PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Nederlandse) ( Sans Soucis)



Tiga
12 juli 2008, 09:32
Naam : Sonja
Nationaliteit /taal : Nederlands /nederlands
Leeftijd : 35 jaar
Haarkleur /lengte : zwart/ rood lang haar
Lengte : 169 cm
Postuur / Cup maat : wat meer dan normaal postuur / Cup F puur natuur!!
Tatoeage / Piercing : geen
Service : NMC PZC beffen, zoenen, likken, handmassage en alle standjes en vingeren
Extra : Masseusse: is gediplomeerd dus voor echte massage en ook voor body to body massage

Sans Soucis
14 juli 2008, 12:09
Onze Sonja.............. alvast een voor proefje,

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/7/1214733166_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/7/1214733277_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/7/1214733512_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/7/1214733395_thumb.jpg

pamalido
14 september 2008, 11:47
Gisteren eindelijk Sonja weer eens tegen het (heerlijke) lijf gelopen.;)
Spontaan, lekker Limburgs, en een zaaaalig lichaam.
Ze had het behoorlijk druk gisteren, vooral met masseren, want dat kan ze als de beste.
Maar toch eindelijk na lang wachten konden we naar boven voor een Tantra massage. Fantastisch hoe Sonja met haar grote borsten, haar lekkere poes en haar zalige billen over je heen glijdt. Teasend met haar vingers bezig is en haar haren langs je oren laat gaan. De spanning steeds hoger opbouwend en daarna weer even terughalend. In plaats van een handmatig hoogtepunt, hebben we het samen neukend afgesloten.:roll3:
Daarna naar beneden naar de douches, waar we elkaar ingezeept en afgespoeld hebben. Sonja, bedankt voor deze fijne ervaring. See You.:wink:

Binky007
6 oktober 2008, 09:31
Na eerder op da avond van Sonja een heel lekker verjaardagscadeau te hebben gehad, :lostit:
Kwam ik haar later op de avond weer tegen, en we kregen het samen over masseren,
Ik kan ergere dingen in het leven, en stel me dan ook graag beschikbaar als massageobject
Ze vertelde wat ze zoal had geleerd en hoe graag ze het deed
en lichte ook een beetje toe hoe ze het deed,
Ik was er van overtuigd dat ik de heel week spijt zou hebben :eek:
als ik me nu niet door haar liet masseren,

Wij naar boven, massagetafel mee, met haar afgesproken dat ze maar moest doen wat ze wilde
Maak er maar iets heel lekkers van, heb haar aangegeven dat ik heel erg van plagen hield,
Maar dat ze dan wel een reactie kon verwachten, we zouden wel zien hoe het zou gaan, en hoe het zou aflopen

Eerst lekker op de massage tafel een heerlijke massage gehad, masseren kan ze heel goed,
toen ze een poosje bezig was begon ze me steeds meer te plagen
door regelmatig mijn meest erogene zone’s (netjes uitgedrukt he) :p aan te raken,
en probeer je dan maar eens in te houden, volgens mij had ze goed in de gaten :rofl:
dat ik hier steeds meer moeite mee kreeg, en deed dan ook haar best
om mij zo gek mogelijk te maken.
Inmiddels had ze kleine Binky ook al een paar keer in haar mond genomen,
en nu was dan ook het moment daar dat ik niet meer te houden was, :D
Ja ik had haar gewaarschuwd, ben van de tafel gekomen,
heb haar op het bed geduwd, en heb me toen maar helemaal laten gaan.
Dit werd dus een erg heftige vrijpartij, ik had niet de indruk dat Sonja dit erg vond, :nee:
ik denk niet dat ik haar een groter plezier had kunnen doen, wat kan je met haar lekker te keer gaan

Op een gegeven moment een flinke knal, wat mensen op de kamer, wat gebeurt hier :eek:
Wij Uhh...... niets,.... nee geen gewonden, .... ga maar verder, :thefinger
Ook nog een vaas kapot, hoe gebeurt zo iets, ja ik weet het niet, :nee:

Het was in elk geval een zeer heftig avontuur, waarin we elkaar goed hadden gevonden.

Volgens mij zagen we toen we later beneden kwamen er ook aardig afgemat uit,
tenminste als ik deze reactie lees.



Je had "de valse Bink" trouwens de kamer moeten zien afkomen met Anna (totaal de wereld af), euh, met Sonja dus, gadver, die opgekropte emoties toch he :teuflisch


Later elkaar nog een beetje lopen plagen, maar ik moest naar huis
Anders denk ik dat het nog wel verder uit de hand had gelopen

Binky

longdivision
4 november 2008, 12:19
Een kleine 2 weken geleden heb ik gebruik gemaakt van mijn tombola-kaartje (waarvan nogmaals dank!) en ben ik met een vriend richting Tegelen vertrokken. Het was niet druk, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.

Na even de foto's van Sonja bekeken te hebben ( ;)) heb ik me even lekker laten masseren op de kamer. Ik moet zeggen, ze weet wat ze doet en zoals ze over me heen gleed ... :D We zijn een uur bezig geweest (ehmm, vooral Sonja eigenlijk) en dat was echt wel voor herhaling vatbaar. Alleen nu nog een uurtje langer en ook nog wat andere dingen ;)

Ik zou haar bijna opeten, zo lekker is ze :D

Hollandmale
9 november 2008, 13:17
.....: topsessie in Kino en kamer :luvlove: :
Was de middag dus al zeer aangenaam, de avond werd nog beter, dankzij Sonja :freu:.

Die kwam rond 18.00 binnen, we raakten kort daarna aan de praat in de bar. Genoeg conversatiestof, over de IJsberenmeeting 5 weken geleden en de periode sindsdien in SS. Rond 'n uur of 9 trek gekregen en naar de eetkeuken gegaan voor diverse soorten pasta, lekker ! Met Sonja afgesproken dat ze me na het eten zou ophalen om samen in de Kino even uit te buiken. Op bed verder liggen kletsen, tja, van het een komt dan al snel het ander. Dus via heerlijk zoenwerk mekaar uitgekleed en uiteindelijk beide naakt aan 'n Kinosessie begonnen.

Lekker Sonja's DDD-natuurborsten onder handen genomen, wederzijdse orale verwennerij, begonnen met 'n goeie lange natte blowjob. Daarna haar 'n tussenbeense natte wederdienst bewezen en besloten om de sessie voor te zetten op de kamer. Veel en heftig zoenen, pijpen en beffen, zoals gewoonlijk heeft HM weer 'ns niet echt geneukt. Sonja doet FT, uiteindelijk heerlijk klaargekomen zonder FT :p.

Na terugkeer in de bar nog langdurig met Sonja nagepraat en gebuurt. Kom daar in 'n andere club 'ns om, dat 'n dame je 'n hele avond gezelschap houdt voor 'n uur kamertijd. Maar het was ook erg rustig met beertjes. Uiteindelijk rond middernacht richting kleedkamer gegaan en omgekleed. Sonja kwam me nog 'n paar lekkere nachtzoenen geven, we houden zeker contact voor 'n volgende keer :smile:.

BSesamstraat
10 november 2008, 22:57
Sonja het was een top uurtje samen met jou. Ik voel ze...Nog ..... Ik geniet nog na in de auto. Tot gauw dan draaien we het o, eerst... Dan de massage. Groetjes bbertb