PDA

Volledige versie bekijken : Mandy (voorheen Xenia (GT) (Roemenie) )



blijemotorrijder
12 juli 2008, 20:17
Xenia; Roemeens
Haren; kroes langkrullend haar bruin/zwart
Borsten;Cup C super lekker
Figuur;normaal/slank met een beetje steekkontje
lengte ;170 cm
leeftijd; 20 jaar
Tato/piercing; nee

Service; PZC,FT, slikken,beffen,zoenen, aftrekken,massage en alle standjes

Herhalingsgevaar; zeer groot morgen even bellen en dan ga ik voor haar terug een avondje.

Note Big30:
(n.b. bovenstaand paspoort is aangemaakt door Jansen waarvoor dank!)


Vanochtend was ik heel vroeg in GT. Al 1 minuut voor 11 was ik er en ze gingen pas 1 na 11 open. (Kan je nagaan hoe hot ik was)
Ik zat nog in de auto en ik zag een prachtige vrouw binnengaan.

Vrij groot, prachtige donkere krulharen en een heel mooi expressief gezicht.
Binnen heb ik haar meteen aangesproken om te vragen hoe ze heette.
Xenia dus en uit Roemenie en ze werkte al 9 dagen of zo in GT.
(Prachtige C borsten en volslank).

Nu had ik een afspraak om 12.00, maar om ongeveer 11:15 zat ze zo naar mij te lonken, dat ik toch naar haar ben toegegaan en verteld heb van mijn afspraak.
Ze zat te ontbijten, maar legde meteen alles terzijde en zij "als ik nu de sleutel haal ben jij nog op tijd voor je afspraak"
OK. Toch maar gedaan.

Zelden zo een sensuele vrouw meegemaakt. Heerlijk zoenen, heerlijk pijpen, Ook zo klaargekomen en daarna nog heerlijk wat liggen liefkozen.
Dit is beslist een van mijn nieuwe GT toppertjes.
Van mede-ijsbeer begrepen, dat Xenia inmiddels al bij een aantal beren als toppertje ! bekend is.

Net toen ik van haar afscheid stond te nemen nadat ik had betaald, kwam net mijn afspraak van 12:00 (Nelly) binnengewandeld en die had natuurlijk eea. meteen door. Ik vond het wel eenigszins genant.

Hoe gaan andere ijsberen met dit soort situaties om.
Heb haar uitgelegd, dat ik geen uur verloren wilde laten gaan.

Even een note voor Minime: Tegenwoordig heb ik in GT weinig slechte ervaringen meer. De meeste dames die ik (al dan niet door mede-ijsberen geadviseerd) aanspreek, en er vervolgens de kamer mee opzoek geven mij fantastische ervaringen.
Misschien moet het % tabelletje worden aangepast omdat het geen recht doet aan GT new style ?

GT:
Moet je niet hebben 30%
Moet je wel hebben 40 %
Moet je zeker wel hebben 30%

Is dit een dramatic change ?

Mauriceyep
12 juli 2008, 21:08
Van mede-ijsbeer begrepen, dat Xenia inmiddels al bij een aantal beren als toppertje ! bekend is

Ja, ik had ook zoiets gehoord, niet uit eigen ervaring, maar ze had het gisteren bijzonder druk en .... ze schijnt echt toppie te zijn;)


Hoe gaan andere ijsberen met dit soort situaties om

Nou, vrij simpel: eerst de ene dame netjes betalen, voordat je met de volgende naar de kamer gaat;) De dames doen dat ook zo: eerst geld van de ene man krijgen, voordat je met de volgende meegaat:D Business as usual en Nelly is wel wat gewend.


Tegenwoordig heb ik in GT weinig slechte ervaringen meer. Is dit een dramatic change ?

Ik dacht dat jij meestal naar Freude reed blijemotorrijder?

De laatste 3 weken ben ik in GT steeds met 3 dames naar de kamer geweest, waarbij het gemiddeld gewoon goed te noemen is. Meestal ging ik in GT met 1 of 2 dames naar de kamer, waarbij er vrijwel altijd 1 tegenviel. Als ik dan vervolgens in Freude kwam dan merkte ik het verschil pas echt. Hopelijk is dit een structurele opleving in GT! Of zou het tussen onze oren zitten :)

timd
13 juli 2008, 12:38
Afgelopen vrijdag na een wat langere onderbreking GT weer eens bezocht. Toen ik binnen kwam was de eerste verrassing de knalgroene banken die voorheen nog bordeel-rood waren. Tot mijn grote genoegen zag ik dat er wat leuke nieuwe dames waren gekomen (sinds ongeveer een maand). Het was nog niet super druk om 14.00 uur, maar er liep toch al heel wat leuks rond te dartelen. Ik nam rustig een broodje en wat koffie toen het evenbeeld van Fajah Lourens naast me kwam staan. Ze had wel wat kleinere tieten (dan Fajah tenminste), maar was van een ongeevenaarde schoonheid. Ze stelde zich voor als Xenia uit Roemenië... Ik zag een dame met prachtig lange zwarte krullen, een welhaast perfect gezicht met mooie volle lippen en schitterende donkere ogen. Mijn favoriet (tot dusver) Julie was er nog niet en als ze er wel was geweest had ze me vast en zeker verboden om met deze schitterende landgenote van haar de kamer op te gaan. Ongeveer 10 minuten zaten we nog op de bank toen we besloten maar gauw een kamer op te zoeken. Ze vroeg voor een uur 100 euro wat in haar geval nog een scherpe prijs is als je het mij vraagt. Ze gaf aan hiervoor in Wenen gewerkt te hebben, waar de prijzen ongeveer 300 euro voor een uur zijn plus 200 euro voor een kamer. Maar "Schnaepchenjaeger" als ik ben heb ik een vol uur van deze enorme schoonheid met volle teugen genoten voor een fractie van die prijs. Ze begon me eerst sensueel en lekker diep te pijpen, waarbij ze me bleef aankijken met haar prachtige ogen. Na ongeveer 10 minuten schoot ik de eerste lading zaad diep in haar mond en tot mijn grote genoegen leek ze het nog lekker te vinden ook. Ze zoog mijn pik af tot er geen druppel meer in zat en vermoeid viel ze even later naast me op het bed en begon een beetje te knuffelen waar ze echt behoefte aan leek te hebben. Ze vertelde me dat ze het hebben van een vriend miste en dat het sinds 4 maanden uit was met haar ex waar ze een paar jaar mee samen was. Na een tijdje zo gelegen te hebben had ze ongemerkt mijn pik alweer naar een dusdanig niveau gekregen dat ze er een condoom omheen wilde doen. Ik besloot haar eerst eens lekker te beffen en daar leek ze echt van te genieten.....het was haar eerste kamer van de dag en dat bleek ook wel uit de manier waarop ze schokkend klaarkwam nadat ik een minuut of 10 haar klitje met mijn tong had verwend. Er zat een natte vlek van zo'n 30 cm doorsnede op de lakens en wat voor een goede acteur haar nederlandse dubbelgangster ook mag zijn, dat komt niet van het faken. Ondertussen had ze me in standje 69 alweer flink stijf gekregen en na het condoom erom heen gedaan te hebben heb ik haar nog even lekker geneukt. Eerst langzaam op zijn missionaris en later harder om het op zijn hondjes af te maken. Ze zakte steeds dieper naar beneden en terwijl ik haar lekkere billen stevig vast had, spoot ik haar voor de tweede keer vol (nu met condoom). Na ruim een uur verlieten we de kamer op naar de kluisjes waar Julie zich net stond op te tuigen voor haar dagje GT. Toen ze me met Xenia aan zag komen, keek ze me wat (gespeeld) verongelijkt aan. Na een douche en een cola heb ik maar de Jacuzzi opgezocht om nog wat na te genieten van deze toch wel vrij unieke ervaring met deze prachtige dame.

le_belge
13 juli 2008, 20:27
Ik ben een paar dagen geleden ook met deze Xenia op de kamer geweest. Ze ziet idd geweldig uit, ze lacht, ik had een goede tijd met haar, en de sex was ook prima. De laatste KLIK was er in mijn geval helaas niet, maar dat kan ook niet altijd.

Na onze kamersessie heeft ze een tijd met duitse Tara buiten zitten te kletsen en te lachen. Daarmee waren voor MIJN ogen de twee mooiste vrouwen van GT samen... Mooi om gewoon te zien :)

Stefanlind
15 juli 2008, 21:38
Ik ben heel verbaasd door de vorige recensies. Xenia is inderdaad veruit het mooiste meisje dat vandaag in Goldentime en omstreken rondliep maar qua service ben ik wel ontgoocheld; niet zoenen, niet beffen en regelmatig op de klok kijken. Misschien was het haar dagje niet. Nu ja, ik wist van tevoren dat dat risico bestond, hoe mooier de dames, hoe gevaarlijker, en ik heb deze keer bewust gekozen voor de knapste dame. Haar mooi gezichtje en prachtige lichaam zullen nog een hele tijd op mijn netvlies gebrand staan.

Jansen
17 juli 2008, 21:25
Ik had met Nicolle/Micelle al een super kamer bezoek achter de rug,toen een ijsbeer net terug was met Xenia.
Hij vertelde dat deze dame nieuw in het vak (ongeveer anderhalve week) zeer goed was.
Ik heb haar eens goed bekeken en dacht ja dat is ook wel een Jansen meisje.
Na een tijdje vroeg ze of ik zin had en bij haar kwam zitten dus liet ik Sonny meteen vallen als bankmaatje en ben naar haar toegegaan.Na een beetje geklets wou zij een sleutel reserveren.
We moesten wel 20 min. wachten maar zij hoopte dat ik het er voor over had.
Nou ik wel hoor wat een uitstraling heeft deze meid.
Op de kamer werd er door haar wel flink gezoend !!!!!! en een pijp beurd super.
Ik heb haar toen ook heerlijk gebeft en het was geen fake dat het laken nat was geworden !!!!!
Met een condoom heb ik haar op haar zij en op zijn :fuck: genomen maar omdat ik in Hut 18 met spiegels het ook wel geil vond om in haar mond te spuiten,hebben we het condoom eraf gehaald en heeft ze mij afgezogen tot ik diep in haar keel klaar kwam.
Ze likte haar mondhoeken af en veegde met een papier de resten af uit haar mond.
Daarna heeft ze mijn rug gemasserd en verteld over haar priveleven en toekomst.
Ik heb haar wat extra gegeven en ook later op de avond in de hal kreeg ik weer een aantal diepe zoenen (de massage dame moest er op lachen ) en ook Magda kneep me in mijn kont toen ze net voorbij liep met de mededeling he vriend dat doen we hier niet in het openbaar.
Ik heb haar verteld dat we de volgende keer een paar uurtjes samen de boel gaan over doen.

Omdat niemand het nog heeft gedaan dan Jansen maar;

Xenia; Roemeens
Haren; kroes langkrullend haar bruin/zwart
Borsten;Cup C super lekker
Figuur;normaal/slank met een beetje steekkontje
lengte ;165 cm
leeftijd; 20 jaar
Tato/piercing; nee

Service; PZC,FT, slikken,beffen,zoenen, aftrekken,massage en alle standjes

Herhalingsgevaar; zeer groot morgen even bellen en dan ga ik voor haar terug een avondje.

Big30
17 juli 2008, 23:50
Ik zal morgen in dit en in het Gt algemeen topic wat berichten weghalen. Dit is een recensie topic en het is primair de bedoeling hier over ervaringen met dames wat te schrijven.

Dus info waar andere leden ook iets aan hebben.

Groet,
Big30

Randy
19 juli 2008, 09:53
Bekende beertjes hebben me verteld dat ook Xenia een €100 meisje is, oftewel verlengen is per half uur €50.

Bredero
19 juli 2008, 10:50
Bekende beertjes hebben me verteld dat ook Xenia een €100 meisje is, oftewel verlengen is per half uur €50.

Bepaalde ijsberen verstaan onder een 100€ meisje iets totaal anders hoor :eek:

MiniME
19 juli 2008, 23:31
Bepaalde ijsberen verstaan onder een 100€ meisje iets totaal anders hoor :eek:

In Bernds betekent dat inderdaad iets anders :cool:

RAUL7
26 juli 2008, 08:52
Gisteren met Xenia op de kamer beland. Op de kamer zei ze, kussen doe ik niet en beffen is niet toegelaten, ik kan ook niet langer als een half uur blijven want ik moet dadelijk weg :rolleyes:, om middernacht liep ze er nog rond :rolleyes:! Toen vroeg ze wil je een FT? Ja, waarom niet dacht ik.
Mijn zin was eigenlijk al over, en had van kamer moeten gaan maar ben toch gebleven :green_smi!
Ze begon me met haar rug naar me toe te rukken en pobeerde me te pijpen, maar ik had al zo'n rot gevoel dat niks lukte, ze kreeg hem zelfs niet tegoei omhoog, dan maar van kamer gegaan :eek:!
Ik heb haar daarna nog even in de gaten gehouden toen ze naar de kamer ging met een andere ijsbeer, 10 minuten later was ze terug, een echte geldmachine :o!

:wink:

Stefanlind
26 juli 2008, 11:53
Eindelijk iemand met dezelfde ervaring. Xenia probeert inderdaad een CIM te verkrijgen zodat ze meer geld kan vragen maar als het antwoord dan negatief is, dan is de service dus belabberd. Een echte geldmachine dus, en ofwel zijn al die positieve reports geschreven door gasten die wel akkoord gingen om meer te betalen, ofwel wordt hier niet altijd de waarheid geschreven (-:.

Randy
26 juli 2008, 12:24
... ofwel Xenia vindt sommige beertjes leuker dan andere ;) en dan zal haar service ook beter zijn. Iets wat overigens vele dames gemeenschappelijk hebben.

Zelf geen ervaring met haar en dat zal vermoedelijk ook niet snel gebeuren.

Picasso 1
3 augustus 2008, 11:38
Gisteren met deze Xenia geweest. Het was inmiddels 00.20 en raakte met haar in gesprek. Ze zei roemeens te zijn hetgeen voor mij een minpunt is. Maar ja, zo'n prachtige mooie vrouw laat je niet links liggen op grond van haar afkomst :rolleyes:. Goede sessie gehad waarbij het pijpen uitmuntend is. Kussen deed ze ook wel maar niet met overgave.
Ze vraagt of je FT wil meteen al aan het begin dus ik herken dat in de vorige berichten. Ik gaf aan dat ik zoiets niet vooraf plan, maar het volledig van het natuurlijk verloop van de sessie laat afhangen.
Verder wel lekker :fuck: en toch geeindigd in een FT :rofl:.
Bij het afrekenen hield ik twee van 50 in mijn hand en vroeg haar of ze 20 terug had. Ze zei dat ze alleen 10 had. Toen ik voorstelde even aan de receptie te gaan wisselen bleek ze plotseling wel een brief van 20 retour te hebben.


Een dubbel gevoel overgehouden aan deze dame. Enerzijds is ze intens met veel gevoel en een warme persoonlijkheid, anderzijds toch berekenend op haar eigen subtiele manier.

Verder laat ik het hierbij want een prijs voor de beste recensie zit er voor mij deze maand niet in :teuflisch.

mr rocky
14 september 2008, 00:13
heb ik vandaag ook ontmoet. Was een van de mooiere dames vanavond, maar kon mij vandaag toch niet tot een kamerbezoek verleiden. Toch een beetje te kieskeurig?:hammer:

Toppie
3 oktober 2008, 10:11
hier wat "inside" info voor alle mede-beertjes:
Xenia is zeer zeker geen 20 jaar zoals zij nog steeds beweert maar 27 jaar....
Bovendien heeft ze ruime ervaring in FKK-clubs in Frankfurt en omgeving en is ze niet zoals ze zelf beweert "net" in het vak.
Oja en voor de ijsbeertjes die gevoelig zijn voor t verliefdheidsvirus, Xenia heeft wel degelijk een vriendje/pooier en is dus niet single....

Robin
15 april 2009, 22:36
Hallo,

kann es sein, dass die junge Dame jetzt unter anderem Namen werkelt?

Am sehr guten Service und eine 100% WDH. für mich hat sich nichts geändert!!!:cool:;)

Bis die Tage,
Gruß Robin
:wink::wink::wink:

MeesterMixer
16 april 2009, 18:46
Am sehr guten Service und eine 100% WDH. für mich hat sich nichts geändert!!!:cool:;)

Du meinst Sie ist noch immer ein 100 Euro Mädchen?! :green_smi :teuflisch

Robin
16 april 2009, 22:39
Du meinst Sie ist noch immer ein 100 Euro Mädchen?! :green_smi :teuflisch

Hallo,

ich meinte mit 100%, dass ich Sie auf jeden Fall wieder "buchen" werde! Ob Sie pro 30 Min. EUR berechnet, kann ich nicht sagen, da man bei dem Hammerbody schon in den ersten 30 Min. zum Absch(l)uß kommt...;):D


Bis die Tage,
Gruß Robin
:wink::wink::wink:

Polar77
19 april 2009, 23:33
Hallo,

kann es sein, dass die junge Dame jetzt unter anderem Namen werkelt?

Am sehr guten Service und eine 100% WDH. für mich hat sich nichts geändert!!!:cool:;)

Bis die Tage,
Gruß Robin
:wink::wink::wink:

Om mee te doen met de tombola's is me verteld dat ik minstens 10 recensies op naam moet hebben staan. Dus here we go.

Jazeker Robin. Ze noemt zich nu Camilla of Kamilla. Ik was gisteren met haar op een kamer nadat ik haar een paar weken eerder had aangesproken. Ik zag haar staan praten met Emma, dat zegt misschien genoeg. Pas op heren! Een weergaloos mooi gezich met dito perfect lichaam en mooie krullen. Draagt enigszins verhullende kleding welke ze echt niet nodig heeft. Is zich bewust van haar lichaam en met haar ontwapenende ogen bezorgt ze menig ijsbeer kippevel. Het spel op de kamer was goed, niet meer niet minder. Geen oraal bij haar en €50,- meer voor het tweede half uur. Voorzichtig kusjes stelen. Er zal ongetwijfeld een tongzoen in zitten na een paar ruggen, maar dat kan veel beter. Na wat heen en weer gepraat nam ik het initiatief, en ze deed echt haar best. Maar bij mij was de chemie al lang vertrokken en het orgasme was puur zakelijk. Ze loog over hoe lang ze er werkte, leeftijd (27 ipv 20) en wat ze deed. Het leuke is, dat ik zei, na het vragen naar haar leeftijd, dat als ze had gezegd dat ze 27 jaar was ik het ook had geloofd. Maar beertjes, wat een koppie. Mijn advies; sta sterk in uw slippers en breng het goed met flair. Dan heb je een golden time met haar. Voor degenen die onbevooroordeeld een model willen scoren: ga naar Heidi en verwacht niet teveel. Zij zal je op haar tempo betoveren.

Willi69
29 juli 2009, 22:20
=> Mandy / PHG

egon, Dr. Rammler
31 juli 2009, 16:01
=> Mandy / PHG

hähä, naja, vielleicht hat "Evi" ja ihre Tage, damit Robin sich auf die CDL stürzen darf :biggrin: :dance00[1]::prost:

schmusistuka
14 april 2010, 13:31
:) Hatte gestern mal ein Intermezzo mit Mandy im Zimmer. Sie sagte mir, dass sie lieber im PHG arbeitet als im GT. Im GT wäre sie ja nur auf dem Zimmer, dass war ihr zu stressig. Der Service von ihr war ok und sie wollte auch nicht mehr Geld von mir ;).

Bosco
18 juli 2010, 01:50
Gisteren met de mooie Mandy kennis gemaakt. Ze stond al 'n tijdje op mijn to-do lijstje. ;) Is niet echt gfe door de zuinige kusjes, voor derest is alles wel lekker met haar v.n. dankzij haar goodlooks en ondeugende ogen.

Aanrader voor beren die TZ niet belangrijk vinden. :tongue:

Jansen
30 oktober 2010, 11:57
Gisteren met de mooie Mandy kennis gemaakt. Ze stond al 'n tijdje op mijn to-do lijstje. ;) Is niet echt gfe door de zuinige kusjes, voor derest is alles wel lekker met haar v.n. dankzij haar goodlooks en ondeugende ogen.

Aanrader voor beren die TZ niet belangrijk vinden. :tongue:

Ja super lekkere meid wou haar afgelopen woensdag ook weer nemen maar helaas vergeten op het laatst.

NikXXX
8 november 2010, 20:28
Mandy was mij al een paar keren ontsnapt in GT. Maar nu zag ik haar ineens opduiken met haar weelderige haardos in PHG. Ze heeft een lekkere kont met dito tieten. Service perfect. Aanrader voor OTF liefhebbers. GFE mode had ik niet gevonden wel de PSE mode. Blase ohne ende. Dat was het niet, want heb mijn warme zaad in haar mondje gedeponeerd. Veel plezier ermee.

Jansen
8 november 2010, 21:15
Mandy was mij al een paar keren ontsnapt in GT. Maar nu zag ik haar ineens opduiken met haar weelderige haardos in PHG. Ze heeft een lekkere kont met dito tieten. Service perfect. Aanrader voor OTF liefhebbers. GFE mode had ik niet gevonden wel de PSE mode. Blase ohne ende. Dat was het niet, want heb mijn warme zaad in haar mondje gedeponeerd. Veel plezier ermee.


Ja NikXXX het is niet Niks als deze meid naast je komt staan dan ga je snel naar de kamer.
Wat een billen en tieten en de ogen waarmee ze je verslind.:bibber_2:

Ja deze meid is ook een Jansen meisje en gelukkig in PHG :thefinger:

Flurkman
8 november 2010, 21:17
Ook naast mij kwam ze vorige week staan. Ik weerstond haar echter en koos voor Louana....
Een volgende keer misschien...

Bosco
8 november 2010, 22:06
volgens mij zit ze sinds afgelopen vrijdag in ACA ;)

Jansen
9 november 2010, 22:41
volgens mij zit ze sinds afgelopen vrijdag in ACA ;)

Ze zou alleen even een weekend ergens anders proberen ;)

Verwacht ze toch weer terug op woensdag vanwege haar vele klanten in PHG

Knabbel
29 november 2010, 11:26
Ze zou alleen even een weekend ergens anders proberen ;)

Verwacht ze toch weer terug op woensdag vanwege haar vele klanten in PHG

Gewoon weer aanwezig.

felrops
19 januari 2011, 07:32
Mooie meid, en dat is dan ook het enige positieve dat ik kan vertellen. Werd in een recordtempo afgewerkt. Geen enkele klik, en met d'r borstjes mocht ik niet spelen want mijn handen waren te koud! Die opmerking heb ik al wel eens gekregen in het Schipperskwartier, wanneer ik binnen kwam gewandeld vanbij -5°C buiten. Maar toen ik met Mandy naar de kamer ging, was ik toch al enkele urein in de PHG.