PDA

Volledige versie bekijken : Bo (Nederlandse) ( Sans Soucis)



pamalido
7 juli 2008, 12:01
Naam : Bo
Nationaliteit /taal : nederlands / nederlands
Leeftijd : 35 jaar
Haarkleur /lengte : Blond lang haar
Lengte : 165 cm
Postuur / Cup maat : vol Slank maar zeker niet dik / Cup DD 85 siliconen
Tatoeage / Piercing : ja een kleintje(piercing) Tong, navel, in haar poesje.
Service : FT NMC PZC beffen, diep zoenen, anaal likken,handmassage en alle standjesen vingeren, super geil.
Extra : SM (speciale SM ruimte aanwezig in Sans Soucis)


Afgelopen vrijdag weer een aantal uurtjes doorgebracht in deze nieuw kleine saunaclub.
Aan de bar zat Bo, een blondine.
Gezellig aan de praat geraakt. Bo bleek een Limburgse vrouw te zijn, dus de taal was meteen al geen probleem. Ze is leuk om mee te praten en is ongeveer 40 jaar oud. Het resultaat was een dik uur heerlijk genieten boven in een van de kamers. Heerlijk tongzoenen, zalig je ballen zuigen e.d. Voor mij een heerlijke vrouw!! Een aanrader voor wie van tedere sex houdt.
Zeker tot een volgende keer Bo!!:love:

ijsbeer met staart
20 juli 2008, 11:56
De keren dat ik in Sans Soucis was ben ik telkens bij BO beland, een meid waar je niet omheen kunt als je haar ziet.
Echt iemand die nog weet wat knuffelen betekend en niet zo gehaast is om haar weg te vervolgen.TOP.
Al die keren ben ik blij en voldaan naar huis gegaan.
Groetjes A

pamalido
22 augustus 2008, 19:39
Afgelopen maandag weer naar Sans Soucis getogen......en werd al bij het binnenkomen enthousiast begroet door Bo.
Meteen wist ik het al.........die heeft me alweer gestrikt.
Na het berenpak aangetrokken te hebben bij Bo aan de bar lekker zitten keuvelen, knuffelen, kussen, etc. Al gauw besloten naar boven te gaan voor een heerlijk halfuur met deze lekkere Limburgse. Bo is dagelijks tot ongeveer 18.00 uur aanwezig, soms ook later.:o:wink:

Gustomass
23 augustus 2008, 17:48
Bo is dagelijks tot ongeveer 18.00 uur aanwezig, soms ook later.:o:wink:

En Bo, ben je vanavond nog aldaar en heb je nog knuffelzin??

Gustomass die ook best graag knuffelt...

SexyBo
10 september 2008, 12:07
Hoi ben gisteren weer ondeugend geweest en toch weer bij jullie naar binnen gelopen.
Na mijn gebruikelijke drankje weer met BO naar jullie spannende Sm ruimte gegaan en me overgegeven aan haar stoute spelletjes SUPER.
Ik merk zelf al dat ik me telkenws meer laat meeslepen in haar spel.
Zo ontdek je na 43 jaar nog dingen bij jezelf.hahahaha.
Hou haar in ere.
Tot gauw.

sofaking
23 september 2008, 09:11
Het was een kalme maandag in sans soucis en Bo kwam me even dag zeggen aan de bar. We hebben wat gekeuveld en een tijdje later zijn we op de kamer beland. Ik had haar gevraagd of ze een B2B massage kon geven, en dat kon, maar daar werd wel een extra vergoeding van 15 EUR voor gevraagd.

Dat was geen probleem. Na nog wat tongzoenen en opvrijen zijn we dan naar de kamer gegaan. Ik was ondertussen zodanig opgewonden dat ik geen zin had om stil op mijn buik te gaan liggen en mijn rug te laten masseren. Direkt de voorkant dan maar. Bo smeerde zich in met massagecrème en glibberde over mijn borst, buik en wat daaronder lag. Een lekkere massage die echter regelmatig verstoord werd omdat ik haar ook wilde kussen en betasten. Na een korte tijd viel de massage helemaal in duigen omdat ik me niet meer kon beheersen en we zijn dan voortgegaan in 69 positie. Bo heeft wel een piercing in haar poesje en ik had wat schrik dat ik haar pijn zou doen of iets kapot zou maken, dus voorzichting likken en vingeren. Ze liet ook haar kontje vingeren, hetgeen ik altijd bijzonder opwindend vind.

Na het orale genot een condoompje errond en Bo bovenop mij met prachtig uitzicht op haar voluptueuze lichaam. Tenslotte geëindigd in doggy. Een heel fijn uurtje beleefd.


Als ik me nog goed herinner, komt ze alle werkdagen behalve woensdag naar ss.

wooley
5 oktober 2008, 10:56
Laatst was het rustig in ss
2 dames lagen te slapen(harde werkdag?)
en dan was er bo.
lekker met haar gebubbeld en daarna de kamer op om leker te knuffelen.........
top!!!

Gustomass
5 oktober 2008, 11:43
Gisteren was het eindelijk zo ver. Héérlijk genoten van niemand minder dan BO..


.....Zo stilaan komen enkele dames wat onwennig in de keuken... opvallend veel Nederlandstalig......Dat was effe wennen... Lang geleden dat Gustomass in Nederlandse club vertoefde en nog nooit zoveel Nederlands om hem heen gehoord in een club...althans uit de damesmondjes...
Komt er een vrolijke dame bij me zitten en er komt zelfs onvervalst Limburgs accent uit haar mond... al snel was het duidelijk voor ons beiden...... "Ik heb het gevoel dat we elkaar mogelijk ergens van kennen..."zei de dame... al snel was het duidelijk dat zij niemand minder dan BO was( SexyBO) op ons forum en dat ikzelve niemand minder dan( in haar ogen dan) Gustomass was.
Het ijs was gebroken en het had niet lang geduurd of het water was al aan de kook geraakt... Eerst effe bijbabbelen, Gusto had gelijk een warm gevoel alsof we elkaar al een hele tijd kenden. Even wat gebabbeld.

Maar niet meteen met Bo gaan kameren, eerst even lekker honger en zin opbouwen en eerst even kijken wat er nog meer aan lekkers zat.
Mooi om te zien, hoe hevig nieuwsgierig al die damesoogjes je aankijken als je zo je rondje maakt. Wíí waren benieuwd met wie wij de dag zouden doorkomen, zij waren niet minder benieuwd wat er vandaag aan mannenvlees in de kuip zou zitten. Een Ijsberenparty, wat is da?? ...moeten ze in het Pools, Hongaars, Duits en Nederlands gedacht hebben.
We hebben onszelf heerlijk gedouched in de natte ruimte. Een heel mooi aangelegde douche waar Gusto zich de eerste keer alleen moest behelpen. De volgende keren zou samen zijn met niemand minder dan BO. Onder het motto, mag ik je rug even wassen, namen we dan de douche voor enige tijd in beslag. We hebben de rest gelijk ook maar gewassen en afgespoeld. Een heerlijke after-action die je dan langzaam kan doen afscheid nemen van de dame waar je toch even tevoren nog paradijselijke tijden mee hebt mogen meemaken. Ons gezamelijk douchen had geen gebrek aan aandacht van andere beertjes die toevallig net aankwamen of daar "toevallig"bij uit kwamen. Het mag allemaal.

Na enkele orienterende rondjes gelopen te hebben en na wat bijgepraat te hebben met beertjes was het tijd voor een drankje aan de bar. Ik heb heel strategisch maar plaats genomen naast BO, me volledig bewust van de onvermijdelijke gevolgen daarvan... Gelukkig was de bartender even weg, zodat Bo me een pilsje kon inschenken...
BO is een wat stevige maar, of juist daardoor vrolijke en goedlachse Limburgse dame. Bo is daarbij nog blond ook nog.
Tijdens onze sessie vroeg ze op een gegeven moment...mag ik weten wat je nu denkt.... soms denk je, waar halen ze de timing vandaan?, maar dat even ter zijde.
"Ja dat mag je weten... wij liggen hier nu lekker sex te hebben, wat zeg ik, wij liggen hier nu geweldige sex te hebben. Gusto ligt hier in feite geheel niet volgens zijn vooroordelen en voorkeuren. Normaliter valt hij, zeg maar smelt hij weg voor bruinere vrouwen, hoe bruiner hoe lekkerder...nu ligt ie hier met een blonde dame... Normaliter moet hij in het gewone leven, maar zeker in clubs niks hebben van Nederlandse vrouwen, laten we het even houden op, voortgekomen uit redelijk recente prive ervaringen. Ligt ie hier met een heerlijke Limburgse dame sex te hebben op een manier die hij had gehoopt, na zijn schamele kontakten met Bo, op een manier waarvan hij enkel had durven te dromen... en dan nog stukken lekkerder...Nederlands, Limburgs én blond en dan exactamente aanvoelen waar Gusto's wensen liggen op het sexuele vlak en last but not least, dat nog uitvoeren ook nog.... Dames zijn slimme wezens en als het past is dat zelfs voor ons mannen in het vóórdeel.

Terug naar het door BO geserveerde pilsje, Heineken by the way en geen Bitburger deze keer( sorry Jenny...) .
Bo wilde wat meer weten over mijn plannen voor de dag en schoof mijn berenvel wat opzij... Gusto junior was nog in ruste en was zich nog niet bewust van wat hem nog te doen stond...
Aan de bar elkaar wat gevoeld en aangeraakt tijdens het praten, een beetje onwennig nog...Hooggespannen verwachtingen leggen een druk op je, ook al gaat het om simpel elkaar wat aanraken. Voorzichtig de stap gewaagd om een kusje te geven en eerlijk is eerlijk, om er ook eentje terug te krijgen... Bo begreep de wens heel snel en beantwoorde met een , eerlijk is eerlijk wat bescheiden kusje......
Kop op Gustomass, geef de moed niet op. Je bent hier pas eerste keer, je bent tenslotte niet in Xanten of in Hennef... Gusto had alle rede om nog niet op te geven... de losse handjes van BO speelden wat met junior.. langzaam ontwaakte hij en kon een beetje aanvoelen wat er gaande was.
Om het genieten wat verlengen begon ik te informeren bij BO hoe de kamers waren en wat ik belangrijk vond aan de kamers.... weer enkele minuten verder en een aardig beeld van de kamers was inmiddels in Gusto's hoofd geprent...
Met een "ik zou wel eens willen weten hoe één van die mooie kamers eruit zou zien met ons tweetjes erin" wat ik in haar oor fluisterde stonden we op, collegabeertjes aan hun lot overlatend en zochten we een weg naar boven.. Daar aangekomen waren alle kamers op de eerste etage bezet.. een goed teken, maar wel shit voor ons... dan maar bij de kino... nee helemaal boven was een mooie grote kamer met wel 3 bedden erop en een douche kabine. Gelukkig kon Bo bij het halen van handdoeken melden dat er een gewone kamer vrij was. Inderdaad, boven is het groot en te licht overdag. By the way, onze avondsessie hebben we er wel met succes afgerond...

Onze kamer was heel mooi ingericht. Groot bad erin, wasbak, grote spiegel aan de voetenkant( let wel, dit is in de beginhouding ) en verder mooie spiegels tegen het plafond. Geweldig leuk en lekker. Da's de plek voor spiegels... heren saunaclubinrichters, sowieso tegen het plafond en naast het bed, maar dan wel beginnend op matrashoogte......por favor!!!
De bedden zijn echte bedden en niet met een harde rand eromheen. De bedden kraken een beetje, de matrassen of het juist eronder gelegen gedeelte. Dat geeft een heerlijke sfeer en ambiance mag ik wel zeggen. Dat doet wat tijdens het neuken.
Leuke verlichting maakte het geheel echt af.

Bo informeerde even naar mijn tijdsplanning... altijd goed om te weten...
Normaal een half uurtje de eerste keer, maar ik geef wel aan of en wanneer ik meer wil...
Na ons even gedouched te hebben , heb ik het kussen hervat. Het kussen op de kamer leek in het geheel niet meer op die wat terughoudende kusjes op de barkrukken. Nee, hier maakte het kussen al ras plaats voor intens zoenen, voor lekker zoenen en voor veel, héél véél zoenen... om geen genoeg van te krijgen...
Na 2 minuten zoenen onderbrak ik ons even, om aan te geven dat het een uur zou worden, met BO's welbevinden.. No objection, zouden ze in de amerikaanse senaat hebben geroepen... Bo kon dit niet roepen , want Gusto was zo hebberig en was al weer aan het zoenen.
Er zijn van die dingen die je nooit van je leven zal vergeten , cq nooit zou willen vergeten.... Bo, dit wil ik altijd bij me houden...

Vanaf de eerste momenten dat ik je zag voelde ik me heerlijk bij je... Noem het een klick, noem het wat je wil. Het paste gewoon...zoals in de rest van ons samenzijn alles paste, letterlijk en figuurlijk, Wat is er mooier als 2 mensen elkaar aanvoelen en daar naar handelen...Wij tweetjes hebben dat vandaag, uuhh gisteren alweer, mogen meemaken... Het leven kan toch zo mooi zijn...
De stand was gelijk dus Gusto heeft al ras wederom verlenging aangevraagd en gekregen... anderhalf uur...
Veeltijds was het genot zo intens dat je je ogen gewoon gesloten hield. Af en toe toch even open en dan zag ik die gelukkige ogen , ook gesloten overigens van BO en Gusto voelde dat het goed was...
Als je mag genieten met z'n tweetjes is het plezier voor drie.

De service, bah wat een woord in dit verband eigenlijk, van Bo was uitgebreid. Heerlijk teasend masseren en pijpen met een juiste handondersteuning en een goed ritme gevoel, perfecte timing dus.
Heerlijk PZC , waarbij haar tongpiercing best aardig aanvoelde. Haar piercing in haar poesje vind Gusto persoonlijk wat minder, is een gevoelskwestie. Gusto was blij dat die een volgende, ik bedoel DE volgende keer uit kan...
Weer een mooi vooruitzicht...
Het voert te ver om alles te beschrijven, maar het was niet gemakkelijk om na anderhalf uur intens genieten er een , voorlopige, punt achter te moeten zetten... Nog even geinformeerd hoe lang ze zou blijven en of ze eventueel in de jacuzzi zou willen. "Jazeker" was het cordate antwoord van mijn BO "met jou altijd" .
Het heerlijke douchen heb ik al beschreven...

Intussen mogen genieten van al het moois wat vandaag in sans Soucis aanwezig was.

Even aan de bar wat bijpraten met een collegabeertje, komt BO er even bij.. Gusto hoorde het woord "naar huisgaan" maar al te goed en eigenlijk tegelijk helemaal niet graag.. Maar uhh, heb je nog tijd voor de jacuzzi...Maar natuurlijk, heb ik toch beloofd...
Heerlijke 10 minuten in de jacuzzi zitten ...juist ja...zoenen...zoenen zoenen we hadden afgesproken voor een half uurtje... op mijn voorstel besloten om de rest van dit half uurtje op de kamer voort te zetten.. Snel afgedroogd om maar geen tijd te verliezen...
Nu naar de grote kamer...
Mooi donker en aardig verlicht. Haar lekker gemasserd, maar de tijd was veel te kort en ..Gusto Junior liet zich gelden... lekker langzaam de massage technieken wat aangepast en uiteindelijk lagen we weer lekker te neuken...
Nu een heerlijk spuitend einde eraan gebreid en Gusto ( en BO) konden tevreden de kamer verlaten. Veel trappen in huis in deze club, niet erg, maar na deze sessie moest Gusto de leuningrail toch goed vast houden... Noem het knikkende knietjes, noem het wat je wil...
Het was heelrijk.
Later BO nog uitgezwaaid, ze gaat altijd eerder naar huis....
In de kleren , al is het maar een mooie witte winterjas, was BO eigenlijk nóg lekkerder... Nee Gusto, dat is voor de volgende keer....
Na haar een goed weekend gewenst te hebben , weer omgedraaid en weer de bar in. De show must go on...

Voor Gustomass is het lang , héél lang geleden dat hij in Limburg met Limburgse vrouwen zo veel en zo goede sex heeft mogen hebben..
Aan Sans Soucis en aan BO de eer , dat ze mij daartoe in de gelegenheid hebben gesteld.

Gustomass heeft zo zijn eigen dames alfabet. Daarin staat met een dikke pluim BO genoteerd na niemand minder dan BIBI.

BO bedankt!!

Gustommmmmmass stil going strong....
__________________

woods25
19 oktober 2008, 12:20
Weißt vielleicht eine von den holländischen kollegen ob Bo regelmäßig in SS anzutreffen ist? oder nur bestimmte Tagen?
Gruß
woods25:wink:

Gustomass
19 oktober 2008, 12:32
Weißt vielleicht eine von den holländischen kollegen ob Bo regelmäßig in SS anzutreffen ist? oder nur bestimmte Tagen?
Gruß
woods25:wink:

Bo ist meistens Montag, Dienstag, Mittwoch da und letzlich auch am Freitag.
Aber selbstverstänlich kann mann bestens die Club anrufen . Die werden bestimmt letze information geben können...
Meistens bleibt sie bis 18.00 uhr aber wann man leib fragt vielleiht auch später...???

Viel Spass und diese Glückliche Eisbär weiss genau was Spass mit Bo beinhalten kann....:freu::freu::freu:

Gustomass

woods25
20 oktober 2008, 16:42
Dank der nachricht von Gustomas habe Ich mittags angerufen und Bo ist da:D
Schnell auf den Weg nach Venlo/Tegelen und gegen 13 Uhr angekommen.
Kurz gewartet bis Bo fertig war und dann hoch im Zimmer,eine stunde Gf6 vom feinsten und Fo bds.Sie ist eine angenehme Frau,die man immer wieder besuchen kann:love2:
Gruß auch an Bo;)
woods25:wink:

Gustomass
20 oktober 2008, 21:32
Dank der nachricht von Gustomas habe Ich mittags angerufen und Bo ist da:D
Schnell auf den Weg nach Venlo/Tegelen und gegen 13 Uhr angekommen.
Kurz gewartet bis Bo fertig war und dann hoch im Zimmer,eine stunde Gf6 vom feinsten und Fo bds.Sie ist eine angenehme Frau,die man immer wieder besuchen kann:love2:
Gruß auch an Bo;)
woods25:wink:

Ja genau, Woods25,
almählich entdecken immer mehr Eisbären diese woll sehr angenehme Holländische Eisbärin..
Es freut mich sehr dass du gute zeit mit BO verbracht hasst.
Und dass schon so schnell...

Gruss aus Holland.

Gustomass.