Volledige versie bekijken : Bordeel lokt klanten met gratis benzine!
Een bordeel in de Amerikaanse staat Nevada probeert tijdens de rustige zomermaanden meer klanten te trekken door gratis benzine aan te bieden.
50 dollar
Klanten krijgen een bon van 50 dollar (32 euro) als ze tenminste 300 dollar (191 euro) in het bordeel besteden. "Het loopt best goed", aldus de eigenaar van het bordeel in de plaats Beatty, dat op ruim 200 kilometer van de stad Las Vegas ligt.
In een week tijd zijn er al zeker twintig bonnen uitgegeven. Een benzinebon dekt de kosten om op en neer van Las Vegas naar het bordeel te rijden.
:wink:
Stiffmaster
10 juli 2008, 09:31
Een bordeel in de Amerikaanse staat Nevada probeert tijdens de rustige zomermaanden meer klanten te trekken door gratis benzine aan te bieden.
50 dollar
Klanten krijgen een bon van 50 dollar (32 euro) als ze tenminste 300 dollar (191 euro) in het bordeel besteden. "Het loopt best goed", aldus de eigenaar van het bordeel in de plaats Beatty, dat op ruim 200 kilometer van de stad Las Vegas ligt.
In een week tijd zijn er al zeker twintig bonnen uitgegeven. Een benzinebon dekt de kosten om op en neer van Las Vegas naar het bordeel te rijden.
:wink:
Oke even rekenen 200 km x 2 = 400 km heen en terug, gemiddeld verbruik van laten we zeggen 1:10 is 40 liter benzine dit delen op € 32,- is slechts € 0.80 per liter, ik teken voor deze benzineprijzen :thefinger:thefinger
Ik wist niet dat die Amerikane van de zuinige flikkers waren. :teuflisch
Ga je voor meer dan 300 dollar besteden in een club, komen ze alleen als ze een bonnetje voor de benzine krijgen. Ik ben blij dat ik niet daar woon want gezien het aantal bonnen dat ze uitgegeven hebben is het een club van lik me reet:thefinger
Haal en breng service naar GT vanaf mijn huis dat vind ik pas een goede aktie;)
facial
11 juli 2008, 08:46
Dat ze dit voorbeeld in Duitsland ook maar deden volgen, dan was de entree bijna gratis;)
uurtje
11 juli 2008, 09:46
Oke even rekenen 200 km x 2 = 400 km heen en terug, gemiddeld verbruik van laten we zeggen 1:10 is 40 liter benzine dit delen op € 32,- is slechts € 0.80 per liter, ik teken voor deze benzineprijzen :thefinger:thefinger
de amerikaanse prijzen lagen altijd al stukken lager dan hier. alleen verbruiken veel amerikaanse auto's net iets meer dan 1:10...
Haal en breng service naar GT vanaf mijn huis dat vind ik pas een goede aktie;)
Nee, dan zitten we daar nog meer als nu al het geval is :eek:
Bredero
11 juli 2008, 17:10
En wat voor zij die een auto met bijhorende tankkaart hebben? :cool:
Nee, dan zitten we daar nog meer als nu al het geval is :eek:
Hoezo dupke??? laat jij je bezoeken ook afhangen zoals die amerikanen van de transportkosten naar de club toe??? Je hebt gelezen hoe ik deze mensen zie.Toch?;););)