PDA

Volledige versie bekijken : Isabel (Poolse) ( Sans Soucis)



Tiga
12 juli 2008, 09:28
Nationaliteit /taal : Pools / Nederlands
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur /lengte : Rossig halflang haar
Lengte : 169 cm
Postuur / Cup maat : Slank / Cup C 85 siliconen
Tatoeage / Piercing : geen
Service : NMC PZC beffen, zoenen, anaal likken, handmassage en alle
standjes en vingeren
Extra :

Sans Soucis
14 juli 2008, 12:29
Isabel op de foto,

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/13/1215351501_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/13/1215351443_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/13/1215351384_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/13/1215351351_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/13/1215351319_thumb.jpg

sofaking
23 september 2008, 08:47
Dit wordt een moeilijke recensie. Het beste zou zijn om nog een paar keer op kamer te gaan met Annabel alvorens iets te schrijven denk ik, maar aangezien ik zo weinig ga wandelen zal ik toch maar een eerste indruk geven.

Ik val voor roodharige dames en ben ook nogal een borstenfreak, dus toen ik haar zag met haar vuurrode ragebol en haar kleine bikinitopje was ik direct verkocht.

Ik ben in de bar gaan kennismaken, alleen ben ik niet zo'n prater, en zij dus blijkbaar ook niet. Ze leek zelfs echt verlegen. De kennismaking ging dus wat stroef, maar ik had toch al besloten dat ik met haar naar de kamer wou, dus niet langer gedraald en samen naar boven. Ik meende dat ze zich voorstelde als Isabel, maar het zou wel kunnen dat mijn geheugen me in de steek laat. Er was zoveel moois te bekijken...

Annabel is Pools van afkomst maar woont al vele jaren in Nederland en spreekt ook vloeiend Nederlands. Het paspoort is verkeerd met betrekking tot tatouages, want ze heeft een groot kruis getatoueerd op haar schouder. Ik heb haar gevraagd of ze op bepaalde dagen kwam werken, maar ze zei alleen te komen als ze zin had, dus het is niet te voorspellen wanneer ze er zal zijn.

In de bar waren we al wat beginnen zoenen. Ze laat zich wel op de mond kussen, maar geen tongetje. Ik had ook de indruk dat ze dat zoenen op de lippen niet echt leuk vond.

Op de kamer nog wat zoenen en knuffelen. Haar borsten zijn wel bijgewerkt, maar dat is voor mij geen probleem. Ze heeft (naar mijn mening) ook heel mooie tepels die lekker stijf werden. Ze is dan beginnen pijpen (ZC) en even later zijn we in 69 positie geraakt. Bij het pijpen was er nogal hevig handwerk, maar toen ik haar zei dat ik liever had dat ze de balletjes masseerde in plaats van aan de staaf te rukken, deed ze dat wel.

Persoonlijk heb ik graag dat de dame het initiatief neemt in een vrijpartij, maar Annabel bleef maar pijpen, ik denk dat ze wachtte op instructies van mij o iets anders te doen. Nu vond ik het wel prettig zo, dus vroeg ik of ze tot het einde wou pijpen en dat was geen probleem. Een paar minuten later was het dan zover.

Dan samen gedoucht en terug naar beneden.

Tot mijn verbazing vroeg ze geen extra voor het klaarkomen in haar mondje. Heb haar dan toch maar een flinke fooi gegeven.

Ik vond haar een erg leuke verschijning (al zou ze een paar kilootjes mogen aankomen vind ik, naar mijn mening toch ietsje te mager ) In de andere richting leek de klik er echter niet. Als ik haar nog eens zie ga ik in elk geval terug met haar, misschien heeft ze wat meer tijd nodig om "los" te komen. Maar zelfs als ze zo gesloten en timide zou blijven dan nog zal ik mij wel amuzeren aangezien ik ze er zo leuk vind uitzien.

PS, te oordelen naar de beschrijving van Betta door zeppos58 is dat volgens mij dezelfde dame als Annabel. (Betta is mogelijk een afkorting van Annabel)

sofaking
25 september 2008, 14:49
Moderator, het woord "Annabel" zou hierboven overal door Isabel(le?) vervangen moeten worden.

Willem2
25 september 2008, 16:33
Moderator, het woord "Annabel" zou hierboven overal door Isabel(le?) vervangen moeten worden.

Ok
Ik vind het wel wat vreemd :cool:

bruintje
27 september 2008, 10:58
Je hoeft het niet "wat vreemd te vinden"
NA 2 jaar Polen weet ik dat ze ALLE namen afkorten vervormen of zelf aanpassen. Al naar gelang wat ze van je vinden of van je willen, heeft dit een vriendelijke, lieve of repecterende klank.
Ben ook maar gestopt dit proberen te begrijpen, klinkt errug vreemd voor onze oren.

gegroet

sofaking
4 oktober 2008, 16:44
BTW, ik merk dat haar foto's op de site nu verschijnen met de naam Issa.

http://gallery1.clubss.nl/#13.1

Hollandmale
5 oktober 2008, 08:56
Naam : Isabel

Nationaliteit/Taal : Pools/NL

Leeftijd : 30, oogt jonger

Haarkleur/-lengte : Rossig, halflang, getoupeerd

Lengte dame : 1.65+

Postuur/Cupmaat : Slank/C-siliconen

Tatoeages/Piercings : Kruis op bovenarm

Service : TZ, beffen, NMC, PZC, FT+

Voordelen : Lekker ding, spreekt NL

Nadelen : Aanvankelijk geen TZ

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 75,-

Extra’s bij het bezoek : FT+


Gisteren aan het begin van de avond bij Isabel uitgekomen. Stripdanseres Jessie (Hollands blond jong lekker ding, helaas niet beschikbaar) voerde in de bar 'n act op, Isabel deed voor m'n neus hetzelfde. Ze kwam tegen me aan dansen, deed haar zwarte corsetje open, HM mocht haar lekkere siliborstjes ontbloten en beetpakken. Tijdje verder gekleft en op naar de kamer, de allerbovenste met 3 bedden.

Een prima sessie gehad, die rustig begon en heftig eindigde. Aanvankelijk tongzoende Isabel niet echt, dus haar eerst maar 'ns flink opgewarmd. Via haar borstjes en buik 'n weg naar (en in) haar gladgeschoren kroonjuweeltje gelikt. Kennelijk had Isabel dat graag, want daarna ging het tongzoenen stukken beter, zelfs goed. Ze heeft de warming-up dus echt nodig om los te komen. Wat ook wel geholpen zal hebben, zijn de drankjes die Isabel al op had. Het aloude spreekwoord werd dus bewaarheid: 'n dronken vrouw is 'n engel in bed :p.

Zoals gewoonlijk ook deze keer weer niet geneukt en Isabel 'n lange pijpsessie laten doen. Daar was niks mis mee, combinatie van handje en mondje, mag HM graag hebben. Dus gevraagd of ze me wilde klaarpijpen en voor 'n extra fooitje wilde Isabel dat best doen. HM kent de spelregels in saunaclubs, dus geen probleem. Heerlijk in haar mondje klaargekomen, ze zoog lekker en onverwacht lang door, prima FT dus.
Normaal verdwijnt zo'n kwakje discreet in 'n tissue, maar dat vond Isabel niet nodig, want ze had ondertussen alles al weggeschluckt :eek:.

Al met al 'n prima sessie met 'n lekkere Poolse die goed NL en Frans spreekt :blow2:.

Saruman
27 oktober 2008, 12:28
:wink:Saruman heeft ook met deze Polse schone nader kennis gemaakt. (Volgens mij zou ze heel mooi staan met een kort kapsel, twenties-look)

Zoals hierboven beschreven, komt zij eerder verlegen en timide over. Welicht zal ze wat drankjes nodig hebben alvorens helemaal los te komen. Zoenen was niet overtuigend.

Op de kamer hebben we elkaar vooral oraal verwend. Daarbij zag Saruman zijn lid soms volledig verdwijnen in haar mondje. :freu:

Afgesloten met een FT. Leuk.

45 min. op kamer + FT. In andere clubs zou hier een prijskaartje van 100€ op gekleefd worden. Ik nam dus 100€ en overhandigde die haar. Ze wilde wisselgeld nemen, maar ik zei dat ze het mocht houden.

Volgens mij is dit een dame die beter wordt naarmate je er meer sessies mee doet. Dan zal ze haar timide masker laten vallen, denk ik. Uiteraard schuilt er ook gevaar in teveel herhalingen, maar dat is een ander draadje....

Als eerste kennismaking met Sans Soucis, en met Issa, vond Saruman dit een geslaagde sessie.

Groeten,
S :wink: