PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 34/3, Mira

Anvers
11 juli 2008, 02:16
Haarkleur : zwart
Lengte dame : 1m65
Postuur : normaal
Cupmaat : B (echt)
Nationaliteit :Rrussisch
Taal : Engels / Nederlands / Duits
Leeftijd : 30
Tatoeages : ja
Service: zeer goed
Tijdsduur : 25 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag : van 10 uur tot 20 uur

Als de kat van huis is, dansen de muizen. Diegenen die mij beter kennen van dit forum, weten waarover het gaat. :p
In de late namiddag heden een afspraak misgelopen, dus had ik zin, nu ik de gelegenheid heb, om iets bij nieuwe dames te ontdekken. :cool:
Mira ken ik al heel lang, zij is meer dan een jaar afwezig geweest in SKW, doch is er sinds enkele weken terug. Ik had vroeger al diverse contacten met deze Russische schone, doch had haar nog nooit bezocht.
Zij keek mij echter heel geil aan de laatste tijd, dus werd het werkelijk tijd dat ik haar eens bezocht.
“I know you very well from the past, but you were not a customer from me in the past” Tja, daar hebben we dan eens verandering in gebracht vandaag, en ik heb het mij niet beklaagd.
De trap op naar boven en dan begon het. Op het bed gekomen, begon zij zachtjes mijn tepels te kussen en er een beetje in te bijten. Ik kon ondertussen haar pussy lekker bewerken. ;)
Een zeer goede pijpbeurt bracht kleine wico goed “en forme”. Ondertussen bekijkt Mira met haar ondeugende mooie uitpuilende ogen mij.
Gekozen voor Amazone, mijn favoriete standje, en tja of je wil of niet, je dient u vlug over te geven aan deze Russische schoonheid.
Ik was haar laatste klant deze donderdagavond, en de dame van de “avondshift” was reeds toegekomen. Deze schoonheid ken ik ondertussen ook al van onze avondwandelingen. Mira wou deze dame nog wat raadgevingen geven aan haar en vroeg of deze al mocht binnenkomen, geen probleem natuurlijk voor mij, hoe zou je zelf zijn met 2 schoonheden?

Al bij al een zeer goede ervaring en Mira zal mij beslist terug zien ! :luvlove:

wico

Anvers
26 maart 2009, 03:30
Mira mag naar het archief !

Lovecraft
7 april 2009, 14:17
Weet er iemand wat er gebeurd is met Mira?
Ik had er geen idee van dat zij van plan was om ermee te stoppen?
Of is ze verhuisd?

L.