PDA

Volledige versie bekijken : Tina - Helena (Kroatische) ex-PHG/LR

Willem2
10 juli 2008, 00:45
Naam : Helena

Nationaliteit / taal : Kroatische /duits

Leeftijd : 38-42jaar

Haarkleur/lengte : Zwarte haren

Lengte : 1.71m

Postuur /Cupmaat :Normaal tot wat voller /DD-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC,zoenen, beffen, aftrekken, massage

Big30
10 juli 2008, 00:57
Had dinsdag haar tweede werkdag in Happy. Heb een tijdje met haar gepraat en ze kwam over als een hele vriendelijke goed ontwikkelde dame. Zit niet zo in mijn beuteschema, maar moet eerlijk zijn ze had wel iets.

Ook toen ik duidelijk maakte dat een kamergang met haar er niet in zat was het niet zo dat het gesprek meteen was afgelopen. Integendeel zelfs.

Over een kamerervaring met haar kan ik niets berichten maar denk dat ze met haar manier IJsberen benaderen wel de nodige IJsbeertjes tot een kamergang kan verleiden.

:wink::wink:

Big30
3 augustus 2008, 23:40
Aardige dame die me vertelde dat ze tot 28 Augustus op vakantie is. Komt iedere keer als ik toevallig eens in Happy ben langs voor een vriendelijk praatje.

Jammer dat mijn voorkeur uitgaat naar een ander type dame, maar kwa vriendelijkheid scoort Helena bij mij zeer hoog :freu:!

Knabbel
4 augustus 2008, 00:31
Aardige dame die me vertelde dat ze tot 28 Augustus op vakantie is. Komt iedere keer als ik toevallig eens in Happy ben langs voor een vriendelijk praatje.

Jammer dat mijn voorkeur uitgaat naar een ander type dame, maar kwa vriendelijkheid scoort Helena bij mij zeer hoog :freu:!

Sprak haar de dag voordat ze wegging en ze vertelde dat voor haar Muschi 5 weken lang een bordje kwam te hangen met de tekst: Geschlossen :D

Ze had absoluut geen behoefte in haar vrije tijd haar rust te onderbreken op dit gebied en nodigde me uit voor een spetterende sessie op 28 augustus. Vooralsnog vriendelijk afgeslagen omdat ik vrees dit niet te overleven. Ze is nl. niet bepaald de kleinste. Dus voor de liefhebbers....

Kan me overigens volledig vinden in de woorden van Big30. Ook niet mijn type maar bijzonder vriendelijk dame inderdaad.

hen
7 augustus 2008, 22:26
volgens mijn oom is deze 41 jarige journaliste uit kroatie op de kamer
een echte sloper niet kussen en niet met de vinger in het stopcontact
je mag alleen je puddingbuks in haar stopcontact steken.
Ja vriendelijk is ze vooraf wel maardat is alleen om die slotie euros binnen te krijgen.

Willi69
10 augustus 2008, 15:40
Sprak haar de dag voordat ze wegging en ze vertelde dat voor haar Muschi 5 weken lang een bordje kwam te hangen met de tekst: Geschlossen :D
Wegen Personalknappheit (=Frauenmangel) noch für eine Woche geöffnet... :rolleyes:

Big30
23 mei 2009, 13:29
Die Bilder von Helena auf der neuen PHG-Homepage (http://www.planet-happygarden.de): :p

Sind eundeutig die Bilder! Aber Helena habe ich schon seit lange nicht mehr in Happy gesehen.

Willi69
23 mei 2009, 13:38
Sind eindeutig die Bilder!
Ich habe vorsichtshalber noch eine Thekenfrau gefragt. ;)

Aber Helena habe ich schon seit lange nicht mehr in Happy gesehen.
Ich auch nicht, aber während der Fotosession war sie 3 Tage anwesend.

Manni1A
23 mei 2009, 13:56
Ich auch nicht, aber während der Fotosession war sie 3 Tage anwesend.

Da hat man als Gast ja richtig viel von :D:D:D

Die Bilder sind übrigens sehr schön, aber wenn das Mädel nicht da ist... :confused:

Willi69
6 september 2009, 00:29
:wiederda:

Knabbel
20 juni 2010, 03:02
Nu werkzaam in Living Room.

Big30
28 april 2012, 00:52
Iedereen is dat wel eens overkomen denk ik. Je komt iemand tegen die je zeer vriendelijk begroet, met je voornaam aanspreekt :eek: en jij denkt "mijn hemel, je gezicht ken ik wel maar waarvan en wie je bent, help!!".
Exact deze ervaring had ik dus vrijdag eind van de middag toen ik samen met Jansen een introductie rondje in Magnum kreeg (dat is nodig ook want holymony wat is die tent groot, maar veel belangrijker wat is dat een mooie tent!).

Uiteindelijk begon het spreekwoordelijke kwartje te vallen toen ik maar zei "Goh leuk je hier te zien zeg, das lang geleden zeg, hoe heet je hier trouwens". "Tina en niet Helena zoals in PHG". Toen wist ik het weer. Het was inderdaad de Helena die ik nog goed uit PHG ken en hoewel een hele aardige en vriendelijke dame net iets buiten mijn beuteschema valt, maar waarvan ik weet dat ze in PHG de nodige fans :freu: had dus verplaats ik haar topic naar Magnum.

SFL
28 april 2012, 02:56
Naam : Tina
Nationaliteit/taal : Kroatië/Duits, beetje Engels
Leeftijd : rond de 40 me dunkt
Haarkleur/lengte : donkerblond, lang en stijl
Lengte : 1.65
Postuur/Cupmaat : volslank/ D-cups (of zelfs meer)
Tatoeage/Piercing :-/-
Service : alleszins veel beloftes, maar ik heb helaas niet met haar de eer gehad.

Een charismatische mevrouw die in een zijsteegje van de bar op een hemelbed zat.
Ze wenkte mij en ik zette me even neder bij haar voor een praatje.
Daar ik pas terug was van de kamer, ging ik niet op haar avances in, maar indien ik die dag in Magnum nog een derde had gepakt, dan was zij het wel geweest.
Ik kan me op het eerste zicht wel vergissen, maar volgens mij is ze een hete donderslag op de kamer!