tot en met de eerste week van augustus. Daarna, zegt ze, een hele lange rustperiode in te zullen bouwen en waarschijnlijk zelfs er mee te stoppen. Ze heeft een nieuwe job én wat voor één.

Zien we ze na 08/08/08 nooit meer? Ik ging nog nooit speciaal voor een dame naar een club, omdat ze zegt dat ze er zal zijn. Voor haar en gezien ze misschien nadien niet meer weerkeert, ga ik een uitzondering maken. Dit mag ik mezelf zeker eens gunnen.

Nog maar eens een voorbeeldje van GFE+. De nadelen vallen in het niets bij de voordelen. Beertjes die GFE zoeken raad ik haar ten stelligste aan. Wees snel en bij de pinken, ze is vaak bezet. Ze verkiest bovendien sessies langer dan een halfuur omdat ze liever niet met 10 mannen op één dag op kamer gaat maar maar met 5.

Een mooie slimme meid die boordevol inspiratie zit en initiatief neemt én jou een tijdelijk :luvlove:-gevoel bezorgt. Een gevaar voor zwakke beertjes dus :smile:.

Ik denk dat ik het meeste vertelt heb ;).

Pieta
8 juli 2008, 21:13
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang (tot net niet op de schouders, loshangend)
Lengte dame : 1.59
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits en vrij goed Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: GFE+ (knuffelen, strelen, veel, lang en heel lekker tongzoenen -neemt zelf het inititatief hiertoe-) FT, PZC (heel goed)
Voordelen: voor- en naservice o.k., lijkt haar te laten gaan, gaat enorm op in het beffen
Nadelen: gebruikt klein beetje glijmiddel om over condoom te wrijven, niet vingeren
...
Dat er over Elisha nog niets staat :confused:. Ze zegt al van vorige zomer in YY te werken.

Unfortunately it was not Eliza : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7484

mr rocky
8 juli 2008, 21:50
Unfortunately it was not Eliza : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7484

I think it is the same one:hammer:

Pieta
8 juli 2008, 23:14
I think it is the same one:hammer:

I would like also but i don't because Seksenfun knows Eliza and Elisha (or he has trouble in memory :D)

29 maart 2008

Eliza is nog steeds in YY ...

Na onze sessie heb ik haar gekoppeld aan collega beer Seksenfun welke door tijdgebrek niet meer met haar op de kamer is gekomen maar geloof ik wel een date voor dit weekend met haar heeft gepland.

Eliza kan dus weer naar YY verhuisd worden.

Sonny:wink:

Elisha's profile can be Eliza's profile cos last time i saw Eliza (in December 2007) she was very slim.

mr rocky
9 juli 2008, 09:39
I saw Eliza every time the last few times I was in YY. :wink:

Moeke1
1 augustus 2008, 17:42
Haarkleur/-lengte : bruin/halflang (tot op de schouders)
Lengte dame : 1.60
Nationaliteit/Taal : Duits half Russisch /Duits en goed Engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : geen
Service: GFE, volop TZ, vingeren en beffen
Voordelen: ze komt vlot klaar, zowel tijdens beffen als neuken
Nadelen: geen

Wie dit prachtige meisje nog wil zien moet zich haasten. Ze heeft een fulltime job gevonden en stopt 8/8/08 als dvp :heul:

Vandaag weerom 2 x met dit gfe wonder naar de kamer geweest. Onwaarschijnlijk lekkere sex beleefd waarbij ze zelf ook meermaals klaar kwam. Ik zal ze zeker missen. :wink:

Moeke1
7 augustus 2008, 17:52
Ze heeft een fulltime job gevonden en stopt 8/8/08 als dvp :heul:

Vandaag met pijn in 't hart :luvlove:, afscheid genomen na een laatste lekkere vrijpartij :fuck:. Ze heeft beloofd me te verwittigen als ze nog eens voor een dagje terug komt. Waarschijnlijk binnen 3-tal maanden zei ze.