PDA

Volledige versie bekijken : Anna ex-Nastja/Anastasia (Oekraïnse) ex-VV

JackD
8 juli 2008, 21:45
Naam : Nastja (Nastia/Anastasia)

Haar : bruin/donkerblond / schouderlang

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat: slank / C (sil.)

Tatoeages / Piercings : geen / navelpiercing

Leeftijd : 26 jaar

Nationaliteit / Taal : oekraïnse / goed duits, goed engels

Service : pzc, nmc, massage

Steekwoorden : sympathiek, zakelijk

Deze Oekraïense trok in eerste instantie de aandacht door met een luide BONK! :eek: onderuit te gaan in een van de barruimtes.
Een plasje water en hoge hakken zijn geen gelukkige combinatie. Gelukkig mankeerde ze niets.

Later viel mij haar sympathieke, naturel uitstraling op. Haar houding verraadt vroegere balletlessen.
Nastja spreekt goed engels en duits en bleek zeker ook een aangename gesprekspartner.
Na een kort praatje op het terras snel een mooie kamer boven in het gebouw opgezocht.
Heel relaxed een uurtje volgemaakt met strelingen, fzc, nmc en leuke ast .
Ze liet me helaas wel EUR100 betalen voor 1 uur en ongeveer 5 minuten ...

MiniME
26 juli 2008, 22:31
Mooie dame, woont helaas al 15 jaar in Duitsland, maar heeft gelukkig nog wel wat Oekraiense eigenschappen over, oa haar heerlijke lijf! Ondanks de siliconen, ziet het er heerlijk uit en het goede nieuws is, is dat ze gewoon gezellig mee het zwembad in gaat! :freu:

Het voorspel was dus prima. Op de kamer wordt het allemaal wat zakelijker, haar orale kwaliteiten zijn helaas lang geleden in Oekraiene achtergebleven en het is dat ze zo'n super figuur heeft, anders was het nog lastig geworden op het eind.

Cijfer: 7,5 (vanwege haar figuur)

dupke
27 juli 2008, 11:05
Met dit lief meiske enige tijd mogen doorbrengen samen met Minime in de pool en later aan de bar. Best een aardige lieve tante. :freu:

Op kamer , lief, speels, redelijk afstandelijk bij het zoenen en voor de rest kort maar krachtig maar niet echt de gfe waar ik op gehoopt had . :heul:

MiniME
27 juli 2008, 15:08
In het zwembad is ze inderdaad meer een GFE dan op de kamer, maar goed, het is een leuke meid.

Zakkenleger
23 oktober 2008, 11:30
Haarkleur/-lengte : iets donkerder blond / tot over schouders, golvend.
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank, B/C sili
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits, Engels
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : nee
Service: TZ, PZC, NMC. FT weet ik niet.
Voordelen: Heel vriendelijk en gezellig, type buurmeisje.
Nadelen: Rekent 50 / half uur.
Tijdsduur : 1.5u
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:

Vriendinnetje van Mia en andere mij niet bekende Russin met kort zwart haar. Nastia is een heel vrolijke en gezellige meid. Na een paar keer gekletst te hebben (zonder gezeur over sleutels) met haar naar boven vertrokken, waar we elkaar plezierig hebben bezig gehouden. Niet supertop, wel heel aangenaam. 7.

Manni1A
8 juni 2009, 13:49
Nachdem Nastja bisher einfach nur immer nett war, habe ich nun nach fast einem Jahr auch ihren netten Service erlebt :fuck:

mrourke
29 november 2009, 21:16
Zie dat er nog geen beschrijving van deze schoonheid aanwezig is.

Her name: Anastacia

Haarkleur/-lengte : donker blond/half lang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank, silli's B
Nationaliteit/Taal : Oekraie/ Duits/Russich/Engels
Leeftijd :28
Tatoeages/Piercings :geen/geen
Service:Zoenen, FT, PZC,NMC,beffen
Voordelen:alles
Nadelen:geen
Tijdsduur :1,5 uur
Prijs : notk
Extra’s bij het bezoek:

Was afgelopen vrijdag voor het eerst in de Villa. Zeer correcte ontvangst aan de poort van dit zeer modern en trendy aangeklede landhuis. Mocht een vrijkaart overhandigen en dat overkomt mij niet vaak. Trappelend van ongeduld stapten wij naar binnen. De Thekefrau was een heerlijke rondborstige dame met een zalig figuurtje, ze ging prima in op onze inhalige blikken bij binnenkomst. Dit beloofde wat voor deze dag. De villa is goed ingedeeld, de sfeer is er heel relaxed en valt niet te vergelijken met andere clubs. Tja, dat wordt moeilijk kiezen in de toekomst.

Op uitnodiging van een vlotte mede-ijsbeer werd ik voorgesteld aan Anastacia. Prachtige dame met groene ogen, schitterend strak sportief lijf, met strakke billen en mooie benen. De stockings moest Rourky even wegdenken, niet mijn smaak en kon er gelukkig letterlijk en figuurlijk doorheen kijken.

Heerlijk lange sessie met deze dame gehad. In het begin komt ze een beetje passief over, maar dat verandert snel wanneer je haar respect toont. Wat een schitterende dame zeg, ze kan heel goed pijpen, van zacht en teder tot het iets ruigere werk. De overture was zo overweldigend dat ik geen tweede keer meer tot een hoogtepunt kon komen binnen deze sessie. Ik was volledig uitgeblust in positieve zin. Ze danste met me over en op het bed. Ze ging zich nog even lekker uitgebreid afdouchen, superbe wat een uitzicht. Edoch, bij het vertrek uit de kamer hing ze achteloos mijn handdoek nog even aan mijn steenharde paal die maar tot rust wilde komen. Hilariteit alom in de prachtige spelonken van deze zeer sfeervollen villa. Ik fluisterde haar iets van geil Russiche in haar oortje en samen gingen we naar de bewoonde wereld. Ik heb een nieuwe top vijf notering, dat is zeker.:freu::freu::freu:

Manni1A
22 november 2014, 00:21
Nach längerer Pause jetzt im GT

aquarius
23 november 2014, 23:22
Sie arbeitet im GT jetzt unter dem Namen 'Anna'.
Vielleicht können die Mods ja den Threadtitel anpassen.

Gruß
aquarius

palimo
24 november 2014, 00:16
Oeps, nu weet exact wie zij is. Ik zat op de een na laatste kruk bij de uitgang, in de barruimte. Een blonde dame met mooi rood setje kwam naast mij staan.
Een licht vatsige beer aan de andere zijde had ook interesse, en snelde zo snel mogelijk naar haar toe. Hij wilde mij voor zijn had ik stellig de indruk.
Waar kom je vandaan hoe heet je? Anna zei ze.
En weg waren ze, richting de kino. Half uurtje later stond ik onder douche en trok zij het gordijntje open van een van de 2 fuckmatrassen naast de kino!
Geloof dat ik binnenkort weer op retraite moet in GT.
Thanx for the post.

kamerplant
22 januari 2015, 23:53
Is deze dame nog steeds in GT?

palimo
23 januari 2015, 10:13
2 Weken terug op vrijdag 9 januari was zij aanwezig!

Is deze dame nog steeds in GT?

kamerplant
24 januari 2015, 00:15
2 Weken terug op vrijdag 9 januari was zij aanwezig!

Thanks, toch maar weer eens oude herinneringen ophalen dan maar.